Doktorské studium Pedagogika - Doktorské studium Pedagogika hledejte zde!

Doktorské studium Pedagogika - Zde naleznete doktorské studium Pedagogika

Pedagogika

Doktorát v oboru vzdělání může odkazovat se na jeden doktor filozofie ve vzdělávání (Ph.D), doktor pedagogiky (Ed.D) a doktor ve vzdělávání (D.Ed.). Všechny tituly jsou určeny pro uchazeče, kteří hledají akademické, administrativní, nebo klinický výzkum pozice v oblasti vzdělávání, ať už je to prostřednictvím veřejné nebo soukromé organizace.

PhD v oblasti vzdělávání obvykle vyžaduje kurzu a disertační práce pro stupeň má být zadána. Obory na doktorát v oboru vzdělávacích programů mohou zahrnovat vzdělávací politiky, pedagogická psychologie, Učební osnovy a učební nebo školské správy, abychom jmenovali alespoň některé. Absolventi PhD ve vzdělávacích programech často pokračují do kariéry jako profesoři na univerzitách nebo ve správních úřadech v oblasti vzdělávání, jako jsou školy základní a vrchní dozorce.

Pokud jste vášnivý oblasti vzdělávání a chtějí dále své vlastní otevřít mnohé dveře pracovních příležitostí, pak PhD ve vzdělávání může být titul pro vás.Podívejte se níže a zjistit!

Čtěte více

PhD, Vedoucí: Osnovy A Instrukce

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 4 let October 2017 Spojené státy americké Chicago

Concordia University Chicago je doktorský program, ve vedení se zaměřením na osnov a výuky je pro učitele, kteří chtějí vykonávat program, jako pedagogové a vědci připravují na vedoucích pozicích ve veřejných nebo soukromých škol. [+]

. PhD, Vedení: Curriculum a instrukce Concordia University Chicago je doktorský program, ve vedení se zaměřením na osnov a výuky je pro učitele, kteří chtějí vykonávat program, jako pedagogové a vědci připravují na vedoucích pozicích ve veřejných nebo soukromých škol. Tento program rozvíjí vzdělávací odborníky, kteří mohou navrhovat, implementovat, hodnocení a řízení osnov a výukové programy v K-12 školy. Učební cíle Rozvíjí schopnosti pro výzkum a kritického myšlení v oblasti osnov a výuky, s teoretických a praktických znalostí. Rozvíjet kompetence v hodnotící osnov, rozvoje a mapování. Zlepšit porozumění vyučovacího a učebního procesu. Vybudovat silnou odborné zázemí v oblastech souvisejících s osnov a výuky. Podpora a vést reformu a změnu snahy související s rozvojem učitelů ve školách. Celoroční bude pomáhat při usnadňování průzkum, diskusi a porozumění problémům a možnostem vzdělávání učitelů. Požadavky předmětu Akademické Vstupní požadavky: Bakalářské a magisterské z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce Aktuální Graduate Record zkouška (GRE) nebo Miller Analogie Výsledky testů (test užívala během minulých tří let) Anglické jazykové způsobilosti: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) nebo Michigan Test: minimum 85 Je třeba uvést oficiální výsledky testů. Zahraniční studenti, kteří získali pokročilého stupně od akreditované instituce ve Spojených státech, nebo studenti z mezinárodní anglicky mluvící univerzitu (v nichž je vyučovacím jazykem je angličtina), nemusí předkládat anglického jazyka skóre. Ostatní dokumenty: Vyplněnou a podepsanou přihlášku cílem prohlášení Psaní vzorek: Vložte papír ze svého magisterského studijního programu, který demonstruje svou schopnost psát v učené způsobem na takové úrovni, typickou pro práci absolventa. Tento vzorek by měl přiblížit, ale nepřekročit pět stran textu Profesionální životopis ukazuje minulé zkušenosti: nejméně dva roky úspěšné výuky / administrativních zkušeností Kopii oficiálního přepisu Kopii pasu Vyhodnocení zahraniční přepis * Dva doporučující dopisy Doklad o znalosti anglického jazyka Prohlášení o finance / výpis z bankovního účtu / finanční záruka [-]

Doktor Vzdělávání

Oral Roberts University
Campus nebo Online September 2017 Spojené státy americké Tulsa

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. [+]

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. Graduate School of vzdělávání ve ORU se zavazuje poskytovat příležitost pro jednotlivce v reakci na výzvu Boží stát "transformované profesionální křesťanské pedagogy." Vzdělávací školení z křesťanského pohledu na svět je nejlepší způsob, jak dosáhnout tohoto významného cíle, a to je to, co dostanete v ORU Graduate School of vzdělání - znalosti, dovednosti a inspiraci základny pomáhat vliv a transformovat život. Tento program, určený na téma "transformovaných pedagogy", připravuje odborné křesťanské pedagogy jít do světa každého člověka s vášní pro Krista a zároveň vštěpovat silné etické chování, znalosti a kompetence svých studentů, kteří budou na oplátku, změna společnosti. ORU Graduate School of školství míry poskytuje příležitost pro jednotlivce, kteří mají křesťanské principy získat pokročilé příprava na profesní odpovědnosti v oblasti vzdělávání po celém světě. Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro nabídky kurzů se stala intenzivní, ale příjemný 4-denní formát modul třídy. Tyto moduly mají rozsáhlé před a po cvičení, simulace a dynamické ve své třídě diskuse. Unikátní síla tohoto programu je, že studenti přispívají národní a mezinárodní perspektivy. Základní kurzy Všichni doktorandi jsou povinny přijmout následující základní kurzy: Organizační teorie ve správě, historie a filozofie výchovy, vedení studií, strategií pro vzdělávací změny, a současné problémy kurikula. Tyto předměty jsou navrženy tak, aby pomoci studentovi při dokončení doktorské komplexní vyšetření. Oblasti koncentrace - Vysoká škola a Vyšší vzdělání správa - Veřejná škola Správa - Správa Christian School Výsledky Ty, kteří hledají doktora Udělen najdete celou řadu možností profesního rozvoje. Některé oblasti jsou: - University prezident - University děkan - univerzitní oddělení židle - Univerzitní profesoři - inspektoři - Principal - Administrators [-]

Phd TESOL

University of Nicosia
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let September 2017 Kypr Nicosia Řecko Athény + 3 více

Cíle a cíle: zlepšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, navrhnout a implementovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL. [+]

. Splatnost (roky): 3 roky Kvalifikace: Doktor filozofie v TESOL? Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků Úroveň kvalifikace: 3. cyklus (doktorát) Jazyk výuky: angličtina Forma studia: prezenční studium a Kombinované studium Minimální Kredity: 90 Minimální kreditů: 180 Profil programu: Cíle a zaměření: 1.. zvýšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL; 2. k pochopení a znalosti výuky anglického jazyka dále studentů. 3. k posílení teoretických znalostí studentů v TESOL, získání druhého jazyka, a aplikované lingvistiky výzkumu. Kariérní vyhlídky: Program poskytuje vynikající kariérní příležitosti pro ty, kteří se chtějí stát profesionály v oblasti vzdělávání a výuky anglického jazyka, pracoval pro vzdělávací zařízení, jako jsou ministerstva školství, veřejných a soukromých vysokých škol nebo jiných veřejných a soukromých škol jako akademici nebo správci. Maturitní Požadavky Student musí splnit všechny ostatní požadavky programu práci a. Získané dovednosti, znalosti Na konci programu budou studenti schopni: 1. Získat silné teoretických znalostí základny v TESOL, získání druhého jazyka, aplikované lingvistiky výzkum a metodiku, TESOL, která si zaslouží zveřejnění. 2. Konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumného projektu, který generuje nové poznatky, které přispívá k teorii a praxi; 3. Důkazy kompetence v metodikách použití v TESOL šetření a výstavních dovedností v používání analýzy dat. [-]

EdD - Human & Učící Se Organizace A Executive Leadership Programy

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development
Campus forma Denní studium Kombinované June 2017 Spojené státy americké Washington

Doktor školství v lidské a organizační učení (HOL) na Univerzitě George Washingtona (GW) je určen pro profesionály s nadací v relevantních teorií, koncepcí a postupů, se zaměřením na vzájemné vztahy mezi lidmi, organizacemi a učení. Program připravuje studenty ke zpochybnění předpokladů prostřednictvím kritické reflexe a pěstounské skupiny a sebevzdělávání. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov. Hol Oddělení je příjemcem dvojnásobný Akademie Development lidských zdrojů "Vynikající Program" Award. Jedná se o první program v této multidisciplinární oblasti ve Spojených státech poté, co byla založena v roce 1958. [+]

Ed.D. - Člověk a učící se organizace a Executive Leadership programy Program Doktor školství v lidské a organizační učení (HOL) na Univerzitě George Washingtona (GW) je určen pro profesionály s nadací v relevantních teorií, koncepcí a postupů, se zaměřením na vzájemné vztahy mezi lidmi, organizacemi a učení. Program připravuje studenty ke zpochybnění předpokladů prostřednictvím kritické reflexe a pěstounské skupiny a sebevzdělávání. Teorie, výzkumu a praxe jsou vyváženy po celém osnov. Hol Oddělení je příjemcem dvojnásobný Akademie Development lidských zdrojů "Vynikající Program" Award. Jedná se o první program v této multidisciplinární oblasti ve Spojených státech poté, co byla založena v roce 1958. Naši studenti Typicky, studenti pracují profesionálové, kteří jsou v polovině nebo vyšší úrovně pozic. Patří mezi ně manažeři, konzultanti a samostatně výdělečně činných podnikatelů z předních organizací různého typu a velikosti. Oni také přinést řadu vzdělávacích prostředí, s mírami v oblastech, jako je podnikání, školství, zdravotnictví a lékařských věd, inženýrství a technologie. Studenti jsou vedeni k vytvoření učebních komunit poskytovat kolektivní pomoc, podporovat akční učení a modelovat kulturu učení. Doktorského programu HOL je k dispozici v následujících dvou formátech: Foggy Bottom Campus Doktorský studijní program - Na částečný úvazek nebo na plný úvazek studie - Třídy setkat ve všední den večer na hlavním kampusu společnosti GW Executive Leadership Program (ELP) - Dodávka kohorta - Třídy splnit jeden víkend měsíčně na GW Virginie Science and Technology Campus v Ashburn, VA [-]

Doktorát V Oboru Vzdělávání

Chapman University
Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Spojené státy americké Orange

Ph.D. v oblasti vzdělávání je program určený především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. [+]

. Ph.D. v vzdělávacího programu Je určen především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. Doktorát v oblasti vzdělávání nabízí jedinečnou kombinaci čtyř důrazy: Kulturní a vzdělávací studia, Sociologie, Vedení studie a školní psychologie. Naše Ph.D v oblasti vzdělávání se vyznačuje pěti odlišných, ale vzájemně se prolínajících, konstrukčních částí: - pojem a praxe sociální spravedlnosti - spolupráce stipendista studentské kohorty - Fakulta mentorství studentů - přísné jádro filozofie, základy a metody příslušné Důraz oblast Program na první pohled - Kohorta model s vstupem každý pád - kohorty 18 studentů, 6 v každé důraz oblasti 4 důraz oblasti: - Kulturní a vzdělávací studia - postižením studie - školní psychologie - Vedení studia - 57 jednotka program, který může být dokončen plný nebo zkrácený pracovní úvazek studium - Všechny kurzy se konají v pozdních odpoledních a večerních hodinách (žádné on-line kurzy) - Low studentů, do -faculty poměr, s úzkou spolupráci mezi studenty a doktorské fakulty na publikace, prezentace a grantových Přijímací Požadavky Přijetí do programu je založena na hodnocení celého studenta, bez jediného kritéria, použité jako základ rozhodnutí o přijetí. Nejsou žádné cut-off skóre pro GRE nebo veřejných zakázkách. Je třeba zvážit pro přijetí, musí žadatelé předložit následující: - Online absolvent aplikace na Chapman University Ph.D. v vzdělávacího programu. - Dodatečná aplikace na Chapman University Ph.D. ve vzdělávání programu (prostřednictvím on-line aplikace). - Oficiální bakalářské a magisterské přepisy prokazující magisterského stupně od akreditované instituce vyššího vzdělávání. - Výsledky oficiální Graduate Record zkouška z verbální, kvantitativní a analytické psaní sekcí. - Tři doporučující dopisy, včetně dvou od absolventa-úrovni profesorů, kteří mohou popsat akademický potenciál žadatele, a jeden od někoho, kdo může mluvit k profesionalitě žadatele (např současného zaměstnavatele, nebo aktuální kolegy). Nebude brán zřetel dopisy od příbuzných. - Osobní esej (minimálně 2250 slov) budou použity k posouzení psaní žalobce, kariéra závazky, vedení potenciální, zkoumat zájmy, cíle a cíle (nahrané prostřednictvím on-line aplikace). Tento esej by měla obsahovat profesory, se kterými žadatel chce studovat a způsoby, jak výzkumné zájmy žalobkyně se ztotožní s odbornými znalostmi fakulty. Esej by měla být dostatečně věcný pro fakulta určit hloubku myšlení a závazku žadatele k přísnému programu. - Aktuální životopis ukazuje příslušné vzdělání a pracovní zkušenosti (nahraný prostřednictvím on-line aplikace). Ph.D. Výzkumné Fóra Nejméně jednou za rok Ph.D. v programu vzdělávání přináší předních vědců v akademickém poli výzkumu fórum otevřené pro naše CES studenty i učitele, aby se zúčastnil. Je to způsob, jak pro naše studenty komunikovat s odborníky v této oblasti, stejně jako získat znalosti v pohybu vpřed se svým výzkumem a případně témat disertační práce. [-]

PhD - Pedagogika

Charles University Faculty of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let September 2017 Česká republika Praha + 1 více

Absolventka doktorského studijního programu v oblasti vzdělávání je obeznámen s klíčovými pojmy a teoriemi ve vzdělávacích oborů, včetně vzdělávací metodiky, které on / ona je schopen prakticky aplikovat při řešení teoretických a empirických problémů ve školském systému a oblasti vzdělávání v generál. [+]

Profil absolventa Absolventka doktorského studijního programu v oblasti vzdělávání je obeznámen s klíčovými pojmy a teoriemi ve vzdělávacích oborů, včetně vzdělávací metodiky, které on / ona je schopen prakticky aplikovat při řešení teoretických a empirických problémů ve školském systému a oblasti vzdělávání v generál. Vystudoval obor oborových didaktik integruje všeobecné znalosti v oblasti vzdělávání a výuky v souvislosti s odbornými dovednostmi a je schopen uplatnit tuto praxi při provádění empirický výzkum v oborových didaktik a při práci na vědeckých projektech. Absolvent je způsobilý pro práci v pedagogickém výzkumu a vývoje. On / ona je vybaven základní kompetence nezbytné pro vysokoškolské učitele zaměstnané v oblasti výzkumu nebo vzdělávání a podobně smýšlejícími institucí. Školné 180.000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 Charakteristika studia Doktorského studia jsou koncipována jako přípravný program pro vědce a výzkumníky, jejichž tvůrčí úsilí přispět k rozvoji teorie a výzkum v oblasti vzdělávacích věd. Cílem programu je přednostně ke zvýšení jejich příslušné odborné znalosti, s cílem šířit příslušné výsledky výzkumu a vývoje v oblasti vzdělávání a kultivovat metodické kompetence doktorandů. Celkové zaměření studijního programu nabízí studentům možnost seznámit se hlouběji s pedagogických disciplín. Těžištěm doktorského studia je disertační práce / práce, definované jako původní vědecké práce, jejíž poznatky obohatit příslušný obor v širším kontextu rozvoje disciplínu. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA Kandidáti na doktorské studium ve školství se očekává, že: projeví zájem o vzdělání obecně (například tím, že se účastní vědeckých konferencí a konferencí pro učitele, které se účastní výzkumných týmů, pracující ve vzdělávacích institucích). Mít přehled o nejdůležitějších vědeckých časopisech a knihách týkajících se vzdělávání. Kandidát zasílá spolu s jeho / její žádosti, seznamu literatury (knihy) z pedagogiky a příbuzných oborů, že on / ona má číst, stejně jako odborných časopisech přímo v terénu on / ona je obeznámen s. Seznam literatury budou tvořit základ pro diskusi na přijímací zkoušky. Dodat v předem (musí být zaslány spolu s přihláškou), prezentovat a obhájit jasný, proveditelný a vysoce kvalitní návrh výzkumného záměru až 10 stran (viz níže specifikací). Přijímací zkouška je ústní prezentace žadatele v před vstupní výboru. Návrh výzkumný projekt Téma disertační práce musí odpovídat tematických oblastí vybraných dohledu (uvedeno níže). Tento návrh výzkumný projekt (měl by být až 10 stran dlouhý) musí obsahovat: 1. Charakteristika výzkumného tématu / oblasti a její význam, literární rešerše na téma, a / nebo její teoretické pozadí. 2. Formulace problému výzkumu a specifických výzkumných otázek. 3. Popis metodiky zvolené odpovědět na výzkumné otázky. 4. Plánovat pro realizaci výzkumného projektu. 5. Reference (všechny práce citované v textu). Vchod komise hodnotí kvalitu předloženého návrhu výzkumného projektu a schopnost obhájit v kritické diskusi. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. [-]

Vzdělávání Doktorát

Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias
Campus forma Denní studium 3 let October 2017 Portugalsko Lisboa

Může se vztahují k cyklu studií vedoucích k PhD míry: a) Držitelé magisterského studia nebo právní ekvivalent; b) držitelé Bakalářský stupeň, A držáky kurikula [+]

Podmínky vstupu

Může se vztahují k cyklu studia vedoucí k získání titulu doktora:

) Držitelé magisterského studia nebo právní ekvivalent;

b) držitele bakalářských studijních, držitelé obzvláště příslušného akademického nebo vědeckého kurikula uznané za ověřování schopnosti splnit tento cyklus studia podle vědeckého výboru PhD;

c) držitelé akademického, vědecké a odborné osnov uznány jako zhoršení schopnosti splnit tento cyklus studia Vědeckým výborem PhD. Cíle

Definice cílů je vyrobena z odborných znalostí kandidátů podle právních předpisů a praxe univerzity:

a) Systematické pochopení kapacita ve vědecké oblasti... [-]


PhD Pedagogické Psychologie

Palacky University
Campus forma Denní studium 3 let September 2017 Česká republika Olomouc

Doktorské studium na pedagogické psychologie je tříletý program a lze studovat na plný úvazek, nebo v kombinované formě. Tento program je založen na individuálního studijního plánu pod vedením školitele a konzultanta. [+]

Popis programu: Doktorské studium na pedagogické psychologie je tříletý program a lze studovat na plný úvazek, nebo v kombinované formě. Tento program je založen na individuálního studijního plánu pod vedením školitele a konzultanta. Tento typ studijního programu je určen pro absolventy magisterského oboru psychologie a představuje třetí akademického titulu. Disciplína pedagogické psychologie předpokládá, že studentské specializaci a vede k samostatnému vědecké, tvůrčí a výzkumné práce a připravit se na budoucím vývoji vysoce kvalifikovaným odborníkem. Je koncipován jako interdisciplinární obor založený na aplikaci teoretických poznatků v jiných oblastech vědy a psychologické praxe. Studium je zaměřeno na získání potřebné znalosti a dovednosti pro provádění vědeckého výzkumu a výzkumnou práci v oblasti psychologie. Studijní program je realizován prostřednictvím seminářů, výuky a konzultace a zaměřuje se jak na ověřených koncepcí a stejně moderních teorií s ohledem na současný stav poznání v oblasti vzdělávání. Teoretická část studijního programu nabízí širokou škálu tematických přednášek a workshopů. Vlastní výzkumný program je upraven na základě konzultací a je obecně tvořen výzkumného záměru (projektu), který je součástí přijímacího řízení. Úspěšní absolventi doktorského byly oceněny akademického titulu Ph.D. Graduate's profil a zaměstnatelnost: Absolvent doktorského programu pedagogické psychologie by měl být teoreticky informován odborník, který by mohl být schopen uplatnit získané vzdělání, a to jak v oblasti vědy a také v pedagogicko-psychologické praxe. Propojení teorie s praxí Získané poznatky umožní absolventům být užitečné také v oblasti řízení a aplikovaného výzkumu. A konečně je zde možnost uplatnění pedagogicko-psychologických v širším kontextu příbuzných disciplín a je individuálně stanovena v souladu s absolventy vybraných směr a specializaci v sub - emise. Aplikace. Zkušební požadavky: Dokončené studium psychologie (MA) Výzkumný záměr - Project Seznam publikací pro studenty kombinované formy DPS Životopis Dohoda s vedoucím laboratoře na vedení práce Školné: Platba za doktorandů zahraniční je 2000 EUR za akademický rok. [-]

Speciální Pedagogika (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 5 let August 2017 Spojené státy americké San Francisco + 1 více

Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. speciálního vzdělávání připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. [+]

. Postižení. Equity. Kultura. Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. ve speciální pedagogiky připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. Náš mezioborový přístup, umožňuje studentům čerpat z, kritiky, a přispět různé pohledy na zdravotní postižení a jeho průsečíku s ostatními sociálními markery - k obhájci, a chodit v solidaritě s lidmi s postižením. Program poskytuje celoroční silný metodickou a teoretické základy, a připravuje studenty na tři praktikum zkušeností: vyšší výuku vzdělávání, výzkumu, a školní konzultace a spolupráci, poskytování příležitostí pro kariérní postup. V každém cvičení, studenti jsou uzavřeno s fakultní mentor z USF nebo jiné vysoké škole, a poskytnuta příležitost podílet se na výzkumné studie, učit kurz na úrovni absolventa, nebo spolupracovat s organizací na komunitní bázi. Program Podrobnosti Doktorský program se skládá z 60 hodin úvěru studia mimo magisterského stupně a vrcholí v dokončení disertační práce. Tím, že 12 až 15 kreditů za rok, studenti mohou dokončit doktorské studium za pět let. Po ukončení programu budou absolventi schopni vést smysluplnou výzkum související s problémy a výzvy, kterým čelí studenti se zdravotním postižením, předložte důkazy založené na vzdělávání učitelů, a spolupracovat s pracovníky škol zlepšit výsledky vzdělávání studentů se zdravotním postižením. Budou schopni posoudit a řešit nejrůznější kulturní, jazykové, socioekonomického, kontextuálního a komunikativní faktory, jak se připravit budoucí K-12 speciální pedagogové sloužit studentům se zdravotním postižením. PROGRAM DELIVERY Aby vyhovovaly potřebám profesionály, program navazuje plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr (pátek večer a celý den sobotu). Podrobnosti o kurzu Studenti mohou dokončit Ed.D. v programu Speciální pedagogika v pěti let, nebo méně v závislosti na tom, kolik kurzy jsou přijata v semestru. Získané dovednosti, znalosti Doktorského studijního programu speciální pedagogiky Student Výstupy předmětu: Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, foundational úrovni pro stipendium v ​​učení a poučení. Studenti budou demonstrovat porozumění dat analytických dovedností. Studenti budou demonstrovat odborný rozbor výzkumných článků. Studenti budou demonstrovat vědeckou psaní. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, pokročilé úrovni pro stipendium v ​​učení a výuky. Studenti budou demonstrovat schopnost kriticky zhodnotit standardizovaných nástrojů pro posuzování jejich vlastního výběru. Studenti budou demonstrovat schopnost psát výsledky úseky výzkumných studií. Studenti budou demonstrovat schopnost aplikovat recenze literatury techniky k tématu vlastního výběru. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům možnost navrhovat, provádět, a komunikovat původní výzkum dle vlastního výběru. Studenti budou komunikovat původní výzkum Studenti budou navrhovat, provádět, a sepsat původní výzkum dle vlastního výběru. Navštivte naše webové stránky zde se dozvíte více o tomto programu Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den.     Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program [-]

FDV Nové Hranice PhD Program

Center for Research and Interdisciplinary (CRI)
Campus forma Denní studium 3 let September 2017 Francie Paris

<strong>Nové Frontiers PhD</strong> projekty mají za cíl rozšířit kolektivní inteligence a přispět k řešení globálních výzev prostřednictvím originálních výzkumných šetření. Tyto projekty často sedí na rozhraní umění & designu, digitálních technologií, vzdělávání a vědu, nicméně toto není striktně povinné. Například, minulé projekty zahrnovaly učení s hrami, výukou prostřednictvím výzkumu, komunikačních technologií, participativní vědy, umění / design jako prostředek pro komunikaci vědy, atd [+]

Nové Frontiers PhD projekty mají za cíl rozšířit kolektivní inteligence a přispět k řešení globálních výzev prostřednictvím originálních výzkumných šetření. Tyto projekty často sedí na rozhraní umění & designu, digitálních technologií, vzdělávání a vědu, nicméně toto není striktně povinné. Například, minulé projekty zahrnovaly učení s hrami, výukou prostřednictvím výzkumu, komunikačních technologií, participativní vědy, umění / design jako prostředek pro komunikaci vědy, atd Nové hranice PhD projekty mají za cíl přispět k řešení globálních výzev prostřednictvím nových výzkumných šetření. Přispívají k mobilizaci kolektivní inteligence k řešení společenských cílů, jako jsou ty, které stanoví, které do roku 2030 programem OSN pro udržitelný rozvoj. Původní přínos práce řeší otázky, které jsou relevantní v souvislosti s výzkumem. Disertační Vedoucí, práce poradní Výbor, disertace recenzenty, a obrana porota poskytuje pokyny a detaily na přijatelný obsah a formu disertační práce. Vybrané projekty nové hranice: umění a věda Otevřená věda hry se učit Budoucnost výzkumu učení a vyučování Definice výzkumných projektů Výzkumný projekt může být popsán řešením následující soubory otázek. Studenti by měli řešit tyto otázky na začátku svého studia, a neustále přeformulovat odpovědi, jak jejich projekty vyvíjet v průběhu tří let. Na předmětu Jaký problém nebo výzva bude tento výzkum adresa? Má předmět sám se liší od tradičního vědeckého výzkumu? Pokud ano, jak? Na znalostí hledal Jaké druhy poznání a porozumění bude tento výzkum odhalit? Jak bude tato znalost přispěje ke kolektivní inteligenci a přispět k řešení globálních výzev? Jak se toto poznání vztahovat k více konvenční typy akademických znalostí? Na výzkumné metody Jaké metody a techniky výzkumu jsou vhodné provádět tento výzkum? Jak jsou tyto metody v porovnání s metodami a technikami ve formálních věd, přírodních věd, společenské vědy a / nebo humanitní vědy? Výzkumné metody Na rozdíl od tradičních výzkumu v přírodních vědách, problémy řeší vědci New Frontiers student nemůže nutně být izolován od okolního prostředí a rušení může způsobit. Problém není rozdělena do několika izolovaných částí a ponětí o "kontroly", může být irelevantní. Naopak, New Frontiers výzkum často bere v úvahu kontext a prostředí, ve kterém je předmět nachází. Účtování souvislosti vyvstává další složitost, které nemohou být řešeny pouze pomocí tradičních metod. Proto výzkumníci studentů vytvořit a používat vhodné kvantitativní a kvalitativní metody (např experimentální, etnografické, hermeneutika, design-based, atd.), Které odhalí, a formulovat implicitní nebo explicitní, který se nachází a vtělená do výzkumu výsledku a / nebo procesů, , Dokumentace výzkumného procesu a výsledků PhD výzkumu procesy a výsledky by měly být dokumentovány a šířeny vhodným způsobem výzkumné obce a širší veřejnosti. I když se doktorské škola nevyžaduje stanovený počet publikací povolit obranu, doporučuje, aby studenti jsou zapojeni do třech publikacích. Pro studenty, kteří mají komponenty k jejich diplomové práci v oboru, kde publikování peer-soudcoval není běžné (např umění, design), doktorský škola doporučuje, aby studenti rozšiřovat svou práci v místě konání vhodné pro jejich pole. Tyto místa mohou zahrnovat mezinárodní konference, interaktivní demonstrace, výstavy, atd Podobně jako proces vzájemného přezkoumání, se očekává, že odborníci v oboru bude poskytovat zpětnou vazbu o výzkumných otázek, metod a výsledků prostřednictvím těchto alternativních způsobů šíření, čímž se přezkoumání a hodnocení práce. Navíc, studenti se očekává, že dokumentovat jejich pokrok výzkumu v písemná práce, zprávách poradního výboru a prezentovat stav svého výzkumu k jejich TAC výboru ročně. Konečné výsledky a procesy jsou dokumentovány a prezentovány v závěrečné disertační práce a obrany. Zatímco se ostatní média dovoleno doprovázet disertační práce, písemný dokument je povinné pro dokončení PhD. Vybrané nové hranice projekty Tyto projekty často sedí na rozhraní umění & designu, digitálních technologií, vzdělávání a vědu, nicméně toto není striktně povinné. Minulé projekty zahrnovaly učení s hrami, výukou prostřednictvím výzkumu, komunikačních technologií, participativní vědy, umění / design jako prostředek pro komunikaci vědy, atd [-]

Doktor Filozofie (PhD) Pomocí Výzkumu

Perdana University
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 let January 2017 Malajsie Selangor + 1 více

Příklady některých určených oblastech výzkumu by totiž Bioinformatics, translační medicíny a veřejného zdraví. Fáze I: Předpoklad Ročníková; Fáze II: Souborná zkouška; Fáze III: Návrh obrany; Fáze IV: Nezávislý výzkum a práce příprava; Fáze V: podání a vyšetření práce. [+]

. Doktor filozofie (PhD) společností Research VÝZKUM oblast zájmu Příklady některých určených oblastech výzkumu by totiž Bioinformatics, translační medicíny a veřejného zdraví. Vstupní požadavky AKADEMICKÝ Magisterský studijní přijat Perdana University Senátu; nebo jiné kvalifikaci ekvivalentní magisterské studium, které jsou uznávány Perdana univerzity Senátu. ANGLIČTINA Studenti musí mít dobrou znalost anglického jazyka. Curriculum Struktura Fáze I: Předpoklad Celoroční (v případě potřeby) Fáze II: Souborná zkouška Fáze III: Návrh Defence Fáze IV: Nezávislý výzkum a příprava práce Fáze V: Předkládání a přezkoumání práce [-]

Doktorát V Oblasti Vzdělávání

University of Redlands
Campus forma Denní studium 3 let September 2017 Spojené státy americké Redlands

The University of Redlands doktorát v Leadership pro vzdělávací spravedlnost (Ed.D.) je celostátně unikátní program, který zabírá přibližně 20 studentů každý rok v přísné studia, debaty, výzkumu a praxe. [+]

Doktorát v oboru vedení pro vzdělávací spravedlnost The University of Redlands doktorát v Leadership pro vzdělávací spravedlnost (Ed.D.) je celostátně unikátní program, který zabírá přibližně 20 studentů každý rok v přísné studia, debaty, výzkumu a praxe. Naším hlavním posláním je vytvářet vědecké profesi, které jsou vyhledávány pro vedoucích pozicích ve školách, okresech, agentury a veřejné služby. Program je jedna-za-druhu důraz na vzdělávací spravedlnosti ji odlišuje. Myšlenka, že pedagogové ze všech prostředí by měli mít přístup ke kvalitní výuky, zdrojů a dalších vzdělávacích příležitostí je ústředním principem programu, a kandidáti se neustále posouvala analyzovat a diskutovat principy rovnosti a spravedlnosti vzdělávání. Naše energický, vysoce kvalifikovaní fakulty se neustále snažíme pomáhat doktorandi rozvíjet akademicky a odborně. Zároveň jsou uchazeči tlačil, aby zvážila inovativní způsoby, které může být rozdíl ve světě vzdělávání, zlepšení kvality života studentů a posílení práce škol. Plán je strukturován tak, aby ubytovat hektického života pracujících pedagogů. Program může být dokončena ve třech roku, ročníkové práce pořádané ve trimestru během prvních dvou let. Třídy jsou naplánovány na čtvrtek večer, stejně jako na několika sobotu každém trimestru. Studenti se také podílet na intenzivním letním institutu pro tři po sobě jdoucí roky. Známí učenci současné době spolu s University of Redlands fakulty na těchto institutů. Absolventi jsou schopni: Prokázat chápání sociální spravedlnosti diskurzů prostřednictvím komplexních písemným syntéza, přesvědčivých prezentací, a informovaný diskuse. Použít transformační vedení praktik. Analyzovat, jak soudní rozhodnutí, politika, a vzdělávací systémy financování řešit otázky vzdělávání spravedlnosti. Účinně prosazovat spravedlivé lidských práv pro zbaveno práva volit, zabývající vedení praxe a aktivity. Kriticky analyzovat řadu stipendia dynamicky informovat odbornou praxi a činnost aplikovaného výzkumu. Komplexně navrhovat a implementovat dotaz týkající se vzdělávacím spravedlnosti praxe / zásad. Mezi další funkce programu patří: Mentorů z terénu Praktikum semináře představovat vedoucí vzdělávání lékařů Konkurenční cena Převod až 6 postgraduálních jednotek (s resortním souhlasem) Příležitost, aby vyřídil administrativní pověření Tier II souběžně [-]

Ed.D.

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski Lévis

Doktor školství školení průkopnický výzkum v oblasti vzdělávání, s cílem zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. [+]

. Doktor školství školení průkopnický výzkum v oblasti vzdělávání, s cílem zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. Tento program nabízený společně s dalšími univerzity voliče sítě z Université du Québec upřednostňuje interdisciplinární přístup k vybudování nové modely vysvětlení a intervence. Struktura programu Během prvních dvou letech školní vzdělávací doktorátu jsou nabízeny v UQAM. Finanční pomoc je k dispozici ke krytí části nákladů spojených s cestováním povinná. Studenti pracují na výzkumných projektech setkávají na různých seminářích, takže každý těží z bohatých výměn se naučit získat zpětnou vazbu o svých projektech a diskutovat výzkum svými vrstevníky, vědecky. Tento program zahrnuje tezi 54 kreditů na konkrétní téma týkající se pedagogických vědách. výzkumné stáže Doktorát v oblasti vzdělávání umožňuje výrobu dvou výzkumných stáží s akademickými výzkumnými pracovníky a výzkumnými týmy v Quebecu nebo v zahraničí, a tím obohatit doktorské školení. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání; Vývoj student a poznání; didaktika (francouzsky, matematiky, přírodních věd, sociálních studií, etika, hudba, atd); vyučování a učení; praktický výcvik (stáže); psaní, počítání; vytrvalost a akademický úspěch; učitelského povolání; psychologie, filozofie či sociologie vzdělávání; informačních technologií a komunikace v oblasti vzdělávání; atd. Pracovní příležitosti Kromě toho, že prohlubování domény nebo získat dovednosti v oblasti výzkumu, vyššího vzdělávání absolvovat programy zpřístupnit nebo usnadnit přístup k některým pracovních míst: pokrok ve své učitelské kariéry nebo zasahování do vzdělávání; Principy (je-li stupeň nebo Master of školství, koncentrace vedení školy); Učitel zdrojů na různých úrovních (v případě krátkého programu druhého cyklu ve speciálním vzdělávání a Master of vzdělání - profesionální profil - koncentrace akademické a sociální adaptace); školní poradce ve školním stravování; profesionální ve službě či jiných organizací vývoji, řízení a kontrolu výzkumných projektů a rozvoj vzdělávání; přednášející v univerzitních programů vysokoškoláka v oblasti vzdělávání (kurzy spojené s specialitou vyvinuté); College Education (je-li dostatečná disciplinární zaměření je ve vlastnictví); Profesionální univerzitních výzkumných projektů v oblasti vzdělávání; Profesor výzkum ve vzdělávání (pro ty, kteří sledují doktorské studium v ​​oboru, který odpovídá pozic nabízených na univerzitách). CÍLE Tento program je příprava řezání-hrana v pedagogickém výzkumu s důrazem na interdisciplinární přístup různými typy výzkumu a budovat nové modely vysvětlení a intervence. Výzkumní pracovníci vyškolení v rámci tohoto programu bude využívat zdroje na výzkum řešit problémy a zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. A konečně, tento program podporuje vyšetřování vzdělávací situace v daném prostředí, s přihlédnutím ke všem komponenty této situace. Nabízená UQAR program je program, ve spojení s UQAC, UQAM, UQO a UQTR. [-]

Phd Chemie Didaktika

University of Hradec Králové, Faculty of Science
Campus forma Denní studium September 2017 Česká republika Hradec Králové

Doktorské studium na didaktiky chemie je vyvrcholením vysokoškolským vzděláním třívrstvé. Je cílená uzemnění do výzkumné činnosti zaměřena na výuku a učení chemii, která je založena na prohloubení znalostí z didaktiky chemie a příslušné oblasti chemie, pedagogiky, psychologie, informatiky a dalších oborů, aby seznámí s metodami vědecké práce v uvedených oblastech a významně přispěje ke komplexnímu zlepšení práce učitelů chemie na různých úrovních vzdělávacího systému, odborníci na tvorbu učebních osnov a jeho hodnocení v souladu se současnými vědeckými poznatky a výzkumu. [+]

Doktorské studium na didaktiky chemie je vyvrcholením vysokoškolským vzděláním třívrstvé. Je cílená uzemnění do výzkumné činnosti zaměřena na výuku a učení chemii, která je založena na prohloubení znalostí z didaktiky chemie a příslušné oblasti chemie, pedagogiky, psychologie, informatiky a dalších oborů, aby seznámí s metodami vědecké práce v uvedených oblastech a významně přispěje ke komplexnímu zlepšení práce učitelů chemie na různých úrovních vzdělávacího systému, odborníci na tvorbu učebních osnov a jeho hodnocení v souladu se současnými vědeckými poznatky a výzkumu. Obor zahrnuje řadu témat, například transformace vědeckých poznatků chemie procesů do výuky chemie a vzdělávání, výzkumu a vývoje škola chemických experimentů, aplikací ICT v chemickém vzdělávání, ochrany životního prostředí a toxikologických aspektů chemie vzdělávání atd Povinná část studie se týká pořízení hluboké znalosti didaktiky chemie (teoretické a praktické pedagogice v chemii), vybraných oblastech specializované chemie a pedagogické metodologie a zejména chemii didaktický výzkumu. Individuální studijní plán umožňuje stále více specifické znalosti a dovednosti, zejména prostřednictvím volitelných předmětů. Žadatel profil Absolventy magisterských programů chemie Učitelství pro základní a střední škole, nebo absolventi magisterského studijního programu Chemie a programy příbuzní, kteří absolvovali doplňkové pedagogické studium nebo jinak získat pedagogickou kvalifikaci v souladu s platnými předpisy. Vstupní zkouška Do rozhovoru se ověřuje úroveň žadatele znalostí, hloubku jeho teoretických znalostí, předpoklady pro samostatné tvůrčí vědecké práci v oboru chemie Didaktika. Žadatel předloží stručnou plán jeho disertační projektu a poskytuje důkaz o jakékoliv předchozí odborné praxe a publikací. Přijímací pohovor ověří znalost cizího jazyka (angličtina, němčina nebo ruština). Absolventi Profile Absolventi doktorského studia didaktiky chemie mají rozsáhlé znalosti o komplex použitelný ve výuce, vědecký výzkum a řídící činnosti v oblasti všeobecného a odborného chemického vzdělávání. Jsou schopni kreativně řešit problémy v oblasti vzdělávání; jsou schopni navrhnout a realizovat výzkum, zejména v oblasti chemického vzdělávání. Absolvent může pracovat jako vysoce kvalifikované univerzitních pracovišť v záběru s profesní přípravy učitelů chemie (a dalších přírodovědných předmětů), tedy na katedrách chemie a útvarů chemického vzdělávání (přírodovědných předmětů), výzkumných ústavů a ​​organizačně správních institucí zabývající se obecné a specializované chemické vzdělání, odpovídající pracoviště v rozhodovacím sféry (metodiky dalšího vzdělávání učitele chemie, osazenstva, školní inspekce, manažery na různých úrovních vzdělávání), národních a mezinárodních institucí a organizací zaměřené na výzkum v obecné a specializované chemické (věda) vzdělání. Absolventi mohou pracovat také v publikování se zaměřením na výrobu učebnic a společností orientovaných na rozvoj a učebních pomůcek. Doktorské studium představují významný posun v kvalifikaci učitelů středních škol, kde výuka chemie je obecný vzdělávací kurzy, ale také na odborných školách, kde výuka chemie jako odborných kurzů. Získání výzkumu a pedagogickou kvalifikaci Ph.D. se stane výchozí pozice pro další profesní růst (např doc. profesor a profesor plné procedury). Doporučená literatura Studium Barke, H.-D., Hazari, A., YITBAREK, S. Misconceptions v chemii. Berlin, Heidelberg, New York: Springer, 2009 Borg, WR, GALL, MD pedagogického výzkumu. New York: Longman, 1989 ABELL, SK, Lederman, NG (eds.), Handbook of výzkum vzdělání vědy. Oxford: Routledge Taylor & Francis Group, 2007 BÍLEK, M. (Ed.) Výzkum, teorie a praxe v didaktiky chemie. Výzkum a výzkum orientovaný studií. Sborník z 23. Mezinárodní konference o výuce chemie. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014. [On-line] http://edu.uhk.cz/didchem/pdf/chemie.pdf [cit.15.10.2012] Přijímací řízení: Uzávěrka přihlášek: 30. červen (pro spuštění studií v září) Žadatelé musí odeslat Vyplněný formulář přihlášky kopie svých osvědčení o ukončení sekundárního stupně vzdělání přeloženy do angličtiny a notářsky ověřen. Rozsah a obsah přijímací zkoušky: Vstupní pohovor. Všechny dokumenty musí být zaslány na adresu zahraniční oddělení: Mgr. Jana Novotná Univerzita Hradec Králové Přírodovědecká fakulta Rokitanského 62 500 03 Hradec Králové Česká republika a na e-mailu: jana.novotna.2@uhk.cz [-]

Doktor Vzdělávání - EDD

University of Bolton
Campus forma Denní studium 3 - 6 let August 2017 Spojené království Bolton

EdD je motivované jednotlivce, kteří chtějí dále rozvíjet své výzkumné, analytické, koncepční a kritické myšlení. EdD je doktorský ocenění, ale liší se do tradičního režimu doktorského studijního v tom, z části, to je učil stupeň. Profesionálové, kteří jsou držiteli Bolton EdD vzít zpět do své organizace, větší znalosti a vyšší pochopení dnešního rozmanitého vzdělávání světě, získaly v rámci programu, který je ... [+]

. Doktor pedagogiky - EdD EdD je motivované jednotlivce, kteří chtějí dále rozvíjet své výzkumné, analytické, koncepční a kritické myšlení. EdD je doktorský ocenění, ale liší se do tradičního režimu doktorského studijního v tom, z části, to je učil stupeň. Profesionálové, kteří jsou držiteli Bolton EdD vzít zpět do své organizace, větší znalosti a vyšší chápání dnešním rozmanitém světě vzdělávání, získaných prostřednictvím programu, který je zaměřené na výzkum. O kurzu EdD je navržen tak, aby co nejméně narušení vašich profesních závazků a povinností. To poskytne příležitost ponořit se hluboko do politiky a praxe a příležitost přezkoumat do hloubky specifickou oblast zájmu prostřednictvím disertační práce. Ty budou vyzváni, aby utvářela výukové materiály na své vlastní specializace, a proto je relevantní napříč všemi odvětvími od raných let až k vysokoškolskému vzdělání. Speciální funkce Pro některé se částečně naučil doktorát poskytnout příležitost doplnit své zaměstnání a / nebo zájmy v rámci výzkumu, ale v rámci efektivnějším formátu než nezávislého výzkumného projektu, tradiční PhD. Co se naučíte Studenti 'se bude vyvíjet vysokou úroveň akademického psaní a sběru dat. Jaká témata budou studenti studovat na hřišti? Jako výzkumný míry nelze určit, ale bude v obecných oblastech vzdělávací politiky a praxe a metod výzkumu. A co o výuce, učení a metod hodnocení? Třídy se konalo ve dnech tři sobotu a bude zahrnovat semináře, face-to-face výuky a nové technologie. Také, otevřené v pátek ráno PGR studentské zasedání. Posouzení bude pouze na základě písemné práce. Ty budou vyzváni, aby své vlastní problémy vzdělávání související ke stolu jako základ pro výzkum. Program je rozdělen do dvou fází učil a výzkumu prvků. V první fázi, učil prvek, budete být posouzena pro rozvoj a předložení předběžné návrhu výzkumu a přezkoumání příslušné literatury. Etapa dvě Výzkum element se skládá z programu řízeného a nezávislé studie, což vede k vývoji, výrobě a obranu kritické komentáře. Kritický komentář je komplexní studie o použití znalostí k problému nebo otázek odborné praxi se společným tématem. Budete pracovat s názvem nadřízeným, váš ředitel studií, řídit a poradíme až podání a ústní zkoušky. Vstupní požadavky Měli byste mít kvalifikaci na magisterské úrovni, ve vzdělávání související téma a / nebo bakalářský titul s prvním klasifikaci. Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, budete také normálně potřebovat IELTS 7.5 (nebo ekvivalent). Pokud nemáte požadované úrovně angličtiny, můžete studovat angličtinu s námi z IELTS 4.0 (nebo ekvivalent). [-]