Doktorské studium Pedagogika - Doktorské studium Pedagogika hledejte zde!

Doktorské studium Pedagogika - Zde naleznete doktorské studium Pedagogika

Pedagogika

Doktorát v oboru vzdělání může odkazovat se na jeden doktor filozofie ve vzdělávání (Ph.D), doktor pedagogiky (Ed.D) a doktor ve vzdělávání (D.Ed.). Všechny tituly jsou určeny pro uchazeče, kteří hledají akademické, administrativní, nebo klinický výzkum pozice v oblasti vzdělávání, ať už je to prostřednictvím veřejné nebo soukromé organizace.

PhD v oblasti vzdělávání obvykle vyžaduje kurzu a disertační práce pro stupeň má být zadána. Obory na doktorát v oboru vzdělávacích programů mohou zahrnovat vzdělávací politiky, pedagogická psychologie, Učební osnovy a učební nebo školské správy, abychom jmenovali alespoň některé. Absolventi PhD ve vzdělávacích programech často pokračují do kariéry jako profesoři na univerzitách nebo ve správních úřadech v oblasti vzdělávání, jako jsou školy základní a vrchní dozorce.

Pokud jste vášnivý oblasti vzdělávání a chtějí dále své vlastní otevřít mnohé dveře pracovních příležitostí, pak PhD ve vzdělávání může být titul pro vás.Podívejte se níže a zjistit!

Čtěte více

Doktor Pedagogiky (edd) V Oblasti Vysokoškolského Vzdělávání A Postsecondary

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium Spojené státy americké Sarasota

Doktor školství (EdD), ve vyšších a postsekundární vzdělávání studijního programu na Argosy University, Sarasota je určen pro studenty, kteří si přejí zlepšit odborné způsobilosti jako vzdělávací vůdci, instruktoři, nebo konzultanty v akademických záležitostech, studentské záležitosti, nebo studentských služeb divizí v rámci vysokých škol komunity , odborné školy a ústavy, čtyřleté vysoké školy a univerzity, stejně jako vláda, vojenský, náboženský, zisk nebo neziskové pomaturitní vzdělávací organizace a divize. [+]

. Doktor školství (EdD), ve vyšších a postsekundární vzdělávání studijního programu na Argosy University, Sarasota je určen pro studenty, kteří si přejí zlepšit odborné způsobilosti jako vzdělávací vůdci, instruktoři, nebo konzultanty v akademických záležitostech, studentské záležitosti, nebo studentských služeb divizí v rámci vysokých škol komunity , odborné školy a ústavy, čtyřleté vysoké školy a univerzity, stejně jako vláda, vojenský, náboženský, zisk nebo neziskové pomaturitní vzdělávací organizace a divize. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti jsou povinny přijmout následujících 24 hodin úvěru Vést a řídit vyšší a vyšší odborné instituce (3 kreditní hodiny) Strategické plánování a implementace na vyšší a vyšší odborné vzdělávání (3 kreditní hodiny) Transformace Praxe v vyšší a vyšší odborné vzdělávání (3 kreditní hodiny) Finanční a Resource rozhodování (3 kreditní hodiny) Navigace právo, politika, a politika (3 kreditní hodiny) Komplexní Internship a Project (3 kreditní hodiny) Psaní pro výzkum a odborné publikace (3 kreditní hodiny) Advanced Akademické studium a psaní (3 kreditní hodiny) Výzkumné Požadavky Studenti v EDD ve vysokoškolském vzdělávání a Postsecondary programu dokončit sekvenci výzkumný o čtyřech chodech (12 kreditních hodin). Výzkumné Požadavky-Studenti jsou povinni přijmout následující Úvod do výzkumných metod (3 kreditní hodiny) Metody a analýza kvantitativního výzkumu (3 kreditní hodiny) Metody a analýzy kvalitativního výzkumu (3 kreditní hodiny) Studenti Vyberte si z jednu z následujících možností Pokročilé statistické metody (3 kreditní hodiny) Program Hodnotící metody (3 kreditní hodiny) Průzkum techniky (3 kreditní hodiny) Aplikovaný výzkum (3 kreditní hodiny) Pokročilé Kvalitativní metody (3 kreditní hodiny) Mezioborových studií Koncentrace Požadavky Studenti v EDD ve vysokoškolském a Post-sekundární vzdělání studia v programu jsou povinny přijmout tyto čtyři kurzy (12 kreditních hodin) v rámci mezioborových studií koncentraci oblasti. Postsekundární Learner (3 kreditní hodiny) Projektování Curriculum (3 kreditní hodiny) Vývoj instruktážních odbornosti (3 kreditní hodiny) Online, hybridní, a vznikající technologie (3 kreditní hodiny) Doktorská kvalifikační zkoušky Studenti jsou povinni úspěšně absolvovat doktorské kvalifikační zkoušku (DQE), který se zaměřuje na učícího se výsledky, které jsou spojeny s požadovanými základních kurzů svých programů. Studenti musí vzít DQE relace po úspěšném dokončení všech požadovaných základních kurzů a musí ji předat do tří zasedáních úspěšném vyplnění všech požadovaných základních kurzů. Doktorský Požadavky (12 kreditních hodin) Po úspěšném dokončení nezbytných předpokladů kurzu a doktorské kvalifikační zkoušky (DQE), studenti zapisují v doktorských výzkumných kurzů. Pokroku prostřednictvím každé Doktorský kurzu, studenti musí úspěšně absolvovat stanovených cílů kurzu. Pokud jsou všechny cíle kurzu úspěšně splněny, budou studenti získat známku PR, který jim umožňuje zapsat v dalším Doktorský samozřejmě, jak je uvedeno v kurzu pořadí svého studijního programu. Pokud jsou obsahově, ale nejsou zcela splněny cíle v doktorském výzkumu kurzu (67% dokončeno) na konci kurzu (jak je určeno výzkumných mentory) budou studenti získat stupeň Neúplné Pokrok (IP) na kurz, a musí dokončit IP smlouva nastiňuje plán dokončení zbývajících cílů kurzu. Studenti musí úspěšně dokončit všechny zbývající cíle kurzu do data splatnosti uvedeného ve smlouvě IP před zápis je povoleno v dalším průběhu doktorského výzkumu. Pokud se málo k žádnému pokroku bylo dosaženo v Doktorský kurz (méně než 67% z cílů kurzu byly úspěšně dokončeny), nebo smlouvy o IP není úspěšně splněny ve stanovené lhůtě, budou studenti získat stupeň Žádný úvěr (NC) , Studenti, kteří získají stupeň NC v doktorském výzkumu kurzu jsou povinni retake kurzu. Student může obdržet pouze libovolnou kombinaci dvou stupňů NC, W, nebo WF v doktorských výzkumných kurzů. Po obdržení třetí třídy NC, W, nebo WF v doktorském výzkumu kurzu bude student vyloučen z programu. Publikované cíle kurzu pro každou Doktorský samozřejmě použije, pokud se student a výzkumné mentorů se dohodly, že a písemně potvrdit alternativních specifikovány cíle vhodnější pro konkrétní doktorské výzkumné téma. Studenti musí splňovat předpoklady každého Doktorský kurzu před zápisu je povoleno. Doktorský Požadavky - studenti jsou povinny přijmout následujících 12 hodin úvěru A - Doktorský I - A (1,5 kreditních hodin) B - Doktorský I - B (1,5 kreditních hodin) A - Doktorský II - A (1,5 kreditních hodin) B - Doktorský II - B (1,5 kreditních hodin) A - Doktorský III - A (1,5 kreditních hodin) B - Doktorský III - B (1,5 kreditních hodin) A - Doktorský IV - A (1,5 kreditních hodin) B - Doktorský IV - B (1,5 kreditních hodin) Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál se zapsal do Argosy University, Sarasota Vyšší a Postsecondary školství doktorandské studijní program. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. [-]

Lékař Vzdělání - Vysokoškolské Vzdělání (EDD)

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Kombinované 4 - 5 let Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a [+]

Získat znalosti, dovednosti, sebevědomí a akademické pověření hrát vedoucí roli v oblasti vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Naše 100% on-line doktor pedagogiky - Vysokoškolské vzdělání (EdD) přijímá Integrovaný holistický přístup k učení a zaměřuje se na nejnovější praxi, výzkum a vedení myšlení v prostředí vysokého školství. Program klade velký důraz na rozvoj hluboké pochopení vysokých škol, které působí v globálním kontextu, jako místa vzdělávání a jako učení instituce. Důraz je kladen na využití odborných znalostí, akademické a politické literatury, publikoval a osobní výzkum na podporu vůdce v srdci institucionálního rozvoje. Ekvivalentní status jako PhD, EdD je profesionální doktorát se zaměřením na vysokých školách jako globální podnikání. Osnovy EDD je vyrobena z mezinárodního hlediska - pomocí výzkumu, případové studie, politické a akademické literatury z mezinárodních zdrojů - dokončit mezinárodní zkušenosti. Moduly zahrnují vedení, politiky a institucionální změny, akční výzkum pro vzdělávací vedení a internacionalizace a vliv globálních trendů. Vedle základních modulů, studenti každý napsat rozvojový plán doktorské (DDP), který odráží na jejich rozvoj, jak doktorských lékařů a výzkumných pracovníků. Požadavky na přijetí jsou magisterský titul z uznávané instituce, a minimálně dva roky odpovídající praxe, včetně alespoň nějakou odpovědnost za koordinaci a řízení činností svých kolegů. Studenti musí mít trvalý prostor pro interakci s dalšími odborníky vysokoškolského vzdělávání, a provádět vyšetřovací cvičení ve vzdělávacím prostředí s cílem dokončit úkoly spojené s posouzením na programu. [-]

Doktor Vzdělávání (Ed.D.) V Community College Vedení

Walden University
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké USA Online

Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských podpůrné kurzy intenzivní, které vám pomohou zdokonalovat své ... [+]

. Doktor pedagogiky (Ed.D.) v Community College Vedení Myslíte si, touží řídit transformační vzdělávací změny ve vaší instituce a komunity? Navrženo pro odborníky a administrátory z P-12 k vysokoškolskému vzdělávání, Walden University je online doktor pedagogiky (EDD) program nabízí flexibilitu a možnosti, aby vyhovoval vašim potřebám, i když jsou tyto potřeby měnit podél cesty. S celoživotního Learner Stáž, studenti v rámci programu EDD a vzdělávací Specialista (EDS) programů všech přijmou stejná první rok kurzy. To znamená, že pokud se rozhodnete přejít studijních cest, nemusíte začít znovu, což vám ušetří čas i peníze. Můžete: Vyberte kurz zátěž, která je pro vás to pravé. Těžit z praktické podpory, od svého prvního kurzu do svého doktorského studia nebo práce. Přenos kredity z předchozího kurzu, aby urychlila svůj čas na dokončení studia. Použít výzkum a teorie k řešení závažných problémů, kterým čelí dnešní učebny a komunity. Náš doktor pedagogiky (EDD), program připravuje, abyste se stali více efektivní a vlivný vůdce, jak si aplikovat nejnovější strategie vzdělávání ihned ve vašem výukovém prostředí, ať už pracujete v P-12, rané dětství, nebo vysokoškolského vzdělávání. V celém programu, budete jednat s real-svět případových studií, interaktivní nástroje a doktorských intenzivní podporu kurzů, které vám pomohou zdokonalovat své výzkumné a vědecké psaní, vás prostřednictvím svých kurzů, a připraví vás na úspěšné dokončení vašeho doktorského studia, nebo disertační práce. Naše znalý fakulty, personál, a podpůrné služby jsou s vámi na každém kroku na cestě, od počátku svých nadací samozřejmě dokončení vašeho vyvrcholení. Obor Community College Vedení připravuje, aby se stal učenec profesi, kteří mohou efektivně vést úspěšné 21. století vysoké školy komunity. Tato specializace je ideální, pokud jste pedagog snaží dále svou kariéru v Community College krajině, nebo pokud se používají v podnicích a rozvoj politik týkajících se vyššího vzdělávání. Celoroční se zaměřuje na rozvoj znalosti v mnoha aspektech Community College mise, včetně akademických přenosu programů, vývoj pracovní síly, vývojové a nápravné výchovy, dalšího vzdělávání profesionálů, vývoje studenta, a veřejně prospěšné práce. Naučíte se využívat výzkum, data, technologie, a strategické plánování, aby složité rozhodování v různých demografických prostředích. Získejte znalosti, aby mohli rozvíjet spolupráce týmů s cílem zajistit studenti splňují normy odpovědnosti pro dokončení osvědčení nebo stupně. Tato specializace EdD můžete připravit, abyste byli hybnou silou změny, za sociální spravedlnost a inovace v prostředí vysokoškolského vzdělávání. Dokončení Požadavky 76 Minimální kreditů čtvrtletí * Základní kurz (5 QTR, kr.) Specializační kurzy (30 QTR. Kr.) Doprovodné kurzy (6 QTR. Kr.) Výzkumné kurzy (15 QTR. Kr.) Doktorské Capstone (20 QTR, kr.) 1 face-to-face pobytu ePortfolio *Čas dokončení se liší podle studenta, v závislosti na individuálním pokroku a úvěrů převedených, v případě potřeby. Čas na dokončení studia předpokládá jeden rok na dokončení doktorského studijního / práce po 1 rok a 9 měsíců kurzů. Ke splnění těchto požadavků dokončení, musíte mít aktuální a konzistentní přímý přístup ke studentům, schopnost, nebo zaměstnanci v autentickém Community College vzdělávací prostředí. Kurzy Vedení budoucnosti vzdělávání Společenství College-historického kontextu a Kritické problémy Transformační Vedení pro institucionální účinnosti ve Společenství vysoké školy Výzkum Theory, Design, a metody Nástroje pro doktorské výzkum úspěchu Současné problémy, výzvy a trendy v komunitních škol Kvantitativní uvažování a analýza Podpora Student rozvoj a úspěch v vysoké školy komunity Správa zdrojů ve vysokém školství Kvalitativní uvažování a analýza Demystifikací Doktorské Psaní pro výzkum Školský zákon, politika, a správa Dokončení prospekt Dokončení doktorské Capstone Highlights Walden University byla pomoc dospělé studenty, jako jste vy uspět na 45 let. Víme, že život může být nepředvídatelné, a vy si zaslouží vzdělávací partnera, který vám pomůže zůstat na trati. Prostřednictvím naší doktor pedagogiky (EDD) programu, Walden nabízí nebývalou flexibilitu, která vám umožní přizpůsobit své studium vašich potřeb a cílů, a dokonce i měnit směr Midstream bez čas nebo peníze ztrácí. Můžete přepínat studijní cesty i po spuštění programu. Studenti v rámci programu EDD a na vzdělávání specialista (EDS) Post-magisterské programy berou stejné čtyři počáteční kurzy. S naší celoživotního Learner Pathway, můžete se přepnout studijní cesty, aniž by museli začít znovu. Podívejte se, jak to funguje. Vydělej si kredit za předchozí akademické zkušenosti. Můžete mít nárok na převod předchozí úvěry, které vám může ušetřit čas i peníze vydělávat si titul. Vyberte si svůj vlastní výzkumný téma a provádět původní výzkum řešit naléhavou problém, kterému čelí vaše studenty, instituce nebo komunitu. Příjem kritickou doktorského podporu od začátku do konce. Kromě přístupu ke všem našim službám podpory studentů, náš Základní kurz a doktorských intenzivní podporu kurzy vám umožní prozkoumat reálné případové studie a příklady úspěšných capstones. Také si procvičí základní výzkum a psaní dovednosti, které potřebujete k úspěchu v doktorském studijním programu. Vzdělávací technologie pomáhá vám dostat na cílové čáře. Nástroje, jako jsou Studijní Tracker a citace software pomůže uspořádat své zdroje a odkazy, stejně jako sledovat svůj pokrok směrem k dokončení si titul. NCATE akreditace vám zaručí, že naše programy jsou vysoce kvalitní. Richard W. Riley vysoká škola vzdělání a vedení v Walden University, Národní rada pro akreditaci vzdělávání učitelů (NCATE) -accredited instituce, se zaměřuje na zvýšení efektivity pedagoga. Jako uznávané normy excelence v přípravě K-12 školní profesionály, NCATE akreditace zaručuje jsme se setkali přísné národní normy. [-]

Speciální Pedagogika (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 5 let August 2016 Spojené státy americké San Francisco + 1 více

Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. speciálního vzdělávání připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. [+]

Postižení. Equity. Kultura. Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. ve speciální pedagogiky připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. Náš mezioborový přístup, umožňuje studentům čerpat z, kritiky, a přispět různé pohledy na zdravotní postižení a jeho průsečíku s ostatními sociálními markery - k obhájci, a chodit v solidaritě s lidmi s postižením. Program poskytuje celoroční silný metodickou a teoretické základy, a připravuje studenty na tři praktikum zkušeností: vyšší výuku vzdělávání, výzkumu, a školní konzultace a spolupráci, poskytování příležitostí pro kariérní postup. V každém cvičení, studenti jsou uzavřeno s fakultní mentor z USF nebo jiné vysoké škole, a poskytnuta příležitost podílet se na výzkumné studie, učit kurz na úrovni absolventa, nebo spolupracovat s organizací na komunitní bázi. Program Podrobnosti Doktorský program se skládá z 60 hodin úvěru studia mimo magisterského stupně a vrcholí v dokončení disertační práce. Tím, že 12 až 15 kreditů za rok, studenti mohou dokončit doktorské studium za pět let. Po ukončení programu budou absolventi schopni vést smysluplnou výzkum související s problémy a výzvy, kterým čelí studenti se zdravotním postižením, předložte důkazy založené na vzdělávání učitelů, a spolupracovat s pracovníky škol zlepšit výsledky vzdělávání studentů se zdravotním postižením. Budou schopni posoudit a řešit nejrůznější kulturní, jazykové, socioekonomického, kontextuálního a komunikativní faktory, jak se připravit budoucí K-12 speciální pedagogové sloužit studentům se zdravotním postižením. PROGRAM DELIVERY Aby vyhovovaly potřebám profesionály, program navazuje plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr (pátek večer a celý den sobotu). Podrobnosti o kurzu Studenti mohou dokončit Ed.D. v programu Speciální pedagogika v pěti let, nebo méně v závislosti na tom, kolik kurzy jsou přijata v semestru. Získané dovednosti, znalosti Doktorského studijního programu speciální pedagogiky Student Výstupy předmětu: Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, foundational úrovni pro stipendium v ​​učení a poučení. Studenti budou demonstrovat porozumění dat analytických dovedností. Studenti budou demonstrovat odborný rozbor výzkumných článků. Studenti budou demonstrovat vědeckou psaní. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, pokročilé úrovni pro stipendium v ​​učení a výuky. Studenti budou demonstrovat schopnost kriticky zhodnotit standardizovaných nástrojů pro posuzování jejich vlastního výběru. Studenti budou demonstrovat schopnost psát výsledky úseky výzkumných studií. Studenti budou demonstrovat schopnost aplikovat recenze literatury techniky k tématu vlastního výběru. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům možnost navrhovat, provádět, a komunikovat původní výzkum dle vlastního výběru. Studenti budou komunikovat původní výzkum Studenti budou navrhovat, provádět, a sepsat původní výzkum dle vlastního výběru. Navštivte naše webové stránky zde se dozvíte více o tomto programu Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den.     Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program [-]

Doktorský Program, V Pedagogických Vědách

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 5 let October 2016 Portugalsko Braga + 1 více

Cyklus studia vedoucí k získání titulu doktora pedagogických věd má trvání 3 roky (na plný úvazek), což odpovídá 180 ECTS. [+]

. Tento cyklus studia je zaměřen především na rozvoj: systematické pochopení kapacity ve vědecké oblasti; schopnosti, dovednosti a výzkumné metody spojené s vědecké oblasti; schopnost otěhotnět, design, přizpůsobit a provést významné výzkum respektující požadavky stanovené akademické kvality a integrity normami. Tento Studium zahrnuje přípravu původního práce, který je určen speciálně pro tento účel, vhodné do větve znalostí a doktorského oboru. Ačkoli není tam žádný povinnou součástí učební plán, může být doktorandi doporučuje držet některé kurzy, volit podle výcviku a výzkumné činnosti žadatele rozvíjet. Zvláštnosti: Curriculum Development; Environmentální vzdělávání, výchova a udržitelný; Přírodovědného vzdělávání; Matematika vzdělání; Filosofie výchovy; Gramotnost a výuka portugalský; Organizace a školní správa; Vzdělávací politika; Pedagogická psychologie; Sociologie výchovy; Dohled; Vzdělávací technologie [-]

Ed.D.

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online forma Denní studium September 2016 Španělsko Barcelona

FUNIBER kombinuje zkušenosti a prostředky na mezinárodní Iberoamerican univerzity a Vysokého učení technického Panamy poskytnout solidní vzdělávací společnost [+]

FUNIBER kombinuje zkušenosti a prostředky na mezinárodní Iberoamerican univerzity a Vysokého učení technického Panamy zajistit solidní vědecké a odborné společnosti pro dosažení co nejvyšší akademický titul školení: lékař, v linii výzkumu. PhD projekty - Životní prostředí - Management - ICT - komunikace - organizace - Zdraví a výživa - Kvalita - Energy - Architecture - Bezpečnost - Cestovní ruch - Inženýrské - Industrial Technology PhD ve vzdělávání - Výuka Výuka a výuka aplikované psychologie jazyka a aplikované lingvistiky Výuka Výuka Hudební výchova Tělesná výchova a výchova ke zdraví - ekologickou výchovu - vzdělávání a kulturu - ekonomika vzdělávání - učení faktory ve vzdělávání - Pokyny a mentoring v oblasti vzdělávání - vzdělávací technologie, inovace ve vzdělávání s ICT - Organizace a řízení škol - Design a učebních poradenských škol - Pozor na rozmanitosti, speciálního vzdělávání a inkluzívního vzdělávání - Učitelství - hodnocení škol a učitelů za kvalitu vyučování a učení. - Metodologie pedagogického výzkumu. - Komunikace. Tyto doktorské programy poskytují odborné orientovaný výzkum a má vynikající akademické osnovy a flexibilní design, a opatření umožňující doktorských studentů a doktorandů dostat adekvátní přípravu svých zájmů a rozvoj znalostí celkového profilu. Cílem tohoto programu je vyškolit doktory, kteří přispívají k lidskému, vědeckého a technologického rozvoje společnosti. Základní rysy programu jsou: - Držte titulem mistra / magisterského studia. - Chcete-li se studijní program na míru podle tématu školení, úroky a studentské práce. - Překonat čtyři fáze studie: doučování, výuku, výzkum a práce Making. - Studie v režimu vzdálenosti.... [-]


Doktorské Tituly Doktor Psychologie V Klinické Psychologie (psyd)

University of San Francisco - School of Nursing and Health Professions
Campus forma Denní studium 5 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit. [+]

Na univerzitě v San Francisku, PsyD studenti jsou školeni překládat myšlenky do praxe, a to prostřednictvím prakticky orientovaného tréninku, který klade důraz na mentální, emocionální a fyzické potřeby zdravotní zaostalých komunit.

Klinická psychologie PsyD z USF SONHP na Vimeo.

Zdůraznění klinickou praxi Program PsyD USF se připravuje doktorandi pracovat jako zdravotní péče psychologů v různých prostředích v oblasti zdravotnictví. Absolventi budou umět v empirických a teoretických základů integrovaných, behaviorálních zdravotních zákroků a zároveň citlivé na kontextové, kulturní, duchovní a sociálně-ekonomické prostředí jednotlivců a komunit. Licensure a akreditaci Program USF PsyD je akreditována západní Sdružení škol a vysokých škol (WASC) a má přidružený člen status národní rady školy a programy pro profesionální psychologie (NCSPP). Absolventi programu na USF PsyD jsou způsobilé pro udělení licence v Kalifornii (a jiných státech) a psychologů. Program Podrobnosti Posláním USF PsyD programu je nabídnout přísný program studie založené na hodnotách jezuitských který klade důraz na klinické a vědeckou práci s zaostalých zemích a zaměřuje na vzdělávání kulturně reagujících psychology zdravotnictví pracovat v mezioborových integrovaných chování nastavení zdraví. Programovatelné funkce a doručení Program se skládá ze čtyř let akademického studia, včetně tří let Practica (1500-2000 hodin), odborného projektu a pátý rok stáž (1500-2000 doba uplatňovaná k udělení licence), typicky dokončena v jiné instituci. Úroveň složitosti a počet hodin Practica se každoročně zvyšuje. Každé umístění praktikum se koná v komunitě a zahrnuje kurz na akademické půdě. Vstupné je pouze na podzim, s celoročním studiu na podzim, jarní a letní semestr. Některé kurzy mohou být přijata společně se studenty v Master of Science v Behavioral zdravotnictví, Master of Public Health, a lékař ošetřovatelské praxe v Psychiatric Mental Health programech ošetřovatel, a občas se studenty v jiných USF školách a vysokých školách. Převod úvěr může být uděleno na kurzy přijatých na jiné akreditované instituce, které jsou v podstatě rovnocenné těm nabízena v PsyD programu maximálně 12 hodin úvěru. Klinická praxe a výzkum Klinická výuka doplňuje akademické práce v kurzu a poskytuje bohaté zkušenosti, přes který je vyvíjen klinické kompetence. Klinická výuka probíhá na akademické půdě nebo off-kampusu v různých komunitních duševního zdraví. Druhý a třetí rok klinické rotace jsou dokončeny v komunitních zařízeních, včetně umístění ve velkých zdravotnických zařízeních, komunitních duševního zdraví agentur, Univerzita poraden, dětských nemocnic a léčebných programů in-pacient. Klinický součástí programu je komplexní a zahrnuje střídání poskytování psychologické posouzení (kognitivní, osobnost, neuropsychologické testování) a zacházení s dětmi, rodiny s dětmi i dospělé. Existují možnosti pro příjem všeobecný a odborný výcvik v celé řadě různých praktikum a stáží míst v celostátně uznávaných klinických praktikum míst a stáží. Chcete-li dokončit požadavky na praktika, studenti jsou umístěny v různých prostředích, včetně velkých lékařských center, komunitních duševního zdraví agentur, univerzitní poradenských center, dětských nemocnic a in-pacient léčebných programů. Praktika součástí programu je komplexní a umožňuje studentům poskytovat psychologické posouzení a zacházení s dětmi, rodiny a dospělé se zaměřením na komunitách. Kromě toho mohou studenti získat i všeobecný a odbornou přípravu z rozmanitosti celostátně uznávaných klinickém prostředí v okolí Zátoky. Získané dovednosti, znalosti Absolventi PsyD v klinické psychologie získají znalosti, postoje a dovednosti fungovat v různých nastaveních poskytnout kulturně kompetentní, kontextově citlivé, integrovanou konzultace behaviorální zdraví jednotlivců a zdravotníků. Jako absolvent PsyD z klinické psychologie programu, budete: Mají široké znalosti o vědecké psychologie; zapojit se do založené na důkazech pojmů, hodnocení a léčení lidských problémů pomocí jedince, vývojové, kontextové a sociokulturní perspektivy; a zaměřit se na poskytování mezioborové a integrovaného zdravotnictví s zaostalých zemích. Mají širokou základnu vědeckého poznání a zaměstnávají vědecké principy konzumovat, vyrábět a šířit psychologický výzkum, s důrazem na zaostalých zemích. Mají profesionální hodnoty a postoje; Silné komunikace, spolupráce a konzultační schopnosti; a self-uvědomění a dovednosti reflektivní praxe. [-]

Doktor Vzdělávání

Oral Roberts University
Campus nebo Online September 2016 Spojené státy americké Tulsa

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. [+]

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. Graduate School of vzdělávání ve ORU se zavazuje poskytovat příležitost pro jednotlivce v reakci na výzvu Boží stát "transformované profesionální křesťanské pedagogy." Vzdělávací školení z křesťanského pohledu na svět je nejlepší způsob, jak dosáhnout tohoto významného cíle, a to je to, co dostanete v ORU Graduate School of vzdělání - znalosti, dovednosti a inspiraci základny pomáhat vliv a transformovat život. Tento program, určený na téma "transformovaných pedagogy", připravuje odborné křesťanské pedagogy jít do světa každého člověka s vášní pro Krista a zároveň vštěpovat silné etické chování, znalosti a kompetence svých studentů, kteří budou na oplátku, změna společnosti. ORU Graduate School of školství míry poskytuje příležitost pro jednotlivce, kteří mají křesťanské principy získat pokročilé příprava na profesní odpovědnosti v oblasti vzdělávání po celém světě. Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro nabídky kurzů se stala intenzivní, ale příjemný 4-denní formát modul třídy. Tyto moduly mají rozsáhlé před a po cvičení, simulace a dynamické ve své třídě diskuse. Unikátní síla tohoto programu je, že studenti přispívají národní a mezinárodní perspektivy. Základní kurzy Všichni doktorandi jsou povinny přijmout následující základní kurzy: Organizační teorie ve správě, historie a filozofie výchovy, vedení studií, strategií pro vzdělávací změny, a současné problémy kurikula. Tyto předměty jsou navrženy tak, aby pomoci studentovi při dokončení doktorské komplexní vyšetření. Oblasti koncentrace - Vysoká škola a Vyšší vzdělání správa - Veřejná škola Správa - Správa Christian School Výsledky Ty, kteří hledají doktora Udělen najdete celou řadu možností profesního rozvoje. Některé oblasti jsou: - University prezident - University děkan - univerzitní oddělení židle - Univerzitní profesoři - inspektoři - Principal - Administrators [-]

Phd - Pedagogika

Rezekne University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 let September 2016 Lotyšsko Rēzekne + 1 více

Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám lékařů, kteří se chtějí věnovat výzkumu nějaký aspekt svého oboru praxe. Kandidáti pustit [+]

. Doktorský studijní program "Pedagogika" Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám lékařů, kteří se chtějí věnovat výzkumu nějaký aspekt svého oboru praxe. Kandidáti pustit na vysoké úrovni, praxe založené na výzkumu jednoho z výzkumných oblastí. Je to titul za výzkum, jehož cílem je pomoci odborníkům rozvíjet vztah mezi výzkumem a jejich profesní činnosti. Hostující profesoři z partnerských univerzit se bude podílet jako učitelé a poradci v rámci programu. Studenti mají možnost podílet se na mobility Erasmus pro studium a stáže. Vyučovacím jazykem je angličtina. Získaný titul: Doktorát v oboru pedagogiky (PhD). Požadavky na přijetí: Magisterský titul v oboru pedagogiky, psychologie, pedagogické vedení a humanitní vědy, sociální vědy, sociální péče a sociální pomoci v případě, odborná praxe v oblasti vzdělávání minimálně 3 roky.   Délka studia: 3 roky na plný úvazek studia, 4 roky na částečný úvazek studia. Studijní program se skládá ze 2 částí: 1. Vědecky výzkum Práce: individuální výzkumné práce, příprava a provedení lékařského práce; zveřejňování výsledků výzkumu (3 publikace); prezentace výsledků výzkumů do vědecky konferencí; teoretické semináře; praxe asistenta nebo asistenta hlavního výzkumníka profesora při vytváření a provádění projektů výzkumů pracuje-112 KP kreditů (168 ECTS); 2. Teoretické studie (část (povinný) - modul rozvoje výzkumu a intelektuálních schopností, B část (volitelně) - modul rozvojových Academicals kompetencí, C část (zdarma volitelný)) - 32 KP kreditů (48 ECTS). Pro dokončení doktorského studijního programu musí student získat 144 KP kreditů (216 ECTS). Závěrečný test: Vyšetření lékaře (v pedagogice a cizí jazyk) a lékaře disertační práce Studie poplatek: 2600 EUR ročně [-]

Doktorská škola V Pedagogických Vědách

University of Luxembourg, Faculty of Language And Literature, Humanities, Arts And Education (FLSHASE)
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Lucembursko Esch-sur-Alzette

Interdisciplinární Doktorské škola pedagogických věd na univerzitě v Lucembursku se věnuje rozvoji vynikajících výzkumných pracovníků, kteří analyzují těchto problémů pomocí historické, sociologické, psychologické a pedagogické teorie a metody. [+]

Moderní společnosti se vyznačují sociální, kulturní a jazykové rozmanitosti, a proto představují zvláštní výzvy pro vzdělávacích systémů. Interdisciplinární Doktorské školy v pedagogických věd na Lucemburské univerzitě se věnuje rozvoji vynikajících výzkumných pracovníků, kteří analyzují těchto problémů pomocí historické, sociologické, psychologické a pedagogické teorie a metody. Budou schopni utvářet teoretické inovace, politických reforem a konkrétního pokroku. Na Lucemburska multikulturní místě základě, jako jeden z hlavních měst Evropské unie, a na křižovatce francouzských a německy mluvících světy, rozhodně mezinárodní perspektiva je sledován ve všech činnostech. Kombinace historické, vzdělávací a kulturní analýzy s sociologie, psychologie, a sociolingvistiky, tento Doktorské škola se vztahuje na všechny příslušné disciplíny zapojené do současný výzkum v oblasti vzdělávání. Se zvláštním zřetelem na výzvy, kterým čelí spořitelen dnes naši doktorandi rozvíjet znalosti, principy a dovednosti potřebné pro analýzu vzdělávací programy, politiky a postupy. Po ukončení své doktorské práci, absolventi doktorského školy pokračoval sloužit v akademii, ve vzdělávací politice nebo ve vzdělávacích organizacích na všech úrovních. Doktorské škola nabízí ambiciózní mezinárodní a interdisciplinární postgraduální program pro PhD v vzdělávání, historie, sociologie, psychologie a lingvistiky. Pro pokrytí tohoto disciplinární šíři, tři různé výzkumné programy jsou k dispozici: Historie, teorie a Sociologie výchovy Ředitel Program: Prof. Dr. Justin JW POWELL Výzkumný program historie, teorie a sociologie vzdělávání se zaměřuje na vědeckou analýzu procesů a postupů na různých úrovních, jako je globální kultura, vzdělávací systémy, školy, osnovách, instrukce, skupin a jednotlivců. Působnosti tohoto programu sahá od vzdělávání v raném dětství, aby odborné vzdělávání a vysokých škol. Důraz je kladen na různé procesy: na pedagogické, sociální a politické procesy stanovení cílů a norem, na institucionalizaci a reformní procesy, na integraci a výběr, a na rozměrech (v) rovnost a (ne) spravedlnosti. Cílem programu je prohloubit porozumění toho, jak vzdělávací procesy, postupy, instituce a organizace rozvíjet, nalézt inteligentní způsob, jak podporovat jejich rozvoj, a identifikovat klíčové faktory a dynamiky, které ovlivňují je na organizační, místní, národní a globální úrovních. Učení, poznání a rozvoj Ředitel Program: Prof. Dr. Sabine Królak-Schwerdt Učení, poznání a vývoj se zaměřuje na výzkum v širokém spektru oblastí souvisejících s poznávání, učení a rozvoji studentů, stejně jako pedagogické diagnostiky a hodnocení. Výzkum v této oblasti zkoumá témata, jako je motivace žáka, inter-individuální rozdíly v učení, kognitivní procesy v učení, a psychometriky. To zahrnuje širokou škálu výzkumných metod, od analýzy datových souborů rozsáhlých k experimentování s náhodným přiřazení k vyhodnocování programu. Témata výzkumu jsou analyzovány na individuální úrovni žáka / učitele, stejně jako na inter-individuální úrovni interakce mezi učiteli a žáky. Následující čtyři pole se berou výslovně v úvahu: (1) výuka / vzdělávání výzkumu, (2) psychologicko-pedagogické diagnostiky, (3), kognitivní a sociálně-psychologické principy, a (4) profesionalizace učitelů. Mnohojazyčnost ve vzdělávání a společnost Ředitel Program: Prof. Dr. Jean-Jacques WEBER Výzkum o mnohojazyčnosti a vzdělávání ze sociálních a jazykových hledisek politiky společnosti s hluboce zakořeněné předpoklady o jazyk a mnohojazyčnost, které jsou napaden z kritické sociolingvistické perspektivě. Budou považovány za klíčové otázky sociolingvistiky a vzdělání, jako je například následující: Jak se jazyky "únik" do sebe, a jaké důsledky to má pro naše chápání toho, co jazyk a co je mnohojazyčnost? Jaký je nejlepší způsob, jak organizovat vícejazyčný systém vzdělávání, který je skutečně otevřená jazykovou rozmanitost? Jak můžeme kriticky analyzovat vícejazyčné znaky, jako jsou mediální reprezentace mnohojazyčnosti a oficiálních politických diskurzů? Kurzy jsou založeny na diskusích a prezentací. Kromě toho, doktorandi se očekává, že předloží svůj vlastní výzkum v různých fázích svých projektů. Tyto kurzy budou mít zvláštní zájem kandidáti v oblasti mnohojazyčnosti, vzdělávací politiky a sociální nerovnosti. Doktorské školy v pedagogických věd poskytuje nejen prostor pro provádění individuálního výzkumu, ale také rozlišuje tři různé úrovně školení: Na první úrovni, doktorandi seznámí s mezinárodním vývojem v těchto tří příslušných programů. Na druhé úrovni, disciplinární poznání je prodloužena pravidelnou účast na kolokviu organizované pro všechny dissertators doktorské školy. Na třetí úrovni, doktorandy vyzkoušet si své schopnosti ve specifických kurzech (např, na akademické publikování nebo jazycích) a seminářů (např věnovaná zlepšení psaní a prezentaci) (přenositelné dovednosti). Doktorandi by měla shromažďovat 20 kreditních bodů ECTS (v ideálním případě během prvních dvou let PhD): min. z 10 ECTS v úrovni 1 (kurzy ve vlastním oboru), min. z 7 ECTS uvnitř úrovni 2 (interdisciplinární kolokvium) a min. z 3 ECTS v rámci úrovně 3 (přenositelné dovednosti školení). Je také možné získat ECTS prostřednictvím výzkumných činností nebo vědeckých příspěvků, jako je psaní recenzí nebo publikování článků (úroveň 1), jakož i prezentaci na konferencích (úroveň 2). Výhodné jazykové znalosti jsou angličtina, němčina, a / nebo ve francouzštině. Angličtina je hlavní, ale ne jedinou jazykový kurz. [-]

PhD V Oblasti Vysokoškolského Vzdělávání

University of Kent, Centre for the Study of Higher Education
Campus forma Denní studium August 2016 Spojené království Canterbury

Výzkum v oblasti <strong>Vysokoškolské vzdělání</strong> v Kentu zahrnuje práci na vzdělávací politiky, filozofie, ekonomie, management a politika vyššího vzdělávání, disciplinární vyučování a učení, učení technologií, akademické praxe a sociologické pohledy na akademické práce. [+]

. Výzkum v oblasti Vysokoškolské vzdělání v Kentu zahrnuje práci na vzdělávací politiky, filozofie, ekonomie, management a politika vyššího vzdělávání, disciplinární vyučování a učení, učení technologií, akademické praxe a sociologické pohledy na akademické práce. Vzhledem k tomu, že středisko se opírá o odborné znalosti z celé University of Kent, můžeme nabídnout vysoce kvalitní PhD dohled v celé řadě výzkumných témat a pracujeme velmi opatrně, aby se vám zápas s kontrolním panelem, které vyhovují vašim zájmům a ambicím. Můžete se dozvědět více o výzkumných aktivitách a publikacích jednotlivých zaměstnanců pomocí odkazů zde. Kromě pravidelných schůzek s orgány dohledu, všechny výzkumné studenti se účastní v míru výzkum vzdělávacího programu, který může zahrnovat výzkumné metody moduly nabízené střediskem nebo jiných škol, v případě potřeby. Stejně jako navštěvovat pravidelné výzkumné semináře nabízené Centrem jsou studenti vyzýváni k účasti na seminářích, workshopech, novější sítí výzkumných pracovníků a seminářů, které nabízejí odborných subjektů v oboru, včetně SRHE a BERA. Většina studentů Centra studuje na částečný úvazek, a naším cílem je poskytnout živou akademickou komunitu, která umožňuje plné využití odborné a vědecké rozmanitosti našich pracovníků a studentů. Vezměte prosím na vědomí, že výzkum odborné znalosti zaměstnanců střediska, se zaměřuje zejména na oblasti vysokoškolského vzdělávání, tedy instituce univerzitní úrovně, procesy, politiky a vzdělávání. Jsme schopni nabídnout dohled na výzkumných témat týkajících se primárního nebo sekundárního vzdělávání nebo vzdělávání učitelek. Máte-li zájem ucházet se o PhD v oblasti vysokoškolského vzdělávání, Doporučujeme obrátit se na centrum prodiskutovat vaše plány před podáním formální žádosti. Žádosti jsou přijímány v průběhu celého roku. [-]

Doktorát V Oblasti Vzdělávání

University of Redlands
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Spojené státy americké Redlands

The University of Redlands doktorát v Leadership pro vzdělávací spravedlnost (Ed.D.) je celostátně unikátní program, který zabírá přibližně 20 studentů každý rok v přísné studia, debaty, výzkumu a praxe. [+]

Doktorát v oboru vedení pro vzdělávací spravedlnost The University of Redlands doktorát v Leadership pro vzdělávací spravedlnost (Ed.D.) je celostátně unikátní program, který zabírá přibližně 20 studentů každý rok v přísné studia, debaty, výzkumu a praxe. Naším hlavním posláním je vytvářet vědecké profesi, které jsou vyhledávány pro vedoucích pozicích ve školách, okresech, agentury a veřejné služby. Program je jedna-za-druhu důraz na vzdělávací spravedlnosti ji odlišuje. Myšlenka, že pedagogové ze všech prostředí by měli mít přístup ke kvalitní výuky, zdrojů a dalších vzdělávacích příležitostí je ústředním principem programu, a kandidáti se neustále posouvala analyzovat a diskutovat principy rovnosti a spravedlnosti vzdělávání. Naše energický, vysoce kvalifikovaní fakulty se neustále snažíme pomáhat doktorandi rozvíjet akademicky a odborně. Zároveň jsou uchazeči tlačil, aby zvážila inovativní způsoby, které může být rozdíl ve světě vzdělávání, zlepšení kvality života studentů a posílení práce škol. Plán je strukturován tak, aby ubytovat hektického života pracujících pedagogů. Program může být dokončena ve třech roku, ročníkové práce pořádané ve trimestru během prvních dvou let. Třídy jsou naplánovány na čtvrtek večer, stejně jako na několika sobotu každém trimestru. Studenti se také podílet na intenzivním letním institutu pro tři po sobě jdoucí roky. Známí učenci současné době spolu s University of Redlands fakulty na těchto institutů. Absolventi jsou schopni: Prokázat chápání sociální spravedlnosti diskurzů prostřednictvím komplexních písemným syntéza, přesvědčivých prezentací, a informovaný diskuse. Použít transformační vedení praktik. Analyzovat, jak soudní rozhodnutí, politika, a vzdělávací systémy financování řešit otázky vzdělávání spravedlnosti. Účinně prosazovat spravedlivé lidských práv pro zbaveno práva volit, zabývající vedení praxe a aktivity. Kriticky analyzovat řadu stipendia dynamicky informovat odbornou praxi a činnost aplikovaného výzkumu. Komplexně navrhovat a implementovat dotaz týkající se vzdělávacím spravedlnosti praxe / zásad. Mezi další funkce programu patří: Mentorů z terénu Praktikum semináře představovat vedoucí vzdělávání lékařů Konkurenční cena Převod až 6 postgraduálních jednotek (s resortním souhlasem) Příležitost, aby vyřídil administrativní pověření Tier II souběžně [-]

Doktorát V Vzdělávání EDD

University of Stirling
Campus forma Denní studium Kombinované August 2016 Spojené království Stirling Inverness Stornoway + 2 více

Ať už jsou vaše profesní zájem v oblasti vzdělávání - od škol, vysokých škol a univerzit na profesionální práci, založené a celoživotního učení, nebo politika rozvoje - profesionální doktorát (EdD), může být tou pravou volbou pro vás. Profesionální doktorát v oboru vzdělávání je prospěšný a náročné, a může být dokonce život měnící zkušenost. Na Stirling, budete připojit multi-profesní skupiny studentů a akademických pracovníků zaostřování ... [+]

. Doktorát v oboru vzdělávání Edd Ať už jsou vaše profesní zájem v oblasti vzdělávání - od škol, vysokých škol a univerzit na profesionální práci, založené a celoživotního učení, nebo politika rozvoje - profesionální doktorát (EdD), může být tou pravou volbou pro vás. Profesionální doktorát v oboru vzdělávání je prospěšný a náročné, a může být dokonce život měnící zkušenost. Na Stirling, budete připojit multi-profesní skupiny studentů a akademických pracovníků zaměřených na výzkum, který má příznivý vliv na odborné praxe a politiky. Důvodů, proč studovat u nás Budete přispívat k celkovému výzkumných kapacit v oblasti vzdělávání, čímž rozdíl do praxe a / nebo politika Získáte profesionální doktorát z školy vzdělání, které je jedním z nejlepších ve Velké Británii a byl jako první ve Skotsku k nabídce EdD Ty budou podporovány v rozvoji znalosti, dovednosti a porozumění výzkumu výzkumníky expert na vzdělávání a sociálních věd Budete být zavedeny na přední hrany empirického a teoretického výzkumu v multi-disciplinární a Mutli profesionálním prostředí Budete mít přínosy flexibilním programem, který vás podporuje prostřednictvím různých fázích výzkumného procesu Cíle kurzu Lékař ve vzdělávání (EdD) na škole školství je ideální příležitostí pro profesní rozvoj zkušených odborníků, kteří se snaží zlepšit a využít jejich odborných znalostí ve výzkumu. Odborníci, kteří se náš EdD pocházejí z nejrůznějších oborů a zemí, ale všichni sdílejí obavy se vzdělávání a odborné vzdělávání v organizačních uspořádání, jako jsou školy a dalšího / vyššího vzdělávání, v sociálních či zdravotních-související organizací, nebo v soukromých a vládních orgánů. EdD vám umožní rozvíjet výzkum na vlastní pěst vybraná témata způsoby, které jsou hluboce připojeny k důležitým profesních zájmů, postupů, politik a dopady. Stejně jako PhD, EdD splňuje požadavky pro výrobu významného, ​​originální a důsledné příspěvek k poli. Výrazně, Program EdD začíná učil moduly před kontrolované výzkumné fáze zahájit. Učil moduly prohlédnout teorií a paradigmat výzkumu a orientací na metodice a šetření. Struktura a obsah Doktorát ve vzdělávání (EdD) je inovativní interdisciplinární program nabídl na flexibilní plný a částečný úvazek školami školství a aplikované sociálních věd. Moduly jsou vyučovány na tvář face-to-a smíšené bázi. Sumativní hodnocení pro moduly bude založeno na práci v kurzu a budou posouzeny prostřednictvím úkolů asi 3000 slov. Délka. Program se skládá ze sedmi základních modulů učil, následuje provádění empirické studie se zaměřila na aspekt odborné praxe a výroby doktorské práce 45,000 slov. Disertační EdD vede do výroby 45.000 slovo práce pod odborným dozorem personálu od školy. Pracovní příležitosti Předchozí studenti EDD zahrnovaly: školní učitele a pracovníky dalšího vzdělávání, vedoucí představitele v oblasti vzdělávání a dalšího vzdělávání, TESOL odborníky a profesionální pedagogů v oblastech, jako je medicína, farmacie, ošetřovatelství, účetnictví, mapování a vědy o živé přírodě. Tito studenti čerpali značně na své nově vyvinuté výzkumné kapacity a původních studií, které dopad na jejich osobní, organizační, a širší odborné sféry praxe a politiky. Poplatky 2016/17 zámoří 33000libra 2016/17 Home / EU 4500 liber 2015/16 zámoří 34,000libra TBC 2015/16 Home / EU Akademické požadavky Je třeba zvážit pro přijetí do stupně, bude kandidát normálně mít dobrý diplom v oblasti vzdělávání nebo příbuzného předmětu od vysoké školy ve Spojeném království, nebo stupeň odpovídající normy z instituce mimo území Spojeného království. Výjimečně, kandidát s učením získané prostřednictvím rozsáhlých relevantní odborné praxe může být považováno za přijetí. Se očekává, že kandidáti mají dobré početní schopnosti a ochotu zapojit se do hloubky a šířky s statistické analýzy. Požadavky na anglický jazyk Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, musíte mít jednu z následujících kvalifikací jako důkaz svých anglických jazykových dovedností: IELTS: 6.5 s 6.0 minimem v každé dovednosti Cambridge Osvědčení o znalosti angličtiny (CPE): Třída C Cambridge Certificate of Advanced English (CAE): Třída B Pearson Test z angličtiny (Academic): 60 s 56 v každé komponenty IBT TOEFL: 90 s ne subtest méně než 20 Pokud nesplňují požadované skóre budete mít možnost přihlásit se k jedné z našich pre-zasedáními kurzy angličtiny. Pro úspěšnou registraci je třeba držet na podmíněnou nabídku pro váš kurz a mít IELTS skóre 0,5 nebo 1,0 pod požadované úrovni. [-]

PhD V Teologii

Matej Bel University
Campus nebo Online Kombinované 4 let September 2016 Slovensko Banská Bystrica

Absolventi doktorského studia (doktor filozofie v teologii PhD), jsou způsobilí k provádění koncepční teologické a vědecké činnosti a vytvořit profesionální teologickou práci v teorii a praxi kostela, stejně jako při budování křesťanský světonázor založený na vědeckém výkladu Bible. [+]

Absolventi doktorského studia (doktor filozofie v teologii PhD), jsou způsobilí k provádění koncepční teologické a vědecké činnosti a vytvořit profesionální teologickou práci v teorii a praxi kostela, stejně jako při budování křesťanský světonázor založený na vědeckém výkladu Bible. Jsou připraveni vykonávat vedoucí pozice v církvi, parachurch a ekumenickými institucemi a organizacemi. Mohou se naučit teologické kurzy na univerzitní úrovni a odborné přípravy církevní a náboženské organizace zaměstnanců. Absolventi pochopit vztah mezi přírodními a humanitních věd a teologických věd a jsou způsobilé provádět výzkum v oblasti teologie a příbuzných oborů. Jako osobnosti zároveň se vzděláním v oblasti vědy a víry mají široký pohled na problematiku současných filosofických-teologické a etické spory a jsou schopni zvládnout citlivé a kontroverzní veřejnou odezvu na etických a sociálních otázek týkajících se křesťanské víry, náboženství a kultury , Absolventi, kteří jsou udělena doktorát z teologie jsou připraveny zapojit se do teologickém výzkumu a publikovat originální dílo. Tito jedinci jsou schopni formovat křesťanský světonázor informovaný biblickým výkladem. Výzkumná činnost na katedře teologie a křesťanského vzdělávání jsou zaměřeny na oblasti, které mají vliv na vliv křesťanství na jednotlivce a společnosti, ve kterém se týká života v církvi, ale i mimo církev. [-]

Doktorát V Oboru Vzdělávání

Chapman University
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Orange

Ph.D. v oblasti vzdělávání je program určený především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. [+]

. Ph.D. v vzdělávacího programu Je určen především pro jednotlivce, kteří hledají kariéru v oblasti vysokoškolského vzdělávání nebo v jiných oblastech vedení výzkum orientovaný. Program je zaměřen na formulaci nových způsobů, jak přemýšlet o problémech a řešit problémy v oblasti vzdělávání. Doktorát v oblasti vzdělávání nabízí jedinečnou kombinaci čtyř důrazy: Kulturní a vzdělávací studia, Sociologie, Vedení studie a školní psychologie. Naše Ph.D v oblasti vzdělávání se vyznačuje pěti odlišných, ale vzájemně se prolínajících, konstrukčních částí: - pojem a praxe sociální spravedlnosti - spolupráce stipendista studentské kohorty - Fakulta mentorství studentů - přísné jádro filozofie, základy a metody příslušné Důraz oblast Program na první pohled - Kohorta model s vstupem každý pád - kohorty 18 studentů, 6 v každé důraz oblasti 4 důraz oblasti: - Kulturní a vzdělávací studia - postižením studie - školní psychologie - Vedení studia - 57 jednotka program, který může být dokončen plný nebo zkrácený pracovní úvazek studium - Všechny kurzy se konají v pozdních odpoledních a večerních hodinách (žádné on-line kurzy) - Low studentů, do -faculty poměr, s úzkou spolupráci mezi studenty a doktorské fakulty na publikace, prezentace a grantových Přijímací Požadavky Přijetí do programu je založena na hodnocení celého studenta, bez jediného kritéria, použité jako základ rozhodnutí o přijetí. Nejsou žádné cut-off skóre pro GRE nebo veřejných zakázkách. Je třeba zvážit pro přijetí, musí žadatelé předložit následující: - Online absolvent aplikace na Chapman University Ph.D. v vzdělávacího programu. - Dodatečná aplikace na Chapman University Ph.D. ve vzdělávání programu (prostřednictvím on-line aplikace). - Oficiální bakalářské a magisterské přepisy prokazující magisterského stupně od akreditované instituce vyššího vzdělávání. - Výsledky oficiální Graduate Record zkouška z verbální, kvantitativní a analytické psaní sekcí. - Tři doporučující dopisy, včetně dvou od absolventa-úrovni profesorů, kteří mohou popsat akademický potenciál žadatele, a jeden od někoho, kdo může mluvit k profesionalitě žadatele (např současného zaměstnavatele, nebo aktuální kolegy). Nebude brán zřetel dopisy od příbuzných. - Osobní esej (minimálně 2250 slov) budou použity k posouzení psaní žalobce, kariéra závazky, vedení potenciální, zkoumat zájmy, cíle a cíle (nahrané prostřednictvím on-line aplikace). Tento esej by měla obsahovat profesory, se kterými žadatel chce studovat a způsoby, jak výzkumné zájmy žalobkyně se ztotožní s odbornými znalostmi fakulty. Esej by měla být dostatečně věcný pro fakulta určit hloubku myšlení a závazku žadatele k přísnému programu. - Aktuální životopis ukazuje příslušné vzdělání a pracovní zkušenosti (nahraný prostřednictvím on-line aplikace). Ph.D. Výzkumné Fóra Nejméně jednou za rok Ph.D. v programu vzdělávání přináší předních vědců v akademickém poli výzkumu fórum otevřené pro naše CES studenty i učitele, aby se zúčastnil. Je to způsob, jak pro naše studenty komunikovat s odborníky v této oblasti, stejně jako získat znalosti v pohybu vpřed se svým výzkumem a případně témat disertační práce. [-]