Doktorát v oblasti vzdělávání
International University For Graduate Studies - IUGS
Klíčová informace
Umístění kampusu
Portsmouth, Dominika
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Úvod
Pozadí a filozofie
Vzdělávání je široký domény s množstvím speciálních domén. Patří mezi ně takové obory jako jsou: rozvoj učení a poučení, rozvoj v raném dětství, základní a střední vzdělávání, speciálního vzdělávání, vzdělávání dospělých, pedagogického výzkumu, vytváření studijních plánů, studií gramotnosti, jazykového vzdělávání, matematické studie, vzdělávání učitelů a dalších specialit. Díky této šíři pedagogiky, bude předchozím akademickém úvěry studenta z akreditovaných bakalářských post-institucemi být posuzována na individuálním základě.
Studenti, kteří sledují EDD nebo PhD v oboru vzdělávání na mezinárodní univerzity pro postgraduální studium (IUGS) mohou být základní nebo střední škole učitelé, psychologové, poradci, správci, odborníci na výživu, knihovníci, nebo veřejný zdravotnický personál.
Studie může být v jednotlivých tematických oblastech, jako je; matematiky, přírodních věd, anglicky, čtení, historie, ekonomie, tělesná výchova, hudbu a umění nebo veřejný pořádek, vedení a řízení, sociální a filozofické základy vzdělání, mezinárodní srovnávací pedagogiky, lingvistiky, rasy, nerovnosti a jazyk v oblasti vzdělávání, kvantitativní vzdělávací analýza politiky, vzdělávání učitelů, gramotnost, jazyk a angličtina vzdělání, lidský rozvoj a vývojové a psychologické vědy.
Hlavním posláním je umožnit studentovi získat ty post-bakalářského kurzy, které slouží jeho potřebám svých odborných a akademických cílů a záměrů. Toho je dosaženo prostřednictvím správný výběr předmětů, které mají být schváleny děkan po projednání se studentem.
Výsledky
Student musí prokázat následující:
- U všech předmětů, včetně individuálních kurzů přijatých pod dohledem děkana, kurzy přijatých k předem stojící, nebo kurzy odebraných v požadovaném Graduate semináře budou studenti prokázat následující:
- Pozadí v teorii a výzkumu a schopnost koncepce a realizace empirických studií k řešení důležitých teoretických či praktických otázek a problémů.
- Program připravuje studenty na:
- Studie, analyzovat a vysvětlit lidské kognitivní, jazyk, gramotnost, a proces učení ve formálních i neformálních učebních kontextech od předškolního věku po dospělost;
- Design a studovat výukové postupy, které zlepšit učení, a vyhodnotit účinnost zásahu;
- Procesy zvláštního zájmu patří jazyk a symbolický vývoj, jak děti dosáhnout komunikativní kompetence, čtení a psaní získávání a instrukce, využívání počítačových multimediální prostředí s cílem zlepšit výuku v oblasti vědy a dalších oblastech obsahu a uplatňování vzdělávacích videoher vedoucích ke zlepšení učení;
- Procesy pro charakterizaci zvláštních kategorií osob (např druhý jazyk studentů, nízké SES městské studentů na veřejných / private / obecní školy, studenti se čtením zdravotním postižením) jsou předmětem zvláštního zájmu stejně.
Akvizice gramotnosti.
- Důraz se zde klade na rozvoj čtení a psaní procesů z předškolním věku až do dospělosti. Témata zahrnují následující:
- Předpoklady a prediktory naučit se číst v pre-čtenáři (např., Phonemic uvědomění, dopisní znalostí, poslech pohádkových knih), čtení slov, pravopis, čtení s porozuměním, získávání slovní zásoba, plynulost, příčiny čtení zdravotním postižením, a instruktážní efektů.
Komunikace v rozvoji a učení.
- Důraz je kladen na komplexních sociálních a kognitivních procesů, ve kterých jsou získané znakové systémy (např jazyk, gramotnost, a počítání). Zvláštní pozornost je věnována specifické postupy a kontextů, v nichž jsou použity tyto systémy. To také zahrnuje;
- Vznik nových způsobů reprezentace a komunikace, které jsou povoleny podle nově získaných symbolických praktik. jsou rovněž považovány naučné důsledky tohoto orgánu práce, zejména důsledky digitálních médií pro vzdělávání a rozvoj, včetně rozvoje webových prostředích, jako jsou například simulace a videoher.
Po výdělku svého doktorského stupně, naši absolventi převzali fakulty nebo výzkumné pozice na univerzitách, veřejných školských systémů a agentur věnovaných vzdělávání a hodnocení, jakož i soukromých společností.
Obsah
- IUGS nabízí následujících stupňů ve vzdělávání:
- Doktor filozofie (PhD.);
- Lékař psychologie (EdD.);
- Disertační práce (PhD), má tendenci být teoretická a zahrnuje více sekundárních pak primární výzkum;
- Projekt (EdD) má tendenci hledat praktické řešení, nebo výsledek pro otázku nebo potřeby. To zahrnuje více primárních pak sekundární výzkum.
studenti doktorského vzdělávání již dříve studovali specifické vzdělávací předměty, které jsou uvedeny níže, které slouží jako předzvěst jako student začne jejich pedagogický výzkum v rámci přípravy na doktorát. Všichni studenti by měli ukázat nadace ročníkové práce v rámci 66. pokročilých stálých úvěrů, které zahrnují ročníkovou práci v:
- Metody výzkumu v pedagogické psychologie;
- Kognitivní vývoj a procesy učení ve vzdělávání;
- Sociální a motivační vývoj v oblasti vzdělávání;
- Instruktážní problémy: individuální rozdíly, skupinové procesy a školní kontextu;
- Jazykové a komunikativní vývoj: teorie a výzkum v raném gramotnosti, teorie a výzkumu na čtení zdravotním postižením, vyhodnocení poznávání.
Doktorandi vzdělávání v oblasti "učení rozvoj a instrukce specializace" již dříve studovali konkrétní témata jako uvedených níže, které slouží jako základ pro přípravu doktorského výzkumu. 66 Požadované po maturitě kreditů za přijetí předem postavení mohou pocházet z některé z následujících možností:
- Role školy v americké společnosti;
- Filosofické základy výchovy;
- Osnovy a instrukce, Školní poradenství;
- Čtení / Language Arts, Educational Technology & Emerging média;
- Gramotnost, angličtina jako druhý jazyk (TESOL);
- Vzdělávací Měření a posuzování;
- Současné problémy ve vzdělávání;
- Vzdělávací vedení;
- Výchova v ranném dětství;
- Learning & Development;
- Základní nebo střední vzdělání metody (anglický / Matematika / Věda / sociálních studií), školské správy;
- Učebna Engagement a řízení;
- Student Výuka Internship;
- Vzdělávání žáků s různými potřebami (zvláštní školy);
- Inclusion & Collaborative postupů;
- Charakteristika emoční / Behavioral zdravotním postižením;
- Vzdělávací Důsledky pro studenty s tělesným postižením; & Health
- Anglická lingvistika;
- Public School Finance;
- Music & Art instrukce;
- Pravděpodobnost a statistika, Gifted: Kreativní a Talented;
- Rozmanitost a etika.
Jen stupně "C" nebo lépe budou přijímány v převodu pro akademické postavení. Kromě toho studenti celkový průměr musí být "B" nebo lepší. Způsob ukončení obsahovat následující kurzy mají být přijata v návaznosti na IUGS:
- Education Research I (3 kredity);
- Education Research II (3 kredity);
- Disertační práce nebo projekt (18 kreditů);
- Graduate seminář (3 kredity).
Dokončení doktora filozofie (PhD) nebo doktor vzdělávání (EDD) vyžaduje minimálně 93 po bakalářských úvěrů.
Sekvence
- Advance stojí kurz úvěry v celkové výši minimálně 66 jsou potřebné pro doktorský studijní obvykle přes magisterským titulem. Mohou být užívány souběžně se studenty jiných IUGS kurzu. Studenti musí absolvovat 66 pokročilé stojící absolvent kreditů pro doktorský studijní před plnit své akademické požadavky programu vzdělávání.
- Před vstupem do programu, studenti musí předložit přepisy z akreditované instituce obecně přes magisterské (MED, EDM, maed, MAE, msed nebo MSE). jsou zapotřebí dodatečná ročníkovou práci v horních divizních kurzů v pedagogické psychologie, kurz ve statistice, a samozřejmě v experimentální školní psychologie. Studenti se mohou přihlásit do programu, aniž by tyto kurzy, ale před tím, než dokončí své požadavky na vzdělání musí absolvovat kurzy.
- Advance stojí kurz úvěry v celkové výši 66 pro doktorský studijní může být užívány souběžně se studenty jiných IUGS kurzu. Studenti musí absolvovat 66 pokročilé stojící absolvent kreditů pro doktorský studijní před plnit své akademické požadavky programu vzdělávání.
- Portfolio a přepisy studenta jsou zkoumány děkan po projednání se studentem určit své cíle. Půjčky pro pokročilé stání bude schválen po tomto procesu.
- Výběr z Mentor, uznávaný odborník s doktorský titul a v prostoru pro studenta odborných znalostí a souhlasem děkana, student začne pokročilý výzkum v oblasti jejich specializace. -Výzkum I musí být dokončen, která byla schválena, a podána před práce na výzkumu II začíná.
- V průběhu výzkumu studenta děkan je v kontaktu s mentorem pomoci při vybavování studenta s výzkumnými nástroje potřebné k provádění svého lineární nebo empirické studie a kategorické datovou analýzu a psychometrics.
- Graduate seminář může být dokončen kdykoli v průběhu zápisu studenta na IUGS, ale musí být dokončena před plnit své požadavky na vzdělání.
Instruktážní strategie zahrnují, ale není omezen na:
- Účelově četby textů a akademickými časopiseckých článků; -interactive Přednášky; - malé skupinové diskuse; - Používání elektronických médií (Questia on-line knihovna poskytuje IUGS a dalších zdrojů údajů jsou vybrány studenta, učitele, a Dean); -Examinations: Kumulativní a komplexní vyšetření s cílem zajistit zvládnutí učiva; - Mentor-vedl vývoj práce nebo projektu; - Podle potřeby nezávislé studijní obory možná potřeboval k dokončení požadované kurzu.