Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia - Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia hledejte zde!

Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia - Zde naleznete doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia

Filozofická, humanitní a sociální studia

Doktorát v oboru umění a humanitních věd, může být ideální volba povolání pro mnoho lidí. Ti, kteří již dosáhli svého magisterský titul v této oblasti mohou dále ve studiu, aby tento typ postgraduální práce.

Co je PhD v umění a humanitní vědy?

Tento typ vzdělávání se zaměřuje na lidských myšlenek a kultury. Jedná se o pokročilý stupeň vzdělání, často se zaměřit na vztahy student, učitel, pokročilé metody výzkumu a vyššího stupně kurzů. To je často velmi zaměřen na specifické oblasti studia.

Jaké jsou výhody S doktorát v oboru umění a humanitní vědy?

S ohledem na tento kurz je výhodné pro ty, kteří chtějí prosazovat své tituly za související s prací pozic. Je také pravděpodobné, že krok pro ty lidi, kteří jsou nadšení pro jejich stupně a chtějí se učit na vyšší úrovni.Často, tyto kurzy zahrnují výzkum v dané oblasti, které mohou být zajímavé pro studenta.

Kolik to stojí, aby Udělejte si doktorát v umění a humanitní vědy?

Náklady na PhD samozřejmě v této oblasti výrazně pohybovat. Většinu času, tyto programy trvají od jednoho do tří let, i když tam je obrovské množství rozdílů zde. Studenti, kteří se chtějí zapsat, budou muset pečlivě zvážit instituce, zajistit program je k dispozici a nabízí úroveň studia požadovaného.

Jaké jsou požadavky na PhD v umění a humanitní vědy?

Studenti, kteří se chtějí přihlásit do tohoto programu, budou muset mít ukončené Masters-studijní program v oblasti studia. Některé z těchto programů může být těžké se dostat do stejně, vyžadující specializované přiznání.

Jaké Kariéra zlepšení můžete očekávat s PhD v oboru umění a humanitní vědy?

Studenti si mohou vydělat víc a budou považovány za odborníka ve svém zvoleném oboru s tímto stupněm.

Proč se on-line PhD v umění a humanitní vědy?

On-line kurzy jsou cenově dostupné, snadno přístupné a umožňují, aby student pokračovat v práci, zatímco navštěvuje, rys, který "je důležité, aby většina studentů v této oblasti studia.

Kde vzít doktorát z umění a humanitní vědy?

Řada vysokých škol jsou k dispozici, včetně mezinárodních a specializovaných možností. Studenti by měli zvážit možnosti programu a zvážit, odborné vzdělávání před nástupem.

 


Čtěte více

Doktor Vzdělávání (Ed.D.) Ve Vedení A řízení Vysokého školství

Walden University
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké USA Online

Vysokoškolské vzdělání vedení a řízení specializace vám může pomoci získat vůdčí schopnosti a principy řízení, které potřebujete k vedení smysluplného a udržitelné změny ve vaší instituci. Celoroční v tomto oboru Edd se zaměřuje na nejnovější metody založené na výzkumu, politiky a praxe dnešním měnícím prostředí vysokoškolského vzdělávání .... [+]

. Doktor pedagogiky (Ed.D.) v oblasti vysokoškolského vzdělávání Vedení a řízení Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Navrženo pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor pedagogiky (EDD) program nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když jsou tyto potřeby měnit podél cesty. S celoživotního Learner Stáž, studenti v rámci programu EDD a vzdělávací Specialista (EDS) programů všech přijmou stejná první rok kurzy. To znamená, že pokud se rozhodnete přejít studijních cest, nemusíte začít znovu, což vám ušetří čas i peníze. Můžete: Vyberte kurz zátěž, která je pro vás to pravé. Těžit z praktické podpory, od svého prvního kurzu do svého doktorského studia nebo práce. Přenos kredity z předchozího kurzu, aby urychlila svůj čas na dokončení studia. Použít výzkum a teorie k řešení závažných problémů, kterým čelí dnešní učebny a komunity. Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských intenzivní podporu kurzů, které vám pomohou zdokonalovat své výzkumné a vědecké psaní, vás prostřednictvím svých kurzů, a připraví vás na úspěšné dokončení vašeho doktorského studia, nebo disertační práce. Naše znalý fakulty, personál, a podpůrné služby jsou s vámi na každém kroku na cestě, od počátku svých nadací samozřejmě dokončení vašeho vyvrcholení. Vysokoškolské vzdělání vedení a řízení specializace vám může pomoci získat vůdčí schopnosti a principy řízení, které potřebujete k vedení smysluplného a udržitelné změny ve vaší instituci. Celoroční v tomto oboru Edd se zaměřuje na nejnovější metody založené na výzkumu, politiky a praxe dnešním měnícím prostředí vysokoškolského vzdělávání. Tato specializace je určen pro jednotlivce, kteří pracují v oblasti vysokoškolského vzdělávání a aspirují na administrativní, vedení, a / nebo řídících funkcích. Potenciální pracoviště patří komunitní školy, veřejné a soukromé univerzity školního areálu-založený, on-line univerzity, oddělení státní vzdělávací, vládní agentury, nebo výzkumné organizace. Dokončení Požadavky 76 Minimální kreditů čtvrtletí * Základní kurz (5 QTR, kr.) Specializační kurzy (30 QTR. Kr.) Doprovodné kurzy (6 QTR. Kr.) Výzkumné kurzy (15 QTR. Kr.) Doktorské Capstone (20 QTR, kr.) 1 face-to-face pobytu ePortfolio *Čas dokončení se liší podle studenta, v závislosti na individuálním pokroku a úvěrů převedených, v případě potřeby. Čas na dokončení studia předpokládá jeden rok na dokončení doktorského studijního / práce po 1 rok a 9 měsíců kurzů. Ke splnění těchto požadavků dokončení, musíte mít aktuální a konzistentní přímý přístup ke studentům, schopnost, osazenstva, nebo správce v autentickém postsecondary / prostředí vysokoškolského vzdělávání. Kurzy Vedení budoucnosti vzdělávání Vysokoškolské vzdělání v 21. století Vedení a správa institucionálních změn Výzkum Theory, Design, a metody Nástroje pro doktorské výzkum úspěchu * Strategické plánování a hodnotící program v oblasti vysokoškolského vzdělávání Kvantitativní uvažování a analýza E-Learning Správa zdrojů ve vysokém školství Kvalitativní uvažování a analýza Demystifikací Doktorské Psaní pro výzkum * Školský zákon, politika, a správa Dokončení prospekt * Dokončení doktorské Capstone *Výzkum společník kurz mají být přijata v souvislosti s jiným kurzu v termínu. Highlights Walden University byla pomoc dospělé studenty, jako jste vy uspět na 45 let. Víme, že život může být nepředvídatelné, a vy si zaslouží vzdělávací partnera, který vám pomůže zůstat na trati. Prostřednictvím naší doktor pedagogiky (EDD) programu, Walden nabízí nebývalou flexibilitu, která vám umožní přizpůsobit své studium vašich potřeb a cílů, a dokonce i měnit směr Midstream bez čas nebo peníze ztrácí. Můžete přepínat studijní cesty i po spuštění programu. Studenti v rámci programu EDD a na vzdělávání specialista (EDS) Post-magisterské programy berou stejné čtyři počáteční kurzy. S naší celoživotního Learner Pathway, můžete se přepnout studijní cesty, aniž by museli začít znovu. Podívejte se, jak to funguje. Vydělej si kredit za předchozí akademické zkušenosti. Můžete mít nárok na převod předchozí úvěry, které vám může ušetřit čas i peníze vydělávat si titul. Vyberte si svůj vlastní výzkumný téma a provádět původní výzkum řešit naléhavou problém, kterému čelí vaše studenty, instituce nebo komunitu. Příjem kritickou doktorského podporu od začátku do konce. Kromě přístupu ke všem našim službám podpory studentů, náš Základní kurz a doktorských intenzivní podporu kurzy vám umožní prozkoumat reálné případové studie a příklady úspěšných capstones. Také si procvičí základní výzkum a psaní dovednosti, které potřebujete k úspěchu v doktorském studijním programu. Vzdělávací technologie pomáhá vám dostat na cílové čáře. Nástroje, jako jsou Studijní Tracker a citace software pomůže uspořádat své zdroje a odkazy, stejně jako sledovat svůj pokrok směrem k dokončení si titul. NCATE akreditace vám zaručí, že naše programy jsou vysoce kvalitní. Richard W. Riley vysoká škola vzdělání a vedení v Walden University, Národní rada pro akreditaci vzdělávání učitelů (NCATE) -accredited instituce, se zaměřuje na zvýšení efektivity pedagoga. Jako uznávané normy excelence v přípravě K-12 školní profesionály, NCATE akreditace zaručuje jsme se setkali přísné národní normy. [-]

PhD V Barvě Vědy

Rochester Institute of Technology (RIT)
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Spojené státy americké Rochester

Barva věda výzkum na RIT zahrnuje tak odlišných oblastech, jako jsou lékařské vizualizace dat, počítačové grafiky a animace, zachování umění, spektrální a prostorové měření materiálů, barevný tisk, digitální fotografie, film a televizi, a modelování našeho vnímání pro použití v definování barvy jakosti. [+]

Doktor filozofie v Color Science

 

Barva byla předmětem intenzivního zájmu a šetření na stovky, ne-li tisíce let. Jako zobecnění, barva science může být definován jako kvantifikace našeho vnímání barev. Jeho mistrovství vyžaduje interdisciplinární vzdělávací přístup zahrnující fyzika, chemie, fyziologie, statistiky, informatiky a psychologie. Color science se používá při navrhování a řízení většiny umělých barevných materiálů včetně textilií, povlaky, a polymery, a určit takové různorodé materiály, jako je půda a vína. To je používáno značně v reprodukci barev, včetně digitální fotografie, stolní počítače a zobrazení na displeji, a tisk. Jak jsme se začít 21. století, barva věda je všudypřítomný. Barva věda výzkum na RIT zahrnuje tak odlišných oblastech, jako jsou lékařské vizualizace dat, počítačové grafiky a animace, zachování umění, spektrální a prostorové měření materiálů, barevný tisk, digitální fotografie, film a televizi, a modelování našeho vnímání pro použití v definování barvy jakosti. RIT má dlouhou historii stipendia v barevném vědě. Program je určen pro studenty, jejichž majorů jsou v fyziky, chemie, matematiky, počítačové vědy, techniky, experimentální psychologie, imaging, nebo jakékoliv aplikována disciplíny týkající se kvantitativního popisu barvy, například, textilu, kresby, grafika, animace, materiál věda, a polymer věda. Všichni studenti musí získat 99 kreditů jako postgraduální student. Pro studenty denního studia, program vyžaduje tři nebo více let studia na magisterské úrovni pro studenty vstupující na program s bakalářského titulu. Učební osnovy jsou kombinací povinných předmětů v barvě vědy, volitelných předmětů vhodných pro pozadí uchazeče a zájmům, výzkumný projekt tří čtvrtletí, během druhého ročníku studia a výzkumu disertační práce. Studenti musí složit kvalifikační zkoušku během jejich druhého ročníku studia a vyšetření kandidatury alespoň jeden rok před dokončením své disertační práce. Kandidáti, kteří chtějí vstoupit do programu, ale nemají odpovídající přípravu může mít brát tolik jako 36 kreditů z vysokoškolských základových kurzů matematiky, statistiky, počítačové vědy a obecnou vědu před maturitě se Statut absolventa.... [-]


PhD V Irské škole Ecumenics

Trinity College Dublin
Campus forma Denní studium September 2016 Irsko Dublin

Irish School of Ecumenics poskytuje výzkum dohled přes disciplinárních oblastech, které zahrnují etiku a teologii konfliktu a míru; usmíření; lidská práva a etiky v mezinárodních vztazích; mezináboženský dialog a interkulturní teologie; ekumenické teologie; genderové otázky; vývoj a globalizace; Souhra politiky a náboženství, atd ... [+]

. PhD Studium na ISE Irish School of Ecumenics poskytuje výzkum dohled přes disciplinárních oblastech, které zahrnují etiku a teologii konfliktu a míru; usmíření; lidská práva a etiky v mezinárodních vztazích; mezináboženský dialog a interkulturní teologie; ekumenické teologie; genderové otázky; vývoj a globalizace; Souhra politiky a náboženství atd ISE nabízí strukturovaný PhD. Studenti pracují s jejich nadřízeným (y) během období čtyř let a musí trvat minimálně 10ECTS v vyučovaných modulů rozvíjet své výzkumné dovednosti v průběhu jejich studia. Některé současné PhD projekty patří: * Využití videokonference v Peace Education Mír žurnalistiky a konflikt v oblasti Afrického rohu * RB OSN 1325 a žen budování míru v Arménii a Ázerbájdžán * feministické mírové aktivisty v jugoslávských válkách * Účast mužů na konec diskriminace na základě pohlaví Násilí v Keni * sekulární humanitární reakce na katastrofy v náboženských souvislostech * Teologie Henri de Lubaca * Role paměti v Vyrovnávání se s minulostí: překonání obětí a pachatelem Paradigm v Severním Irsku * Vztah mezi Evangelicalism a islámem na jihu Spojených státy * Vliv imigrace na náboženské identity a mezináboženský dialog v Irsku a Německu * Re-zobrazovací prostor na křižovatce divadla a budování míru v Severním Irsku a Beyond * politického vedení a transformaci konfliktu: Ženy, politika a mír v Severním Irsku * Shared Space a etnická identita v rozdělených měst: Belfast, Jeruzalém, Brusel * LGBT osudů a příběhů v Belfastu, Gospel Příběhy a praktická teologie [-]

Vzdělání Specialista (EDS) V Pokročilém školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium 20 měsíců Spojené státy americké Sarasota

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě, Florida, nabízí vzdělávání Specialista (EDS) titul v Advanced školské správy navržen tak, aby připravit aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. [+]

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě na Floridě, nabízí Specialista Education (EDS), titul v oboru správy Advanced vzdělávací určena k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDS v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti v EDS ve vyspělých školské správy programu kompletní šest z následujících předmětů (24 kreditních hodin), ke splnění požadavků na jádro Course. Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3 kreditní hodiny) Komplexní plánování (3 kreditní hodiny) Změna Teorie: Okresní (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního Vedení prostřednictvím datových Driven Poptávka (3 kreditní hodiny) Advanced Školský zákon (3 kreditní hodiny) Člověk a daňového řízení zdrojů ve veřejné školy (3 kreditní hodiny) Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3 kreditní hodiny) Advanced Akademické studium a psaní (3 kreditní hodiny) Volitelné Požadavky Studenti si vybrat jeden volitelný předmět (3 kreditní hodiny) s souhlasem poradce. Praktikum Požadavky Studenti v EDS v Advanced školské správy programu jsou nutné k dokončení následujících 3 hodin úvěru cvičení. School District praktikum / Internship I (1,5 kreditních hodin) School District praktikum / Internship II (1,5 kreditních hodin) Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně tři roky ověřené plný úvazek pedagogické praxe ve stupních prekindergarten-12 nebo s ním související služby, vzdělání Praxe ve stupních prekindergarten-12. Pokud výuky či souvisejících služeb vzdělávací zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální verifikace, že škola byla state-schválený školy Evidence trestního ověřením Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí. Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál zápis v této Sarasota Vzdělávací Specialista studijní program v Advanced školské správy. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. Konec hledání pro pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasotě na Argosy University, Sarasota. [-]

PhD V Asijských Filozofií A Kultur

California Institute of Integral Studies
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

PhD se skládá z 36 semestrálních jednotek ročníkové práce, plus dvě komplexní vyšetření a disertační práce. Celoroční se skládá z dvanácti jednotek v rámci programu, dvanáct jednotek v asijském stylu volitelných, a dvanáct jednotek ve vládních volitelných. [+]

. Asijské filosofie a kultury doktorát Nabízí intenzivní studium v ​​duchovních a filozofických tradic jižní Asii, Číně, a regiony himálajské, a to jak s ohledem na klasických i současných souvislostech. PhD se skládá z 36 semestrálních jednotek ročníkové práce, plus dvě komplexní vyšetření a disertační práce. Celoroční se skládá z dvanácti jednotek v rámci programu, dvanáct jednotek v asijském stylu volitelných, a dvanáct jednotek ve vládních volitelných. Absolventi našeho doktorského programu se očekává, že: 1. Ujistěte se, originální a podstatně přispět k disciplínách asijských náboženství nebo filozofie. Zamyslete se samostatně rozvíjet otázky, koncepcí a metodik. Identifikovat nové výzkumné příležitostí v těchto oblastech. Kriticky na historií, principy a tradic v jejich hlavní pole. Držet krok současné pokroky v těchto oblastech a souvisejících oblastech. 2. prokazují pokročilé výzkumné a psaní Syntetizovat existujících znalostí, identifikace a přístup k odpovídající prostředky a další zdroje relevantních informací a kriticky analyzovat a hodnocení jejich vlastních zjištění a ti jiní. Mistr uplatňování stávajících výzkumných metod, technik a technické dovednosti. Pochopit řadu otázek ve srovnávacím přístupu k náboženství a filozofii. Prokázat schopnost psát o složitých myšlenek a výzkumu v profesionálním a jemnými způsobem. 3. Prokázat závazek k účasti ve společenství učenců. Zobrazit závazek k osobnímu profesnímu rozvoji prostřednictvím zapojení do odborných společností, publikačním a jiným režimech předávání znalostí. Zobrazit odhodlání podporovat a prosazovat učení prostřednictvím vyučování, spolupráce dotaz, nebo odbornou praxí. 4. Prokázat schopnost situovat stipendium ve vztahu k sociální a osobní transformaci. Situovat sebe ve vztahu k práci a různých perspektiv. Stavět na vnitřní vášně a vize směrem k vnější kariéře a akce 5. Prokázat profesní dovednosti. Dodržovat etické normy v oboru a ve vztahu ke komunitám studovaných. Poslyš, dej, a efektivně získat zpětnou vazbu. Komunikace ve stylu odpovídajícím disciplínu a nastavení. Vhodně použít média pro šíření díla. PhD Language Doporučení Doktorandi mohou být povinny prokázat znalosti v jednom cizím jazyce, pokud je to považováno za nezbytné, aby výzkum disertační práce studenta. Jazykové znalosti mohou být předvedeny složením dva roky samozřejmě práce při studiu jazyka, nebo další studiu jazyka v závislosti na tématu disertační práce. [-]

Doktorské Tituly Doktor Psychologie V Klinické Psychologie (psyd)

University of San Francisco - School of Nursing and Health Professions
Campus forma Denní studium 5 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit. [+]

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit.

Klinická psychologie PsyD z USF SONHP na Vimeo.

Zdůraznění klinickou praxi Program PsyD USF se připravuje doktorandi pracovat jako zdravotní péče psychologů v různých prostředích v oblasti zdravotnictví. Absolventi budou umět v empirických a teoretických základů integrovaných, behaviorálních zdravotních zákroků a zároveň citlivé na kontextové, kulturní, duchovní a sociálně-ekonomické prostředí jednotlivců a komunit. Licensure a akreditaci Program USF PsyD je akreditována západní Sdružení škol a vysokých škol (WASC) a má přidružený člen status národní rady školy a programy pro profesionální psychologie (NCSPP). Absolventi programu na USF PsyD jsou způsobilé pro udělení licence v Kalifornii (a jiných státech) a psychologů. Program Podrobnosti Posláním USF PsyD programu je nabídnout přísný program studie založené na hodnotách jezuitských který klade důraz na klinické a vědeckou práci s zaostalých zemích a zaměřuje na vzdělávání kulturně reagujících psychology zdravotnictví pracovat v mezioborových integrovaných chování nastavení zdraví. Programovatelné funkce a doručení Program se skládá ze čtyř let akademického studia, včetně tří let Practica (1500-2000 hodin), odborného projektu a pátý rok stáž (1500-2000 doba uplatňovaná k udělení licence), typicky dokončena v jiné instituci. Úroveň složitosti a počet hodin Practica se každoročně zvyšuje. Každé umístění praktikum se koná v komunitě a zahrnuje kurz na akademické půdě. Vstupné je pouze na podzim, s celoročním studiu na podzim, jarní a letní semestr. Některé kurzy mohou být přijata společně se studenty v Master of Science v Behavioral zdravotnictví, Master of Public Health, a lékař ošetřovatelské praxe v Psychiatric Mental Health programech ošetřovatel, a občas se studenty v jiných USF školách a vysokých školách. Převod úvěr může být uděleno na kurzy přijatých na jiné akreditované instituce, které jsou v podstatě rovnocenné těm nabízena v PsyD programu maximálně 12 hodin úvěru. Klinická praxe a výzkum Klinická výuka doplňuje akademické práce v kurzu a poskytuje bohaté zkušenosti, přes který je vyvíjen klinické kompetence. Klinická výuka probíhá na akademické půdě nebo off-kampusu v různých komunitních duševního zdraví. Druhý a třetí rok klinické rotace jsou dokončeny v komunitních zařízeních, včetně umístění ve velkých zdravotnických zařízeních, komunitních duševního zdraví agentur, Univerzita poraden, dětských nemocnic a léčebných programů in-pacient. Klinický součástí programu je komplexní a zahrnuje střídání poskytování psychologické posouzení (kognitivní, osobnost, neuropsychologické testování) a zacházení s dětmi, rodiny s dětmi i dospělé. Existují možnosti pro příjem všeobecný a odborný výcvik v celé řadě různých praktikum a stáží míst v celostátně uznávaných klinických praktikum míst a stáží. Chcete-li dokončit požadavky na praktika, studenti jsou umístěny v různých prostředích, včetně velkých lékařských center, komunitních duševního zdraví agentur, univerzitní poradenských center, dětských nemocnic a in-pacient léčebných programů. Praktika součástí programu je komplexní a umožňuje studentům poskytovat psychologické posouzení a zacházení s dětmi, rodiny a dospělé se zaměřením na komunitách. Kromě toho mohou studenti získat i všeobecný a odbornou přípravu z rozmanitosti celostátně uznávaných klinickém prostředí v okolí Zátoky. Získané dovednosti, znalosti Absolventi PsyD v klinické psychologie získají znalosti, postoje a dovednosti fungovat v různých nastaveních poskytnout kulturně kompetentní, kontextově citlivé, integrovanou konzultace behaviorální zdraví jednotlivců a zdravotníků. Jako absolvent PsyD z klinické psychologie programu, budete: Mají široké znalosti o vědecké psychologie; zapojit se do založené na důkazech pojmů, hodnocení a léčení lidských problémů pomocí jedince, vývojové, kontextové a sociokulturní perspektivy; a zaměřit se na poskytování mezioborové a integrovaného zdravotnictví s zaostalých zemích. Mají širokou základnu vědeckého poznání a zaměstnávají vědecké principy konzumovat, vyrábět a šířit psychologický výzkum, s důrazem na zaostalých zemích. Mají profesionální hodnoty a postoje; Silné komunikace, spolupráce a konzultační schopnosti; a self-uvědomění a dovednosti reflektivní praxe. [-]

Hong Kong Phd Společenství Schéma

The Hong Kong Polytechnic University, Department of English
Campus forma Denní studium September 2016 Hongkong Kowloon

Tento systém dává studentům z celého světa možnost studovat na PhD v jedné z Hongkongu vysoce hodnoceny univerzity. Máte-li zájem o provádění špičkového výzkumu v jedné z těchto oblastí, proslulý Ústav PolyU má angličtiny je místo pro vás. [+]

. Studie PhD v Asii World City Tento systém dává studentům z celého světa možnost studovat na PhD v jedné z Hongkongu vysoce hodnoceny univerzity. Máte-li zájem o provádění špičkového výzkumu v jedné z těchto oblastí, proslulý Ústav PolyU má angličtiny je místo pro vás: Aplikované lingvistiky Anglický jazyk studie Jazykové v odborných souvislostech Sociolinguistics Systémové funkční lingvistika Klíčové vlastnosti Fellowship systému Měsíční stipendium ve výši 20.000 HK $ (cca US $ 2,6 tisíc) Každoroční konference a výzkum související příspěvek na cestu z HK $ 10,000 (přibližně nás $ 1,300) 3-rok školné stipendium a zaručený hala ubytování v prvním roce, za PolyU grantů Důležité termíny Podání původní žádosti na RGC: 1. prosince 2015, 12:00 (Hong Kong Time) Podání plné žádosti o PolyU: 1 prosince 2015, 23:59 (Hong Kong Time) Požadavky na přijetí Měli byste vytvořit svůj první žádost Grants Rady pro výzkum (RGC) Hongkongu přes Společenstvo Scheme je on-line systému získat referenční číslo před podáním plné žádosti. Když budete žádat o přijetí do PolyU, přes Fellowship systému, budete považováni souběžně pro pravidelnou místo přiřazen k univerzitě přes udělení postgraduální stipendium. To znamená, že i když vaše žádost o Fellowship režimu je neúspěšná, stále může být nabídnuto pravidelné místo v Katedře anglistiky. Měl by jsi: držet postgraduální studium obsahující významnou součást výzkumu, jako je například práce, vyplývající z uznávané univerzitě OR mají bakalářský titul s vyznamenáním, nebo ekvivalent; s možným požadavkem složit zkoušku; splňovat jednu z následujících anglické jazykové požadavky, pokud vaše míra NENÍ z univerzity za použití angličtiny jako prostředek poučení (EMI): > Celkové skóre alespoň 6,5 s (skóre pro složku psaní na 6.0 nebo vyšší) v International English Language Testing System (IELTS); nebo > Alespoň 575 v testu z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) pro test papírové (se skóre alespoň 4 z 6 v testu psané anglicky), nebo alespoň 90 v internetové bázi test (s psaní skóre 23 nebo vyšší). Kritéria pro výběr Hlavním hlediskem je akademické excelence, jak je uvedeno v držení magisterský titul, nebo ve výjimečných případech, bakalářský titul s vyznamenáním. Výběrová panely také vzít v úvahu tyto faktory: Výzkum schopnosti a potenciál Komunikační a interpersonální dovednosti Vedení schopnost [-]

PhD V Historii

University of Minho - Institute of Social Sciences
Campus forma Denní studium 6 semestry October 2016 Portugalsko Braga

PhD v historii se zaměřuje na podporu období prohlubování a reflexe, vědecké a akademické, za účelem provedení práce, s doprovodným fakultu katedry historie. [+]

Titul: Lékař ECTS: 180 Doba trvání: 6 semestry Stravování: Mixed Umístění: Areál Gualtar, Braga Převažující vědecké oblasti: Historie O PhD v historii se zaměřuje na podporu období prohlubování a reflexe, vědecké a akademické, za účelem provedení práce, s doprovodným fakultu katedry historie. Kryté témata jsou definovány podle oblastí odborných znalostí výzkumných pracovníků, od středověku do moderní doby, a to prostřednictvím současného věku, historie objevů a Portugalská Expansion, dějin umění, Teorie a metody pro demografii Historické a kulturní dědictví. Během programu budou mít studenti možnost pracovat dovednosti v rozmezí od uplatnění poznatků řešit složité otázky prostřednictvím kritické analýzy, který povede k produkci původního vědecké práce, vyprávění společnosti a obohacující pro akademickou obec. [-]

PhD V Husitská Teologická

Charles University in Prague Hussite Theological Faculty
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Nepostradatelná množství absolventů bude pracovat jako výzkumných pracovníků v odvětvích, jako komeniologie, humanitních oborů historie nebo jako specializované editory teologických textů atd Převážná část absolventů - souvisí s konkrétním vyznání - najde místo v praktickém povolání znamenat, že oni stanou vyšší hodnostáři církve. [+]

. Jazyk: Německý Profil absolventa Nepostradatelná množství absolventů bude pracovat jako výzkumných pracovníků v odvětvích, jako komeniologie, humanitních oborů historie nebo jako specializované editory teologických textů atd Převážná část absolventů - souvisí s konkrétním vyznání - najde místo v praktickém povolání znamenat, že oni stanou vyšší hodnostáři církve. Že příspěvky vyžadují sofistikované trénink kritéria splněna právě doktorského studia. Někteří z absolventů najít svou budoucí kariéru v mezinárodní ekumenické a mimo - zpovědnici nebo případně mezinárodních humanitárních organizací provozovaných nebo spolupráce s jednotlivými křesťanskými kostely / označení. [-]

Erasmus Mundus Společný Doktorát Teeme - Textu A Událost V Raně Novověké Evropě

Charles University in Prague Faculty of Arts
Campus forma Denní studium 6 semestry October 2016 Česká republika Praha

TEEME je mezinárodní doktorský program raně novověkých studií financovaných Evropskou unií. Je orientován na unikátní spolupráci mezi výzkumnými pracovníky na univerzitách v humanitních oborů a kulturního a tvůrčího odvětví ve čtyřech zemích EU (Velká Británie, Německo, Portugalsko, Česká republika). [+]

TEEME je mezinárodní doktorský program, V raně novověkých studií financovaných Evropskou unií. Je orientován na unikátní spolupráci mezi výzkumnými pracovníky na univerzitách v humanitních oborů a kulturního a tvůrčího odvětví ve čtyřech zemích EU (Velká Británie, Německo, Portugalsko, Česká republika). Toto partnerství bude podporovat dialog mezi kulturami a šířit nejlepší výzkum v oblasti historie, literatury a kultury na širší veřejností. Na těchto stránkách najdete náš výzkumný profil, popis programu a jeho cílů, podrobnosti konsorcia vysokých škol a přidružených partnerů programu, jakož i informace o procesu žádosti. TEEME CÍLE TEEME si klade za cíl začlenit studium minulosti s dopadem na současnost. Naším hlavním zájmem je intelektuální raného novověku, chápán jako trvající od cca. 1400 až c. 1700, foundational věk současného světového řádu s jeho politické rozpory a ekonomické závislosti, ve kterém byly moderní evropské identity vytvořených v rámci budování národa, imperiálních ambicí a koloniální expanze. Studenti programu přinese toto období do smysluplných vztahů se současnými problémy a obavy, že se zaměří na trvalé stopy, které brzy moderní texty a události opustily, a ještě nechat na dnešním globalizovaném světě. Historie, literatura a kultura tedy bude učil a studoval jako stěžejní pro utváření budoucnosti. Hlavním cílem programu je připravit novou generaci výzkumných vůdců, kulturní manažeři a tvůrci politik na požadavky 21. století, ve kterém historické zapomnětlivost a kulturní amnézie ohrožují integraci stále více propojeném světě. Tyto problémy budou řešeny důrazem na formami kulturních a historických porozumění - procesy, které jsou samy o sobě obě podmínky skutečných zkušeností studentů a možných témat výzkumu. Zkoumáním minulosti z plně historizující pochopení současnosti, a tím, že pracuje v mezinárodních týmech, budou studenti získat dovednosti a znalosti pozadí potřebné zasáhnout v současných debatách o globálním nejistot a nových světových rizik, jimž čelí kultuře a společnosti. Potřeba, aby se minulost informuje přítomné v nových a podstatně různými způsoby je bolestně patrné v každodenním veřejném diskurzu. Například, současné debaty o "střetu kultur" a napětí mezi lokální a globální nebezpečně ignorovat zkušenosti našich prvních moderních předků, který jako první odvážil ven mimo Evropu se setkáváme s jinými kulturami, národy, a náboženství. V blízkosti historické pozornost ukazuje, že tyto časné střetává s příběhy nemohou být snadno snížena, protože často jsou ve vnímání veřejnosti, na jakékoliv zkratkovitými a jednoznačných binárních souborů, jako opozice mezi "kolonizátor" a "kolonizován", mezi křesťany a "pohany" ( to znamená ve skutečnosti muslimové, hinduisté nebo Židé), nebo mezi mobilními Evropany a statické domorodých obyvatel. Místo toho se takové historické setkání byly často momenty výměny, interakce, a dokonce i vzájemný respekt, ve kterém obě strany se naučil a těžil od sebe navzájem. TEEME Ambicí je napravit takové historické narušení hospodářské soutěže. Prostřednictvím tohoto centrálního zaměřením na rozhraní mezi minulostí a současností, bude program jak podporovat větší historické povědomí o společných evropských původů, výměna pěstounské mezi rozmanitých evropských i mimoevropských kulturách, a nabízejí jedinečnou vzdělávací zkušenost na úrovni EU i na mezinárodní studenty. To pomůže kontrolovat negativní vývoj, jako je násilným nacionalismem nebo radikální nedůvěry cizích kultur, náboženství a národů, které se často objeví během hospodářské krize a zhoršuje i nedostatkem nuancí historického porozumění. Současně program obohatí a zlepšovat současné vnímání evropské identity a jejich roli v historii, stejně jako vyvolat přeměnu národních kulturních institucí prostřednictvím vstupu znalostí a odborných znalostí z různých kultur. PHD PROGRAM TEEME konsorcium se zavazuje strukturovaný, "vychází z potřeb" přístup k jeho doktorského programu, které si uvědomují nezbytnost pro formální vysoké úrovni generické a předmět-specifické školení v doprovodu osobních rozvojových plánů, které umožní doktorandům věnovat efektivní, nezávislé a původní výzkum. Školení a celoroční jsou plně integrovány do organizace programu, který je postaven na rozsáhlých zkušeností v rámci konsorcia doktorského dohledu, ko-tutelle dohod a mezinárodní postgraduální komunity. Dva z partnerů konsorcia (Kent a FU Berlin) mají vysokých škol, které poskytují podpůrné a stimulující prostředí pro interdisciplinární počátku kariéry výzkumných pracovníků. Kent Graduate School nabízí přenositelnou program rozvoje dovedností v oblasti dalšího financování a studijních příležitostí prostřednictvím propojení s výzkumnými radami a dalšími národními a mezinárodními organizacemi. Všechny TEEME studenti budou mít prospěch z toho v semestru 1. Dahlem Research School v Berlíně poskytuje jedinečný kontext pro postgraduální studenty a systematický tréninkový program v disciplinárních, transdisciplinárních a přenositelných dovedností, stejně jako další opatření profesního rozvoje. Porto a UK v Praze má dlouholetou tradici ve výrobě špičkových Humanitní obory absolventů a vynikající pověst v oblasti výzkumu dohledem. Vyhrazený interdisciplinární výzkumná centra uvedené ve výzkumném profilu organizovat pravidelné semináře, workshopy a konference v průběhu akademického roku, často s účastí mezinárodních reproduktorů. Příležitosti existují na všech místech, aby se zapojily do výzkumných projektech, které nejsou primárně určeny do raného novověku. Studenti programu bude aktivně podporována rozšířit své znalosti a zájmy výzkumu, aby užitečné národní a mezinárodní kontakty a zapojit se do cross-disciplinární debat, při účasti na některých nebo všech těchto činností po celou dobu jejich třech letech studia. Program je rozdělen do šesti semestrů. Každá kohorta stráví prvního pololetí v Kentu, která pomůže vytvořit pocit identity skupiny. Kent byl vybrán jako místo pro pololetí 1. a to z pestrého vzdělávacího programu nabízeného svými zavedenými Graduate School, protože úvodní modulu "TEEME: Teorie a praxe", učil prostřednictvím střediska pro středověkých a raně novověkých studií, spoléhá na vstupu podle Kent a Londýn-založená přidruženými partnery, a protože místního jazyka, angličtiny, je také jazyk výuky, sdílen všemi studenty. Celý výcvik a výzkumné činnosti obdrží plné uznání ve formě kreditů (ECTS: European Credit Transfer System). Během tří let, do jaké míry budou studenti získat minimálně 180 kreditů, rozdělen do 120 kreditů pro výzkumné činnosti a práce na diplomové práce (dále jen "výzkum pramencovými") a 60 kreditů pro nácvik dovedností, prvků osnov a stáže (dále jen "vlákno dovednosti"). Programové prvky, jako časné teambuilding, elektronické publikace platformou a výročních konferencí zajistit vysokou úroveň vzájemné podpory, která posílí kvalitu výzkumu a podněcovat spolupráci napříč hranicemi. V návaznosti na úspěšné uspořádání ko-tutelle, bude mezinárodní tým dohledu se skládají ze dvou pracovníků TEEME, po jednom ze dvou zvolených místech studia. Všechny povinné výzkumné a vzdělávací aktivity studentů se plně započítávají do konečného stupně. V závislosti na druhu činnosti a / nebo povaze vyučovaných prvků, úvěry v řetězci dovednosti jsou uděleny prostřednictvím certifikovaných dílny a účast na seminářích a prostřednictvím posouzení kurzu, zkoušky, prezentace, umístění zpráv nebo peer-zhodnotil publikace. Credits ve výzkumném řetězci jsou uděleny pro výzkumné prezentace, certifikované účast na seminářích, zpráv o pokroku, písemných částí práce a samotná práce. TEEME struktura programu vyžaduje povinné zveřejňování prostřednictvím účasti všech studentů v on-line vydání platformy semestru 2. Zařízení umožňující virtuální semináře (tabule, Moodle) budou poskytovány prostřednictvím webových stránek programu. Účast v on-line dílně budou přitahovat úvěry, a studenti mohou získat další kredity přes sérii tří propojených recenze nebo vědeckého článku. Všechny elektronické publikace budou recenzované a formálně posouzeny členy konsorcia univerzit. Konsorcium se zavazuje k šíření výsledků výzkumu v tištěné podobě. Bude vyhradit část internetových stránek pro elektronické publikování a používat existující odkazy na vydavatele (včetně poskytovatelů umístění) podporovat publikace v tištěné podobě. Výzkum odborná příprava na všech místech bude klást důraz na význam zveřejnění pro pokrok subjektu. Absolventi, kteří se rozhodli FU Berlin jako jednu ze svých institucí udělující diplomy budou muset zveřejnit své práce; všechny ostatní budou intenzivně motivováni k tomu, a to buď prostřednictvím internetových stránek TEEME nebo prostřednictvím jiných prostředků vhodných pro tuto disciplínu. PRACOVNÍ STÁŽ Orgány se dohodly, že nabízejí pracovní stáže pro studenty TEEME v semestru 4 programu. Studenti jsou vedeni k kontaktovat zaměstnance TEEME se dozvědět více o každé umístění. Jednotlivá opatření budou flexibilní ohledně délky trvání a charakteru zaměstnání. Studenti budou pracovat v průměru 180 hodin za umístění v průběhu semestru 4. stipendia EACEA (Education, a audiovizuální kultura) byly financování programu TEEME od roku 2011 do roku 2015, za tu dobu bylo 36 plných stipendia financovaného agenturou. Finance přišla do konce s příjmem pátou a poslední TEEME kohorty v září 2015. Žádné další Stipendia budou nabízeny TEEME v rámci stávající rámcové dohody o partnerství s agenturou EACEA. Dalších finančních prostředků, VOLBY Kandidáti, kteří byli nabídl místo v programu budou mít nárok žádat o stipendií částečně nebo zcela financovány na všech čtyřech partnerských univerzitách. Konkrétně Kent nabízí celou řadu PhD stipendií každý rok ve všech zúčastněných útvarů do EU i zámořských kandidátů a podporuje veškeré výzkumné studenty s minimálním příspěvku na výzkumné výdaje každý rok. Dahlem Research School v FU Berlin nabízí širokou škálu cestování a mobility grantů, stejně jako start-up a dokončení stipendií doktorandů, EU i mezinárodní. Porto se účastní různých národních režimů financování, ke kterému vědci mohou žádat o malých výzkumných grantů, krátkodobých stipendií a cestovní výdaje. V Praze budou studenti moci žádat o granty, které nabízí Univerzity Karlovy Foundation (GAUK). Kromě toho budou studenti dostávat podporu a vedení požádat o jakékoli další finanční prostředky, za které může být poskytnut ve svých domovských zemích. [-]

Doktor Psychologie (psyd)

University of Denver, Graduate School of Professional Pyschology
Campus forma Denní studium 4 - 5 let September 2016 Spojené státy americké Denver

Od září 1976, University of Denver Graduate School of profesionální psychologie (GSPP) nabídl doktor psychologie (PsyD) v klinické psychologie. Program PsyD byl neustále akreditován Americké psychologické asociace od roku 1979 a má silný základ v praktik / učencem modelu školení (také známý jako model Vail). Historicky, náš program zdůraznil význam klinického výcviku, a budeme i nadále ocenit dynamický a aktivní interakci mezi klinické práce a vzdělanosti. [+]

. Dopis ředitele Jsem rád, že jste objevování tohoto programu, jeden z prvních PsyD programů v oblasti klinické psychologie, které mají být vytvořen a APA akreditovány. Udělejte si čas učení o programu a rozhodování o tom, jak by to mohlo pomoci splnit svůj akademický, život a profesní cíle. Znalý fakulty, angažovaní studenti, a školený personál vám pomůže dosáhnout a překonat svůj potenciál. Rozvoj a náročné doktorandům, aby se stal etické, multikulturní orientovaného příslušným psychology je smyslem tohoto programu. Vítám vaše telefonní hovory, e-maily, a osobně návštěvy. Historie a poslání Od září 1976, University of Denver Graduate School of profesionální psychologie (GSPP) nabídl doktor psychologie (PsyD) v klinické psychologie. Program PsyD byl neustále akreditován Americké psychologické asociace od roku 1979 a má silný základ v praktik / učencem modelu školení (také známý jako model Vail). Historicky, náš program zdůraznil význam klinického výcviku, a budeme i nadále ocenit dynamický a aktivní interakci mezi klinické práce a vzdělanosti. Od svého vzniku se program poskytl čtyři klíčové tréninkové zkušenosti v programu PsyD, které jsou v souladu s modelem lékař-učenec. Tyto vzdělávací oblasti patří: Academic ročníkovou práci, v domě klinické práce, komunitní klinické práce, a oborové mentorship. Posláním programu PsyD je vyškolit příslušné doktorské úrovni praktického / učence, kteří mají foundational interpersonální a vědeckých dovedností a mít funkční zvládnutí psychologického posouzení a intervenci, a může aplikovat tyto znalosti a dovednosti v širokém rozsahu nastavení, s různé populace. Aktuální Highlights Jsme jedním z mála dvou programů, které nabízejí speciální oblast v Terapeutické posouzení. Druhého ročníku studenti ponořit do celoročního, čtyřchodové Multikulturní Sequence. Studenti začínají klinické praxe v prvním čtvrtletí programu v rámci naší komunity založené na psychologické centrum. Existuje více než 130 Praktikum Místa, ze kterých psycholog ve výcviku mohou pracovat zvolit každý rok, počínaje prvním čtvrtletí v programu. Tento program má svůj vlastní konsorcium jako volba pro pre-doktorandské praxe. Tam je silná Míra shody na APA-akreditované stránek. Požadavky programu Program na GSPP PsyD vyžaduje práce v kurzu po dobu minimálně tři kalendářní roky plus APA schválen klinické praxe, obvykle na plný úvazek po dobu 12-ti měsíců. Přenos kreditu za kurzů může být poskytnuta lidem, kteří již provedené práci absolventa v psychologii nebo příbuzném oboru. Někteří studenti se mohou rozhodnout prodloužit svůj pobyt v programu. The University of Denver je na čtvrt systému a plány GSPP kurzy během všech čtyřech čtvrtletích roku, včetně létě. Průběh a zápočtových požadavků Doktor psychologie stupně vyžaduje 135 čtvrt hodiny přijatelného absolventa úvěru. Požadavky na GSPP zahrnují základní osnovu (I), praktickou práci (II) specialita zaostření nástroj (III), komplexní zkoušku (IV), doktorský papír (V) a stáž (VI). Praxe je navíc k 135 čtvrt hodiny. Program je navržen tak, aby být kumulativní a sekvenční, takže studenti vzít povinných předmětů v pořadí, s jejich kohorty. Studenti (po konzultaci s poradci), takže mají flexibilitu při plánování jejich plánovaný celoroční. k maturitě je vyžadována Samozřejmě úroveň absolventa v historii a systémy v oblasti psychologie - historie a informační systémy. To může být užíván před nebo v průběhu zápisu. Bezhotovostní platba - Převod úvěr může být použit k nahrazení částí vzdělávacího programu a mohou být zahrnuty do zaostřovacího nástroje speciality, ale nemůže nahradit praktickou práci nebo disertační papír. Jádrové předmětu Výjimky - je možné upustit od základní kurzy s příslušnou dokumentací ekvivalentní postgraduální kurz práce. Nezávislá studie, nezávislý výzkum - Volitelné předměty jsou nabízeny prostřednictvím GSPP a dalších univerzitních pracovišť Denver. Mohou zahrnovat studie zpracované nezávislými (IS) pro příslušné subjekty nejsou zahrnuty ve formálních kurzech a ve zvláštních případech může trvat Nezávislý výzkum (IR) úvěr pro práci na disertační práce. Požadavek pobytu Požadavek Residence du pro doktorandy je zápis alespoň šest čtvrtletí, včetně alespoň dvou po sobě jdoucích čtvrtletích plný úvazek (osm čtvrt hodiny) docházkového. Nicméně, GSPP má požadavek pobytu tříleté. Studenti by měli být ve škole po dobu nejméně tří let praktické práce na profesionální psychologie Center a Společenství pole Umístění. GSPP nenabízí formální částečný úvazek PsyD programu, nicméně, studenty, kteří mají okolnosti, které směřovaly k úpravě jejich program může předložit schopnost přizpůsobit svůj program časovou osu. HODNOCENÍ Vzhledem k tomu, pokračující zpětná vazba je zásadní pro klinické a vědeckého vývoje, studenti jsou hodnoceny z různých zdrojů v průběhu svého času v programu. Studenti jsou uvedeny známky ve všech kurzech, dvakrát ročně jsou hodnoceny podle jejich klinické dohledu, a získat zpětnou vazbu od jejich výkonnosti na klinické vyšetření kompetencí. Tato zpětná vazba je prověřována s fakultou každý rok, a je sestavován v Annual Review od poradce studenta. Program na GSPP PsyD si také uvědomuje, že hodnocení je kruhový proces, a budeme usilovat o zpětnou vazbu od studentů na pravidelném základě. Studenti jsou požádáni, aby ohodnotili všechny své ročníkové každé čtvrtletí, zhodnotit své nadřízené a jejich pole umístění servery a vyhodnotit program v ročním anonymního průzkumu studentů. Přehled programu Program na GSPP PsyD se zavázala poskytovat široce založený odbornou přípravu, která poskytuje studentům základ pro běžnou praxi s dostatečným nadace věnovat speciální školení. Jako takový, jsme se pokrýt tyto rozsáhlé a všeobecné oblasti psychologické studie Prostřednictvím našeho 135 úvěrového programu. Součástí osnov je potřebné a plánované ročníkovou práci v následujících oblastech: TEORETICKÉ / vědeckých základen Zajišťujeme teorie sekvenci čtyř kurz, který je doplněný pětina volitelný. Tyto kurzy řešit jak historii a vědecké základy každé oblasti psychologie. Máme také vyžadují samostatný kurz v historii a systémy psychologie. psychoanalytické modely Behaviorální / Kontextové Modely Kognitivní Základy chování modelů systémy Modely Historie a systémy psychologie Humanistická-Existenciální teorie a terapie (volitelný) METODOLOGIE VÝZKUMU A ANALÝZA DAT Výzkum a analýza dat plocha začíná se dvěma statistikami kurzů, které přezkoumávají základy deskriptivní a inferenční statistiky pro vyhodnocování klinicky významné otázky. Kvantitativní výzkum Design Kurz je zaměřen na to, jak k posudku a integrovat empirické psychologie literaturu s kritickým zájmem o otázkách, jako je konstrukčních plánů, artefakty a použitelnost pro klinické práce. Tato recenze teorii a techniky pro posuzování obě probíhající procesy a efektivitu výsledek psychologických programů. Druhá metodika kurz se zabývá pochopením, vyhodnocování a vedení kvalitativního výzkumu. A konečně, třetí metodika poskytuje teorie a techniky evaluace programu. Statistiky pro klinický lékař I & II Kvantitativní metody výzkumu Kvalitativní metody výzkumu Hodnotící Program Techniky POSOUZENÍ Posouzení začíná dva kurzy teorie kurzy, které položit základ pro posouzení praktických kurzů. První kurz je navržen tak, aby prozkoumala problémy a problémy spojené s klinickým závěru stejně jako vyučovat proces sám. Druhý Kurz je zaměřen na platnosti, spolehlivosti a otázkách normalizace v psychologických testů a statistických vlastností běžně používaných testů. Následují sekvence hodnotící poskytuje studentům zázemí a dovednosti potřebné k spravovat, skóre, interpretovat a integrovat výsledky z široké škály kognitivních a osobnosti opatření. Klinická Závěr Problémy v měřicí technice Cognitive Assessment Úvod do Rorschach Assessment Report Self Integrované hodnocení osobnosti Volitelné předměty patří: Advanced osobnosti posouzení, Advanced Rorschachova analýze, stanovení terapeutických a posouzení Pediatric neuropsychologického. VÝVOJOVÉ NADACE Vývojové sekvence se skládá ze tří chodů, které považují fáze lidského vývoje od dětství v dospělosti, včetně významu osobnosti teorií a výzkumu. Pozornost je věnována otázkám kultury a pohlaví. Hodnocení panely, komunitní zdroje, videokazety a malé diskusní skupiny jsou začleněny. Vhodné pro pozorování jsou zahrnuty v raných fázích, a přezkoumání rozhovor život je požadována ve finální kurzu. Dětství a raného dětství Dospívání a rané dospělosti pozdní dospělosti společenskou základnu Sociální Báze je dvě čtvrtiny sekvence. První kurz recenze obě teorie a techniky porozumění a využití skupinové dynamiky. Druhá se zaměřuje na důsledky sociální psychologie / sociální poznávání pro lékařské praxe lékaře. Skupina Zásahy a dynamika sociální psychologie Biologických základech chování BIOLOGICKÉ Základy chování prostoru je pokryt dvěma předmětu požadované posloupnosti, a dva volitelné jsou k dispozici. Jedná se kurzů, jejichž cílem je seznámit studenty s principy, terminologie, a zjištění výzkumu v této oblasti. Fyziologická psychologie Klinická neuropsychologie Volitelné: Psychopharmacology, Psychologie zdraví Etické otázky v psychologii Etických otázkách v oblasti psychologie samozřejmě nabízí důkladné posouzení etických standardů platných pro vědy a praxe psychologie. Etické problémy jsou také zahrnuty v každé z našich odborných seminářů kurzů. Etické problémy v psychologii Individuální a kulturní rozmanitost Individuální a kulturní rozmanitost jsou řešeny v celém osnov, stejně jako v našem čtyři čtvrtletí multikulturní pořadí. Rasové vývoj / etnická identita Sociální psychologie rasismu a utlačování Homosexuál, lesbický, bisexuálů a transsexuálů Problémy Kulturně Příslušný psychoterapie DIAGNOSTIKA A psychopatologie Většina z intervenčních volitelných řešit otázky diagnostiky a psychopatologie. Nabízíme také specifickou třídu diagnózu a volitelný u dospělých psychopatologii. Diagnostika a klasifikace Dospělý Psychopatologie I, II, a III DOZOR A KONZULTACE Studenti by měli řešit otázky dohledu a konzultací v pokročilých seminářích a základy pro teorii konzultace jsou řešeny v Systems Modely třídy. Navíc, tam je povinný kurs v dohledu av roce 2010 jsme nabídli volitelný předmět po konzultaci, která bude potřebná v roce 2011. Pokročilí studenti mohou také zvolit dělat dozor praktikum. Dozor Obchodní otázky psychologie Dohled Cvičení Účinná terapeutická INTERVENCE Studenti mohou mít široký rozsah klinických předmětů, které navazují na vědeckých základech prezentovaných v povinných předmětů, a umožnit studentům, aby prozkoumala intervenční techniky a způsoby sledování a vyhodnocování jejich účinnosti. Tyto kurzy jsou vyučovány z různých teoretických perspektiv a zaměřit se na několika různých klinických populací a problémy. Posuzování a zacházení s dětmi Posuzování a léčba adolescentů páry terapie family Therapy Behavioral principy analytické 1 & II Behaviorální Analytické Case Formulace Kognitivně behaviorální terapie Intersubjektivní teorie a praxe Všechny odborné semináře zabývat také účinné léčebné zásahy. PROFESIONÁLNÍ VÝVOJ Studenti získají školení v oblasti celoživotního učení a vzdělanosti přes třídu odborných problémů. Klinická výuka Kromě toho a současně s kurzu práce v průběhu každého roku ve škole, studenti dostávají klinickou přípravu prostřednictvím našeho in-house klinice (PPC) a umístění komunita v terénu. Kurz odborný seminář poskytuje akademické most do klinických zkušeností. Profesionální Seminar-různých témat je 4-čtvrtina Seminář (dvě hodiny za čtvrtletí), několik verzí, z nichž jsou nabízeny každý rok. Všichni noví studenti musí zapsat v jedné ze seminářů během svého prvního roku v programu. Zápis do odborný seminář je po dobu tří let (12 čtvrtletí). Semináře se skládají z praktické přípravě v oblasti posouzení a intervenci. Témata zahrnovala hodnocení (začínající i pokročilé), terapie (začátek, pokročilé, individuální, behaviorální, kognitivní, dítě, rodina), behaviorální medicíně a forenzní aplikace. Všichni studenti stanou zaměstnanci profesionální psychologie Center (PPC) a očekává se, že práci s klienty v centru každý rok před rokem stáže. Centrum je nedílnou součástí školy a zahrnuje rozhovor, herní terapie a skupinová terapie pokoje, jakož i potřebné zásoby a vybavení. Jednosměrné vidění zrcátka, audio páskami natáčet a digitální záznamové usnadnit průběžný dohled nad klinické práce. Klienti různých etnických, rasových, sociálních, náboženských a individuální prostředí a životního stylu jsou vidět studenty pro posouzení a intervenci. Doporučení pocházejí ze soukromých i veřejných zdrojů v celém Společenství. Přibližně 200 klienti dostávají každý týden služeb. PPC případy klienta jsou pod dohledem členů fakulty, seminář spolupracovníků vedoucích a jednotlivých komunit odborníků, z nichž mnozí jsou absolventi GSPP. Noví studenti jsou povinni absolvovat sérii orientačních setkání před zahájením práce v PPC. Obsah orientace zahrnuje historii klinické psychologie, politiky PPC a postupy, politiky GSPP a etických norem pro psychology. Studenti nosit ne méně než dva případy PPC terapii za všech okolností a očekává se, dodržovat etické zásady psychologů vydané American Psychological Association. Každý rok před stáž rok, studenti jsou povinni být v poli Umístění Společenství po dobu minimálně osmi hodin týdně. V těchto umístěních, studenti jsou zapojeni do kontrolovaných odborných zkušeností v oblasti duševního zdraví centrech, školách, vysokoškolských poradenských center, soudnictví, nemocnicích, rehabilitačních centrech, soukromé praxe, bytových domů, léčebných a podniky v metropolitní oblasti Denver. K dispozici je široký výběr umístění a dostupné placené stáže jsou často vyplněny druhé a třetí ročníku. V rámci obecné oblasti požadavku na umístění, studenti jsou povinni pracovat minimálně 40 kontaktních hodin s klienty z alespoň jedné kulturně různorodé skupiny, jako je například rasové / etnické menšiny nebo lidé z gay, lesbickou, bisexuální nebo orientace. Příležitosti pro takové zkušenosti jsou k dispozici v různých nastaveních komunity pole umístění. Mezi 40 kontaktních hodin celkem má být dosaženo v době, kdy student je zapsán v programu. SPECIALTY FOCUS TOOL Každý student se očekává, že vybrat si speciální prostor, ve kterém se zvyšuje hloubku teoretických znalostí a dovedností. Konkrétní Specialitou Kurz bude vybrán student ve spojení s akademickým poradcem (na konci prvního roku), aby byly splněny studenti potřeby a zájmy a vytvořit ucelený program. Specialitou plocha by měla sestávat z 15 hodinách čtvrtiny samozřejmě práce (s výjimkou základní kurzy, avšak včetně, kde je to vhodné, specializované registrace odborný seminář) v GSPP nebo jiných odděleních univerzity a mohou zahrnovat kurzy převedené na úvěr. Příklady specialita zaostřování nástroje: dospělého nebo dítě, vyhodnocení a léčba behaviorální medicína behaviorální terapie dynamická psychoterapie rodinná terapie forenzní psychologie geropsychology léčba skupina psychologie zdraví a psychologie onkologie latino psychologie vojenská psychologie neuropsychology školní psychologie zacházení s ženami CLINICAL KOMPETENČNÍ ZKOUŠKY Studenti se tedy očekávat, že klinické zkoušky kompetenční v létě před tím, než žádat o stáž. Zkouška se skládá ze tří částí: Klinické dálniční známky klinický případ pojímání a klinické intervenčních strategií. Studenti používají případ, že viděli v PPC jako základ pro druhou a třetí částí zkoušky. na stáž pohotovosti je požadováno úspěšné absolvování zkoušky. DOKTORSKÉHO KNIHA doktorský požadavek na papír vyžaduje, aby student, aby originálním příspěvkem k psychologické stipendium. Studenti si mohou vybrat dělat kvalitativní nebo kvantitativní výzkumný projekt, nebo si může vybrat jiné formy stipendia, jako je například vypracování případové studie nebo léčebný protokol. Doktorské dokumenty by měly být kvalitní publikace, a studenti se vyzývají, aby předložily své dokumenty ke zveřejnění. STÁŽ GSPP vyžaduje klinickou praxi, v níž studenti táhnout za jeden provaz teorie a praxe v zkušenosti jeden rok, do hloubky. Tento požadavek je splněn po dokončení všech kursu a praktické práce. Praxe je životně důležitou součástí vzdělávacího programu a je nikdy upustit. Student aplikuje na stáž rok před tím, než začne. Naši studenti byli přijati pro kvalitní stáže v celé řadě klinických a geografických prostředí. Studenti jsou vedeni k usilovat o stáže po celé zemi a byly úspěšné v tom. Pro ty studenty, kteří si přejí stáž v Coloradu se GSPP nabízí exkluzivní konsorcium akreditovaných stáží míst APA. Studenti, kteří nesplní všechny nebo část stáže jsou předmětem propuštění ze školy. Pro informace o našich sazeb umístění stáží a míst, kde jsou umístěny stážisté, klikněte sem. resortních mentorství Studenti na GSPP příjem fakultní mentorství prostřednictvím různých zdrojů, včetně poradenství, klinického dozoru a vědecké dohled a podporu profesionální členství. Pracovníci fakulty podporu a vodicí studentům rozvíjet profesní vztahy ve škole a v komunitě. Pracovníci fakulty rovněž přimět studenty k účasti v našich pokračujících nabídky vzdělávacích a dalších odborných příležitostí. KURZ DOPLŇKY Kurzy v jiných odděleních a škol univerzity by mohlo být GSPP studentům k dispozici. Postgraduální kurzy v oblasti vzdělávání, historie, mezinárodní studie, právo, masové komunikace, sociální práce, psychologie a sociologie jsou popsány v příslušné bulletinech. Kurzy v jiných vysokých škol, škol a odděleními univerzity dát GSPP studentům širokou expozici historických i současných oblastech znalostí týkajících se vzdělávání profesionálního psychologa. [-]

PhD V Systematické A Praktické Teologie

Charles University in Prague Protestant Theological Faculty
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolventi mají znalosti o teoretických a metodologických základů systematické a praktické teologie a jsou obeznámeni se současnými výzkumnými trendy. [+]

Absolventi mají znalosti o teoretických a metodologických základů systematické a praktické teologie a jsou obeznámeni se současnými výzkumnými trendy. Jsou jazykově vybavena pro výzkumné práce se zdroji, jsou zběhlí v příslušné metodiky výzkumu, a jsou obeznámeni s pravidly pro interpretaci odborných poznatků. Oni jsou schopni dělat kritické používání svých teoretických znalostí a odborných dovedností a jejich použití kontextově. Jsou schopni prezentovat výsledky své vědecké práce v rámci diskuse mezi odborníky. Jsou způsobilí vykonávat výzkumné práce nezávisle a být aktivní ve svém oboru v akademickém výuky kapacity. [-]

PhD in Development Finance

University of Stellenbosch Business School (USB)
Campus forma 2 let February 2017 Jihoafrická republika Kapské Město

The purpose of USB's internationally accredited PhD in Development Finance is to contribute to a crucial understanding of development finance and to support the growth agendas of South Africa, the greater African continent and beyond. It also leads to employable expertise. [+]

. The purpose of USB's internationally accredited PhD in Development Finance is to contribute to a crucial understanding of development finance and to support the growth agendas of South Africa, the greater African continent and beyond. It also leads to employable expertise. What can you do with this PhD? You will be able to fill senior-level positions aimed at supporting the growth agendas organisations, regions, countries and even continents. Expertise in development finance is typically required by policy-making institutions, governments, public and private corporations, financial institutions and regional and international organisations. Programme overview Formal research on PhD level will contribute significantly to a crucial understanding of all aspects of development finance. It also leads to employable expertise. This PhD is intended to develop research and discipline-based knowledge and skills in the field of Development Finance. The programme has been designed to help students develop the skills required to carry out advanced research and to equip them with a sound understanding of the principles and theories underpinning development finance practices. Hence, the programme consists of: A discipline-based core curriculum: This structured course-work component is non-credit bearing but candidates are required to pass the requisite courses and submit a comprehensive proposal before proceeding with the dissertation. Participants need to do three core courses at PhD level. Students who are not graduates of the USB's MPhil in Development Finance (MDevF) programme may be required to do three electives from the MDevF based on their areas of interest. An independent research thesis: As a PhD student you will be expected to pursue supervised research, culminating in a doctoral dissertation which constitutes the examinable product for which the PhD degree is eventually awarded. This dissertation must: Represent an original and significant contribution to the enrichment and advancement of knowledge on Development Finance Demonstrate originality of thought, a theoretical underpinning, relevance to the discipline and rigour in execution Create intellectual capital, which is the cornerstone of the knowledge society of the 21st century. Programme format First year – 2 blocks of 2 weeks each on campus: In view of the intensive nature of the programme, the USB prefers participants to be fully resident for the first year of the programme to enable them cope with the rigours of the course work. The lectures are organised in two blocks of two weeks each and they will take place between March and June every year. Each course is covered in a block and consists of highly interactive lectures, seminars and case discussions. A student who fails to complete the course work and the research proposal after the first year may be asked to withdraw from the programme. Second and subsequent years: Full registration to work on your PhD thesis. A promoter or study leader will be appointed once your comprehensive research proposal has been accepted. Once completed, your submitted dissertation will go through an approval process in which external examiners are involved. Upon completion of the PhD the registrant will be awarded the degree of Doctor of Philosophy (PhD) in Development Finance by Stellenbosch University. Structured course work During their first year, students need to do the following three compulsory courses at PhD level: Advanced Research Techniques, Advanced Theory and Practice of Development Finance and Global Development Finance. Advanced Research Techniques This course is designed to help students develop the skills to carry out advanced research in the field of Development Finance and related fields. A major concern among policy makers and donor agencies is how to monitor the performance and evaluate the impact of development finance intervention programmes. Hence, this course covers the skills required to gather and analyse data in order to effectively monitor and evaluate development finance programmes. This course also introduces students to the various research designs and methods suitable for both qualitative and quantitative data gathering and analyses. The course is organised into four parts: Part 1: Students are exposed to the philosophies of research, addressing questions such as: What kinds of research are there? How does one evaluate the quality of a piece of research? What is the process a researcher goes through? In essence, this part stresses the philosophy and research paradigms. Part 2: Students are exposed to data gathering techniques such as primary and secondary data as well as qualitative and quantitative data. This part stresses how to improve the quality of data gathered and how to assess its worth. Part 3: Students are exposed to advanced techniques of data analysis with emphasis on quantitative analytical techniques, specifically focusing on applied statistical and advanced econometrics techniques. Part 4: Students are drilled in advanced academic writing. This part develops students' ability to present arguments in a logical, concise and critical manner. It also stresses the quality of presentation in academic writing. Advanced Theory and Practice of Development Finance This course is specially designed to deepen students' knowledge of the theories, principles and empirics of development finance practices that prevail among national development finance programmes. This will enable students to apply the relevant principles in the context of a developing economy. To lay the foundation for the analysis and evaluation of development finance cases, programmes and policies, the course presents, within the context of development finance, the micro foundation theory of market failure, choice under uncertainty, exchange under uncertainty, asymmetric information, incomplete markets and transaction costs. The course demonstrates how such theories influence the design of common development finance practices. A range of development finance practices – such as microfinance schemes, loan guarantee schemes, direct loan schemes and project finance schemes – are also included. Upon completion of the course, students should be adequately equipped to: Carry out at an advanced level the evaluation and design of common development finance practices globally Creatively advance the frontier of practices of development finance within the context of Africa and developing countries in general. Global Development Finance Development finance is not limited to national initiatives. Globally, there is increasing realisation of the need to attract foreign capital for national development. Foreign capital flows could take the form of foreign direct investment (FDI), foreign equity capital, foreign debt, foreign aid or official development assistance and increasingly remittances. The role of such capital flows and how best to attract and utilise them, especially in developing countries, remain a crucial policy debate. Moreover, the operations of multilateral and international financial institutions and their protocols are complex. Also, the debate around regional financial integration and the consequent policy advocacy as a mechanism of developing the domestic financial markets and expanding access to foreign capital as a way to develop the domestic economies have reached an unprecedented scale in the last decade. This course therefore focuses on these and other issues. The course also demonstrates the nexus between developments in the global financial arena and domestic financial markets. It explores how global financial markets can bridge the gap between domestic resource mobilisation and financing needs in Africa. The course also stresses the roles of external finance for development and the mechanisms for attracting them, and the dynamics of multilateral institutional arrangements. Upon completion of the course, students will be well equipped to contribute meaningfully to the analysis and understanding of the issues in Africa and play a leading role in charting a course for Africa. Registration A minimum period of registration of three years is required. During the first year, students are granted provisional registration for the PhD. Full registration for the PhD will only be allowed after the successful completion of the course work and finalisation of the research proposal. [-]

Ph.D. Program V Základním Psychologii

University of Minho - School of Psychology
Campus forma Denní studium 3 let October 2016 Portugalsko Braga

Ph.D. Program v základní psychologie na University of Minho se zaměřuje na studium základních mechanismů chování a poznání. Silné V programu spočívat na význačné historii školy psychologie na University of Minho, a zejména jeho základních oddělení psychologie. To je jediný úřad v zemi, je zaměřen výhradně na vyšetřování a výuku základních psychických procesů. [+]

Ph.D. Program v základní psychologie na University of Minho se zaměřuje na studium základních mechanismů chování a poznávání. Silné V programu spočívat na význačné historii školy psychologie na University of Minho, a zejména jeho základních oddělení psychologie. To je jediný úřad v zemi, je zaměřen výhradně na vyšetřování a výuku základních psychických procesů. Ph.D. Program je určen pro žadatele se silným zájmem o výzkumu a s pevným trénink ve vědeckých základech psychologie a / nebo souvisejících oblastech, jako je biologie, informatiky, inženýrství, statistiky a matematiky. Brzy Student ponoření do výzkumné činnosti špičkových laboratoří, a individuálně přizpůsobených požadavky kurzu jsou dva charakteristické rysy Ph.D. Naprogramovat. Výzkumná činnost je prováděna především během 6 semestrů ve čtyřech laboratořích, které podporují program: poznání Laboratorní Human, učení a chování zvířat Laboratorní se Neuropsychophysiology Laboratorní a Laboratoř Vizualizace a vnímání. Kurzy, konference a setkání se konají v angličtině. [-]

PhD Ve Studiích Civilního Sektoru

Charles University in Prague Faculty of Humanities
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Cílem tohoto programu je připravit vysoce kvalifikované odborníky ve studiích občanské společnosti se znalostmi příslušných teoretických přístupů, dobrou znalost výzkumu metohodology a důkladné znalosti o skutečné situaci a praktických problémů v této oblasti a to jak v České republice, do zahraničí. [+]

. Profil kandidáta Absolvent doktorského studijního programu civilním sektoru studií je vysoce kvalifikovaný odborník obdařen hlubokým pochopením základních teoretických přístupů k civilní a ne-pro-ziskové odvětví, související analytické schopnosti a fundované znalosti o civilním sektoru v České republice a dalších zemí, jakož i v Evropské unii. Studijní program poskytuje potřebnou kvalifikaci pro ty, kteří chtějí pracovat v základním i aplikovaném výzkumu na výzkumné ústavy a univerzity daného tematického zaměření. Absolventi jsou dobře připraveni obsadit manažerské a kreativní pozice na všech druzích organizací občanské sektoru a jsou kvalifikováni pro práci na takových pozicích ve veřejné správě či soukromé sféře, kde obeznámenost s občanským sektorem je nepostradatelnou součástí. Školné 55000 CZK (2000 EUR) / rok Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 větev charakteristická Cílem tohoto programu je připravit vysoce kvalifikované odborníky ve studiích občanské společnosti se znalostmi příslušných teoretických přístupů, dobrou znalost výzkumu metohodology a důkladné znalosti o skutečné situaci a praktických problémů v této oblasti a to jak v České republice, do zahraničí. Absolventi jsou schopni se zúčastnit v základním i aplikovaném výzkumu v akademických institucí a vysokých škol, stejně jako se zapojit v civilním sektoru, veřejná sféra (především státní správě) a neziskového sektoru (společenské odpovědnosti, dárcovství a dobrovolnictví ). Program je zaměřen na sociologické nebo socio-ekonomické analýzy občanského sektoru. Studie plán doktoranda zahrnuje připravovanou publikaci aktivitami, účast na konferencích a zkoušky z povinných a povinně volitelných předmětů podle akreditačních dokumentů. Po dokončení studie s doktorskou zkouškou a obhajobou disertační práce, obdrží student Ph.D. titul. Obsah a rámec studie se určuje Rada programu. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení Ústní část zkoušky se skládá z diskuse o projektu disertační práce (max. 10 bodů) a kontrola znalostí angličtiny (max. 5 bodů). Žadatel, který bude udělen méně než 5 bodů z disertační projekt nebude přijat. Přijímací zkoušky prověří schopnosti žadatele se vypořádat s projektem práce. Žadatel, který bude udělen méně než 5 bodů z disertační projekt nebude přijat. Žadatelé budou připravovat ústní prezentaci svého projektu (maximální délka 10 minut). Podmínky pro přijetí Podmínky přijetí: 1.. Přímý vstup do procesu Přijímací zkouška je nutné předložit do 30.4.2016 vyplněného formuláře přihlášky pro doktorské studium spolu s následujícími přílohami: - disertační práce projekt (doporučené sekce: nástin, výzkumná a vývojová problém a výzkumné otázky, přehled současný stav výzkumu, vysvětlení vybraných metodologie a výzkumných technik, navrhovaný přístup k problému, seznam relevantní literatury, časový harmonogram výzkumu, vysvětlení významu tématu pro studijní program civilním sektoru studia); Doporučená délka projektu: 8-15 stran (1800 znaků na stránku); projekt musí obsahovat návrh vyučujícího (název), vybrané ze seznamu lektorů schválených Radou programu. - Stručný profesní životopis; - Seznam publikací a jiných odborných činností žadatele (účast na konferencích, účast na výzkumných projektech atd); - Doklady osvědčující vyplněný studie vyššího vzdělání na magisterské úrovni (žadatelé, kteří dokončí své pány ve studiu po uzávěrce přihlášek mají dokumentovat dokončení svých studiích 30.9.2016 nejpozději); - Jiné relevantní dokumenty (např mezinárodní cerficate cizího jazyka nebo osvědčení o státní zkoušce). 2. Absolvování magisterského nebo navazujících magisterském studijním programu. 3. Předložení projektu disertační práce, kterou žadatel bráněn v průběhu přijímací zkoušky. 4. Chcete-li získat minimální součet bodů určených děkanem. Žadatel, který bude udělen méně než 5 bodů z disertační projekt nebude přijat. Informace o uplatnění absolventů Absolventem doktorského studijního programu civilním sektoru studií je kvalifikovaný odborník s širokým výhledem na základních teoretických pojmů používaných ke studiu na občanskoprávní a neziskového sektoru, s nezbytnými analytické schopnosti a důkladné znalosti civilním sektoru v ČR, zahraničí a v Evropské unii. Absolventi jsou schopni podílet se na oba základní a aplikovaný výzkum ve výzkumných ústavech a vyšších vzdělávacích institucí v této oblasti. On nebo ona je také dobře připraven na náročné řídící a expertní pozice v organizacích občanské sektoru a má vynikající předpoklady pro práci v těchto pozicích ve veřejné správě a soukromé sféry, kde je znalost civilním sektoru je nutností. [-]