Doktorské studium Pedagogika - Doktorské studium Pedagogika hledejte zde!

Doktorské studium Pedagogika - Zde naleznete doktorské studium Pedagogika

Pedagogika

Doktorát v oboru vzdělání může odkazovat se na jeden doktor filozofie ve vzdělávání (Ph.D), doktor pedagogiky (Ed.D) a doktor ve vzdělávání (D.Ed.). Všechny tituly jsou určeny pro uchazeče, kteří hledají akademické, administrativní, nebo klinický výzkum pozice v oblasti vzdělávání, ať už je to prostřednictvím veřejné nebo soukromé organizace.

PhD v oblasti vzdělávání obvykle vyžaduje kurzu a disertační práce pro stupeň má být zadána. Obory na doktorát v oboru vzdělávacích programů mohou zahrnovat vzdělávací politiky, pedagogická psychologie, Učební osnovy a učební nebo školské správy, abychom jmenovali alespoň některé. Absolventi PhD ve vzdělávacích programech často pokračují do kariéry jako profesoři na univerzitách nebo ve správních úřadech v oblasti vzdělávání, jako jsou školy základní a vrchní dozorce.

Pokud jste vášnivý oblasti vzdělávání a chtějí dále své vlastní otevřít mnohé dveře pracovních příležitostí, pak PhD ve vzdělávání může být titul pro vás.Podívejte se níže a zjistit!

Čtěte více

Lékař Vzdělání - Vysokoškolské Vzdělání (EDD)

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Kombinované 4 - 5 let Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a [+]

. Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a zaměřuje se na nejnovější praxi, výzkum a vedení myšlení v prostředí vysokého školství. Program klade velký důraz na rozvoj hluboké pochopení vysokých škol, které působí v globálním kontextu, jako místa vzdělávání a jako učení instituce. Důraz je kladen na využití odborných znalostí, akademické a politické literatury, publikoval a osobní výzkum na podporu vůdce v srdci institucionálního rozvoje. Ekvivalentní status jako PhD, EdD je profesionální doktorát se zaměřením na vysokých školách jako globální podnikání. Osnovy EDD je vyrobena z mezinárodního hlediska - pomocí výzkumu, případové studie, politické a akademické literatury z mezinárodních zdrojů - dokončit mezinárodní zkušenosti. Moduly zahrnují vedení, politiky a institucionální změny, akční výzkum pro vzdělávací vedení a internacionalizace a vliv globálních trendů. Vedle základních modulů, studenti každý napsat rozvojový plán doktorské (DDP), který odráží na jejich rozvoj, jak doktorských lékařů a výzkumných pracovníků. Požadavky na přijetí jsou magisterský titul z uznávané instituce, a minimálně dva roky odpovídající praxe, včetně alespoň nějakou odpovědnost za koordinaci a řízení činností svých kolegů. Studenti musí mít trvalý prostor pro interakci s dalšími odborníky vysokoškolského vzdělávání, a provádět vyšetřovací cvičení ve vzdělávacím prostředí s cílem dokončit úkoly spojené s posouzením na programu. [-]

Doktor Vzdělávání (Ed.D.) Ve Vedení A řízení Vysokého školství

Walden University
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké USA Online

Vysokoškolské vzdělání vedení a řízení specializace vám může pomoci získat vůdčí schopnosti a principy řízení, které potřebujete k vedení smysluplného a udržitelné změny ve vaší instituci. Celoroční v tomto oboru Edd se zaměřuje na nejnovější metody založené na výzkumu, politiky a praxe dnešním měnícím prostředí vysokoškolského vzdělávání .... [+]

Doktor pedagogiky (Ed.D.) v oblasti vysokoškolského vzdělávání Vedení a řízení Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Navrženo pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor pedagogiky (EDD) program nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když jsou tyto potřeby měnit podél cesty. S celoživotního Learner Stáž, studenti v rámci programu EDD a vzdělávací Specialista (EDS) programů všech přijmou stejná první rok kurzy. To znamená, že pokud se rozhodnete přejít studijních cest, nemusíte začít znovu, což vám ušetří čas i peníze. Můžete: Vyberte kurz zátěž, která je pro vás to pravé. Těžit z praktické podpory, od svého prvního kurzu do svého doktorského studia nebo práce. Přenos kredity z předchozího kurzu, aby urychlila svůj čas na dokončení studia. Použít výzkum a teorie k řešení závažných problémů, kterým čelí dnešní učebny a komunity. Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských intenzivní podporu kurzů, které vám pomohou zdokonalovat své výzkumné a vědecké psaní, vás prostřednictvím svých kurzů, a připraví vás na úspěšné dokončení vašeho doktorského studia, nebo disertační práce. Naše znalý fakulty, personál, a podpůrné služby jsou s vámi na každém kroku na cestě, od počátku svých nadací samozřejmě dokončení vašeho vyvrcholení. Vysokoškolské vzdělání vedení a řízení specializace vám může pomoci získat vůdčí schopnosti a principy řízení, které potřebujete k vedení smysluplného a udržitelné změny ve vaší instituci. Celoroční v tomto oboru Edd se zaměřuje na nejnovější metody založené na výzkumu, politiky a praxe dnešním měnícím prostředí vysokoškolského vzdělávání. Tato specializace je určen pro jednotlivce, kteří pracují v oblasti vysokoškolského vzdělávání a aspirují na administrativní, vedení, a / nebo řídících funkcích. Potenciální pracoviště patří komunitní školy, veřejné a soukromé univerzity školního areálu-založený, on-line univerzity, oddělení státní vzdělávací, vládní agentury, nebo výzkumné organizace. Dokončení Požadavky 76 Minimální kreditů čtvrtletí * Základní kurz (5 QTR, kr.) Specializační kurzy (30 QTR. Kr.) Doprovodné kurzy (6 QTR. Kr.) Výzkumné kurzy (15 QTR. Kr.) Doktorské Capstone (20 QTR, kr.) 1 face-to-face pobytu ePortfolio *Čas dokončení se liší podle studenta, v závislosti na individuálním pokroku a úvěrů převedených, v případě potřeby. Čas na dokončení studia předpokládá jeden rok na dokončení doktorského studijního / práce po 1 rok a 9 měsíců kurzů. Ke splnění těchto požadavků dokončení, musíte mít aktuální a konzistentní přímý přístup ke studentům, schopnost, osazenstva, nebo správce v autentickém postsecondary / prostředí vysokoškolského vzdělávání. Kurzy Vedení budoucnosti vzdělávání Vysokoškolské vzdělání v 21. století Vedení a správa institucionálních změn Výzkum Theory, Design, a metody Nástroje pro doktorské výzkum úspěchu * Strategické plánování a hodnotící program v oblasti vysokoškolského vzdělávání Kvantitativní uvažování a analýza E-Learning Správa zdrojů ve vysokém školství Kvalitativní uvažování a analýza Demystifikací Doktorské Psaní pro výzkum * Školský zákon, politika, a správa Dokončení prospekt * Dokončení doktorské Capstone *Výzkum společník kurz mají být přijata v souvislosti s jiným kurzu v termínu. Highlights Walden University byla pomoc dospělé studenty, jako jste vy uspět na 45 let. Víme, že život může být nepředvídatelné, a vy si zaslouží vzdělávací partnera, který vám pomůže zůstat na trati. Prostřednictvím naší doktor pedagogiky (EDD) programu, Walden nabízí nebývalou flexibilitu, která vám umožní přizpůsobit své studium vašich potřeb a cílů, a dokonce i měnit směr Midstream bez čas nebo peníze ztrácí. Můžete přepínat studijní cesty i po spuštění programu. Studenti v rámci programu EDD a na vzdělávání specialista (EDS) Post-magisterské programy berou stejné čtyři počáteční kurzy. S naší celoživotního Learner Pathway, můžete se přepnout studijní cesty, aniž by museli začít znovu. Podívejte se, jak to funguje. Vydělej si kredit za předchozí akademické zkušenosti. Můžete mít nárok na převod předchozí úvěry, které vám může ušetřit čas i peníze vydělávat si titul. Vyberte si svůj vlastní výzkumný téma a provádět původní výzkum řešit naléhavou problém, kterému čelí vaše studenty, instituce nebo komunitu. Příjem kritickou doktorského podporu od začátku do konce. Kromě přístupu ke všem našim službám podpory studentů, náš Základní kurz a doktorských intenzivní podporu kurzy vám umožní prozkoumat reálné případové studie a příklady úspěšných capstones. Také si procvičí základní výzkum a psaní dovednosti, které potřebujete k úspěchu v doktorském studijním programu. Vzdělávací technologie pomáhá vám dostat na cílové čáře. Nástroje, jako jsou Studijní Tracker a citace software pomůže uspořádat své zdroje a odkazy, stejně jako sledovat svůj pokrok směrem k dokončení si titul. NCATE akreditace vám zaručí, že naše programy jsou vysoce kvalitní. Richard W. Riley vysoká škola vzdělání a vedení v Walden University, Národní rada pro akreditaci vzdělávání učitelů (NCATE) -accredited instituce, se zaměřuje na zvýšení efektivity pedagoga. Jako uznávané normy excelence v přípravě K-12 školní profesionály, NCATE akreditace zaručuje jsme se setkali přísné národní normy. [-]

Vzdělání Specialista (EDS) V Pokročilém školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium 20 měsíců Spojené státy americké Sarasota

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě, Florida, nabízí vzdělávání Specialista (EDS) titul v Advanced školské správy navržen tak, aby připravit aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. [+]

. Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě na Floridě, nabízí Specialista Education (EDS), titul v oboru správy Advanced vzdělávací určena k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDS v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti v EDS ve vyspělých školské správy programu kompletní šest z následujících předmětů (24 kreditních hodin), ke splnění požadavků na jádro Course. Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3 kreditní hodiny) Komplexní plánování (3 kreditní hodiny) Změna Teorie: Okresní (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního Vedení prostřednictvím datových Driven Poptávka (3 kreditní hodiny) Advanced Školský zákon (3 kreditní hodiny) Člověk a daňového řízení zdrojů ve veřejné školy (3 kreditní hodiny) Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3 kreditní hodiny) Advanced Akademické studium a psaní (3 kreditní hodiny) Volitelné Požadavky Studenti si vybrat jeden volitelný předmět (3 kreditní hodiny) s souhlasem poradce. Praktikum Požadavky Studenti v EDS v Advanced školské správy programu jsou nutné k dokončení následujících 3 hodin úvěru cvičení. School District praktikum / Internship I (1,5 kreditních hodin) School District praktikum / Internship II (1,5 kreditních hodin) Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně tři roky ověřené plný úvazek pedagogické praxe ve stupních prekindergarten-12 nebo s ním související služby, vzdělání Praxe ve stupních prekindergarten-12. Pokud výuky či souvisejících služeb vzdělávací zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální verifikace, že škola byla state-schválený školy Evidence trestního ověřením Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí. Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál zápis v této Sarasota Vzdělávací Specialista studijní program v Advanced školské správy. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. Konec hledání pro pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasotě na Argosy University, Sarasota. [-]

Doktorské Tituly Doktor Psychologie V Klinické Psychologie (psyd)

University of San Francisco - School of Nursing and Health Professions
Campus forma Denní studium 5 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit. [+]

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit.

Klinická psychologie PsyD z USF SONHP na Vimeo.

Zdůraznění klinickou praxi Program PsyD USF se připravuje doktorandi pracovat jako zdravotní péče psychologů v různých prostředích v oblasti zdravotnictví. Absolventi budou umět v empirických a teoretických základů integrovaných, behaviorálních zdravotních zákroků a zároveň citlivé na kontextové, kulturní, duchovní a sociálně-ekonomické prostředí jednotlivců a komunit. Licensure a akreditaci Program USF PsyD je akreditována západní Sdružení škol a vysokých škol (WASC) a má přidružený člen status národní rady školy a programy pro profesionální psychologie (NCSPP). Absolventi programu na USF PsyD jsou způsobilé pro udělení licence v Kalifornii (a jiných státech) a psychologů. Program Podrobnosti Posláním USF PsyD programu je nabídnout přísný program studie založené na hodnotách jezuitských který klade důraz na klinické a vědeckou práci s zaostalých zemích a zaměřuje na vzdělávání kulturně reagujících psychology zdravotnictví pracovat v mezioborových integrovaných chování nastavení zdraví. Programovatelné funkce a doručení Program se skládá ze čtyř let akademického studia, včetně tří let Practica (1500-2000 hodin), odborného projektu a pátý rok stáž (1500-2000 doba uplatňovaná k udělení licence), typicky dokončena v jiné instituci. Úroveň složitosti a počet hodin Practica se každoročně zvyšuje. Každé umístění praktikum se koná v komunitě a zahrnuje kurz na akademické půdě. Vstupné je pouze na podzim, s celoročním studiu na podzim, jarní a letní semestr. Některé kurzy mohou být přijata společně se studenty v Master of Science v Behavioral zdravotnictví, Master of Public Health, a lékař ošetřovatelské praxe v Psychiatric Mental Health programech ošetřovatel, a občas se studenty v jiných USF školách a vysokých školách. Převod úvěr může být uděleno na kurzy přijatých na jiné akreditované instituce, které jsou v podstatě rovnocenné těm nabízena v PsyD programu maximálně 12 hodin úvěru. Klinická praxe a výzkum Klinická výuka doplňuje akademické práce v kurzu a poskytuje bohaté zkušenosti, přes který je vyvíjen klinické kompetence. Klinická výuka probíhá na akademické půdě nebo off-kampusu v různých komunitních duševního zdraví. Druhý a třetí rok klinické rotace jsou dokončeny v komunitních zařízeních, včetně umístění ve velkých zdravotnických zařízeních, komunitních duševního zdraví agentur, Univerzita poraden, dětských nemocnic a léčebných programů in-pacient. Klinický součástí programu je komplexní a zahrnuje střídání poskytování psychologické posouzení (kognitivní, osobnost, neuropsychologické testování) a zacházení s dětmi, rodiny s dětmi i dospělé. Existují možnosti pro příjem všeobecný a odborný výcvik v celé řadě různých praktikum a stáží míst v celostátně uznávaných klinických praktikum míst a stáží. Chcete-li dokončit požadavky na praktika, studenti jsou umístěny v různých prostředích, včetně velkých lékařských center, komunitních duševního zdraví agentur, univerzitní poradenských center, dětských nemocnic a in-pacient léčebných programů. Praktika součástí programu je komplexní a umožňuje studentům poskytovat psychologické posouzení a zacházení s dětmi, rodiny a dospělé se zaměřením na komunitách. Kromě toho mohou studenti získat i všeobecný a odbornou přípravu z rozmanitosti celostátně uznávaných klinickém prostředí v okolí Zátoky. Získané dovednosti, znalosti Absolventi PsyD v klinické psychologie získají znalosti, postoje a dovednosti fungovat v různých nastaveních poskytnout kulturně kompetentní, kontextově citlivé, integrovanou konzultace behaviorální zdraví jednotlivců a zdravotníků. Jako absolvent PsyD z klinické psychologie programu, budete: Mají široké znalosti o vědecké psychologie; zapojit se do založené na důkazech pojmů, hodnocení a léčení lidských problémů pomocí jedince, vývojové, kontextové a sociokulturní perspektivy; a zaměřit se na poskytování mezioborové a integrovaného zdravotnictví s zaostalých zemích. Mají širokou základnu vědeckého poznání a zaměstnávají vědecké principy konzumovat, vyrábět a šířit psychologický výzkum, s důrazem na zaostalých zemích. Mají profesionální hodnoty a postoje; Silné komunikace, spolupráce a konzultační schopnosti; a self-uvědomění a dovednosti reflektivní praxe. [-]

Doktor Vzdělávání

Oral Roberts University
Campus nebo Online September 2016 Spojené státy americké Tulsa

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. [+]

. Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. Graduate School of vzdělávání ve ORU se zavazuje poskytovat příležitost pro jednotlivce v reakci na výzvu Boží stát "transformované profesionální křesťanské pedagogy." Vzdělávací školení z křesťanského pohledu na svět je nejlepší způsob, jak dosáhnout tohoto významného cíle, a to je to, co dostanete v ORU Graduate School of vzdělání - znalosti, dovednosti a inspiraci základny pomáhat vliv a transformovat život. Tento program, určený na téma "transformovaných pedagogy", připravuje odborné křesťanské pedagogy jít do světa každého člověka s vášní pro Krista a zároveň vštěpovat silné etické chování, znalosti a kompetence svých studentů, kteří budou na oplátku, změna společnosti. ORU Graduate School of školství míry poskytuje příležitost pro jednotlivce, kteří mají křesťanské principy získat pokročilé příprava na profesní odpovědnosti v oblasti vzdělávání po celém světě. Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro nabídky kurzů se stala intenzivní, ale příjemný 4-denní formát modul třídy. Tyto moduly mají rozsáhlé před a po cvičení, simulace a dynamické ve své třídě diskuse. Unikátní síla tohoto programu je, že studenti přispívají národní a mezinárodní perspektivy. Základní kurzy Všichni doktorandi jsou povinny přijmout následující základní kurzy: Organizační teorie ve správě, historie a filozofie výchovy, vedení studií, strategií pro vzdělávací změny, a současné problémy kurikula. Tyto předměty jsou navrženy tak, aby pomoci studentovi při dokončení doktorské komplexní vyšetření. Oblasti koncentrace - Vysoká škola a Vyšší vzdělání správa - Veřejná škola Správa - Správa Christian School Výsledky Ty, kteří hledají doktora Udělen najdete celou řadu možností profesního rozvoje. Některé oblasti jsou: - University prezident - University děkan - univerzitní oddělení židle - Univerzitní profesoři - inspektoři - Principal - Administrators [-]

Doktorský Program Dětských Studií

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Denní studium 3 let October 2016 Portugalsko Braga

, Napomáhá cyklus studia na titul PhD v dítě studuje trvá tři roky (na plný úvazek), což odpovídá 180 ECTS. [+]

, Napomáhá cyklus studia na titul PhD v dítě studuje trvá tři roky (na plný úvazek), což odpovídá 180 ECTS. Tento cyklus studia je zaměřen především na rozvoj: systematické pochopení kapacity ve vědecké oblasti; schopnosti, dovednosti a výzkumné metody spojené s vědecké oblasti; schopnost otěhotnět, design, přizpůsobit a provést významné výzkum respektující požadavky stanovené akademické kvality a integrity normami. Tento cyklus studií obsahuje: kurikulární komponentu, která kombinuje kurzy, které jsou společné různým doktorského specialit se specifickými kurzy jednotlivých speciality a průřezových jednotek; vypracování původního práce, navržený speciálně pro tento účel vhodné, aby pobočky znalostí a doktorského oboru. Zvláštnosti: Vizuální komunikace a uměleckého projevu; Dramatická výchova; Speciální pedagogika; Tělesná výchova, volný čas a rekreace; Hudební výchova; Literatura pro děti; Elementární matematika; Metodika a supervize v dětství, vzdělání; Vývojová psychologie a vzdělávání; Child Health; Sociologie dětství. [-]

PhD Ve Vzdělávání (vzdělávací Udržitelnost)

Nipissing University
Campus forma Denní studium July 2016 Kanada Ontario

Zakotvena v rámci post-moderní společnosti, a uznává, že je důležité více perspektiv, to Ph.D. Program ve vzdělávacím udržitelnost bude připravovat studenty z různých oborů. [+]

. PhD ve vzdělávání (Educational udržitelnost) Zakotvena v rámci post-moderní společnosti, a uznává, že je důležité více perspektiv, to Ph.D. Program ve vzdělávacím udržitelnost bude připravovat studenty z různých oblastí, jako je vzdělávání, zdravotnictví, sociální práce, sociální spravedlnosti a administrativní vedení, udržitelných vzdělávacích postupů v 21. století. Udržitelný praxi rozumíme provádění výzkumu, výuky a vzdělávání napříč obory, kultur a národností a zahrnuje globální vizi vzdělávání, které rozvíjí sebepoznání a pochopení, že vztah já k lidem, k přírodě, a na navržený prostředí je zásadní stává vzdělaný člověk. Vzdělávací Udržitelnost znamená, že v rámci programu budou studenti a členové fakulty klást otázky, které se berou v úvahu sociální kontext, v němž žijeme, a zvážit způsoby, jak se svět vzájemně propojeny. Cílem je vybudovat kapacity pro uspokojení potřeb současných i budoucích akademiky a odborníky, kteří pracují v různých společenských věd oborů, kteří opustí program připraven překonat status quo 20. století běžné praxi vytvořit skutečné i virtuální vzdělávací prostředí, kde aktivní učení a více perspektivy jsou základy individuální a institucionální opatření. Stupeň je určen pro pedagogy v rámci školského systému, a v rámci povolání a obecněji, kteří se stanou angažovaných občanů, kteří mohou myslet kriticky a jsou připraveni přijmout individuální odpovědnosti za blaho společnosti. Podnikají příslušné gh celou řadu kurzů, komplexní zkoušky a práce (bakalářské práce), Ph.D. program vzdělávací udržitelný rozvoj má následující výsledky učení pro studenty: Nakreslete na širokou škálu teoretických a praktických literatury rozvíjet široké znalosti vzdělávacího krajiny prostřednictvím kurzů četby a prostřednictvím jednotlivých výzkumných projektů. Chování kritické rozhovory o vzdělávání v oboru studenta během Semináře a v rámci výzkumných prezentací. Předpokládejme, že vyšetřovací postoj ve vztahu k výuce a učení, aby se studenti mohli vyvinout stipendium vyučování a učení prostřednictvím možnosti provádět cvičení a zapojit se do výzkumu, vztahující se na výukové praxe v různých oblastech. Prokázat pochopení řady výzkumných metod, které zobrazují ocenění složitosti znalostí a potenciální přínos různých výkladů metodami a obory jak v kurzu práce i prostřednictvím rozvoje hloubky výzkumného projektu. Zapojit se do původního výzkumu, které přispívají k pedagogických poznatků v oboru studenta. Rozvoj kvality a přenositelných dovedností potřebných pro zaměstnání vyžadující výkon osobní odpovědnosti a do značné míry autonomní iniciativy ve složitých a nepředvídatelných situacích, v profesním nebo ekvivalentní prostředí. Minimální Požadavky na přijetí Normální Minimálním požadavkem pro přijetí je magisterský titul nebo ekvivalent, jak uznává Nipissing univerzitou v příslušném oboru, s minimální A- postavení. Vzhledem k tomu, dokončení disertační práce je povinnou součástí programu PhD, bude dána přednost žadatelům, jejichž magisterské hotelu nezávislou výzkumnou složku, jako je práce nebo hlavní výzkumné zprávě. Žadatelé, jejichž diplomová práce neobsahoval práce nebo hlavní výzkumné papíru může v době podání žádosti, předložit další kus původního výzkumu za úplatu. Je-li v době podání žádosti, žadatel nemůže prokázat, který provedl původní výzkum na přijatelné úrovni, on nebo ona může být nutné k dokončení kvalifikační výzkumu papíru (QRP), před kolaudací. Všichni žadatelé jsou povinni poskytnout up-to-date životopis. Všichni žadatelé jsou povinni napsat prohlášení o zhruba 1000 slov vysvětlující hodnotu podniku doktorský titul pro jejich specifické situaci, jejich zájmů výzkumu a jejich požadované oblasti práce výzkumu. Všichni žadatelé jsou povinni zajistit tři akademické a profesní doporučující dopisy od profesorů a příslušných odborníků, kteří mohou mluvit na úrovni jejich přípravy a připravenosti pro postgraduální studium na doktorské úrovni. Nejméně dva doporučující dopisy musí být z těch, které kvalifikaci pro řešení akademické schopnosti a způsobilost žadatele. Doporučující dopisy nemohou být od někoho, kdo se osobně týkající se žadatele, a v ideálním případě bude pocházet z více než jedné instituce. Vzhledem k tomu, tento program bude probíhat v anglickém jazyce, důkaz o schopnosti žadatele dokončit vědeckou práci samostatně v angličtině bude zapotřebí. Žadatelé mohou být požádáni, aby předložila doplňující informace podle potřeby. Je zřejmé, že vstup do programu PhD je omezen, a proto, uchazeči, kteří splňují nebo překračují minimální požadavky na přijetí nejsou garantované přijetí. [-]

PhD V Teologii

Matej Bel University
Campus nebo Online Kombinované 4 let September 2016 Slovensko Banská Bystrica

Absolventi doktorského studia (doktor filozofie v teologii PhD), jsou způsobilí k provádění koncepční teologické a vědecké činnosti a vytvořit profesionální teologickou práci v teorii a praxi kostela, stejně jako při budování křesťanský světonázor založený na vědeckém výkladu Bible. [+]

Absolventi doktorského studia (doktor filozofie v teologii PhD), jsou způsobilí k provádění koncepční teologické a vědecké činnosti a vytvořit profesionální teologickou práci v teorii a praxi kostela, stejně jako při budování křesťanský světonázor založený na vědeckém výkladu Bible. Jsou připraveni vykonávat vedoucí pozice v církvi, parachurch a ekumenickými institucemi a organizacemi. Mohou se naučit teologické kurzy na univerzitní úrovni a odborné přípravy církevní a náboženské organizace zaměstnanců. Absolventi pochopit vztah mezi přírodními a humanitních věd a teologických věd a jsou způsobilé provádět výzkum v oblasti teologie a příbuzných oborů. Jako osobnosti zároveň se vzděláním v oblasti vědy a víry mají široký pohled na problematiku současných filosofických-teologické a etické spory a jsou schopni zvládnout citlivé a kontroverzní veřejnou odezvu na etických a sociálních otázek týkajících se křesťanské víry, náboženství a kultury , Absolventi, kteří jsou udělena doktorát z teologie jsou připraveny zapojit se do teologickém výzkumu a publikovat originální dílo. Tito jedinci jsou schopni formovat křesťanský světonázor informovaný biblickým výkladem. Výzkumná činnost na katedře teologie a křesťanského vzdělávání jsou zaměřeny na oblasti, které mají vliv na vliv křesťanství na jednotlivce a společnosti, ve kterém se týká života v církvi, ale i mimo církev. [-]

Doktorát V Oboru Vzdělávání

Chapman University
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Orange

Ph.D. v oblasti vzdělávání je program určený především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. [+]

. Ph.D. v vzdělávacího programu Je určen především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. Doktorát v oblasti vzdělávání nabízí jedinečnou kombinaci čtyř důrazy: Kulturní a vzdělávací studia, Sociologie, Vedení studie a školní psychologie. Naše Ph.D v oblasti vzdělávání se vyznačuje pěti odlišných, ale vzájemně se prolínajících, konstrukčních částí: - pojem a praxe sociální spravedlnosti - spolupráce stipendista studentské kohorty - Fakulta mentorství studentů - přísné jádro filozofie, základy a metody příslušné Důraz oblast Program na první pohled - Kohorta model s vstupem každý pád - kohorty 18 studentů, 6 v každé důraz oblasti 4 důraz oblasti: - Kulturní a vzdělávací studia - postižením studie - školní psychologie - Vedení studia - 57 jednotka program, který může být dokončen plný nebo zkrácený pracovní úvazek studium - Všechny kurzy se konají v pozdních odpoledních a večerních hodinách (žádné on-line kurzy) - Low studentů, do -faculty poměr, s úzkou spolupráci mezi studenty a doktorské fakulty na publikace, prezentace a grantových Přijímací Požadavky Přijetí do programu je založena na hodnocení celého studenta, bez jediného kritéria, použité jako základ rozhodnutí o přijetí. Nejsou žádné cut-off skóre pro GRE nebo veřejných zakázkách. Je třeba zvážit pro přijetí, musí žadatelé předložit následující: - Online absolvent aplikace na Chapman University Ph.D. v vzdělávacího programu. - Dodatečná aplikace na Chapman University Ph.D. ve vzdělávání programu (prostřednictvím on-line aplikace). - Oficiální bakalářské a magisterské přepisy prokazující magisterského stupně od akreditované instituce vyššího vzdělávání. - Výsledky oficiální Graduate Record zkouška z verbální, kvantitativní a analytické psaní sekcí. - Tři doporučující dopisy, včetně dvou od absolventa-úrovni profesorů, kteří mohou popsat akademický potenciál žadatele, a jeden od někoho, kdo může mluvit k profesionalitě žadatele (např současného zaměstnavatele, nebo aktuální kolegy). Nebude brán zřetel dopisy od příbuzných. - Osobní esej (minimálně 2250 slov) budou použity k posouzení psaní žalobce, kariéra závazky, vedení potenciální, zkoumat zájmy, cíle a cíle (nahrané prostřednictvím on-line aplikace). Tento esej by měla obsahovat profesory, se kterými žadatel chce studovat a způsoby, jak výzkumné zájmy žalobkyně se ztotožní s odbornými znalostmi fakulty. Esej by měla být dostatečně věcný pro fakulta určit hloubku myšlení a závazku žadatele k přísnému programu. - Aktuální životopis ukazuje příslušné vzdělání a pracovní zkušenosti (nahraný prostřednictvím on-line aplikace). Ph.D. Výzkumné Fóra Nejméně jednou za rok Ph.D. v programu vzdělávání přináší předních vědců v akademickém poli výzkumu fórum otevřené pro naše CES studenty i učitele, aby se zúčastnil. Je to způsob, jak pro naše studenty komunikovat s odborníky v této oblasti, stejně jako získat znalosti v pohybu vpřed se svým výzkumem a případně témat disertační práce. [-]

Phd - Pedagogika

Rezekne University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 let September 2016 Lotyšsko Rēzekne + 1 více

Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám lékařů, kteří se chtějí věnovat výzkumu nějaký aspekt svého oboru praxe. Kandidáti pustit [+]

Doktorský studijní program "Pedagogika" Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám lékařů, kteří se chtějí věnovat výzkumu nějaký aspekt svého oboru praxe. Kandidáti pustit na vysoké úrovni, praxe založené na výzkumu jednoho z výzkumných oblastí. Je to titul za výzkum, jehož cílem je pomoci odborníkům rozvíjet vztah mezi výzkumem a jejich profesní činnosti. Hostující profesoři z partnerských univerzit se bude podílet jako učitelé a poradci v rámci programu. Studenti mají možnost podílet se na mobility Erasmus pro studium a stáže. Vyučovacím jazykem je angličtina. Získaný titul: Doktorát v oboru pedagogiky (PhD). Požadavky na přijetí: Magisterský titul v oboru pedagogiky, psychologie, pedagogické vedení a humanitní vědy, sociální vědy, sociální péče a sociální pomoci v případě, odborná praxe v oblasti vzdělávání minimálně 3 roky.   Délka studia: 3 roky na plný úvazek studia, 4 roky na částečný úvazek studia. Studijní program se skládá ze 2 částí: 1. Vědecky výzkum Práce: individuální výzkumné práce, příprava a provedení lékařského práce; zveřejňování výsledků výzkumu (3 publikace); prezentace výsledků výzkumů do vědecky konferencí; teoretické semináře; praxe asistenta nebo asistenta hlavního výzkumníka profesora při vytváření a provádění projektů výzkumů pracuje-112 KP kreditů (168 ECTS); 2. Teoretické studie (část (povinný) - modul rozvoje výzkumu a intelektuálních schopností, B část (volitelně) - modul rozvojových Academicals kompetencí, C část (zdarma volitelný)) - 32 KP kreditů (48 ECTS). Pro dokončení doktorského studijního programu musí student získat 144 KP kreditů (216 ECTS). Závěrečný test: Vyšetření lékaře (v pedagogice a cizí jazyk) a lékaře disertační práce Studie poplatek: 2600 EUR ročně [-]

Doktorát V Oboru Vzdělávání

Mary Immaculate College
Campus forma Denní studium 4 let September 2016 Irsko Rýmovačka

Strukturovaný PhD program je čtyři roky strukturovaný program, který zahrnuje celoroční výzkumných metod, jádro a volitelných disciplína konkrétní ... [+]

Nový strukturovaný PhD (školství)

Strukturovaný PhD program je čtyři roky strukturovaný program, který zahrnuje celoroční výzkumných metod, jádro a volitelných disciplín zvláštní kurzy a všeobecných dovedností a školení. Moduly jsou dodávány v průběhu týdne ao víkendech. Studenti jsou přidělovány dohledu a práce s kontrolním panelem. K dispozici je pravidelné hodnocení a poradenství, aby jste dokončit svůj doktorát v rámci čtyřleté období. Pod vedením profesionálního plánování rozvoje, můžete uspořádat celoroční a výzkumné činnosti v průběhu svého studia.

Jak budu mít prospěch z programu?... [-]


PhD Srovnávací A Mezinárodní Vzdělávání

Lehigh Graduate School of Education (College of Education ONLINE)
Online forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Bethlehem

Ph.D. studijní program v Srovnávací a mezinárodní vzdělávání (CIE) připravuje studenty pro výzkum, vědecké bádání a pokročilé profesní kariéry v oblasti srovnávacího a mezinárodního vzdělávání. [+]

Specializujeme se na poskytování Online doktorské a magisterské tituly ve vzdělávání, stejně jako kreditní nosné programy certifikátu. Studijní a certifikát programy vyžadují, aby se zapsal on-line studenti navštěvují 2 Face-to-face letní ústavy, kde během každého letního semestru mohou vydělat až 9 kreditů na naší Bethlehem, Pennsylvania školního areálu. Všechny ostatní programové kurzy jsou dodávány prostřednictvím on-line internetové platformy během pádu a jarní semestry umožní našim studentům, aby zůstali ve svých domovských zemích, a studovat během těchto semestrů. Studenti, kteří jsou nerezidenti by mít příslušnou aplikaci vízum dokumenty zaslané jim za své letní studium na naší akademické půdě. Letní program se skládá ze 3 devět den zasedání v průběhu měsíců června a července, mohou studenti absolvovat 3 Zápočet v každém ze zasedání. Během této doby mohou mít jednu, dvě nebo tři předměty. Typický akademický rok by takto: - Fall semester- on-line kurz přijatá doma v příslušná domovská země je student - Jarní semester- online kurz přijata doma v dané zemi studenta - Letní session- dělání kursů face-to-face na Lehigh University, Bethlehem kampusu PA USA. ... [-]

Phd V Učebním Plánu A Poučení

Clemson University
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Clemson

Doctor of Philosophy v oboru osnov a výuky je titul za výzkum navržen tak, aby připravit studenta, aby se stal učenec, který může objevit, integrovat, a aplikovat znalosti, stejně jako komunikovat a šířit jej. [+]

PhD v učebním plánu a instrukce

Doctor of Philosophy v oboru osnov a výuky je titul za výzkum navržen tak, aby připravit studenta, aby se stal učenec, který může objevit, integrovat a aplikovat znalosti, stejně jako komunikovat a šířit jej. Záměrem programu je připravit studenta, aby se významně originální příspěvek k poznání v určitém specializovaném oboru. Program připravuje studenty v jedné z následujících speciálních koncentrací: základní vzdělání, angličtina vzdělávání, matematika vzdělávání, přírodovědné vzdělávání, sociální studie výchova, gramotnost vzdělání nebo speciální vzdělávání.Kromě toho mohou studenti vybrat z celé řady vědeckých zaostřovacích polí včetně akademických a behaviorální intervencí pro různé studenty; raném dětství učení a rozvoje; neformální vzdělávání; stonku; na mezinárodní globální vzdělávání, učení technologií a pedagogické psychologie, právní a politické otázky ve vzdělávání ; smíšené metody a konstrukce na bázi výzkumu, motivace a vzdělávání, profesní rozvoj a kvalitu vzdělávání, kvalitativní výzkum metodiky, výzkum, hodnocení, měření a statistika, sociální, historické a filozofické základy vzdělání, sociální spravedlnost a vzdělávací spravedlnost a udržitelnost vzdělávání. Všichni studenti - bez ohledu na speciality koncentraci a / nebo oblastí vědeckého zaměření - se očekává, že k práci s fakultou navrhovat programy jednoznačně odpovídají jejich oblasti zájmu.... [-]


Phd TESOL

University of Nicosia School of Humanities, Social Sciences and Law
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let September 2016 Kypr Nicosia Řecko Athény + 3 více

Cíle a cíle: zlepšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, navrhnout a implementovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL. [+]

Splatnost (roky): 3 roky Kvalifikace: Doktor filozofie v TESOL? Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků Úroveň kvalifikace: 3. cyklus (doktorát) Jazyk výuky: angličtina Forma studia: prezenční studium a Kombinované studium Minimální Kredity: 90 Minimální kreditů: 180 Profil programu: Cíle a zaměření: 1.. zvýšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL; 2. k pochopení a znalosti výuky anglického jazyka dále studentů. 3. k posílení teoretických znalostí studentů v TESOL, získání druhého jazyka, a aplikované lingvistiky výzkumu. Kariérní vyhlídky: Program poskytuje vynikající kariérní příležitosti pro ty, kteří se chtějí stát profesionály v oblasti vzdělávání a výuky anglického jazyka, pracoval pro vzdělávací zařízení, jako jsou ministerstva školství, veřejných a soukromých vysokých škol nebo jiných veřejných a soukromých škol jako akademici nebo správci. Maturitní Požadavky Student musí splnit všechny ostatní požadavky programu práci a. Získané dovednosti, znalosti Na konci programu budou studenti schopni: 1. Získat silné teoretických znalostí základny v TESOL, získání druhého jazyka, aplikované lingvistiky výzkum a metodiku, TESOL, která si zaslouží zveřejnění. 2. Konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumného projektu, který generuje nové poznatky, které přispívá k teorii a praxi; 3. Důkazy kompetence v metodikách použití v TESOL šetření a výstavních dovedností v používání analýzy dat. [-]

PhD - Pedagogika

Mykolas Romeris University
Campus forma Denní studium Kombinované 4 - 6 let September 2016 Litva Vilnius + 1 více

Tyto studie jsou organizovány podle individuálního plánu práce každého kandidáta. Nicméně, každý kandidát musí shromáždit minimálně 30 ECTS získaných v rámci studijních předmětů (každý program obsahuje 3-6 předmětů). [+]

. Structurte doktorských programů Doktorské programy zahrnují studie, výzkum a přípravu disertační práce. Doba trvání denního studia "je 4 roky, na částečný úvazek - 6 let. Po absolvování doktorského studijního programu a veřejné viva voce obhajobě práce, míra doktora je udělen. Tyto studie jsou organizovány podle individuálního plánu práce každého kandidáta. Nicméně, každý kandidát musí shromáždit minimálně 30 ECTS získaných v rámci studijních předmětů (každý program obsahuje 3-6 předmětů). Druhá část studia je přiděleno na zemní práce, výzkum, publikace nejméně 2 odborných recenzovaných článků, účast na vědeckých konferencích, a dokončení disertační práce. Kritéria pro zápis Primární kritéria přijetí, jsou popsány v nařízení o doktorské programy a doktorské studium řádu každého oboru informatiky. Žadatel musí být udělen magisterský titul, předloží návrh výzkumu a obhájit ji setkání doktorském výboru. Také by měl žadatel předložit jeho / její vědecké publikace (pokud existují); v některých oblastech test v cizím jazyce (angličtina, francouzština nebo němčina), je povinné. Doktorských Výbory určit další podmínky pro přijetí a postupy každý rok na jaře. Příprava diplomové práce Disertační práce musí být původní vědecké práce, která zahrnuje přehled o předchozím vědeckém výzkumu, vztahující se k předmětu, cíl práce a cíle, metodika výzkumu a také novinky a praktický význam disertační práce. Závěry by měly být uvedeny v samostatné části disertační práce. Práce obsahuje také životopis autora a jeho / její seznam vědeckých publikací. Obhajoba Po konečném přípravu disertační práce a její shrnutí, disertační práce je obhajován veřejné akce (pokud práce zahrnuje obchodní tajemství). Při obhajobě doktorand prezentuje jeho / její práce: výzkumné cíle a úkoly, metodika, příkazy a hlavní závěry disertační práce. Představenstvo prezentuje své názory a zapojit se do vědeckých diskusí, po které se představenstvo tajně hlasuje pro nebo proti potvrzení o doktorského studia ocenění. Program Povinné předměty Současné teorie Philosofy školství EDU8001 5 Metodologie sociálního výzkumu EDU8002 5 Alternativní předměty Chcete-li zvolit čtyři: Didaktika vysokých školách EDU 9001 5 Kvalitativní výzkum Metodika Vzdělávání EDU8003 5 Kvantitativní Metodologie výzkumu v Vzdělávání EDU8004 5 Projekty pro rozvoj vzdělávání EDU8005 5 Zaměstnání a psychologické Human Vývoj EDU8006 5 Rozměry interkulturního vzdělávání EDU9002 5 Rozvoj tvořivosti v Současný vzdělávací systém EDU8007 5 Současné teorie sociologie Vzdělávání EDU9005 5 Rozvoj pedagogiky, jeho Tendence a perspektivy EDU9006 5 Vzdělávací politika a management: Identita a globálnost EDU9007 5 [-]