Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia - Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia hledejte zde!

Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia - Zde naleznete doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia

Filozofická, humanitní a sociální studia

Doktorát v oboru umění a humanitních věd, může být ideální volba povolání pro mnoho lidí. Ti, kteří již dosáhli svého magisterský titul v této oblasti mohou dále ve studiu, aby tento typ postgraduální práce.

Co je PhD v umění a humanitní vědy?

Tento typ vzdělávání se zaměřuje na lidských myšlenek a kultury. Jedná se o pokročilý stupeň vzdělání, často se zaměřit na vztahy student, učitel, pokročilé metody výzkumu a vyššího stupně kurzů. To je často velmi zaměřen na specifické oblasti studia.

Jaké jsou výhody S doktorát v oboru umění a humanitní vědy?

S ohledem na tento kurz je výhodné pro ty, kteří chtějí prosazovat své tituly za související s prací pozic. Je také pravděpodobné, že krok pro ty lidi, kteří jsou nadšení pro jejich stupně a chtějí se učit na vyšší úrovni.Často, tyto kurzy zahrnují výzkum v dané oblasti, které mohou být zajímavé pro studenta.

Kolik to stojí, aby Udělejte si doktorát v umění a humanitní vědy?

Náklady na PhD samozřejmě v této oblasti výrazně pohybovat. Většinu času, tyto programy trvají od jednoho do tří let, i když tam je obrovské množství rozdílů zde. Studenti, kteří se chtějí zapsat, budou muset pečlivě zvážit instituce, zajistit program je k dispozici a nabízí úroveň studia požadovaného.

Jaké jsou požadavky na PhD v umění a humanitní vědy?

Studenti, kteří se chtějí přihlásit do tohoto programu, budou muset mít ukončené Masters-studijní program v oblasti studia. Některé z těchto programů může být těžké se dostat do stejně, vyžadující specializované přiznání.

Jaké Kariéra zlepšení můžete očekávat s PhD v oboru umění a humanitní vědy?

Studenti si mohou vydělat víc a budou považovány za odborníka ve svém zvoleném oboru s tímto stupněm.

Proč se on-line PhD v umění a humanitní vědy?

On-line kurzy jsou cenově dostupné, snadno přístupné a umožňují, aby student pokračovat v práci, zatímco navštěvuje, rys, který "je důležité, aby většina studentů v této oblasti studia.

Kde vzít doktorát z umění a humanitní vědy?

Řada vysokých škol jsou k dispozici, včetně mezinárodních a specializovaných možností. Studenti by měli zvážit možnosti programu a zvážit, odborné vzdělávání před nástupem.

 


Čtěte více

Lékař Vzdělání - Vysokoškolské Vzdělání (EDD)

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Kombinované 4 - 5 let Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a [+]

. Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a zaměřuje se na nejnovější praxi, výzkum a vedení myšlení v prostředí vysokého školství. Program klade velký důraz na rozvoj hluboké pochopení vysokých škol, které působí v globálním kontextu, jako místa vzdělávání a jako učení instituce. Důraz je kladen na využití odborných znalostí, akademické a politické literatury, publikoval a osobní výzkum na podporu vůdce v srdci institucionálního rozvoje. Ekvivalentní status jako PhD, EdD je profesionální doktorát se zaměřením na vysokých školách jako globální podnikání. Osnovy EDD je vyrobena z mezinárodního hlediska - pomocí výzkumu, případové studie, politické a akademické literatury z mezinárodních zdrojů - dokončit mezinárodní zkušenosti. Moduly zahrnují vedení, politiky a institucionální změny, akční výzkum pro vzdělávací vedení a internacionalizace a vliv globálních trendů. Vedle základních modulů, studenti každý napsat rozvojový plán doktorské (DDP), který odráží na jejich rozvoj, jak doktorských lékařů a výzkumných pracovníků. Požadavky na přijetí jsou magisterský titul z uznávané instituce, a minimálně dva roky odpovídající praxe, včetně alespoň nějakou odpovědnost za koordinaci a řízení činností svých kolegů. Studenti musí mít trvalý prostor pro interakci s dalšími odborníky vysokoškolského vzdělávání, a provádět vyšetřovací cvičení ve vzdělávacím prostředí s cílem dokončit úkoly spojené s posouzením na programu. [-]

Doktor Vzdělávání (Ed.D.) V Vzdělávací Technologie

Walden University
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké USA Online

Změny ve vzdělávací technologie se dramaticky ovlivňuje způsob, jakým se studenti učí ve škole, v práci, a doma. EdD se specializací na vzdělávací technologie je určena pro K-12 vzdělávací vůdců, kteří chtějí zahájit a realizovat změny na okresní, krajské, státní a federální úrovni. Díky integraci nejnovější technologie a principy instruktážní design, můžete připravit k rozvoji a ... [+]

Doktor pedagogiky (Ed.D.) v didaktické techniky Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Navrženo pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor pedagogiky (EDD) program nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když jsou tyto potřeby měnit podél cesty. S celoživotního Learner Stáž, studenti v rámci programu EDD a vzdělávací Specialista (EDS) programů všech přijmou stejná první rok kurzy. To znamená, že pokud se rozhodnete přejít studijních cest, nemusíte začít znovu, což vám ušetří čas i peníze. Můžete: Vyberte kurz zátěž, která je pro vás to pravé. Těžit z praktické podpory, od svého prvního kurzu do svého doktorského studia nebo práce. Přenos kredity z předchozího kurzu, aby urychlila svůj čas na dokončení studia. Použít výzkum a teorie k řešení závažných problémů, kterým čelí dnešní učebny a komunity. Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských intenzivní podporu kurzů, které vám pomohou zdokonalovat své výzkumné a vědecké psaní, vás prostřednictvím svých kurzů, a připraví vás na úspěšné dokončení vašeho doktorského studia, nebo disertační práce. Naše znalý fakulty, personál, a podpůrné služby jsou s vámi na každém kroku na cestě, od počátku svých nadací samozřejmě dokončení vašeho vyvrcholení. Změny ve vzdělávací technologie se dramaticky ovlivňuje způsob, jakým se studenti učí ve škole, v práci, a doma. EdD se specializací na vzdělávací technologie je určena pro K-12 vzdělávací vůdců, kteří chtějí zahájit a realizovat změny na okresní, krajské, státní a federální úrovni. Díky integraci nejnovější technologie a principy instruktážní design, můžete připravit k rozvoji a vedení technologie podporované řešení pro učení výzvy v K-12 ve třídě. S výsledky programu informovala Sdružení pro vzdělávací komunikace a technologických standardů (AECT), tato specializace EdD vás připraví provádět výzkum na místních problémů v rychle se měnícím oboru. Je navržen tak, aby rychle a za rozumnou cenu předem svou kariéru, s vloženým Post-magisterské certifikát, který lze získat po dokončení sedmi čtvrtletí. Dokončení Požadavky 76 Minimální kreditů čtvrtletí * Základní kurz (5 QTR, kr.) Specializační kurzy (30 QTR. Kr.) Doprovodné kurzy (6 QTR. Kr.) Výzkumné kurzy (15 QTR. Kr.) Doktorské Capstone (20 QTR, kr.) 1 face-to-face pobytu ePortfolio *Čas dokončení se liší podle studenta, v závislosti na individuálním pokroku a úvěrů převedených, v případě potřeby. Čas na dokončení studia předpokládá jeden rok na dokončení doktorského studijního / práce po 1 rok a 9 měsíců kurzů. Kurzy Vedení budoucnosti vzdělávání Trendy a problémy v didaktické techniky Vytvoření Digital Media Výzkum Theory, Design, a metody Nástroje pro doktorské výzkum úspěchu * Inovace a šíření učení Technologies Kvantitativní uvažování a analýza E-Learning Vedoucí Change Kvalitativní uvažování a analýza Demystifikací Doktorské Psaní pro výzkum * Navrhování instrukce pro eLearning Dokončení prospekt * Dokončení doktorské Capstone *Výzkum společník kurz mají být přijata v souvislosti s jiným kurzu v termínu. Highlights Walden University byla pomoc dospělé studenty, jako jste vy uspět na 45 let. Víme, že život může být nepředvídatelné, a vy si zaslouží vzdělávací partnera, který vám pomůže zůstat na trati. Prostřednictvím naší doktor pedagogiky (EDD) programu, Walden nabízí nebývalou flexibilitu, která vám umožní přizpůsobit své studium vašich potřeb a cílů, a dokonce i měnit směr Midstream bez čas nebo peníze ztrácí. Můžete přepínat studijní cesty i po spuštění programu. Studenti v rámci programu EDD a na vzdělávání specialista (EDS) Post-magisterské programy berou stejné čtyři počáteční kurzy. S naší celoživotního Learner Pathway, můžete se přepnout studijní cesty, aniž by museli začít znovu. Podívejte se, jak to funguje. Vydělej si kredit za předchozí akademické zkušenosti. Můžete mít nárok na převod předchozí úvěry, které vám může ušetřit čas i peníze vydělávat si titul. Vyberte si svůj vlastní výzkumný téma a provádět původní výzkum řešit naléhavou problém, kterému čelí vaše studenty, instituce nebo komunitu. Příjem kritickou doktorského podporu od začátku do konce. Kromě přístupu ke všem našim službám podpory studentů, náš Základní kurz a doktorských intenzivní podporu kurzy vám umožní prozkoumat reálné případové studie a příklady úspěšných capstones. Také si procvičí základní výzkum a psaní dovednosti, které potřebujete k úspěchu v doktorském studijním programu. Vzdělávací technologie pomáhá vám dostat na cílové čáře. Nástroje, jako jsou Studijní Tracker a citace software pomůže uspořádat své zdroje a odkazy, stejně jako sledovat svůj pokrok směrem k dokončení si titul. NCATE akreditace vám zaručí, že naše programy jsou vysoce kvalitní. Richard W. Riley vysoká škola vzdělání a vedení v Walden University, Národní rada pro akreditaci vzdělávání učitelů (NCATE) -accredited instituce, se zaměřuje na zvýšení efektivity pedagoga. Jako uznávané normy excelence v přípravě K-12 školní profesionály, NCATE akreditace zaručuje jsme se setkali přísné národní normy. [-]

Doctorat en développement régional

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2016 Kanada Rimouski Lévis

Le doctorat en développement régional vise à former des scientifiques et des analystes en mesure de répondre aux besoins des populations et des organismes régionaux en matière de planification, d'évaluation et d'analyse du développement régional. [+]

. Le doctorat en développement régional vise à former des scientifiques et des analystes en mesure de répondre aux besoins des populations et des organismes régionaux en matière de planification, d'évaluation et d'analyse du développement régional. Offert conjointement avec l’Université du Québec à Chicoutimi (UQAC), ce programme met l’accent sur l’interdisciplinarité et se définit autour des axes suivants : dynamiques sociohistoriques de structuration et de déstructuration des espaces régionaux; mouvements sociaux et régionalismes; processus de mise en valeur des ressources et de l’environnement. Structure du programme Ce programme comporte la rédaction d’une thèse de 63 crédits permettant d’approfondir un sujet du champ d’études du développement régional. Une attention particulière est accordée aux problèmes des régions périphériques, tant dans les pays industrialisés que dans le Tiers-Monde. Il met l’accent sur l’interdisciplinarité à toutes les étapes de la formation : dans les cours et séminaires, dans l’examen doctoral et dans la définition du projet de thèse, dans l’encadrement des étudiants, et enfin, dans la réalisation de la thèse. Public visé Le doctorat en développement régional s’adresse à des candidats ayant des profils variés, titulaires d’une maîtrise de type recherche : en développement régional ou en études régionales; en sciences humaines (anthropologie, démographie, économie, géographie, histoire, psychologie, science politique, sociologie, travail social; en sciences de l'urbain (études urbaines, aménagement, urbanisme); en sciences de la gestion. Axes de recherche Les enjeux sociaux étudiés par les professeurs se veulent en résonnance avec l'actualité : effets des politiques de développement sur l’économie régionale; innovation et ancrage territorial des entreprises en milieux rural et urbain; acceptabilité sociale des projets d’exploitation des ressources naturelles; multifonctionnalité des territoires ruraux et de l’agriculture; adaptation des communautés locales aux changements climatiques. Perspectives d'emploi Les programmes de cycles supérieurs en développement régional forment les analystes susceptibles de clarifier les situations complexes auxquelles font face les intervenants engagés dans l'action sociale, économique et culturelle à diverses échelles territoriales tout en étant en mesure de formuler un diagnostic et des pistes de solution afin d'orienter le changement social. Sous l’influence de facteurs comme la restructuration économique et le renforcement des sentiments identitaires, on constate, au Québec comme à l’étranger, une recrudescence d’intérêt pour les problématiques d’ordre régional. Les personnes détenant un diplôme de cycles supérieurs en développement régional détiennent des fonctions de haut niveau alimentées par l’expansion de l’enseignement, de la recherche, de la consultation, de l’intervention ou de l’administration publique autour des questions relatives au développement des régions. Plusieurs diplômés en développement régional occupent des emplois dans les milieux suivants : organismes voués à la recherche et à l’enseignement (centres spécialisés, collèges, universités); organismes privés d’intervention et de consultation; organismes gouvernementaux et internationaux préoccupés de développement territorial. [-]

PhD V Asijských Filozofií A Kultur

California Institute of Integral Studies
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

PhD se skládá z 36 semestrálních jednotek ročníkové práce, plus dvě komplexní vyšetření a disertační práce. Celoroční se skládá z dvanácti jednotek v rámci programu, dvanáct jednotek v asijském stylu volitelných, a dvanáct jednotek ve vládních volitelných. [+]

Asijské filosofie a kultury doktorát Nabízí intenzivní studium v ​​duchovních a filozofických tradic jižní Asii, Číně, a regiony himálajské, a to jak s ohledem na klasických i současných souvislostech. PhD se skládá z 36 semestrálních jednotek ročníkové práce, plus dvě komplexní vyšetření a disertační práce. Celoroční se skládá z dvanácti jednotek v rámci programu, dvanáct jednotek v asijském stylu volitelných, a dvanáct jednotek ve vládních volitelných. Absolventi našeho doktorského programu se očekává, že: 1. Ujistěte se, originální a podstatně přispět k disciplínách asijských náboženství nebo filozofie. Zamyslete se samostatně rozvíjet otázky, koncepcí a metodik. Identifikovat nové výzkumné příležitostí v těchto oblastech. Kriticky na historií, principy a tradic v jejich hlavní pole. Držet krok současné pokroky v těchto oblastech a souvisejících oblastech. 2. prokazují pokročilé výzkumné a psaní Syntetizovat existujících znalostí, identifikace a přístup k odpovídající prostředky a další zdroje relevantních informací a kriticky analyzovat a hodnocení jejich vlastních zjištění a ti jiní. Mistr uplatňování stávajících výzkumných metod, technik a technické dovednosti. Pochopit řadu otázek ve srovnávacím přístupu k náboženství a filozofii. Prokázat schopnost psát o složitých myšlenek a výzkumu v profesionálním a jemnými způsobem. 3. Prokázat závazek k účasti ve společenství učenců. Zobrazit závazek k osobnímu profesnímu rozvoji prostřednictvím zapojení do odborných společností, publikačním a jiným režimech předávání znalostí. Zobrazit odhodlání podporovat a prosazovat učení prostřednictvím vyučování, spolupráce dotaz, nebo odbornou praxí. 4. Prokázat schopnost situovat stipendium ve vztahu k sociální a osobní transformaci. Situovat sebe ve vztahu k práci a různých perspektiv. Stavět na vnitřní vášně a vize směrem k vnější kariéře a akce 5. Prokázat profesní dovednosti. Dodržovat etické normy v oboru a ve vztahu ke komunitám studovaných. Poslyš, dej, a efektivně získat zpětnou vazbu. Komunikace ve stylu odpovídajícím disciplínu a nastavení. Vhodně použít média pro šíření díla. PhD Language Doporučení Doktorandi mohou být povinny prokázat znalosti v jednom cizím jazyce, pokud je to považováno za nezbytné, aby výzkum disertační práce studenta. Jazykové znalosti mohou být předvedeny složením dva roky samozřejmě práce při studiu jazyka, nebo další studiu jazyka v závislosti na tématu disertační práce. [-]

Doktorát V Pokročilém školské Správy

Argosy University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Tampa

Argosy University, program, Tampa Advanced Vzdělávací správa je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Náš doktor pedagogiky (EdD) v rámci programu Advanced školské správy je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce ... [+]

. Doktorát v oboru správy Advanced vzdělávací Argosy University, program, Tampa Advanced Vzdělávací správa je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Náš doktor pedagogiky (EdD) v rámci programu Advanced školské správy je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDD v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Argosy University, Tampa Pokročilé Vzdělávací administrace programu Výsledky Interstate School Leaders Licensure Consortium (ISLLC) Normy Standardní 1 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že usnadní vývoj, artikulaci, implementaci a správcovství vize učení, která je sdílena a podporované všemi zúčastněnými stranami. Funkce Spolupracovat rozvíjet a provádět společnou vizi a poslání Shromažďovat a používat údaje k identifikaci cíle, posoudit efektivitu organizace, a podporovat organizační učení Vytvořit a zavést plány k dosažení cílů Podporovat trvalý a udržitelný zlepšování Sledovat a hodnotit pokrok a revidovat plány Standardní 2 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že zastává, pečující, a udržování kulturu školy a vzdělávací program, přispívající k vzdělávání studentů a zaměstnanců profesní růst. Funkce Pečovat a udržet kulturu spolupráce, důvěry, učení, a vysoká očekávání Vytvořit komplexní, přísné a soudržný kurikulum Vytvoření osobní a motivující prostředí k učení pro studenty Dohlížet instrukce Rozvíjet posuzování a odpovědnosti systémy pro sledování pokroku studentů Rozvíjet kapacitu instruktážní a vedení zaměstnanců Maximalizovat čas strávený na kvalitu výuky Podporovat využívání nejúčinnějších a vhodných technologií pro podporu výuky a učení Monitorovat a vyhodnocovat dopad naučným programem Standardní 3 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že zajistí řízení organizace, provozování a prostředků pro bezpečnou, efektivní a účinné vzdělávací prostředí. Funkce Sledovat a vyhodnocovat řídící a provozní systémy Získat, přidělit, zarovnání, a efektivně využívat lidské, fiskální a technologické zdroje Podporovat a chránit blaho a bezpečnost studentů a zaměstnanců Rozvíjet kapacitu pro distribuované vedení Ujistěte se, učitel a organizační čas je zaměřena na podporu kvalitní výuku a učení žáků Standard 4 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta spoluprací s fakultními a členy jejich společnosti, reagovat na různorodé zájmy a potřeby komunity, a mobilizaci prostředky komunity. Funkce Shromažďovat a analyzovat údaje a informace relevantní pro výchovného prostředí Podporovat porozumění, uznání, a používání různých kulturních, společenských a intelektuálních zdrojů Společenství Vybudovat a udržovat pozitivní vztahy s rodinami a pečovateli Vybudovat a udržovat produktivní vztahy s komunitou partnery Standard 5 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že jednají čestně, spravedlivě, a etickým způsobem. Funkce Zajistit systém odpovědnosti za akademické a společenského úspěchu každého studenta Principy Modelové sebeuvědomění, reflektivní praxe, transparentnosti a etického chování Chránit hodnoty demokracie, rovnosti, a rozmanitosti Zvažte a zhodnotit potenciální morální a právní důsledky rozhodování Podporuje sociální spravedlnost a zajistí, aby jednotliví Student musí informovat všechny aspekty vzdělávání Standardní 6 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že rozumí, reagovat na, a ovlivňovat politický, sociální, ekonomické, právní a kulturní kontext. Funkce Advocate pro děti, rodiny a pečovatelů Zákon ovlivňovat místní, okresní, státní a národní rozhodnutí ovlivňující učení žáků Posoudit, analyzovat a předvídat nové trendy a iniciativy s cílem přizpůsobit vedení strategie Výzkum Výsledek Studenti jsou učených lékařů rozvíjet své dovednosti v oblasti vyšetřování, kritické myšlení, vědecké psaní, a rozhodování: 1. Analýza a hodnocení odbornou literaturu, aby se rozhodnutí založené na důkazech týkajících se současné praxi v oboru. 2. Analýza, navrhování, provádění, a bránit výzkumu v jejich disciplinární souvislosti s použitím vhodných výzkumných návrhů. 3. Výroba a bránit přísný a důvěryhodný disertační práce. Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Počáteční administrativní osvědčení nebo licence Na státních požadavcích základě by uchazeči měli mít na plný úvazek pedagogickou praxi ve stavu, schválené školy. Je-li učení zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální ověření délky pedagogické praxe ve školách schválených tomto konkrétním státem Prezentace důkaz průchodu standardizovaný test základních dovedností (pokud se požaduje) Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí Evidence trestního ověřením Nebo Současné zaměstnání ve státním schválené školy Psaní vzorky dodané s aplikací Všechny žádosti o přijetí musí být předložena oddělení přijímací. Vykonat přijímací zástupce je k dispozici na pomoc zainteresovaným mít žadatel k dispozici následující dokumenty: Dokončené žádosti o přijetí formuláře Poplatek za podání žádosti (nevratný, kromě v Arizoně. Ve státě Arizona, poplatek za podání žádosti je vratná, pokud je žádost zrušena do tří pracovních dnů od žadatele podpisu smlouvy o zápisu.) Osobní cíle prohlášení o sebehodnocení kvalifikací pro profese Aktuální životopis Dva doporučující dopisy (jeden ze zdroj obeznámený s akademickými schopností studentů a jednoho z aktuálního správce školy) Oficiální přepisy ze všech postsecondary škol se zúčastnilo Základní požadavky kurzu Studenti jsou povinni přijmout následující E7000 - Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3) E7001 - Komplexní plánování (3) E7002 - Teorie Změna: Okresní (3) E7004 - Zlepšení vedení škol prostřednictvím datových řízené Dotaz (3) E7005 - Advanced Školský zákon (3) E7006 - Člověk a fiskální zdrojů ve veřejné školy (3) E7007 - Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3) [-]

Vzdělání Specialista (EDS) V Pokročilém školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium 20 měsíců Spojené státy americké Sarasota

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě, Florida, nabízí vzdělávání Specialista (EDS) titul v Advanced školské správy navržen tak, aby připravit aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. [+]

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě na Floridě, nabízí Specialista Education (EDS), titul v oboru správy Advanced vzdělávací určena k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDS v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti v EDS ve vyspělých školské správy programu kompletní šest z následujících předmětů (24 kreditních hodin), ke splnění požadavků na jádro Course. Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3 kreditní hodiny) Komplexní plánování (3 kreditní hodiny) Změna Teorie: Okresní (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního Vedení prostřednictvím datových Driven Poptávka (3 kreditní hodiny) Advanced Školský zákon (3 kreditní hodiny) Člověk a daňového řízení zdrojů ve veřejné školy (3 kreditní hodiny) Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3 kreditní hodiny) Advanced Akademické studium a psaní (3 kreditní hodiny) Volitelné Požadavky Studenti si vybrat jeden volitelný předmět (3 kreditní hodiny) s souhlasem poradce. Praktikum Požadavky Studenti v EDS v Advanced školské správy programu jsou nutné k dokončení následujících 3 hodin úvěru cvičení. School District praktikum / Internship I (1,5 kreditních hodin) School District praktikum / Internship II (1,5 kreditních hodin) Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně tři roky ověřené plný úvazek pedagogické praxe ve stupních prekindergarten-12 nebo s ním související služby, vzdělání Praxe ve stupních prekindergarten-12. Pokud výuky či souvisejících služeb vzdělávací zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální verifikace, že škola byla state-schválený školy Evidence trestního ověřením Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí. Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál zápis v této Sarasota Vzdělávací Specialista studijní program v Advanced školské správy. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. Konec hledání pro pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasotě na Argosy University, Sarasota. [-]

PhD V Učení Technologii Sítě

National Central University
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Tchaj-wan Taoyuan

Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. [+]

. Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. Před tímto projektem, původní Laboratoř vědy a techniky pro učení získal laboratoř excelentního výzkumu v oblasti Národní vědecké rady v roce 1994. Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodně předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a provádí v zámoří studentské výměnné programy. základní kurzy Speciální témata v učení technické v Advanced Seminář teorie učení Digital Learning Akademické psaní digitálního učení Seminář Kognitivní psychologie Odborné kurzy interakce Design Výzkumné metody e-learning Nástroje tvořivost Support Umělá inteligence ve vzdělávání Znalostní management Vysoká Interakce Multimedia Požadavky na absolvování Požadované kreditů: 30 kreditů (včetně 9 kreditů za povinných předmětů a 6 kreditů za disertační práce.) Doba trvání obor: 2 ~ 7 let Ostatní požadavky: Volitelné předměty Složit doktorskou kandidatura kvalifikační zkoušku během prvních dvou let. Projít roční učební akreditaci Publikovat alespoň dvě papíry v mezinárodně uznávaných časopisech (SSCI / SCI). Složit ústní obhajoba disertační práce. Výzkum Vybavení & Lab Learning Lab Game-Based Mobile a Všudypřítomná Learning Environment Lab Advanced Integrační Individualizace Lab Vysoce Interactive Multimedia Lab Interactive Technology and Learning Lab Internet-Based a Lab Science Learning Přijímací Dokumenty Autobiografie Výzkum Návrh Dva doporučující dopisy TOEFL nebo jiný doklad o znalosti anglického jazyka Důkazy o čínské způsobilosti Související akademických publikacích Akademický Zpráva [-]

PhD V Irské škole Ecumenics

Trinity College Dublin
Campus forma Denní studium September 2016 Irsko Dublin

Irish School of Ecumenics poskytuje výzkum dohled přes disciplinárních oblastech, které zahrnují etiku a teologii konfliktu a míru; usmíření; lidská práva a etiky v mezinárodních vztazích; mezináboženský dialog a interkulturní teologie; ekumenické teologie; genderové otázky; vývoj a globalizace; Souhra politiky a náboženství, atd ... [+]

PhD Studium na ISE Irish School of Ecumenics poskytuje výzkum dohled přes disciplinárních oblastech, které zahrnují etiku a teologii konfliktu a míru; usmíření; lidská práva a etiky v mezinárodních vztazích; mezináboženský dialog a interkulturní teologie; ekumenické teologie; genderové otázky; vývoj a globalizace; Souhra politiky a náboženství atd ISE nabízí strukturovaný PhD. Studenti pracují s jejich nadřízeným (y) během období čtyř let a musí trvat minimálně 10ECTS v vyučovaných modulů rozvíjet své výzkumné dovednosti v průběhu jejich studia. Některé současné PhD projekty patří: * Využití videokonference v Peace Education Mír žurnalistiky a konflikt v oblasti Afrického rohu * RB OSN 1325 a žen budování míru v Arménii a Ázerbájdžán * feministické mírové aktivisty v jugoslávských válkách * Účast mužů na konec diskriminace na základě pohlaví Násilí v Keni * sekulární humanitární reakce na katastrofy v náboženských souvislostech * Teologie Henri de Lubaca * Role paměti v Vyrovnávání se s minulostí: překonání obětí a pachatelem Paradigm v Severním Irsku * Vztah mezi Evangelicalism a islámem na jihu Spojených státy * Vliv imigrace na náboženské identity a mezináboženský dialog v Irsku a Německu * Re-zobrazovací prostor na křižovatce divadla a budování míru v Severním Irsku a Beyond * politického vedení a transformaci konfliktu: Ženy, politika a mír v Severním Irsku * Shared Space a etnická identita v rozdělených měst: Belfast, Jeruzalém, Brusel * LGBT osudů a příběhů v Belfastu, Gospel Příběhy a praktická teologie [-]

Doktor Filozofie (Ph.D.) V Transpersonální

Sofia University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Palo Alto

Náš program kombinuje zkušenostní učení s vážným akademické bádání a naši absolventi stanou transpersonální učenci, transpersonally orientované terapeutů a léčitelů, transformativní vychovatelé a agenti změny v různých sociálních a organizačních souvislostech. [+]

. Pokud jste self-motivovaný student, který potýká s problémy naší doby, a snaží se, aby pozitivní změny ve světě, tento program je pro vás. Náš program kombinuje zkušenostní učení s vážným akademické bádání a naši absolventi stanou transpersonální učenci, transpersonally orientované terapeutů a léčitelů, transformativní vychovatelé a agenti změny v různých sociálních a organizačních souvislostech. Celoroční zahrnuje intenzivní vyšetřování v transpersonální filozofie, teorie a výzkumu; sekvence, výzkumné metody, které připravuje studenty pro disertační práce na zvolené téma; a integrační a transformační vzdělávací zkušenosti komunity domě a aplikovaného učení prostřednictvím ustoupí a sekvence komunity praxe. Tento na-školní areál program poskytuje kontejner pro vás být součástí různorodé učící se komunity. Náš program nabízí koncentrace pět: Vědomí a Kreativita studií Behaviorální vědy Ecopsychology Somatická Psychologie Metody výzkumu v psychologii Členové naší fakulty publikovat v různých oblastech zkoumání, včetně výjimečných lidských zkušeností, studie vědomí, kreativita, srovnávací náboženství a rozhraní kulturních studií a transpersonální psychologie. Náš výrazný bilance odborné studie, zážitkové pedagogiky a profesního rozvoje podporuje práci přinášet transformační koncepce a postupy do světa takovým způsobem, který podporuje osobní růst, sociální změny, a léčení v různých prostředích. Co to pro vás připravit? Studenti, kteří dokončí svůj doktorát v transpersonální psychologii jít na různých odborných úsilí. Ti, kteří s předchozími profesním životě často začlenit transpersonální principy do stávající praxe. Spolu s zvolené specializace, mnoho absolventů vyvinout novou povolání po skončení programu, včetně práce jako trenéři, duchovní průvodci, pedagogy a agenti změny v neziskovém, vládě a firemním prostředí. Vědomí a Kreativita studií Filozofové a vědci prozkoumali koncept vědomí po tisíciletí, ale teprve teď víme dost o mozku, aby se vědecký pokrok i na ty nejzákladnější otázky. Samozřejmě hodně zůstává tajemný a zřejmě vždycky bude. Ve stejné době, všichni znají zkušeností zvýšeného nebo rozšířeného vědomí a současným pocitem většího spojení se sebou samým a na celém světě. Naše vědomí a kreativita studií koncentrace je navržen tak, aby prostor pro doktorandy, aby prozkoumala vědomí v jeho různých dimenzích, zatímco experimentování s duchovními technologiemi a kreativní procesy, které produkují a jsou živena to. Náš průzkum má kořeny v akademickém bádání, kontemplativní praktiky, entheogenic integraci a intersubjektivních setkání s členy naší studijní komunity. Behaviorální vědy Koncentrace Behavioral Science se zaměřuje na neuroscientific, behaviorální a kognitivní psychologie. Kromě těchto tradičních témat, studenti seznámí s více inovativní postgraduální disciplíny jako neurotheology, neurophenomenology a bioetiky v širším kontextu studií vědomí. Otázky týkající se neurologických koreluje duchovní a náboženské zkušenosti a problémy okolo zvýšení lidského mozku prostřednictvím transformačních technologií jsou také součástí této koncentraci. Ecopsychology Ecopsychology blíží lidskou psychiku jako fenomén přírody a považuje všechny psychologické a duchovní záležitosti ve světle naší účasti v životě více než lidský svět. Tato koncentrace zkoumá způsoby ecotherapy, akce na životní prostředí, a ekologicky odpovědné způsoby života podporovat optimální duševní zdraví, pohodu, a smysl pro transpersonální. Somatická Psychologie Somatická psychologie se zaměřuje na výzvy života lidí podle roztržku mezi světem znalostí a světem žil, ztělesněný zkušeností. Zaměřuje se na tělo jako místo evoluční inteligence, učení, a transformace. Kreslení na obou východních a západních hledisek, tato koncentrace zkoumá interakce mezi tělesných procesů a stavy vědomí pomocí transpersonální psychologického hlediska. [-]

Doktorát V Oboru Politologie

Faculty of Social Sciences, Charles University in Prague (FSV UK)
Campus forma Denní studium 4 let October 2016 Česká republika Praha

Studijní program je primárně určen pro absolventy s magisterský titul v oboru politologie nebo jakékoliv jiné oblasti společenských věd, kteří mají v úmyslu prohloubit své znalosti v politologie se zaměřením na problematiku demokratických a nedemokratických forem vlády, změny v politických systémech, [+]

Studijní program je primárně určen pro absolventy s magisterský titul v oboru politologie nebo jakékoliv jiné oblasti společenských věd, kteří mají v úmyslu prohloubit své znalosti v politologie se zaměřením na problematiku demokratických a nedemokratických forem vlády, změny v politických systémech, se zvláštním důrazem na vývojové trendy spojené s modernizací a demokratizaci, jiné problémy srovnávací analýzy, včetně národních a regionálních identit, nebo rozboru jednotlivých prvků politických systémů. Doktorský studijní program se řídí Pravidly pro organizaci studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a vyšší právní normy Univerzity Karlovy. Přijímací zkoušky: Přijímací zkouška se bere v úvahu: disertace návrh Rozsah žadatele na základě předloženého seznamu odborné literatury Zásadní kritéria v přijetí uchazeče jsou následující: Disertace kvalita projektu: koncept, spolu s teoretickými a metodologické výsledky, by měl být bráněn žalobkyní v průběhu přijímací zkoušky. Rozsah žadatele na základě předloženého seznamu odborné literatury budou vzaty v úvahu. Další oceňují aspektem bude skutečnost, zda žadatel získal písemný souhlas podle člena akademických pracovníků IPS FSV UK na jeho / její projekt disertační práce. Každý žadatel může získat až 100 bodů za přijímací zkoušky. Maximální počet bodů získaných v první části přijímací zkoušky pro navrhovaného projektu je 50 bodů; Maximální počet bodů ve druhé části hodnotící rozsah žadatele na základě předloženého seznamu odborné literatury je 30 bodů. Výbor bude také hodnotit dosavadní publikační, výukové a výzkumné činnosti žadatele s maximálně 20 bodů. Podmínky pro přijetí Maximální počet bodů získaných v první části přijímací zkoušky pro navrhovaného projektu je 50 bodů; Maximální počet bodů ve druhé části hodnotící rozsah žadatele na základě předloženého seznamu odborné literatury je 30 bodů. Výbor bude také hodnotit dosavadní publikační, výukové a výzkumné činnosti žadatele s maximálně 20 bodů. Po zkoušce se zkušební komise vstupní předloží závěrečnou zprávu s řadového hodnocení jednotlivých žadatelů a jejich pořadí podle dosažených bodů. Aby byly přijaty, žadatel je získat minimální počet bodů skóre (deklarovanou děkanem). Chcete-li mít nárok žádat o programu PhD, musí mít žadatel absolvoval v úrovni formě magisterského studia. Studenti, kteří získali jejich magisterský titul v zahraničí, jsou povinni předložit oficiální dokument potvrzující, že jejich míra je uznána Ministerstvem školství (před registrací pro českou univerzitní program). [-]

PhD V Demografii

Charles University in Prague Faculty of Science
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Ph.D. Vystudoval demografie je odborník v mnoha oblastech populačních studií. On / ona poskytuje všechny druhy demografický výzkum a analýzy v kontextu hospodářské, sociální nebo zdravotní problémy. [+]

. . Ph.D. Vystudoval demografie je odborník v mnoha oblastech populačních studií. On / ona poskytuje všechny druhy demografický výzkum a analýzy v kontextu hospodářské, sociální nebo zdravotní problémy. On / ona má zkušenosti při výrobě všech typů populačních prognóz, včetně odhadů pro budoucí požadavky infrastruktury. Absolvent analyzuje populační klima a vymyslí strategie pro sociální politiku, jakož i přispívá odborné znalosti různých oddělení veřejné správy. Jiné role zahrnují znalosti v oblasti veřejných službách statistických (demografické a zdravotní statistiky), výzkum a rozhodování, stejně jako v podnikání, marketing a další průmyslová odvětví. Absolvent je kompetentní jako profesionál v každém regionální úrovni správy. Jeho / její schopnosti jsou obzvláště výhodné při realizaci dlouhodobých iniciativ. Stipendium 50 000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 větev charakteristická Demografie je vědecké studium lidských populační dynamiky. To zahrnuje studii o velikosti, struktury a rozdělení populací a jak populace v průběhu času měnit kvůli narozených, zemřelých a migrace včetně souvisejících událostí manželství, rozvodů a potratů. z hlediska příčin a následků (včetně prognóz) vztahy mezi hospodářskými, sociálními, kulturními a biologické prostředí a populačního vývoje jsou předmětem populačních studií v širším slova smyslu. Demografie shromažďuje a analyzuje údaje, které jsou užitečné pro různých oborů zabývajících se lidskými populacemi, jako jsou: ekonomie, sociologie, sociální medicínu, antropologie, historiografie, sociální geografie, ekologie, atd Výstupy z demografických studií jsou důležité pro veřejné správy, politiky, organizace zdravotnictví, školství, pojišťovny, atd. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení Přijímací zkoušky se skládá z osobního pohovoru. Ve výjimečných případech může děkan povolit virtuální rozhovor přes komunikační technologie. Maximální počet bodů je 100 bodů V průběhu přijímacího pohovoru musí uchazeč prokázat jazykové schopnosti ke studiu ve zvoleném oboru, a potřebné dovednosti, aby provedla nezávislou vědeckou práci. Žadatel bude požádán, aby rozvést jeho / její zájem o určité téma, volby orgánu dozoru, a schopnost provádět výzkum v této oblasti. Podmínky pro přijetí Aplikace doktorský program musí být řádně vyplněn a předložen do 30. dubna 2016, včetně všech příloh. Žadatel musí složit přijímací zkoušky získáním minimálně alespoň 50 bodů během přijímacího pohovoru. Žadatel musí úspěšně absolvovat vysokoškolského studia programu, ověřené podání notářsky ověřené kopie diplomu nebo jiné doklady magisterského studia do 30. září 2016. Požadavek na předložení notářsky ověřenou kopii se nevztahuje na absolventy magisterských programů na UK Přírodovědecké fakulty. Žadatelé, kteří obdrží své magisterské studium na zahraniční univerzitě musí předložit osvědčení o rovnocennosti pro tento cizí vysokoškolským vzděláním od 30. září 2016 do CU FS studijním oddělení, není-li stanoveno jinak podle mezinárodní dohody. Pro uchazeče stále čekají od září 30. na rozhodnutí ohledně uznání jejich zahraniční studie, tato lhůta prodloužena do 21. října 2016. [-]

Sociologie A Phd Sociální Politika

The University of Nottingham - Faculty of Social Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 6 let August 2016 Spojené království Nottingham + 1 více

Škola má silnou a živé společenství postgraduálních výzkumných studentů. Jsme hrdí, že jsou stránky pro kreativitu a inovace v a napříč naší oblasti výzkumu odborných znalostí a jsou určeny k rozvoji našich studentů výzkumné dovednosti, odborné znalosti a kariéru v podpůrném a kolegiální prostředí ... [+]

Sociologie a sociální politika PhD Škola má silnou a živé společenství postgraduálních výzkumných studentů. Jsme hrdí, že jsou stránky pro kreativitu a inovace v a napříč naší oblasti výzkumu odborných znalostí a jsou určeny k rozvoji našich studentů výzkumné dovednosti, odborné znalosti a kariéru v podpůrném a kolegiální prostředí. Naše výzkumné studenti jsou vedeni k účasti na školy akademického života a spolupracovat s výzkumnými skupinami, středisek a instituce, která odráží jejich výzkumného prostoru. Škola podporuje postgraduální žurnál a konference - Poptávka. Náš PhD program je uznala Rada hospodářské a sociální výzkum (ESRC) prostřednictvím doktorského Training Centre, nabízí jak jedno-plus tři stupně a tři tituly ročně. Pro jedno-plus tři trasy, studenti provést počáteční rok výzkumu tréninkové metody, což vede k MA, před postupující k rozvoji jejich hlavní zaměření výzkumu. Nabízíme dozor v kriminalistice, veřejné politiky, vědy a techniky studie, sociální politika a správa, sociální práci a sociologii. Aplikace a vstupní požadavky Veškeré žádosti by měly být provedeny pomocí žádající portálu. Studenti mohou studovat po dobu tří let na plný úvazek, nebo až o šest let na částečný úvazek s položku v září nebo v lednu. Žadatelé, kterým můžeme učinit nabídku bude rozhovor buď osobně, nebo telefonicky prostřednictvím prospektivní nadřízeným. Žadatelé musí mít alespoň horní druhé třídy (2: 1), diplom nebo magisterský titul s průměrnou známkou alespoň 60%. Zahraniční studenti musí také mít jednu z následujících angličtiny testů: IELTS 7.0 (ne méně než 6,0 v každém prvku) TOEFL iBT (100 s ne méně než 21 v poslechu a psaní, 22 ve čtení, 23 v mluvení) Cele presessional průběh závěrečné hodnocení "prospěl s vyznamenáním" Vybavení Pokročilý odborná příprava pro výzkum, včetně kvalitativních a kvantitativních metod a filozofie sociálních věd Rozsáhlý program školení dovedností založených Vysoce kvalitní dozor; každý student je přidělen dvě dohledu Pravidelné, nepřerušované, individuální sezení dohledu Časté hodnocení a zpětná vazba o pokroku Dobře vybavené pracovní základny, přístup k telefonu, faxu, e-mailu a on-line bibliografických zařízení Přístup k aktuálním výpočetních zařízení Živý výzkum kultury s vynikajícími národní a mezinárodní sítě [-]

Lékař Ministerstva (d Min)

Irish Baptist College
Online & Campus forma Kombinované 4 - 5 let August 2016 Spojené království Moira

Lékař ministerstva (Dmin) je profesionální doktorské studium, potvrzen na univerzitě v Chesteru. [+]

. The Lékař ministerstva (Dmin) je profesionální doktorské studium, ověřeny na University of Chester, pro ty, kteří ve službě vedoucí k: rozvoj odborných znalostí v určitém aspektu teologie a / nebo službě rozvoj nových přístupů k pastorační možnost významně přispět k pochopení a praxe ministerstvo prostřednictvím dokončení velkého výzkumného projektu. DMIN Organizace hřiště Kurz je konstruován tak, aby umožňoval studentům určitou míru flexibility v osobním organizaci jejich studia. 120 kreditů na úrovni ŘO s uspokojivým průměrnou uspěl jsou předpokladem pro vstup do programu DMIN. DMIN je nabízen na částečný úvazek více než čtyři nebo pět let a studenti jsou nutné k dokončení dalších 120 kreditů. Během "ročníky" výukové bloky jsou uspořádány v říjnu, lednu a května každého akademického roku. Studenti navštěvují přednášky / semináře a podílí se na výuce a musí dokončit své úkoly spojené s posouzením v určeném časovém horizontu. Po dokončení vyučovaných modulů, DMIN studentům připravit a předložit 50-60,000 slovo práce (po dobu tří let). Název a předmět plocha tohoto zařízení bude rozhodnuto po konzultaci s vedoucím jmenovaným College. Struktura DMIN hřiště MA moduly, jak je uvedeno. DMIN moduly (každý 20 kreditů, pokud není uvedeno jinak): Research Project & Návrh práce (40 kreditů - povinný) Principy a praxe pastoraci Principy a praxe křesťanské mise Církev - Principles & Practice Ministerstva Teologická reflexe a ministerstvo (40 kreditů - povinný) Výzkumný projekt / diplomová práce - podstatný kus teologickém bádání, připravila pod vedením školitele nebo na téma vyplývající z vlastních zkušeností a praxe ministerstva studenta. Práce bude hodnocena v ústní zkoušky ze strany interních a externích zkoušejících. [-]

PhD V Hospodářské A Sociální Dějiny

ISEG - Lisbon School of Economics & Management
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Portugalsko Lisboa

PhD hospodářských a sociálních dějin byla založena Technická univerzita v Lisabonu v roce 1991 a přizpůsobit evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání v roce 2009. Tento třetí cyklus kurzu je .... [+]

PhD v Hospodářské a sociální dějiny

PhD hospodářských a sociálních dějin byla založena Technická univerzita v Lisabonu v roce 1991 a přizpůsobit evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání v roce 2009. Tento třetí cyklus Cílem kurzu je poskytnout kvalitní akademické školení v ekonomické historie a vyrábět originální výzkum v této oblasti.

Cílem kurzu je připravit odborníky s vysokou kapacitou interpretace a reakce na ekonomické a sociální změny v dlouhodobém horizontu, a interakce mezi chronologicky, geografické a sociální aspekty těchto změn.

Výzkumu prováděného v centrech výzkumu ISEG je - a to GHES - sociální a hospodářské dějiny výzkumné středisko - poskytuje důležitou podporu pro studenty v tomto programu. Toto centrum a jinými výzkumnými středisky v ISEG, které byly rovněž hodnoceny jako velmi dobré nebo výborné, jsou hostitele středisek PhD Hospodářské a sociální dějiny studentů. ... [-]


PhD in Business Administration

ABMS The Open University Of Switzerland
Online forma Denní studium Kombinované 3 let September 2016 Spojené arabské emiráty Dubaj + 1 více

[+]

. Tam jsou některé mistrovské tituly, které studenti mohou získat před zahájením PhD, který umožní studentům dokončit tento doktorát o něco rychlejší. Strategický management a vedení [-]