Doktorské studium Rozvojová studia - Doktorské studium Rozvojová studia hledejte zde!

Doktorské studium Rozvojová studia - Zde naleznete doktorské studium Rozvojová studia

Rozvojová studia

S PhD studia vývoje jsou kandidáti připraveni na kariéru v oblasti výzkumu, politiky a akademickou obcí v rámci mezinárodní rozvojové oblasti práce. Mnoho akademické instituce poskytují vynikající PhD studium v ​​programech rozvoje s možností různých koncentračních oblastí.

V PhD v oblasti rozvojových studií program, kandidáti zkoumat problémy rozvojových zemí prostřednictvím mezioborového rámce, čerpání antropologie, ekonomie, práva, politologie, sociologie a genderových studií. Některé příklady z oblasti koncentrace patří vývoj geografie, zdravotnictví, sociální hnutí, genderové vztahy, a udržitelného rozvoje, a mnoho dalších. Zájemci se budou podílet na kurzech, stejně jako výzkum, který vede k disertační práci, která by měla významně přispět k aktuální oblasti výzkumu. PhD v oblasti rozvojových studií obvykle trvá minimálně čtyři roky dokončit.

Je-li PhD v oblasti rozvojových studií je pro Vás zajímavé, pak projděte níže uvedených možností najít program, který odpovídá vašim potřebám a zájmům!

Čtěte více

Doktorát V Politice A Mezinárodních Studií

SOAS University of London
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 6 let September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Katedra politologie a mezinárodních studií přijímá studenty pro výzkumnou práci vedoucí k PhD. Primárním cílem doktorského programu je vyškolit studenty, aby navrhli, výzkum a psát úspěšné disertační práce. Ti, kteří dokončili doktorát budou seznámeni s koncepčními a metodickými aspekty politického výzkumu a kvalifikovaný jako odborníci ve svém oboru. [+]

. PhD titul v oboru politologie a mezinárodních studií Katedra politologie a mezinárodních studií přijímá studenty pro výzkumnou práci vedoucí k PhD. Primárním cílem doktorského programu je vyškolit studenty, aby navrhli, výzkum a psát úspěšné disertační práce. Ti, kteří dokončili doktorát budou seznámeni s koncepčními a metodickými aspekty politického výzkumu a kvalifikovaný jako odborníci ve svém oboru. Je třeba zvážit pro vstup do doktorského programu, žadatelé musí mít dobrou pokročilého stupně v politice ekvivalentní hladiny a obsahu na oddělení je MSc, i když bude považováno za podávání přihlášek pro jednotlivce s propojenými tituly v příbuzných oborech. Přijetí probíhá průběžně. Aplikace cyklus se otevře v listopadu a končí 30. června pro vstup v říjnu. Žadatelé také kteří chtějí být považováni za SOAS stipendium nebo ESRC studentship by měla odkazovat na informace o stipendium na termínech. Primární stavebním kamenem programu PhD je vztah mezi studentem a školitelem. Studenti jsou přijímáni na základě vyjádřenou vůlí alespoň jednoho člena personálu, který by fungoval jako hlavní školitel pro projekt studenta. Tedy, od vstupu studenta v programu, dohlížitel předpokládá, že primární odpovědnost za sledování a podporu pokroku studenta na dokončení stupně. Každý výzkum Student má také spolupracovník nadřízeného, ​​další člen personálu s blízkým zájmem o regionu studenta a / nebo dílčí oblasti disciplíny. Katedry Výzkum tutor dohlíží na PhD programu a je k dispozici pro diskusi o obecných problémů. Kromě toho výzkumné studenti jsou zapuštěny do strukturovaného vzdělávacího programu během prvního roku, navštěvovat kurzy, které se zabývají výzkumem designu, teorie a metody. Kromě toho se mohou zúčastnit MSc kurz týkající se jejich výzkumu. Studenti Výzkum se rovněž vyzývají k účasti na seminářích oddělení, kde přizvaní odborníci z jiných institucí dávají prezentace a mají přístup k mnoha dalších seminářů a přednášek konaných po celé SOAS. Školy jazyk výcviková zařízení jsou k dispozici také pro studenty, rozvíjet a zlepšovat výzkumné relevantní jazykové dovednosti. Od roku 2012, výzkumná studenti mají exkluzivní přístup do zařízení a služeb nabízených SOA 'doktorské školy. Většina doktorandi strávit nějaký čas dělat práci v terénu v oblastech jejich výzkumu. Oddělení a škola, prostřednictvím svých různých souvislostech s jednotlivci a institucemi v univerzitách a vlád Asii, Africe a na Středním východě, usnadnit tuto práci s osobním kontaktům a úvody, jakož i (omezené) financování. Oddělení má obvykle okolo 60 výzkumných studentů (MPhil a PhD úroveň) v jednom okamžiku. Prosím, navštivte tyto odkazy profily aktuálního výzkumu studentů a seznam nedávno dokončených disertačních prací. [-]

MPhil / PhD V Oboru Mezinárodní Rozvoj

SOAS University of London
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 6 let September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Studenti mohou sledovat PhD cestu do mezinárodní rozvoj tím, že je založen na obou SOAS, LSHTM nebo IOE. Všichni doktorandi na dráze International Development se zúčastní pokročilý výzkum vzdělávací seminář běh LIDC. Řada poskytne studentům v rámci mezinárodní rozvojové Pathway ESRC doktorské programy střediska s širokým pochopení interdisciplinárních přístupů k rozvoji a detailní porozumění vybraných oblastí zájmu. [+]

MPhil / PhD v mezinárodní rozvoj Studenti mohou sledovat PhD cestu do mezinárodní rozvoj tím, že je založen na obou SOAS, LSHTM nebo IOE. Všichni doktorandi na dráze International Development se zúčastní pokročilý výzkum vzdělávací seminář běh LIDC. Řada poskytne studentům v rámci mezinárodní rozvojové Pathway ESRC doktorské programy střediska s širokým pochopení interdisciplinárních přístupů k rozvoji a detailní porozumění vybraných oblastí zájmu. Všechny MPhil / PhD v oboru mezinárodní rozvoj výzkumných studentů se bude podílet na nucené práce v kurzu a účastnit se výzkumu studentské semináře na vysoké škole a oddělení, kde jsou registrovány pro MPhil / PhD. Na SOAS ekonomii a studium v ​​oblasti rozvoje oddělení držet sérii seminářů a studentů se očekává, že se zapojit do činnosti příslušných výzkumných klastrů. Přijímací proces Existují tři přijímací cesty do MPhil a PhD v oboru mezinárodní rozvoj: 1. + 3 struktura: Po úspěšném absolvování magisterského výzkumu pro mezinárodní rozvoj při SOAS. ESRC 1 + 3 stipendií jsou k dispozici pro financování touto cestou. +3 Struktura podle přímých žádostí o MPhil / PhD v International Development přijetí. ESRC 1 + 3 stipendií jsou k dispozici pro financování trasy. 4 Struktura: není v současné době k dispozici na SOAS. [-]

PhD V Globálních Studií

SOAS University of London
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 6 let September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

CISD vítá žádosti od potenciálních MPhil / PhD studenty, kteří chtějí provádět multidisciplinární výzkum v oblastech globálních studií, které se vztahují k výzkumnými zájmy členů Centre a výzkumných programů centra. Konkrétní zaměření tohoto výzkumného programu je dvojí. [+]

. PhD v globálních studií CISD vítá žádosti od potenciálních MPhil / PhD studenty, kteří chtějí provádět multidisciplinární výzkum v oblastech globálních studií, které se vztahují k výzkumnými zájmy členů Centre a výzkumných programů centra. Konkrétní zaměření tohoto výzkumného programu je dvojí: tématicky, program se zaměřuje na analýzu současných globalizačních procesů a politických, ekonomických, sociálních a kulturních vztahů a struktur, které definují a utvářejí tyto procesy. Spíše než, například, studie o mezistátních nebo mezi národních vztahů a smluv, které je tradiční doménou mezinárodních studií, jádro zaměření tohoto programu je na studii o povaze a vývoji samotné a na celém světě současné globalizace sdílené problémy, z teoretického i politického hlediska. Metodologicky, program podporuje multi-disciplinární analýzu současných globalizačních procesů. Témata výzkumu a projekty budou analyzovat roli, a mimoúrovňové mezi tím, lidí, institucí, organizací a států při formování globalizace dynamiku prizmatem (alespoň) dva z následujících vědních oborů: Mezinárodní studie a politika, právo, ekonomie, management studie, rozvoj věd, dějepisu, Mediální a komunikační studia. podpory studentů je jádrem činnosti CISD je. Výzkum Degree studenti jsou plně podporovány jejich základních a středních dohledu a výzkum Tutor střediska, v současné době Centrum ředitel Dr. Dan Plesch. Studenti jsou vedeni k účasti a přítomný na výzkumných seminářích střediska. Akademičtí pracovníci a jejich Oblasti výzkumu Dr Drew Catriona LLB (Aberdeen) PhD (Londýn), mezinárodní právo veřejné, mezinárodní právní dějiny (zejména sebeurčení národů) a právní teorie Dr. Stephen Hopgood BSC (Bristol) DPhil (Oxford), teorii mezinárodních vztahů, mezinárodní politika ve dvacátém století, teorie státu Dr. Mark Laffey BA MA (Canterbury, NZ) PhD (Minnesota), Mezinárodní teorie, mezinárodní bezpečnost, Historická sociologie, Foreign Policy Analysis, US Foreign Policy, sever-jih vztahy, kultura a ideologie Profesor Peter Muchlinski LLB (Londýn) LLM (Cambridge) Barrister FRSA, Regulace nadnárodních společností, mezinárodní správy podnikové a sociální odpovědnosti podniků, zahraniční investice právo, právo a praxe WTO, soutěžní právo, mezinárodní obchodní právo a vývojových Dr Suthaharan Nadarajah MA, PhD (Londýn), Mezinárodní vztahy teorie, mezinárodní bezpečnost, globální vládnutí, mezi Severem a Jihem vztahy, politika "války proti teroru" Dr Dan Plesch BA (Nottingham) PhD (Keele), Applied Mezinárodní vztahy: odzbrojení a globalizace, historie OSN pro budoucnost OSN ve 2. světové války, válečné zločiny, zbraně hromadného ničení, globalizace a odpovědnosti podniků, globalizace a demokracie, globalizace a energie, role mezinárodních nevládních organizací. Dr. Rahul Rao BA, LLB (Indie), DPhil (Oxford), mezinárodní normativní teorie (se zaměřením na kosmopolitismu), Postkoloniální teorie, říše, globalizace, Sociální hnutí, mezinárodní právo, lidská práva (zejména práva queer) Dr. Simon Rofe BA, MA (Keele), PhD (Wales), diplom (král je College London), USA Diplomatické a zahraniční vztahy ve dvacátém století se zvláštním zaměřením na americkou národní bezpečnost a zahraniční politiku prezidenta Franklina D. Roosevelta [ koordinátor dálkových programy na CISD] Dr. Leslie Vinjamuri BA (Wesleyan) MSc (Econ) PhD (Columbia), Mezinárodní vztahy Teorie: Mezinárodní organizace, Postkonfliktní Rekonstrukce a státní budovy, politika mezinárodního trestního soudnictví a občanské svobody a lidská práva ve válce proti teroru [-]

MPhil / PhD Rozvojových Studií

SOAS University of London
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 6 let September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Oddělení má v současné době 52 výzkumné studenty, pracující na řadě výzkumných témat v mnoha částech Asie, Afriky, Latinské Americe a na Středním východě. Máme zájem především o možných výzkumných studenty, kteří chtějí pracovat v jedné z hlavních resortních výzkumných klastrů, a sice: práce, hnutí a rozvoj; Neoliberalismus, globalizace, a státy; Násilí, mír a rozvoj; Voda pro Afriku; Migrace, mobilita a rozvoj; Agrární změny a rozvoj; Rozvojová politika, pomoc, Instituce a snižování chudoby. [+]

MPhil / PhD v rozvojových studií Oddělení má v současné době 52 výzkumné studenty, pracující na řadě výzkumných témat v mnoha částech Asie, Afriky, Latinské Americe a na Středním východě. Máme zájem především o možných výzkumných studenty, kteří chtějí pracovat v jedné z hlavních resortních výzkumných klastrů, a sice: práce, hnutí a rozvoj; Neoliberalismus, globalizace, a státy; Násilí, mír a rozvoj; Voda pro Afriku; Migrace, mobilita a rozvoj; Agrární změny a rozvoj; Rozvojová politika, pomoc, Instituce a snižování chudoby Studenti Výzkum se vyzývají k účasti na týdenní školení uvést je do řady praktických postupů a odborných dovedností využívaných v rámci rozvojové profesi; čtrnáctidenní semináře na témata vztahující se k rozvoji studia a tam, kde je to vhodné, post-zkušenosti dílnách. Pro všechny dotazy týkající se aplikace a návrhy obraťte se na výzkum Přijímací Tutor, Dr Jens Lerche. Rok jedna Předpokládají se upgrade z MPhil do stavu PhD po jejich prvním ročníku. Očekává se, že potkáte svůj přidělený Školitel ve svém prvním týdnu na SOAS, a to po konzultaci se svým nadřízeným, budete volit další dva akademiky, aby sloužil na svém výzkumném výboru. Během modulu svého prvního roku, jste povinni absolvovat postgraduální vzdělávání v oblasti výzkumu seminář ministerstva. Tato setkání vám poskytne základní školení v metodice výzkumu a pomůže vám v začátcích: konkrétně vám budou pomáhat při psaní důležitých složkách na "upgradu paper", který musíte předložit a obhájit v viva ve sem 3 vašeho prvního roku. Vzhledem k množství tréninkových prostředků ve výzkumných metodách a jiných teoreticky i empiricky příslušných modulů postgraduální celé fakulty a na jiných fakultách v SOAS, studenti se důrazně doporučuje provést audit modulů. Doplňkové moduly mohou být neocenitelné, zvláště pro koncepčních nebo na plochu konkrétních otázek nebo témat, jako způsoby, jak doplnit výcvik sdělen v MPhil semináře. Školitel a student bude diskutovat na začátku roku nejvhodnější portfolio školení a modulů ve vztahu k tématu disertační práce, její hlavní výzkumné otázky a prostředí, ve kterém bude výzkum provedla. Plán po prvním roce Jakmile studenti prošli jejich upgrade, měli by okamžitě pokračovat s navrhováním podrobnosti o empirické práce a organizování návrhy psané v modulu prvního roku. Protože většina rozvojových studií budou studenti pustit na terénu ve svém druhém roce, je důležité, aby tři roky lhůtu na mysli, a ne odložit psaní kapitoly až po dokončení práce v terénu. Jakékoli psaní provedeno během tohoto období ušetří rozhodující čas na návrat. Normálně, student by pak dodržovat následující sepsání harmonogramu: Termíny 4, 5 a 6: Práce v terénu, a začátek zpracování dat, jakož i vypracování kapitol šablon; Letní prázdniny druhého roku, termíny 7 a 8: Analýza dat a zpět do přehledu literatury revidovat počátečních kapitolách a produkovat plný konečný návrh; Termín 9: Revizi první návrh, dokončit všechny požadované přepisování a odevzdání disertační práce. Je zde možnost pokračování psaní-up po termínu 9, ale práce bude muset být předloženy v každém případě před koncem 4. ročníku. To bude konečný termín, i když práce se očekává, že by měla být dokončena do tří let na plný úvazek aktivního výzkumu. [-]

PhD Výzkum Tituly V Antropologii A Sociologii

SOAS University of London
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 6 let September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Sociální antropologie je obecně považován ze strany zaměstnavatelů jako vynikající výcvik, vybavení držitelům stupně s celou řadou použitelných dovedností. Hodnota a význam disciplíny jsou dokládá velké rozmanitosti a rozdílu kariéry absolventů SOA antropologie zahájily s úspěchem. [+]

. Výzkum Tituly v antropologii a sociologii V prvním roce, každý MPhil student jmenován výzkumný výbor tři osoby zahrnující hlavní nadřízeného, ​​druhý nadřízeného a výzkum Tutor. MPhil studentů navštěvuje týdenní výzkumného vzdělávacího semináře a průběh výzkumných metod, a berou příslušné jazykové přípravy. MPhil studentů může být také požadováno, aby přijaly další regionální, tématické nebo teorie kurzy spojené s jejich zvolené specializace. Po úspěšném absolvování sestav 20000-slovo výzkumu a terénního návrh, MPhil studenti jsou inovovány stavu PhD a může zahájit práce v terénu. Zkušenosti terénu tvoří základ 100.000 slovech disertační práce, která by měla prokázat, originální myšlení a učinit významný příspěvek k oboru. Během období po práci v terénu, doktorandi zúčastnit týdenního po práci v terénu seminář a budou mít příležitost prezentovat své práce v průběhu. MPhil a PhD studenti jsou vedeni k účasti na různých seminářů a workshopů, které se konají po celé škole. Proč PhD v oboru antropologie Sociální antropologie je obecně považován ze strany zaměstnavatelů jako vynikající výcvik, vybavení držitelům stupně s celou řadou použitelných dovedností. Hodnota a význam disciplíny jsou dokládá velké rozmanitosti a rozdílu kariéry absolventů SOA antropologie zahájily s úspěchem. Antropologové mají globální perspektivu, když přijdou, aby se volby povolání. Rychlost a jednoduchost celosvětových komunikačních sítí se rozšiřuje, že je třeba pochopit a interpretovat sociokulturní vzory, hodnoty a životní styl druhých. Sociální antropologové se proto najít příležitost v různých oblastech, včetně mezinárodního obchodu, informačních technologií, médií, knihovna a muzeum služeb a cestovního ruchu. Multi-kulturní charakter moderní společnosti vyvolalo potřebu v mnoha oblastech pro pracovníky s vyškoleným povědomí o socio-kulturních norem menšinových komunit, a naši absolventi mohou být nalezeny v celém sektoru školství, zdravotnictví, místní samosprávy, av poradenské služby mnoha druhů. Stále více pracují v oblasti rozvoje doma nebo v zahraničí, s agenturami OSN a nevládních organizací, a jiní pracují jako nezávislí konzultanti. SOAS PhD v sociální antropologii je rozpoznán ESRC jako oba 3 a 1 + 3 kurzu. (Viz odkazy na ESRC a MA antropologie výzkumných metod) [-]

PhD V Regionálním Rozvoji

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 6 měsíců September 2017 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

Doktorát v regionálním rozvoji je vyškolit vědci a analytici schopni vyhovět potřebám lidí a regionálních organizací při plánování, hodnocení a analýzy regionálního rozvoje. [+]

Doktorát v regionálním rozvoji je vyškolit vědci a analytici schopni vyhovět potřebám lidí a regionálních organizací při plánování, hodnocení a analýzy regionálního rozvoje. Nabízený společně s Université du Québec à Chicoutimi (UQAC), tento program je zaměřen na interdisciplinární a je definován v následujících oblastech: Dynamická socio-historický strukturování a de-strukturování regionálního prostoru; regionalisms a sociální hnutí; Proces vývoje zdrojů a životního prostředí. Struktura programu Tento program zahrnuje tezi 63 kreditů prohloubit o tematickou oblast studijního regionální rozvoj. Zvláštní pozornost je věnována problematice periferních oblastí, a to jak v průmyslových zemích a v zemích třetího světa. Zaměřuje se na interdisciplinární ve všech fázích přípravy: v kurzech a seminářích v doktorskou zkouškou a definice projektu práce, ve vzdělávání studentů, a nakonec, při dosahování teze. publikum Doktorát v regionálním rozvoji je pro kandidáty s rozmanitými profilů, držitelé typu výzkumu řízení: regionálního rozvoje nebo regionálních studií; humanitní (antropologie, demografie, ekonomie, geografie, historie, psychologie, politologie, sociologie, sociální práce; v městských věd (urbanistické studie, územní plánování); v Management Science. oblasti výzkumu Sociální otázky studované učitelé chtějí rezonovat s novinkami: Účinky rozvojových politik na regionální ekonomiky; inovace a územní ukotvení podniků ve venkovských a městských oblastech; společenské přijatelnosti projektů na využití přírodních zdrojů; Multifunkčnost venkova a zemědělství; adaptace místních komunit ke změně klimatu. Pracovní příležitosti absolvent do programů regionálního rozvoje tvoří analytici by mohlo objasnit složité situace, s nimiž se potýkají subjekty zapojenými do sociální, hospodářské a kulturní akce na různých územních měřítek a zároveň budou moci stanovit diagnózu a možná řešení k vedení sociální změny. Pod vlivem faktorů, jako je hospodářská restrukturalizace a posílení pocitu identity, je zde, v Quebecu i v zahraničí, obnovený zájem v problematice regionálního uspořádání. Ti s absolventskou hodnost v regionálním rozvoji držet funkce na vysoké úrovni poháněn expanzí vzdělávání, výzkumu, poradenství, intervenci nebo veřejné správě kolem otázek rozvoj regionů. Několik absolventů v regionálním rozvoji mají pracovní místa v těchto prostředích: které se věnují výzkumu a výuky (specializovaných centrech, vysoké školy, univerzity); Soukromé intervence a konzultační struktury; Vláda a zabývající se regionálním rozvojem mezinárodních agentur. [-]

PhD V Učení Technologii Sítě

National Central University
Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Tchaj-wan Taoyuan

Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. [+]

. Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. Před tímto projektem, původní Laboratoř vědy a techniky pro učení získal laboratoř excelentního výzkumu v oblasti Národní vědecké rady v roce 1994. Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodně předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a provádí v zámoří studentské výměnné programy. základní kurzy Speciální témata v učení technické v Advanced Seminář teorie učení Digital Learning Akademické psaní digitálního učení Seminář Kognitivní psychologie Odborné kurzy interakce Design Výzkumné metody e-learning Nástroje tvořivost Support Umělá inteligence ve vzdělávání Znalostní management Vysoká Interakce Multimedia Požadavky na absolvování Požadované kreditů: 30 kreditů (včetně 9 kreditů za povinných předmětů a 6 kreditů za disertační práce.) Doba trvání obor: 2 ~ 7 let Ostatní požadavky: Volitelné předměty Složit doktorskou kandidatura kvalifikační zkoušku během prvních dvou let. Projít roční učební akreditaci Publikovat alespoň dvě papíry v mezinárodně uznávaných časopisech (SSCI / SCI). Složit ústní obhajoba disertační práce. Výzkum Vybavení & Lab Learning Lab Game-Based Mobile a Všudypřítomná Learning Environment Lab Advanced Integrační Individualizace Lab Vysoce Interactive Multimedia Lab Interactive Technology and Learning Lab Internet-Based a Lab Science Learning Přijímací Dokumenty Autobiografie Výzkum Návrh Dva doporučující dopisy TOEFL nebo jiný doklad o znalosti anglického jazyka Důkazy o čínské způsobilosti Související akademických publikacích Akademický Zpráva [-]

Speciální Pedagogika (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 5 let August 2017 Spojené státy americké San Francisco + 1 více

Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. speciálního vzdělávání připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. [+]

Postižení. Equity. Kultura. Se zaměřením na kapitálu, přístup a začlenění, Ed.D. ve speciální pedagogiky připravuje studenty pro výzkum, vedení a vysokoškolské výuky. Náš mezioborový přístup, umožňuje studentům čerpat z, kritiky, a přispět různé pohledy na zdravotní postižení a jeho průsečíku s ostatními sociálními markery - k obhájci, a chodit v solidaritě s lidmi s postižením. Program poskytuje celoroční silný metodickou a teoretické základy, a připravuje studenty na tři praktikum zkušeností: vyšší výuku vzdělávání, výzkumu, a školní konzultace a spolupráci, poskytování příležitostí pro kariérní postup. V každém cvičení, studenti jsou uzavřeno s fakultní mentor z USF nebo jiné vysoké škole, a poskytnuta příležitost podílet se na výzkumné studie, učit kurz na úrovni absolventa, nebo spolupracovat s organizací na komunitní bázi. Program Podrobnosti Doktorský program se skládá z 60 hodin úvěru studia mimo magisterského stupně a vrcholí v dokončení disertační práce. Tím, že 12 až 15 kreditů za rok, studenti mohou dokončit doktorské studium za pět let. Po ukončení programu budou absolventi schopni vést smysluplnou výzkum související s problémy a výzvy, kterým čelí studenti se zdravotním postižením, předložte důkazy založené na vzdělávání učitelů, a spolupracovat s pracovníky škol zlepšit výsledky vzdělávání studentů se zdravotním postižením. Budou schopni posoudit a řešit nejrůznější kulturní, jazykové, socioekonomického, kontextuálního a komunikativní faktory, jak se připravit budoucí K-12 speciální pedagogové sloužit studentům se zdravotním postižením. PROGRAM DELIVERY Aby vyhovovaly potřebám profesionály, program navazuje plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr (pátek večer a celý den sobotu). Podrobnosti o kurzu Studenti mohou dokončit Ed.D. v programu Speciální pedagogika v pěti let, nebo méně v závislosti na tom, kolik kurzy jsou přijata v semestru. Získané dovednosti, znalosti Doktorského studijního programu speciální pedagogiky Student Výstupy předmětu: Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, foundational úrovni pro stipendium v ​​učení a poučení. Studenti budou demonstrovat porozumění dat analytických dovedností. Studenti budou demonstrovat odborný rozbor výzkumných článků. Studenti budou demonstrovat vědeckou psaní. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům dovednosti, pokročilé úrovni pro stipendium v ​​učení a výuky. Studenti budou demonstrovat schopnost kriticky zhodnotit standardizovaných nástrojů pro posuzování jejich vlastního výběru. Studenti budou demonstrovat schopnost psát výsledky úseky výzkumných studií. Studenti budou demonstrovat schopnost aplikovat recenze literatury techniky k tématu vlastního výběru. Fakultě v doktorském studijním programu speciální pedagogiky bude poskytnout studentům možnost navrhovat, provádět, a komunikovat původní výzkum dle vlastního výběru. Studenti budou komunikovat původní výzkum Studenti budou navrhovat, provádět, a sepsat původní výzkum dle vlastního výběru. Navštivte naše webové stránky zde se dozvíte více o tomto programu Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den.     Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program [-]

Učení A Výuka (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium 5 let August 2017 Spojené státy americké San Francisco

Použití pro výzkum a pedagogické psychologie k různým Learning Environments [+]

. Odbor vzdělávání a instrukce nabízí vzrušující a jedinečné programy na doktorské úrovni. Učení a výuka je aplikace psychologických principů a konceptů na řešení problémů ve vzdělávacích a školicích nastavení. Individuální rozdíly, kognitivní a sociální rozvoj, učení a motivační teorie, vzdělávací design, výuky a vedení třídy a hodnocení jsou společné témata řešit v programu. Učení a instrukce doktorského studijního programu (Ed.D.) Použití výzkumné a vzdělávací psychologii na různých vzdělávacích prostředí. Navštivte naše webové stránky zde se dozvíte více o tomto programu Program poskytuje profesionály s výzkumnými dovednostmi a obsah jádra využít a přispět ke znalostní základnu v učení a výuky. S využitím nejmodernějších technologií na pomoc při instruktážní dodávky a podporu, v kurzu je zaměřen na studenty a učení, výukové prostředí, výzkumných schopností a speciálního vzdělávání. K dispozici je také možnost získání koncentrace ve speciálním vzdělávání nebo Koncentrace v oblasti digitálních technologií pro výuku a učení (devět kreditů). "Myslím, že první věc, kterou jedno upozornění, když se účastní USF je smysl pro komunitu. Profesoři jsou opravdu zájem o každého studenta učení, která se promítá do programu, který zahrnuje přesnost a starostlivá. Malé rozměry-kontrolní třídy, znalosti profesoři kontrola, vzdělávací prostředí, které podporuje globální myšlení-šek. Podle mého názoru, USF má všechno !. " -Karen Sanford, Student EdD Vstupní požadavky - Dokončené on-line aplikace s non-vratná 55 dolarů poplatek za podání žádosti. - Jedna sada neoficiálních přepisy z každé univerzity / vysoké školy předtím navštěvoval. Pro americké žadatele, musí být stupeň z regionálně akreditované univerzity / vysoké školy. Žadatel s čekající stupně musí poskytnout úřední ověření očekávané dokončení studia od matrikáře či školní úředníka instituce. Je nutné bakalářský titul vztahuje na magisterského programu. Je požadováno magisterské požádat o doktorském studijním programu. Vezměte prosím na vědomí: pokud připustil, budete muset předložit oficiální přepisy před nástupem. - MA a Pověření žadatelé: Minimální GPA 2,75 - Doktorské žadatelé: Minimální GPA 3,0 z programu absolventa - dvě aktuální, podepsané doporučující dopisy, a upozorňuje, vhodnost pro práci absolventa. - Aktuální životopis. - Prohlášení o záměru Doktorské žadatelé musí rovněž předložit: - Diplomová práce (výňatek nebo úplné kopie) nebo na úrovni absolventa papír. - Oficiální skóre pro buď Graduate Record zkouška nebo Miller analogie test (MAT). Výsledky testů musí být zaslána přímo do USF Education Testing Service (GRE) nebo psychologického Corporation (MAT). Žádné fotokopie výsledků budou přijata. Výsledky musí být získána v průběhu posledních pěti let. Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den. Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program [-]

Mezinárodní PhD V Oblasti Zemědělských Věd V Göttingen

University of Göttingen
Campus forma Denní studium 6 semestry October 2017 Německo Göttingen

Tento mezinárodně určen Studium probíhá v angličtině a je určen k vedení absolventy zemědělských věd na doktorát za tři roky. Je zaměřen na německých a zahraničních studentů s mezinárodním studijním zaměřením na své výzkumné činnosti. [+]

Mezinárodní PhD v oboru zemědělských věd v Göttingenu Stupeň: Doktor filozofie (Ph.D.) Standardní doba studia: Šest semestrů Start: po celý rok Uzávěrka přihlášek: none Vstupné: Omezené vstupné (aplikace na fakultě) Požadavky: Magisterský titul nebo ekvivalent v zemědělských věd, biologie, geografie a příbuzných oborech Jazykové požadavky: angličtina (požadováno ověření)

 

popis programu

Tento mezinárodně určen Studium probíhá v angličtině a je určen k vedení absolventy zemědělských věd na doktorát za tři roky. Je zaměřen na německých a zahraničních studentů s mezinárodním studijním zaměřením na své výzkumné činnosti. V prvním roce studia, kurzy soustředit na moduly, které připravují obsah a metody výzkumu. Ve druhém roce, doktorandi může vrátit do své domovské země získávat údaje potřebné pro jejich práci. Terénní výzkum je provázen na místě v seminářích na partnerských univerzitách. Ve třetím ročníku - vzadu v Göttingen - data jsou vyhodnocena a disertační práce připraveni. Je také možné provádět výzkumné činnosti výhradně na Fakultě zemědělských věd. Během studií, dvě veřejné kolokvií jsou specifikovány ve kterých doktorandi představit stav své výzkumné práce. Vědecké semináře a přednášky v průběhu celého programu nabízejí fórum pro interdisciplinární výměnu všech výzkumných projektů. Workshopy zprostředkovat profesních kvalifikací, jako je týmová práce, moderování nebo vyhodnocení technik. Tento program je realizován ve spolupráci s vysokými školami v zahraničí v Indonésii, Thajsku, na Kubě a Chile. Za tímto programem, budete muset zapsat na doktorské studium na zemědělských věd v Göttingen (PAG).... [-]


PhD V Kulturních Studií

Lingnan University
Campus forma Denní studium 3 - 4 let September 2017 Hongkong Tuen Mun

Založena v roce 2000, ministerstvo je první a dosud jediné místo v čínsko-mluvící svět s plně interdisciplinární a kosmopolitní fakulty zaměstnanců dopustil výhradně na výuku a výzkum v současných kulturních studií. [+]

. PhD v kulturních studií Doba trvání: 3 nebo 4 roky (plný úvazek) Místo: Hong Kong založena v roce 2000, ministerstvo kulturních studií je první pracoviště svého druhu v Asii, s plně interdisciplinární a kosmopolitní fakulty dopustil výhradně na výuku a výzkum v současné kulturní Studie. Pro naše postgraduální studenty, zajišťujeme detailní kontaktní dohled a pracovní vztahy s world-class učenci. Studenti mohou využít cestovních grantů k účasti na konferencích po celém světě. Nabízíme také různé možnosti pro vystavení seminářů v různých místech prostřednictvím našich Inter-Asia kulturních studií sítí. Metody aplikace Žadatelé mohou žádat o přijetí do programu PhD dvěma způsoby takto: 1. Naneste pro doktorské programy přes Hong Kong PhD Fellowship Scheme (HKPFS) ... [-]

PhD V Oblasti Rozvojových Studií

ISEG - Lisbon School of Economics & Management
Campus forma Denní studium 3 let

PhD rozvojových studií byla založena Technická univerzita v Lisabonu v roce 2009. Tento třetí cyklus kurzu je poskytnout kvalitní vysokoškolské vzdělání v oblasti rozvojových studií a vyrábět originální výzkum v této oblasti. [+]

PhD v oblasti rozvojových studií

PhD rozvojových studií byla založena Technická univerzita v Lisabonu v roce 2009. Tento třetí cyklus kurzu je poskytnout kvalitní vysokoškolské vzdělání v oblasti rozvojových studií a vyrábět originální výzkum v této oblasti. Kurz se objevil v reakci na změny v posledních desetiletích, které přinesly rozvojových studií do popředí v současných debatách, jak v akademiích a v oblasti ekonomické, sociální a environmentální politiky.

Hostitel centra

Výzkumu prováděného v centrech výzkumu ISEG, který byl klasifikován Nadace pro vědu a technologie (FCT), jako velmi dobrý nebo dobrý, poskytne významnou podporu studentů v tomto programu. ... [-]


PhD V Oblasti Financování Rozvoje

University of Stellenbosch Business School (USB)
Campus forma 2 let February 2017 Jihoafrická republika Kapské Město

Smyslem a mezinárodně uznávanou PhD USB je v oblasti rozvojové financí je přispět k zásadní chápání financování rozvoje a na podporu agendy růstu Jižní Afriky, tím větší afrického kontinentu i mimo něj. To také vede k zaměstnatelného odbornosti. [+]

. Program plně upsány. Aplikace pro tento program jsou nyní uzavřeny. Smyslem a mezinárodně uznávanou PhD USB je v oblasti rozvojové financí je přispět k zásadní chápání financování rozvoje a na podporu agendy růstu Jižní Afriky, tím větší afrického kontinentu i mimo něj. To také vede k zaměstnatelného odbornosti. Co můžete dělat s tímto PhD? Budete moci zaplnit pozice senior úrovni zaměřené na podporu růstu agend organizace, regiony, země a dokonce i kontinenty. Odborné znalosti v oblasti financování rozvoje je obvykle požadováno institucemi tvorby politik, vlád, veřejných i soukromých společností, finančních institucí a regionálních a mezinárodních organizací. Přehled programu Formální výzkum na úrovni PhD významně přispěje k zásadní pochopení všech aspektů financování rozvoje. To také vede k zaměstnatelného odbornosti. Tato PhD je určen na rozvoj výzkumu a disciplínu založené na znalosti a dovednosti v oblasti rozvoje financí. Program byl navržen tak, aby pomohl studentům rozvíjet dovednosti potřebné provádět pokročilý výzkum a vybavit důkladné pochopení principů a teorií o něž se opírá vývoj finančních praktik. Proto je program se skládá z: Jádro osnovy disciplínu založené na: Tento strukturovaný kurz-work složka je non-úvěr ložiska, ale kandidáti jsou povinni složit potřebné kurzy a před pokračováním disertační práce předložit komplexní návrh. Účastníci potřebují udělat tři základní kurzy na úrovni PhD. Studenti, kteří nejsou absolventi MPhil USB je v rámci rozvojové Finance programu (MDevF) udělat tři volitelné předměty z MDevF na základě svých oblastí zájmu mohou být požadovány. Nezávislá výzkumná práce: Jako doktorand budete očekávat pokračovat pod dohledem výzkum, který vyvrcholil v disertační práci, která představuje přezkoumatelná produkt, pro které PhD míra je nakonec udělena. Tato práce musí: Představují originální a významně přispívá k obohacování a prohlubování znalostí v oblasti financování rozvoje Demonstrovat originalitu myšlení, teoretickou oporu, vztah ke kázni a přísnosti při provádění Vytvořit intelektuální kapitál, který je základním kamenem znalostní společnosti 21. století. Formát programu První rok - 2 bloky 2 týdny každý na akademické půdě: S ohledem na intenzivní povaze programu, USB preferuje účastníky, aby byl plně rezidentní na prvním ročníku programu, aby mohly vyrovnat se s nástrahami práce v kurzu. Výklad je organizován do dvou bloků o délce dvou týdnů a budou probíhat od března do června každý rok. Každý kurz je pokryta v bloku a skládá se z vysoce interaktivních přednášek, seminářů a případových diskusí. Student, který není schopen dokončit práce v kurzu a výzkumného záměru po prvním roce může být požádán, aby od programu odstoupit. Druhý a následující roky: Plná registrace pracovat na své disertační práce. Promotor nebo vedoucí studie bude jmenován, jakmile vaše komplexní návrh výzkum byla přijata. Po dokončení bude vaše předložila disertační práce projít schvalovacím procesem, ve kterém jsou zapojeny externí zkoušející. Po dokončení PhD žadatel o registraci bude udělen titul doktora filozofie (PhD) za účelem rozvoje financí o Stellenbosch University. Strukturovaná práce v kurzu Během svého prvního roku, studenti potřebují k tomu následující tři povinné kurzy na úrovni PhD: Advanced Research techniky, pokročilé teorie a praxe financování rozvoje a Global Development Finance. Advanced Research Techniques Tento kurz je určen k pomoci studentům rozvíjet dovednosti provádět pokročilý výzkum v oblasti vývoje financí a příbuzných oborů. Největším problémem mezi tvůrci politik a dárcovskými organizacemi je, jak sledovat výkon a vyhodnotit vliv financování rozvoje intervenčních programů. Z tohoto důvodu tento kurz pokrývá dovednosti potřebné shromažďovat a analyzovat data za účelem účinně monitorovat a vyhodnocovat financování rozvojových programů. Tento kurz také zavádí posluchače do různých výzkumných designů a metod vhodných pro sběr dat kvalitativního i kvantitativního a analýz. Kurz je rozdělen do čtyř částí: Část 1: Studenti jsou vystaveny filozofií výzkumu, řešení otázky jako: Jaké druhy výzkumu jsou tam? Jak se dá hodnotit kvalitu kusu výzkumu? Jaký je proces výzkumný pracovník prochází? V podstatě je tato část zdůrazňuje, že filozofie a výzkumných paradigmat. Část 2: Studenti jsou vystaveni shromažďování dat technik, jako je primární a sekundární data, jakož i kvalitativních a kvantitativních dat. Tato část zdůrazňuje, jak zlepšit kvalitu údajů shromážděných a jak posuzovat svou hodnotu. Část 3: Studenti jsou vystaveny pokročilých technik analýzy dat s důrazem na kvantitativních analytických technik, konkrétně se zaměřením na použitými statistickými a pokročilé ekonometrie technik. Část 4: Studenti jsou vyvrtány v pokročilém akademickém psaní. Tato část se rozvíjí schopnost studentů prezentovat argumenty v logickém, výstižným a kritickým způsobem. Zdůrazňuje také kvalitu prezentace v akademickém psaní. Advanced Teorie a praxe rozvoje financí Tento kurz je speciálně navržen tak, aby prohloubit znalosti studentů z teorie, principy a empirie financování rozvoje postupů, které převažují mezi nimi financování rozvojových programů jednotlivých zemí. To umožní studentům aplikovat příslušné zásady v kontextu rozvíjející se ekonomiky. Položit základ pro analýzu a vyhodnocení financování rozvoje případů, programů a politik, kurzu prezentuje v kontextu finance vývoje, mikro teorie základové selhání trhu, výběr za nejistoty, výměnou za nejistoty, asymetrické informace, nekompletní trhy a transakční náklady. Kurz ukazuje, jak takové teorie vlivu na podobu finančních praktik společný rozvoj. jsou také zahrnuty - řada finančních praktik rozvoje - jako jsou systémy mikrofinancování, záruky za úvěry, režimy přímých úvěrových a finančních režimů projektů. Po absolvování kurzu by studenti měli být dostatečně vybaveny tak, aby: Provádějí na pokročilé úrovni vyhodnocení a návrh finančních praktik společný rozvoj globálně Kreativně posunout hranice postupů financování rozvoje v rámci Afriky a rozvojových zemích obecně. Global Development Finance Financování rozvoje se neomezuje pouze na vnitrostátní úrovni. V celosvětovém měřítku se stále více realizace potřebu přilákat zahraniční kapitál pro národní rozvoj. Zahraniční kapitálové toky by mohly mít podobu přímých zahraničních investic (FDI), zahraničního kapitálu, zahraniční dluh, zahraniční pomoci a oficiální rozvojové pomoci a ve stále větší převody. Úloha těchto kapitálových toků a jak nejlépe získat a využít je, zejména v rozvojových zemích, zůstává zásadní politická rozprava. Kromě toho, operace mnohostranných a mezinárodních finančních institucí a jejich protokoly jsou složité. Také debata kolem regionální finanční integraci a následná politika advokacie jako mechanismus rozvoje domácích finančních trzích a rozšíření přístupu k zahraničnímu kapitálu jako způsob, jak rozvíjet domácí ekonomiky dosáhly v nebývalém rozsahu v posledním desetiletí. Tento kurz se proto zaměřuje na tyto a další otázky. Kurz také ukazuje spojitost mezi vývojem v globálním finančním aréně a domácích finančních trzích. Zkoumá, jak globální finanční trhy mohou překlenout mezeru mezi mobilizaci domácích zdrojů a finančních potřeb v Africe. Kurz také zdůrazňuje role externích finančních zdrojů pro rozvoj a mechanismů pro jejich získání a dynamiku mnohostranných institucionálních opatření. Po absolvování kurzu budou studenti dobře vybaveny tak, aby významně přispět k analýze a pochopení problematiky v Africe a hrát vůdčí roli při mapovat kurz pro Afriku. Registrace Minimální požadovaná doba zápisu tří let. Během prvního roku, studenti jsou poskytovány prozatímní registraci pro PhD. Plná registrace pro PhD bude povolen pouze po úspěšném absolvování předmětu díla a finalizaci výzkumného záměru. [-]

PhD V Rozvojové Ekonomiky

The Graduate Institute of International and Development Studies
Campus forma Denní studium 4 let September 2017 Švýcarsko Ženeva

PhD ústavu se specializací v oblasti rozvojové ekonomie se zaměřuje na poskytování state-of-the-art školení v oblasti makro a mikro-ekonomie, stejně jako ekonometrie. [+]

PhD ústavu se specializací v oblasti rozvojové ekonomie se zaměřuje na poskytování state-of-the-art školení v oblasti makro a mikro-ekonomie, stejně jako ekonometrie. V tomto programu jsou studenti vedeni, aby se nezletilého v jiném oboru na úrovni PhD, aby mohly být vybaveny tak, aby řešit složité otázky z alespoň dvou akademických hledisek. Kromě toho mají studenti možnost vykonávat práci v terénu tím, že se účastní projektů, které jsou pod dohledem členů fakulty v rozvojových zemích.

 

 

PhD se specializací v oblasti rozvojové ekonomie

 

Během posledních deseti let, Rozvojová ekonomika se pravděpodobně stal jedním z nejzajímavějších oblastí ve své profesi. Z globálních makroekonomických otázkách, jako determinanty ekonomického růstu, pečlivě řemeslně mikroekonomickou práci, ve které je pečlivě konstruován teorie testovány v rozvojových zemích, často za použití nejmodernější experimentální nebo kvazi-experimentálních technik, Rozvojová ekonomika je v srdci mnoha současných Politické rozpravy. To, co funguje a co ne z hlediska sociálních programů zaměřených na snižování chudoby, dětské podvýživy, nebo šíření HIV / AIDS? Jaké politiky by se země následovat s cílem zajistit udržitelný hospodářský růst a spravedlivé rozdělování příjmů?... [-]