Doktorské studium Marketing - Doktorské studium Marketing hledejte zde!

Doktorské studium Marketing - Zde naleznete doktorské studium Marketing

Marketing

Oblasti marketingu je interdisciplinární, zahrnující obchod, management, ekonomika, analýzy trhu, psychologii a sociologii. Jedná se o zajímavou oblast v podnikatelském světě a kandidátů na titul PhD Marketing by měl mít zvláštní zájem na téma Marketing, která se zaměří svůj výzkum na dobu trvání programu, zpravidla minimálně 4 roky.

Uchazeči, kteří již absolvovali magisterské úrovni v oboru obchod a marketing by mít odpovídající základ znalostí pro program Marketing PhD. Oblasti zájmu o titul PhD Marketing patří výrobku na trh, ceny, distribuce, řízení značky, strategie, segmentace, a etiky, mezi mnoho jiných možností.

Pro profesionály, kteří chtějí předem profesionálně a akademicky, zda chtějí pracovat ve společnosti, veřejnosti, poradenství, nebo akademické sféry, Marketing PhD je hodnotnou investicí.Přečtěte si více o těchto marketingových příležitostí PhD, ještě dnes!

Čtěte více

PhD V Oboru Spotřebitelských, Oděv A Maloobchodních Studií

University of North Carolina Greensboro
Campus forma Denní studium 60 hodin August 2017 Spojené státy americké Greensboro

Pro ty, kteří si představit sebe jako univerzitní profesoři sdílejí svou vášeň pro spotřebitele, oděvní a maloobchodních studií s budoucími studenty, PhD v oboru je vynikající průběh studie, která má vykonávat. Ponoří hluboko do zajímavých tématech sahat od marketingu se chování spotřebitelů, získáte znalce pochopení průmyslu a jak uplatnit své znalosti o úspěchu v této oblasti. Vozy absolvent studijní program vedoucí k doktor filozofie stupně vyžaduje minimálně 60 hodin (90 nad BS) a dokončení disertační práce. [+]

. PhD v spotřebitele, oblečení, a maloobchodních studií Pro ty, kteří si představit sebe jako univerzitní profesoři sdílejí své nadšení pro spotřebitele, oblečení, a maloobchodních studií s budoucími studenty, PhD v oboru je vynikající průběh studie, která má vykonávat. Ponoří hluboko do zajímavých tématech sahat od marketingu se chování spotřebitelů, získáte znalce pochopení průmyslu a jak uplatnit své znalosti o úspěchu v této oblasti. Vozy absolvent studijní program vedoucí k doktor filozofie stupně vyžaduje minimálně 60 hodin (90 nad BS) a dokončení disertační práce. Ukázkové doktorské kurzy patří: CRS 712: Teorie Vývoj spotřebitele, Oblečení a maloobchodních studií Vyšetření související s podnikáním marketingových teorií. Analýza marketingových teorií, modelů a koncepčních rámců. Zahrnuje business-to-business, ochrany spotřebitele, vztahů se zákazníky a ekonomických teorií. CRS 713: Kvalitativní metodologie v spotřebitele, Oblečení a maloobchodních studií Zkoumání vývoje a využití kvalitativní metodiky výzkumu. Zaměřit se na využití kvalitativní metodologie k různým výzkumných problémů, postupů pro sběr dat a analýzu přístupů. CRS 721: Chování spotřebitelů v oděvnictví a obchodního Současné teorie a výzkum v chování spotřebitelů. Použití spotřebního chování modelů na oděvu, produkty oděvu souvisejících a maloobchodního prodeje prostřednictvím individualizovaných výzkumných projektů. Tato škola nabízí programy: Angličtina [-]

PhD Programu V Oblasti řízení

McGill University
Campus forma Denní studium 3 - 5 let September 2016 Kanada Montreal

Program Desautels PhD podílí na společném doktorském programu, který sdružuje čtyři vedoucí Montreal univerzity (HEC-Montreal, Concordia, UQAM a McGill). V důsledku toho se studenti získají přístup k bohatým doktorských nabídky z jiných vysokých škol a očekává se, že zahrnout profesoři z jiných univerzit na jejich výborů. [+]

Desautels Fakulta managementu na McGill, která je známá po celém světě pro špičkových výzkumných projektů, nabízí doktorského programu v oblasti řízení, kde vynikajícím studentům provádět základní výzkum na hranici znalostí a praxe řízení. Ve spolupráci s fakultou a průmyslu vůdců, program připravuje studenty, aby se stal autonomní výzkumníci, jejichž výuka, publikace a konzultační činnost přispívá k předními univerzitami a organizací po celém světě. Program Desautels PhD podílí na společném doktorském programu, který sdružuje čtyři vedoucí Montreal univerzity (HEC-Montreal, Concordia, UQAM a McGill). V důsledku toho se studenti získají přístup k bohatým doktorských nabídky z jiných vysokých škol a očekává se, že zahrnout profesoři z jiných univerzit na jejich výborů. Oblasti specializace Před vstupem do doktorát v oboru Management Program na Desautels, studenti musí vybrat oblast specializace z jedné z následujících, nebo z jejich kombinace: účetnictví finance informační systémy marketing Operations Management Organizační chování Strategie a organizace účetnictví PhD specializace v oboru účetnictví se zaměřuje na problematiku využití účetních informací různými uživateli (tj investory, finančními analytiky), vliv předpisů a změn v účetních postupech a teorie. Patří mezi ně finanční výkaznictví a zveřejňování, účetnictví a kontroly pro správu systémů a auditování. finance PhD specializace v oblasti financí připravuje studenty na akademické kariéry výzkum orientovaný. Zatímco studenti ze všech prostředí se vyzývají, aby platí, typický posluchač držitelem bakalářského nebo magisterského vzdělání v oboru ekonomie, financí, matematiky, statistiky, informatiky, techniky nebo fyziky. Všichni přijatí studenti budou dostávat finanční prostředky ve výši nejméně 20.000 dolarů ročně po dobu čtyř let. informační systémy Cíle disertační specializaci v oblasti informačních systémů (IS) je podporovat teoretický a aplikovaný výzkum o tématech souvisejících s informačními systémy praxi s kombinovaným zaměřením na vědeckou přísnost a relevance. marketing PhD specializace v marketingu se zabývá chováním spotřebitelů, konkurence a zprostředkovatelů a výsledkům jejich rozhodnutí, které se vztahují k výkonnosti firem a značek. Interdisciplinární obor, marketing značně závisí na oblastech, jako jsou psychologie, ekonomie, statistiky a sociologie k rozvoji teorie a metodologie. Operations Management PhD specializace na řízení operací je typicky tvořena směsí teoretického a aplikovaného výzkumu. Kromě Management Science Research Center of McGill, členové této oblasti jsou spojen s dvěma hlavními meziuniverzitní výzkumných center, Gerad a CIRRELT. Organizační chování Základním cílem doktorského specializace Organizační chování je vyškolit špičkových výzkumných pracovníků v této oblasti. Pod pojmem "organizační chování" se vztahuje ke sbírce teorie a výzkumu, který se zaměřuje na individuální i skupinovou postojů, cognitions a chování v organizacích. Strategie a organizace PhD specializace na strategii a organizaci je navržen tak, aby vlak studenty v teorii a metody strategii a organizaci. Desautels je známý svou procesního přístupu ke strategii - se zaměřením na dynamiku, jehož prostřednictvím strategie objevují a jsou realizovány v organizacích, a zejména koncepcí a metodik pro studium dynamiky strategických změn. Struktura programu Fáze I: Příprava (3 až 12 měsíců) Před vstupem do programu, budete si vybrali oblast specializace z těchto oblastí nebo jejich kombinaci: účetnictví finance informační systémy Operations Management marketing Organizační chování Strategie a organizace NSERC CREATE možnost Enviro Požadované kurzy fáze I zahrnují: Kurzy pro absolventy vysokých škol (podle potřeby): určena v době zápisu, budou požadavky samozřejmě záviset na dosažené vzdělání studenta a / nebo požadované oblasti specializace. Management Research Statistiky (MGSC 706): Témata zahrnují jednoduché, násobné polynom a postupná regrese; matice přístup k regresi; jednosměrná analýza variance dvousměrné analýzy variance s a bez replikace; Analýza kovariance; vícenásobné postupy srovnání; neparametrické statistické metody; jedno- a multi-vzorků problémy; Testy náhodnosti; a cvičení s využitím statistických počítačových programů. Fáze II - specializace (18 až 24 měsíců) Zadáte-li Phase II programu, budete tvořit fáze II poradním výborem ze tří nebo více členů. Alespoň jeden profesor musí představovat jednu z dalších vysokých škol, které se účastní společného programu. Tento výbor bude dohlížet na všechny vaše práce Phase II. Jeho úlohou je trojí: Schvalovat specializace a podpora pole chodech výběr Dohlížet na výzkumné zprávě Ke správě Souborná zkouška a poskytne vám s schváleném seznamu textů a článků k přípravě na zkoušku. Phase II je iniciováno vaše podání formy fáze II, která obsahuje seznam členů výboru a požadavky, předběžných dat ukončení. Tato etapa se skládá z: Seminář o metodologie výzkumu (nebo schválený ekvivalent course): Úvod do základů metodologie výzkumu (vědecké metody, výzkumné metody používané v managementu, více metoda přístupu), výzkum platnosti, měření výzkumu a kvalitativních výzkumných technik. Seminář pedagogiky (nebo schválené ekvivalentní kurz): Představuje hlavní metody, nástroje a podpůrné činnosti používané při výuce managementu (tj metoda přednáška, případy, učí praxí, atd), tento seminář dává účastníkům příležitost procvičit a zdokonalit jejich pedagogické dovednosti a uvažovat o vysokoškolské výuky a místa výuky v akademické kariéře. Minimálně čtyři kurzy v oblasti studenta specializace Minimálně dvou kurzů v oblasti podpory studenta Výzkumná papír Příprava a dokončení komplexní zkoušky Fáze III - práce (12 až 24 měsíců) Všechny fáze III práce je pod dohledem Váš Phase III práce výboru. Tento výbor může být stejná jako fáze II poradního výboru, nebo může být rozpuštěna, znovu se zastoupením alespoň z jedné další zúčastněné univerzity. Tato třetí fáze začíná podáním formu fáze III, která obsahuje seznam členů výboru a popis jednu stránku svého výzkumného tématu. Potom veřejně prezentovat svůj návrh práce, která musí být formálně schválen vaší práce výboru. Jakmile se výsledky výzkumu a napsal disertace jsou dokončeny, je veřejně bránit svou práci jako poslední krok PhD. \ Přijímací řízení McGill PhD v řízení klade za cíl přilákat jednotlivce, kteří mají silné akademické zázemí, osobní iniciativu a potenciál stát se nejlepší vědecké pracovníky. Žadatelů jsou hodnoceny podle jejich minulé studijní výsledky, hodnocení bývalých profesorů nebo dohledu, výkonu na standardních postgraduální vyšetření, odpovídající praxe a uložení mezi svými zájmy a fakulty zaměření a cíle. Oborové komise McGill recenze všech dokončených aplikací a dělá závěrečná doporučení pro přijetí ke společnému disertační výboru a fakulty pro postgraduální studium a výzkum pro kolaudaci. Kandidáti obvykle držet míru v magisterském studijním programu, se silným akademickým záznamu z uznávané univerzity. PhD in Management je jen plný úvazek program. Vezměte prosím na vědomí, že naše doktorské studium není přezkum Žádosti o zvláštní / Exchange / návštěvu. [-]

Interaktivní On-line Phd

LIGS University
Online forma Kombinované 2 - 3 let Přihlašování započato Spojené státy americké Honolulu Česká republika Praha + 2 více

Program PhD na univerzitě LIGS je k dispozici moderní interaktivní on-line formulář. To je studovat flexibilní - můžete začít kdykoliv během roku a studovat kdykoliv a kdekoliv na světě. [+]

. Program PhD na univerzitě LIGS je k dispozici moderní interaktivní on-line formulář. To je studovat flexibilní - můžete začít kdykoliv během roku a studovat kdykoliv a kdekoliv na světě. Můžete si vybrat své disertační specializaci a kurzy, které chcete studovat. Je to jen na vás a vašich preferencích. Struktura programu Doktorského studijního programu Interactive Online PhD se skládá z celkem 12 kurzů. Studenti kompletní 6 předmětů z vědeckého výzkumu modulu (jednotné pro všechny studenty), 3 kurzy z oboru (dle Vašeho výběru) a 3 kurzy z volitelného modulu (dle vašeho výběru). Nedílnou součástí programu je publikační činnost. Specializace (Studenti volí specializaci jednotlivě, tam jsou 3 kurzy v každém oboru) Specializace Interactive Online PhD v řízení řízení Strategické řízení Projektové řízení Specializace Interactive Online PhD v oboru Finance Finanční řízení Řízení rizik Účetního výkaznictví a analýzy Specializace Interactive Online PhD v oblasti marketingu Globální marketing Marketingová komunikace Podařilo Komunikace s médii Specializace Interactive Online PhD v řízení lidských zdrojů řízení lidských zdrojů Plánování a rozvoj lidských zdrojů Nábor a výběr Specializace Interactive Online PhD v lesnictví Svět lesnictví Svět myslivosti Forest Certification Specializace Interactive Online PhD v řízení přírodních zdrojů Obnovitelné přírodní zdroje Global Sourcing dřevní suroviny Komplexní využití biomasy lesa Specializace Interactive Online PhD v řízení ochrany přírody Ochrana přírody a krajiny Ochrana životního prostředí Ochrany vod a ovzduší Volitelný modul (účastník si vybere 3 předměty, mohou vybrané kurzy nemusí být stejné jako kurzy zvolené specializaci). řízení Strategické řízení Projektové řízení Process Management Finanční řízení Řízení rizik Finanční trhy a investice Účetního výkaznictví a analýzy Manažerské účetnictví Strategické řízení prodeje E-Commerce řízení lidských zdrojů Plánování a rozvoj lidských zdrojů Nábor a výběr Marketingu a komunikace Internet jako součást komunikační marketingové strategie Podařilo Komunikace s médii Strategie a taktika mluvčí Marketingová komunikace Globální marketing Svět lesnictví Svět myslivosti Forest Certification Obnovitelné přírodní zdroje Global Sourcing dřevní suroviny Komplexní využití biomasy lesa Ochrana přírody a krajiny Ochrana životního prostředí Ochrany vod a ovzduší Způsob a forma vzdělávání Interactive Online PhD program je poskytován v interaktivním online formuláře pod vedením školitele - nadřízeného. K dispozici jsou povinné a fakultativní studijní povinnosti: Povinné činnosti (musí být dokončeny, aby se úspěšně absolvovat) Musíte projít e-test a předloží seminární práci z každého běhu specializace a volitelného modulu Absolvování Vědecko-výzkumný modul Musíte studovat individuálně teoretický základ pro dokončení programu Publikace aktivita je potřebná v minimálním rozsahu 4 prací Disertační práce musí být předloženy a obhajovány Fakultativní aktivity (nejsou zahrnuty v obecném výuky) Individuální konzultace (webinářů) - 2-4 rok. Anglický jazykový kurz na Havaji. Student informační systém: Studenti mají k dispozici veškeré informace týkající se studia, stejně jako studijní materiály, kontaktní údaje školitelů a zaměstnanců - to vše v bezpečném prostředí informačního Student systému (SIS). Díky SIS můžete studovat kdykoliv a kdekoliv na světě, zároveň má všechny informace týkající se vašeho studia a práce na dosah ruky. Jak mohu komunikovat s lektory z LIGS univerzity? E-mailová komunikace Chat (v rámci SIS, Skype, Facebook) Telefon (mobilní telefon, Skype, atd.) Dokončení programu: Všichni úspěšní absolventi získat titul a diplom z americké univerzity LIGS. [-]

Phd V Marketingu

Girne American University
Campus forma Denní studium September 2016 Kypr Severní Kypr

Specifické cíle doktorského studijního programu marketingové je poskytovat specializované studium studentům v několika oblastech marketingu. Jádro programu tvoří soubor předmětů, které rozvíjejí dovednosti kandidátů na členy fakulty ve špičkových univerzitách po celém světě. Program je navržen tak, aby připravit studenty na kariéru v oblasti vzdělávání, a jako profesionálové na konkurenčním obchodním světě ... [+]

PhD - Marketing Specifické cíle doktorského studijního programu marketingové je poskytovat specializované studium studentům v několika oblastech marketingu. Jádro programu tvoří soubor předmětů, které rozvíjejí dovednosti kandidátů na členy fakulty ve špičkových univerzitách po celém světě. Program je navržen tak, aby připravit studenty na kariéru v oblasti vzdělávání, a jako profesionálové na konkurenčním obchodním světě. Studenti doktorského studia mají možnost být bedlivě dohlíží na trh členy fakulty rozvíjet a posilovat nové výzkumné dovednosti, nové metody, analytické schopnosti a budou mít k dispozici platformu pro vytváření kreativní nápady a přispět k oblasti marketingu. Akreditace YÖDAK a ECBE Požadavky programu Program vyžaduje absolvování 7 kurzů (21 kreditů celkem) plus seminář (bez úvěrů) a práce (bez úvěru). Po dokončení úspěšnosti kurzů jsou studenti vyzváni, aby kvalifikační zkoušku. Úspěch průchod kvalifikační zkoušky umožní studentům začít pracovat na jejich práci. Minimální doba trvání práce je 2 semestry. Kurzy Povinné předměty Pokročilé metody výzkumu Rozšířené Marketingové teorie Základní kurzy Teorie spotřebním chování Integrované marketingové komunikace Aktuální problémy marketingu Advanced Management Volitelné předměty (vyberte jeden) Rozšířené psaní zpráv ve společenských vědách Organizační chování Teorie konečném rozhodování Finanční trhy a nástroje Měnová teorie a politika Global Financial Management Povinné diplomová práce Seminář v marketingu PRÁCE [-]

Doktorát V Oboru Ekonomie, Finance A Marketing

RMIT University
Campus forma Denní studium 4 let January 2017 Austrálie Melbourne

V programu Ekonomika, finance a marketing PhD budete rozvíjet pokročilé výzkumné dovednosti, které vás připraví na kariéru v akademické obce a další ... [+]

PhD v oboru ekonomie, finance a marketing

V programu Ekonomika, finance a marketing PhD budete rozvíjet pokročilé výzkumné dovednosti, které vás připraví na kariéru v akademické obce a další nastavení, ve kterých jsou potřebné systematické a kritické analytické schopnosti. To PhD může být provedeno v projektu, práce vydáním nebo v režimu práce. Můžete se specializují na:

ekonomika finance marketing

Struktura programu

Budete provádět program PhD pod dohledem jmenovaného výzkumného nadřízeným. PhD Program je strukturována tak, aby vám umožní:

Kompletní povinný výzkumných metod kurz Dostávat školení v oblasti integrity a etiky výzkumu Vyberte studie na kvalitativních a kvantitativních výzkumných technik Kompletní práce / projekt, který ukazuje Váš příspěvek na pole a vaše schopnost komunikovat komplexní výzkum pro vrstevníky a společenství k mezinárodnímu standardu. ... [-]

Phd V Marketingu

RMIT University
Campus forma Denní studium 4 let July 2017 Austrálie Melbourne

Doktor filozofie se dostanete na další úroveň a vyžaduje, abyste dokončit výraznější a rigorózní práce. [+]

phd v marketingu

Marketingový PhD a Mistr výzkumné programy umožňují provádět původní výzkum na téma zájmu rozvíjet koncepty a vyzkoušet své teorie. Můžete si vybrat, Specializujeme se na:

Branding Inovace produktu Sociální marketing Electronic Marketing Služby Marketing Makro Marketing Integrované marketingové komunikace Sponzorství Business-to-Business Marketing Spotřebitelské chování Customer Behaviour Kupující Chování Slovo z úst Řízení vztahů se zákazníky Kvalitní servis.

Během Master of Business program, budete rozvíjet důkladné pochopení vašeho oboru a významně přispívají znalostí do pole. Doktor filozofie se dostanete na další úroveň a vyžaduje, abyste dokončit výraznější a rigorózní práce.... [-]


Phd V Marketingu

Washington State University Carson College of Business
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké District of Columbia

Doktorát v oboru Business Administration s důrazem na marketing na Washington State University je navržen tak, aby připravit absolventy pro kariéru v oblasti výzkumu a výuky. Primárním cílem marketingového doktorského programu je trénovat akademiky pro [+]

phd v marketingu

Doktorát v oboru Business Administration s důrazem na marketing na Washington State University je navržen tak, aby připravit absolventy pro kariéru v oblasti výzkumu a výuky. Primárním cílem marketingového doktorského programu je trénovat akademiky pro umístění na AACSB-akreditované instituce vrstevníka (nejlépe s doktorském studijním programu jejich vlastní), v celých Spojených státech a do zahraničí. Ti s vyplněným magisterský titul v oboru podnikání disciplína může dokončit doktorát ve čtyřech letech studia rezidentní na plný úvazek. Tento program zahrnuje celou řadu formálních a neformálních interakcí a projekty s fakultou a jiní, stejně jako práce kursu, komplexní zkoušky, a disertační práce výzkum. To umožňuje studentům rozvíjet podstatné kompetence v teorii, praxi a metodologii výzkumu nezbytného pro rozvoj marketingových znalostí, a přitom jednotlivé zázemí, zkušenosti a cíle. Kurz práce zahrnuje témata související s vědeckou snaze o uvádění na trh, jakož i témat z nosných oborů dotazu, jako je psychologie, sociologie a managementu. Rozsáhlé pokrytí výzkumných metod a statistických údajů spojených s společenských vědách je také velká součást programu. Vedle specifického kurzu, marketingový doktorský program také poskytuje prostředí, ve kterém studenti mohou rozvíjet výzkumné schopnosti v úzké spolupráci s marketingovou fakulty a dalších postgraduálních studentů.... [-]


PhD V Oboru Marketingu A Strategie

University of Minho - School of Economics and Management
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let October 2016 Portugalsko Braga + 1 více

Doktorský program v oblasti marketingu a strategie je projekt, který posiluje součinnost tří uznávaných národních institucí vyššího vzdělávání: University of Minho, Aveiro University a University of Beira vnitra, resp. [+]

Odůvodnění a účel Doktorské studium v ​​marketingu a strategie je projekt, který posiluje součinnost tří uznávaných národních vysokých škol: University of Minho, Aveiro University a University of Beira vnitra, resp. Jejich hlavním cílem je poskytnout doktorandům s vhled do state-of-the-art o pokroku vědeckých poznatků v oblasti marketingu a strategie. Jedná se o program mezinárodní působností, kompletní a inovativní, které se uchýlí k vzdělání v anglickém jazyce. Kromě toho, že je flexibilní, protože nabízí možnost rozvíjet studia / výzkumu v částečný úvazek nebo na plný úvazek režim. Jedná se o šesti-semestrální program, který odpovídá 180 ECTS. Proto se kombinuje konstrukční prvky marketingu a strategie a konkrétních volitelných kurzů jednotek z obou oblastí, ve dvou různých obdobích: první rok je věnován ročníkové práce a výzkumu v těchto třech výše uvedených univerzit, podle svých kalendářích, a poslední dva roky se věnuje navrhování a vypracování původní disertační práce. Doktorandi mají možnost získat akademické a profesní dovednosti, které podporují jejich kariéry, zejména ve vysokých pozicích soukromých a veřejných, národních a mezinárodních institucí, nebo do vyprodání uznávaných vedoucích a řídících pracovníků při vývoji daného podnikatelský záměr. Proto tento doktorský program, předpokládá posílení dovedností výzkumu, analýzy, autonomní a kreativní produkce vědeckých poznatků a jejich šíření po celém světě. [-]

Doktor Filozofie

Yuan Ze University College of Management
Campus forma Denní studium September 2016 Tchaj-wan Taoyuan

Doktor filozofie programu se skládá ze šesti doktorských programech, které pokrývají celé spektrum oblastí v rámci řízení studia, včetně vedení organizace, Marketing Management, technologie a [+]

Doctor of Philosophy

Doktor filozofie programu se skládá ze šesti doktorských programech, které pokrývají celé spektrum oblastí v rámci řízení studia, včetně vedení organizace, Marketing Management, technologie a služby v oblasti inovací, elektronických a Service Science, finance a International Business Management. Každý program je vyučován členy odborných fakulty, kteří se specializují na jejich akademické oblasti.

Skupina

1.Organization řízení

2. Marketing Management

3. E-business a Service Management

4. Technologie & Service Management inovací

5. International Business Management

... [-]

Lékař Odborných Studií

UGSM-Monarch Business School Switzerland
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 36 - 60 měsíců February 2017 Švýcarsko Vlak + 1 více

Lékař profesionálních studií stupně, D. Prof., Je míra Pinnacle pro aktivní profesionální manažer. Účelem D. Prof. je poskytnout manažerům aktivní flexibilní přístup pro pokročilé studium manažerského .... [+]

Doktor z profesionálních studií

Podívejte se na naše webové stránky programu zde!

Lékař profesionálních studií stupně, D. Prof., Je míra Pinnacle pro aktivní profesionální manažer. Účelem D. Prof. je poskytnout manažerům aktivní flexibilní přístup pro pokročilé studium manažerského problému důležité pro jejich organizaci. Jednotlivci, které sledují tento stupeň se zajímají o zkoumání příslušných obchodních problém "hands-on" z praktického hlediska tak, aby k získání platných výsledků pro jejich organizaci. Vzhledem k tomu, aplikovaný charakter programu je považována za interdisciplinární vzdělání, které se zaměřuje na řešení reálných problémů v organizaci. To je často sledovány s přímou podporou kandidáta společnost kvůli vnitřní hodnotu programu činnosti na pracovišti. ... [-]


PHD PROGRAM

Kent Business School, University of Kent
Campus forma Denní studium Kombinované August 2016 Spojené království Canterbury

Magisterské programy na Kent Business School jsou poháněny mezinárodního výzkumu a relevance. Programy jsou vyvinuty rozšířit své kariérní vyhlídky a připraví vás na úspěch. [+]

. Magisterské programy na Kent Business School jsou poháněny mezinárodního výzkumu a relevance. Na Kent Business School výzkumný studijní program poskytuje výjimečné studenty s dynamickou výzkumnou kultury, dohled z naší komunity více než 60 výzkumných aktivní akademických pracovníků, vysoce kvalitních zdrojů a vynikajícím výzkumném tréninku. Nabízíme následující předmětovou aprobaci: účetnictví finance Pracovní vztahy řízení Management marketing Operační výzkum Naši doktorandi všechny dostávají vyhrazený kancelářské prostory každém notebooku nebo PC, konferenční financování, formálního vzdělání výzkumnými metodami a úplný přístup k zařízením Graduate School. Nabízíme také řadu doktorandského stipendia balíčků pro vynikající kandidáti. Všichni uchazeči o stipendium musí mít prvotřídní diplom (je-li stále dokončení svého pána programu) nebo magisterský titul s vyznamenáním v příslušném předmětu a dobrou úroveň psané nebo mluvené angličtiny (IELTS 7 nebo ekvivalent). University of Kent PhD stipendií jsou založeny na tříleté postgraduální výuky asistentský pobyt, který zahrnuje finanční podporu na oplátku za částečný úvazek výuky. To zahrnuje školné ve výši UK / EU (a některé specifické stipendia mohou zahrnovat mezinárodní poplatky) plus kombinovaný plat a údržby dotaci v plné výši UK rady pro výzkum. jsou aplikace od samoplátců studenty rovněž vítány a minimální požadavek vstup je za zásluhy na magisterské úrovni v příslušném předmětu, stejně jako našich anglických jazykových požadavků. Vstup do programu Kent Business School PhD v září (uzávěrky přihlášek 30. června) nebo v lednu (uzávěrka 31. října) každý rok. [-]