Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké - Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké hledejte zde!

Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké - Zde naleznete doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké

Filozofická, humanitní a sociální studia

Požadavky na doktorském studijním programu se často týkají student má již získali magisterský titul. Kromě toho musí být předloženy teze nebo disertační práce především skládající se z původního akademického výzkumu. V některých zemích, může dokonce muset být obhajován před panelu tato práce.

PhD v oblasti umění, humanitních a společenských věd se zaměřuje na lidské myšlenky a kultury. Jedná se o pokročilý stupeň vzdělání, často se zaměřením na vztahy žák učitele, pokročilé metody výzkumu a vyššího stupně kurzů.

USA zůstává světově nejpopulárnější destinací pro zahraniční studenty. Univerzity v USA dominují světového žebříčku a země nabízí také širokou škálu zajímavých studijních míst. State University systémy jsou částečně dotovány státními vládami, a může mít mnoho kampusy šíří po celém státě, se stovkami tisíc studentů.

Doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké - Veškeré informace o doktorském studiu Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Spojené státy americké zde!

Čtěte více

Doktor Vzdělávání (Ed.D.) V Vzdělávací Technologie

Walden University
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké USA Online

Změny ve vzdělávací technologie se dramaticky ovlivňuje způsob, jakým se studenti učí ve škole, v práci, a doma. EdD se specializací na vzdělávací technologie je určena pro K-12 vzdělávací vůdců, kteří chtějí zahájit a realizovat změny na okresní, krajské, státní a federální úrovni. Díky integraci nejnovější technologie a principy instruktážní design, můžete připravit k rozvoji a ... [+]

Doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké. Doktor pedagogiky (Ed.D.) v didaktické techniky Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Navrženo pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor pedagogiky (EDD) program nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když jsou tyto potřeby měnit podél cesty. S celoživotního Learner Stáž, studenti v rámci programu EDD a vzdělávací Specialista (EDS) programů všech přijmou stejná první rok kurzy. To znamená, že pokud se rozhodnete přejít studijních cest, nemusíte začít znovu, což vám ušetří čas i peníze. Můžete: Vyberte kurz zátěž, která je pro vás to pravé. Těžit z praktické podpory, od svého prvního kurzu do svého doktorského studia nebo práce. Přenos kredity z předchozího kurzu, aby urychlila svůj čas na dokončení studia. Použít výzkum a teorie k řešení závažných problémů, kterým čelí dnešní učebny a komunity. Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských intenzivní podporu kurzů, které vám pomohou zdokonalovat své výzkumné a vědecké psaní, vás prostřednictvím svých kurzů, a připraví vás na úspěšné dokončení vašeho doktorského studia, nebo disertační práce. Naše znalý fakulty, personál, a podpůrné služby jsou s vámi na každém kroku na cestě, od počátku svých nadací samozřejmě dokončení vašeho vyvrcholení. Změny ve vzdělávací technologie se dramaticky ovlivňuje způsob, jakým se studenti učí ve škole, v práci, a doma. EdD se specializací na vzdělávací technologie je určena pro K-12 vzdělávací vůdců, kteří chtějí zahájit a realizovat změny na okresní, krajské, státní a federální úrovni. Díky integraci nejnovější technologie a principy instruktážní design, můžete připravit k rozvoji a vedení technologie podporované řešení pro učení výzvy v K-12 ve třídě. S výsledky programu informovala Sdružení pro vzdělávací komunikace a technologických standardů (AECT), tato specializace EdD vás připraví provádět výzkum na místních problémů v rychle se měnícím oboru. Je navržen tak, aby rychle a za rozumnou cenu předem svou kariéru, s vloženým Post-magisterské certifikát, který lze získat po dokončení sedmi čtvrtletí. Dokončení Požadavky 76 Minimální kreditů čtvrtletí * Základní kurz (5 QTR, kr.) Specializační kurzy (30 QTR. Kr.) Doprovodné kurzy (6 QTR. Kr.) Výzkumné kurzy (15 QTR. Kr.) Doktorské Capstone (20 QTR, kr.) 1 face-to-face pobytu ePortfolio *Čas dokončení se liší podle studenta, v závislosti na individuálním pokroku a úvěrů převedených, v případě potřeby. Čas na dokončení studia předpokládá jeden rok na dokončení doktorského studijního / práce po 1 rok a 9 měsíců kurzů. Kurzy Vedení budoucnosti vzdělávání Trendy a problémy v didaktické techniky Vytvoření Digital Media Výzkum Theory, Design, a metody Nástroje pro doktorské výzkum úspěchu * Inovace a šíření učení Technologies Kvantitativní uvažování a analýza E-Learning Vedoucí Change Kvalitativní uvažování a analýza Demystifikací Doktorské Psaní pro výzkum * Navrhování instrukce pro eLearning Dokončení prospekt * Dokončení doktorské Capstone *Výzkum společník kurz mají být přijata v souvislosti s jiným kurzu v termínu. Highlights Walden University byla pomoc dospělé studenty, jako jste vy uspět na 45 let. Víme, že život může být nepředvídatelné, a vy si zaslouží vzdělávací partnera, který vám pomůže zůstat na trati. Prostřednictvím naší doktor pedagogiky (EDD) programu, Walden nabízí nebývalou flexibilitu, která vám umožní přizpůsobit své studium vašich potřeb a cílů, a dokonce i měnit směr Midstream bez čas nebo peníze ztrácí. Můžete přepínat studijní cesty i po spuštění programu. Studenti v rámci programu EDD a na vzdělávání specialista (EDS) Post-magisterské programy berou stejné čtyři počáteční kurzy. S naší celoživotního Learner Pathway, můžete se přepnout studijní cesty, aniž by museli začít znovu. Podívejte se, jak to funguje. Vydělej si kredit za předchozí akademické zkušenosti. Můžete mít nárok na převod předchozí úvěry, které vám může ušetřit čas i peníze vydělávat si titul. Vyberte si svůj vlastní výzkumný téma a provádět původní výzkum řešit naléhavou problém, kterému čelí vaše studenty, instituce nebo komunitu. Příjem kritickou doktorského podporu od začátku do konce. Kromě přístupu ke všem našim službám podpory studentů, náš Základní kurz a doktorských intenzivní podporu kurzy vám umožní prozkoumat reálné případové studie a příklady úspěšných capstones. Také si procvičí základní výzkum a psaní dovednosti, které potřebujete k úspěchu v doktorském studijním programu. Vzdělávací technologie pomáhá vám dostat na cílové čáře. Nástroje, jako jsou Studijní Tracker a citace software pomůže uspořádat své zdroje a odkazy, stejně jako sledovat svůj pokrok směrem k dokončení si titul. NCATE akreditace vám zaručí, že naše programy jsou vysoce kvalitní. Richard W. Riley vysoká škola vzdělání a vedení v Walden University, Národní rada pro akreditaci vzdělávání učitelů (NCATE) -accredited instituce, se zaměřuje na zvýšení efektivity pedagoga. Jako uznávané normy excelence v přípravě K-12 školní profesionály, NCATE akreditace zaručuje jsme se setkali přísné národní normy. [-]

PhD V Barvě Vědy

Rochester Institute of Technology (RIT)
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Spojené státy americké Rochester

Barva věda výzkum na RIT zahrnuje tak odlišných oblastech, jako jsou lékařské vizualizace dat, počítačové grafiky a animace, zachování umění, spektrální a prostorové měření materiálů, barevný tisk, digitální fotografie, film a televizi, a modelování našeho vnímání pro použití v definování barvy jakosti. [+]

Doktor filozofie v Color Science

 

Barva byla předmětem intenzivního zájmu a šetření na stovky, ne-li tisíce let. Jako zobecnění, barva science může být definován jako kvantifikace našeho vnímání barev. Jeho mistrovství vyžaduje interdisciplinární vzdělávací přístup zahrnující fyzika, chemie, fyziologie, statistiky, informatiky a psychologie. Color science se používá při navrhování a řízení většiny umělých barevných materiálů včetně textilií, povlaky, a polymery, a určit takové různorodé materiály, jako je půda a vína. To je používáno značně v reprodukci barev, včetně digitální fotografie, stolní počítače a zobrazení na displeji, a tisk. Jak jsme se začít 21. století, barva věda je všudypřítomný. Barva věda výzkum na RIT zahrnuje tak odlišných oblastech, jako jsou lékařské vizualizace dat, počítačové grafiky a animace, zachování umění, spektrální a prostorové měření materiálů, barevný tisk, digitální fotografie, film a televizi, a modelování našeho vnímání pro použití v definování barvy jakosti. RIT má dlouhou historii stipendia v barevném vědě. Program je určen pro studenty, jejichž majorů jsou v fyziky, chemie, matematiky, počítačové vědy, techniky, experimentální psychologie, imaging, nebo jakékoliv aplikována disciplíny týkající se kvantitativního popisu barvy, například, textilu, kresby, grafika, animace, materiál věda, a polymer věda. Všichni studenti musí získat 99 kreditů jako postgraduální student. Pro studenty denního studia, program vyžaduje tři nebo více let studia na magisterské úrovni pro studenty vstupující na program s bakalářského titulu. Učební osnovy jsou kombinací povinných předmětů v barvě vědy, volitelných předmětů vhodných pro pozadí uchazeče a zájmům, výzkumný projekt tří čtvrtletí, během druhého ročníku studia a výzkumu disertační práce. Studenti musí složit kvalifikační zkoušku během jejich druhého ročníku studia a vyšetření kandidatury alespoň jeden rok před dokončením své disertační práce. Kandidáti, kteří chtějí vstoupit do programu, ale nemají odpovídající přípravu může mít brát tolik jako 36 kreditů z vysokoškolských základových kurzů matematiky, statistiky, počítačové vědy a obecnou vědu před maturitě se Statut absolventa.... [-]


Speciální Pedagogika (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 5 let August 2016 Spojené státy americké San Francisco + 1 více

Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. speciálního vzdělávání připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. [+]

Doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké. Postižení. Equity. Kultura. Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. ve speciální pedagogiky připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. Náš mezioborový přístup, umožňuje studentům čerpat z, kritiky, a přispět různé pohledy na zdravotní postižení a jeho průsečíku s ostatními sociálními markery - k obhájci, a chodit v solidaritě s lidmi s postižením. Program poskytuje celoroční silný metodickou a teoretické základy, a připravuje studenty na tři praktikum zkušeností: vyšší výuku vzdělávání, výzkumu, a školní konzultace a spolupráci, poskytování příležitostí pro kariérní postup. V každém cvičení, studenti jsou uzavřeno s fakultní mentor z USF nebo jiné vysoké škole, a poskytnuta příležitost podílet se na výzkumné studie, učit kurz na úrovni absolventa, nebo spolupracovat s organizací na komunitní bázi. Program Podrobnosti Doktorský program se skládá z 60 hodin úvěru studia mimo magisterského stupně a vrcholí v dokončení disertační práce. Tím, že 12 až 15 kreditů za rok, studenti mohou dokončit doktorské studium za pět let. Po ukončení programu budou absolventi schopni vést smysluplnou výzkum související s problémy a výzvy, kterým čelí studenti se zdravotním postižením, předložte důkazy založené na vzdělávání učitelů, a spolupracovat s pracovníky škol zlepšit výsledky vzdělávání studentů se zdravotním postižením. Budou schopni posoudit a řešit nejrůznější kulturní, jazykové, socioekonomického, kontextuálního a komunikativní faktory, jak se připravit budoucí K-12 speciální pedagogové sloužit studentům se zdravotním postižením. PROGRAM DELIVERY Aby vyhovovaly potřebám profesionály, program navazuje plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr (pátek večer a celý den sobotu). Podrobnosti o kurzu Studenti mohou dokončit Ed.D. v programu Speciální pedagogika v pěti let, nebo méně v závislosti na tom, kolik kurzy jsou přijata v semestru. Získané dovednosti, znalosti Doktorského studijního programu speciální pedagogiky Student Výstupy předmětu: Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, foundational úrovni pro stipendium v ​​učení a poučení. Studenti budou demonstrovat porozumění dat analytických dovedností. Studenti budou demonstrovat odborný rozbor výzkumných článků. Studenti budou demonstrovat vědeckou psaní. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, pokročilé úrovni pro stipendium v ​​učení a výuky. Studenti budou demonstrovat schopnost kriticky zhodnotit standardizovaných nástrojů pro posuzování jejich vlastního výběru. Studenti budou demonstrovat schopnost psát výsledky úseky výzkumných studií. Studenti budou demonstrovat schopnost aplikovat recenze literatury techniky k tématu vlastního výběru. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům možnost navrhovat, provádět, a komunikovat původní výzkum dle vlastního výběru. Studenti budou komunikovat původní výzkum Studenti budou navrhovat, provádět, a sepsat původní výzkum dle vlastního výběru. Navštivte naše webové stránky zde se dozvíte více o tomto programu Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den.     Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program [-]

Doktorát V Pokročilém školské Správy

Argosy University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Tampa

Argosy University, program, Tampa Advanced Vzdělávací správa je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Náš doktor pedagogiky (EdD) v rámci programu Advanced školské správy je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce ... [+]

Doktorát v oboru správy Advanced vzdělávací Argosy University, program, Tampa Advanced Vzdělávací správa je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Náš doktor pedagogiky (EdD) v rámci programu Advanced školské správy je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDD v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Argosy University, Tampa Pokročilé Vzdělávací administrace programu Výsledky Interstate School Leaders Licensure Consortium (ISLLC) Normy Standardní 1 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že usnadní vývoj, artikulaci, implementaci a správcovství vize učení, která je sdílena a podporované všemi zúčastněnými stranami. Funkce Spolupracovat rozvíjet a provádět společnou vizi a poslání Shromažďovat a používat údaje k identifikaci cíle, posoudit efektivitu organizace, a podporovat organizační učení Vytvořit a zavést plány k dosažení cílů Podporovat trvalý a udržitelný zlepšování Sledovat a hodnotit pokrok a revidovat plány Standardní 2 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že zastává, pečující, a udržování kulturu školy a vzdělávací program, přispívající k vzdělávání studentů a zaměstnanců profesní růst. Funkce Pečovat a udržet kulturu spolupráce, důvěry, učení, a vysoká očekávání Vytvořit komplexní, přísné a soudržný kurikulum Vytvoření osobní a motivující prostředí k učení pro studenty Dohlížet instrukce Rozvíjet posuzování a odpovědnosti systémy pro sledování pokroku studentů Rozvíjet kapacitu instruktážní a vedení zaměstnanců Maximalizovat čas strávený na kvalitu výuky Podporovat využívání nejúčinnějších a vhodných technologií pro podporu výuky a učení Monitorovat a vyhodnocovat dopad naučným programem Standardní 3 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že zajistí řízení organizace, provozování a prostředků pro bezpečnou, efektivní a účinné vzdělávací prostředí. Funkce Sledovat a vyhodnocovat řídící a provozní systémy Získat, přidělit, zarovnání, a efektivně využívat lidské, fiskální a technologické zdroje Podporovat a chránit blaho a bezpečnost studentů a zaměstnanců Rozvíjet kapacitu pro distribuované vedení Ujistěte se, učitel a organizační čas je zaměřena na podporu kvalitní výuku a učení žáků Standard 4 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta spoluprací s fakultními a členy jejich společnosti, reagovat na různorodé zájmy a potřeby komunity, a mobilizaci prostředky komunity. Funkce Shromažďovat a analyzovat údaje a informace relevantní pro výchovného prostředí Podporovat porozumění, uznání, a používání různých kulturních, společenských a intelektuálních zdrojů Společenství Vybudovat a udržovat pozitivní vztahy s rodinami a pečovateli Vybudovat a udržovat produktivní vztahy s komunitou partnery Standard 5 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že jednají čestně, spravedlivě, a etickým způsobem. Funkce Zajistit systém odpovědnosti za akademické a společenského úspěchu každého studenta Principy Modelové sebeuvědomění, reflektivní praxe, transparentnosti a etického chování Chránit hodnoty demokracie, rovnosti, a rozmanitosti Zvažte a zhodnotit potenciální morální a právní důsledky rozhodování Podporuje sociální spravedlnost a zajistí, aby jednotliví Student musí informovat všechny aspekty vzdělávání Standardní 6 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že rozumí, reagovat na, a ovlivňovat politický, sociální, ekonomické, právní a kulturní kontext. Funkce Advocate pro děti, rodiny a pečovatelů Zákon ovlivňovat místní, okresní, státní a národní rozhodnutí ovlivňující učení žáků Posoudit, analyzovat a předvídat nové trendy a iniciativy s cílem přizpůsobit vedení strategie Výzkum Výsledek Studenti jsou učených lékařů rozvíjet své dovednosti v oblasti vyšetřování, kritické myšlení, vědecké psaní, a rozhodování: 1. Analýza a hodnocení odbornou literaturu, aby se rozhodnutí založené na důkazech týkajících se současné praxi v oboru. 2. Analýza, navrhování, provádění, a bránit výzkumu v jejich disciplinární souvislosti s použitím vhodných výzkumných návrhů. 3. Výroba a bránit přísný a důvěryhodný disertační práce. Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Počáteční administrativní osvědčení nebo licence Na státních požadavcích základě by uchazeči měli mít na plný úvazek pedagogickou praxi ve stavu, schválené školy. Je-li učení zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální ověření délky pedagogické praxe ve školách schválených tomto konkrétním státem Prezentace důkaz průchodu standardizovaný test základních dovedností (pokud se požaduje) Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí Evidence trestního ověřením Nebo Současné zaměstnání ve státním schválené školy Psaní vzorky dodané s aplikací Všechny žádosti o přijetí musí být předložena oddělení přijímací. Vykonat přijímací zástupce je k dispozici na pomoc zainteresovaným mít žadatel k dispozici následující dokumenty: Dokončené žádosti o přijetí formuláře Poplatek za podání žádosti (nevratný, kromě v Arizoně. Ve státě Arizona, poplatek za podání žádosti je vratná, pokud je žádost zrušena do tří pracovních dnů od žadatele podpisu smlouvy o zápisu.) Osobní cíle prohlášení o sebehodnocení kvalifikací pro profese Aktuální životopis Dva doporučující dopisy (jeden ze zdroj obeznámený s akademickými schopností studentů a jednoho z aktuálního správce školy) Oficiální přepisy ze všech postsecondary škol se zúčastnilo Základní požadavky kurzu Studenti jsou povinni přijmout následující E7000 - Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3) E7001 - Komplexní plánování (3) E7002 - Teorie Změna: Okresní (3) E7004 - Zlepšení vedení škol prostřednictvím datových řízené Dotaz (3) E7005 - Advanced Školský zákon (3) E7006 - Člověk a fiskální zdrojů ve veřejné školy (3) E7007 - Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3) [-]

PhD V Asijských Filozofií A Kultur

California Institute of Integral Studies
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

PhD se skládá z 36 semestrálních jednotek ročníkové práce, plus dvě komplexní vyšetření a disertační práce. Celoroční se skládá z dvanácti jednotek v rámci programu, dvanáct jednotek v asijském stylu volitelných, a dvanáct jednotek ve vládních volitelných. [+]

Doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké. Asijské filosofie a kultury doktorát Nabízí intenzivní studium v ​​duchovních a filozofických tradic jižní Asii, Číně, a regiony himálajské, a to jak s ohledem na klasických i současných souvislostech. PhD se skládá z 36 semestrálních jednotek ročníkové práce, plus dvě komplexní vyšetření a disertační práce. Celoroční se skládá z dvanácti jednotek v rámci programu, dvanáct jednotek v asijském stylu volitelných, a dvanáct jednotek ve vládních volitelných. Absolventi našeho doktorského programu se očekává, že: 1. Ujistěte se, originální a podstatně přispět k disciplínách asijských náboženství nebo filozofie. Zamyslete se samostatně rozvíjet otázky, koncepcí a metodik. Identifikovat nové výzkumné příležitostí v těchto oblastech. Kriticky na historií, principy a tradic v jejich hlavní pole. Držet krok současné pokroky v těchto oblastech a souvisejících oblastech. 2. prokazují pokročilé výzkumné a psaní Syntetizovat existujících znalostí, identifikace a přístup k odpovídající prostředky a další zdroje relevantních informací a kriticky analyzovat a hodnocení jejich vlastních zjištění a ti jiní. Mistr uplatňování stávajících výzkumných metod, technik a technické dovednosti. Pochopit řadu otázek ve srovnávacím přístupu k náboženství a filozofii. Prokázat schopnost psát o složitých myšlenek a výzkumu v profesionálním a jemnými způsobem. 3. Prokázat závazek k účasti ve společenství učenců. Zobrazit závazek k osobnímu profesnímu rozvoji prostřednictvím zapojení do odborných společností, publikačním a jiným režimech předávání znalostí. Zobrazit odhodlání podporovat a prosazovat učení prostřednictvím vyučování, spolupráce dotaz, nebo odbornou praxí. 4. Prokázat schopnost situovat stipendium ve vztahu k sociální a osobní transformaci. Situovat sebe ve vztahu k práci a různých perspektiv. Stavět na vnitřní vášně a vize směrem k vnější kariéře a akce 5. Prokázat profesní dovednosti. Dodržovat etické normy v oboru a ve vztahu ke komunitám studovaných. Poslyš, dej, a efektivně získat zpětnou vazbu. Komunikace ve stylu odpovídajícím disciplínu a nastavení. Vhodně použít média pro šíření díla. PhD Language Doporučení Doktorandi mohou být povinny prokázat znalosti v jednom cizím jazyce, pokud je to považováno za nezbytné, aby výzkum disertační práce studenta. Jazykové znalosti mohou být předvedeny složením dva roky samozřejmě práce při studiu jazyka, nebo další studiu jazyka v závislosti na tématu disertační práce. [-]

Vzdělání Specialista (EDS) V Pokročilém školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium 20 měsíců Spojené státy americké Sarasota

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě, Florida, nabízí vzdělávání Specialista (EDS) titul v Advanced školské správy navržen tak, aby připravit aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. [+]

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě na Floridě, nabízí Specialista Education (EDS), titul v oboru správy Advanced vzdělávací určena k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDS v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti v EDS ve vyspělých školské správy programu kompletní šest z následujících předmětů (24 kreditních hodin), ke splnění požadavků na jádro Course. Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3 kreditní hodiny) Komplexní plánování (3 kreditní hodiny) Změna Teorie: Okresní (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního Vedení prostřednictvím datových Driven Poptávka (3 kreditní hodiny) Advanced Školský zákon (3 kreditní hodiny) Člověk a daňového řízení zdrojů ve veřejné školy (3 kreditní hodiny) Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3 kreditní hodiny) Advanced Akademické studium a psaní (3 kreditní hodiny) Volitelné Požadavky Studenti si vybrat jeden volitelný předmět (3 kreditní hodiny) s souhlasem poradce. Praktikum Požadavky Studenti v EDS v Advanced školské správy programu jsou nutné k dokončení následujících 3 hodin úvěru cvičení. School District praktikum / Internship I (1,5 kreditních hodin) School District praktikum / Internship II (1,5 kreditních hodin) Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně tři roky ověřené plný úvazek pedagogické praxe ve stupních prekindergarten-12 nebo s ním související služby, vzdělání Praxe ve stupních prekindergarten-12. Pokud výuky či souvisejících služeb vzdělávací zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální verifikace, že škola byla state-schválený školy Evidence trestního ověřením Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí. Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál zápis v této Sarasota Vzdělávací Specialista studijní program v Advanced školské správy. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. Konec hledání pro pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasotě na Argosy University, Sarasota. [-]

Doktor Filozofie (Ph.D.) V Transpersonální

Sofia University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Palo Alto

Náš program kombinuje zkušenostní učení s vážným akademické bádání a naši absolventi stanou transpersonální učenci, transpersonally orientované terapeutů a léčitelů, transformativní vychovatelé a agenti změny v různých sociálních a organizačních souvislostech. [+]

Doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké. Pokud jste self-motivovaný student, který potýká s problémy naší doby, a snaží se, aby pozitivní změny ve světě, tento program je pro vás. Náš program kombinuje zkušenostní učení s vážným akademické bádání a naši absolventi stanou transpersonální učenci, transpersonally orientované terapeutů a léčitelů, transformativní vychovatelé a agenti změny v různých sociálních a organizačních souvislostech. Celoroční zahrnuje intenzivní vyšetřování v transpersonální filozofie, teorie a výzkumu; sekvence, výzkumné metody, které připravuje studenty pro disertační práce na zvolené téma; a integrační a transformační vzdělávací zkušenosti komunity domě a aplikovaného učení prostřednictvím ustoupí a sekvence komunity praxe. Tento na-školní areál program poskytuje kontejner pro vás být součástí různorodé učící se komunity. Náš program nabízí koncentrace pět: Vědomí a Kreativita studií Behaviorální vědy Ecopsychology Somatická Psychologie Metody výzkumu v psychologii Členové naší fakulty publikovat v různých oblastech zkoumání, včetně výjimečných lidských zkušeností, studie vědomí, kreativita, srovnávací náboženství a rozhraní kulturních studií a transpersonální psychologie. Náš výrazný bilance odborné studie, zážitkové pedagogiky a profesního rozvoje podporuje práci přinášet transformační koncepce a postupy do světa takovým způsobem, který podporuje osobní růst, sociální změny, a léčení v různých prostředích. Co to pro vás připravit? Studenti, kteří dokončí svůj doktorát v transpersonální psychologii jít na různých odborných úsilí. Ti, kteří s předchozími profesním životě často začlenit transpersonální principy do stávající praxe. Spolu s zvolené specializace, mnoho absolventů vyvinout novou povolání po skončení programu, včetně práce jako trenéři, duchovní průvodci, pedagogy a agenti změny v neziskovém, vládě a firemním prostředí. Vědomí a Kreativita studií Filozofové a vědci prozkoumali koncept vědomí po tisíciletí, ale teprve teď víme dost o mozku, aby se vědecký pokrok i na ty nejzákladnější otázky. Samozřejmě hodně zůstává tajemný a zřejmě vždycky bude. Ve stejné době, všichni znají zkušeností zvýšeného nebo rozšířeného vědomí a současným pocitem většího spojení se sebou samým a na celém světě. Naše vědomí a kreativita studií koncentrace je navržen tak, aby prostor pro doktorandy, aby prozkoumala vědomí v jeho různých dimenzích, zatímco experimentování s duchovními technologiemi a kreativní procesy, které produkují a jsou živena to. Náš průzkum má kořeny v akademickém bádání, kontemplativní praktiky, entheogenic integraci a intersubjektivních setkání s členy naší studijní komunity. Behaviorální vědy Koncentrace Behavioral Science se zaměřuje na neuroscientific, behaviorální a kognitivní psychologie. Kromě těchto tradičních témat, studenti seznámí s více inovativní postgraduální disciplíny jako neurotheology, neurophenomenology a bioetiky v širším kontextu studií vědomí. Otázky týkající se neurologických koreluje duchovní a náboženské zkušenosti a problémy okolo zvýšení lidského mozku prostřednictvím transformačních technologií jsou také součástí této koncentraci. Ecopsychology Ecopsychology blíží lidskou psychiku jako fenomén přírody a považuje všechny psychologické a duchovní záležitosti ve světle naší účasti v životě více než lidský svět. Tato koncentrace zkoumá způsoby ecotherapy, akce na životní prostředí, a ekologicky odpovědné způsoby života podporovat optimální duševní zdraví, pohodu, a smysl pro transpersonální. Somatická Psychologie Somatická psychologie se zaměřuje na výzvy života lidí podle roztržku mezi světem znalostí a světem žil, ztělesněný zkušeností. Zaměřuje se na tělo jako místo evoluční inteligence, učení, a transformace. Kreslení na obou východních a západních hledisek, tato koncentrace zkoumá interakce mezi tělesných procesů a stavy vědomí pomocí transpersonální psychologického hlediska. [-]

Lékař Z Ministerstva

Oral Roberts University
Campus nebo Online Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Tulsa

Lékař ministerstva (D.Min.) Je moderní profesionální stupeň navržen tak, aby i nadále vzdělávání ministrů tak, aby mohly být duchovně obnoven a stále účinnější v jejich světě ministerstvech. [+]

Lékař ministerstva (D.Min.) Je moderní profesionální stupeň navržen tak, aby i nadále vzdělávání ministrů tak, aby mohly být duchovně obnoven a stále účinnější v jejich světě ministerstvech. Cílem programu je pomoci ministři rostou v jejich chápání a interpretace ministerstva církve ve vztahu k biblických, teologických, historických, etických a praktických oblastí. Studenti jsou vyzváni, aby rozvíjet své ministerské schopnosti a zdokonalit a formulovat teologii ministerstva, zatímco v prostředí ministerstva. Výrazný doktorského programu je snaha umožnit studentům pochopit, jak pozitivní a problematické aspekty charismatických rozměry ministerstva. Výuka probíhá v modulárním formátu tak, že studenti mohou ponechat v platnosti své stávající ministerstva pozice při prosazování míru. Studenti se seznámí na akademické půdě celkem šesti týdnů po dvouletém období pro pořádání seminářů, workshopů a výzkumných klinik. Nicméně, většina z studie / práce se provádí individuálně v nastavení místní farnosti nebo jiné oblasti služby. Funkce stupně je, že studenti i nadále v kohortě spolužáků po celé třídě zkušenosti. Kohorta je udržována přičemž některé oddělené třídy pro dvě specializace - kostel ministerstva a vedení a pastorační péči a poradenství. Studenti v obou specializacích mají několik tříd v běžné a některé třídy v jejich samostatných oblastí učiva. V každé relaci, čas strávený s kohortě. Program Cíle Tento stupeň je navržen tak, aby: - Rozšířit znalosti studentů o charismatické teologie - Dále rozvíjet ministerské identitu a vizi - Posílit vedení, správu a pastorační poradenství dovednosti - učit o tématech, včetně Pneumatologie, léčení, kostel zdraví a vedení [-]

Doktor Psychologie V Klinické Psychologie (PsyD)

William Paterson University of New Jersey
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Wayne

Doktor psychologie v klinické psychologie (PsyD) Oborová (PsyD) programu v klinické psychologie je 96-úvěrový program založený na praktik-Scholar modelu. Stupeň PsyD zahrnuje jak školení a práce v kurzu v klinické praxi a výzkumu založeného na předpokladu, že klinické praxe a výzkum může pomoci informovat a posilovat navzájem. Vzhledem k tomu, PsyD je více praxe-orientované stupně, klademe důraz na rozvoj znalostí, dovedností a kompetencí, které psychologové používají v klinické praxi. Náš doktorský program je postaven na základech více než deset let nabízí studentům magisterské úrovni, z nichž mnozí jsou nyní aktivní lékaři, učitelé, dohledu a doktorandů. [+]

Doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké. Doktor psychologie v klinické psychologie (PsyD) (PsyD), program doktorský v klinické psychologie je 96-úvěrový program založený na praktik-Scholar modelu. Stupeň PsyD zahrnuje jak školení a práce v kurzu v klinické praxi a výzkumu založeného na předpokladu, že klinické praxe a výzkum může pomoci informovat a posilovat navzájem. Vzhledem k tomu, PsyD je více praxe-orientované stupně, klademe důraz na rozvoj znalostí, dovedností a kompetencí, které psychologové používají v klinické praxi. Náš doktorský program je postaven na základech více než deset let nabízí studentům magisterské úrovni, z nichž mnozí jsou nyní aktivní lékaři, učitelé, dohledu a doktorandů. Absolventi doktorského programu může sledovat klinické a výzkumné pozice ve veřejném i soukromém sektoru. Studenti, kteří chtějí, aby se stal psycholog musí úspěšně dokončit výcvik doktorský-úrovni; složit celostátní zkoušky, a splnit všechny požadavky na státní licenční (např požadovaný počet státních pověřila sledovaných hodin). Vybavení hotelu a další zdroje Naše postgraduální programy jsou umístěny v nových a rekonstruovaných zařízení v Science Hall-východ. Tato zařízení patří moderní klinický, výzkum a výuku prostory, navíc k state-of-the-art klinické výuky apartmá pro školení, monitorování, nahrávání a provádění klinických sezení, je testování a postgraduální výuky místnost a postgraduální studium a informálního učení prostor pro naše studenty. Požadavky na přijetí Kromě požadavků pro přijetí na univerzity: Bakalářský titul a přepis z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole Obory z oblasti psychologie vyžadují před vstupem do studie Vývojová psychologie Statistika Výzkumné metody Abnormální psychologie Fyziologické psychologie nebo ekvivalentní Silné kandidáty, kteří jsou nedostatkem až dva z těchto kurzů může být uděleno podmíněné povolení. Nicméně, tyto kurzy musí být vyplněn před imatrikulací do programu. Minimální vysokoškolák GPA: 3.0 na stupnici 4,0 nebo Minimum Graduate GPA: 3.5 na stupnici 4.0 Graduate Record zkouška (GRE) skóre: Očekáváme, že konkurenční GRE skóre. Doporučuje se 50. percentil skóre nebo vyšší na verbální, kvantitativní a analytické sekcí zkouška Graduate Record. Osobní prohlášení, která se zabývá všemi z následujících: Co vás vedlo k kariéru v klinické a poradenské psychologie? Co vidíte jako vaše silné a slabé stránky a jak budou mít dopad na schopnost dosáhnout své akademické a profesní cíle? Proč tento program představuje dobrou volbou pro vás? Prosím také obsahovat žádné další informace, které mohou pomoci nám vyhodnotit vás Klinické, výzkum a / nebo sociálních služeb Zkušenosti Curriculum vitae (CV) Tři profesionální doporučení Alespoň dva ze tří písmen by měl být akademický odkaz. Třetí Dopis by měl pocházet od osoby, která může mluvit do pevnosti žadatele jako doktorand nebo lékaře. Osobní nebo neprofesionální odkazy nejsou akceptovány. In-osoba bude nutné pohovor. Lékař psychologie (Psy. D) Etika a profesní orientace Klinická praxe I Teorie psychoterapie Psychopatologie Kulturní a sociální otázky v klinické praxi Skupina Intervence Posouzení I Klinická praxe II Human Development Kognitivně behaviorální terapie Posouzení II Vývojová psychopatologie Praktikum I Metody výzkum a hodnocení Advanced založená na důkazech psychoterapie Praktikum II Biologické základy chování Klinická Psychopharmacology Pokročilé Metody výzkumu a statistiky Poznání a Ovlivnit Praktikum III Praktikum IV Praktikum III Psychodynamické Teorie Praktikum IV Disertační práce seminář I Historie a systémy psychologie Praktikum V Praktikum VI Disertační práce seminář III Volitelné Internship I & II [-]

Doktorské Tituly Doktor Psychologie V Klinické Psychologie (psyd)

University of San Francisco - School of Nursing and Health Professions
Campus forma Denní studium 5 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit. [+]

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit.

Klinická psychologie PsyD z USF SONHP na Vimeo.

Zdůraznění klinickou praxi Program PsyD USF se připravuje doktorandi pracovat jako zdravotní péče psychologů v různých prostředích v oblasti zdravotnictví. Absolventi budou umět v empirických a teoretických základů integrovaných, behaviorálních zdravotních zákroků a zároveň citlivé na kontextové, kulturní, duchovní a sociálně-ekonomické prostředí jednotlivců a komunit. Licensure a akreditaci Program USF PsyD je akreditována západní Sdružení škol a vysokých škol (WASC) a má přidružený člen status národní rady školy a programy pro profesionální psychologie (NCSPP). Absolventi programu na USF PsyD jsou způsobilé pro udělení licence v Kalifornii (a jiných státech) a psychologů. Program Podrobnosti Posláním USF PsyD programu je nabídnout přísný program studie založené na hodnotách jezuitských který klade důraz na klinické a vědeckou práci s zaostalých zemích a zaměřuje na vzdělávání kulturně reagujících psychology zdravotnictví pracovat v mezioborových integrovaných chování nastavení zdraví. Programovatelné funkce a doručení Program se skládá ze čtyř let akademického studia, včetně tří let Practica (1500-2000 hodin), odborného projektu a pátý rok stáž (1500-2000 doba uplatňovaná k udělení licence), typicky dokončena v jiné instituci. Úroveň složitosti a počet hodin Practica se každoročně zvyšuje. Každé umístění praktikum se koná v komunitě a zahrnuje kurz na akademické půdě. Vstupné je pouze na podzim, s celoročním studiu na podzim, jarní a letní semestr. Některé kurzy mohou být přijata společně se studenty v Master of Science v Behavioral zdravotnictví, Master of Public Health, a lékař ošetřovatelské praxe v Psychiatric Mental Health programech ošetřovatel, a občas se studenty v jiných USF školách a vysokých školách. Převod úvěr může být uděleno na kurzy přijatých na jiné akreditované instituce, které jsou v podstatě rovnocenné těm nabízena v PsyD programu maximálně 12 hodin úvěru. Klinická praxe a výzkum Klinická výuka doplňuje akademické práce v kurzu a poskytuje bohaté zkušenosti, přes který je vyvíjen klinické kompetence. Klinická výuka probíhá na akademické půdě nebo off-kampusu v různých komunitních duševního zdraví. Druhý a třetí rok klinické rotace jsou dokončeny v komunitních zařízeních, včetně umístění ve velkých zdravotnických zařízeních, komunitních duševního zdraví agentur, Univerzita poraden, dětských nemocnic a léčebných programů in-pacient. Klinický součástí programu je komplexní a zahrnuje střídání poskytování psychologické posouzení (kognitivní, osobnost, neuropsychologické testování) a zacházení s dětmi, rodiny s dětmi i dospělé. Existují možnosti pro příjem všeobecný a odborný výcvik v celé řadě různých praktikum a stáží míst v celostátně uznávaných klinických praktikum míst a stáží. Chcete-li dokončit požadavky na praktika, studenti jsou umístěny v různých prostředích, včetně velkých lékařských center, komunitních duševního zdraví agentur, univerzitní poradenských center, dětských nemocnic a in-pacient léčebných programů. Praktika součástí programu je komplexní a umožňuje studentům poskytovat psychologické posouzení a zacházení s dětmi, rodiny a dospělé se zaměřením na komunitách. Kromě toho mohou studenti získat i všeobecný a odbornou přípravu z rozmanitosti celostátně uznávaných klinickém prostředí v okolí Zátoky. Získané dovednosti, znalosti Absolventi PsyD v klinické psychologie získají znalosti, postoje a dovednosti fungovat v různých nastaveních poskytnout kulturně kompetentní, kontextově citlivé, integrovanou konzultace behaviorální zdraví jednotlivců a zdravotníků. Jako absolvent PsyD z klinické psychologie programu, budete: Mají široké znalosti o vědecké psychologie; zapojit se do založené na důkazech pojmů, hodnocení a léčení lidských problémů pomocí jedince, vývojové, kontextové a sociokulturní perspektivy; a zaměřit se na poskytování mezioborové a integrovaného zdravotnictví s zaostalých zemích. Mají širokou základnu vědeckého poznání a zaměstnávají vědecké principy konzumovat, vyrábět a šířit psychologický výzkum, s důrazem na zaostalých zemích. Mají profesionální hodnoty a postoje; Silné komunikace, spolupráce a konzultační schopnosti; a self-uvědomění a dovednosti reflektivní praxe. [-]

PhD Srovnávací A Mezinárodní Vzdělávání

Lehigh Graduate School of Education (College of Education ONLINE)
Online forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Bethlehem

Ph.D. studijní program v Srovnávací a mezinárodní vzdělávání (CIE) připravuje studenty pro výzkum, vědecké bádání a pokročilé profesní kariéry v oblasti srovnávacího a mezinárodního vzdělávání. [+]

Doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké. Specializujeme se na poskytování Online doktorské a magisterské tituly ve vzdělávání, stejně jako kreditní nosné programy certifikátu. Studijní a certifikát programy vyžadují, aby se zapsal on-line studenti navštěvují 2 Face-to-face letní ústavy, kde během každého letního semestru mohou vydělat až 9 kreditů na naší Bethlehem, Pennsylvania školního areálu. Všechny ostatní programové kurzy jsou dodávány prostřednictvím on-line internetové platformy během pádu a jarní semestry umožní našim studentům, aby zůstali ve svých domovských zemích, a studovat během těchto semestrů. Studenti, kteří jsou nerezidenti by mít příslušnou aplikaci vízum dokumenty zaslané jim za své letní studium na naší akademické půdě. Letní program se skládá ze 3 devět den zasedání v průběhu měsíců června a července, mohou studenti absolvovat 3 Zápočet v každém ze zasedání. Během této doby mohou mít jednu, dvě nebo tři předměty. Typický akademický rok by takto: - Fall semester- on-line kurz přijatá doma v příslušná domovská země je student - Jarní semester- online kurz přijata doma v dané zemi studenta - Letní session- dělání kursů face-to-face na Lehigh University, Bethlehem kampusu PA USA. ... [-]

Doktorát V Oboru Vzdělávání

Chapman University
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Orange

Ph.D. v oblasti vzdělávání je program určený především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. [+]

Ph.D. v vzdělávacího programu Je určen především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. Doktorát v oblasti vzdělávání nabízí jedinečnou kombinaci čtyř důrazy: Kulturní a vzdělávací studia, Sociologie, Vedení studie a školní psychologie. Naše Ph.D v oblasti vzdělávání se vyznačuje pěti odlišných, ale vzájemně se prolínajících, konstrukčních částí: - pojem a praxe sociální spravedlnosti - spolupráce stipendista studentské kohorty - Fakulta mentorství studentů - přísné jádro filozofie, základy a metody příslušné Důraz oblast Program na první pohled - Kohorta model s vstupem každý pád - kohorty 18 studentů, 6 v každé důraz oblasti 4 důraz oblasti: - Kulturní a vzdělávací studia - postižením studie - školní psychologie - Vedení studia - 57 jednotka program, který může být dokončen plný nebo zkrácený pracovní úvazek studium - Všechny kurzy se konají v pozdních odpoledních a večerních hodinách (žádné on-line kurzy) - Low studentů, do -faculty poměr, s úzkou spolupráci mezi studenty a doktorské fakulty na publikace, prezentace a grantových Přijímací Požadavky Přijetí do programu je založena na hodnocení celého studenta, bez jediného kritéria, použité jako základ rozhodnutí o přijetí. Nejsou žádné cut-off skóre pro GRE nebo veřejných zakázkách. Je třeba zvážit pro přijetí, musí žadatelé předložit následující: - Online absolvent aplikace na Chapman University Ph.D. v vzdělávacího programu. - Dodatečná aplikace na Chapman University Ph.D. ve vzdělávání programu (prostřednictvím on-line aplikace). - Oficiální bakalářské a magisterské přepisy prokazující magisterského stupně od akreditované instituce vyššího vzdělávání. - Výsledky oficiální Graduate Record zkouška z verbální, kvantitativní a analytické psaní sekcí. - Tři doporučující dopisy, včetně dvou od absolventa-úrovni profesorů, kteří mohou popsat akademický potenciál žadatele, a jeden od někoho, kdo může mluvit k profesionalitě žadatele (např současného zaměstnavatele, nebo aktuální kolegy). Nebude brán zřetel dopisy od příbuzných. - Osobní esej (minimálně 2250 slov) budou použity k posouzení psaní žalobce, kariéra závazky, vedení potenciální, zkoumat zájmy, cíle a cíle (nahrané prostřednictvím on-line aplikace). Tento esej by měla obsahovat profesory, se kterými žadatel chce studovat a způsoby, jak výzkumné zájmy žalobkyně se ztotožní s odbornými znalostmi fakulty. Esej by měla být dostatečně věcný pro fakulta určit hloubku myšlení a závazku žadatele k přísnému programu. - Aktuální životopis ukazuje příslušné vzdělání a pracovní zkušenosti (nahraný prostřednictvím on-line aplikace). Ph.D. Výzkumné Fóra Nejméně jednou za rok Ph.D. v programu vzdělávání přináší předních vědců v akademickém poli výzkumu fórum otevřené pro naše CES studenty i učitele, aby se zúčastnil. Je to způsob, jak pro naše studenty komunikovat s odborníky v této oblasti, stejně jako získat znalosti v pohybu vpřed se svým výzkumem a případně témat disertační práce. [-]

Psy.d.in Integrovaného A Kombinovaného školu A Klinickou Psychologii

Kean University
Campus forma Denní studium 5 let September 2016 Spojené státy americké New York

Psy.D. Program v integrovaného a kombinovaného školou a klinické psychologie klade stejný důraz jak na výzkumu a klinické školení. Hybridní koncepce programu umožňuje studentům získat znalosti a dovednosti potřebné k provozování praxe v paletě použitých nastavení. [+]

Kean University Psy.D. V integrovaného a kombinovaného školou a klinické psychologie programu klade stejný důraz jak na výzkumu a klinické školení. Kombinovaná a integrovaný charakter programu umožňuje studentům získat znalosti a dovednosti potřebné k provozování praxe v paletě použitých nastavení zdůrazňujících mezi profesionální spolupráci. Kromě rozsáhlého klinického výcviku, studenti mají možnost zapojit se do výzkumu v průběhu všech let programu, a tím urychlovat profesi prostřednictvím vědeckých a odborných příspěvků. Oni jsou také očekává, že získat základní a pokročilé kompetence ve škole psychologie a klinické psychologie, kulminovat způsobilosti pro příslušnou certifikaci a udělení licence.... [-]


Lékař Vzdělávání (Ed.D.) Ve Poradce Vzdělávání A Dohledu

Marymount University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Arlington

Marymount univerzita nyní nabízí doktor vzdělávání (Ed.D.) Poradce v oblasti vzdělávání a supervize připravit jednotlivci, kteří mají magisterský titul v oboru poradenství pro vedoucí pozice ... [+]

Poradce Vzdělávání a dohled (Ed.D.)

Jste připraveni přesunout své poradenské kariéry dopředu jako vyspělé lékařem nebo vedoucí? Nebo snad 're zájem stát pedagog nebo badatel v prostředí univerzity. Marymount univerzita nyní nabízí doktor vzdělávání (Ed.D.) Poradce v oblasti vzdělávání a supervize připravit jednotlivci, kteří mají magisterský titul v oboru poradenství pro vedoucí pozice na univerzitách, duševní zdraví agentur a škol.

Tento program podporuje Marymount závazek ke školení, poradenských odborníků, kteří podporovat nejvyšší etické standardy, znalé a citlivé k potřebám multikulturní populace. Ed.D. Poradce ve vzdělávání a supervize vám umožní získat pokročilé klinické a dovednosti potřebné k dohledu sloužit rozmanité skupiny obyvatel.... [-]


Lékař Vzdělávání Ve školské Správy

California Coast University
Online forma September 2016 Spojené státy americké Santa Ana

Lékař Udělen ve vzdělávacím správě je vzdělávací program, self-chodil, který může být dokončen mimo akademickou půdu. Studijní programy nejsou strukturovány čtvrtletí semestry, [+]

Doktor pedagogiky v školské správy

 

Lékař Udělen ve vzdělávacím správě je vzdělávací program, self-chodil, který může být dokončen mimo akademickou půdu. Studijní programy nejsou strukturovány čtvrtletí semestry, nebo vyjádření, která umožní studentům začít své studijní programy kdykoliv během roku.

Ed.D. Titul ve školské správy se skládá z 62 semestrálních jednotek úvěru. Uchazeči musí splňovat 3 Kvalifikační kurzy (12 jednotek semestr), 5 základních kurzů (18 jednotek semestr) a 4 specializační kurzy (16 jednotek semestr). Uchazeči musí také dokončit 14 semestru jednotek o předložení návrhu disertační práce a ústní obhajobou. Před disertační práce, studenti musí úspěšně absolvovat komplexní vyšetření (2 Semestr jednotky).... [-]