Kombinované doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké - Kombinované doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké hledejte zde!

Kombinované doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké

Filozofická, humanitní a sociální studia

Požadavky na doktorském studijním programu se často týkají student má již získali magisterský titul. Kromě toho musí být předloženy teze nebo disertační práce především skládající se z původního akademického výzkumu. V některých zemích, může dokonce muset být obhajován před panelu tato práce.

PhD v oblasti umění, humanitních a společenských věd se zaměřuje na lidské myšlenky a kultury. Jedná se o pokročilý stupeň vzdělání, často se zaměřením na vztahy žák učitele, pokročilé metody výzkumu a vyššího stupně kurzů.

USA zůstává světově nejpopulárnější destinací pro zahraniční studenty. Univerzity v USA dominují světového žebříčku a země nabízí také širokou škálu zajímavých studijních míst. State University systémy jsou částečně dotovány státními vládami, a může mít mnoho kampusy šíří po celém státě, se stovkami tisíc studentů.

Kombinované doktorské studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Doktor Vzdělávání (Ed.D.) Ve Vedení A řízení Vysokého školství

Walden University
Online forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké USA Online

Vysokoškolské vzdělání vedení a řízení specializace vám může pomoci získat vůdčí schopnosti a principy řízení, které potřebujete k vedení smysluplného a udržitelné změny ve vaší instituci. Celoroční v tomto oboru Edd se zaměřuje na nejnovější metody založené na výzkumu, politiky a praxe dnešním měnícím prostředí vysokoškolského vzdělávání .... [+]

Kombinované doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké . Doktor pedagogiky (Ed.D.) v oblasti vysokoškolského vzdělávání Vedení a řízení Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Navrženo pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor pedagogiky (EDD) program nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když jsou tyto potřeby měnit podél cesty. S celoživotního Learner Stáž, studenti v rámci programu EDD a vzdělávací Specialista (EDS) programů všech přijmou stejná první rok kurzy. To znamená, že pokud se rozhodnete přejít studijních cest, nemusíte začít znovu, což vám ušetří čas i peníze. Můžete: Vyberte kurz zátěž, která je pro vás to pravé. Těžit z praktické podpory, od svého prvního kurzu do svého doktorského studia nebo práce. Přenos kredity z předchozího kurzu, aby urychlila svůj čas na dokončení studia. Použít výzkum a teorie k řešení závažných problémů, kterým čelí dnešní učebny a komunity. Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských intenzivní podporu kurzů, které vám pomohou zdokonalovat své výzkumné a vědecké psaní, vás prostřednictvím svých kurzů, a připraví vás na úspěšné dokončení vašeho doktorského studia, nebo disertační práce. Naše znalý fakulty, personál, a podpůrné služby jsou s vámi na každém kroku na cestě, od počátku svých nadací samozřejmě dokončení vašeho vyvrcholení. Vysokoškolské vzdělání vedení a řízení specializace vám může pomoci získat vůdčí schopnosti a principy řízení, které potřebujete k vedení smysluplného a udržitelné změny ve vaší instituci. Celoroční v tomto oboru Edd se zaměřuje na nejnovější metody založené na výzkumu, politiky a praxe dnešním měnícím prostředí vysokoškolského vzdělávání. Tato specializace je určen pro jednotlivce, kteří pracují v oblasti vysokoškolského vzdělávání a aspirují na administrativní, vedení, a / nebo řídících funkcích. Potenciální pracoviště patří komunitní školy, veřejné a soukromé univerzity školního areálu-založený, on-line univerzity, oddělení státní vzdělávací, vládní agentury, nebo výzkumné organizace. Dokončení Požadavky 76 Minimální kreditů čtvrtletí * Základní kurz (5 QTR, kr.) Specializační kurzy (30 QTR. Kr.) Doprovodné kurzy (6 QTR. Kr.) Výzkumné kurzy (15 QTR. Kr.) Doktorské Capstone (20 QTR, kr.) 1 face-to-face pobytu ePortfolio *Čas dokončení se liší podle studenta, v závislosti na individuálním pokroku a úvěrů převedených, v případě potřeby. Čas na dokončení studia předpokládá jeden rok na dokončení doktorského studijního / práce po 1 rok a 9 měsíců kurzů. Ke splnění těchto požadavků dokončení, musíte mít aktuální a konzistentní přímý přístup ke studentům, schopnost, osazenstva, nebo správce v autentickém postsecondary / prostředí vysokoškolského vzdělávání. Kurzy Vedení budoucnosti vzdělávání Vysokoškolské vzdělání v 21. století Vedení a správa institucionálních změn Výzkum Theory, Design, a metody Nástroje pro doktorské výzkum úspěchu * Strategické plánování a hodnotící program v oblasti vysokoškolského vzdělávání Kvantitativní uvažování a analýza E-Learning Správa zdrojů ve vysokém školství Kvalitativní uvažování a analýza Demystifikací Doktorské Psaní pro výzkum * Školský zákon, politika, a správa Dokončení prospekt * Dokončení doktorské Capstone *Výzkum společník kurz mají být přijata v souvislosti s jiným kurzu v termínu. Highlights Walden University byla pomoc dospělé studenty, jako jste vy uspět na 45 let. Víme, že život může být nepředvídatelné, a vy si zaslouží vzdělávací partnera, který vám pomůže zůstat na trati. Prostřednictvím naší doktor pedagogiky (EDD) programu, Walden nabízí nebývalou flexibilitu, která vám umožní přizpůsobit své studium vašich potřeb a cílů, a dokonce i měnit směr Midstream bez čas nebo peníze ztrácí. Můžete přepínat studijní cesty i po spuštění programu. Studenti v rámci programu EDD a na vzdělávání specialista (EDS) Post-magisterské programy berou stejné čtyři počáteční kurzy. S naší celoživotního Learner Pathway, můžete se přepnout studijní cesty, aniž by museli začít znovu. Podívejte se, jak to funguje. Vydělej si kredit za předchozí akademické zkušenosti. Můžete mít nárok na převod předchozí úvěry, které vám může ušetřit čas i peníze vydělávat si titul. Vyberte si svůj vlastní výzkumný téma a provádět původní výzkum řešit naléhavou problém, kterému čelí vaše studenty, instituce nebo komunitu. Příjem kritickou doktorského podporu od začátku do konce. Kromě přístupu ke všem našim službám podpory studentů, náš Základní kurz a doktorských intenzivní podporu kurzy vám umožní prozkoumat reálné případové studie a příklady úspěšných capstones. Také si procvičí základní výzkum a psaní dovednosti, které potřebujete k úspěchu v doktorském studijním programu. Vzdělávací technologie pomáhá vám dostat na cílové čáře. Nástroje, jako jsou Studijní Tracker a citace software pomůže uspořádat své zdroje a odkazy, stejně jako sledovat svůj pokrok směrem k dokončení si titul. NCATE akreditace vám zaručí, že naše programy jsou vysoce kvalitní. Richard W. Riley vysoká škola vzdělání a vedení v Walden University, Národní rada pro akreditaci vzdělávání učitelů (NCATE) -accredited instituce, se zaměřuje na zvýšení efektivity pedagoga. Jako uznávané normy excelence v přípravě K-12 školní profesionály, NCATE akreditace zaručuje jsme se setkali přísné národní normy. [-]

Ed.D. školní Psychologie

The Chicago School of Professional Psychology
Online forma Kombinované 3 let September 2016 Spojené státy americké Irvine

Tím pokrývá široké spektrum nepřímých podmínkách, jakož i teorie a základních diagnóz, ti, kdo studují v psychologii programu Ed.D škole vstup do pracovního procesu připraveni využít a provádět úspěšnou a dobře placenou kariéru. [+]

Školní psychologové jsou profesionálové, kteří pomáhají studentům, učitelům, administrátory a rodiče studentů překonat problémy týkající se všech aspektů vzdělávacího rozvoje. Ed.D. Školní psychologie program připravuje absolventy pro vstup do pole připravena poskytnout zvládání dovednosti a znalosti pomáhají lidem v různých obtížných situacích, včetně rodinných narušení, duševními chorobami a nedostatečné vystavení vzdělání. Tyto problémy mohou vzniknout z nemoci, špatné docházky, nebo něco jiného souvisí. Tím pokrývá široké spektrum nepřímých podmínkách, jakož i teorie a základních diagnóz, ti, kdo studují v Ed.D školní psychologie Program vstup do pracovního procesu připraveni využít a provádět úspěšnou a dobře placenou kariéru. [-]

Lékař Z Ministerstva

Oral Roberts University
Campus nebo Online Kombinované September 2016 Spojené státy americké Tulsa

Lékař ministerstva (D.Min.) Je moderní profesionální stupeň navržen tak, aby i nadále vzdělávání ministrů tak, aby mohly být duchovně obnoven a stále účinnější v jejich světě ministerstvech. [+]

Kombinované doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké . Lékař ministerstva (D.Min.) Je moderní profesionální stupeň navržen tak, aby i nadále vzdělávání ministrů tak, aby mohly být duchovně obnoven a stále účinnější v jejich světě ministerstvech. Cílem programu je pomoci ministři rostou v jejich chápání a interpretace ministerstva církve ve vztahu k biblických, teologických, historických, etických a praktických oblastí. Studenti jsou vyzváni, aby rozvíjet své ministerské schopnosti a zdokonalit a formulovat teologii ministerstva, zatímco v prostředí ministerstva. Výrazný doktorského programu je snaha umožnit studentům pochopit, jak pozitivní a problematické aspekty charismatických rozměry ministerstva. Výuka probíhá v modulárním formátu tak, že studenti mohou ponechat v platnosti své stávající ministerstva pozice při prosazování míru. Studenti se seznámí na akademické půdě celkem šesti týdnů po dvouletém období pro pořádání seminářů, workshopů a výzkumných klinik. Nicméně, většina z studie / práce se provádí individuálně v nastavení místní farnosti nebo jiné oblasti služby. Funkce stupně je, že studenti i nadále v kohortě spolužáků po celé třídě zkušenosti. Kohorta je udržována přičemž některé oddělené třídy pro dvě specializace - kostel ministerstva a vedení a pastorační péči a poradenství. Studenti v obou specializacích mají několik tříd v běžné a některé třídy v jejich samostatných oblastí učiva. V každé relaci, čas strávený s kohortě. Program Cíle Tento stupeň je navržen tak, aby: - Rozšířit znalosti studentů o charismatické teologie - Dále rozvíjet ministerské identitu a vizi - Posílit vedení, správu a pastorační poradenství dovednosti - učit o tématech, včetně Pneumatologie, léčení, kostel zdraví a vedení [-]

EDD - Lidský A Učící Se Organizace A Výkonné Vedení Programů

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development
Campus forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Washington

Doktor školství v lidské a organizační učení je navržen tak, aby profesionálům, s nadací v relevantních teorií, koncepcí a postupů. Hol Doktorský studijní program připravuje studenty ke zpochybnění předpokladů prostřednictvím kritické reflexe a pěstounské skupiny a sebevzdělávání. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov. Studenti jsou vedeni k vytvoření učebních komunit poskytovat kolektivní pomoc, podporovat akční učení a modelovat kulturu učení. [+]

EdD - Human & učící se organizace a Executive Leadership programy Program Doktor školství v lidské a organizační učení je navržen tak, aby profesionálům, s nadací v relevantních teorií, koncepcí a postupů. Hol Doktorský studijní program připravuje studenty ke zpochybnění předpokladů prostřednictvím kritické reflexe a pěstounské skupiny a sebevzdělávání. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov. Studenti jsou vedeni k vytvoření učebních komunit poskytovat kolektivní pomoc, podporovat akční učení a modelovat kulturu učení. Naši studenti Typicky, studenti pracují profesionálové, kteří jsou v polovině nebo vyšší úrovně pozic. Patří mezi ně manažeři, konzultanti a samostatně výdělečně činných podnikatelů z předních organizací různého typu a velikosti. Oni také přinést řadu vzdělávacích prostředí, s mírami v oblastech, jako je podnikání, školství, zdravotnictví a lékařských věd, inženýrství a technologie. Oddělení lidských a organizační učení Oddělení lidské a organizační učení (HOL) je příjemcem dvojnásobný Akademie Development lidských zdrojů "Vynikající Program" Award. Jedná se o první program v tomto oboru ve Spojených státech, která byla založena v roce 1958. Jako pole, lidský a organizační učení se zaměřuje na vzájemné vztahy mezi lidmi, organizacemi a učení, při využití systémových procesů změn za účelem posouzení vlivu a smysl změn. Programy HOL povzbudit studenty ke zpochybnění předpokladů prostřednictvím kritické reflexe a pěstounské skupiny a sebevzdělávání. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov. Studenti jsou vedeni k vytvoření učebních komunit poskytovat kolektivní pomoc, podporovat akční učení a modelovat kulturu učení. The Next Generation of Leaders HOL studenti jsou celoživotnímu učení přicházející z celé země a po celém světě se připojit k naší vzdělávací komunity, půjčování bohatou perspektivu classroom- i mimo ni. Absolventi se ujali postů ve veřejných, soukromých a neziskových organizací, včetně: Titul Organizace Ředitel Training & Development Beers & Cutler Senior Consultant Booze Allen Hamilton Zakladatel a prezident Občanská společnost Consulting Group Executive Leadership Coaching Fortunata Group Director, vzdělávání a praxe Globální aliance Chain Cold Senior Business Consultant IBM Global Business Services Senior Vice President pro lidské zdroje National Geographic Society Výkonný Ředitel River Oak Associates Asistent Dean studentů George Washington University Senior Corporate Director The Ritz-Carlton Doktorský studijní program studijní plán Většina studentů jsou na částečný úvazek a dokončit 6 kreditů (2 chody) za semestr. Studenti také mohou účastnit na plný úvazek, 9 kreditů (3 chody) za semestr. Všechny kurzy jsou nabízeny ve večerních hodinách, jednou týdně, od pondělí do čtvrtka, které umožňuje studentům pokračovat v práci na plný úvazek a zároveň chodit do školy. Osnovy Mlžné spodní, Washington, DC formát kampus je šité na míru individuálním potřebám, která umožní studentům rozvíjet osobní studijní plán. K dispozici je 12 povinných předmětů; studenti zvolit zbývající volitelných předmětů s programem koordinátora vytvořit individuálně navržený program, kolem jejich oblasti zájmu; např organizační rozvoj a změna; individuální a kolektivní procesy učení; Globální HOL; atd. Volitelné předměty mohou zahrnovat některé kurzy v rámci jiných odděleních u GW nebo ve Washingtonu metropolitní oblasti konsorcium univerzit. Povinné předměty (39 kreditů) HOL 8700: Základy humánní organizačního učení (3 kredity) HOL 8701: teorie, výzkum, a praxe ve vzdělávání dospělých (3 kredity) HOL 8702: Teorie & Design of Org. Diagnostika & Development (3 kredity) HOL 8703: Human Systems Změna (Consulting dovedností) (3 kredity) HOL 8704: Vedení teorie, výzkumu a praxe (3 kredity) HOL 8706: Interdisciplinární četba HOL (3 kredity) EDUC 8110: nápady, problémy a postupů v oblasti vzdělávání (3 kredity) EDUC 8120: Skupina Porovnání Design & Analýzy (3 kredity) EDUC 8122: Kvalitativní metody výzkumu (3 kredity) EDUC 81xx: Advanced Research Methods (3 kredity) HOL 8720: Applied Research in HOL (3 kredity) HOL 8722: Advanced Problémy v HOL (3 kredity) HOL 8998: Pre-Disertační seminář (3 kredity) Volitelné předměty (18 kreditů) HOL kurzy: Organizační učení, Posuzování Impract RLZ úsilí zvýšit kapacitu učit se, činnostní učení, smysluplné pracoviště, pracovních skupin a týmů v organizací, mezinárodních a Multilcultural HRD, globalizace a změny, pracovní identitu a společný rozvoj dospělých, výzkum a nezávislá studie, Cvičení v HOL Disertační práce (12 kreditů) Po přijetí do doktorského kandidaturu, studenti musí zaregistrovat po dobu minimálně 12 hodin úvěru v disertační psaní kurzu, Holly 8999, před obhajobě disertační práci. Pokud zájemci dosáhnou 24 hodin úvěru HOL 8999 před bránit své disertační práce, musí se zapsat do 1 kredit z HOL 0940 za pololetí poté, dokud obhajobě disertační práce je kompletní. Doktorát v oboru lidské a organizační učení Tento program je určen pro profesionály s nadací v relevantních teorií, konceptů a praktik vůči usnadněním iniciativ v oblasti změny i ve stále více efektivní vůdce a rozhodovací pravomocí. Naši studenti pocházejí z různých profesí, včetně obchodu, zdravotnictví, armády, školství, federálními agenturami, IT a výroby a mají celou řadu akademických prostředí s stupňů v oblastech, jako je strojírenství, psychologie, zdravotnictví a lékařských věd, humanitních a podnikání , Tato různorodá populace obohacuje vzdělávací zkušenost pro spolužáků a poskytuje místní i globální navazování kontaktů. Foggy Bottom kampus ve Washingtonu, DC nabízí večerní kurzy pro profesionály. Kurikulum se zaměřuje na organizační záležitosti, jako je strategické změny, transformační vedení, individuální a skupinové procesy učení, organizačního rozvoje, globální a mezinárodních otázkách, humánní organizace, virtuální organizace, význam práce a sebevzdělávání. Kromě dokončení požadované ročníkovou práci, studenti pracují s poradcem vytvořit individuálně navržený program, kolem plochy studenta zájmu. Všechny třídy v mlžné spodní akademické půdě jsou nabízeny na weeknights. Virginie Science & Technology kampus v Ashburn, Virgina, je domovem pro doktorský kohorta se zaměřuje na vzájemné vztahy mezi lidmi, organizacemi a učení, při využití systémových procesů změn. Program podporuje studenta zpochybnit předpoklady prostřednictvím kritické reflexe a podporuje skupinu a self-nařídil učení. Všechny třídy v Virginia Science & Technology areálu jsou k dispozici na jednom pátku do soboty víkend měsíčně, což umožňuje studentům pokračovat v práci na plný úvazek, přičemž sleduje jejich míru. Highlights Aplikovaná Vedení: Všední den večerní kurzy umožňují studentům aplikovat, co se učí na svém pracovišti další den. Studenti patří manažeři, konzultanti, personalistům a samostatně výdělečně činných podnikatelů z předních organizací různého typu a velikosti. Oni také přinést řadu vzdělávacích prostředí, s mírami v oblastech, jako je podnikání, školství, zdravotnictví a lékařských věd, inženýrství a technologie. Přizpůsobené studijní plán: Tento formát je přizpůsoben individuálním potřebám, která umožní studentům rozvíjet osobní studijní plán. Student si volí volitelných předmětů k vytvoření individuálně navržený program, kolem jejich oblasti zájmu s možností v organizačního rozvoje a změn; individuální a kolektivní procesy učení; nebo globální HOL. Volitelné předměty mohou zahrnovat některé kurzy v rámci jiných odděleních u GW nebo ve Washingtonu metropolitní oblasti konsorcium univerzit. Optimalizace personální a organizační růst: Multidisciplinární přístup k organizačním studie čerpá z oblasti managementu, sociologie, psychologie, antropologie a vzdělávání. Program je zaměřen na zvyšování schopnost učení jednotlivců, týmů a organizací pro optimalizaci organizační růst a efektivitu. Výkonný Leadership Doktorský Program (ELP) ELP je osvědčený výkonný dodávka doktorský program, který úspěšně sloužil učenec profesi komunitu za posledních dvacet sedm let. Nachází se na George Washington University Virginie Science and Technology Campus v Ashburn, VA., ELP nabízí prostorný výkonný campus nachází jen několik minut jízdy od mezinárodního letiště Dulles, různé možnosti podání a několik nákupních míst. Pro studenty, kteří létají ve svých jednou za měsíc tříd, Ashburn je ideálním místem kombinující snadný přístup s příkladnou zařízením. Uvnitř učebny program ELP rozvíjí učených z praxe se zaměřením na vzájemné vztahy mezi lidmi, organizacemi a učení. Program podporuje studenty napadnout předpoklady o organizacích a měnit prostřednictvím kritické reflexe, výzkumu a spojující stipendium do praxe. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov prostřednictvím četby, aktivit a písemných prací. Formát kohorta poskytuje ELP učených lékařů výhodu oproti tradičním oborové modelu. Zkušenosti učení je kolektivní, a jednotlivci poskytnuta možnost vyjádřit talent a zájmů, objevovat nové a rozvíjet jako jednotlivci i jako tým. Studenti jsou vedeni k vytvoření učebních komunit poskytovat kolektivní pomoc, podporovat akční učení a modelovat kulturu učení. Absolventi svědčí o síle modelu ELP kohorty, a rozsáhlá síť ELP kamence pravidelně podporovat současných studentů prostřednictvím odborného vedení studenta-vedl panelů, a přes několik formálních i neformálních prostředků. V průběhu programu, jakož i po ukončení studia, program poskytuje a udržuje řadu zdrojů, které udržet ELP síť. Patří mezi ně e-mailové seznamy e-mailů, speciální reproduktor semináře, schopnost a absolventi diskusní panely a společenských akcí. Pro více informací se obraťte na výkonnou Leadership Program na telefonním čísle (571) -553-8396. Věříme v sílu učení ELP je organizován kolem čtyř pilířů: učení, vedení, kultury a změnu. Náš multidisciplinární přístup k organizačním studie čerpá z oblasti managementu, sociologie, školství, biologie, psychologie a antropologie, mezi ostatními. Náš výzkum a učenec profesi Program se zavazuje: Zvýšení učení schopnosti jednotlivců, skupin a organizací pro optimalizaci organizační udržitelnost, odolnost a efektivitu. Zvýšení vůdčí schopnosti jednotlivců, skupin a organizací s cílem splnit velkých výzev 21. století. Zvýšení chápání kultury: viditelného i neviditelného, ​​známé a neznámé, a jak tyto weby významu a normy ovlivňují učení, vedení a změnu. Zvyšování porozumění změně teorií, procesů a mechanismů s cílem splnit rostoucí požadavky nestálé, nejisté, a komplexním prostředí. Rozvoj výzkumné dovednosti, aby bylo možné navrhnout a provádět efektivní průzkum týkající se organizačních záležitostí. Proč doktorát v lidské a organizační učení z Výkonné Vedení Programu? ELP nabízí osvědčenou vzdělávání vedoucích pracovníků doktorské zkušenosti, rozsáhlou síť absolventů spojů, proslulý fakulty a vzdělání, které otevírá dveře. Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám a očekáváním středně- až profesionálů senior úrovni v mnoha ohledech. Třídy jsou naplánovány na jednom víkendu (pátek a sobota) měsíčně, což umožňuje studentům pokračovat v práci na plný úvazek a zároveň chodit do školy. Letní pobyty jsou plánovány v dostatečném předstihu s cílem maximalizovat učení a zároveň minimalizovat přerušení práce. Ve třídě, učení je posílena prostřednictvím sdílení odborných zkušeností, akční učení a kritické reflexe. Skupinové a týmové aktivity zrcadlo reálných situacích, a mnoho, ne-li všechny úkoly vyžadují explicitní spojení se světem praxe. Žádné dva studenti v naší ELP programu jsou podobné, a typicky pohybuje ve věkovém rozmezí od 30 do 70 let. Tyto celoživotního studenti pocházejí z celé země a po celém světě k účasti na učící se komunity ELP. Naši žadatelé pokrývají celou řadu odborných znalostí a mají nepřeberné množství životních zkušeností - čerpáme studenty z podnikového, non-zisku, zdravotnictví, high-tech, vzdělání, výroba, vojenské a federálních organizací. Typický kohorta se skládá z 20 až 24 studentů. Každý student má minimálně pět let zkušeností na nadřízeného nebo výkonné úrovni. Kohorty jsou složené z vedoucích pracovníků, HRD lékaři, poradci, osoby samostatně výdělečně činné živnostníky a dalších profesionálů senior úrovně. Studenti, kteří žádají o programu mají také celou řadu vzdělávacích prostředí, s stupňů v oblastech, jako jsou obchod, strojírenství, zdravotnictví a lékařských věd a technologií. Nový kohorta začíná každý rok v červnu s letní semestr zasedání a pobytem v areálu Ashburn (poznámka: všechny kurzy ELP jsou dodávány v Ashburn). Studentů jsou zapsáni v předem stanoveném pořadí kurzů, které jsou naplánované na počátku kohorty, dává studentům možnost pečlivě plánovat své pracovní a studijní plány v dostatečném předstihu. Po dvou a půl letech kurzu, studenti pustit na své disertační cestě s jejich zvolené disertační židle (například člen ELP fakulty). Fakulta poskytuje celou řadu podpěr a struktur s cílem usnadnit dokončení disertační práce, které jsou obvykle dokončena do dvou až dva a půl let po ročníková práce je dokončena. [-]

Ed.D. V Městském Vedení

Kean University
Campus forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké New York

Kean Ed.D. Program v městské vedení je 90-úvěrový program, který připravuje věnovaný vzdělávací vůdce, kteří chápou a oceňují výzvy městských oblastí a kteří jsou schopni, aby se pozitivní rozdíl ve státě, v městské školy, vzdělávací agentury a komunit. [+]

Kean University doktor pedagogiky v programu Urban Leadership je první svého druhu v New Jersey a jeden z mála podobných programů na celostátní úrovni. Kean Ed.D. Program v městské vedení je 90-úvěrový program, který připravuje věnovaný vzdělávací vůdce, kteří chápou a oceňují výzvy městských oblastí a kteří jsou schopni, aby se pozitivní rozdíl ve státě, v městské školy, vzdělávací agentury a komunit. Učební plán, založený na inovativní, mezioborové, profesionální-orientované modelu, integruje ročníkovou práci a PRACTICA kulminovat celoroční stáž ve školní okresní nebo komunitní vzdělávací agentury.

Kean Ed.D. V městských je program, Vedení určen k vytvoření moderní a rozmanité prostředí, které podporuje osobní a profesní vzdělávání, pokud jde o školní, rodiny a komunity. Studenti jsou vybaveny znalostmi a pokročilé dovednosti, které potřebují k efektivní práci na zlepšení vzdělávací praxe a zlepšit akademické úspěchy městských studentů. Program poskytuje solidní středně pokročilé a pokročilé školení a příležitost dát teorii do praxe prostřednictvím činností zahrnutých v celé kurzu práce a full-leté praxe.... [-]


Lékař Programu Ministerstva

Anderson University South Carolina
Online & Campus forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Anderson

Lékař ministerstva (D.Min) je profesionální doktorské.Stupeň se výrazně liší od Doctor of Philosophy (PhD) v tom, že tato je především titul za výzkum s menším zaměřením [+]

Lékař programu ministerstva

Lékař ministerstva (D.Min) je profesionální doktorské. Stupeň se výrazně liší od Doctor of Philosophy (PhD) v tom, že tato je především titul za výzkum s menším zaměřením na praktické otázky ve službě. V D.Min programové průvodce studentů při hledání porozumění není pro jeho vlastní příčinu, ale spíše pro praktické závěry.

Proto, příspěvek je především na praxi ministerstva, konkrétně role kázání ve službě. Studijní program bude vhodný pro studenty, kteří mají zkušenosti ve službě, kteří touží zdokonalit své kázání dovednosti.

Přehled programu ... [-]


Ph.D V Klinické Psychologie (Rosemead škola Psychologie)

Biola University
Campus forma Kombinované 4 let September 2016 Spojené státy americké Los Angeles

Za normálních okolností, čtyři roky pobytu jsou požadovány, pokud Přenos kreditu je přinesli a pokročilé stojící vyhověno. Zatímco doktorát není udělena pouze nebo absolvování kurzu práce uvedl, tam jsou základní požadavky jednotka pro stupně (133 semestr hodin). [+]

Ph.D v klinické psychologie (Rosemead škola psychologie)

Za normálních okolností, čtyři roky pobytu jsou požadovány, pokud Přenos kreditu je přinesli a pokročilé stojící vyhověno. Zatímco doktorát není udělena pouze nebo absolvování kurzu práce uvedl, tam jsou základní požadavky jednotka pro stupně (133 semestr hodin). Každý student má fakulty poradce, který pomáhá při plánování každého semestru rozvrh kurzů a dohlíží pokrok studenta v programu.

Psychologie: Psy.D. studenti musí absolvovat minimálně 76 hodin semestru psychologie. Tyto 76 jednotky musí obsahovat 46 požadovaných psychologie jednotek, 18 jednotek cvičení a 12 jednotek volitelných psychologie kurzů. Studenti se mohou uplatnit až 6 jednotek absolventa kurzu ze školy mezikulturních studií k celkové psychologie hodin požadavku.... [-]


Doktorát V Oboru Obecné Psychologie (online)

Northcentral University (NCU)
Online forma Kombinované Přihlašování započato Spojené státy americké Prescott

Obecná psychologie specializace vám dává příležitost vytvořit širokou základnu znalostí, výzkumu a silné schopnosti kritického myšlení a porozumění pro rozmanitost, jak si práci na [+]

Doktorát v oboru Obecná psychologie (Online)

Obecná psychologie specializace vám dává příležitost vytvořit širokou základnu znalostí, výzkumu a silné schopnosti kritického myšlení a porozumění pro rozmanitost, jak si práci aplikovat principy psychologie a provádět výzkum týkající se vaší oblasti zájmu. Budete rozvíjet silné jádro z psychologických poznatků, včetně odborných znalostí v oblasti biologických a sociálních základů chování, fascinující proces vývoje člověka, úžasnou historií psychologie a její dopad na dnešní kultuře a úloha etiky a rozmanitosti vzdělávání v psychologii . Budete dále rozvíjet své znalosti psychologických principů a naučit je aplikovat na osobní, sociální a globálních otázek. Můžete se také dále rozvíjet své vědecké komunikační dovednosti, aby mohla úspěšně zprostředkovat své znalosti odborné veřejnosti a společnosti jako celku.Jako absolvent, budete připraveni následovat řadu možností profesního rozvoje v oblasti výzkumu a vzdělávání jak ve veřejném, tak v soukromém sektoru v nastavení jako jsou školy, nemocnice, kliniky, výzkumná střediska, podniky a část zdravotnických týmů. Školné Na univerzitě Northcentral, jsme hrdi, že je zcela transparentní, pokud jde o školné a poplatky. Přijali jsme all-inclusive školné model, který vám náklady na vaše doktor filozofie v oboru psychologie Školné a poplatky v jednom bytě * programu kurzu. Pouze dodatečné náklady nad vaší doktorského programu kurzu Psy je knihy.Více informací o nákladech PhD NKJ v PSY níže: ... [-]


PhD Srovnávací A Mezinárodní Vzdělávání

Lehigh Graduate School of Education (College of Education ONLINE)
Online forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Bethlehem

Ph.D. studijní program v Srovnávací a mezinárodní vzdělávání (CIE) připravuje studenty pro výzkum, vědecké bádání a pokročilé profesní kariéry v oblasti srovnávacího a mezinárodního vzdělávání. [+]

Kombinované doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké . Specializujeme se na poskytování Online doktorské a magisterské tituly ve vzdělávání, stejně jako kreditní nosné programy certifikátu. Studijní a certifikát programy vyžadují, aby se zapsal on-line studenti navštěvují 2 Face-to-face letní ústavy, kde během každého letního semestru mohou vydělat až 9 kreditů na naší Bethlehem, Pennsylvania školního areálu. Všechny ostatní programové kurzy jsou dodávány prostřednictvím on-line internetové platformy během pádu a jarní semestry umožní našim studentům, aby zůstali ve svých domovských zemích, a studovat během těchto semestrů. Studenti, kteří jsou nerezidenti by mít příslušnou aplikaci vízum dokumenty zaslané jim za své letní studium na naší akademické půdě. Letní program se skládá ze 3 devět den zasedání v průběhu měsíců června a července, mohou studenti absolvovat 3 Zápočet v každém ze zasedání. Během této doby mohou mít jednu, dvě nebo tři předměty. Typický akademický rok by takto: - Fall semester- on-line kurz přijatá doma v příslušná domovská země je student - Jarní semester- online kurz přijata doma v dané zemi studenta - Letní session- dělání kursů face-to-face na Lehigh University, Bethlehem kampusu PA USA. ... [-]

Lékař Vzdělávání (Ed.D.)

William Howard Taft University
Online forma Kombinované 27 měsíců September 2016 Spojené státy americké Denver

On-line Doktor pedagogiky Studijní program zdůrazňuje, kurz práce v oblasti vedení a řízení v různých vzdělávacích a veřejných služeb nastavení. To nevyžaduje žádné učebny nebo zasedací docházky. [+]

Doktor pedagogiky (Ed.D.) On-line Doktor pedagogiky Studijní program zdůrazňuje, kurz práce v oblasti vedení a řízení v různých vzdělávacích a veřejných služeb nastavení. To nevyžaduje žádné učebny nebo zasedací docházky. Program je zvláště zajímavá pro jednotlivce s veřejným nebo soukromým zkušeností výukovým kteří hledají administrativní pozice, nebo ve střední manažery, kteří mají zájem se stěhují do vyšších úrovní správy. Cíle programu jsou:

Chcete-li nabídnout program, ročníkové práce a praktické cvičení v pedagogické vedení, řízení a poučení, které zvýší profesní a osobní život svých studentů. Pro přípravu odborných pedagogů sloužit potřebám obou veřejných a soukromých institucí od začátečníků až po postsekundární úrovně ve své obci i mimo ni. Zaměstnávat fakulty, kteří je dosahováno ve svých oborech a to jak z akademického a praktického hlediska. ... [-]

On-line Doktor Psychologie V Lidské A Organizační Psychologie

Touro University Worldwide
Online forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Los Alamitos

Odlište se mezi svými vrstevníky a konkurentům, jako průmysl myslel vůdce a zapojit se do hlubší a hlubší způsob učení vydělávat PsyD v lidské a organizační psychologie od Touro University Worldwide (TUW). Organizační psychologie je ... [+]

Kombinované doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké . on-line doktor psychologie v lidské a organizační psychologie Odlište se mezi svými vrstevníky a konkurentům, jako průmysl myslel vůdce a zapojit se do hlubší a hlubší způsob učení vydělávat PsyD v lidské a organizační psychologie od Touro University Worldwide (TUW). Organizační psychologie je rostoucí pole. Zaměstnavatelé se neustále snaží získat lepší pochopení toho, co motivuje své pracovníky s cílem zvýšit produktivitu, ziskovost a nižší obrat. Doktorské studium TUW pomáhá podporovat větší pochopení a účinnější provádění psychologie na pracovišti. Program Benefit Doktorský program, TUW je navržen tak, aby: Profesionálové s dovednostmi a nástroji potřebnými pro konstrukční řešení založené na důkazech ve svém oboru. Doktorské úrovni akademického prostředí, které zahrnuje vedení fakulty v oblasti výzkumu, technologie a možnosti vzdělávání. Systémová podpora věnovaná úspěch studenta na doktorské úrovni. Školné Informace TUW školné pro PsyD je 700 dolarů za semestr úvěru jednotku. Váš zaměstnavatel může nabídnout program, výuka pomoci, takže mluvit s vaším zástupcem lidských zdrojů zjistit, zda je k dispozici finanční podpora. A TUW Poradci Školné pomoc je k dispozici, aby bylo možné určit vaši způsobilost k finanční pomoci a dalších programů školné pomoci. Požadavky programu TUW je online doktorský studijní dává studentovi možnost zaměřit své studium na třech různých koncentracích, což vám umožní překládat teorii do kritické praxe, včetně následujících: Individuální změny a rozvoj Organizační změny a rozvoj Vedení a inovace Každý student bude pracovat s fakultní učitele přizpůsobit své akademické cestu pro větší výsledky. Váš specializace vám pomůže zaměřit se na své výzkumné činnosti a umožňují rozvoj dovedností, které vám pomůže provádět aplikovaný výzkum výsledkem v reálných řešení. Doktorandi mohou vyvinout výzkumný portfolio nebo disertační práce jako vyvrcholení svého doktorského stupně. Tyto konečné projekty musí být schváleny vaší TUW fakulty učitele a měly by prokázat schopnost využití výzkumu a vyšetřovací metody aplikovat to, co jste se naučili v programu nastavení v reálném světě. Přijímací Požadavky Studenti hledají zápis do TUW je on-line PsyD v lidské a organizační psychologie programu, musí splňovat následující kritéria třeba zvážit pro přijetí: Držte magisterský titul od akreditované instituce; mezinárodní magisterských studentů musí vidět "mezinárodní studentské vstupné" v katalogu. Kumulativní GPA o 3,4 v akreditovaném magisterském studijním programu Poskytnout oficiální přepis Studenti, kteří splňují výše uvedená kritéria, budou muset provést následující kroky, které mají být přijati a zapsáni: Podat žádost. Odeslat oficiální přepisy ze všech dříve navštěvovali instituce. Přepisy musí pocházet přímo z emitující instituce. Studenti, kteří ukončili vysokou školu v kurzu mimo USA, musí mít jejich přepis přeloženy a vyhodnocena (viz zahraniční kredit pro další informace.) Předložit dva doporučující dopisy, včetně jednoho z předchozí instruktora, nebo někoho, kdo se vyzná v akademické práci budoucího studenta; a profesní reference od někoho, kdo má dohlížel na budoucí student v pracovním prostředí. Pošlete doktorské Vstupní esej, která bude sloužit jako úvodní součást výzkumného portfolia studenta. Vstupní esej by měl být příběh představí kandidáta: Životopis Kariéra plán Cíle v oblasti prosazování doktorát na TUW Výbor Doktorské Přijímací vyhodnotí esej a vyhledejte následující komponenty: Motivace, splatnost soudu a tvořivosti. Důkaz zvuku personální agendy, která zahrnuje dosažitelné osobní a profesní cíle. Povědomí o intelektuálních silných stránek, stejně jako dovednosti, které potřebují rozvoj. Povědomí o požadavcích programu. Odbornost se standardní psané angličtině, včetně schopnosti vyjádřit koncepty a komunikovat znamená ve stručné písemné formě. [-]

Doktorát V Oboru Vzdělávání

Chapman University
Campus forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Orange

Ph.D. v oblasti vzdělávání je program určený především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. [+]

Ph.D. v vzdělávacího programu Je určen především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. Doktorát v oblasti vzdělávání nabízí jedinečnou kombinaci čtyř důrazy: Kulturní a vzdělávací studia, Sociologie, Vedení studie a školní psychologie. Naše Ph.D v oblasti vzdělávání se vyznačuje pěti odlišných, ale vzájemně se prolínajících, konstrukčních částí: - pojem a praxe sociální spravedlnosti - spolupráce stipendista studentské kohorty - Fakulta mentorství studentů - přísné jádro filozofie, základy a metody příslušné Důraz oblast Program na první pohled - Kohorta model s vstupem každý pád - kohorty 18 studentů, 6 v každé důraz oblasti 4 důraz oblasti: - Kulturní a vzdělávací studia - postižením studie - školní psychologie - Vedení studia - 57 jednotka program, který může být dokončen plný nebo zkrácený pracovní úvazek studium - Všechny kurzy se konají v pozdních odpoledních a večerních hodinách (žádné on-line kurzy) - Low studentů, do -faculty poměr, s úzkou spolupráci mezi studenty a doktorské fakulty na publikace, prezentace a grantových Přijímací Požadavky Přijetí do programu je založena na hodnocení celého studenta, bez jediného kritéria, použité jako základ rozhodnutí o přijetí. Nejsou žádné cut-off skóre pro GRE nebo veřejných zakázkách. Je třeba zvážit pro přijetí, musí žadatelé předložit následující: - Online absolvent aplikace na Chapman University Ph.D. v vzdělávacího programu. - Dodatečná aplikace na Chapman University Ph.D. ve vzdělávání programu (prostřednictvím on-line aplikace). - Oficiální bakalářské a magisterské přepisy prokazující magisterského stupně od akreditované instituce vyššího vzdělávání. - Výsledky oficiální Graduate Record zkouška z verbální, kvantitativní a analytické psaní sekcí. - Tři doporučující dopisy, včetně dvou od absolventa-úrovni profesorů, kteří mohou popsat akademický potenciál žadatele, a jeden od někoho, kdo může mluvit k profesionalitě žadatele (např současného zaměstnavatele, nebo aktuální kolegy). Nebude brán zřetel dopisy od příbuzných. - Osobní esej (minimálně 2250 slov) budou použity k posouzení psaní žalobce, kariéra závazky, vedení potenciální, zkoumat zájmy, cíle a cíle (nahrané prostřednictvím on-line aplikace). Tento esej by měla obsahovat profesory, se kterými žadatel chce studovat a způsoby, jak výzkumné zájmy žalobkyně se ztotožní s odbornými znalostmi fakulty. Esej by měla být dostatečně věcný pro fakulta určit hloubku myšlení a závazku žadatele k přísnému programu. - Aktuální životopis ukazuje příslušné vzdělání a pracovní zkušenosti (nahraný prostřednictvím on-line aplikace). Ph.D. Výzkumné Fóra Nejméně jednou za rok Ph.D. v programu vzdělávání přináší předních vědců v akademickém poli výzkumu fórum otevřené pro naše CES studenty i učitele, aby se zúčastnil. Je to způsob, jak pro naše studenty komunikovat s odborníky v této oblasti, stejně jako získat znalosti v pohybu vpřed se svým výzkumem a případně témat disertační práce. [-]

Mezinárodní A Multikulturní Výchova (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Kombinované 5 let August 2016 Spojené státy americké San Francisco

<strong>Ed.D. V mezinárodní a multikulturní výchovy (IME)</strong> se zaměřuje na pochopení formálního a neformálního vzdělávání v různých sociokulturních, jazykových, politických a ekonomických souvislostech. [+]

Kombinované doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké . Školení kritickými učenci a kteří byli praktikující Ed.D. V mezinárodní a multikulturní výchovy (IME) se zaměřuje na pochopení formálního a neformálního vzdělávání v různých sociokulturních, jazykových, politických a ekonomických souvislostech. Na zásadách rovnosti, sociální spravedlnosti a lidských práv základě programu kriticky reaguje na realitu vzdělávání uvnitř i za hranicemi veřejného školství ve Spojených státech a po celém světě. Náš program vybavuje studenty dovednosti potřebné, aby se zapojily do stipendia, učení a advokacie práce, které řeší mnohé z klíčových problémů ovlivňujících vzdělání dnes. Navštivte naše webové stránky zde se dozvíte více o tomto programu Charakteristické Funkce programu Zaměřte se na záběru stipendiu s významným dopadem na místní a globální komunity. Ostří a intelektuálně přísné osnovy založen v kritické pedagogiky. Silný smysl pro komunitu složený z vysoce různorodé fakulty a studenty, kteří nabízejí osobní i vědeckou podporu. Učňovské příležitosti pro doktorandy stát učence sociální spravedlnost, praktiky, a obhájci. "IME je rodina, skupina inteligentních láskyplných lidských bytostí, které mají pocit, že sociální spravedlnost je jádrem být pedagog. Je to místo, které se nazývá náš druhý domov, místo, které jsme přišli do okamžiku, kdy vnější svět je frustrující a my potřebujeme místo podpory a reflexe. Je to místo, které myšlenky jsou vrženy ctí, respektovat a elegantně napadal. Je to místo, které působí v civilizacích od počátku času ... komunity. " -IME EdD Student PROGRAM DELIVERY Program navazuje na plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr (pátek večer a celý den sobotu). Program Podrobnosti Ed.D. program je zakotvena v pěti hlavních oblastech: koncepční kritické sociální teorie a vzdělávání; intersekcionalita rasy, třídy, národa, jazyka, pohlaví a sexuality ve vzdělávání; lidských práv a sociální hnutí; mezinárodní a srovnávací vzdělávání; a alternativní výzkumné paradigmata. Zakořeněný v praxi kritické pedagogiky, tento program poskytuje dynamický studijní komunity, kde se studenti využívat přísné zkušenosti jak ve třídě a ve společnosti. Jsme přesvědčeni, že IME koncepční rámec a pedagogika slouží tak, aby studenti se stali lídry schopných reimagining možnosti vzdělávání v různých kontextech. International a Multikulturní výchova (IME) doktorského studijního programu se skládá ze 60 kreditů studia mimo magisterského stupně a vrcholí v dokončení disertační práce. Studenti si mohou vybrat z celé řady kurzů v IME nebo koncentrace v obou Human Rights školství nebo získání druhého jazyka. Získané dovednosti, znalosti Mezinárodní a multikulturní výchova Program Studijní výsledky Cílem každého IME programu je rozvíjet profesionální praktiky s odbornými znalostmi ve třech klíčových oblastech: Koncepční a teoretické znalosti: včetně kritické sociální teorie, kritické pedagogiky, kritické teorie rasy a intersectionality, feministické teorie, lidských práv a sociálních hnutí, a alternativních výzkumných paradigmat. Dovednosti aplikace: analýza, syntéza, a hodnotící dovednosti pro výuku a výzkum, program / Rozvojová politika a správy, a místní / globální sociální spravedlnosti / lidských práv aktivismu. Metodologických nástrojů založené v kvalitativním výzkumu, jako participativní akční výzkum, akční učitel výzkum, testimonio, a kritický etnografie. V mezinárodní a multikulturní vzdělávací program pro studenty Studijní výsledky IME programy jsou navrženy tak, aby studenti na dokončení studia, aby: Použití teorie jako čočka pro přemýšlení o kriticky sociálních nerovností v místních / globálních souvislostech. Práce jako transformační profesionála ve školách, na univerzitách, a komunitami přinést o společenské změny. Být prominentní hlas ve vzdělávacím hnutí soudnictví prostřednictvím stipendia a praxe Design, realizovat a vyhodnotit K-12 a pomaturitní programy učebna / komunitních zaměřené na lidská práva, sociální spravedlnost, a / nebo kritický multikulturní výchova. Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den. Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program. Kariéra Absolventi IME doktorského studijního programu pracovat jako transformativní odborníky v různých prostředích a to jak v USA i zahraničí, jako například: kariérní možnosti Členové fakulty na komunitních škol a univerzit Vedoucí učitel v K-12 škol Školní inspektoři Vzdělávací vědci Lídři v komunitních a nevládní organizace Curriculum specialisté Absolventi IME doktorského studijního programu Profesor a Chair, Urban vzdělání, Loyola Marymount University Profesor a Chair, základní vzdělávání, San Francisco State University Profesor, Dvojjazyčné a Multikulturní výchova, California State University, Sacramento Odborný asistent, Reading, Texas žena je univerzita Fakulta, Santa Rosa Junior College a Solano Community College Přednášející, americká studia, Univerzita Eötvöse Loránda, Budapešť, Maďarsko Režisér, dvojjazyčné vzdělávání, profesní rozvoj a speciální programy, San Jose sjednotil školní čtvrť Trenéři učitele pro mezinárodní organizace [-]

Program Na KII Klinická Psychologie (psyd)

California Institute of Integral Studies
Campus forma Kombinované 3 - 4 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Program na KII PsyD je jedinečný. Nachází se v centru San Francisca, naše byla první akreditován University v Severní Americe nabídnout programy, které spojují poznatky západní psychologie s východní spirituality. [+]

Klinická psychologie (PsyD) Program na KII Program na KII PsyD je jedinečný. Nachází se v centru San Francisca, naše byla první akreditován University v Severní Americe nabídnout programy, které spojují poznatky západní psychologie s východní spirituality. Pokračujeme dnes prezentovat dynamický klinické psychologie vzdělávací program, který kombinuje nejnovější vědecký výzkum s největších světových tradic moudrosti. Jsme přesvědčeni, že taková syntéza umožňuje hluboké pochopení lidské povahy, stejně jako vhled do nejúčinnějších způsobů, jak pomoci lidem v nouzi. Program PsyD je pečlivě navržen tak, aby připravit studenty pro praxi zaměřené na kariéru v oblasti klinické psychologie. Jako člen Národní rady školy a programy profesionální psychologie (NCSPP), náš trénink modelu praktikující-učenec poskytuje široké a obecné vzdělání v oblasti klinické psychologie, která, kromě toho, integruje hloubka-psychologické, sociální, ekologické a duchovní dimenze lidská zkušenost do učebních osnov. Plný úvazek studenti, kteří vstupují do programu s Pravidelné Standing (ti, kteří vstoupí s BA) obvykle trvá tři až čtyři roky na dokončení kurzu. Toto je následované stáže, která trvá jeden rok, pokud se jedná o plný úvazek stáž (asi čtyřicet hodin týdně), dva roky, pokud se jedná o částečný úvazek stáž (asi dvacet hodin týdně). Práce také sleduje v kurzu, a když je možné dokončit disertační práce v jednom roce, studenti obvykle trvá dva roky, dokončit a sepsat svůj výzkum. Realisticky, na plný úvazek student přijat s pravidelnou postavením může čekat, že dokončit titul v pět až sedm let, v závislosti na jejich výběru stáže a povahy jejich disertační práce projektu. Pokročilé - stojící studenti (ti, kteří vstoupí s magisterský titul v oboru psychologie, nebo ekvivalent), mají možnost absolvování programu za poslední čtyři roky, tři roky sníží zatížení kurzu a souběžného disertační práce, následuje jeden rok praxe. Většina Advanced stálých studentů trvat čtyři a půl až pět let k dokončení stupně Náš osobitý přístup ke klinickým výcvikem psychologie se řídí vizí klinické praxe, která klade důraz na komplexní a relační přístup k lidské kondici. Učíme studenty hodnotu otevřeného vyšetřování sebe a další. V centru tohoto šetření je celý člověk, který existuje ve vztahu s dalšími osobami, s komunitami, s kulturními významové systémy, a s přírodou. Jsme přesvědčeni, že psychické utrpení často má co do činění s štěpením těchto klíčových vztahů. V souladu s vizionářskou misi KII, díváme samotném vzdělávacím procesu jako holistický a relační, a usilujeme o "chodit náš rozhovor" jako učící se komunity - ten, který je kreativní a transformační jak v osobní, tak profesionální rovině. Naše nabídka kurzů odrážejí širokou smýšlející, integrativní perspektivu propagoval na KII před desítkami let. Alan Watts, vůdčí postava v přenosu východní spirituality na Západ, popsal americká akademie asijských studií (který později se stal KII) jako "jeden z hlavních kořenů co později přišlo být známý, na počátku šedesátých let, as San Francisco Renaissance. "Během této doby, Bay Area se stala synonymem s novými proudy v psychologii, které i nadále transformovat pole. Stejně jako KII zakladatelů, naší fakultě a studenti pokračovat v práci na špici psychologii je ve svých nejhlubších tradicí, a směrem k projektu realizaci našich nejhlubších lidských potenciálů. KII je plně akreditována západní Sdružení škol a vysokých škol Senior Vysoká škola a univerzita Komisí (WASC-SASC). Program PsyD je členem Národní rady školy a programy profesionální psychologie (NCSPP). Absolventi programu na KII PsyD jsou způsobilé pro udělení licence jako psychology v Kalifornii a mnoho dalších států. San Francisco Bay Area je v čele změn v psychologii, zejména na KII. Vítáme vás přijít nás navštívit a dozvědět se více o psychologii zkušenostech KII / Bay Area. Klinická psychologie (PsyD) Program Licensure Absolventi programu na KII PsyD jsou způsobilé pro udělení licence jako psychology v Kalifornii a mnoho dalších států. Ve skutečnosti, během posledních pěti let, v závislosti na EPPP zveřejněny údaje, KII studenti skóroval vyšší na celostátní zkoušky než absolventy jakéhokoliv APA programu PsyD v Bay Area schválen. Naneste na klinické psychologie (PsyD) Program Zdůrazňování příprava pro klinickou praxi tento program kombinuje přísné stipendium, pod dohledem klinické zkušenosti a PRACTICA a stáže. PsyD studenti splnit požadavek na rozmanitost a identita kompetencí tím, že učiní tři kurzy spojující klinickou praxi s kulturou a etnického původu, pohlaví a sexuality a náboženství a spirituality. Pro oblasti zkušenosti studenti mohou vztahovat na více než 90 agentur Společenství, kde se podává pestrou směs klientů. Kromě toho, že mají přístup k institutu vzrušující řady veřejných programů. Naše školení filozofie se skládá ze čtyř částí: učení v multikulturním prostředí, které integruje PRACTICA a práci na učebně relační model vzdělávání a odborné přípravy významný odraz na něčí klinickou praxi Široká škála stipendia Požadavky na přijetí Vstupné Aplikace Non-vratná $ šedesát pět Poplatek za podání žádosti Titul Požadavek: bakalářský titul (BA, BS, nebo ekvivalent) z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole v oboru psychologie nebo 12 semestrálních jednotek / 18 čtvrtletí jednotek psychologie práce v kurzu Akademické Předpoklady: 12 semestr jednotky / 18 čtvrtletí jednotky práce psychologie samozřejmě včetně statistik kurzu. Přepisy: oficiální výpisu ze všech akreditovaných akademických institucí se zúčastnili v rámci Spojených států. Přepisy musí být doručeny ve svých oficiálních, zapečetěných obálkách. Minimální GPA 3,0 na bakalářský titul-udělovat instituci, - pro konečné 60 semestru jednotek nebo 90 čtvrtletí jednotek práce v kurzu. Akademické psaní vzorek: psaní vzorek osmi až deseti stran (zadali, double-rozložený), který ukazuje vaši schopnost kriticky a zamyšleně myslet a demonstruje postgraduální úrovni psaní schopnosti. Vzorek, který používá vnějších zdrojů musí obsahovat řádné citace. Můžete předložit kopie předchozí práce, jako je například nedávno akademický papír, článek nebo zprávu, která odráží vědecké schopnosti. Dva doporučující dopisy: Doporučující dopisy budou přijímány od akademických poradců, profesoři, profesních orgánů dohledu, nebo někoho, kdo je schopen svědčí o vaší splatnosti, motivaci a schopnosti provádět požadované práce pro Program PsyD. Doporučujícím musí používat standardní obchodní formátu a obsahuje plné kontaktní informace-jméno, e-mail, telefonní číslo a poštovní adresu. Prohlášení Cíl: jedné strany (napsaný, double-rozložený) prohlášení o svých vzdělání a profesní cíle. Autobiografické Prohlášení: Stránka čtyř až šesti (napsaný, double-rozložený) self-reflexní, životnost autobiografická prohlášení diskutovat o své hodnoty, emocionální a duchovní postřehy, aspirace, a životní zkušenosti, které vedly k rozhodnutí obrátit se na programu PsyD , Zahraniční studenti a jednotlivci, kteří studovali v institucích mimo USA a Kanadu mohou mít další požadavky. Advanced stojící Omezený počet Advanced stálých studentům, kteří dokončili MA nebo MS titul v psychologii (nebo ekvivalent) s GPA 3,25 a dokončil 500 Praktikum hodin může být přijat každý rok. Pokročilé Standing studenti dokončili snížený počet jednotek v programu, který je určen případ od případu, v závislosti na předchozí absolventa kurzu. Studenti přijatí s pokročilým Standing musí dokončit všechny požadované kurzy na KII, nebo prokáže, předčasné ukončení na základě předložení a přezkoumání osnovami z předchozího studia. Jarní Vstupné do psychologie doktorského studijního programu Jakmile se do programu přijati PsyD, omezený počet studentů mají možnost zapsat se do některých kurzů pro jarní nebo letní semestr před zahájením jejich pád semestr. Se souhlasem oddělení PsyD, studenti mohou zapsat do vybraných předmětů před zahájením zimního semestru, později se připojit k pádu kohortu. Studenti, kteří zaměstnávají této možnosti snížit počet kurzů potřebných během prvních a / nebo druhých ročnících. Tato možnost může poskytnout větší volnost pro plánování učebních osnov pro jednotlivé studenty. Studenti, kteří začínají mít třídy na jaře nebo v letním semestru jsou považovány za členy studentské kohorty, který oficiálně začíná v zimním semestru roku, které jsou přijaty a budou pohybovat se přes cvičení sekvencí s tímto kohorty. [-]

Lékař Psychoanalýzy Stupně (klinická Psychoanalýza)

Boston Graduate School Of Psychoanalysis
Campus forma Kombinované 6 - 8 let September 2016 Spojené státy americké Boston

BGSP je jedinečný mezi oba psychoanalytická vzdělávací instituty a fakulty pro postgraduální studium v ​​nabídce regionálně uznávané tituly v psychoanalýze, kulminovat doktor psychoanalýzy stupně (Psya.D.). Tento program kombinuje plnou školení, aby se stal psychoanalytik s akademickými a výzkumných studií, které vedly k doktorátu. Psychoanalysts, kteří již byly certifikovány, ale rád bych, aby pokračovala v doktorát může a ... [+]

Kombinované doktorske studium Filozofická, humanitní a sociální studia v Spojené státy americké . Lékař psychoanalýzy Udělen (Clinical psychoanalýza) BGSP je jedinečný mezi oba psychoanalytická vzdělávací instituty a fakulty pro postgraduální studium v ​​nabídce regionálně uznávané tituly v psychoanalýze, kulminovat doktor psychoanalýzy stupně (Psya.D.). Tento program kombinuje plnou školení, aby se stal psychoanalytik s akademickými a výzkumných studií, které vedly k doktorátu. Psychoanalysts, kteří již byly certifikovány, ale rád bych, aby pokračovala v doktorát, může požádat o zrychlený Psya.D. Naprogramovat. Psya.D. Program bere psychoanalytik-in-školení nad rámec procesu pochopení, jak lidem rozvíjet jejich emocionální a duševní život, do říše vstupu a zasahovat do bezvědomí životě klientů. Student zkoumá celou řadu znakových struktur a psychopatologie, integrovat akademické studium s prací na případech pochopit opakování, obrany, odpor a symbolické komunikace pacientů. V klinické dohled, se studenti učí používat přenosu a Protipřenos reakce pracovat konstruktivně jako analytici. Psychoanalytické výzkumné studie podporu studenta disciplínu zkoumat klinická data systematicky, posílení procesu zhotovení platné závěry z pozorování. Taková práce vyžaduje investice nejen času a zdrojů, ale i sebe sama. Cesta pro analytika ve výcviku představuje jak odvahu a odhodlání vytvořit vysokou úroveň emoční naladění, pouze dosáhnout prostřednictvím kombinace seminářů, sebezkoumání v rámci analýzy výcviku a intenzivní klinickým dohledem (všech charakteristických znaků BGSP je integrujícím přístup k učení). Studentské Výsledky Absolventi Psya.D. Program je připraven k výkonu psychoanalysts s širokou škálu klientů, jakož i vyučovat, provádět psychoanalytický výzkum, a uplatnit své znalosti v širokém spektru úsilí. Během posledních pěti let, 92% absolventů doktorského zprávy o programu, že pracují v terénu. Školení Analýza Každý student se podílí na analýze přípravy, pracovních jednotlivě analytik celém programu po dobu nejméně 450 hodin po analýzy. Analýza trénink je základním kamenem vzdělávacího procesu psychoanalysts. Prohlubuje studenta pochopení studijních materiálů prostřednictvím osobních zkušeností a pomáhá student tolerovat pocity, které vyvolávaly psychoanalytické studie. Nabízí plnější ocenění vlastních emocionální dynamikou, zvyšuje přístupu studenta ke všem emocionální stavy, a zvyšuje self-porozumění, což je zvláště důležité pro pochopení druhých. A co je nejdůležitější, analýza vzdělávání poskytuje prostor pro analytika-in-školení rozpoznat, jak klienti aktivovat své vlastní nevědomé procesy, aby obsahovat tyto reakce a používat je produktivně, spíše než jednat ven. Průběh studia Doktorský program je organizován ve dvou úrovních: Pre-kandidatury a kandidatury. Pre-Kandidatura Na úrovni Pre-kandidaturu, studenti získají psychoanalytickou pohled na lidský rozvoj a klinické práci. Učí o vývoji lidské psychiky z dětství kupředu, studovat nevědomé procesy, jako je opakování, obrany, přenosu, odolnost, a symbolismu, a rozvíjet psychoanalytickou rámec pro pochopení psychopatologii celé řadě diagnóz. Prostřednictvím práce v terénu externship, ale také rozvíjet základní dovednosti pro vytvoření terapeutického vztahu s zanikly nebo narcistických klienty. V průběhu svého studia, pozorují emocionální reakce indukované v sobě, a použít tyto odpovědi, aby pochopil ostatní. Master of Arts v psychoanalýze a Master of Arts v duševní zdraví poradenství stupně splnit všechny Pre-kandidatuře požadavky kromě kvalifikační zkoušky. Advanced stojící Studenti vstupující do doktorského programu s příslušným předchozího magisterského stupně, může přizpůsobit zrychlený Pre-kandidatura program, nebo se zapsat do PAS vytvoří v psychoanalytickou psychoterapii, aby se zabránilo opakování kurzu. Práce v terénu externship Studenti v pre-kandidatury dokončit three semestrální práce v terénu externship, které poskytuje přímý styk s ustoupila pacientů v psychiatrických léčebnách nebo srovnatelných nastavení, dává studentům možnost pozorovat extrémy patologie v nejranějších úrovních fixace nebo regrese. Práce v terénu externship poskytuje příležitost naučit, jak rozvíjet základní dovednosti při vytváření terapeutického vztahu s klienty ustoupila státech. Podporuje schopnost číst kontakty klienta, reakce na stimulaci a symbolické komunikace při dodržení emocionální reakce indukované v sobě. Tyto dovednosti jsou základní pro práci s lidmi na všech úrovních fungování. Zkušenosti vrcholí v prezentaci případů šetření v terénu a ukončení případové studie papíru. Posunutí kandidatuře Po dokončení všech požadavků Pre-kandidaturu, studenti se vztahují k postupu do kandidatury. Postupující z Pre-kandidaturu kandidatury vyžaduje akreditovaném magisterský titul; úspěšné dokončení Pre-kandidatury ročníkové práce, práce v terénu externship a případové studie papíru; a přijatelný kvalifikační zkoušku. Kandidatura Během kandidatury, studenti zkoumat pokročilé psychoanalytické teorie z řady hledisek, včetně Freuda, Klein, Bion, Spotnitz, teoretiků, kteří následovali je, a celou řadou dalších současných psychoanalysts. Kandidát začíná pracovat analyticky s pacienty v terapeutickém centru pod intenzivním dohledem. Pokročilé klinické semináře o odporu analýzy, přenosu a Protipřenos, symbolismus, a teorie techniky informují práci kandidátů s pacienty. Kurzy v psychoanalytické výzkumu zdokonalovat schopnosti kandidátů v oblasti systematického pozorování a závěr a usnadnit práci studenta na disertační práci. Therapy Center Internship Poté, co přijal kandidatuře, studenti platí začít jejich terapeutické centrum stáže. Během stáže, studenti pracují se třemi nebo více analytických případech (alespoň jednou týdně) pod dohledem po dobu kandidatury (minimálně tři roky). Kandidáti zapsat v klinické semináře odpovídajícími úrovni jejich odborné přípravy, počínaje Case management a postupuje přes pokročilé psychoanalytické seminářů. Zpočátku se studenti zapojit do dohledu nad skupinou; oni pak vyberte jednotlivé ovládací orgány dohledu, z nichž jeden se vztahuje pouze na primární kontrolní případ. (A "kontrola případ" je termín používaný pro případ studoval pod pečlivým dohledem.) Kandidáti prezentovat svou práci s případy do klinické praxe ve dvou bodech v průběhu tréninku: jednou po 25 hodinách kontrolního dohledu, za klinického případu Review, a znovu na konci svého studia, k závěrečnému klinického obrazu. Klinická kazuistika je čas na kandidát získat zpětnou vazbu na klinické praxe, včetně případových formulace, dynamiky pacientů, a Protipřenos odpory, aby se pracovat produktivněji k závěrečnému klinického obrazu. Tato fáze programu trvá od tří do šesti let, v závislosti na rychlosti, při které student vyvine počet projednávaných a postupuje při plnění klinické a požadavky na vzdělání. Výzkum Psychoanalysts studovat nevědomé úrovni duševní fungování přes zhotovení platné závěry z proudu verbálních a behavioral odezvy zahrnující lidského chování, ať už jednotlivě nebo ve skupinách. Psychoanalytické výzkumné projekty řešit otázku o základní motivaci a konfliktu, o tom, co vede ke změně v psychické fungování, o odpor ke změně, a řadu dalších otázek zájmu jak klinicky i teoreticky. Při práci s pacientem, analytik má příležitost, aby se více připomínek v průběhu času za podobných podmínek při průniku minimálně do prezentace pacienta jejich zkušeností a konflikty. Každý případ může být hlubší studii, sama o sobě přispívá k znalostní základny na konkrétní patologii nebo znakové struktury. Alternativně, výzkumník může mít zájem zejména klinické jevy nejlépe studovaných se skupinou případů, například somatizace, fobie, poruchy příjmu potravy, nebo se může provádět studie o konkrétních zásahů, například skupinová práce s určitou diagnózou, nebo výklad proti reflexní techniky , Doktorské Výzkum učební plán zahrnuje kurzy kvalitativních výzkumných metod, psychoanalytické výzkum, odvození výrobu a vývoj návrh, stejně jako individuální výzkum advisement se zkušenými klinickými výzkumníky. Učební osnovy pomáhá student identifikovat oblasti zájmu, přezkoumat příslušné literatury, navrhnout životaschopný studii, a používat jeho nebo její akademické, klinické a vzdělávání v oblasti výzkumu formulovat otázku a dělat platné závěry z dat. Diplomová práce je původní výzkumný projekt dělat příspěvek k poli nebo používání psychoanalytické konceptů či techniku ​​pochopit něco v příbuzném oboru. Tři-person disertační práce komise vede studenta ve všech fázích projektu, kulminovat disertační práce a prezentace na fakultě v obhajobě disertační práce. Nedávné doktorské výzkumné projekty zahrnují studii o dětských nevědomých odporů k učení druhý jazyk, textové analýzy studii regrese a její vztah k progresi v analýze, studii o vlivu traumatu na kambodžských uprchlících unikat genocidu, jediná případová studie Vývoj mentace v psychotické dítě, a studie fantazií souvisejících s analýzou ve druhém a primární jazyk. Požadavky Titul Svěření doktora psychoanalýzy stupně vyžaduje: Dokončení v akreditovaném magisterském stupni Úspěšné ukončení Pre-kandidatury a kandidatuře kurzu Úspěšné ukončení práce v terénu externship, případ prezentace a písemné případové studie Úspěšné absolvování kvalifikační zkoušky 450 hodin analýzy výcviku, z nichž 150 může být skupina analýza 200 hodin dohledu s alespoň třemi dohledu (nejméně 50 hodin jsou doplněny s každým ze dvou různých orgánů dohledu) Analýza tří psychoanalytickými případů v průběhu času Uspokojivé prezentace případů pro klinického případu Review po 25 hodinách kontrolního dozoru, což ukazuje pochopení případů a běžných odporů, včetně Protipřenos odporu Finální případ prezentace fakulty prokazující chápání věci, stejně jako využití self jako terapeutický osobnost Dokončení disertační práce: dobře provedený originální výzkumný projekt prokazující zvládnutí oboru psychoanalytické pojetí, tělo literatury, metodologie výzkumu a platné závěru dělat Úspěšná ústní prezentace disertační práce na doktorské fakulty. Vzhledem k emocionální růstu, která je vlastní učení analyzovat pacienty, stává psychoanalytik trvá déle než kontrolní seznam požadavků, a progrese každého kandidáta bude jedinečná. Na plný úvazek, studenti trvat nejméně šest let, aby absolvent, ale vyvíjí robustní počet projednávaných případů, psychoanalytické školení může trvat delší dobu. Téměř všechny kandidáty snížit své studium na částečný úvazek status pro jednu dobu nebo jiný, a to buď ubytovat zbytek svého života, nebo aby na dobu integrace a analýzy před pokračováním na další práci, jako je například dokončení disertační práce , Proto je typičtější čas k dokončení je asi 8 let. [-]