Doktorské studium Pedagogika - Doktorské studium Pedagogika hledejte zde!

Doktorské studium Pedagogika - Zde naleznete doktorské studium Pedagogika

Pedagogika

Doktorát v oboru vzdělání může odkazovat se na jeden doktor filozofie ve vzdělávání (Ph.D), doktor pedagogiky (Ed.D) a doktor ve vzdělávání (D.Ed.). Všechny tituly jsou určeny pro uchazeče, kteří hledají akademické, administrativní, nebo klinický výzkum pozice v oblasti vzdělávání, ať už je to prostřednictvím veřejné nebo soukromé organizace.

PhD v oblasti vzdělávání obvykle vyžaduje kurzu a disertační práce pro stupeň má být zadána. Obory na doktorát v oboru vzdělávacích programů mohou zahrnovat vzdělávací politiky, pedagogická psychologie, Učební osnovy a učební nebo školské správy, abychom jmenovali alespoň některé. Absolventi PhD ve vzdělávacích programech často pokračují do kariéry jako profesoři na univerzitách nebo ve správních úřadech v oblasti vzdělávání, jako jsou školy základní a vrchní dozorce.

Pokud jste vášnivý oblasti vzdělávání a chtějí dále své vlastní otevřít mnohé dveře pracovních příležitostí, pak PhD ve vzdělávání může být titul pro vás.Podívejte se níže a zjistit!

Čtěte více

Lékař Vzdělání - Vysokoškolské Vzdělání (EDD)

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Kombinované 4 - 5 let Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a [+]

. Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a zaměřuje se na nejnovější praxi, výzkum a vedení myšlení v prostředí vysokého školství. Program klade velký důraz na rozvoj hluboké pochopení vysokých škol, které působí v globálním kontextu, jako místa vzdělávání a jako učení instituce. Důraz je kladen na využití odborných znalostí, akademické a politické literatury, publikoval a osobní výzkum na podporu vůdce v srdci institucionálního rozvoje. Ekvivalentní status jako PhD, EdD je profesionální doktorát se zaměřením na vysokých školách jako globální podnikání. Osnovy EDD je vyrobena z mezinárodního hlediska - pomocí výzkumu, případové studie, politické a akademické literatury z mezinárodních zdrojů - dokončit mezinárodní zkušenosti. Moduly zahrnují vedení, politiky a institucionální změny, akční výzkum pro vzdělávací vedení a internacionalizace a vliv globálních trendů. Vedle základních modulů, studenti každý napsat rozvojový plán doktorské (DDP), který odráží na jejich rozvoj, jak doktorských lékařů a výzkumných pracovníků. Požadavky na přijetí jsou magisterský titul z uznávané instituce, a minimálně dva roky odpovídající praxe, včetně alespoň nějakou odpovědnost za koordinaci a řízení činností svých kolegů. Studenti musí mít trvalý prostor pro interakci s dalšími odborníky vysokoškolského vzdělávání, a provádět vyšetřovací cvičení ve vzdělávacím prostředí s cílem dokončit úkoly spojené s posouzením na programu. [-]

PhD, Vedoucí: Osnovy A Instrukce

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 4 let October 2016 Spojené státy americké River Forest

Concordia University Chicago je doktorský program, ve vedení se zaměřením na osnov a výuky je pro učitele, kteří chtějí vykonávat program, jako pedagogové a vědci připravují na vedoucích pozicích ve veřejných nebo soukromých škol. [+]

Concordia University Chicago je doktorský program, ve vedení se zaměřením na osnov a výuky je pro učitele, kteří chtějí vykonávat program, jako pedagogové a vědci připravují na vedoucích pozicích ve veřejných nebo soukromých škol. Tento program rozvíjí vzdělávací odborníky, kteří mohou navrhovat, implementovat, hodnocení a řízení osnov a výukové programy v K-12 školy. Učební cíle Rozvíjí schopnosti pro výzkum a kritického myšlení v oblasti osnov a výuky, s teoretických a praktických znalostí. Rozvíjet kompetence v hodnotící osnov, rozvoje a mapování. Zlepšit porozumění vyučovacího a učebního procesu. Vybudovat silnou odborné zázemí v oblastech souvisejících s osnov a výuky. Podpora a vést reformu a změnu snahy související s rozvojem učitelů ve školách. Akademické Vstupní požadavky: Bakalářské a magisterské z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce nebo Michigan Test: minimum 85 [-]

Doktor Vzdělávání (Ed.D.) V Community College Vedení

Walden University
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké USA Online

Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských podpůrné kurzy intenzivní, které vám pomohou zdokonalovat své ... [+]

. Doktor pedagogiky (Ed.D.) v Community College Vedení Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Navrženo pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor pedagogiky (EDD) program nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když jsou tyto potřeby měnit podél cesty. S celoživotního Learner Stáž, studenti v rámci programu EDD a vzdělávací Specialista (EDS) programů všech přijmou stejná první rok kurzy. To znamená, že pokud se rozhodnete přejít studijních cest, nemusíte začít znovu, což vám ušetří čas i peníze. Můžete: Vyberte kurz zátěž, která je pro vás to pravé. Těžit z praktické podpory, od svého prvního kurzu do svého doktorského studia nebo práce. Přenos kredity z předchozího kurzu, aby urychlila svůj čas na dokončení studia. Použít výzkum a teorie k řešení závažných problémů, kterým čelí dnešní učebny a komunity. Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských intenzivní podporu kurzů, které vám pomohou zdokonalovat své výzkumné a vědecké psaní, vás prostřednictvím svých kurzů, a připraví vás na úspěšné dokončení vašeho doktorského studia, nebo disertační práce. Naše znalý fakulty, personál, a podpůrné služby jsou s vámi na každém kroku na cestě, od počátku svých nadací samozřejmě dokončení vašeho vyvrcholení. Obor Community College Vedení připravuje, aby se stal učenec profesi, kteří mohou efektivně vést úspěšné 21. století vysoké školy komunity. Tato specializace je ideální, pokud jste pedagog snaží dále svou kariéru v Community College krajině, nebo pokud se používají v podnicích a rozvoj politik týkajících se vyššího vzdělávání. Celoroční se zaměřuje na rozvoj znalosti v mnoha aspektech Community College mise, včetně akademických přenosu programů, vývoj pracovní síly, vývojové a nápravné výchovy, dalšího vzdělávání profesionálů, vývoje studenta, a veřejně prospěšné práce. Naučíte se využívat výzkum, data, technologie, a strategické plánování, aby složité rozhodování v různých demografických prostředích. Získejte znalosti, aby mohli rozvíjet spolupráce týmů s cílem zajistit studenti splňují normy odpovědnosti pro dokončení osvědčení nebo stupně. Tato specializace EdD můžete připravit, abyste byli hybnou silou změny, za sociální spravedlnost a inovace v prostředí vysokoškolského vzdělávání. Dokončení Požadavky 76 Minimální kreditů čtvrtletí * Základní kurz (5 QTR, kr.) Specializační kurzy (30 QTR. Kr.) Doprovodné kurzy (6 QTR. Kr.) Výzkumné kurzy (15 QTR. Kr.) Doktorské Capstone (20 QTR, kr.) 1 face-to-face pobytu ePortfolio *Čas dokončení se liší podle studenta, v závislosti na individuálním pokroku a úvěrů převedených, v případě potřeby. Čas na dokončení studia předpokládá jeden rok na dokončení doktorského studijního / práce po 1 rok a 9 měsíců kurzů. Ke splnění těchto požadavků dokončení, musíte mít aktuální a konzistentní přímý přístup ke studentům, schopnost, nebo zaměstnanci v autentickém Community College vzdělávací prostředí. Kurzy Vedení budoucnosti vzdělávání Společenství College-historického kontextu a Kritické problémy Transformační Vedení pro institucionální účinnosti ve Společenství vysoké školy Výzkum Theory, Design, a metody Nástroje pro doktorské výzkum úspěchu Současné problémy, výzvy a trendy v komunitních škol Kvantitativní uvažování a analýza Podpora Student rozvoj a úspěch v vysoké školy komunity Správa zdrojů ve vysokém školství Kvalitativní uvažování a analýza Demystifikací Doktorské Psaní pro výzkum Školský zákon, politika, a správa Dokončení prospekt Dokončení doktorské Capstone Highlights Walden University byla pomoc dospělé studenty, jako jste vy uspět na 45 let. Víme, že život může být nepředvídatelné, a vy si zaslouží vzdělávací partnera, který vám pomůže zůstat na trati. Prostřednictvím naší doktor pedagogiky (EDD) programu, Walden nabízí nebývalou flexibilitu, která vám umožní přizpůsobit své studium vašich potřeb a cílů, a dokonce i měnit směr Midstream bez čas nebo peníze ztrácí. Můžete přepínat studijní cesty i po spuštění programu. Studenti v rámci programu EDD a na vzdělávání specialista (EDS) Post-magisterské programy berou stejné čtyři počáteční kurzy. S naší celoživotního Learner Pathway, můžete se přepnout studijní cesty, aniž by museli začít znovu. Podívejte se, jak to funguje. Vydělej si kredit za předchozí akademické zkušenosti. Můžete mít nárok na převod předchozí úvěry, které vám může ušetřit čas i peníze vydělávat si titul. Vyberte si svůj vlastní výzkumný téma a provádět původní výzkum řešit naléhavou problém, kterému čelí vaše studenty, instituce nebo komunitu. Příjem kritickou doktorského podporu od začátku do konce. Kromě přístupu ke všem našim službám podpory studentů, náš Základní kurz a doktorských intenzivní podporu kurzy vám umožní prozkoumat reálné případové studie a příklady úspěšných capstones. Také si procvičí základní výzkum a psaní dovednosti, které potřebujete k úspěchu v doktorském studijním programu. Vzdělávací technologie pomáhá vám dostat na cílové čáře. Nástroje, jako jsou Studijní Tracker a citace software pomůže uspořádat své zdroje a odkazy, stejně jako sledovat svůj pokrok směrem k dokončení si titul. NCATE akreditace vám zaručí, že naše programy jsou vysoce kvalitní. Richard W. Riley vysoká škola vzdělání a vedení v Walden University, Národní rada pro akreditaci vzdělávání učitelů (NCATE) -accredited instituce, se zaměřuje na zvýšení efektivity pedagoga. Jako uznávané normy excelence v přípravě K-12 školní profesionály, NCATE akreditace zaručuje jsme se setkali přísné národní normy. [-]

Vzdělání Specialista (EDS) V Pokročilém školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium 20 měsíců Spojené státy americké Sarasota

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě, Florida, nabízí vzdělávání Specialista (EDS) titul v Advanced školské správy navržen tak, aby připravit aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. [+]

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě na Floridě, nabízí Specialista Education (EDS), titul v oboru správy Advanced vzdělávací určena k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDS v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti v EDS ve vyspělých školské správy programu kompletní šest z následujících předmětů (24 kreditních hodin), ke splnění požadavků na jádro Course. Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3 kreditní hodiny) Komplexní plánování (3 kreditní hodiny) Změna Teorie: Okresní (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního Vedení prostřednictvím datových Driven Poptávka (3 kreditní hodiny) Advanced Školský zákon (3 kreditní hodiny) Člověk a daňového řízení zdrojů ve veřejné školy (3 kreditní hodiny) Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3 kreditní hodiny) Advanced Akademické studium a psaní (3 kreditní hodiny) Volitelné Požadavky Studenti si vybrat jeden volitelný předmět (3 kreditní hodiny) s souhlasem poradce. Praktikum Požadavky Studenti v EDS v Advanced školské správy programu jsou nutné k dokončení následujících 3 hodin úvěru cvičení. School District praktikum / Internship I (1,5 kreditních hodin) School District praktikum / Internship II (1,5 kreditních hodin) Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně tři roky ověřené plný úvazek pedagogické praxe ve stupních prekindergarten-12 nebo s ním související služby, vzdělání Praxe ve stupních prekindergarten-12. Pokud výuky či souvisejících služeb vzdělávací zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální verifikace, že škola byla state-schválený školy Evidence trestního ověřením Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí. Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál zápis v této Sarasota Vzdělávací Specialista studijní program v Advanced školské správy. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. Konec hledání pro pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasotě na Argosy University, Sarasota. [-]

Doktorát V Oblasti Vzdělávání

International University For Graduate Studies - IUGS
Campus forma Kombinované September 2016 Dominika Portsmouth

Naše datová analytika studenti pracují na reálných projektech, jak se učí dovednosti potřebné k dosažení úspěchu v vizualizace dat, statistické modelování, dolování dat, optimalizaci a simulaci, aby se zdatně analyzovat velké soubory dat a vytvářet žalovatelné postřehy. Patří mezi ně takové obory jako jsou: rozvoj učení a poučení, rozvoj v raném dětství, základní a střední vzdělávání, speciálního vzdělávání, vzdělávání dospělých, pedagogického výzkumu, vytváření studijních plánů, studií gramotnosti, jazykového vzdělávání, matematické studie, vzdělávání učitelů a dalších specialit. [+]

. Pozadí a filozofie Vzdělávání je široký domény s množstvím speciálních domén. Patří mezi ně takové obory jako jsou: rozvoj učení a poučení, rozvoj v raném dětství, základní a střední vzdělávání, speciálního vzdělávání, vzdělávání dospělých, pedagogického výzkumu, vytváření studijních plánů, studií gramotnosti, jazykového vzdělávání, matematické studie, vzdělávání učitelů a dalších specialit. Díky této šíři pedagogiky, bude předchozím akademickém úvěry studenta z akreditovaných bakalářských post-institucemi být posuzována na individuálním základě. Studenti, kteří sledují EDD nebo PhD v oboru vzdělávání na mezinárodní univerzity pro postgraduální studium (IUGS) mohou být základní nebo střední škole učitelé, psychologové, poradci, správci, odborníci na výživu, knihovníci, nebo veřejný zdravotnický personál. Studie může být v jednotlivých tematických oblastech, jako je; matematiky, přírodních věd, anglicky, čtení, historie, ekonomie, tělesná výchova, hudbu a umění nebo veřejný pořádek, vedení a řízení, sociální a filozofické základy vzdělání, mezinárodní srovnávací pedagogiky, lingvistiky, rasy, nerovnosti a jazyk v oblasti vzdělávání, kvantitativní vzdělávací analýza politiky, vzdělávání učitelů, gramotnost, jazyk a angličtina vzdělání, lidský rozvoj a vývojové a psychologické vědy. Hlavním posláním je umožnit studentovi získat ty post-bakalářského kurzy, které slouží jeho potřebám svých odborných a akademických cílů a záměrů. Toho je dosaženo prostřednictvím správný výběr předmětů, které mají být schváleny děkan po projednání se studentem. Výsledky Student musí prokázat následující: U všech předmětů, včetně individuálních kurzů přijatých pod dohledem děkana, kurzy přijatých k předem stojící, nebo kurzy odebraných v požadovaném Graduate semináře budou studenti prokázat následující: Pozadí v teorii a výzkumu a schopnost koncepce a realizace empirických studií k řešení důležitých teoretických či praktických otázek a problémů. Program připravuje studenty na: Studie, analyzovat a vysvětlit lidské kognitivní, jazyk, gramotnost, a proces učení ve formálních i neformálních učebních kontextech od předškolního věku po dospělost; Design a studovat výukové postupy, které zlepšit učení, a vyhodnotit účinnost zásahu; Procesy zvláštního zájmu patří jazyk a symbolický vývoj, jak děti dosáhnout komunikativní kompetence, čtení a psaní získávání a instrukce, využívání počítačových multimediální prostředí s cílem zlepšit výuku v oblasti vědy a dalších oblastech obsahu a uplatňování vzdělávacích videoher vedoucích ke zlepšení učení; Procesy pro charakterizaci zvláštních kategorií osob (např druhý jazyk studentů, nízké SES městské studentů na veřejných / private / obecní školy, studenti se čtením zdravotním postižením) jsou předmětem zvláštního zájmu stejně. Akvizice gramotnosti. Důraz se zde klade na rozvoj čtení a psaní procesů z předškolním věku až do dospělosti. Témata zahrnují následující: Předpoklady a prediktory naučit se číst v pre-čtenáři (např., Phonemic uvědomění, dopisní znalostí, poslech pohádkových knih), čtení slov, pravopis, čtení s porozuměním, získávání slovní zásoba, plynulost, příčiny čtení zdravotním postižením, a instruktážní efektů. Komunikace v rozvoji a učení. Důraz je kladen na komplexních sociálních a kognitivních procesů, ve kterých jsou získané znakové systémy (např jazyk, gramotnost, a počítání). Zvláštní pozornost je věnována specifické postupy a kontextů, v nichž jsou použity tyto systémy. To také zahrnuje; Vznik nových způsobů reprezentace a komunikace, které jsou povoleny podle nově získaných symbolických praktik. jsou rovněž považovány naučné důsledky tohoto orgánu práce, zejména důsledky digitálních médií pro vzdělávání a rozvoj, včetně rozvoje webových prostředích, jako jsou například simulace a videoher. Po výdělku svého doktorského stupně, naši absolventi převzali fakulty nebo výzkumné pozice na univerzitách, veřejných školských systémů a agentur věnovaných vzdělávání a hodnocení, jakož i soukromých společností. Obsah IUGS nabízí následujících stupňů ve vzdělávání: Doktor filozofie (PhD.); Lékař psychologie (EdD.); Disertační práce (PhD), má tendenci být teoretická a zahrnuje více sekundárních pak primární výzkum; Projekt (EdD) má tendenci hledat praktické řešení, nebo výsledek pro otázku nebo potřeby. To zahrnuje více primárních pak sekundární výzkum. studenti doktorského vzdělávání již dříve studovali specifické vzdělávací předměty, které jsou uvedeny níže, které slouží jako předzvěst jako student začne jejich pedagogický výzkum v rámci přípravy na doktorát. Všichni studenti by měli ukázat nadace ročníkové práce v rámci 66. pokročilých stálých úvěrů, které zahrnují ročníkovou práci v: Metody výzkumu v pedagogické psychologie; Kognitivní vývoj a procesy učení ve vzdělávání; Sociální a motivační vývoj v oblasti vzdělávání; Instruktážní problémy: individuální rozdíly, skupinové procesy a školní kontextu; Jazykové a komunikativní vývoj: teorie a výzkum v raném gramotnosti, teorie a výzkumu na čtení zdravotním postižením, vyhodnocení poznávání. Doktorandi vzdělávání v oblasti "učení rozvoj a instrukce specializace" již dříve studovali konkrétní témata jako uvedených níže, které slouží jako základ pro přípravu doktorského výzkumu. 66 Požadované po maturitě kreditů za přijetí předem postavení mohou pocházet z některé z následujících možností: Role školy v americké společnosti; Filosofické základy výchovy; Osnovy a instrukce, Školní poradenství; Čtení / Language Arts, Educational Technology & Emerging média; Gramotnost, angličtina jako druhý jazyk (TESOL); Vzdělávací Měření a posuzování; Současné problémy ve vzdělávání; Vzdělávací vedení; Výchova v ranném dětství; Learning & Development; Základní nebo střední vzdělání metody (anglický / Matematika / Věda / sociálních studií), školské správy; Učebna Engagement a řízení; Student Výuka Internship; Vzdělávání žáků s různými potřebami (zvláštní školy); Inclusion & Collaborative postupů; Charakteristika emoční / Behavioral zdravotním postižením; Vzdělávací Důsledky pro studenty s tělesným postižením; & Health Anglická lingvistika; Public School Finance; Music & Art instrukce; Pravděpodobnost a statistika, Gifted: Kreativní a Talented; Rozmanitost a etika. Jen stupně "C" nebo lépe budou přijímány v převodu pro akademické postavení. Kromě toho studenti celkový průměr musí být "B" nebo lepší. Způsob ukončení obsahovat následující kurzy mají být přijata v návaznosti na IUGS: Education Research I (3 kredity); Education Research II (3 kredity); Disertační práce nebo projekt (18 kreditů); Graduate seminář (3 kredity). Dokončení doktora filozofie (PhD) nebo doktor vzdělávání (EDD) vyžaduje minimálně 93 po bakalářských úvěrů. Sekvence - Advance stojí kurz úvěry v celkové výši minimálně 66 jsou potřebné pro doktorský studijní obvykle přes magisterským titulem. Mohou být užívány souběžně se studenty jiných IUGS kurzu. Studenti musí absolvovat 66 pokročilé stojící absolvent kreditů pro doktorský studijní před plnit své akademické požadavky programu vzdělávání. - Před vstupem do programu, studenti musí předložit přepisy z akreditované instituce obecně přes magisterské (MED, EDM, maed, MAE, msed nebo MSE). jsou zapotřebí dodatečná ročníkovou práci v horních divizních kurzů v pedagogické psychologie, kurz ve statistice, a samozřejmě v experimentální školní psychologie. Studenti se mohou přihlásit do programu, aniž by tyto kurzy, ale před tím, než dokončí své požadavky na vzdělání musí absolvovat kurzy. - Advance stojí kurz úvěry v celkové výši 66 pro doktorský studijní může být užívány souběžně se studenty jiných IUGS kurzu. Studenti musí absolvovat 66 pokročilé stojící absolvent kreditů pro doktorský studijní před plnit své akademické požadavky programu vzdělávání. - Portfolio a přepisy studenta jsou zkoumány děkan po projednání se studentem určit své cíle. Půjčky pro pokročilé stání bude schválen po tomto procesu. - Výběr z Mentor, uznávaný odborník s doktorský titul a v prostoru pro studenta odborných znalostí a souhlasem děkana, student začne pokročilý výzkum v oblasti jejich specializace. -Výzkum I musí být dokončen, která byla schválena, a podána před práce na výzkumu II začíná. - V průběhu výzkumu studenta děkan je v kontaktu s mentorem pomoci při vybavování studenta s výzkumnými nástroje potřebné k provádění svého lineární nebo empirické studie a kategorické datovou analýzu a psychometrics. - Graduate seminář může být dokončen kdykoli v průběhu zápisu studenta na IUGS, ale musí být dokončena před plnit své požadavky na vzdělání. Instruktážní strategie zahrnují, ale není omezen na: - Účelově četby textů a akademickými časopiseckých článků; -interactive Přednášky; - malé skupinové diskuse; - Používání elektronických médií (Questia on-line knihovna poskytuje IUGS a dalších zdrojů údajů jsou vybrány studenta, učitele, a Dean); -Examinations: Kumulativní a komplexní vyšetření s cílem zajistit zvládnutí učiva; - Mentor-vedl vývoj práce nebo projektu; - Podle potřeby nezávislé studijní obory možná potřeboval k dokončení požadované kurzu. [-]

Doktorský Program Dětských Studií

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Denní studium 3 let October 2016 Portugalsko Braga

, Napomáhá cyklus studia na titul PhD v dítě studuje trvá tři roky (na plný úvazek), což odpovídá 180 ECTS. [+]

, Napomáhá cyklus studia na titul PhD v dítě studuje trvá tři roky (na plný úvazek), což odpovídá 180 ECTS. Tento cyklus studia je zaměřen především na rozvoj: systematické pochopení kapacity ve vědecké oblasti; schopnosti, dovednosti a výzkumné metody spojené s vědecké oblasti; schopnost otěhotnět, design, přizpůsobit a provést významné výzkum respektující požadavky stanovené akademické kvality a integrity normami. Tento cyklus studií obsahuje: kurikulární komponentu, která kombinuje kurzy, které jsou společné různým doktorského specialit se specifickými kurzy jednotlivých speciality a průřezových jednotek; vypracování původního práce, navržený speciálně pro tento účel vhodné, aby pobočky znalostí a doktorského oboru. Zvláštnosti: Vizuální komunikace a uměleckého projevu; Dramatická výchova; Speciální pedagogika; Tělesná výchova, volný čas a rekreace; Hudební výchova; Literatura pro děti; Elementární matematika; Metodika a supervize v dětství, vzdělání; Vývojová psychologie a vzdělávání; Child Health; Sociologie dětství. [-]

Doktorát V Oboru Vzdělávání

Mary Immaculate College
Campus forma Denní studium 4 let September 2016 Irsko Rýmovačka

Strukturovaný PhD program je čtyři roky strukturovaný program, který zahrnuje celoroční výzkumných metod, jádro a volitelných disciplína konkrétní ... [+]

Nový strukturovaný PhD (školství)

Strukturovaný PhD program je čtyři roky strukturovaný program, který zahrnuje celoroční výzkumných metod, jádro a volitelných disciplín zvláštní kurzy a všeobecných dovedností a školení. Moduly jsou dodávány v průběhu týdne ao víkendech. Studenti jsou přidělovány dohledu a práce s kontrolním panelem. K dispozici je pravidelné hodnocení a poradenství, aby jste dokončit svůj doktorát v rámci čtyřleté období. Pod vedením profesionálního plánování rozvoje, můžete uspořádat celoroční a výzkumné činnosti v průběhu svého studia.

Jak budu mít prospěch z programu?... [-]


EDD - Lidský A Učící Se Organizace A Výkonné Vedení Programů

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Washington

Doktor školství v lidské a organizační učení je navržen tak, aby profesionálům, s nadací v relevantních teorií, koncepcí a postupů. Hol Doktorský studijní program připravuje studenty ke zpochybnění předpokladů prostřednictvím kritické reflexe a pěstounské skupiny a sebevzdělávání. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov. Studenti jsou vedeni k vytvoření učebních komunit poskytovat kolektivní pomoc, podporovat akční učení a modelovat kulturu učení. [+]

EdD - Human & učící se organizace a Executive Leadership programy Program Doktor školství v lidské a organizační učení je navržen tak, aby profesionálům, s nadací v relevantních teorií, koncepcí a postupů. Hol Doktorský studijní program připravuje studenty ke zpochybnění předpokladů prostřednictvím kritické reflexe a pěstounské skupiny a sebevzdělávání. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov. Studenti jsou vedeni k vytvoření učebních komunit poskytovat kolektivní pomoc, podporovat akční učení a modelovat kulturu učení. Naši studenti Typicky, studenti pracují profesionálové, kteří jsou v polovině nebo vyšší úrovně pozic. Patří mezi ně manažeři, konzultanti a samostatně výdělečně činných podnikatelů z předních organizací různého typu a velikosti. Oni také přinést řadu vzdělávacích prostředí, s mírami v oblastech, jako je podnikání, školství, zdravotnictví a lékařských věd, inženýrství a technologie. Oddělení lidských a organizační učení Oddělení lidské a organizační učení (HOL) je příjemcem dvojnásobný Akademie Development lidských zdrojů "Vynikající Program" Award. Jedná se o první program v tomto oboru ve Spojených státech, která byla založena v roce 1958. Jako pole, lidský a organizační učení se zaměřuje na vzájemné vztahy mezi lidmi, organizacemi a učení, při využití systémových procesů změn za účelem posouzení vlivu a smysl změn. Programy HOL povzbudit studenty ke zpochybnění předpokladů prostřednictvím kritické reflexe a pěstounské skupiny a sebevzdělávání. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov. Studenti jsou vedeni k vytvoření učebních komunit poskytovat kolektivní pomoc, podporovat akční učení a modelovat kulturu učení. The Next Generation of Leaders HOL studenti jsou celoživotnímu učení přicházející z celé země a po celém světě se připojit k naší vzdělávací komunity, půjčování bohatou perspektivu classroom- i mimo ni. Absolventi se ujali postů ve veřejných, soukromých a neziskových organizací, včetně: Titul Organizace Ředitel Training & Development Beers & Cutler Senior Consultant Booze Allen Hamilton Zakladatel a prezident Občanská společnost Consulting Group Executive Leadership Coaching Fortunata Group Director, vzdělávání a praxe Globální aliance Chain Cold Senior Business Consultant IBM Global Business Services Senior Vice President pro lidské zdroje National Geographic Society Výkonný Ředitel River Oak Associates Asistent Dean studentů George Washington University Senior Corporate Director The Ritz-Carlton Doktorský studijní program studijní plán Většina studentů jsou na částečný úvazek a dokončit 6 kreditů (2 chody) za semestr. Studenti také mohou účastnit na plný úvazek, 9 kreditů (3 chody) za semestr. Všechny kurzy jsou nabízeny ve večerních hodinách, jednou týdně, od pondělí do čtvrtka, které umožňuje studentům pokračovat v práci na plný úvazek a zároveň chodit do školy. Osnovy Mlžné spodní, Washington, DC formát kampus je šité na míru individuálním potřebám, která umožní studentům rozvíjet osobní studijní plán. K dispozici je 12 povinných předmětů; studenti zvolit zbývající volitelných předmětů s programem koordinátora vytvořit individuálně navržený program, kolem jejich oblasti zájmu; např organizační rozvoj a změna; individuální a kolektivní procesy učení; Globální HOL; atd. Volitelné předměty mohou zahrnovat některé kurzy v rámci jiných odděleních u GW nebo ve Washingtonu metropolitní oblasti konsorcium univerzit. Povinné předměty (39 kreditů) HOL 8700: Základy humánní organizačního učení (3 kredity) HOL 8701: teorie, výzkum, a praxe ve vzdělávání dospělých (3 kredity) HOL 8702: Teorie & Design of Org. Diagnostika & Development (3 kredity) HOL 8703: Human Systems Změna (Consulting dovedností) (3 kredity) HOL 8704: Vedení teorie, výzkumu a praxe (3 kredity) HOL 8706: Interdisciplinární četba HOL (3 kredity) EDUC 8110: nápady, problémy a postupů v oblasti vzdělávání (3 kredity) EDUC 8120: Skupina Porovnání Design & Analýzy (3 kredity) EDUC 8122: Kvalitativní metody výzkumu (3 kredity) EDUC 81xx: Advanced Research Methods (3 kredity) HOL 8720: Applied Research in HOL (3 kredity) HOL 8722: Advanced Problémy v HOL (3 kredity) HOL 8998: Pre-Disertační seminář (3 kredity) Volitelné předměty (18 kreditů) HOL kurzy: Organizační učení, Posuzování Impract RLZ úsilí zvýšit kapacitu učit se, činnostní učení, smysluplné pracoviště, pracovních skupin a týmů v organizací, mezinárodních a Multilcultural HRD, globalizace a změny, pracovní identitu a společný rozvoj dospělých, výzkum a nezávislá studie, Cvičení v HOL Disertační práce (12 kreditů) Po přijetí do doktorského kandidaturu, studenti musí zaregistrovat po dobu minimálně 12 hodin úvěru v disertační psaní kurzu, Holly 8999, před obhajobě disertační práci. Pokud zájemci dosáhnou 24 hodin úvěru HOL 8999 před bránit své disertační práce, musí se zapsat do 1 kredit z HOL 0940 za pololetí poté, dokud obhajobě disertační práce je kompletní. Doktorát v oboru lidské a organizační učení Tento program je určen pro profesionály s nadací v relevantních teorií, konceptů a praktik vůči usnadněním iniciativ v oblasti změny i ve stále více efektivní vůdce a rozhodovací pravomocí. Naši studenti pocházejí z různých profesí, včetně obchodu, zdravotnictví, armády, školství, federálními agenturami, IT a výroby a mají celou řadu akademických prostředí s stupňů v oblastech, jako je strojírenství, psychologie, zdravotnictví a lékařských věd, humanitních a podnikání , Tato různorodá populace obohacuje vzdělávací zkušenost pro spolužáků a poskytuje místní i globální navazování kontaktů. Foggy Bottom kampus ve Washingtonu, DC nabízí večerní kurzy pro profesionály. Kurikulum se zaměřuje na organizační záležitosti, jako je strategické změny, transformační vedení, individuální a skupinové procesy učení, organizačního rozvoje, globální a mezinárodních otázkách, humánní organizace, virtuální organizace, význam práce a sebevzdělávání. Kromě dokončení požadované ročníkovou práci, studenti pracují s poradcem vytvořit individuálně navržený program, kolem plochy studenta zájmu. Všechny třídy v mlžné spodní akademické půdě jsou nabízeny na weeknights. Virginie Science & Technology kampus v Ashburn, Virgina, je domovem pro doktorský kohorta se zaměřuje na vzájemné vztahy mezi lidmi, organizacemi a učení, při využití systémových procesů změn. Program podporuje studenta zpochybnit předpoklady prostřednictvím kritické reflexe a podporuje skupinu a self-nařídil učení. Všechny třídy v Virginia Science & Technology areálu jsou k dispozici na jednom pátku do soboty víkend měsíčně, což umožňuje studentům pokračovat v práci na plný úvazek, přičemž sleduje jejich míru. Highlights Aplikovaná Vedení: Všední den večerní kurzy umožňují studentům aplikovat, co se učí na svém pracovišti další den. Studenti patří manažeři, konzultanti, personalistům a samostatně výdělečně činných podnikatelů z předních organizací různého typu a velikosti. Oni také přinést řadu vzdělávacích prostředí, s mírami v oblastech, jako je podnikání, školství, zdravotnictví a lékařských věd, inženýrství a technologie. Přizpůsobené studijní plán: Tento formát je přizpůsoben individuálním potřebám, která umožní studentům rozvíjet osobní studijní plán. Student si volí volitelných předmětů k vytvoření individuálně navržený program, kolem jejich oblasti zájmu s možností v organizačního rozvoje a změn; individuální a kolektivní procesy učení; nebo globální HOL. Volitelné předměty mohou zahrnovat některé kurzy v rámci jiných odděleních u GW nebo ve Washingtonu metropolitní oblasti konsorcium univerzit. Optimalizace personální a organizační růst: Multidisciplinární přístup k organizačním studie čerpá z oblasti managementu, sociologie, psychologie, antropologie a vzdělávání. Program je zaměřen na zvyšování schopnost učení jednotlivců, týmů a organizací pro optimalizaci organizační růst a efektivitu. Výkonný Leadership Doktorský Program (ELP) ELP je osvědčený výkonný dodávka doktorský program, který úspěšně sloužil učenec profesi komunitu za posledních dvacet sedm let. Nachází se na George Washington University Virginie Science and Technology Campus v Ashburn, VA., ELP nabízí prostorný výkonný campus nachází jen několik minut jízdy od mezinárodního letiště Dulles, různé možnosti podání a několik nákupních míst. Pro studenty, kteří létají ve svých jednou za měsíc tříd, Ashburn je ideálním místem kombinující snadný přístup s příkladnou zařízením. Uvnitř učebny program ELP rozvíjí učených z praxe se zaměřením na vzájemné vztahy mezi lidmi, organizacemi a učení. Program podporuje studenty napadnout předpoklady o organizacích a měnit prostřednictvím kritické reflexe, výzkumu a spojující stipendium do praxe. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov prostřednictvím četby, aktivit a písemných prací. Formát kohorta poskytuje ELP učených lékařů výhodu oproti tradičním oborové modelu. Zkušenosti učení je kolektivní, a jednotlivci poskytnuta možnost vyjádřit talent a zájmů, objevovat nové a rozvíjet jako jednotlivci i jako tým. Studenti jsou vedeni k vytvoření učebních komunit poskytovat kolektivní pomoc, podporovat akční učení a modelovat kulturu učení. Absolventi svědčí o síle modelu ELP kohorty, a rozsáhlá síť ELP kamence pravidelně podporovat současných studentů prostřednictvím odborného vedení studenta-vedl panelů, a přes několik formálních i neformálních prostředků. V průběhu programu, jakož i po ukončení studia, program poskytuje a udržuje řadu zdrojů, které udržet ELP síť. Patří mezi ně e-mailové seznamy e-mailů, speciální reproduktor semináře, schopnost a absolventi diskusní panely a společenských akcí. Pro více informací se obraťte na výkonnou Leadership Program na telefonním čísle (571) -553-8396. Věříme v sílu učení ELP je organizován kolem čtyř pilířů: učení, vedení, kultury a změnu. Náš multidisciplinární přístup k organizačním studie čerpá z oblasti managementu, sociologie, školství, biologie, psychologie a antropologie, mezi ostatními. Náš výzkum a učenec profesi Program se zavazuje: Zvýšení učení schopnosti jednotlivců, skupin a organizací pro optimalizaci organizační udržitelnost, odolnost a efektivitu. Zvýšení vůdčí schopnosti jednotlivců, skupin a organizací s cílem splnit velkých výzev 21. století. Zvýšení chápání kultury: viditelného i neviditelného, ​​známé a neznámé, a jak tyto weby významu a normy ovlivňují učení, vedení a změnu. Zvyšování porozumění změně teorií, procesů a mechanismů s cílem splnit rostoucí požadavky nestálé, nejisté, a komplexním prostředí. Rozvoj výzkumné dovednosti, aby bylo možné navrhnout a provádět efektivní průzkum týkající se organizačních záležitostí. Proč doktorát v lidské a organizační učení z Výkonné Vedení Programu? ELP nabízí osvědčenou vzdělávání vedoucích pracovníků doktorské zkušenosti, rozsáhlou síť absolventů spojů, proslulý fakulty a vzdělání, které otevírá dveře. Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám a očekáváním středně- až profesionálů senior úrovni v mnoha ohledech. Třídy jsou naplánovány na jednom víkendu (pátek a sobota) měsíčně, což umožňuje studentům pokračovat v práci na plný úvazek a zároveň chodit do školy. Letní pobyty jsou plánovány v dostatečném předstihu s cílem maximalizovat učení a zároveň minimalizovat přerušení práce. Ve třídě, učení je posílena prostřednictvím sdílení odborných zkušeností, akční učení a kritické reflexe. Skupinové a týmové aktivity zrcadlo reálných situacích, a mnoho, ne-li všechny úkoly vyžadují explicitní spojení se světem praxe. Žádné dva studenti v naší ELP programu jsou podobné, a typicky pohybuje ve věkovém rozmezí od 30 do 70 let. Tyto celoživotního studenti pocházejí z celé země a po celém světě k účasti na učící se komunity ELP. Naši žadatelé pokrývají celou řadu odborných znalostí a mají nepřeberné množství životních zkušeností - čerpáme studenty z podnikového, non-zisku, zdravotnictví, high-tech, vzdělání, výroba, vojenské a federálních organizací. Typický kohorta se skládá z 20 až 24 studentů. Každý student má minimálně pět let zkušeností na nadřízeného nebo výkonné úrovni. Kohorty jsou složené z vedoucích pracovníků, HRD lékaři, poradci, osoby samostatně výdělečně činné živnostníky a dalších profesionálů senior úrovně. Studenti, kteří žádají o programu mají také celou řadu vzdělávacích prostředí, s stupňů v oblastech, jako jsou obchod, strojírenství, zdravotnictví a lékařských věd a technologií. Nový kohorta začíná každý rok v červnu s letní semestr zasedání a pobytem v areálu Ashburn (poznámka: všechny kurzy ELP jsou dodávány v Ashburn). Studentů jsou zapsáni v předem stanoveném pořadí kurzů, které jsou naplánované na počátku kohorty, dává studentům možnost pečlivě plánovat své pracovní a studijní plány v dostatečném předstihu. Po dvou a půl letech kurzu, studenti pustit na své disertační cestě s jejich zvolené disertační židle (například člen ELP fakulty). Fakulta poskytuje celou řadu podpěr a struktur s cílem usnadnit dokončení disertační práce, které jsou obvykle dokončena do dvou až dva a půl let po ročníková práce je dokončena. [-]

Lékař Vzdělávání (vzdělávací Správa)

Hatyai University
Campus forma Denní studium June 2017 Thajsko Hat Yai, Songkhla

Doktor školství (Educational Administration) Program vytvoří řídící představitele pro vzdělávací instituce z veřejného a soukromého sektoru se specializací na školské správy, jakož i morální a profesní etiky k dosažení maximálních výsledků výkonnosti organizace. [+]

. lékař vzdělávání Doktor školství (Educational Administration) Ed. D. (Educational Administration) Filozofie Programu The Doktor školství (Educational Administration) Program vytvoří řídící představitele pro vzdělávací instituce z veřejného a soukromého sektoru se specializací na školské správy, jakož i morální a profesní etiky k dosažení maximálních výsledků výkonnosti organizace. Ti vůdci mohou integrovat znalosti v oblasti řízení s výzkumem na podporu trvalého rozvoje organizace, komunita, společnost a národ. Filozofií tohoto programu, a tak je "Znalosti, osvícení, a důstojnost směrem k udržitelné prosperity." Tento program vítá zájemcům, vedoucích pracovníků ve vzdělávacích organizací z veřejného i soukromého sektoru, inspektore generálů, principy, pedagogů, vzdělávání manažerů, akademici učitelé na vysokých školách, vzdělávací, výzkumné pracovníky dohledu, výchovných poradců z veřejného i soukromého sektoru, a koordinátorů mezinárodních vzdělávacích institucí. Cíle programu K výrobě Ph.D. absolventy se schopností stát profesionální manažer a výkonný. Absolventi budou znalosti a schopné rozvíjet vzdělávání v souladu s normami Rady učitelů. K výrobě Ph.D. Absolventi s možností, aby se stal profesionálním development manager, akademické vůdce a zajištění kvality vůdce. Absolventi budou znalosti k výrobě akademické práce, manažerské kurzy, a provádět měření a hodnocení výuky a učení. K výrobě Ph.D. absolventy se schopností plánovat a organizovat studentské aktivity, kvality podpora vzdělání, zdroje získávání vzdělání a výzkum vedení, které vytvoří nové poznatky ve školské správy na základě kvalitativních i kvantitativních metod. K výrobě Ph.D. absolventi s vedením, zodpovědnost, kritické myšlení, schopnost syntetizovat dat, dovedností lidských vztazích a managementu vzdělání sítí. K výrobě Ph.D. Absolventi, kteří jsou odborníkům v intelektuálním, inovace a komunikaci. Absolventi budou mít znalosti o využívání informačních technologií a výchovného dohledu s morální a etiky profesionálního chování. Poskytnout příležitosti a zkušenosti v operativním řízení a řízení změn v kontextu správy školství, stejně jako hospodářství, společenské vědy, náboženství a multikulturní Natters. Absolventi budou mít znalosti o řízení ASEAN Společenství, strategické plánování pro místní rozvoj, řádnou správu věcí veřejných směrem k dokonalosti managementu a mezinárodního vzdělávání. Režimy studia Ph.D. Program nabízí dva režimy studia pro studenty: Plan 1: Režim práce (na základě výzkumu): ne méně než 48 kreditů Plán 2: Režim v kurzu: ne méně než 60 kreditů instruktážní Datum Studovat ve všední dny nebo v sobotu a neděli v normálních semestrů a letní sezení během trvání studie 3 roky (ne více než 6 let). Naučné datum by mohlo být upraveno podle potřeby a považuje za vhodné programového výboru. studijní programy (1) Nadace kurzy 906-501 Školy Správa a školské správy Teorie 906-502 seminář pro výzkum designu 906-503 seminář v angličtině pro doktorát Poznámka: Odchylka od kurzů Foundation budou schváleny Ph.D. Programový výbor. (2) Základní kurzy 906-601 Advanced Research Kvantitativní výzkum a kvalitativní výzkum 906-602 Rozšířené statistiky a analýzy dat 906-603 Seminář správy profese rozvoj, vedení a zajištění jakosti 906-604 Seminář v rozvoji vzdělávání, učení, měření a vyhodnocování výuky 906-605 Seminář studentské záležitost, aktivit a kurzů vlastnosti Podpora 916-606 Seminář morálky, etiky a etikety 906-616 Praktikum z školské správy (Poznámky: V případě, že kandidát je výkonným od vzdělávací instituce se požaduje, aby kandidát provádět specifické odborné školské správy po dobu nejméně 90 hodin a řídit alespoň jeden odborný článek na skutečné správy provedena. Ostatní případy jsou předmětem uvážení programového výboru). (3) volitelný předmět vybraný (jeden subjekt) z následujícího seznamu předmětu: 906-607 Změnit Administration Psychology 906-608 správa v kontextu multikulturního Společenství a místně 906-609 Seminář školské správy ASEAN komunity 906-610 Strategické plánování pro společenství a místní rozvoj 906-611 Rozvoj lidských a dozor nad ním 906-612 Seminář správě Interdisciplinární Cross Knowledge 906-613 seminář v řádné veřejné správy, akademické kvalifikace a Excellent 906-614 Seminář International Education Administration 906-615 lidského vztahu a vzdělávací Administration Network (4) Disertační kurzy Poznámky: Všichni kandidáti musí projít kvalifikační zkoušky (QE), aby se staly způsobilými před vedení disertační práce. 906-701 disertační práce 1 906-702 disertační práce 2 Kvalifikace kandidátů Kandidáti musí mít magisterský titul nebo jeho ekvivalent z instituce vyššího vzdělávání, nacházející se jak v Thajsku, tak v zahraničí a programy musí být schválena Úřadem vysokého školství komise (OHEC) nebo Úřadu Komise pro veřejnou službu (OCSC). V případě použití režimu disertace, kandidáti musí být provedeny alespoň jeden magisterský studijní práci nebo výzkum, který byl publikován akceptované zdroj (y). Kandidáti musí mít zkušenosti s prací ve vzdělávací instituce v souladu s právními předpisy uloženy nebo předepsaných Radou učitelů nebo ministerstvem školství, z nichž je certifikována, kterou orgán dohledu (y), s výjimkou těch, kteří absolvoval magisterský studijní program s vedením zápisu průběhy nejméně 15 kreditů v rámci binárního systému, nebo jiných příbuzných oborů považuje za vhodné programového výboru. Kandidáti musí projít anglický test pokročilosti na organizovaný Hatyai univerzity, nebo složit zkoušku TOEFL se skóre alespoň 500, nebo složení zkoušky IELTS se skóre alespoň 5,5; Obě zkoušky musí být přijata během posledních 2 letech dvě ode dne žádosti (s výjimkou pro kandidáty, kteří absolvovali instituce, ve které je angličtina využívaných ve výuce a učení jak v domácí i cizí zemi.) Kandidáti musí předložit výsledky testu o odborné způsobilosti anglické, který vyhovuje požadavkům univerzity. Uchazeči musí mít potenciál a připravenost ke studiu v doktorském studijním programu. Kandidáti musí nebyly odsouzeny jakéhokoli trestného činu. Uchazeči nesmí mít nakažlivé choroby, tj, tuberkulóza nebo jiné chronické nemoci, tj, alkoholismus nebo být závislý na drogách. Kandidáti musí předložit lékařské osvědčení vydané certifikovaným lékař pro přijetí. Náklady Programu Náklady na celém osnov je THB 600 tisíc. Náklady programu je THB 100.000 baht za semestr, včetně: Univerzita poplatek: 30.000 THB Úvěrové poplatky: (přednáška / disertační THB 5000 za úvěr, nadace samozřejmě THB 2500 na úvěr) Studijní materiál poplatky Počítačové a internetové sítě poplatky Zahraničními akademickými výlet poplatky Kvalifikační zkouška poplatek Disertační návrh poplatek za zkoušku Obhajoba disertační práce poplatek Seminář poplatek za disertační povýšení Ostatní poplatky pro postgraduální vzdělávání, včetně: Vstupné Zkouška: THB 1000 Nová Registrační poplatek Student: THB 2500 Poplatek za pozdní registraci: 100 THB za den Poplatek za vedení Status: THB 5000 za semestr Student poplatek průkaz: THB 200 Po splatnosti knihovna kniha poplatek (y): THB 5 za den za knihu Oznámení nebo certifikace písmeno poplatek (y): THB 300 Graduate registrační poplatek: THB 5000 Přijímací Požadavky Kopie maturitní osvědčení a originál musí být předložen: magisterský diplom nebo ekvivalent. Kopie akademického transkriptu a originál musí být předložen: magisterské nebo ekvivalentní. Kopie TOEFL, IELTS nebo jakýmikoli jinými anglickými zkušebních skóre (ne více než 2 roky) (pokud je k dispozici) Doporučující dopis. Lékařské osvědčení vydané autorizovaným lékařem. Kopii průkazu totožnosti občana nebo cestovního pasu. Kopie rezident registračních (Thai žadatelů). Dva jedno palců velikost fotografie. Poplatek za podání žádosti (bahtů 500). Výzkumná koncepční rámec papír, 10 stran (A4). Přijímací řízení Písemná zkouška (rozsahy vyšetření, včetně metodice výzkumu a principy kurzů) Přijímací pohovor Přijímací Datum Datum přijetí bude oznámen na internetové adrese http://www.hu.ac.th/eng Přijímací oznamování výsledků Přijímací Výsledky budou oznámeny na internetové adrese http://www.hu.ac.th/eng [-]

Doktor Vzdělávání

Oral Roberts University
Campus nebo Online September 2016 Spojené státy americké Tulsa

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. [+]

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. Graduate School of vzdělávání ve ORU se zavazuje poskytovat příležitost pro jednotlivce v reakci na výzvu Boží stát "transformované profesionální křesťanské pedagogy." Vzdělávací školení z křesťanského pohledu na svět je nejlepší způsob, jak dosáhnout tohoto významného cíle, a to je to, co dostanete v ORU Graduate School of vzdělání - znalosti, dovednosti a inspiraci základny pomáhat vliv a transformovat život. Tento program, určený na téma "transformovaných pedagogy", připravuje odborné křesťanské pedagogy jít do světa každého člověka s vášní pro Krista a zároveň vštěpovat silné etické chování, znalosti a kompetence svých studentů, kteří budou na oplátku, změna společnosti. ORU Graduate School of školství míry poskytuje příležitost pro jednotlivce, kteří mají křesťanské principy získat pokročilé příprava na profesní odpovědnosti v oblasti vzdělávání po celém světě. Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro nabídky kurzů se stala intenzivní, ale příjemný 4-denní formát modul třídy. Tyto moduly mají rozsáhlé před a po cvičení, simulace a dynamické ve své třídě diskuse. Unikátní síla tohoto programu je, že studenti přispívají národní a mezinárodní perspektivy. Základní kurzy Všichni doktorandi jsou povinny přijmout následující základní kurzy: Organizační teorie ve správě, historie a filozofie výchovy, vedení studií, strategií pro vzdělávací změny, a současné problémy kurikula. Tyto předměty jsou navrženy tak, aby pomoci studentovi při dokončení doktorské komplexní vyšetření. Oblasti koncentrace - Vysoká škola a Vyšší vzdělání správa - Veřejná škola Správa - Správa Christian School Výsledky Ty, kteří hledají doktora Udělen najdete celou řadu možností profesního rozvoje. Některé oblasti jsou: - University prezident - University děkan - univerzitní oddělení židle - Univerzitní profesoři - inspektoři - Principal - Administrators [-]

Doktorát V Vzdělávání EDD

University of Stirling
Campus forma Denní studium Kombinované August 2016 Spojené království Stirling Inverness Stornoway + 2 více

Ať už jsou vaše profesní zájem v oblasti vzdělávání - od škol, vysokých škol a univerzit na profesionální práci, založené a celoživotního učení, nebo politika rozvoje - profesionální doktorát (EdD), může být tou pravou volbou pro vás. Profesionální doktorát v oboru vzdělávání je prospěšný a náročné, a může být dokonce život měnící zkušenost. Na Stirling, budete připojit multi-profesní skupiny studentů a akademických pracovníků zaostřování ... [+]

. Doktorát v oboru vzdělávání Edd Ať už jsou vaše profesní zájem v oblasti vzdělávání - od škol, vysokých škol a univerzit na profesionální práci, založené a celoživotního učení, nebo politika rozvoje - profesionální doktorát (EdD), může být tou pravou volbou pro vás. Profesionální doktorát v oboru vzdělávání je prospěšný a náročné, a může být dokonce život měnící zkušenost. Na Stirling, budete připojit multi-profesní skupiny studentů a akademických pracovníků zaměřených na výzkum, který má příznivý vliv na odborné praxe a politiky. Důvodů, proč studovat u nás Budete přispívat k celkovému výzkumných kapacit v oblasti vzdělávání, čímž rozdíl do praxe a / nebo politika Získáte profesionální doktorát z školy vzdělání, které je jedním z nejlepších ve Velké Británii a byl jako první ve Skotsku k nabídce EdD Ty budou podporovány v rozvoji znalosti, dovednosti a porozumění výzkumu výzkumníky expert na vzdělávání a sociálních věd Budete být zavedeny na přední hrany empirického a teoretického výzkumu v multi-disciplinární a Mutli profesionálním prostředí Budete mít přínosy flexibilním programem, který vás podporuje prostřednictvím různých fázích výzkumného procesu Cíle kurzu Lékař ve vzdělávání (EdD) na škole školství je ideální příležitostí pro profesní rozvoj zkušených odborníků, kteří se snaží zlepšit a využít jejich odborných znalostí ve výzkumu. Odborníci, kteří se náš EdD pocházejí z nejrůznějších oborů a zemí, ale všichni sdílejí obavy se vzdělávání a odborné vzdělávání v organizačních uspořádání, jako jsou školy a dalšího / vyššího vzdělávání, v sociálních či zdravotních-související organizací, nebo v soukromých a vládních orgánů. EdD vám umožní rozvíjet výzkum na vlastní pěst vybraná témata způsoby, které jsou hluboce připojeny k důležitým profesních zájmů, postupů, politik a dopady. Stejně jako PhD, EdD splňuje požadavky pro výrobu významného, ​​originální a důsledné příspěvek k poli. Výrazně, Program EdD začíná učil moduly před kontrolované výzkumné fáze zahájit. Učil moduly prohlédnout teorií a paradigmat výzkumu a orientací na metodice a šetření. Struktura a obsah Doktorát ve vzdělávání (EdD) je inovativní interdisciplinární program nabídl na flexibilní plný a částečný úvazek školami školství a aplikované sociálních věd. Moduly jsou vyučovány na tvář face-to-a smíšené bázi. Sumativní hodnocení pro moduly bude založeno na práci v kurzu a budou posouzeny prostřednictvím úkolů asi 3000 slov. Délka. Program se skládá ze sedmi základních modulů učil, následuje provádění empirické studie se zaměřila na aspekt odborné praxe a výroby doktorské práce 45,000 slov. Disertační EdD vede do výroby 45.000 slovo práce pod odborným dozorem personálu od školy. Pracovní příležitosti Předchozí studenti EDD zahrnovaly: školní učitele a pracovníky dalšího vzdělávání, vedoucí představitele v oblasti vzdělávání a dalšího vzdělávání, TESOL odborníky a profesionální pedagogů v oblastech, jako je medicína, farmacie, ošetřovatelství, účetnictví, mapování a vědy o živé přírodě. Tito studenti čerpali značně na své nově vyvinuté výzkumné kapacity a původních studií, které dopad na jejich osobní, organizační, a širší odborné sféry praxe a politiky. Poplatky 2016/17 zámoří 33000libra 2016/17 Home / EU 4500 liber 2015/16 zámoří 34,000libra TBC 2015/16 Home / EU Akademické požadavky Je třeba zvážit pro přijetí do stupně, bude kandidát normálně mít dobrý diplom v oblasti vzdělávání nebo příbuzného předmětu od vysoké školy ve Spojeném království, nebo stupeň odpovídající normy z instituce mimo území Spojeného království. Výjimečně, kandidát s učením získané prostřednictvím rozsáhlých relevantní odborné praxe může být považováno za přijetí. Se očekává, že kandidáti mají dobré početní schopnosti a ochotu zapojit se do hloubky a šířky s statistické analýzy. Požadavky na anglický jazyk Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, musíte mít jednu z následujících kvalifikací jako důkaz svých anglických jazykových dovedností: IELTS: 6.5 s 6.0 minimem v každé dovednosti Cambridge Osvědčení o znalosti angličtiny (CPE): Třída C Cambridge Certificate of Advanced English (CAE): Třída B Pearson Test z angličtiny (Academic): 60 s 56 v každé komponenty IBT TOEFL: 90 s ne subtest méně než 20 Pokud nesplňují požadované skóre budete mít možnost přihlásit se k jedné z našich pre-zasedáními kurzy angličtiny. Pro úspěšnou registraci je třeba držet na podmíněnou nabídku pro váš kurz a mít IELTS skóre 0,5 nebo 1,0 pod požadované úrovni. [-]

EDD / PhD, Vedení, Komunitní školy

Concordia University Chicago Online
Online forma Přihlašování započato Spojené státy americké Chicago

Podle amerického sdružení vysokých škol Společenství (2010), komunitní školy, stejně jako mnoho jiných amerických institucí, zažívají vedoucí mezeru celá řada současných vůdců do důchodu. Kromě toho vůdčí schopnosti nyní požadované rozšířily z důvodu větší různorodost studentů, pokroky v technologii, vyžaduje odpovědnost a globalizace. [+]

Podle amerického sdružení vysokých škol Společenství (2010), komunitní školy, stejně jako mnoho jiných amerických institucí, zažívají vedoucí mezeru celá řada současných vůdců do důchodu. Kromě toho vůdčí schopnosti nyní požadované rozšířily z důvodu větší různorodost studentů, pokroky v technologii, vyžaduje odpovědnost a globalizace. Tato specializace v Community College vedení je určen k přípravě vůdce pro službu v jedné ze 1300+ institucí celoplošného sloužících více než 13 milionů studentů. (2012 Fact Sheet, OPUS). Je určen pro studenty, kteří jsou sloužící dovnitř a připravují pro rozvíjející se vůdčí role v rámci nastavení Community College. Ročníková práce umožňuje kandidáty na postup, komunitní školy směrem k pokračující veřejně prospěšných prací a vzdělávací excelence. Nabízeny jako obor v rámci EDD a doktorského programu ve vedení, tato specializace je zaměřena na podávání / vedením obce a dvouleté / junior vysokých škol, stejně jako dalších vyšších institucí. Zkoumá a zkoumá zásady, postupy, postupy a institucionálních otázek a kultury a systémy, ve kterých vedoucí pracují. Na druhé straně osnov budou studenti čerpat a stavět na znalostech a zkušenostech spojených s jejich profesionální práci. Kromě toho budou studenti muset zdokonalit silných výzkumných dovedností a mít znalost založené na důkazech rozhodování. Zakotvena v tématech týkajících se vzdělávání a Community College systémů vyššího ve Spojených státech, tato specializace poskytuje příležitost k prozkoumání vlivu globalizace a technologie na Community College systému, schopnost, osazenstva a studenty. Klíčové kompetence Jádro vedení kompetence schválené americkým sdružením Colleges-organizační strategie Společenství, řízení zdrojů, komunikace, spolupráce, Community College advokacii, a profesionalitu, slouží jako rámec pro tuto specializaci studia. Tato specializace je navržen tak, aby studentům: Pochopit složitost vysokého školství a organizační a obchodní principy a postupy. Porozumět složitosti Community College systému a dvouletých institucí. Aplikovat a analyzovat učení řešení, která podporují a pohánějí Community College a dvouletou vzdělávací podnik, retenční student a úspěch studentů. Strategicky podporovat různé zúčastněné strany s informováni a soudnýma rozhodnutí. Identifikovat a integrovat vedení směry, která se ztotožní s institucionální poslání a sdělení vize. Cvičení profesionální etické chování, které podporuje institucionální poslání a přidělování zdrojů na podporu a dosažení institucionálních cílů. Učební cíle Kromě obecných cílů vedoucích oddělení a jeho programů, budou studenti získat znalosti, dovednosti a kompetence vedení vložené do zaměření programu v Community College vedení. Studenti, kteří úspěšně dokončí tento specializaci a programu: Být vědomi současných i nových trendů v oblasti vysokoškolského vzdělávání, komunitní školy, a aplikovat něčí znalosti osvědčených postupů na podporu retence studentů, akademické úspěchy a institucionální účinnosti. Ocení různé pohledy vedení ve vysokoškolském vzdělávání / Community College vedení v oblastech systémů, organizačních změn, výsledky hodnocení a výzkumné modely pro zapojení a efektivní podporu institucí. Integrovat stávající teorie a osvědčených postupů institucionální do svého osobního a profesionálního výkonu na podporu institucionální zdraví a udržitelnost. Doktorský studijní specializace vedení v Community College vedení připravuje absolventy pro vedoucí pozice v pomaturitním, Community College, junior / dvouletých vysokých škol a vysokoškolských systémů, stejně jako státní politiku a administrativní pozice. V mnoha případech budou absolventi být zastoupeny ve vyšších řadách vzdělávání fakulty; střední a vyšších administrativních pozicích úrovni, a podpůrné služby studenta. Kromě toho tento obor připravuje absolventy pro poradenství, školení a rozvoje pozic, stejně jako role rozvojové politiky státu. Kariéra Bureau of Labor Statistics předpovídá, že počet odborných pozic v oblasti vysokoškolského vzdělávání bude i nadále docházet silný růst, zejména proto, že odchod současných správců bude pokračovat. Dvě třetiny současných prezidentů a dalších klíčových administrátorů bude do důchodu v příštích sedmi až osmi letech; 62.000 nových členů fakulty na plný úvazek bude rovněž zapotřebí se tohoto časového období. Specializace na Community College vedení pomáhá připravit studenty sloužit v instruktážní, administrativních a podpůrných rolí v Community College, 2-leté vysoké školy a potenciálně nastavení vysokých škol. Senior vedení pracovních příležitostí v rámci nastavení Community College, které spoléhají na vyšší tituly patří: děkan, vedoucí katedry, vedoucí schopnosti, ředitel, prezident Provost a viceprezident. Pokračování je vzorkování potenciálních kariéry v rámci Community College a stanovení dvouletého: Přijímací důstojník Akademický advisement akademické záležitosti Akademický programování Distanční vzdělávání Diversity management Řízení zápisu / studenta nábor Finance kancelář Služby finanční pomoc Služby v oblasti lidských zdrojů Návod Institucionální postup marketing registrátor kancelář obytný život retenční služby služby pro studenty Workforce vývoj důstojník [-]

PhD (vzdělávání)

Taylor’s University
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 6 let Přihlašování započato Malajsie Subang Jaya + 1 více

Kandidáti sledují PhD (školství), musí vypracovat nezávislé myšlení přístup a jedinečné znalosti ve své vlastní výzkumné zájmu. Nezávislý výzkum vyžaduje pečlivý a důkladné vyšetřování téma s cílem formulovat nové a originální nápady, poznatky a teorie. [+]

PhD - Pedagogika

Kandidáti sledují PhD (školství), musí vypracovat nezávislé myšlení přístup a jedinečné znalosti ve své vlastní výzkumné zájmu. Nezávislý výzkum vyžaduje pečlivý a důkladné vyšetřování téma s cílem formulovat nové a originální nápady, poznatky a teorie.

Všichni doktorandi jsou povinni účastnit modulů Metodologie výzkumu a Advance Metodologie výzkumu v prvním roce jejich kandidatury.

Taylorův škola vzdělání je odhodlána rozvíjet pedagogové, kteří jsou vášniví o učitelské profese. Pomáháme studentům znalosti, dovednosti a kompetence Nejlepší učebna postupy, které zahrnují nejmodernější technologie.... [-]


Doktorát V Pokročilém školské Správy

Argosy University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Tampa

Argosy University, program, Tampa Advanced Vzdělávací správa je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Náš doktor pedagogiky (EdD) v rámci programu Advanced školské správy je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce ... [+]

Doktorát v oboru správy Advanced vzdělávací Argosy University, program, Tampa Advanced Vzdělávací správa je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Náš doktor pedagogiky (EdD) v rámci programu Advanced školské správy je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDD v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Argosy University, Tampa Pokročilé Vzdělávací administrace programu Výsledky Interstate School Leaders Licensure Consortium (ISLLC) Normy Standardní 1 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že usnadní vývoj, artikulaci, implementaci a správcovství vize učení, která je sdílena a podporované všemi zúčastněnými stranami. Funkce Spolupracovat rozvíjet a provádět společnou vizi a poslání Shromažďovat a používat údaje k identifikaci cíle, posoudit efektivitu organizace, a podporovat organizační učení Vytvořit a zavést plány k dosažení cílů Podporovat trvalý a udržitelný zlepšování Sledovat a hodnotit pokrok a revidovat plány Standardní 2 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že zastává, pečující, a udržování kulturu školy a vzdělávací program, přispívající k vzdělávání studentů a zaměstnanců profesní růst. Funkce Pečovat a udržet kulturu spolupráce, důvěry, učení, a vysoká očekávání Vytvořit komplexní, přísné a soudržný kurikulum Vytvoření osobní a motivující prostředí k učení pro studenty Dohlížet instrukce Rozvíjet posuzování a odpovědnosti systémy pro sledování pokroku studentů Rozvíjet kapacitu instruktážní a vedení zaměstnanců Maximalizovat čas strávený na kvalitu výuky Podporovat využívání nejúčinnějších a vhodných technologií pro podporu výuky a učení Monitorovat a vyhodnocovat dopad naučným programem Standardní 3 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že zajistí řízení organizace, provozování a prostředků pro bezpečnou, efektivní a účinné vzdělávací prostředí. Funkce Sledovat a vyhodnocovat řídící a provozní systémy Získat, přidělit, zarovnání, a efektivně využívat lidské, fiskální a technologické zdroje Podporovat a chránit blaho a bezpečnost studentů a zaměstnanců Rozvíjet kapacitu pro distribuované vedení Ujistěte se, učitel a organizační čas je zaměřena na podporu kvalitní výuku a učení žáků Standard 4 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta spoluprací s fakultními a členy jejich společnosti, reagovat na různorodé zájmy a potřeby komunity, a mobilizaci prostředky komunity. Funkce Shromažďovat a analyzovat údaje a informace relevantní pro výchovného prostředí Podporovat porozumění, uznání, a používání různých kulturních, společenských a intelektuálních zdrojů Společenství Vybudovat a udržovat pozitivní vztahy s rodinami a pečovateli Vybudovat a udržovat produktivní vztahy s komunitou partnery Standard 5 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že jednají čestně, spravedlivě, a etickým způsobem. Funkce Zajistit systém odpovědnosti za akademické a společenského úspěchu každého studenta Principy Modelové sebeuvědomění, reflektivní praxe, transparentnosti a etického chování Chránit hodnoty demokracie, rovnosti, a rozmanitosti Zvažte a zhodnotit potenciální morální a právní důsledky rozhodování Podporuje sociální spravedlnost a zajistí, aby jednotliví Student musí informovat všechny aspekty vzdělávání Standardní 6 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že rozumí, reagovat na, a ovlivňovat politický, sociální, ekonomické, právní a kulturní kontext. Funkce Advocate pro děti, rodiny a pečovatelů Zákon ovlivňovat místní, okresní, státní a národní rozhodnutí ovlivňující učení žáků Posoudit, analyzovat a předvídat nové trendy a iniciativy s cílem přizpůsobit vedení strategie Výzkum Výsledek Studenti jsou učených lékařů rozvíjet své dovednosti v oblasti vyšetřování, kritické myšlení, vědecké psaní, a rozhodování: 1. Analýza a hodnocení odbornou literaturu, aby se rozhodnutí založené na důkazech týkajících se současné praxi v oboru. 2. Analýza, navrhování, provádění, a bránit výzkumu v jejich disciplinární souvislosti s použitím vhodných výzkumných návrhů. 3. Výroba a bránit přísný a důvěryhodný disertační práce. Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Počáteční administrativní osvědčení nebo licence Na státních požadavcích základě by uchazeči měli mít na plný úvazek pedagogickou praxi ve stavu, schválené školy. Je-li učení zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální ověření délky pedagogické praxe ve školách schválených tomto konkrétním státem Prezentace důkaz průchodu standardizovaný test základních dovedností (pokud se požaduje) Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí Evidence trestního ověřením Nebo Současné zaměstnání ve státním schválené školy Psaní vzorky dodané s aplikací Všechny žádosti o přijetí musí být předložena oddělení přijímací. Vykonat přijímací zástupce je k dispozici na pomoc zainteresovaným mít žadatel k dispozici následující dokumenty: Dokončené žádosti o přijetí formuláře Poplatek za podání žádosti (nevratný, kromě v Arizoně. Ve státě Arizona, poplatek za podání žádosti je vratná, pokud je žádost zrušena do tří pracovních dnů od žadatele podpisu smlouvy o zápisu.) Osobní cíle prohlášení o sebehodnocení kvalifikací pro profese Aktuální životopis Dva doporučující dopisy (jeden ze zdroj obeznámený s akademickými schopností studentů a jednoho z aktuálního správce školy) Oficiální přepisy ze všech postsecondary škol se zúčastnilo Základní požadavky kurzu Studenti jsou povinni přijmout následující E7000 - Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3) E7001 - Komplexní plánování (3) E7002 - Teorie Změna: Okresní (3) E7004 - Zlepšení vedení škol prostřednictvím datových řízené Dotaz (3) E7005 - Advanced Školský zákon (3) E7006 - Člověk a fiskální zdrojů ve veřejné školy (3) E7007 - Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3) [-]

Ed.D.

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2016 Kanada Rimouski Lévis

Doktor školství školení průkopnický výzkum v oblasti vzdělávání, s cílem zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. [+]

. Doktor školství školení průkopnický výzkum v oblasti vzdělávání, s cílem zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. Tento program nabízený společně s dalšími univerzity voliče sítě z Université du Québec upřednostňuje interdisciplinární přístup k vybudování nové modely vysvětlení a intervence. Struktura programu Během prvních dvou letech školní vzdělávací doktorátu jsou nabízeny v UQAM. Finanční pomoc je k dispozici ke krytí části nákladů spojených s cestováním povinná. Studenti pracují na výzkumných projektech setkávají na různých seminářích, takže každý těží z bohatých výměn se naučit získat zpětnou vazbu o svých projektech a diskutovat výzkum svými vrstevníky, vědecky. Tento program zahrnuje tezi 54 kreditů na konkrétní téma týkající se pedagogických vědách. výzkumné stáže Doktorát v oblasti vzdělávání umožňuje výrobu dvou výzkumných stáží s akademickými výzkumnými pracovníky a výzkumnými týmy v Quebecu nebo v zahraničí, a tím obohatit doktorské školení. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání; Vývoj student a poznání; didaktika (francouzsky, matematiky, přírodních věd, sociálních studií, etika, hudba, atd); vyučování a učení; praktický výcvik (stáže); psaní, počítání; vytrvalost a akademický úspěch; učitelského povolání; psychologie, filozofie či sociologie vzdělávání; informačních technologií a komunikace v oblasti vzdělávání; atd. Pracovní příležitosti Kromě toho, že prohlubování domény nebo získat dovednosti v oblasti výzkumu, vyššího vzdělávání absolvovat programy zpřístupnit nebo usnadnit přístup k některým pracovních míst: pokrok ve své učitelské kariéry nebo zasahování do vzdělávání; Principy (je-li stupeň nebo Master of školství, koncentrace vedení školy); Učitel zdrojů na různých úrovních (v případě krátkého programu druhého cyklu ve speciálním vzdělávání a Master of vzdělání - profesionální profil - koncentrace akademické a sociální adaptace); školní poradce ve školním stravování; profesionální ve službě či jiných organizací vývoji, řízení a kontrolu výzkumných projektů a rozvoj vzdělávání; přednášející v univerzitních programů vysokoškoláka v oblasti vzdělávání (kurzy spojené s specialitou vyvinuté); College Education (je-li dostatečná disciplinární zaměření je ve vlastnictví); Profesionální univerzitních výzkumných projektů v oblasti vzdělávání; Profesor výzkum ve vzdělávání (pro ty, kteří sledují doktorské studium v ​​oboru, který odpovídá pozic nabízených na univerzitách). CÍLE Tento program je příprava řezání-hrana v pedagogickém výzkumu s důrazem na interdisciplinární přístup různými typy výzkumu a budovat nové modely vysvětlení a intervence. Výzkumní pracovníci vyškolení v rámci tohoto programu bude využívat zdroje na výzkum řešit problémy a zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. A konečně, tento program podporuje vyšetřování vzdělávací situace v daném prostředí, s přihlédnutím ke všem komponenty této situace. Nabízená UQAR program je program, ve spojení s UQAC, UQAM, UQO a UQTR. [-]