Doktorské studium Pedagogika - Doktorské studium Pedagogika hledejte zde!

Doktorské studium Pedagogika - Zde naleznete doktorské studium Pedagogika

Pedagogika

Doktorát v oboru vzdělání může odkazovat se na jeden doktor filozofie ve vzdělávání (Ph.D), doktor pedagogiky (Ed.D) a doktor ve vzdělávání (D.Ed.). Všechny tituly jsou určeny pro uchazeče, kteří hledají akademické, administrativní, nebo klinický výzkum pozice v oblasti vzdělávání, ať už je to prostřednictvím veřejné nebo soukromé organizace.

PhD v oblasti vzdělávání obvykle vyžaduje kurzu a disertační práce pro stupeň má být zadána. Obory na doktorát v oboru vzdělávacích programů mohou zahrnovat vzdělávací politiky, pedagogická psychologie, Učební osnovy a učební nebo školské správy, abychom jmenovali alespoň některé. Absolventi PhD ve vzdělávacích programech často pokračují do kariéry jako profesoři na univerzitách nebo ve správních úřadech v oblasti vzdělávání, jako jsou školy základní a vrchní dozorce.

Pokud jste vášnivý oblasti vzdělávání a chtějí dále své vlastní otevřít mnohé dveře pracovních příležitostí, pak PhD ve vzdělávání může být titul pro vás.Podívejte se níže a zjistit!

Čtěte více

Lékař Vzdělání - Vysokoškolské Vzdělání (EDD)

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Kombinované 4 - 5 let Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a [+]

. Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a zaměřuje se na nejnovější praxi, výzkum a vedení myšlení v prostředí vysokého školství. Program klade velký důraz na rozvoj hluboké pochopení vysokých škol, které působí v globálním kontextu, jako místa vzdělávání a jako učení instituce. Důraz je kladen na využití odborných znalostí, akademické a politické literatury, publikoval a osobní výzkum na podporu vůdce v srdci institucionálního rozvoje. Ekvivalentní status jako PhD, EdD je profesionální doktorát se zaměřením na vysokých školách jako globální podnikání. Osnovy EDD je vyrobena z mezinárodního hlediska - pomocí výzkumu, případové studie, politické a akademické literatury z mezinárodních zdrojů - dokončit mezinárodní zkušenosti. Moduly zahrnují vedení, politiky a institucionální změny, akční výzkum pro vzdělávací vedení a internacionalizace a vliv globálních trendů. Vedle základních modulů, studenti každý napsat rozvojový plán doktorské (DDP), který odráží na jejich rozvoj, jak doktorských lékařů a výzkumných pracovníků. Požadavky na přijetí jsou magisterský titul z uznávané instituce, a minimálně dva roky odpovídající praxe, včetně alespoň nějakou odpovědnost za koordinaci a řízení činností svých kolegů. Studenti musí mít trvalý prostor pro interakci s dalšími odborníky vysokoškolského vzdělávání, a provádět vyšetřovací cvičení ve vzdělávacím prostředí s cílem dokončit úkoly spojené s posouzením na programu. [-]

Doktor Vzdělávání (Ed.D.)

Walden University
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké USA Online

Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Určen pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor programu vzdělávání (EDD) nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když tyto potřeby měnit podél cesty. [+]

Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Určen pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor programu vzdělávání (EDD) nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když tyto potřeby měnit podél cesty. Připojte se k více než 100 státních učitelů v roce kteří si zvolili Walden University získat jejich vzdělání stupeň. S celoživotního učení Pathway Walden se studenti ve většině našich PhD v oblasti vzdělávání, doktor pedagogiky (EdD) a Education Specialist (EDS) programy trvat mnoho ze stejných počátečních kurzů. Můžete začít v jedné z našich post-magisterské nebo doktorské programy v oblasti vzdělávání a přestěhovat se do jiného programu, který vám ušetří čas i peníze. V našem programu EDD, můžete také: Vyberte kurz zátěž, která je pro vás to pravé. Těžit z praktické podpory, od svého prvního kurzu prostřednictvím svého doktorského studia nebo práce. Přenos kredity z předchozího kurzu, aby urychlila svůj čas na dokončení studia. Použít výzkum a teorie k řešení závažných problémů, kterým čelí dnešní učebny a komunity. Specializace Community College Vedení Curriculum, instrukce, a posuzování Vzdělávání v raném dětství (Non-Licensure) Vzdělávací Správa a vedení (Non-Licensure) Vzdělávací technologie Vysokoškolské vzdělání a vzdělávání dospělých Vysokoškolské vzdělání Vedení a řízení Čtení, gramotnost a Assessment (Non-Licensure) Speciální pedagogika (Non-Licensure) Můžete pracovat směrem k stupni rychlostí, která je pro vás to pravé. Tradiční: Vezměte jeden kurz najednou. Předem díky programu neustále při správě jiné závazky. Fast Track: Vezměte dva předměty najednou. Věnovat více času na programu a dokončit svůj titul dříve. [-]

PhD, Vedoucí: Osnovy A Instrukce

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 4 let October 2017 Spojené státy americké Chicago

Concordia University Chicago je doktorský program, ve vedení se zaměřením na osnov a výuky je pro učitele, kteří chtějí vykonávat program, jako pedagogové a vědci připravují na vedoucích pozicích ve veřejných nebo soukromých škol. [+]

. Concordia University Chicago je doktorský program, ve vedení se zaměřením na osnov a výuky je pro učitele, kteří chtějí vykonávat program, jako pedagogové a vědci připravují na vedoucích pozicích ve veřejných nebo soukromých škol. Tento program rozvíjí vzdělávací odborníky, kteří mohou navrhovat, implementovat, hodnocení a řízení osnov a výukové programy v K-12 školy. Učební cíle Rozvíjí schopnosti pro výzkum a kritického myšlení v oblasti osnov a výuky, s teoretických a praktických znalostí. Rozvíjet kompetence v hodnotící osnov, rozvoje a mapování. Zlepšit porozumění vyučovacího a učebního procesu. Vybudovat silnou odborné zázemí v oblastech souvisejících s osnov a výuky. Podpora a vést reformu a změnu snahy související s rozvojem učitelů ve školách. Akademické Vstupní požadavky: Bakalářské a magisterské z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce Aktuální Graduate Record zkouška (GRE) nebo Miller Analogie Výsledky testů (test užívala během minulých tří let) Anglické jazykové způsobilosti: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) nebo Michigan Test: minimum 85 Je třeba uvést oficiální výsledky testů. Zahraniční studenti, kteří získali pokročilého stupně od akreditované instituce ve Spojených státech, nebo studenti z mezinárodní anglicky mluvící univerzitu (v nichž je vyučovacím jazykem je angličtina), nemusí předkládat anglického jazyka skóre. Ostatní dokumenty: Vyplněnou a podepsanou přihlášku cílem prohlášení Psaní vzorek: Vložte papír ze svého magisterského studijního programu, který demonstruje svou schopnost psát v učené způsobem na takové úrovni, typickou pro práci absolventa. Tento vzorek by měl přiblížit, ale nepřekročit pět stran textu Profesionální životopis ukazuje minulé zkušenosti: nejméně dva roky úspěšné výuky / administrativních zkušeností Kopii oficiálního přepisu Kopii pasu Vyhodnocení zahraniční přepis Dva doporučující dopisy Doklad o znalosti anglického jazyka Prohlášení o finance / výpis z bankovního účtu / finanční záruka Před podáním žádosti k tomuto programu, studenti musí zajistit, že v souladu s vstupních požadavků. Je nezbytné, aby žadatelé mít dobrou znalost angličtiny, s minimem 60 TOEFL (nebo ekvivalent). Uvědomte si také, že jsou k dispozici U tohoto předmětu žádná stipendia a studenti budou muset plně financovat sami. Studenti by si měli být vědomi, že neexistuje žádná možnost on-line k dispozici, a program se bude konat v naší škole v Chicagu. [-]

Doktor Pedagogiky (edd) V Oblasti Vysokoškolského Vzdělávání A Postsecondary

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium Spojené státy americké Sarasota

Doktor školství (EdD), ve vyšších a postsekundární vzdělávání studijního programu na Argosy University, Sarasota je určen pro studenty, kteří si přejí zlepšit odborné způsobilosti jako vzdělávací vůdci, instruktoři, nebo konzultanty v akademických záležitostech, studentské záležitosti, nebo studentských služeb divizí v rámci vysokých škol komunity , odborné školy a ústavy, čtyřleté vysoké školy a univerzity, stejně jako vláda, vojenský, náboženský, zisk nebo neziskové pomaturitní vzdělávací organizace a divize. [+]

Doktor školství (EdD), ve vyšších a postsekundární vzdělávání studijního programu na Argosy University, Sarasota je určen pro studenty, kteří si přejí zlepšit odborné způsobilosti jako vzdělávací vůdci, instruktoři, nebo konzultanty v akademických záležitostech, studentské záležitosti, nebo studentských služeb divizí v rámci vysokých škol komunity , odborné školy a ústavy, čtyřleté vysoké školy a univerzity, stejně jako vláda, vojenský, náboženský, zisk nebo neziskové pomaturitní vzdělávací organizace a divize. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti jsou povinny přijmout následujících 24 hodin úvěru Vést a řídit vyšší a vyšší odborné instituce (3 kreditní hodiny) Strategické plánování a implementace na vyšší a vyšší odborné vzdělávání (3 kreditní hodiny) Transformace Praxe v vyšší a vyšší odborné vzdělávání (3 kreditní hodiny) Finanční a Resource rozhodování (3 kreditní hodiny) Navigace právo, politika, a politika (3 kreditní hodiny) Komplexní Internship a Project (3 kreditní hodiny) Psaní pro výzkum a odborné publikace (3 kreditní hodiny) Advanced Akademické studium a psaní (3 kreditní hodiny) Výzkumné Požadavky Studenti v EDD ve vysokoškolském vzdělávání a Postsecondary programu dokončit sekvenci výzkumný o čtyřech chodech (12 kreditních hodin). Výzkumné Požadavky-Studenti jsou povinni přijmout následující Úvod do výzkumných metod (3 kreditní hodiny) Metody a analýza kvantitativního výzkumu (3 kreditní hodiny) Metody a analýzy kvalitativního výzkumu (3 kreditní hodiny) Studenti Vyberte si z jednu z následujících možností Pokročilé statistické metody (3 kreditní hodiny) Program Hodnotící metody (3 kreditní hodiny) Průzkum techniky (3 kreditní hodiny) Aplikovaný výzkum (3 kreditní hodiny) Pokročilé Kvalitativní metody (3 kreditní hodiny) Mezioborových studií Koncentrace Požadavky Studenti v EDD ve vysokoškolském a Post-sekundární vzdělání studia v programu jsou povinny přijmout tyto čtyři kurzy (12 kreditních hodin) v rámci mezioborových studií koncentraci oblasti. Postsekundární Learner (3 kreditní hodiny) Projektování Curriculum (3 kreditní hodiny) Vývoj instruktážních odbornosti (3 kreditní hodiny) Online, hybridní, a vznikající technologie (3 kreditní hodiny) Doktorská kvalifikační zkoušky Studenti jsou povinni úspěšně absolvovat doktorské kvalifikační zkoušku (DQE), který se zaměřuje na učícího se výsledky, které jsou spojeny s požadovanými základních kurzů svých programů. Studenti musí vzít DQE relace po úspěšném dokončení všech požadovaných základních kurzů a musí ji předat do tří zasedáních úspěšném vyplnění všech požadovaných základních kurzů. Doktorský Požadavky (12 kreditních hodin) Po úspěšném dokončení nezbytných předpokladů kurzu a doktorské kvalifikační zkoušky (DQE), studenti zapisují v doktorských výzkumných kurzů. Pokroku prostřednictvím každé Doktorský kurzu, studenti musí úspěšně absolvovat stanovených cílů kurzu. Pokud jsou všechny cíle kurzu úspěšně splněny, budou studenti získat známku PR, který jim umožňuje zapsat v dalším Doktorský samozřejmě, jak je uvedeno v kurzu pořadí svého studijního programu. Pokud jsou obsahově, ale nejsou zcela splněny cíle v doktorském výzkumu kurzu (67% dokončeno) na konci kurzu (jak je určeno výzkumných mentory) budou studenti získat stupeň Neúplné Pokrok (IP) na kurz, a musí dokončit IP smlouva nastiňuje plán dokončení zbývajících cílů kurzu. Studenti musí úspěšně dokončit všechny zbývající cíle kurzu do data splatnosti uvedeného ve smlouvě IP před zápis je povoleno v dalším průběhu doktorského výzkumu. Pokud se málo k žádnému pokroku bylo dosaženo v Doktorský kurz (méně než 67% z cílů kurzu byly úspěšně dokončeny), nebo smlouvy o IP není úspěšně splněny ve stanovené lhůtě, budou studenti získat stupeň Žádný úvěr (NC) , Studenti, kteří získají stupeň NC v doktorském výzkumu kurzu jsou povinni retake kurzu. Student může obdržet pouze libovolnou kombinaci dvou stupňů NC, W, nebo WF v doktorských výzkumných kurzů. Po obdržení třetí třídy NC, W, nebo WF v doktorském výzkumu kurzu bude student vyloučen z programu. Publikované cíle kurzu pro každou Doktorský samozřejmě použije, pokud se student a výzkumné mentorů se dohodly, že a písemně potvrdit alternativních specifikovány cíle vhodnější pro konkrétní doktorské výzkumné téma. Studenti musí splňovat předpoklady každého Doktorský kurzu před zápisu je povoleno. Doktorský Požadavky - studenti jsou povinny přijmout následujících 12 hodin úvěru A - Doktorský I - A (1,5 kreditních hodin) B - Doktorský I - B (1,5 kreditních hodin) A - Doktorský II - A (1,5 kreditních hodin) B - Doktorský II - B (1,5 kreditních hodin) A - Doktorský III - A (1,5 kreditních hodin) B - Doktorský III - B (1,5 kreditních hodin) A - Doktorský IV - A (1,5 kreditních hodin) B - Doktorský IV - B (1,5 kreditních hodin) Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál se zapsal do Argosy University, Sarasota Vyšší a Postsecondary školství doktorandské studijní program. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. [-]

Doktorát V Oblasti Vzdělávání

International University For Graduate Studies - IUGS
Campus forma Kombinované September 2016 Dominika Portsmouth

Naše datová analytika studenti pracují na reálných projektech, jak se učí dovednosti potřebné k dosažení úspěchu v vizualizace dat, statistické modelování, dolování dat, optimalizaci a simulaci, aby se zdatně analyzovat velké soubory dat a vytvářet žalovatelné postřehy. Patří mezi ně takové obory jako jsou: rozvoj učení a poučení, rozvoj v raném dětství, základní a střední vzdělávání, speciálního vzdělávání, vzdělávání dospělých, pedagogického výzkumu, vytváření studijních plánů, studií gramotnosti, jazykového vzdělávání, matematické studie, vzdělávání učitelů a dalších specialit. [+]

. Pozadí a filozofie Vzdělávání je široký domény s množstvím speciálních domén. Patří mezi ně takové obory jako jsou: rozvoj učení a poučení, rozvoj v raném dětství, základní a střední vzdělávání, speciálního vzdělávání, vzdělávání dospělých, pedagogického výzkumu, vytváření studijních plánů, studií gramotnosti, jazykového vzdělávání, matematické studie, vzdělávání učitelů a dalších specialit. Díky této šíři pedagogiky, bude předchozím akademickém úvěry studenta z akreditovaných bakalářských post-institucemi být posuzována na individuálním základě. Studenti, kteří sledují EDD nebo PhD v oboru vzdělávání na mezinárodní univerzity pro postgraduální studium (IUGS) mohou být základní nebo střední škole učitelé, psychologové, poradci, správci, odborníci na výživu, knihovníci, nebo veřejný zdravotnický personál. Studie může být v jednotlivých tematických oblastech, jako je; matematiky, přírodních věd, anglicky, čtení, historie, ekonomie, tělesná výchova, hudbu a umění nebo veřejný pořádek, vedení a řízení, sociální a filozofické základy vzdělání, mezinárodní srovnávací pedagogiky, lingvistiky, rasy, nerovnosti a jazyk v oblasti vzdělávání, kvantitativní vzdělávací analýza politiky, vzdělávání učitelů, gramotnost, jazyk a angličtina vzdělání, lidský rozvoj a vývojové a psychologické vědy. Hlavním posláním je umožnit studentovi získat ty post-bakalářského kurzy, které slouží jeho potřebám svých odborných a akademických cílů a záměrů. Toho je dosaženo prostřednictvím správný výběr předmětů, které mají být schváleny děkan po projednání se studentem. Výsledky Student musí prokázat následující: U všech předmětů, včetně individuálních kurzů přijatých pod dohledem děkana, kurzy přijatých k předem stojící, nebo kurzy odebraných v požadovaném Graduate semináře budou studenti prokázat následující: Pozadí v teorii a výzkumu a schopnost koncepce a realizace empirických studií k řešení důležitých teoretických či praktických otázek a problémů. Program připravuje studenty na: Studie, analyzovat a vysvětlit lidské kognitivní, jazyk, gramotnost, a proces učení ve formálních i neformálních učebních kontextech od předškolního věku po dospělost; Design a studovat výukové postupy, které zlepšit učení, a vyhodnotit účinnost zásahu; Procesy zvláštního zájmu patří jazyk a symbolický vývoj, jak děti dosáhnout komunikativní kompetence, čtení a psaní získávání a instrukce, využívání počítačových multimediální prostředí s cílem zlepšit výuku v oblasti vědy a dalších oblastech obsahu a uplatňování vzdělávacích videoher vedoucích ke zlepšení učení; Procesy pro charakterizaci zvláštních kategorií osob (např druhý jazyk studentů, nízké SES městské studentů na veřejných / private / obecní školy, studenti se čtením zdravotním postižením) jsou předmětem zvláštního zájmu stejně. Akvizice gramotnosti. Důraz se zde klade na rozvoj čtení a psaní procesů z předškolním věku až do dospělosti. Témata zahrnují následující: Předpoklady a prediktory naučit se číst v pre-čtenáři (např., Phonemic uvědomění, dopisní znalostí, poslech pohádkových knih), čtení slov, pravopis, čtení s porozuměním, získávání slovní zásoba, plynulost, příčiny čtení zdravotním postižením, a instruktážní efektů. Komunikace v rozvoji a učení. Důraz je kladen na komplexních sociálních a kognitivních procesů, ve kterých jsou získané znakové systémy (např jazyk, gramotnost, a počítání). Zvláštní pozornost je věnována specifické postupy a kontextů, v nichž jsou použity tyto systémy. To také zahrnuje; Vznik nových způsobů reprezentace a komunikace, které jsou povoleny podle nově získaných symbolických praktik. jsou rovněž považovány naučné důsledky tohoto orgánu práce, zejména důsledky digitálních médií pro vzdělávání a rozvoj, včetně rozvoje webových prostředích, jako jsou například simulace a videoher. Po výdělku svého doktorského stupně, naši absolventi převzali fakulty nebo výzkumné pozice na univerzitách, veřejných školských systémů a agentur věnovaných vzdělávání a hodnocení, jakož i soukromých společností. Obsah IUGS nabízí následujících stupňů ve vzdělávání: Doktor filozofie (PhD.); Lékař psychologie (EdD.); Disertační práce (PhD), má tendenci být teoretická a zahrnuje více sekundárních pak primární výzkum; Projekt (EdD) má tendenci hledat praktické řešení, nebo výsledek pro otázku nebo potřeby. To zahrnuje více primárních pak sekundární výzkum. studenti doktorského vzdělávání již dříve studovali specifické vzdělávací předměty, které jsou uvedeny níže, které slouží jako předzvěst jako student začne jejich pedagogický výzkum v rámci přípravy na doktorát. Všichni studenti by měli ukázat nadace ročníkové práce v rámci 66. pokročilých stálých úvěrů, které zahrnují ročníkovou práci v: Metody výzkumu v pedagogické psychologie; Kognitivní vývoj a procesy učení ve vzdělávání; Sociální a motivační vývoj v oblasti vzdělávání; Instruktážní problémy: individuální rozdíly, skupinové procesy a školní kontextu; Jazykové a komunikativní vývoj: teorie a výzkum v raném gramotnosti, teorie a výzkumu na čtení zdravotním postižením, vyhodnocení poznávání. Doktorandi vzdělávání v oblasti "učení rozvoj a instrukce specializace" již dříve studovali konkrétní témata jako uvedených níže, které slouží jako základ pro přípravu doktorského výzkumu. 66 Požadované po maturitě kreditů za přijetí předem postavení mohou pocházet z některé z následujících možností: Role školy v americké společnosti; Filosofické základy výchovy; Osnovy a instrukce, Školní poradenství; Čtení / Language Arts, Educational Technology & Emerging média; Gramotnost, angličtina jako druhý jazyk (TESOL); Vzdělávací Měření a posuzování; Současné problémy ve vzdělávání; Vzdělávací vedení; Výchova v ranném dětství; Learning & Development; Základní nebo střední vzdělání metody (anglický / Matematika / Věda / sociálních studií), školské správy; Učebna Engagement a řízení; Student Výuka Internship; Vzdělávání žáků s různými potřebami (zvláštní školy); Inclusion & Collaborative postupů; Charakteristika emoční / Behavioral zdravotním postižením; Vzdělávací Důsledky pro studenty s tělesným postižením; & Health Anglická lingvistika; Public School Finance; Music & Art instrukce; Pravděpodobnost a statistika, Gifted: Kreativní a Talented; Rozmanitost a etika. Jen stupně "C" nebo lépe budou přijímány v převodu pro akademické postavení. Kromě toho studenti celkový průměr musí být "B" nebo lepší. Způsob ukončení obsahovat následující kurzy mají být přijata v návaznosti na IUGS: Education Research I (3 kredity); Education Research II (3 kredity); Disertační práce nebo projekt (18 kreditů); Graduate seminář (3 kredity). Dokončení doktora filozofie (PhD) nebo doktor vzdělávání (EDD) vyžaduje minimálně 93 po bakalářských úvěrů. Sekvence - Advance stojí kurz úvěry v celkové výši minimálně 66 jsou potřebné pro doktorský studijní obvykle přes magisterským titulem. Mohou být užívány souběžně se studenty jiných IUGS kurzu. Studenti musí absolvovat 66 pokročilé stojící absolvent kreditů pro doktorský studijní před plnit své akademické požadavky programu vzdělávání. - Před vstupem do programu, studenti musí předložit přepisy z akreditované instituce obecně přes magisterské (MED, EDM, maed, MAE, msed nebo MSE). jsou zapotřebí dodatečná ročníkovou práci v horních divizních kurzů v pedagogické psychologie, kurz ve statistice, a samozřejmě v experimentální školní psychologie. Studenti se mohou přihlásit do programu, aniž by tyto kurzy, ale před tím, než dokončí své požadavky na vzdělání musí absolvovat kurzy. - Advance stojí kurz úvěry v celkové výši 66 pro doktorský studijní může být užívány souběžně se studenty jiných IUGS kurzu. Studenti musí absolvovat 66 pokročilé stojící absolvent kreditů pro doktorský studijní před plnit své akademické požadavky programu vzdělávání. - Portfolio a přepisy studenta jsou zkoumány děkan po projednání se studentem určit své cíle. Půjčky pro pokročilé stání bude schválen po tomto procesu. - Výběr z Mentor, uznávaný odborník s doktorský titul a v prostoru pro studenta odborných znalostí a souhlasem děkana, student začne pokročilý výzkum v oblasti jejich specializace. -Výzkum I musí být dokončen, která byla schválena, a podána před práce na výzkumu II začíná. - V průběhu výzkumu studenta děkan je v kontaktu s mentorem pomoci při vybavování studenta s výzkumnými nástroje potřebné k provádění svého lineární nebo empirické studie a kategorické datovou analýzu a psychometrics. - Graduate seminář může být dokončen kdykoli v průběhu zápisu studenta na IUGS, ale musí být dokončena před plnit své požadavky na vzdělání. Instruktážní strategie zahrnují, ale není omezen na: - Účelově četby textů a akademickými časopiseckých článků; -interactive Přednášky; - malé skupinové diskuse; - Používání elektronických médií (Questia on-line knihovna poskytuje IUGS a dalších zdrojů údajů jsou vybrány studenta, učitele, a Dean); -Examinations: Kumulativní a komplexní vyšetření s cílem zajistit zvládnutí učiva; - Mentor-vedl vývoj práce nebo projektu; - Podle potřeby nezávislé studijní obory možná potřeboval k dokončení požadované kurzu. [-]

Phd TESOL

University of Nicosia
Campus forma Denní studium Kombinované 3 let September 2016 Kypr Nicosia Řecko Athény + 3 více

Cíle a cíle: zlepšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, navrhnout a implementovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL. [+]

Splatnost (roky): 3 roky Kvalifikace: Doktor filozofie v TESOL? Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků Úroveň kvalifikace: 3. cyklus (doktorát) Jazyk výuky: angličtina Forma studia: prezenční studium a Kombinované studium Minimální Kredity: 90 Minimální kreditů: 180 Profil programu: Cíle a zaměření: 1.. zvýšit schopnost studentů vytvářet, konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumný projekt, který generuje nové poznatky a přispívá k teorii a praxi v oblasti TESOL; 2. k pochopení a znalosti výuky anglického jazyka dále studentů. 3. k posílení teoretických znalostí studentů v TESOL, získání druhého jazyka, a aplikované lingvistiky výzkumu. Kariérní vyhlídky: Program poskytuje vynikající kariérní příležitosti pro ty, kteří se chtějí stát profesionály v oblasti vzdělávání a výuky anglického jazyka, pracoval pro vzdělávací zařízení, jako jsou ministerstva školství, veřejných a soukromých vysokých škol nebo jiných veřejných a soukromých škol jako akademici nebo správci. Maturitní Požadavky Student musí splnit všechny ostatní požadavky programu práci a. Získané dovednosti, znalosti Na konci programu budou studenti schopni: 1. Získat silné teoretických znalostí základny v TESOL, získání druhého jazyka, aplikované lingvistiky výzkum a metodiku, TESOL, která si zaslouží zveřejnění. 2. Konceptualizovat, design a realizovat podstatnou výzkumného projektu, který generuje nové poznatky, které přispívá k teorii a praxi; 3. Důkazy kompetence v metodikách použití v TESOL šetření a výstavních dovedností v používání analýzy dat. [-]

Lékař Vzdělávání (vzdělávací Správa)

Hatyai University
Campus forma Denní studium June 2017 Thajsko Hat Yai, Songkhla

Doktor školství (Educational Administration) Program vytvoří řídící představitele pro vzdělávací instituce z veřejného a soukromého sektoru se specializací na školské správy, jakož i morální a profesní etiky k dosažení maximálních výsledků výkonnosti organizace. [+]

. lékař vzdělávání Doktor školství (Educational Administration) Ed. D. (Educational Administration) Filozofie Programu The Doktor školství (Educational Administration) Program vytvoří řídící představitele pro vzdělávací instituce z veřejného a soukromého sektoru se specializací na školské správy, jakož i morální a profesní etiky k dosažení maximálních výsledků výkonnosti organizace. Ti vůdci mohou integrovat znalosti v oblasti řízení s výzkumem na podporu trvalého rozvoje organizace, komunita, společnost a národ. Filozofií tohoto programu, a tak je "Znalosti, osvícení, a důstojnost směrem k udržitelné prosperity." Tento program vítá zájemcům, vedoucích pracovníků ve vzdělávacích organizací z veřejného i soukromého sektoru, inspektore generálů, principy, pedagogů, vzdělávání manažerů, akademici učitelé na vysokých školách, vzdělávací, výzkumné pracovníky dohledu, výchovných poradců z veřejného i soukromého sektoru, a koordinátorů mezinárodních vzdělávacích institucí. Cíle programu K výrobě Ph.D. absolventy se schopností stát profesionální manažer a výkonný. Absolventi budou znalosti a schopné rozvíjet vzdělávání v souladu s normami Rady učitelů. K výrobě Ph.D. Absolventi s možností, aby se stal profesionálním development manager, akademické vůdce a zajištění kvality vůdce. Absolventi budou znalosti k výrobě akademické práce, manažerské kurzy, a provádět měření a hodnocení výuky a učení. K výrobě Ph.D. absolventy se schopností plánovat a organizovat studentské aktivity, kvality podpora vzdělání, zdroje získávání vzdělání a výzkum vedení, které vytvoří nové poznatky ve školské správy na základě kvalitativních i kvantitativních metod. K výrobě Ph.D. absolventi s vedením, zodpovědnost, kritické myšlení, schopnost syntetizovat dat, dovedností lidských vztazích a managementu vzdělání sítí. K výrobě Ph.D. Absolventi, kteří jsou odborníkům v intelektuálním, inovace a komunikaci. Absolventi budou mít znalosti o využívání informačních technologií a výchovného dohledu s morální a etiky profesionálního chování. Poskytnout příležitosti a zkušenosti v operativním řízení a řízení změn v kontextu správy školství, stejně jako hospodářství, společenské vědy, náboženství a multikulturní Natters. Absolventi budou mít znalosti o řízení ASEAN Společenství, strategické plánování pro místní rozvoj, řádnou správu věcí veřejných směrem k dokonalosti managementu a mezinárodního vzdělávání. Režimy studia Ph.D. Program nabízí dva režimy studia pro studenty: Plan 1: Režim práce (na základě výzkumu): ne méně než 48 kreditů Plán 2: Režim v kurzu: ne méně než 60 kreditů instruktážní Datum Studovat ve všední dny nebo v sobotu a neděli v normálních semestrů a letní sezení během trvání studie 3 roky (ne více než 6 let). Naučné datum by mohlo být upraveno podle potřeby a považuje za vhodné programového výboru. studijní programy (1) Nadace kurzy 906-501 Školy Správa a školské správy Teorie 906-502 seminář pro výzkum designu 906-503 seminář v angličtině pro doktorát Poznámka: Odchylka od kurzů Foundation budou schváleny Ph.D. Programový výbor. (2) Základní kurzy 906-601 Advanced Research Kvantitativní výzkum a kvalitativní výzkum 906-602 Rozšířené statistiky a analýzy dat 906-603 Seminář správy profese rozvoj, vedení a zajištění jakosti 906-604 Seminář v rozvoji vzdělávání, učení, měření a vyhodnocování výuky 906-605 Seminář studentské záležitost, aktivit a kurzů vlastnosti Podpora 916-606 Seminář morálky, etiky a etikety 906-616 Praktikum z školské správy (Poznámky: V případě, že kandidát je výkonným od vzdělávací instituce se požaduje, aby kandidát provádět specifické odborné školské správy po dobu nejméně 90 hodin a řídit alespoň jeden odborný článek na skutečné správy provedena. Ostatní případy jsou předmětem uvážení programového výboru). (3) volitelný předmět vybraný (jeden subjekt) z následujícího seznamu předmětu: 906-607 Změnit Administration Psychology 906-608 správa v kontextu multikulturního Společenství a místně 906-609 Seminář školské správy ASEAN komunity 906-610 Strategické plánování pro společenství a místní rozvoj 906-611 Rozvoj lidských a dozor nad ním 906-612 Seminář správě Interdisciplinární Cross Knowledge 906-613 seminář v řádné veřejné správy, akademické kvalifikace a Excellent 906-614 Seminář International Education Administration 906-615 lidského vztahu a vzdělávací Administration Network (4) Disertační kurzy Poznámky: Všichni kandidáti musí projít kvalifikační zkoušky (QE), aby se staly způsobilými před vedení disertační práce. 906-701 disertační práce 1 906-702 disertační práce 2 Kvalifikace kandidátů Kandidáti musí mít magisterský titul nebo jeho ekvivalent z instituce vyššího vzdělávání, nacházející se jak v Thajsku, tak v zahraničí a programy musí být schválena Úřadem vysokého školství komise (OHEC) nebo Úřadu Komise pro veřejnou službu (OCSC). V případě použití režimu disertace, kandidáti musí být provedeny alespoň jeden magisterský studijní práci nebo výzkum, který byl publikován akceptované zdroj (y). Kandidáti musí mít zkušenosti s prací ve vzdělávací instituce v souladu s právními předpisy uloženy nebo předepsaných Radou učitelů nebo ministerstvem školství, z nichž je certifikována, kterou orgán dohledu (y), s výjimkou těch, kteří absolvoval magisterský studijní program s vedením zápisu průběhy nejméně 15 kreditů v rámci binárního systému, nebo jiných příbuzných oborů považuje za vhodné programového výboru. Kandidáti musí projít anglický test pokročilosti na organizovaný Hatyai univerzity, nebo složit zkoušku TOEFL se skóre alespoň 500, nebo složení zkoušky IELTS se skóre alespoň 5,5; Obě zkoušky musí být přijata během posledních 2 letech dvě ode dne žádosti (s výjimkou pro kandidáty, kteří absolvovali instituce, ve které je angličtina využívaných ve výuce a učení jak v domácí i cizí zemi.) Kandidáti musí předložit výsledky testu o odborné způsobilosti anglické, který vyhovuje požadavkům univerzity. Uchazeči musí mít potenciál a připravenost ke studiu v doktorském studijním programu. Kandidáti musí nebyly odsouzeny jakéhokoli trestného činu. Uchazeči nesmí mít nakažlivé choroby, tj, tuberkulóza nebo jiné chronické nemoci, tj, alkoholismus nebo být závislý na drogách. Kandidáti musí předložit lékařské osvědčení vydané certifikovaným lékař pro přijetí. Náklady Programu Náklady na celém osnov je THB 600 tisíc. Náklady programu je THB 100.000 baht za semestr, včetně: Univerzita poplatek: 30.000 THB Úvěrové poplatky: (přednáška / disertační THB 5000 za úvěr, nadace samozřejmě THB 2500 na úvěr) Studijní materiál poplatky Počítačové a internetové sítě poplatky Zahraničními akademickými výlet poplatky Kvalifikační zkouška poplatek Disertační návrh poplatek za zkoušku Obhajoba disertační práce poplatek Seminář poplatek za disertační povýšení Ostatní poplatky pro postgraduální vzdělávání, včetně: Vstupné Zkouška: THB 1000 Nová Registrační poplatek Student: THB 2500 Poplatek za pozdní registraci: 100 THB za den Poplatek za vedení Status: THB 5000 za semestr Student poplatek průkaz: THB 200 Po splatnosti knihovna kniha poplatek (y): THB 5 za den za knihu Oznámení nebo certifikace písmeno poplatek (y): THB 300 Graduate registrační poplatek: THB 5000 Přijímací Požadavky Kopie maturitní osvědčení a originál musí být předložen: magisterský diplom nebo ekvivalent. Kopie akademického transkriptu a originál musí být předložen: magisterské nebo ekvivalentní. Kopie TOEFL, IELTS nebo jakýmikoli jinými anglickými zkušebních skóre (ne více než 2 roky) (pokud je k dispozici) Doporučující dopis. Lékařské osvědčení vydané autorizovaným lékařem. Kopii průkazu totožnosti občana nebo cestovního pasu. Kopie rezident registračních (Thai žadatelů). Dva jedno palců velikost fotografie. Poplatek za podání žádosti (bahtů 500). Výzkumná koncepční rámec papír, 10 stran (A4). Přijímací řízení Písemná zkouška (rozsahy vyšetření, včetně metodice výzkumu a principy kurzů) Přijímací pohovor Přijímací Datum Datum přijetí bude oznámen na internetové adrese http://www.hu.ac.th/eng Přijímací oznamování výsledků Přijímací Výsledky budou oznámeny na internetové adrese http://www.hu.ac.th/eng [-]

Doktorská škola V Pedagogických Vědách

University of Luxembourg, Faculty of Language And Literature, Humanities, Arts And Education (FLSHASE)
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Lucembursko Esch-sur-Alzette

Interdisciplinární Doktorské škola pedagogických věd na univerzitě v Lucembursku se věnuje rozvoji vynikajících výzkumných pracovníků, kteří analyzují těchto problémů pomocí historické, sociologické, psychologické a pedagogické teorie a metody. [+]

Moderní společnosti se vyznačují sociální, kulturní a jazykové rozmanitosti, a proto představují zvláštní výzvy pro vzdělávacích systémů. Interdisciplinární Doktorské školy v pedagogických věd na Lucemburské univerzitě se věnuje rozvoji vynikajících výzkumných pracovníků, kteří analyzují těchto problémů pomocí historické, sociologické, psychologické a pedagogické teorie a metody. Budou schopni utvářet teoretické inovace, politických reforem a konkrétního pokroku. Na Lucemburska multikulturní místě základě, jako jeden z hlavních měst Evropské unie, a na křižovatce francouzských a německy mluvících světy, rozhodně mezinárodní perspektiva je sledován ve všech činnostech. Kombinace historické, vzdělávací a kulturní analýzy s sociologie, psychologie, a sociolingvistiky, tento Doktorské škola se vztahuje na všechny příslušné disciplíny zapojené do současný výzkum v oblasti vzdělávání. Se zvláštním zřetelem na výzvy, kterým čelí spořitelen dnes naši doktorandi rozvíjet znalosti, principy a dovednosti potřebné pro analýzu vzdělávací programy, politiky a postupy. Po ukončení své doktorské práci, absolventi doktorského školy pokračoval sloužit v akademii, ve vzdělávací politice nebo ve vzdělávacích organizacích na všech úrovních. Doktorské škola nabízí ambiciózní mezinárodní a interdisciplinární postgraduální program pro PhD v vzdělávání, historie, sociologie, psychologie a lingvistiky. Pro pokrytí tohoto disciplinární šíři, tři různé výzkumné programy jsou k dispozici: Historie, teorie a Sociologie výchovy Ředitel Program: Prof. Dr. Justin JW POWELL Výzkumný program historie, teorie a sociologie vzdělávání se zaměřuje na vědeckou analýzu procesů a postupů na různých úrovních, jako je globální kultura, vzdělávací systémy, školy, osnovách, instrukce, skupin a jednotlivců. Působnosti tohoto programu sahá od vzdělávání v raném dětství, aby odborné vzdělávání a vysokých škol. Důraz je kladen na různé procesy: na pedagogické, sociální a politické procesy stanovení cílů a norem, na institucionalizaci a reformní procesy, na integraci a výběr, a na rozměrech (v) rovnost a (ne) spravedlnosti. Cílem programu je prohloubit porozumění toho, jak vzdělávací procesy, postupy, instituce a organizace rozvíjet, nalézt inteligentní způsob, jak podporovat jejich rozvoj, a identifikovat klíčové faktory a dynamiky, které ovlivňují je na organizační, místní, národní a globální úrovních. Učení, poznání a rozvoj Ředitel Program: Prof. Dr. Sabine Królak-Schwerdt Učení, poznání a vývoj se zaměřuje na výzkum v širokém spektru oblastí souvisejících s poznávání, učení a rozvoji studentů, stejně jako pedagogické diagnostiky a hodnocení. Výzkum v této oblasti zkoumá témata, jako je motivace žáka, inter-individuální rozdíly v učení, kognitivní procesy v učení, a psychometriky. To zahrnuje širokou škálu výzkumných metod, od analýzy datových souborů rozsáhlých k experimentování s náhodným přiřazení k vyhodnocování programu. Témata výzkumu jsou analyzovány na individuální úrovni žáka / učitele, stejně jako na inter-individuální úrovni interakce mezi učiteli a žáky. Následující čtyři pole se berou výslovně v úvahu: (1) výuka / vzdělávání výzkumu, (2) psychologicko-pedagogické diagnostiky, (3), kognitivní a sociálně-psychologické principy, a (4) profesionalizace učitelů. Mnohojazyčnost ve vzdělávání a společnost Ředitel Program: Prof. Dr. Jean-Jacques WEBER Výzkum o mnohojazyčnosti a vzdělávání ze sociálních a jazykových hledisek politiky společnosti s hluboce zakořeněné předpoklady o jazyk a mnohojazyčnost, které jsou napaden z kritické sociolingvistické perspektivě. Budou považovány za klíčové otázky sociolingvistiky a vzdělání, jako je například následující: Jak se jazyky "únik" do sebe, a jaké důsledky to má pro naše chápání toho, co jazyk a co je mnohojazyčnost? Jaký je nejlepší způsob, jak organizovat vícejazyčný systém vzdělávání, který je skutečně otevřená jazykovou rozmanitost? Jak můžeme kriticky analyzovat vícejazyčné znaky, jako jsou mediální reprezentace mnohojazyčnosti a oficiálních politických diskurzů? Kurzy jsou založeny na diskusích a prezentací. Kromě toho, doktorandi se očekává, že předloží svůj vlastní výzkum v různých fázích svých projektů. Tyto kurzy budou mít zvláštní zájem kandidáti v oblasti mnohojazyčnosti, vzdělávací politiky a sociální nerovnosti. Doktorské školy v pedagogických věd poskytuje nejen prostor pro provádění individuálního výzkumu, ale také rozlišuje tři různé úrovně školení: Na první úrovni, doktorandi seznámí s mezinárodním vývojem v těchto tří příslušných programů. Na druhé úrovni, disciplinární poznání je prodloužena pravidelnou účast na kolokviu organizované pro všechny dissertators doktorské školy. Na třetí úrovni, doktorandy vyzkoušet si své schopnosti ve specifických kurzech (např, na akademické publikování nebo jazycích) a seminářů (např věnovaná zlepšení psaní a prezentaci) (přenositelné dovednosti). Doktorandi by měla shromažďovat 20 kreditních bodů ECTS (v ideálním případě během prvních dvou let PhD): min. z 10 ECTS v úrovni 1 (kurzy ve vlastním oboru), min. z 7 ECTS uvnitř úrovni 2 (interdisciplinární kolokvium) a min. z 3 ECTS v rámci úrovně 3 (přenositelné dovednosti školení). Je také možné získat ECTS prostřednictvím výzkumných činností nebo vědeckých příspěvků, jako je psaní recenzí nebo publikování článků (úroveň 1), jakož i prezentaci na konferencích (úroveň 2). Výhodné jazykové znalosti jsou angličtina, němčina, a / nebo ve francouzštině. Angličtina je hlavní, ale ne jedinou jazykový kurz. [-]

Ed.D.

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2016 Kanada Rimouski Lévis

Doktor školství školení průkopnický výzkum v oblasti vzdělávání, s cílem zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. [+]

. Doktor školství školení průkopnický výzkum v oblasti vzdělávání, s cílem zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. Tento program nabízený společně s dalšími univerzity voliče sítě z Université du Québec upřednostňuje interdisciplinární přístup k vybudování nové modely vysvětlení a intervence. Struktura programu Během prvních dvou letech školní vzdělávací doktorátu jsou nabízeny v UQAM. Finanční pomoc je k dispozici ke krytí části nákladů spojených s cestováním povinná. Studenti pracují na výzkumných projektech setkávají na různých seminářích, takže každý těží z bohatých výměn se naučit získat zpětnou vazbu o svých projektech a diskutovat výzkum svými vrstevníky, vědecky. Tento program zahrnuje tezi 54 kreditů na konkrétní téma týkající se pedagogických vědách. výzkumné stáže Doktorát v oblasti vzdělávání umožňuje výrobu dvou výzkumných stáží s akademickými výzkumnými pracovníky a výzkumnými týmy v Quebecu nebo v zahraničí, a tím obohatit doktorské školení. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání; Vývoj student a poznání; didaktika (francouzsky, matematiky, přírodních věd, sociálních studií, etika, hudba, atd); vyučování a učení; praktický výcvik (stáže); psaní, počítání; vytrvalost a akademický úspěch; učitelského povolání; psychologie, filozofie či sociologie vzdělávání; informačních technologií a komunikace v oblasti vzdělávání; atd. Pracovní příležitosti Kromě toho, že prohlubování domény nebo získat dovednosti v oblasti výzkumu, vyššího vzdělávání absolvovat programy zpřístupnit nebo usnadnit přístup k některým pracovních míst: pokrok ve své učitelské kariéry nebo zasahování do vzdělávání; Principy (je-li stupeň nebo Master of školství, koncentrace vedení školy); Učitel zdrojů na různých úrovních (v případě krátkého programu druhého cyklu ve speciálním vzdělávání a Master of vzdělání - profesionální profil - koncentrace akademické a sociální adaptace); školní poradce ve školním stravování; profesionální ve službě či jiných organizací vývoji, řízení a kontrolu výzkumných projektů a rozvoj vzdělávání; přednášející v univerzitních programů vysokoškoláka v oblasti vzdělávání (kurzy spojené s specialitou vyvinuté); College Education (je-li dostatečná disciplinární zaměření je ve vlastnictví); Profesionální univerzitních výzkumných projektů v oblasti vzdělávání; Profesor výzkum ve vzdělávání (pro ty, kteří sledují doktorské studium v ​​oboru, který odpovídá pozic nabízených na univerzitách). CÍLE Tento program je příprava řezání-hrana v pedagogickém výzkumu s důrazem na interdisciplinární přístup různými typy výzkumu a budovat nové modely vysvětlení a intervence. Výzkumní pracovníci vyškolení v rámci tohoto programu bude využívat zdroje na výzkum řešit problémy a zajistit rozvoj znalostí s cílem zlepšit vzdělávací intervence v různých prostředích: akademické, sociální, vládních nebo jinak. A konečně, tento program podporuje vyšetřování vzdělávací situace v daném prostředí, s přihlédnutím ke všem komponenty této situace. Nabízená UQAR program je program, ve spojení s UQAC, UQAM, UQO a UQTR. [-]

PhD V Oboru Didaktiky Chemie

Charles University in Prague Faculty of Science
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

PhD studijní granty integrované vzdělávání, které umožňuje absolventům, a to díky jejich vysoké erudice, dělat conteptual a výzkumnou činnost v oblasti chemie vzdělávání. Absolventi doktorského studia bude připraven pro nezávislé činnosti vědecké, pedagogické a řídící práce v této oblasti. [+]

PhD studijní granty integrované vzdělávání, které umožňuje absolventům, a to díky jejich vysoké erudice, dělat conteptual a výzkumnou činnost v oblasti chemie vzdělávání. Absolventi doktorského studia bude připraven pro nezávislé činnosti vědecké, pedagogické a řídící práce v této oblasti. Budou schopni se prosadit v didaktických pracovištích vysokých škol ", na ministerstvo školství výzkumných ústavů, které se zabývá touto problematikou chemie vzdělávání na středních školách jako vysoce kvalifikovaní učitelé chemie, na pracovištích, které se zabývají v dalším učitelem výcvik a v mezinárodních a evropských institucí a organizací zaměřených na celostátního a mezinárodního výzkumu v oblasti chemie nebo přírodovědného vzdělávání. Stipendium 50 000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 větev charakteristická Doktorské studium poskytuje integrované vzdělávání, což umožňuje její absolventi provádět koncepční a výzkumnou činnost v oblasti chemického vzdělávání z důvodu jejich vysoké erudice. V absolventi doktorského studia bude připraven k nezávislé činnosti vědecké, pedagogické a koordinace prací v této oblasti. Tyto absolventi, budou moci využít své schopnosti v didaktických pracovních místech na univerzitách a vysokých škol, které připravují učitele chemie, ve výzkumných ústavech MŠMT ČR, které se týkají se s chemickou vzdělávání problematice, na pracovištích institucí a organizací zaměřených na postgraduální vzdělávání učitelů, v národních a mezinárodních institucí a organizací se zaměřil na celostátní či mezinárodní výzkumný v chemickém nebo přírodovědného vzdělávání (divize chemického vzdělání EuCheMS, evropské vzdělávací asociace pro výzkum vědy, mezinárodní organizace pro vědu a techniku ​​školství, mezinárodní rada asociací pro přírodovědného vzdělávání atd.). Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení Přijímací zkoušky se skládá z osobního pohovoru. Ve výjimečných případech může děkan povolit virtuální rozhovor přes komunikační technologie. Maximální počet bodů je 100 bodů. Při přijímacím pohovoru musí uchazeč prokázat jazykové schopnosti ke studiu ve zvoleném oboru, a potřebné dovednosti, aby provedla nezávislou vědeckou práci. Žadatel bude požádán, aby rozvést jeho / její zájem o určité téma, volby orgánu dozoru, a schopnost provádět výzkum v této oblasti. Podmínky pro přijetí Aplikace doktorský program musí být řádně vyplněn a předložen do 30. dubna 2016, včetně všech příloh. Žadatel musí složit přijímací zkoušky získáním minimálně alespoň 50 bodů během přijímacího pohovoru. Žadatel musí úspěšně absolvovat vysokoškolského studia programu, ověřené podání notářsky ověřené kopie diplomu nebo jiné doklady magisterského studia do 30. září 2016. Požadavek na předložení notářsky ověřenou kopii se nevztahuje na absolventy magisterských programů na UK Přírodovědecké fakulty. Žadatelé, kteří obdrží své magisterské studium na zahraniční univerzitě musí předložit osvědčení o rovnocennosti pro tento cizí vysokoškolským vzděláním od 30. září 2016 do CU FS studijním oddělení, není-li stanoveno jinak podle mezinárodní dohody. Pro uchazeče stále čekají od září 30. na rozhodnutí ohledně uznání jejich zahraniční studie, tato lhůta prodloužena do 21. října 2016. [-]

Doktorát V Oboru Společenských Věd: Vzdělávání

Lithuanian Sports University
Campus forma Denní studium 4 let Litva

Doktorské studium se zaměřením na vzdělávání (sociálních věd), byla zahájena v roce 1993. V letech 1993 - 2013, 44 doktorů věd byli vyškoleni. Od roku 2011, LSU provádí [+]

. Doktorské studium se zaměřením na vzdělávání (sociálních věd), začala v roce 1993. V období 1993 - 2013, 44 doktorů věd byli vyškoleni. Od roku 2011, LSU provádí společné doktorské studium ve vzdělávání s litevské univerzity pedagogických věd, Kaunas University of Technology a Šiauliai University. Doktorandi se zaměřením na vzdělávání provádět výzkum, který zahrnuje tyto oblasti: - Tělesná výchova, učení motoru, sport; - Pedagogika a didaktika; - Vzdělávání učitelů; - Výzkumné metody; - Sociální péče a podpora pro osoby se zdravotním postižením. Doba trvání doktorského studia je 4 roky. Kritéria pro zápis - Vědecké zkušenosti, vědeckých publikací; jejich soulad s oblastí vědy vzdělávání, jakož i vybrané téma výzkumu a disertační práce musí být vzaty v úvahu; - Průměrný stupeň magisterského studijního nebo integrované studie a závěrečné práce; - Třída v cizím jazyce (angličtina, francouzština nebo němčina), je uvedeno v dodatku k diplomu prvního cyklu, druhý cyklus nebo integrované studium na instituci školy vyšší (o výběru), nebo v osvědčení vydané příslušným oprávněním cizích jazyků středu; - Motivační pohovor. [-]

PhD Pedagogické Psychologie

Palacky University
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Česká republika Olomouc

Doktorské studium na pedagogické psychologie je tříletý program a lze studovat na plný úvazek, nebo v kombinované formě. Tento program je založen na individuálního studijního plánu pod vedením školitele a konzultanta. [+]

Popis programu: Doktorské studium na pedagogické psychologie je tříletý program a lze studovat na plný úvazek, nebo v kombinované formě. Tento program je založen na individuálního studijního plánu pod vedením školitele a konzultanta. Tento typ studijního programu je určen pro absolventy magisterského oboru psychologie a představuje třetí akademického titulu. Disciplína pedagogické psychologie předpokládá, že studentské specializaci a vede k samostatnému vědecké, tvůrčí a výzkumné práce a připravit se na budoucím vývoji vysoce kvalifikovaným odborníkem. Je koncipován jako interdisciplinární obor založený na aplikaci teoretických poznatků v jiných oblastech vědy a psychologické praxe. Studium je zaměřeno na získání potřebné znalosti a dovednosti pro provádění vědeckého výzkumu a výzkumnou práci v oblasti psychologie. Studijní program je realizován prostřednictvím seminářů, výuky a konzultace a zaměřuje se jak na ověřených koncepcí a stejně moderních teorií s ohledem na současný stav poznání v oblasti vzdělávání. Teoretická část studijního programu nabízí širokou škálu tematických přednášek a workshopů. Vlastní výzkumný program je upraven na základě konzultací a je obecně tvořen výzkumného záměru (projektu), který je součástí přijímacího řízení. Úspěšní absolventi doktorského byly oceněny akademického titulu Ph.D. Graduate's profil a zaměstnatelnost: Absolvent doktorského programu pedagogické psychologie by měl být teoreticky informován odborník, který by mohl být schopen uplatnit získané vzdělání, a to jak v oblasti vědy a také v pedagogicko-psychologické praxe. Propojení teorie s praxí Získané poznatky umožní absolventům být užitečné také v oblasti řízení a aplikovaného výzkumu. A konečně je zde možnost uplatnění pedagogicko-psychologických v širším kontextu příbuzných disciplín a je individuálně stanovena v souladu s absolventy vybraných směr a specializaci v sub - emise. Aplikace. Zkušební požadavky: Dokončené studium psychologie (MA) Výzkumný záměr - Project Seznam publikací pro studenty kombinované formy DPS Životopis Dohoda s vedoucím laboratoře na vedení práce Školné: Platba za doktorandů zahraniční je 2000 EUR za akademický rok. [-]

Doktorát V Oblasti Vzdělávání

University of Redlands
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Spojené státy americké Redlands

The University of Redlands doktorát v Leadership pro vzdělávací spravedlnost (Ed.D.) je celostátně unikátní program, který zabírá přibližně 20 studentů každý rok v přísné studia, debaty, výzkumu a praxe. [+]

. Doktorát v oboru vedení pro vzdělávací spravedlnost The University of Redlands doktorát v Leadership pro vzdělávací spravedlnost (Ed.D.) je celostátně unikátní program, který zabírá přibližně 20 studentů každý rok v přísné studia, debaty, výzkumu a praxe. Naším hlavním posláním je vytvářet vědecké profesi, které jsou vyhledávány pro vedoucích pozicích ve školách, okresech, agentury a veřejné služby. Program je jedna-za-druhu důraz na vzdělávací spravedlnosti ji odlišuje. Myšlenka, že pedagogové ze všech prostředí by měli mít přístup ke kvalitní výuky, zdrojů a dalších vzdělávacích příležitostí je ústředním principem programu, a kandidáti se neustále posouvala analyzovat a diskutovat principy rovnosti a spravedlnosti vzdělávání. Naše energický, vysoce kvalifikovaní fakulty se neustále snažíme pomáhat doktorandi rozvíjet akademicky a odborně. Zároveň jsou uchazeči tlačil, aby zvážila inovativní způsoby, které může být rozdíl ve světě vzdělávání, zlepšení kvality života studentů a posílení práce škol. Plán je strukturován tak, aby ubytovat hektického života pracujících pedagogů. Program může být dokončena ve třech roku, ročníkové práce pořádané ve trimestru během prvních dvou let. Třídy jsou naplánovány na čtvrtek večer, stejně jako na několika sobotu každém trimestru. Studenti se také podílet na intenzivním letním institutu pro tři po sobě jdoucí roky. Známí učenci současné době spolu s University of Redlands fakulty na těchto institutů. Absolventi jsou schopni: Prokázat chápání sociální spravedlnosti diskurzů prostřednictvím komplexních písemným syntéza, přesvědčivých prezentací, a informovaný diskuse. Použít transformační vedení praktik. Analyzovat, jak soudní rozhodnutí, politika, a vzdělávací systémy financování řešit otázky vzdělávání spravedlnosti. Účinně prosazovat spravedlivé lidských práv pro zbaveno práva volit, zabývající vedení praxe a aktivity. Kriticky analyzovat řadu stipendia dynamicky informovat odbornou praxi a činnost aplikovaného výzkumu. Komplexně navrhovat a implementovat dotaz týkající se vzdělávacím spravedlnosti praxe / zásad. Mezi další funkce programu patří: Mentorů z terénu Praktikum semináře představovat vedoucí vzdělávání lékařů Konkurenční cena Převod až 6 postgraduálních jednotek (s resortním souhlasem) Příležitost, aby vyřídil administrativní pověření Tier II souběžně [-]

Vzdělávání Doktorát

Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias
Campus forma Denní studium 3 let October 2016 Portugalsko Lisboa

Může se vztahují k cyklu studií vedoucích k PhD míry: a) Držitelé magisterského studia nebo právní ekvivalent; b) držitelé Bakalářský stupeň, A držáky kurikula [+]

Podmínky vstupu

Může se vztahují k cyklu studia vedoucí k získání titulu doktora:

) Držitelé magisterského studia nebo právní ekvivalent;

b) držitele bakalářských studijních, držitelé obzvláště příslušného akademického nebo vědeckého kurikula uznané za ověřování schopnosti splnit tento cyklus studia podle vědeckého výboru PhD;

c) držitelé akademického, vědecké a odborné osnov uznány jako zhoršení schopnosti splnit tento cyklus studia Vědeckým výborem PhD. Cíle

Definice cílů je vyrobena z odborných znalostí kandidátů podle právních předpisů a praxe univerzity:

a) Systematické pochopení kapacita ve vědecké oblasti... [-]


Lékař Vzdělávání (Ed.D.)

William Howard Taft University
Online forma Denní studium Kombinované 27 měsíců September 2016 Spojené státy americké Denver + 1 více

On-line Doktor pedagogiky Studijní program zdůrazňuje, kurz práce v oblasti vedení a řízení v různých vzdělávacích a veřejných služeb nastavení. To nevyžaduje žádné učebny nebo zasedací docházky. [+]

Doktor pedagogiky (Ed.D.) On-line Doktor pedagogiky Studijní program zdůrazňuje, kurz práce v oblasti vedení a řízení v různých vzdělávacích a veřejných služeb nastavení. To nevyžaduje žádné učebny nebo zasedací docházky. Program je zvláště zajímavá pro jednotlivce s veřejným nebo soukromým zkušeností výukovým kteří hledají administrativní pozice, nebo ve střední manažery, kteří mají zájem se stěhují do vyšších úrovní správy. Cíle programu jsou:

Chcete-li nabídnout program, ročníkové práce a praktické cvičení v pedagogické vedení, řízení a poučení, které zvýší profesní a osobní život svých studentů. Pro přípravu odborných pedagogů sloužit potřebám obou veřejných a soukromých institucí od začátečníků až po postsekundární úrovně ve své obci i mimo ni. Zaměstnávat fakulty, kteří je dosahováno ve svých oborech a to jak z akademického a praktického hlediska. ... [-]