Doktorské studium Marketing - Doktorské studium Marketing hledejte zde!

Doktorské studium Marketing - Zde naleznete doktorské studium Marketing

Marketing

Oblasti marketingu je interdisciplinární, zahrnující obchod, management, ekonomika, analýzy trhu, psychologii a sociologii. Jedná se o zajímavou oblast v podnikatelském světě a kandidátů na titul PhD Marketing by měl mít zvláštní zájem na téma Marketing, která se zaměří svůj výzkum na dobu trvání programu, zpravidla minimálně 4 roky.

Uchazeči, kteří již absolvovali magisterské úrovni v oboru obchod a marketing by mít odpovídající základ znalostí pro program Marketing PhD. Oblasti zájmu o titul PhD Marketing patří výrobku na trh, ceny, distribuce, řízení značky, strategie, segmentace, a etiky, mezi mnoho jiných možností.

Pro profesionály, kteří chtějí předem profesionálně a akademicky, zda chtějí pracovat ve společnosti, veřejnosti, poradenství, nebo akademické sféry, Marketing PhD je hodnotnou investicí.Přečtěte si více o těchto marketingových příležitostí PhD, ještě dnes!

Čtěte více

PHD PROGRAM

Kent Business School, University of Kent
Campus forma Denní studium Kombinované August 2017 Spojené království Canterbury

Magisterské programy na Kent Business School jsou poháněny mezinárodního výzkumu a relevance. Programy jsou vyvinuty rozšířit své kariérní vyhlídky a připraví vás na úspěch. [+]

. Magisterské programy na Kent Business School jsou poháněny mezinárodního výzkumu a relevance. Na Kent Business School výzkumný studijní program poskytuje výjimečné studenty s dynamickou výzkumnou kultury, dohled z naší komunity více než 60 výzkumných aktivní akademických pracovníků, vysoce kvalitních zdrojů a vynikajícím výzkumném tréninku. Nabízíme následující předmětovou aprobaci: účetnictví finance Pracovní vztahy řízení Management marketing Operační výzkum Naši doktorandi všechny dostávají vyhrazený kancelářské prostory každém notebooku nebo PC, konferenční financování, formálního vzdělání výzkumnými metodami a úplný přístup k zařízením Graduate School. Nabízíme také řadu doktorandského stipendia balíčků pro vynikající kandidáti. Všichni uchazeči o stipendium musí mít prvotřídní diplom (je-li stále dokončení svého pána programu) nebo magisterský titul s vyznamenáním v příslušném předmětu a dobrou úroveň psané nebo mluvené angličtiny (IELTS 7 nebo ekvivalent). University of Kent PhD stipendií jsou založeny na tříleté postgraduální výuky asistentský pobyt, který zahrnuje finanční podporu na oplátku za částečný úvazek výuky. To zahrnuje školné ve výši UK / EU (a některé specifické stipendia mohou zahrnovat mezinárodní poplatky) plus kombinovaný plat a údržby dotaci v plné výši UK rady pro výzkum. jsou aplikace od samoplátců studenty rovněž vítány a minimální požadavek vstup je za zásluhy na magisterské úrovni v příslušném předmětu, stejně jako našich anglických jazykových požadavků. Vstup do programu Kent Business School PhD v září (uzávěrky přihlášek 30. června) nebo v lednu (uzávěrka 31. října) každý rok. [-]

PhD V Managementu - Marketing A Chování Spotřebitelů

University of Guelph
Campus forma Denní studium 6 semestry September 2017 Kanada Guelph

S University of Guelph je PhD v programu pro správu, budete zkoumat složité problémy v moderní řízení podniku a vzdělanosti, a vyvinout příslušný výzkum v rámci jedné ze tří unikátních vědeckých oborů, v nichž univerzita má zřetelný sílu - uvádění na trh a chování spotřebitele, Management Services a organizační vedení. Po celou dobu svého času tady, budete vedení inovativní a příslušný výzkum, prezentaci své nápady na konferencích, psaní papíry pro publikace časopiseckých a propojení s vrstevníky z jiných univerzit. [+]

S University of Guelph je PhD v programu pro správu, budete zkoumat složité problémy v moderní řízení podniku a vzdělanosti, a vyvinout příslušný výzkum do jedné ze tří unikátních vědeckých oborů, v nichž univerzita má odlišnou sílu - marketing a chování spotřebitelů, Vedení služby a organizační vedení. Po celou dobu svého času tady, budete vedení inovativní a příslušný výzkum, prezentaci své nápady na konferencích, psaní papíry pro publikace časopiseckých a propojení s vrstevníky z jiných univerzit. Marketing a chování spotřebitele Pochopit základ pro vzory spotřebitelských nákupních a rozvoj marketingových strategií. Preference spotřebitelů a rozhodování Spotřebitelské pohoda a veřejná politika Marketing management a strategie přijetí inovace Program časová osa Tento PhD Program se skládá ze šesti semestrů kurzu během prvních dvou let. Studenti se pět základních a šest polí kurzy spolu s jedním kursu a následné kvalifikační zkoušku. Zbývající část programu je věnována dokončení a obraně plné disertační práce. Požadavky na přijetí Uznávaným magisterský titul v oboru managementu s průměrným postavením alespoň "B +" Přijatelné GMAT nebo GRE skóre Žadatelé potřebují přijatelný TOEFL skóre (nebo ekvivalent), pokud angličtina není jejich rodným jazykem Uzávěrka přihlášek je 1.února. [-]

Phd

University of Dubai
Campus forma Denní studium 4 týdnů September 2017 Spojené arabské emiráty Dubaj

Do konce programu PhD kandidát se očekává, že splnili tyto cíle učení: rozvíjet klíčové průkopnický výzkum otázky, které mohou být prozkoumány empiricky poskytovat inovativní a kreativní řešení specifických problémů; Prozkoumat pokročilé teoretické znalosti na rozvoj výzkumných dovedností prostřednictvím originálního výzkumu; Integrovat pokročilé znalosti do manažerských a organizačních souvislostí a rolí; Připravte se na výuku odpovědnosti v oblasti vysokého školství (pro ty, kteří očekávají, že vstup do učitelského povolání) [+]

. phd The University of Dubai byl nedávno reakreditované AACSB International USA. Akreditace AACSB je jednou z nejvyšších forem mezinárodní uznání univerzity mohou přijímat. The University of Dubai proto má své místo v rámci komunity světových lídrů v obchodním vzdělávání (jen asi 5% univerzit / obchodní školy po celém světě jsou udělovány tuto akreditaci). The University of Dubai je také akreditována Ministerstvem vysokého školství a vědeckého výzkumu (MOHESR), Spojené arabské emiráty. PhD Program Cíle Do konce programu PhD kandidát se očekává, že splnili tyto cíle učení: Rozvíjení klíčových průkopnický výzkum otázky, které mohou být prozkoumány empiricky poskytovat inovativní a kreativní řešení specifických problémů Prozkoumat pokročilé teoretické znalosti k rozvoji výzkumných dovedností prostřednictvím původního výzkumu Integrovat pokročilé znalosti do manažerských a organizačních souvislostí a rolí Připravte se na výuku odpovědnosti v oblasti vysokého školství (pro ty, kteří očekávají, že vstup do učitelského povolání) Unikátní vlastnosti z University of Dubai PhD AACSB Mezinárodní akreditace je charakteristickým znakem kvalitního programu PhD focusis programu o aplikovaného výzkumu v podnicích, což je důležité pro růst / MEA ekonomik UAE / GCC Program je dodáván dobře vyškolených a vysoce kvalifikovaných fakulty UD College of Business Administration, stejně jako hostujících profesorů ze zámořských institucí spolupracujících s UD. Tak, rozmanitost a mezinárodní zkušenosti se stávají součástí vzdělávací zkušenost studenta Studenti jsou vystaveny SAE kulturou a globálním podnikatelském prostředí, které obohacuje své zkušenosti jako doktorandů Instruktážní zdroje jsou k dispozici prostřednictvím elektronického portálu sdílené UD a jinými institucemi partnerství na pomoc studentům s jejich disertačních prací The University of Dubai je sponzorován Dubaj obchodní komory a průmyslu, což je důležité napojení na podnikatelské komunity UD byl založen v roce 1997 a od té doby získal svou pověst pro poskytování kvalitního vzdělávání PhD Program se skládá z 60 hodin úvěru (CH) skládá ze tří částí. První část představuje potřebné základní kurzy (18 CH). Druhá část představuje specializace v kurzu (12 CH) .v Třetí část je PhD disertační práce. Každý student je povinen sedět na kvalifikační souborné zkoušky po úspěšném dokončení požadované 30 CH kurzu. Požadavky 60 hodin úvěru jsou podrobně popsány níže. kód předmětu Ne. Samozřejmě, Název kurz Termín Předpoklad kontaktní doba CH phd 800 1. Metody výzkumu-1 1 - 40 3 phd 805 2. Kvantitativní analýza-1 1 - 40 3 phd 810 3. Metody výzkumu-2 2 PhD 800 40 3 phd 815 4. Kvantitativní analýza-2 2 PhD 805 40 3 phd 820 5. Metody výzkumu-3 3 PhD 810 40 3 phd 825 6. Vývoj managementu myšlení 3 PhD 810 40 3 Specializaci v oblasti řízení PhDMGM 835 7. Výzkum Seminář strategii 4 PhD 825 40 3 PhDMGM 840 8. Výzkum Seminář Organizační teorie a chování 4 PhD 825 40 3 PhDMGM 845 9. Výzkum seminář Aktuální problémy HRM 5 PhD 825 40 3 PhDMGM 850 10. Výzkum Seminář Vedení teorie 5 PhD 825 40 3 Specializace na FINANCE PhDFIN 835 7. Výzkum Seminář Investice / Asset Stanovení ceny 4 PhD 825 40 3 PhDFIN 840 8. Výzkum Seminář mikrostruktury finančním trhem 4 PhD 825 40 3 PhDFIN 845 9. Aktuální výzkumné problémy v financí v MEA 5 PhD 825 40 3 PhDFIN 850 10. Výzkum Seminář Corporate Finance 5 PhD 825 40 3 Specializace na TRH PhDMKT 835 4 7. Výzkum seminář marketingové strategie PhD 825 40 3 PhDMKT 840 4 8. Výzkum Seminář spotřebním chování PhD 825 40 3 PhDMKT 845 5 9. Výzkum Seminář speciální témata v marketingu PhD 825 40 3 PhDMKT 850 5 10. Výzkum Seminář opravit marketing PhD 825 40 3 Specializace na ÚČETNICTVÍ PhDACC 835 7. Výzkum Seminář ve finančním účetnictví 4 PhD 825 40 3 PhDACC 840 8. Výzkum Seminář manažerského účetnictví 4 PhD 825 40 3 PhDACC 845 9. Výzkum seminář v běžném účetním Problémy 5 PhD 825 40 3 PhDACC 850 10. Výzkum Seminář oceňování podniku 5 PhD 825 40 3 Složit komplexní vyšetření z hlediska-1/2 druhého roku před zahájením práce pracovat v roce 2-4 phd 830 6A. Seminář o Classroom pedagogiky chování * Po absolvování CE 20 0 - TOTAL NON-PRÁCE ÚVĚRŮ 30 CH DISS 860 . 2 830 40 3 DISS 860 B 3 . 40 3 DISS 860 C 4 B 40 3 DISS 860 D 5 C 40 3 DISS 860 E 1 D 40 3 DISS 860 F 2 E 40 3 DISS 860 G 3 F 40 3 DISS 860 hod 4 G 40 3 DISS 860 já 5 G 40 3 DISS 860 J 1 já 40 3 Celková Cr Hrs pro práce ... [-]

Phd V Marketingu

Durham University Business School
Campus forma Denní studium July 2017 Spojené království Durham

Byla založena v roce 2014, po sloučení útvarů managementu a marketingu, je naším hlavním cílem je urychlit a sdílení znalostí na křižovatce trhů, marketingové praxe a spotřeby. Děláme to tím, že poskytuje aktivní a inspirující prostředí pro akademické pracovníky, studenty a odborníky vědecké myšlenky, vyrábět vysoce kvalitní publikace a diskutovat o tom, jak šířit znalosti na ... [+]

PhD je nejvyšší akademický titul a jako takový Durham absolventi jsou v poptávce po akademických pracovních míst v předních univerzit a špičkových obchodních škol; pro obchodní a manažerské poradenství v oblasti obchodu a průmyslu; a pro starší řídicích funkcích v organizacích soukromého sektoru a státních institucí. Ať jsou vaše cíle, Durham PhD vám dává možnost kombinovat pečlivý akademický teorii s výzkumem ovlivňovat svět podnikání a učinit jedinečný příspěvek k vašemu oboru. To přitahuje výjimečné studenty nejvyššího kalibru, a ve spojení s učenci mezinárodně uznávaných pro jejich výzkum a myšlení vedení, PhD programu na Durham University Business School je náročná a stimulující. Jako součást naší živé a příjemné výzkumu-vedl komunity, budete pracovat po boku různorodou fakultě výzkumu studentů a mezinárodních akademických pracovníků na rozvoj kritického velení objektu. Budete kultivovat dovednosti na vysoké úrovni analýzy a hodnocení, bude moci využít celou řadu výzkumných metod, a bude pracovat nezávisle na sobě. Zajišťujeme arénu, kde zaměstnanci, studenti a praktici mohou vyměňovat informace, nápady a inspiraci a dát marketingové teorie do praxe Byla založena v roce 2014, po sloučení útvarů managementu a marketingu, je naším hlavním cílem je urychlit a sdílení znalostí na křižovatce trhů, marketingové praxe a spotřeby. Děláme to tím, že poskytuje aktivní a inspirující prostředí pro akademické pracovníky, studenty a odborníky vědecké myšlenky, vyrábět vysoce kvalitní publikace a diskutovat o tom, jak šířit znalosti o povaze marketingu a spotřebitelské praxe. Klíčem k tomu je kultura spolupráce - a to nejen mezi členy, ale s jinými odděleními, klastrů a center, a to jak uvnitř i vně Durham University. Po celou dobu naší práci jsme se spojit s jednotlivými zákazníky, organizací a dalších institucí, veřejných i soukromých, a není- a nezisková. Setkání myslí Jsme rozmanitý tým, kde jednotliví členové přinést své vlastní perspektivy. Běžné manažerské pohledy sedět vedle kritického vzít na trh, včetně kulturních a sociologických perspektiv na trzích, marketingu a spotřeby. Čerpáme z celé řady metodických pohledů z kvantitativního, statisticky řízené kvalitativní, Interpretivist metodologickým tradicím. PhD: Udělejte další krok Máme každý rok dvě příjem v říjnu a lednu. Uzavírací lhůty pro podání žádosti jsou: Ledna 2017 příjem: 31.října 2016 Října 2017 příjem: 31 červenec 2017 Pro PhD integrovaných studií (na plný úvazek), je tam jeden příjem za rok v říjnu. Uzávěrka přihlášek je 31. července. Co potřebuji jako první? Anglický jazyk Požadavky: Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, budete potřebovat IELTS 7.0 (žádný prvek pod 6,5) nebo Pearson Test z angličtiny celkové skóre 70+ (žádný prvek pod 62). Upozorňujeme, že tyto mohou být ne více než 2 roky v měsíci začíná program, např. pro program, který začíná v říjnu 2014 test IELTS nebo PTE, muselo být přijato v říjnu 2012) nebo po něm. Další informace o vhodných testech. Pro studenty UK: Magisterský studijní program, obvykle s ochrannou známkou alespoň 65% ve vaší Masters disertační práce. Pokud se nejedná o britských studentů: Určitý stupeň, který je ekvivalent k UK Masters. Také je potřeba, aby dokončili a prošel (na úrovni odpovídající nejméně 65%) disertační modul. Zkontrolujte úplný seznam rovnocenné kvalifikace. Je důležité, aby vaše obecné výzkumné zájmy shodují alespoň jednoho člena našeho akademických pracovníků. Informace o rozsahu znalostí a zkušeností našich akademických fakulty a podrobnosti o jejich zájmech výzkumu, naleznete v našich lidí. Máte-li jakékoli dotazy týkající se zjištění potenciálního nadřízeného, ​​jsme rádi pomůžeme. Prosím dostat do kontaktu s výzkumem přijímací týmu. Proces Aplikace Úspěšná aplikace je založena na schopnosti splnit vstupní požadavky, svého výzkumného záměru a schopnosti School poskytnout relevantní dozor pro výzkum. Náš přijímací proces ve třech etapách: Stage One Ujistěte se, že: budete splňovat naše požadavky na vstup (viz výše) můžete splnit finanční požadavky programu Máte svůj výzkumný projekt připraven. Druhá etapa Žádosti by měly být podány s použitím formuláře žádosti o on-line. Budete dotázáni na následující informace: akademické kvalifikace a kariérní k dnešnímu dni nástin vašich zájmů výzkumu jména a adresy dvou akademických rozhodčích jakékoliv zvláštní podporu potřebuje, může mít (viz Podpora osobám se zdravotním postižením) Vámi vybraný College. (Pokud chcete přečíst na plný úvazek program, který se musí stát členem jednoho z našich vysokých škol, stejně jako je přijat oddělení. Tyto dokumenty by měly být rovněž předloženy on-line jako součást vaší aplikace. Bez těchto dokumentů aplikace nelze zpracovat: Výzkum návrh 1500-2000 slov. Prosím, zadejte své návrh v sekci on-line aplikace s názvem "další relevantní Experience". Nicméně, pokud váš výzkum návrh obsahuje tabulky či rovnice, prosím nahrát svůj dokument přes sekci "podpůrné dokumenty" pod "Stipendia / ostatní". Poradenství při psaní výzkumný projekt. 300-500 Slovo abstraktní spolu s celkovým přehledem Výzkumného návrhu Kopie osvědčení o stupňů udělených (až 3 mohou být nahrány) Kopie přepisů modulů studoval (až 3 mohou být nahrány) Důkaz o znalosti angličtiny (tam, kde to není vaším rodným jazykem) Dva odkazy, z nichž jeden musí být akademický. (Referenční dopisy by měly být e-mailem přímo k nám vašimi rozhodčími pomocí stahovatelný referenční formuláře.) Stáhněte referenční formulář Váš životopis. Máte-li nějaké problémy s připojením své doklady do svého on-line aplikace, můžete poslat e-mailem na nás. Třetí etapa Zpracujeme vaši žádost na základě všech poskytnutých informací a bude za normálních okolností nechat naše rozhodnutí během čtyř až šesti týdnů víte. Za určitých okolností budeme muset požádat o další informace. Úspěšná aplikace budou zaslány do Durham University Student Nábor a přijímací kanceláři (SRAO) s doporučením ke schválení. (Budeme Vás kontaktovat směrovat pokud nejsme schopni doporučit vaši žádost o schválení.) Tento SRAO je odpovědný za schvalování všech postgraduální aplikací. Měli byste si být vědomi toho, že schválení podle SRAO není jen formalita a že v některých případech doporučujeme souhlas se SRAO nebude moci podporovat toto. Až obdržíte nabídku od studentského Recruitment a přijímací kanceláři, jste neobdrželi oficiální nabídku na místě. [-]

PhD Programu V Oblasti řízení

McGill University
Campus forma Denní studium 3 - 5 let September 2017 Kanada Montreal

Program Desautels PhD podílí na společném doktorském programu, který sdružuje čtyři vedoucí Montreal univerzity (HEC-Montreal, Concordia, UQAM a McGill). V důsledku toho se studenti získají přístup k bohatým doktorských nabídky z jiných vysokých škol a očekává se, že zahrnout profesoři z jiných univerzit na jejich výborů. [+]

. Desautels Fakulta managementu na McGill, která je známá po celém světě pro špičkových výzkumných projektů, nabízí doktorského programu v oblasti řízení, kde vynikajícím studentům provádět základní výzkum na hranici znalostí a praxe řízení. Ve spolupráci s fakultou a průmyslu vůdců, program připravuje studenty, aby se stal autonomní výzkumníci, jejichž výuka, publikace a konzultační činnost přispívá k předními univerzitami a organizací po celém světě. Program Desautels PhD podílí na společném doktorském programu, který sdružuje čtyři vedoucí Montreal univerzity (HEC-Montreal, Concordia, UQAM a McGill). V důsledku toho se studenti získají přístup k bohatým doktorských nabídky z jiných vysokých škol a očekává se, že zahrnout profesoři z jiných univerzit na jejich výborů. Oblasti specializace Před vstupem do doktorát v oboru Management Program na Desautels, studenti musí vybrat oblast specializace z jedné z následujících, nebo z jejich kombinace: účetnictví finance informační systémy marketing Operations Management Organizační chování Strategie a organizace účetnictví PhD specializace v oboru účetnictví se zaměřuje na problematiku využití účetních informací různými uživateli (tj investory, finančními analytiky), vliv předpisů a změn v účetních postupech a teorie. Patří mezi ně finanční výkaznictví a zveřejňování, účetnictví a kontroly pro správu systémů a auditování. finance PhD specializace v oblasti financí připravuje studenty na akademické kariéry výzkum orientovaný. Zatímco studenti ze všech prostředí se vyzývají, aby platí, typický posluchač držitelem bakalářského nebo magisterského vzdělání v oboru ekonomie, financí, matematiky, statistiky, informatiky, techniky nebo fyziky. Všichni přijatí studenti budou dostávat finanční prostředky ve výši nejméně 20.000 dolarů ročně po dobu čtyř let. informační systémy Cíle disertační specializaci v oblasti informačních systémů (IS) je podporovat teoretický a aplikovaný výzkum o tématech souvisejících s informačními systémy praxi s kombinovaným zaměřením na vědeckou přísnost a relevance. marketing PhD specializace v marketingu se zabývá chováním spotřebitelů, konkurence a zprostředkovatelů a výsledkům jejich rozhodnutí, které se vztahují k výkonnosti firem a značek. Interdisciplinární obor, marketing značně závisí na oblastech, jako jsou psychologie, ekonomie, statistiky a sociologie k rozvoji teorie a metodologie. Operations Management PhD specializace na řízení operací je typicky tvořena směsí teoretického a aplikovaného výzkumu. Kromě Management Science Research Center of McGill, členové této oblasti jsou spojen s dvěma hlavními meziuniverzitní výzkumných center, Gerad a CIRRELT. Organizační chování Základním cílem doktorského specializace Organizační chování je vyškolit špičkových výzkumných pracovníků v této oblasti. Pod pojmem "organizační chování" se vztahuje ke sbírce teorie a výzkumu, který se zaměřuje na individuální i skupinovou postojů, cognitions a chování v organizacích. Strategie a organizace PhD specializace na strategii a organizaci je navržen tak, aby vlak studenty v teorii a metody strategii a organizaci. Desautels je známý svou procesního přístupu ke strategii - se zaměřením na dynamiku, jehož prostřednictvím strategie objevují a jsou realizovány v organizacích, a zejména koncepcí a metodik pro studium dynamiky strategických změn. Struktura programu Fáze I: Příprava (3 až 12 měsíců) Před vstupem do programu, budete si vybrali oblast specializace z těchto oblastí nebo jejich kombinaci: účetnictví finance informační systémy Operations Management marketing Organizační chování Strategie a organizace NSERC CREATE možnost Enviro Požadované kurzy fáze I zahrnují: Kurzy pro absolventy vysokých škol (podle potřeby): určena v době zápisu, budou požadavky samozřejmě záviset na dosažené vzdělání studenta a / nebo požadované oblasti specializace. Management Research Statistiky (MGSC 706): Témata zahrnují jednoduché, násobné polynom a postupná regrese; matice přístup k regresi; jednosměrná analýza variance dvousměrné analýzy variance s a bez replikace; Analýza kovariance; vícenásobné postupy srovnání; neparametrické statistické metody; jedno- a multi-vzorků problémy; Testy náhodnosti; a cvičení s využitím statistických počítačových programů. Fáze II - specializace (18 až 24 měsíců) Zadáte-li Phase II programu, budete tvořit fáze II poradním výborem ze tří nebo více členů. Alespoň jeden profesor musí představovat jednu z dalších vysokých škol, které se účastní společného programu. Tento výbor bude dohlížet na všechny vaše práce Phase II. Jeho úlohou je trojí: Schvalovat specializace a podpora pole chodech výběr Dohlížet na výzkumné zprávě Ke správě Souborná zkouška a poskytne vám s schváleném seznamu textů a článků k přípravě na zkoušku. Phase II je iniciováno vaše podání formy fáze II, která obsahuje seznam členů výboru a požadavky, předběžných dat ukončení. Tato etapa se skládá z: Seminář o metodologie výzkumu (nebo schválený ekvivalent course): Úvod do základů metodologie výzkumu (vědecké metody, výzkumné metody používané v managementu, více metoda přístupu), výzkum platnosti, měření výzkumu a kvalitativních výzkumných technik. Seminář pedagogiky (nebo schválené ekvivalentní kurz): Představuje hlavní metody, nástroje a podpůrné činnosti používané při výuce managementu (tj metoda přednáška, případy, učí praxí, atd), tento seminář dává účastníkům příležitost procvičit a zdokonalit jejich pedagogické dovednosti a uvažovat o vysokoškolské výuky a místa výuky v akademické kariéře. Minimálně čtyři kurzy v oblasti studenta specializace Minimálně dvou kurzů v oblasti podpory studenta Výzkumná papír Příprava a dokončení komplexní zkoušky Fáze III - práce (12 až 24 měsíců) Všechny fáze III práce je pod dohledem Váš Phase III práce výboru. Tento výbor může být stejná jako fáze II poradního výboru, nebo může být rozpuštěna, znovu se zastoupením alespoň z jedné další zúčastněné univerzity. Tato třetí fáze začíná podáním formu fáze III, která obsahuje seznam členů výboru a popis jednu stránku svého výzkumného tématu. Potom veřejně prezentovat svůj návrh práce, která musí být formálně schválen vaší práce výboru. Jakmile se výsledky výzkumu a napsal disertace jsou dokončeny, je veřejně bránit svou práci jako poslední krok PhD. \ Přijímací řízení McGill PhD v řízení klade za cíl přilákat jednotlivce, kteří mají silné akademické zázemí, osobní iniciativu a potenciál stát se nejlepší vědecké pracovníky. Žadatelů jsou hodnoceny podle jejich minulé studijní výsledky, hodnocení bývalých profesorů nebo dohledu, výkonu na standardních postgraduální vyšetření, odpovídající praxe a uložení mezi svými zájmy a fakulty zaměření a cíle. Oborové komise McGill recenze všech dokončených aplikací a dělá závěrečná doporučení pro přijetí ke společnému disertační výboru a fakulty pro postgraduální studium a výzkum pro kolaudaci. Kandidáti obvykle držet míru v magisterském studijním programu, se silným akademickým záznamu z uznávané univerzity. PhD in Management je jen plný úvazek program. Vezměte prosím na vědomí, že naše doktorské studium není přezkum Žádosti o zvláštní / Exchange / návštěvu. [-]

PhD V Oboru Spotřebitelských, Oděv A Maloobchodních Studií

University of North Carolina Greensboro
Campus forma Denní studium 60 hodin August 2017 Spojené státy americké Greensboro

Pro ty, kteří si představit sebe jako univerzitní profesoři sdílejí svou vášeň pro spotřebitele, oděvní a maloobchodních studií s budoucími studenty, PhD v oboru je vynikající průběh studie, která má vykonávat. Ponoří hluboko do zajímavých tématech sahat od marketingu se chování spotřebitelů, získáte znalce pochopení průmyslu a jak uplatnit své znalosti o úspěchu v této oblasti. Vozy absolvent studijní program vedoucí k doktor filozofie stupně vyžaduje minimálně 60 hodin (90 nad BS) a dokončení disertační práce. [+]

PhD v spotřebitele, oblečení, a maloobchodních studií Pro ty, kteří si představit sebe jako univerzitní profesoři sdílejí své nadšení pro spotřebitele, oblečení, a maloobchodních studií s budoucími studenty, PhD v oboru je vynikající průběh studie, která má vykonávat. Ponoří hluboko do zajímavých tématech sahat od marketingu se chování spotřebitelů, získáte znalce pochopení průmyslu a jak uplatnit své znalosti o úspěchu v této oblasti. Vozy absolvent studijní program vedoucí k doktor filozofie stupně vyžaduje minimálně 60 hodin (90 nad BS) a dokončení disertační práce. Ukázkové doktorské kurzy patří: CRS 712: Teorie Vývoj spotřebitele, Oblečení a maloobchodních studií Vyšetření související s podnikáním marketingových teorií. Analýza marketingových teorií, modelů a koncepčních rámců. Zahrnuje business-to-business, ochrany spotřebitele, vztahů se zákazníky a ekonomických teorií. CRS 713: Kvalitativní metodologie v spotřebitele, Oblečení a maloobchodních studií Zkoumání vývoje a využití kvalitativní metodiky výzkumu. Zaměřit se na využití kvalitativní metodologie k různým výzkumných problémů, postupů pro sběr dat a analýzu přístupů. CRS 721: Chování spotřebitelů v oděvnictví a obchodního Současné teorie a výzkum v chování spotřebitelů. Použití spotřebního chování modelů na oděvu, produkty oděvu souvisejících a maloobchodního prodeje prostřednictvím individualizovaných výzkumných projektů. Tato škola nabízí programy: Angličtina [-]

Interaktivní On-line Phd

LIGS University
Online forma Kombinované 2 - 3 let Přihlašování započato Spojené státy americké Honolulu Česká republika Praha + 2 více

Program PhD na univerzitě LIGS je k dispozici moderní interaktivní on-line formulář. To je studovat flexibilní - můžete začít kdykoliv během roku a studovat kdykoliv a kdekoliv na světě. [+]

. Program PhD na univerzitě LIGS je k dispozici moderní interaktivní on-line formulář. To je studovat flexibilní - můžete začít kdykoliv během roku a studovat kdykoliv a kdekoliv na světě. Můžete si vybrat své disertační specializaci a kurzy, které chcete studovat. Je to jen na vás a vašich preferencích. Struktura programu Doktorského studijního programu Interactive Online PhD se skládá z celkem 12 kurzů. Studenti kompletní 6 předmětů z vědeckého výzkumu modulu (jednotné pro všechny studenty), 3 kurzy z oboru (dle Vašeho výběru) a 3 kurzy z volitelného modulu (dle vašeho výběru). Nedílnou součástí programu je publikační činnost. Specializace (Studenti volí specializaci jednotlivě, tam jsou 3 kurzy v každém oboru) Specializace Interactive Online PhD v řízení řízení Strategické řízení Projektové řízení Specializace Interactive Online PhD v oboru Finance Finanční řízení Řízení rizik Účetního výkaznictví a analýzy Specializace Interactive Online PhD v oblasti marketingu Globální marketing Marketingová komunikace Podařilo Komunikace s médii Specializace Interactive Online PhD v řízení lidských zdrojů řízení lidských zdrojů Plánování a rozvoj lidských zdrojů Nábor a výběr Volitelný modul (účastník si vybere 3 předměty, mohou vybrané kurzy nemusí být stejné jako kurzy zvolené specializaci). řízení Strategické řízení Projektové řízení Process Management Finanční řízení Řízení rizik Finanční trhy a investice Účetního výkaznictví a analýzy Manažerské účetnictví Strategické řízení prodeje E-Commerce řízení lidských zdrojů Plánování a rozvoj lidských zdrojů Nábor a výběr Marketingová komunikace Internet jako součást komunikační marketingové strategie Podařilo Komunikace s médii Strategie a taktika mluvčí Marketingová komunikace Globální marketing Řízení změn mezinárodní obchod Vedení společnosti Společenská odpovědnost firem Způsob a forma vzdělávání Interactive Online PhD program je poskytován v interaktivním online formuláře pod vedením školitele - nadřízeného. K dispozici jsou povinné a fakultativní studijní povinnosti: Povinné činnosti (musí být dokončeny, aby se úspěšně absolvovat) Musíte projít e-test a předloží seminární práci z každého běhu specializace a volitelného modulu Absolvování Vědecko-výzkumný modul Musíte studovat individuálně teoretický základ pro dokončení programu Publikace aktivita je potřebná v minimálním rozsahu 4 prací Disertační práce musí být předloženy a obhajovány Fakultativní aktivity (nejsou zahrnuty v obecném výuky) Individuální konzultace (webinářů) - 2-4 rok. Anglický jazykový kurz na Havaji. Student informační systém: Studenti mají k dispozici veškeré informace týkající se studia, stejně jako studijní materiály, kontaktní údaje školitelů a zaměstnanců - to vše v bezpečném prostředí informačního Student systému (SIS). Díky SIS můžete studovat kdykoliv a kdekoliv na světě, zároveň má všechny informace týkající se vašeho studia a práce na dosah ruky. Jak mohu komunikovat s lektory z LIGS univerzity? E-mailová komunikace Chat (v rámci SIS, Skype, Facebook) Telefon (mobilní telefon, Skype, atd.) Dokončení programu: Všichni úspěšní absolventi získat titul a diplom z americké univerzity LIGS. [-]

PhD V Oboru Marketingu A Strategie

University of Minho - School of Economics and Management
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let October 2017 Portugalsko Braga + 1 více

Doktorský program v oblasti marketingu a strategie je projekt, který posiluje součinnost tří uznávaných národních institucí vyššího vzdělávání: University of Minho, Aveiro University a University of Beira vnitra, resp. [+]

Odůvodnění a účel Doktorské studium v ​​marketingu a strategie je projekt, který posiluje součinnost tří uznávaných národních vysokých škol: University of Minho, Aveiro University a University of Beira vnitra, resp. Jejich hlavním cílem je poskytnout doktorandům s vhled do state-of-the-art o pokroku vědeckých poznatků v oblasti marketingu a strategie. Jedná se o program mezinárodní působností, kompletní a inovativní, které se uchýlí k vzdělání v anglickém jazyce. Kromě toho, že je flexibilní, protože nabízí možnost rozvíjet studia / výzkumu v částečný úvazek nebo na plný úvazek režim. Jedná se o šesti-semestrální program, který odpovídá 180 ECTS. Proto se kombinuje konstrukční prvky marketingu a strategie a konkrétních volitelných kurzů jednotek z obou oblastí, ve dvou různých obdobích: první rok je věnován ročníkové práce a výzkumu v těchto třech výše uvedených univerzit, podle svých kalendářích, a poslední dva roky se věnuje navrhování a vypracování původní disertační práce. Doktorandi mají možnost získat akademické a profesní dovednosti, které podporují jejich kariéry, zejména ve vysokých pozicích soukromých a veřejných, národních a mezinárodních institucí, nebo do vyprodání uznávaných vedoucích a řídících pracovníků při vývoji daného podnikatelský záměr. Proto tento doktorský program, předpokládá posílení dovedností výzkumu, analýzy, autonomní a kreativní produkce vědeckých poznatků a jejich šíření po celém světě. [-]

PhD V Marketingové řízení

University College of Southeast Norway
Campus forma Denní studium 4 let January 2017 Norsko Porsgrunn Drammen Rauland + 2 více

PhD Program usiluje o akademický výzkum v oblasti marketingového řízení blíže k marketingové praxe řízení, čímž se zaměří na výzkum o tématech, která bude generovat nové poznatky o reálných problémů. [+]

. PhD v Marketing Management School of Business na USN má 3-5 vacants pozic výzkumných pracovníků v doktorském studijním programu v oblasti marketingu řízení od srpna 2017. POUŽITÍ Termín: 15.února 2017. PhD Program usiluje o akademický výzkum v oblasti marketingového řízení blíže k marketingové praxe řízení, čímž se zaměří na výzkum o tématech, která bude generovat nové poznatky o reálných problémů. Jak se trhy a technologie staly celosvětovým problémem, stejně potřeby zákazníků stanou vyspělejší a roztříštěné, soukromé společnosti a veřejné služby musí inovovat a zlepšovat své výrobky a služby na zvyšující se rychlostí. Vyrovnat se s těmito výzvami a příležitostmi, kompetence v oblasti marketingového řízení je strategicky mnohem důležitější. Nabízíme vysoce kvalitní doktorát v oboru Marketing Management, která bude splňovat současné i budoucí potřeby znalostí v oblasti marketingu řízení, a to jak na národní i mezinárodní úrovni. Program se skládá ze 180 ECTS celkem, kde 60 ECTS jsou povinné a volitelných předmětů. Všechny předměty jsou vyučovány v angličtině. Zbývajících 120 ECTS jsou spojeny s individuální výzkumnou práci a povede k disertační práci. Všichni kandidáti mají hlavní nadřízeného a ko-nadřízeného, ​​zpravidla hlavní nadřízeného bude jedním z pracovníků fakulty. [-]

Doktorát V Oboru Ekonomie, Finance A Marketing

RMIT University
Campus forma Denní studium 4 let January 2017 Austrálie Melbourne

V programu Ekonomika, finance a marketing PhD budete rozvíjet pokročilé výzkumné dovednosti, které vás připraví na kariéru v akademické obce a další ... [+]

PhD v oboru ekonomie, finance a marketing

V programu Ekonomika, finance a marketing PhD budete rozvíjet pokročilé výzkumné dovednosti, které vás připraví na kariéru v akademické obce a další nastavení, ve kterých jsou potřebné systematické a kritické analytické schopnosti. To PhD může být provedeno v projektu, práce vydáním nebo v režimu práce. Můžete se specializují na:

ekonomika finance marketing

Struktura programu

Budete provádět program PhD pod dohledem jmenovaného výzkumného nadřízeným. PhD Program je strukturována tak, aby vám umožní:

Kompletní povinný výzkumných metod kurz Dostávat školení v oblasti integrity a etiky výzkumu Vyberte studie na kvalitativních a kvantitativních výzkumných technik Kompletní práce / projekt, který ukazuje Váš příspěvek na pole a vaše schopnost komunikovat komplexní výzkum pro vrstevníky a společenství k mezinárodnímu standardu. ... [-]

Phd V Marketingu

RMIT University
Campus forma Denní studium 4 let July 2017 Austrálie Melbourne

Doktor filozofie se dostanete na další úroveň a vyžaduje, abyste dokončit výraznější a rigorózní práce. [+]

phd v marketingu

Marketingový PhD a Mistr výzkumné programy umožňují provádět původní výzkum na téma zájmu rozvíjet koncepty a vyzkoušet své teorie. Můžete si vybrat, Specializujeme se na:

Branding Inovace produktu Sociální marketing Electronic Marketing Služby Marketing Makro Marketing Integrované marketingové komunikace Sponzorství Business-to-Business Marketing Spotřebitelské chování Customer Behaviour Kupující Chování Slovo z úst Řízení vztahů se zákazníky Kvalitní servis.

Během Master of Business program, budete rozvíjet důkladné pochopení vašeho oboru a významně přispívají znalostí do pole. Doktor filozofie se dostanete na další úroveň a vyžaduje, abyste dokončit výraznější a rigorózní práce.... [-]


Phd V Marketingu

Washington State University Carson College of Business
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké District of Columbia

Doktorát v oboru Business Administration s důrazem na marketing na Washington State University je navržen tak, aby připravit absolventy pro kariéru v oblasti výzkumu a výuky. Primárním cílem marketingového doktorského programu je trénovat akademiky pro [+]

phd v marketingu

Doktorát v oboru Business Administration s důrazem na marketing na Washington State University je navržen tak, aby připravit absolventy pro kariéru v oblasti výzkumu a výuky. Primárním cílem marketingového doktorského programu je trénovat akademiky pro umístění na AACSB-akreditované instituce vrstevníka (nejlépe s doktorském studijním programu jejich vlastní), v celých Spojených státech a do zahraničí. Ti s vyplněným magisterský titul v oboru podnikání disciplína může dokončit doktorát ve čtyřech letech studia rezidentní na plný úvazek. Tento program zahrnuje celou řadu formálních a neformálních interakcí a projekty s fakultou a jiní, stejně jako práce kursu, komplexní zkoušky, a disertační práce výzkum. To umožňuje studentům rozvíjet podstatné kompetence v teorii, praxi a metodologii výzkumu nezbytného pro rozvoj marketingových znalostí, a přitom jednotlivé zázemí, zkušenosti a cíle. Kurz práce zahrnuje témata související s vědeckou snaze o uvádění na trh, jakož i témat z nosných oborů dotazu, jako je psychologie, sociologie a managementu. Rozsáhlé pokrytí výzkumných metod a statistických údajů spojených s společenských vědách je také velká součást programu. Vedle specifického kurzu, marketingový doktorský program také poskytuje prostředí, ve kterém studenti mohou rozvíjet výzkumné schopnosti v úzké spolupráci s marketingovou fakulty a dalších postgraduálních studentů.... [-]


Lékař Odborných Studií

UGSM-Monarch Business School Switzerland
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 36 - 60 měsíců February 2017 Švýcarsko Vlak + 1 více

Lékař profesionálních studií stupně, D. Prof., Je míra Pinnacle pro aktivní profesionální manažer. Účelem D. Prof. je poskytnout manažerům aktivní flexibilní přístup pro pokročilé studium manažerského .... [+]

Doktor z profesionálních studií

Podívejte se na naše webové stránky programu zde!

Lékař profesionálních studií stupně, D. Prof., Je míra Pinnacle pro aktivní profesionální manažer. Účelem D. Prof. je poskytnout manažerům aktivní flexibilní přístup pro pokročilé studium manažerského problému důležité pro jejich organizaci. Jednotlivci, které sledují tento stupeň se zajímají o zkoumání příslušných obchodních problém "hands-on" z praktického hlediska tak, aby k získání platných výsledků pro jejich organizaci. Vzhledem k tomu, aplikovaný charakter programu je považována za interdisciplinární vzdělání, které se zaměřuje na řešení reálných problémů v organizaci. To je často sledovány s přímou podporou kandidáta společnost kvůli vnitřní hodnotu programu činnosti na pracovišti. ... [-]