Doktorské studium Pedagogika - Doktorské studium Pedagogika hledejte zde!

Doktorské studium Pedagogika - Zde naleznete doktorské studium Pedagogika

Pedagogika

Doktorát v oboru vzdělání může odkazovat se na jeden doktor filozofie ve vzdělávání (Ph.D), doktor pedagogiky (Ed.D) a doktor ve vzdělávání (D.Ed.). Všechny tituly jsou určeny pro uchazeče, kteří hledají akademické, administrativní, nebo klinický výzkum pozice v oblasti vzdělávání, ať už je to prostřednictvím veřejné nebo soukromé organizace.

PhD v oblasti vzdělávání obvykle vyžaduje kurzu a disertační práce pro stupeň má být zadána. Obory na doktorát v oboru vzdělávacích programů mohou zahrnovat vzdělávací politiky, pedagogická psychologie, Učební osnovy a učební nebo školské správy, abychom jmenovali alespoň některé. Absolventi PhD ve vzdělávacích programech často pokračují do kariéry jako profesoři na univerzitách nebo ve správních úřadech v oblasti vzdělávání, jako jsou školy základní a vrchní dozorce.

Pokud jste vášnivý oblasti vzdělávání a chtějí dále své vlastní otevřít mnohé dveře pracovních příležitostí, pak PhD ve vzdělávání může být titul pro vás.Podívejte se níže a zjistit!

Čtěte více

Lékař Vzdělání - Vysokoškolské Vzdělání (EDD)

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Kombinované 4 - 5 let Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a [+]

. Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a zaměřuje se na nejnovější praxi, výzkum a vedení myšlení v prostředí vysokého školství. Program klade velký důraz na rozvoj hluboké pochopení vysokých škol, které působí v globálním kontextu, jako místa vzdělávání a jako učení instituce. Důraz je kladen na využití odborných znalostí, akademické a politické literatury, publikoval a osobní výzkum na podporu vůdce v srdci institucionálního rozvoje. Ekvivalentní status jako PhD, EdD je profesionální doktorát se zaměřením na vysokých školách jako globální podnikání. Osnovy EDD je vyrobena z mezinárodního hlediska - pomocí výzkumu, případové studie, politické a akademické literatury z mezinárodních zdrojů - dokončit mezinárodní zkušenosti. Moduly zahrnují vedení, politiky a institucionální změny, akční výzkum pro vzdělávací vedení a internacionalizace a vliv globálních trendů. Vedle základních modulů, studenti každý napsat rozvojový plán doktorské (DDP), který odráží na jejich rozvoj, jak doktorských lékařů a výzkumných pracovníků. Požadavky na přijetí jsou magisterský titul z uznávané instituce, a minimálně dva roky odpovídající praxe, včetně alespoň nějakou odpovědnost za koordinaci a řízení činností svých kolegů. Studenti musí mít trvalý prostor pro interakci s dalšími odborníky vysokoškolského vzdělávání, a provádět vyšetřovací cvičení ve vzdělávacím prostředí s cílem dokončit úkoly spojené s posouzením na programu. [-]

Doktor Vzdělávání (Ed.D.) čtení, Gramotnosti A Hodnocení

Walden University
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké USA Online

Gramotnost je hnací silou v uskutečnění pozitivní studentů učení a širší sociální změny. Reading, gramotnost, a specializace Assessment je pro pedagogy, kteří chtějí ovlivňovat růst v čtení a gramotnosti a získat odborné znalosti v nejnovějším výzkumu a osvědčených postupů v čtení, gramotnosti, design učebního plánu a výuky, učitel odborného rozvoje, a vyhodnocování programu a hodnocení. .. [+]

Doktor pedagogiky (Ed.D.) v Reading, gramotnosti a hodnocení Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Navrženo pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor pedagogiky (EDD) program nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když jsou tyto potřeby měnit podél cesty. S celoživotního Learner Stáž, studenti v rámci programu EDD a vzdělávací Specialista (EDS) programů všech přijmou stejná první rok kurzy. To znamená, že pokud se rozhodnete přejít studijních cest, nemusíte začít znovu, což vám ušetří čas i peníze. Můžete: Vyberte kurz zátěž, která je pro vás to pravé. Těžit z praktické podpory, od svého prvního kurzu do svého doktorského studia nebo práce. Přenos kredity z předchozího kurzu, aby urychlila svůj čas na dokončení studia. Použít výzkum a teorie k řešení závažných problémů, kterým čelí dnešní učebny a komunity. Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských intenzivní podporu kurzů, které vám pomohou zdokonalovat své výzkumné a vědecké psaní, vás prostřednictvím svých kurzů, a připraví vás na úspěšné dokončení vašeho doktorského studia, nebo disertační práce. Naše znalý fakulty, personál, a podpůrné služby jsou s vámi na každém kroku na cestě, od počátku svých nadací samozřejmě dokončení vašeho vyvrcholení. Gramotnost je hnací silou v uskutečnění pozitivní studentů učení a širší sociální změny. Reading, gramotnost, a specializace Assessment je pro pedagogy, kteří chtějí ovlivňovat růst v čtení a gramotnosti a získat odborné znalosti v nejnovějším výzkumu a osvědčených postupů v čtení, gramotnosti, design učebního plánu a výuky, učitel odborného rozvoje, a vyhodnocování programu a hodnocení. V této specializaci EDD, budete rozvíjet dovednosti a strategie, které mohou zlepšit čtení a kurikulárních výsledků napříč vzdělávacím spektrem, včetně vyučování, návrhu programu a provádění politiky. Prozkoumat sociopolitical, kulturní a ekonomické vlivy na gramotnosti, kurikula, hodnocení, a instrukce pro různé žáky; změna definice gramotnosti; osvědčené postupy v gramotnosti; a programu a hodnocení. Tato specializace je určena pro třídních učitelů, vedoucích učitelů, čtení odborníků, trenérů gramotnosti, oddělení židle, osnov specialistů, a jakékoliv instruktor, který chce hlubší porozumění čtení a gramotnosti praktik. Dokončení Požadavky 76 Minimální kreditů čtvrtletí * Základní kurz (5 QTR, kr.) Specializační kurzy (30 QTR. Kr.) Doprovodné kurzy (6 QTR. Kr.) Výzkumné kurzy (15 QTR. Kr.) Doktorské Capstone (20 QTR, kr.) 1 face-to-face pobytu ePortfolio Ke splnění těchto požadavků dokončení, musíte mít přístup ke skupině studentů ve formálním prostředí pro vzdělávání. *Čas dokončení se liší podle studenta, v závislosti na individuálním pokroku a úvěrů převedených, v případě potřeby. Čas na dokončení studia předpokládá jeden rok na dokončení doktorského studijního / práce po 1 rok a 9 měsíců kurzů. Kurzy Vedení budoucnosti vzdělávání Problémy a trendy v Readingu a gramotnosti Learner-střed Curriculum Výzkum Theory, Design, a metody Nástroje pro doktorské výzkum úspěchu * Podpora Úspěch Diverse Learners Kvantitativní uvažování a analýza Posouzení a analýza dat na podporu efektivní gramotnosti programy Společný přístup k gramotnosti napříč oblastí obsahu Kvalitativní uvažování a analýza Demystifikací Doktorské Psaní pro výzkum * Program Evaluation o neustálé zlepšování Dokončení prospekt * Dokončení doktorské Capstone *Výzkum společník kurz mají být přijata v souvislosti s jiným kurzu v termínu. Highlights Walden University byla pomoc dospělé studenty, jako jste vy uspět na 45 let. Víme, že život může být nepředvídatelné, a vy si zaslouží vzdělávací partnera, který vám pomůže zůstat na trati. Prostřednictvím naší doktor pedagogiky (EDD) programu, Walden nabízí nebývalou flexibilitu, která vám umožní přizpůsobit své studium vašich potřeb a cílů, a dokonce i měnit směr Midstream bez čas nebo peníze ztrácí. Můžete přepínat studijní cesty i po spuštění programu. Studenti v rámci programu EDD a na vzdělávání specialista (EDS) Post-magisterské programy berou stejné čtyři počáteční kurzy. S naší celoživotního Learner Pathway, můžete se přepnout studijní cesty, aniž by museli začít znovu. Podívejte se, jak to funguje. Vydělej si kredit za předchozí akademické zkušenosti. Můžete mít nárok na převod předchozí úvěry, které vám může ušetřit čas i peníze vydělávat si titul. Vyberte si svůj vlastní výzkumný téma a provádět původní výzkum řešit naléhavou problém, kterému čelí vaše studenty, instituce nebo komunitu. Příjem kritickou doktorského podporu od začátku do konce. Kromě přístupu ke všem našim službám podpory studentů, náš Základní kurz a doktorských intenzivní podporu kurzy vám umožní prozkoumat reálné případové studie a příklady úspěšných capstones. Také si procvičí základní výzkum a psaní dovednosti, které potřebujete k úspěchu v doktorském studijním programu. Vzdělávací technologie pomáhá vám dostat na cílové čáře. Nástroje, jako jsou Studijní Tracker a citace software pomůže uspořádat své zdroje a odkazy, stejně jako sledovat svůj pokrok směrem k dokončení si titul. NCATE akreditace vám zaručí, že naše programy jsou vysoce kvalitní. Richard W. Riley vysoká škola vzdělání a vedení v Walden University, Národní rada pro akreditaci vzdělávání učitelů (NCATE) -accredited instituce, se zaměřuje na zvýšení efektivity pedagoga. Jako uznávané normy excelence v přípravě K-12 školní profesionály, NCATE akreditace zaručuje jsme se setkali přísné národní normy. [-]

Doktorát V Pokročilém školské Správy

Argosy University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Tampa

Argosy University, program, Tampa Advanced Vzdělávací správa je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Náš doktor pedagogiky (EdD) v rámci programu Advanced školské správy je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce ... [+]

. Doktorát v oboru správy Advanced vzdělávací Argosy University, program, Tampa Advanced Vzdělávací správa je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Náš doktor pedagogiky (EdD) v rámci programu Advanced školské správy je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDD v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Argosy University, Tampa Pokročilé Vzdělávací administrace programu Výsledky Interstate School Leaders Licensure Consortium (ISLLC) Normy Standardní 1 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že usnadní vývoj, artikulaci, implementaci a správcovství vize učení, která je sdílena a podporované všemi zúčastněnými stranami. Funkce Spolupracovat rozvíjet a provádět společnou vizi a poslání Shromažďovat a používat údaje k identifikaci cíle, posoudit efektivitu organizace, a podporovat organizační učení Vytvořit a zavést plány k dosažení cílů Podporovat trvalý a udržitelný zlepšování Sledovat a hodnotit pokrok a revidovat plány Standardní 2 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že zastává, pečující, a udržování kulturu školy a vzdělávací program, přispívající k vzdělávání studentů a zaměstnanců profesní růst. Funkce Pečovat a udržet kulturu spolupráce, důvěry, učení, a vysoká očekávání Vytvořit komplexní, přísné a soudržný kurikulum Vytvoření osobní a motivující prostředí k učení pro studenty Dohlížet instrukce Rozvíjet posuzování a odpovědnosti systémy pro sledování pokroku studentů Rozvíjet kapacitu instruktážní a vedení zaměstnanců Maximalizovat čas strávený na kvalitu výuky Podporovat využívání nejúčinnějších a vhodných technologií pro podporu výuky a učení Monitorovat a vyhodnocovat dopad naučným programem Standardní 3 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že zajistí řízení organizace, provozování a prostředků pro bezpečnou, efektivní a účinné vzdělávací prostředí. Funkce Sledovat a vyhodnocovat řídící a provozní systémy Získat, přidělit, zarovnání, a efektivně využívat lidské, fiskální a technologické zdroje Podporovat a chránit blaho a bezpečnost studentů a zaměstnanců Rozvíjet kapacitu pro distribuované vedení Ujistěte se, učitel a organizační čas je zaměřena na podporu kvalitní výuku a učení žáků Standard 4 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta spoluprací s fakultními a členy jejich společnosti, reagovat na různorodé zájmy a potřeby komunity, a mobilizaci prostředky komunity. Funkce Shromažďovat a analyzovat údaje a informace relevantní pro výchovného prostředí Podporovat porozumění, uznání, a používání různých kulturních, společenských a intelektuálních zdrojů Společenství Vybudovat a udržovat pozitivní vztahy s rodinami a pečovateli Vybudovat a udržovat produktivní vztahy s komunitou partnery Standard 5 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že jednají čestně, spravedlivě, a etickým způsobem. Funkce Zajistit systém odpovědnosti za akademické a společenského úspěchu každého studenta Principy Modelové sebeuvědomění, reflektivní praxe, transparentnosti a etického chování Chránit hodnoty demokracie, rovnosti, a rozmanitosti Zvažte a zhodnotit potenciální morální a právní důsledky rozhodování Podporuje sociální spravedlnost a zajistí, aby jednotliví Student musí informovat všechny aspekty vzdělávání Standardní 6 Na okresní úrovni, jednička vzdělávání podporuje úspěch každého studenta tím, že rozumí, reagovat na, a ovlivňovat politický, sociální, ekonomické, právní a kulturní kontext. Funkce Advocate pro děti, rodiny a pečovatelů Zákon ovlivňovat místní, okresní, státní a národní rozhodnutí ovlivňující učení žáků Posoudit, analyzovat a předvídat nové trendy a iniciativy s cílem přizpůsobit vedení strategie Výzkum Výsledek Studenti jsou učených lékařů rozvíjet své dovednosti v oblasti vyšetřování, kritické myšlení, vědecké psaní, a rozhodování: 1. Analýza a hodnocení odbornou literaturu, aby se rozhodnutí založené na důkazech týkajících se současné praxi v oboru. 2. Analýza, navrhování, provádění, a bránit výzkumu v jejich disciplinární souvislosti s použitím vhodných výzkumných návrhů. 3. Výroba a bránit přísný a důvěryhodný disertační práce. Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Počáteční administrativní osvědčení nebo licence Na státních požadavcích základě by uchazeči měli mít na plný úvazek pedagogickou praxi ve stavu, schválené školy. Je-li učení zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální ověření délky pedagogické praxe ve školách schválených tomto konkrétním státem Prezentace důkaz průchodu standardizovaný test základních dovedností (pokud se požaduje) Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí Evidence trestního ověřením Nebo Současné zaměstnání ve státním schválené školy Psaní vzorky dodané s aplikací Všechny žádosti o přijetí musí být předložena oddělení přijímací. Vykonat přijímací zástupce je k dispozici na pomoc zainteresovaným mít žadatel k dispozici následující dokumenty: Dokončené žádosti o přijetí formuláře Poplatek za podání žádosti (nevratný, kromě v Arizoně. Ve státě Arizona, poplatek za podání žádosti je vratná, pokud je žádost zrušena do tří pracovních dnů od žadatele podpisu smlouvy o zápisu.) Osobní cíle prohlášení o sebehodnocení kvalifikací pro profese Aktuální životopis Dva doporučující dopisy (jeden ze zdroj obeznámený s akademickými schopností studentů a jednoho z aktuálního správce školy) Oficiální přepisy ze všech postsecondary škol se zúčastnilo Základní požadavky kurzu Studenti jsou povinni přijmout následující E7000 - Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3) E7001 - Komplexní plánování (3) E7002 - Teorie Změna: Okresní (3) E7004 - Zlepšení vedení škol prostřednictvím datových řízené Dotaz (3) E7005 - Advanced Školský zákon (3) E7006 - Člověk a fiskální zdrojů ve veřejné školy (3) E7007 - Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3) [-]

Speciální Pedagogika (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 5 let August 2016 Spojené státy americké San Francisco + 1 více

Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. speciálního vzdělávání připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. [+]

Postižení. Equity. Kultura. Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. ve speciální pedagogiky připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. Náš mezioborový přístup, umožňuje studentům čerpat z, kritiky, a přispět různé pohledy na zdravotní postižení a jeho průsečíku s ostatními sociálními markery - k obhájci, a chodit v solidaritě s lidmi s postižením. Program poskytuje celoroční silný metodickou a teoretické základy, a připravuje studenty na tři praktikum zkušeností: vyšší výuku vzdělávání, výzkumu, a školní konzultace a spolupráci, poskytování příležitostí pro kariérní postup. V každém cvičení, studenti jsou uzavřeno s fakultní mentor z USF nebo jiné vysoké škole, a poskytnuta příležitost podílet se na výzkumné studie, učit kurz na úrovni absolventa, nebo spolupracovat s organizací na komunitní bázi. Program Podrobnosti Doktorský program se skládá z 60 hodin úvěru studia mimo magisterského stupně a vrcholí v dokončení disertační práce. Tím, že 12 až 15 kreditů za rok, studenti mohou dokončit doktorské studium za pět let. Po ukončení programu budou absolventi schopni vést smysluplnou výzkum související s problémy a výzvy, kterým čelí studenti se zdravotním postižením, předložte důkazy založené na vzdělávání učitelů, a spolupracovat s pracovníky škol zlepšit výsledky vzdělávání studentů se zdravotním postižením. Budou schopni posoudit a řešit nejrůznější kulturní, jazykové, socioekonomického, kontextuálního a komunikativní faktory, jak se připravit budoucí K-12 speciální pedagogové sloužit studentům se zdravotním postižením. PROGRAM DELIVERY Aby vyhovovaly potřebám profesionály, program navazuje plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr (pátek večer a celý den sobotu). Podrobnosti o kurzu Studenti mohou dokončit Ed.D. v programu Speciální pedagogika v pěti let, nebo méně v závislosti na tom, kolik kurzy jsou přijata v semestru. Získané dovednosti, znalosti Doktorského studijního programu speciální pedagogiky Student Výstupy předmětu: Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, foundational úrovni pro stipendium v ​​učení a poučení. Studenti budou demonstrovat porozumění dat analytických dovedností. Studenti budou demonstrovat odborný rozbor výzkumných článků. Studenti budou demonstrovat vědeckou psaní. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, pokročilé úrovni pro stipendium v ​​učení a výuky. Studenti budou demonstrovat schopnost kriticky zhodnotit standardizovaných nástrojů pro posuzování jejich vlastního výběru. Studenti budou demonstrovat schopnost psát výsledky úseky výzkumných studií. Studenti budou demonstrovat schopnost aplikovat recenze literatury techniky k tématu vlastního výběru. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům možnost navrhovat, provádět, a komunikovat původní výzkum dle vlastního výběru. Studenti budou komunikovat původní výzkum Studenti budou navrhovat, provádět, a sepsat původní výzkum dle vlastního výběru. Navštivte naše webové stránky zde se dozvíte více o tomto programu Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den.     Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program [-]

Vzdělání Specialista (EDS) V Pokročilém školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium 20 měsíců Spojené státy americké Sarasota

Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě, Florida, nabízí vzdělávání Specialista (EDS) titul v Advanced školské správy navržen tak, aby připravit aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. [+]

. Hledáte pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasota? Argosy University, Sarasota v Sarasotě na Floridě, nabízí Specialista Education (EDS), titul v oboru správy Advanced vzdělávací určena k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDS v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti v EDS ve vyspělých školské správy programu kompletní šest z následujících předmětů (24 kreditních hodin), ke splnění požadavků na jádro Course. Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3 kreditní hodiny) Komplexní plánování (3 kreditní hodiny) Změna Teorie: Okresní (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního Vedení prostřednictvím datových Driven Poptávka (3 kreditní hodiny) Advanced Školský zákon (3 kreditní hodiny) Člověk a daňového řízení zdrojů ve veřejné školy (3 kreditní hodiny) Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3 kreditní hodiny) Advanced Akademické studium a psaní (3 kreditní hodiny) Volitelné Požadavky Studenti si vybrat jeden volitelný předmět (3 kreditní hodiny) s souhlasem poradce. Praktikum Požadavky Studenti v EDS v Advanced školské správy programu jsou nutné k dokončení následujících 3 hodin úvěru cvičení. School District praktikum / Internship I (1,5 kreditních hodin) School District praktikum / Internship II (1,5 kreditních hodin) Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně tři roky ověřené plný úvazek pedagogické praxe ve stupních prekindergarten-12 nebo s ním související služby, vzdělání Praxe ve stupních prekindergarten-12. Pokud výuky či souvisejících služeb vzdělávací zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální verifikace, že škola byla state-schválený školy Evidence trestního ověřením Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí. Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál zápis v této Sarasota Vzdělávací Specialista studijní program v Advanced školské správy. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. Konec hledání pro pokročilé vzdělávací programy správy v Sarasotě na Argosy University, Sarasota. [-]

PhD Ve Speciální Pedagogice

Charles University in Prague Faculty of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolventa doktorského studijního programu zvláštního vzdělávání je vybaven teoretických znalostí a výzkumných dovedností v oblasti speciální pedagogiky. Absolvent je připraven pracovat v oblasti vědeckého výzkumu a podílet se na výchově studentů vysokých škol. [+]

Profil absolventa Absolventa doktorského studijního programu zvláštního vzdělávání je vybaven teoretických znalostí a výzkumných dovedností v oblasti speciální pedagogiky. Absolvent je připraven pracovat v oblasti vědeckého výzkumu a podílet se na výchově studentů vysokých škol. Jeho / její profesionální kariéra je možné na vysokých školách a podobných institucích, ve vědecko-výzkumných ústavech a ve vedoucích pozicích platných orgánů. Školné 180.000Kč Tento počet byl vypočten podle automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27,055 Charakteristika studia Obsah doktorského studia je zaměřen především na zvýšení účasti osob se zdravotním postižením do společnosti, jakož i ke zlepšení kvality jejich života. Zvláštní pozornost je věnována sociálním aspektům. PhD studijní program nabízí vzdělání v širokém spektru speciální vzděláním disciplín. Studenti tohoto programu jsou připraveny rozvíjet vědeckou disciplínu speciálního vzdělávání ve výše zmíněných nových perspektivních a vyřešit up-to-date problémy týkající se kvality života zdravotně postižených osob. Individuální kurzy vztahovat i na aktuální aspekty speciálního vzdělávání v mezinárodním kontextu. Výzkumné činnosti by měly přednostně týkat: Raný věk včetně speciálně pedagogické diagnostiky a intervence Rodina s postiženým dítětem a její postavení ve společnosti Sociální, kulturní a pracovní integrace osob se zdravotním postižením, včetně integrace žáků a studentů se speciálními potřebami do běžných základních škol Vývoj speciálních vzdělávacích a sociálních rehabilitačních metod, technik a postupů Změny v přístupu veřejnosti k lidem se zdravotním postižením Vývoj systému speciálního školství, jeho hlavních konstrukčních částí, včetně vývoje teorie kvality života osob se zdravotním postižením Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA 1) Diskuse o disertační práce /. V rámci projektu (včetně literatury) až 10 stran na KANDIDÁTA vybrané odborné téma musí být zaslána spolu s žádostí o doktorského studia a měl by obsahovat charakteristiky výzkumného problému, základní představu o cílech a struktuře problém a metody používané v oblasti teoretického výzkumu a odborné literatury. 2) Prezentace báze znalostí a současné literatury v této oblasti a předložení seznamu literatury na speciální pedagogiky a příbuzných oborů. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. [-]

Doktor Filozofie Podle Publikovaných Prací - Trasa B

University of Bolton
Campus forma Denní studium 3 - 7 let August 2016 Spojené království Bolton

Tento program je určen pro ty, jejichž práce je především ve výzkumu nebo zahrnuje podstatnou výzkumnou prvek a umožňuje jim získat akademický úvěr pro tuto práci, za předpokladu, že je na doktorské úrovni. Trasa B pro lidi, kteří nemají žádné nebo málo publikací. Trasa B umožňuje kandidáty, s pomocí a radou akademických orgánů dohledu, připravit a předložit ke zveřejnění vhodných výstupů, jako jsou články v časopisech, knižních kapitol nebo ... [+]

. Doktor filozofie podle publikovaných prací - Trasa B Tento program je určen pro ty, jejichž práce je především ve výzkumu nebo zahrnuje podstatnou výzkumnou prvek a umožňuje jim získat akademický úvěr pro tuto práci, za předpokladu, že je na doktorské úrovni. Trasa B pro lidi, kteří nemají žádné nebo málo publikací. Trasa B umožňuje kandidáty, s pomocí a radou akademických orgánů dohledu, připravit a předložit ke zveřejnění vhodných výstupů, jako jsou články v časopisech, knižních kapitol nebo knihy, software nebo patenty. Uchazeči budou také připraví 10-15,000-slovo kritický komentář, který příslušného kontextu, analyzuje a dělá věci pro publikace, které mají být považovány za originální a nezávislý příspěvek k poznání, a proto odůvodnit udělení PhD. (Trasa je k dispozici na částečný úvazek pro lidi, kteří již mají významné publikace k jejich cti.) [-]

Vzdělávání Doktorát

Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias
Campus forma Denní studium 3 let October 2016 Portugalsko Lisboa

Může se vztahují k cyklu studií vedoucích k PhD míry: a) Držitelé magisterského studia nebo právní ekvivalent; b) držitelé Bakalářský stupeň, A držáky kurikula [+]

Podmínky vstupu

Může se vztahují k cyklu studia vedoucí k získání titulu doktora:

) Držitelé magisterského studia nebo právní ekvivalent;

b) držitele bakalářských studijních, držitelé obzvláště příslušného akademického nebo vědeckého kurikula uznané za ověřování schopnosti splnit tento cyklus studia podle vědeckého výboru PhD;

c) držitelé akademického, vědecké a odborné osnov uznány jako zhoršení schopnosti splnit tento cyklus studia Vědeckým výborem PhD. Cíle

Definice cílů je vyrobena z odborných znalostí kandidátů podle právních předpisů a praxe univerzity:

a) Systematické pochopení kapacita ve vědecké oblasti... [-]


Doktorský Program Dětských Studií

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Denní studium 3 let October 2016 Portugalsko Braga

, Napomáhá cyklus studia na titul PhD v dítě studuje trvá tři roky (na plný úvazek), což odpovídá 180 ECTS. [+]

. , Napomáhá cyklus studia na titul PhD v dítě studuje trvá tři roky (na plný úvazek), což odpovídá 180 ECTS. Tento cyklus studia je zaměřen především na rozvoj: systematické pochopení kapacity ve vědecké oblasti; schopnosti, dovednosti a výzkumné metody spojené s vědecké oblasti; schopnost otěhotnět, design, přizpůsobit a provést významné výzkum respektující požadavky stanovené akademické kvality a integrity normami. Tento cyklus studií obsahuje: kurikulární komponentu, která kombinuje kurzy, které jsou společné různým doktorského specialit se specifickými kurzy jednotlivých speciality a průřezových jednotek; vypracování původního práce, navržený speciálně pro tento účel vhodné, aby pobočky znalostí a doktorského oboru. Zvláštnosti: Vizuální komunikace a uměleckého projevu; Dramatická výchova; Speciální pedagogika; Tělesná výchova, volný čas a rekreace; Hudební výchova; Literatura pro děti; Elementární matematika; Metodika a supervize v dětství, vzdělání; Vývojová psychologie a vzdělávání; Child Health; Sociologie dětství. [-]

PhD V Oboru Didaktiky Chemie

Charles University in Prague Faculty of Science
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

PhD studijní granty integrované vzdělávání, které umožňuje absolventům, a to díky jejich vysoké erudice, dělat conteptual a výzkumnou činnost v oblasti chemie vzdělávání. Absolventi doktorského studia bude připraven pro nezávislé činnosti vědecké, pedagogické a řídící práce v této oblasti. [+]

PhD studijní granty integrované vzdělávání, které umožňuje absolventům, a to díky jejich vysoké erudice, dělat conteptual a výzkumnou činnost v oblasti chemie vzdělávání. Absolventi doktorského studia bude připraven pro nezávislé činnosti vědecké, pedagogické a řídící práce v této oblasti. Budou schopni se prosadit v didaktických pracovištích vysokých škol ", na ministerstvo školství výzkumných ústavů, které se zabývá touto problematikou chemie vzdělávání na středních školách jako vysoce kvalifikovaní učitelé chemie, na pracovištích, které se zabývají v dalším učitelem výcvik a v mezinárodních a evropských institucí a organizací zaměřených na celostátního a mezinárodního výzkumu v oblasti chemie nebo přírodovědného vzdělávání. Stipendium 50 000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 větev charakteristická Doktorské studium poskytuje integrované vzdělávání, což umožňuje její absolventi provádět koncepční a výzkumnou činnost v oblasti chemického vzdělávání z důvodu jejich vysoké erudice. V absolventi doktorského studia bude připraven k nezávislé činnosti vědecké, pedagogické a koordinace prací v této oblasti. Tyto absolventi, budou moci využít své schopnosti v didaktických pracovních místech na univerzitách a vysokých škol, které připravují učitele chemie, ve výzkumných ústavech MŠMT ČR, které se týkají se s chemickou vzdělávání problematice, na pracovištích institucí a organizací zaměřených na postgraduální vzdělávání učitelů, v národních a mezinárodních institucí a organizací se zaměřil na celostátní či mezinárodní výzkumný v chemickém nebo přírodovědného vzdělávání (divize chemického vzdělání EuCheMS, evropské vzdělávací asociace pro výzkum vědy, mezinárodní organizace pro vědu a techniku ​​školství, mezinárodní rada asociací pro přírodovědného vzdělávání atd.). Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení Přijímací zkoušky se skládá z osobního pohovoru. Ve výjimečných případech může děkan povolit virtuální rozhovor přes komunikační technologie. Maximální počet bodů je 100 bodů. Při přijímacím pohovoru musí uchazeč prokázat jazykové schopnosti ke studiu ve zvoleném oboru, a potřebné dovednosti, aby provedla nezávislou vědeckou práci. Žadatel bude požádán, aby rozvést jeho / její zájem o určité téma, volby orgánu dozoru, a schopnost provádět výzkum v této oblasti. Podmínky pro přijetí Aplikace doktorský program musí být řádně vyplněn a předložen do 30. dubna 2016, včetně všech příloh. Žadatel musí složit přijímací zkoušky získáním minimálně alespoň 50 bodů během přijímacího pohovoru. Žadatel musí úspěšně absolvovat vysokoškolského studia programu, ověřené podání notářsky ověřené kopie diplomu nebo jiné doklady magisterského studia do 30. září 2016. Požadavek na předložení notářsky ověřenou kopii se nevztahuje na absolventy magisterských programů na UK Přírodovědecké fakulty. Žadatelé, kteří obdrží své magisterské studium na zahraniční univerzitě musí předložit osvědčení o rovnocennosti pro tento cizí vysokoškolským vzděláním od 30. září 2016 do CU FS studijním oddělení, není-li stanoveno jinak podle mezinárodní dohody. Pro uchazeče stále čekají od září 30. na rozhodnutí ohledně uznání jejich zahraniční studie, tato lhůta prodloužena do 21. října 2016. [-]

Doktorské Tituly Doktor Psychologie V Klinické Psychologie (psyd)

University of San Francisco - School of Nursing and Health Professions
Campus forma Denní studium 5 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit. [+]

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit.

Klinická psychologie PsyD z USF SONHP na Vimeo.

Zdůraznění klinickou praxi Program PsyD USF se připravuje doktorandi pracovat jako zdravotní péče psychologů v různých prostředích v oblasti zdravotnictví. Absolventi budou umět v empirických a teoretických základů integrovaných, behaviorálních zdravotních zákroků a zároveň citlivé na kontextové, kulturní, duchovní a sociálně-ekonomické prostředí jednotlivců a komunit. Licensure a akreditaci Program USF PsyD je akreditována západní Sdružení škol a vysokých škol (WASC) a má přidružený člen status národní rady školy a programy pro profesionální psychologie (NCSPP). Absolventi programu na USF PsyD jsou způsobilé pro udělení licence v Kalifornii (a jiných státech) a psychologů. Program Podrobnosti Posláním USF PsyD programu je nabídnout přísný program studie založené na hodnotách jezuitských který klade důraz na klinické a vědeckou práci s zaostalých zemích a zaměřuje na vzdělávání kulturně reagujících psychology zdravotnictví pracovat v mezioborových integrovaných chování nastavení zdraví. Programovatelné funkce a doručení Program se skládá ze čtyř let akademického studia, včetně tří let Practica (1500-2000 hodin), odborného projektu a pátý rok stáž (1500-2000 doba uplatňovaná k udělení licence), typicky dokončena v jiné instituci. Úroveň složitosti a počet hodin Practica se každoročně zvyšuje. Každé umístění praktikum se koná v komunitě a zahrnuje kurz na akademické půdě. Vstupné je pouze na podzim, s celoročním studiu na podzim, jarní a letní semestr. Některé kurzy mohou být přijata společně se studenty v Master of Science v Behavioral zdravotnictví, Master of Public Health, a lékař ošetřovatelské praxe v Psychiatric Mental Health programech ošetřovatel, a občas se studenty v jiných USF školách a vysokých školách. Převod úvěr může být uděleno na kurzy přijatých na jiné akreditované instituce, které jsou v podstatě rovnocenné těm nabízena v PsyD programu maximálně 12 hodin úvěru. Klinická praxe a výzkum Klinická výuka doplňuje akademické práce v kurzu a poskytuje bohaté zkušenosti, přes který je vyvíjen klinické kompetence. Klinická výuka probíhá na akademické půdě nebo off-kampusu v různých komunitních duševního zdraví. Druhý a třetí rok klinické rotace jsou dokončeny v komunitních zařízeních, včetně umístění ve velkých zdravotnických zařízeních, komunitních duševního zdraví agentur, Univerzita poraden, dětských nemocnic a léčebných programů in-pacient. Klinický součástí programu je komplexní a zahrnuje střídání poskytování psychologické posouzení (kognitivní, osobnost, neuropsychologické testování) a zacházení s dětmi, rodiny s dětmi i dospělé. Existují možnosti pro příjem všeobecný a odborný výcvik v celé řadě různých praktikum a stáží míst v celostátně uznávaných klinických praktikum míst a stáží. Chcete-li dokončit požadavky na praktika, studenti jsou umístěny v různých prostředích, včetně velkých lékařských center, komunitních duševního zdraví agentur, univerzitní poradenských center, dětských nemocnic a in-pacient léčebných programů. Praktika součástí programu je komplexní a umožňuje studentům poskytovat psychologické posouzení a zacházení s dětmi, rodiny a dospělé se zaměřením na komunitách. Kromě toho mohou studenti získat i všeobecný a odbornou přípravu z rozmanitosti celostátně uznávaných klinickém prostředí v okolí Zátoky. Získané dovednosti, znalosti Absolventi PsyD v klinické psychologie získají znalosti, postoje a dovednosti fungovat v různých nastaveních poskytnout kulturně kompetentní, kontextově citlivé, integrovanou konzultace behaviorální zdraví jednotlivců a zdravotníků. Jako absolvent PsyD z klinické psychologie programu, budete: Mají široké znalosti o vědecké psychologie; zapojit se do založené na důkazech pojmů, hodnocení a léčení lidských problémů pomocí jedince, vývojové, kontextové a sociokulturní perspektivy; a zaměřit se na poskytování mezioborové a integrovaného zdravotnictví s zaostalých zemích. Mají širokou základnu vědeckého poznání a zaměstnávají vědecké principy konzumovat, vyrábět a šířit psychologický výzkum, s důrazem na zaostalých zemích. Mají profesionální hodnoty a postoje; Silné komunikace, spolupráce a konzultační schopnosti; a self-uvědomění a dovednosti reflektivní praxe. [-]

Doktor Pedagogiky

University of Southern Queensland (USQ)
Online forma Kombinované Austrálie

Použít teď! Jsme nyní přijímání žádostí. Tento program je profesionální a doktorát výzkumu zaměřené na který vám pomůže získat praxi a výzkum znalostí a dovedností jako ty .. [+]

Použít teď! Jsme nyní přijímání žádostí.

Doktor pedagogiky

Jednotky k dokončení: 24

Doba trvání: do 6 let na částečný úvazek

Datum zahájení: březen, červenec, listopad

Vstupní požadavky • anglický IELTS 6.5 nebo ekvivalentní

• Dokončeno Master školství (8 ks) nebo ekvivalent s "úvěrové" průměrný nebo s vyznamenáním (I nebo IIa) diplom nebo rovnocenné kvalifikace vztahující se k navrhované oblasti studia

• mít zdokumentovaný záznam (normálně) 3 roky na plný úvazek ekvivalent profesní nebo pedagogickou praxi v oblasti související s navrhované oblasti studia, a musí být v současné době nebo v nedávné době zaměstnán v odborné praxi... [-]


PhD Vzdělání

University of Windsor
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Kanada Windsor Thunder Bay + 1 více

Prostřednictvím třech oborech, poznávání a učení, vzdělávací vedení a politická studia a sociální / kulturní / politickém kontextu školství, společného Ph.D. V pedagogických věd Program se zaměřuje na podporu vědecké zkoumání a výrobu nových poznatků v kontextu výzkumného kultury. [+]

. Prostřednictvím třech oborech, poznávání a učení, vzdělávací vedení a politická studia a sociální / kulturní / politickém kontextu školství, společného Ph.D. V pedagogických věd Program se zaměřuje na podporu vědecké zkoumání a výrobu nových poznatků v kontextu výzkumného kultury. Zavázali jsme se k metodických pokrokům v pedagogického výzkumu a integrace teorie a praxe. Jsme živit naše studenty, jak rozvíjet učence a vůdce v pedagogických fakultách, školských systémů a dalších institucionálního rámce, a tím přispívat k růstu výzkumu a vzdělávání v Kanadě a na mezinárodní úrovni. Máme podporu profesní rozvoj prostřednictvím spolupráce mezi vědci, lékaři, vzdělávacích institucí a pedagogických fakult, a posílila tak spojení mezi školami a univerzitami, a podporu partnerství na místní, národní a mezinárodní úrovni. Zavázali jsme se k dokonalosti v našich studentů a pedagogů a produkují absolventy, kteří mají dlouhou životnost studenty. Společný Ph.D. V pedagogických věd nabízí Brock University, Lakehead University a University of Windsor. Pedagogická fakulta, University of Windsor, zve studenty k dokončení společného Ph.D. ve stupních vzdělávací studia v jednom ze tří oblastí specializace: Politika a Vedení Sociální / kulturní / politické kontexty výchovy Poznávání a učení Společné Ph.D. Program Highlights Individualizovaný studijní plán Několik přístupy k dodání předmětu Místo na bázi rotace přes domácí vysokých Distanční vzdělávání (povinné počítačová gramotnost) Inter-univerzitní týmy instruktorů a výborů pro dohled Komplexní portfolio - inovativní individuální přístup ke komplexním vyšetření Flexibilní Požadavky na trvalý pobyt - čtyři termíny (dvě po sobě jdoucí) Jedinečné příležitosti pro spolupráci a vytváření sítí Na plný úvazek studie nebo jejich kombinace na plný úvazek a částečný úvazek studie Kvalifikace pro přijetí Informace o typických minimální požadavky na vzdělání pro přijetí do společného PhD ve vzdělávacích Studies Program jsou uvedeny níže: Dokončení bakalářský titul následovanou magisterský titul v oboru vzdělání s postavením Absolvent titul v jiném oboru: Lze považovat, pokud lze prokázat, akademický vhodnost Může být požadováno, aby další práce v kurzu, a to buď před vstupem do programu, nebo souběžně s programem práce v kurzu Výzkum kompetence se projevuje dokončení diplomové práce Veškeré obdobné doklady o výzkumné kapacity v případě, že práce nebyla dokončena Angličtina je hlavním komunikačním jazykem a poučení v programu. Žadatelé z jiných zemí, kteří nemají dokončili studium na univerzitě, kde primární vyučovacím jazykem je angličtina, musí prokázat znalosti angličtiny je třeba zvážit pro přijetí. Jiná omezení přes domácí vysokých škol se mohou vztahovat naleznete v programu Příručka pro více informací. To lze prokázat v jednom z následujících způsobů: Minimální počet bodů z 7,0 na mezinárodní Testing System anglického jazyka (IELTS), bez individuální sub-kategorie skóre méně než 6,5 Minimální počet bodů z 100 na Internet Based Test (iBT) verzi testu z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL), včetně minimálním skóre 27 v písemné složkou a minimálním skóre 27 v komponentě čtení. Proces přijetí Datum Uzávěrka pro podávání žádostí do programu je 15. listopadu každoročně -Kompletní aplikační balíčky musí být předloženy nebo před tímto datem. Proces výběru pro přijetí je vysoce konkurenční, a proto se doporučuje, aby žadatel kontakt členem fakulty, kteří by mohli být potenciální školitele disertační před použitím K dispozici je online aplikace postup a aplikace jsou poslány přímo na Úřad sekretariátu Typicky v lednu Programový výbor rozesílá dopisy doporučující přijetí úspěšných žadatelů [-]

PhD V Kinantropologii

Charles University in Prague Faculty of Physical Education and Sport
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolvent doktorského studia má hluboké a komplexní znalosti a je dobře vyznají v široké spektrum vědeckých principech. On / ona je obeznámen s výzkumnými metodami, je schopen poskytovat individuální vědeckou práci s akademické a profesní bezúhonnosti, při respektování etických konvence výzkumné práce. [+]

Profil absolventa Absolvent doktorského studia má hluboké a komplexní znalosti a je dobře vyznají v široké spektrum vědeckých principech. On / ona je obeznámen s výzkumnými metodami, je schopen poskytovat individuální vědeckou práci s akademické a profesní bezúhonnosti, při respektování etických konvence výzkumné práce. On / ona je schopen kritické analýzy současného vědeckého poznání. Absolvent je schopný komunikovat o otázkách týkajících se jak jeho / její specializaci a široké spektrum sociálních vazeb, a to zejména v oblasti aplikací výsledků výzkumu do praxe. Jeho / její disertační práce na základě původního výzkumu, významně přispěla k rozvoji vědeckých poznatků v kinantropologii. Části disertační práce byly také číst nebo zveřejní na národní nebo mezinárodní úrovni. Školné 220000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 větev charakteristická Kinantropologie je multidisciplinární vědecký obor, který se zabývá komplexními účinky úmyslného a spontánní pohybové aktivity na rozvoj lidské osobnosti v bio-psycho-sociálních souvislostech, a podmínky v oblasti tělesné výchovy a sportu, rehabilitace a nápravná tělesné výchovy, včetně jejich efektivní řízení. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení Každý kandidát musí projít přijímacího řízení. Přijímací zkouška se provádí orálně před zkušební komisí a žadatelova odborná způsobilost je zkoumána. Zkušební komise hodnotí: 1. Kvalita disertační projektu 2. Předchozí odborná činnost 3. Vztah tématu projektu na specializaci vedoucího a jeho / její výzkumných projektů 4. Vztah k celkové strategie vědy a výzkumu vývoje na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy 5. Forma prezentace projektu žadatele Každý člen zkoumajících platové komise odstavců 1, 3, 4 a 5 na stupnici bodů - 0 až 10 bodů za každou položku, položka 2 je hodnocena na stupnici od 0 do 20 bodů. Maximální počet bodů udělených jedním vyšetřujícím je 60 bodů. Aritmetický průměr se vypočítá na základě bodového hodnocení každého člena zkušební komise. Výsledek se zaokrouhlí na nejbližší celé číslo - pro hodnoty od 0,0 do 0,49 směrem dolů na nejbližší celé číslo. Pro hodnoty od 0,50 do 0,99 směrem nahoru na nejbližší celé číslo. Pořadí uchazečů rozhoduje na základě celkového počtu bodů. Děkan fakulty určuje limitní bod pro přijetí. Informace o uplatnění absolventů Kinantropologii je interdisciplinární obor; Proto, absolventi doktorského studia jsou používány především v oblasti vědy, výzkumu a vzdělávání. Další významnou oblastí zaměstnanosti je státní správy a podnikání. [-]

Doktor Pedagogiky

University of Technology Sydney
Campus forma Denní studium Kombinované 4 - 8 let

Doktor školství je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám praxe, kteří chtějí zkoumat některé aspekty svého oboru praxe. Kandidáti pustit na vysoké úrovni, praxe na základě výzkumu v jedné z oblastí výzkumu síly v UTS: vzdělávání. [+]

Kurz vychází vstříc nejen pro studenty zavazuje akademické dráze, ale i pro starší odborníky z veřejného i soukromého sektoru, kteří chtějí studovat a provádět výzkum na nejvyšší úrovni.

Cílem kurzu je posílit schopnost praktického otázku, analyzovat, kritika a rozvíjet jejich profesi a svou praxi. To je titul za výzkum, jehož cílem je pomoci odborníkům navázat vztah mezi výzkumem a svou profesní činnost v oblastech jako je politika rozvoje a hodnocení, inovace a správa.

Kariérní možnosti zahrnují vedoucí roli v oblasti vzdělávání jako hlavní, vedoucí, plánovač, poradce, politiky, učitele či trenéra, ve vládě, průmyslové, obchodní nebo komunitním prostředí. ... [-]