Doktorské studium Spojené státy americké - Doktorské studium v Spojené státy americké hledejte zde! PhD.

Doktorské studium v Spojené státy americké - Zde naleznete doktorské studium a PhD v Spojené státy americké

PhD

USA je populární místo pro studenty z celého světa, aby pokračovala postgraduálním vzdělávání. USA hostí mnoho prestižních univerzit, které nabízejí vysoce kvalitní vzdělání, které mohou vést kandidáti sledují PhD v USA na úspěšnou kariéru, ať už v akademické obce, výzkumných ústavů, státní správy, nebo jiné soukromé nebo veřejné subjekty.

K dispozici je široké spektrum doktorských programů v USA přes celý národ. Každý stát má co nabídnout jedinečný, stejně jako špičkové vzdělávací instituce. Zájemci mohou považovat vzrušující a špičkové států New York a Kalifornie, nebo mohou dát přednost státy, úžasné přírodní scenérie a krásu, jako jsou Vermont, nebo Colorado. Tam, kde se nachází program, budou uchazeči sleduje PhD v USA provádět rozsáhlý výzkum ve spolupráci s kvalifikovanými fakulty, což vede k disertační práci, která významně přispívá k aktuálnímu znalostí.Někteří kandidáti se zúčastní také celoroční, výuka a semináře v rámci PhD programů v USA. Společné USA PhD programy zahrnují politické vědy, biologické vědy, antropologie, sociologie, psychologie, technika a vzdělání.

Máte-li zájem vydělávat si USA PhD, pak projděte níže uvedených možností a najít univerzity, která na vás čeká!

Čtěte více

PhD V Průmyslové A Organizační Psychologie

Walden University
Campus nebo Online Denní studium December 2016 Spojené státy americké USA Online

Jako jeden z prvních on-line programy doktorského v průmyslové a organizační psychologie (IO), Walden je PhD v průmyslové a organizační psychologie program vám umožní prohloubit své znalosti pracovišti a organizačního chování. [+]

Doktorske studium Spojené státy americké - PhD. Jako jeden z prvních on-line programy doktorského v průmyslové a organizační psychologie (IO), Walden je PhD v průmyslové a organizační psychologie program vám umožní prohloubit své znalosti pracovišti a organizačního chování. Jak budete rozvíjet pokročilé dovednosti v oblasti řízení změn, personální psychologie a teorie výzkumu a design, můžete se připravit, aby sloužil jako katalyzátor změn ve vysokoškolském vzdělávání, firemní, vláda, a další nastavení na pracovišti. Vyberte si z různých oborů přizpůsobit své studium podle vašich specifických profesních zájmů a profesní dráhu. Specializace Poradenství Psychologie Forensic Consulting Praktické lékařství Řízení lidských zdrojů mezinárodní obchod Vedení Development a trénovat Organizační rozmanitost a sociální změna Výzkum a hodnocení Poznámka o udělení licence PhD v průmyslových a organizační psychologie není licensure programu a nepřipravuje jednotlivce, aby se stal licencovaný psychologie profesionální. [-]

PhD, Vedoucí: Osnovy A Instrukce

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 4 let October 2017 Spojené státy americké Chicago

Concordia University Chicago je doktorský program, ve vedení se zaměřením na osnov a výuky je pro učitele, kteří chtějí vykonávat program, jako pedagogové a vědci připravují na vedoucích pozicích ve veřejných nebo soukromých škol. [+]

Concordia University Chicago je doktorský program, ve vedení se zaměřením na osnov a výuky je pro učitele, kteří chtějí vykonávat program, jako pedagogové a vědci připravují na vedoucích pozicích ve veřejných nebo soukromých škol. Tento program rozvíjí vzdělávací odborníky, kteří mohou navrhovat, implementovat, hodnocení a řízení osnov a výukové programy v K-12 školy. Učební cíle Rozvíjí schopnosti pro výzkum a kritického myšlení v oblasti osnov a výuky, s teoretických a praktických znalostí. Rozvíjet kompetence v hodnotící osnov, rozvoje a mapování. Zlepšit porozumění vyučovacího a učebního procesu. Vybudovat silnou odborné zázemí v oblastech souvisejících s osnov a výuky. Podpora a vést reformu a změnu snahy související s rozvojem učitelů ve školách. Akademické Vstupní požadavky: Bakalářské a magisterské z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce Aktuální Graduate Record zkouška (GRE) nebo Miller Analogie Výsledky testů (test užívala během minulých tří let) Anglické jazykové způsobilosti: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) nebo Michigan Test: minimum 85 Je třeba uvést oficiální výsledky testů. Zahraniční studenti, kteří získali pokročilého stupně od akreditované instituce ve Spojených státech, nebo studenti z mezinárodní anglicky mluvící univerzitu (v nichž je vyučovacím jazykem je angličtina), nemusí předkládat anglického jazyka skóre. Ostatní dokumenty: Vyplněnou a podepsanou přihlášku cílem prohlášení Psaní vzorek: Vložte papír ze svého magisterského studijního programu, který demonstruje svou schopnost psát v učené způsobem na takové úrovni, typickou pro práci absolventa. Tento vzorek by měl přiblížit, ale nepřekročit pět stran textu Profesionální životopis ukazuje minulé zkušenosti: nejméně dva roky úspěšné výuky / administrativních zkušeností Kopii oficiálního přepisu Kopii pasu Vyhodnocení zahraniční přepis Dva doporučující dopisy Doklad o znalosti anglického jazyka Prohlášení o finance / výpis z bankovního účtu / finanční záruka Před podáním žádosti k tomuto programu, studenti musí zajistit, že v souladu s vstupních požadavků. Je nezbytné, aby žadatelé mít dobrou znalost angličtiny, s minimem 60 TOEFL (nebo ekvivalent). Uvědomte si také, že jsou k dispozici U tohoto předmětu žádná stipendia a studenti budou muset plně financovat sami. Studenti by si měli být vědomi, že neexistuje žádná možnost on-line k dispozici, a program se bude konat v naší škole v Chicagu. [-]

Self-chodil Po PhD V Mezinárodním řízení Podniku

ISM - International School of Management
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let September 2016 Spojené státy americké New York + 1 více

ISM PhD v International Business Management připravuje zkušený a vysoce motivované profesionály se pustit do kariéry zabývá výuky a původní výzkum v akademické [+]

Self-chodil PhD v řízení International Business

Doktor filozofie (PhD), program je určen pro dva typy kandidátů: zkušených obchodní vedení, kteří chtějí "dát něco zpět" a pomáhat při vývoji budoucích podnikatelů tím, že se účinné pedagogů; a inovativní učitelé a / nebo vědci určí, aby dopad tím, že přispívají k poznání těla ve svých vybraných disciplínách. Doktorandy naučit, aby se rozdíl přes psaní, mluvení, výuka, výzkum, poradenství a provádění podnikatelské podniky.

Program klade důraz na pochopení řízení, jak je praktikován a interpretován napříč organizací, odvětví a kultur. Každý kandidát vyvíjí výzkumné a pedagogické schopnosti generovat a podpořit nové pohledy na manažerské praxe. Je navržen tak, aby zdůraznil kurikulární vedení a soustředit se na aplikovaný a teoretický výzkum, který zvyšuje poučení a výsledků vzdělávání.... [-]


Doktor Pedagogiky (edd) V Pokročilém školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium 40 měsíců Spojené státy americké Sarasota

Argosy University, program, Sarasota Advanced Vzdělávací správa je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. [+]

Argosy University, program, Sarasota Advanced školské správy je určen k přípravě aktuálně osvědčení nebo průkazy způsobilosti pracovníků ve školství pro pokročilé pozicích nebo zvýšit odborné znalosti. Náš Doktor pedagogiky (EdD) v pokročilém školské správy Program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již dokončili program, absolvent úrovni z regionálně akreditované instituce a v současné době držiteli jistinu nebo počáteční administrativní licensure. EDD v Advanced školské správy non-certifikační studijní program nevede k certifikaci nebo udělení licence pro stavební a okresních administrativních pozicích. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti v EDD ve vyspělých školské správy non-certifikační studijní program kompletní následujících sedm kurzů (21 kreditních hodin). Vzdělávání Analýza veřejné politiky (3 kreditní hodiny) Komplexní plánování (3 kreditní hodiny) Změna Teorie: Okresní (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního Vedení prostřednictvím datových Driven Poptávka (3 kreditní hodiny) Advanced Školský zákon (3 kreditní hodiny) Člověk a daňového řízení zdrojů ve veřejné školy (3 kreditní hodiny) Etika a interpersonální efektivnosti pro vzdělávací Leaders (3 kreditní hodiny) Akademické psaní a výzkumné Požadavky Studenti v EDD v rozšířeném školské správy non-certifikačního programu jsou nutné k dokončení 18 hodin úvěru pro dodržení akademického psaní a výzkumných požadavků. Povinné kurzy (15 kreditních hodin) Psaní pro výzkum a odborné publikace (3 kreditní hodiny) Úvod do výzkumných metod (3 kreditní hodiny) Metody a analýza kvantitativního výzkumu (3 kreditní hodiny) Metody a analýzy kvalitativního výzkumu (3 kreditní hodiny) Advanced Akademické studium a psaní (3 kreditní hodiny) Studenti z Vyberte si jednu z následujících 3 hodin úvěru Program Hodnotící metody (3 kreditní hodiny) Průzkum techniky (3 kreditní hodiny) Aplikovaný výzkum (3 kreditní hodiny) Pokročilé Kvalitativní metody (3 kreditní hodiny) Volitelné Požadavky Studenti v EDD v rozšířeném školské správy non-certifikačního programu zvolit dva volitelných předmětů (6 kreditních hodin) se souhlasem svého poradce. Praktikum Požadavky Studenti v EDD v rozšířeném školské správy non-certifikačního programu jsou nutné k dokončení následujících 3 hodin úvěru cvičení. School District praktikum / Internship I (1,5 kreditních hodin) School District praktikum / Internship II (1,5 kreditních hodin) Disertační Požadavky Studenti v EdD ve vyspělých školské správy non-certifikace studia kompletní 12 hodin úvěru disertačních kurzů programu. Přijímací Požadavky Magisterský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) při práci vedoucí k magisterský stupeň a ve všech následných postgraduální studium Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Počáteční administrativní osvědčení nebo licence Na státních požadavcích základě by uchazeči měli mít na plný úvazek pedagogickou praxi ve stavu, schválené školy. Je-li učení zkušenost je z jiného státu, musí žadatel předložit formální ověření délky pedagogické praxe ve školách schválených tomto konkrétním státem Prezentace důkaz průchodu standardizovaný test základních dovedností (pokud se požaduje) Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí Evidence trestního ověřením Nebo Současné zaměstnání ve státním schválené školy Psaní vzorky dodané s aplikací Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál se zapsal do Argosy University, Sarasota Advanced školské správy studijního programu. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. [-]

Ed.D. školní Psychologie

The Chicago School of Professional Psychology
Online forma Kombinované 3 let September 2016 Spojené státy americké Chicago

Tím pokrývá široké spektrum nepřímých podmínkách, jakož i teorie a základních diagnóz, ti, kdo studují v psychologii programu Ed.D škole vstup do pracovního procesu připraveni využít a provádět úspěšnou a dobře placenou kariéru. [+]

Doktorske studium Spojené státy americké - PhD. Školní psychologové jsou profesionálové, kteří pomáhají studentům, učitelům, administrátory a rodiče studentů překonat problémy týkající se všech aspektů vzdělávacího rozvoje. Ed.D. Školní psychologie program připravuje absolventy pro vstup do pole připravena poskytnout zvládání dovednosti a znalosti pomáhají lidem v různých obtížných situacích, včetně rodinných narušení, duševními chorobami a nedostatečné vystavení vzdělání. Tyto problémy mohou vzniknout z nemoci, špatné docházky, nebo něco jiného souvisí. Tím pokrývá široké spektrum nepřímých podmínkách, jakož i teorie a základních diagnóz, ti, kdo studují v Ed.D školní psychologie Program vstup do pracovního procesu připraveni využít a provádět úspěšnou a dobře placenou kariéru. [-]

EDD / PhD, Vedení, Vyšší Vzdělání

Concordia University Chicago Online
Campus nebo Online Přihlašování započato Spojené státy americké Chicago

Concordia University Chicago ministerstvo vedení je na předním místě v poskytování pedagogům kvalitní, relevantní a aktuální postgraduální vzdělání, což zvyšuje vedení veřejných i neveřejných učitele a administrátory, neboť pozitivně ovlivní škol. [+]

Concordia University Chicago ministerstvo vedení je na předním místě v poskytování pedagogům kvalitní, relevantní a aktuální postgraduální vzdělání, což zvyšuje vedení veřejných i neveřejných učitele a administrátory, neboť pozitivně ovlivní škol. Zasazujeme se za naše doktorských studijních kandidátů a všech studentů ve veřejných i neveřejných škol. Jsme reflexní profesionálové, kteří poskytují kvalitní, relevantní a aktuální vzdělání našich absolventů kandidáty ve vedení. Připravujeme naše kandidáty, aby učitele a správce vedoucí vodící veřejných i neveřejných škol ve službě studentů tak, aby se mohou stát účinným občané v globální společnosti. O stupni Tento doktorský program připravuje kandidáty na veřejných či neveřejných správní působnosti okresních-široký. Program je navržen tak, aby pomohl doktorandem: Podporu úspěchu všech studentů prostřednictvím vývoji a provádění společné vize učení, které podporuje proces učení. Rozvíjet pokročilé dovednosti v řízení organizace, činností a zdrojů pro bezpečnou, efektivní a účinné vzdělávacího prostředí ve školách a okresu. Spolupracují s pracovníky, prkna vzdělávání, studenty, rodiny a členy komunity v reakci na různých vzdělávacích a společenských zájmů a potřeb, stejně jako mobilizovat prostředky komunity. Prokázat integrity, spravedlnosti a etické chování podporovat a prosazovat rozvoj morální vzdělávací komunity. Porozumět a reagovat na větší politických, sociálních, ekonomických, právních a kulturních souvislostech. Program kompetence a výsledky Prokázat instruktážní Vedení Kompetencí: Analýza výukové programy a data o výkonu studenta podpořit úspěch pro všechny studenty. Výsledky: Kandidáti prokázat pochopení různých výukových výzkumných metodik a může analyzovat srovnatelné silné a slabé stránky jednotlivých metod. Kandidáti jsou schopni používat kvalitativní a kvantitativní údaje, vhodné metody výzkumu, technologie a informační systémy, aby vypracovaly plán dlouhého doletu pro čtvrti, která posuzuje zlepšení a systémů odpovědnosti okresu je. Kandidáti prokázat schopnost používat a propagovat technologií a informačních systémů obohatit okresní učební plán a poučení, sledovat instruktážní postupy a poskytnout pomoc pro administrátory, kteří mají potřebu zlepšení. Kandidáti prokázat schopnost přidělovat a ospravedlnit prostředky k udržení vzdělávací program. Kandidáti prokázat schopnost usnadnit a zapojit se do aktivit, které používají osvědčené postupy a zazní pedagogický výzkum ke zlepšení výukových programů. Kandidáti prokázat schopnost pomáhat školní a okresní personálu v chápání a uplatňování osvědčených postupů pro vzdělávání studentů. Kandidáti pochopit a mohou se vztahovat starost o rozmanitosti, teorie lidského rozvoje a osvědčenou učení a motivačních teorií k procesu učení. Kandidáti pochopit, jak používat vhodné výzkumné strategie na profil výsledky studentů v okrese a analyzovat rozdíly mezi podskupinami. Prokázat etické Supervision Vedení Kompetence: Vyhodnotit klima školy, kultura a profesionální personál zajistit poskytování podpory pro úspěch všech studentů. Výsledky: Kandidáti prokázat znalost strategií vzdělávání dospělých a schopnost aplikovat technologii a výzkum, aby profesionální design vývoje se zaměřením na autentických problémů a úkolů, mentoring, koučink, konferencí a dalších technik, které podporují nové znalosti a dovednosti na pracovišti. Kandidáti prokázat schopnost používat strategií, jako je pozorování a spolupráce reflexe pomoci vytvořit komplexní plány profesní růst s okresních a školských pracovníků. Kandidáti rozvíjet individuální profesionální růstové plány, které odrážejí závazek k celoživotnímu učení a osvědčených postupů. Demonstrovat efektivní, praktické i etické řízení vůdčí schopnosti Kompetence: Plán pro efektivní využívání fiskálních, lidských a materiálních zdrojů na podporu úspěchu všech studentů v rámci bezpečné, účinné a efektivní prostředí pro vzdělávání. Výsledky: Kandidáti prokázat schopnost používat znalosti výzkum založený na učení, učení, rozvoji studentů, organizačního rozvoje a správy dat pro optimalizaci učení pro všechny studenty. Kandidáti demonstrovat efektivní organizaci fiskálních, lidských a materiálních zdrojů, přičemž přednost mají učení a bezpečnost studentů a zároveň demonstrovat pochopení okresních rozpočtových procesů a svěřené odpovědnosti. Kandidáti prokázat schopnost organizovat okres na základě ukazatelů rovnosti, efektivity a účinnosti a lze aplikovat právní principy, které podporují rovnost. Kandidáti prokázat pochopení, jak aplikovat právní zásady podporovat a zajistit bezpečné, účinné a účelné zařízení. Prokáže schopnost efektivně komunikovat s rodiči a jinými členy komunity Kompetence: Zapojit vnější komunitu na podporu zajištění úspěchu všech studentů. Výsledky: Kandidáti prokázat schopnost usnadnit plánování a provádění programů a služeb, které sdružují zdroje rodiny a komunity, aby pozitivně ovlivnit učení studentů. Kandidáti prokázat schopnost používat veřejnou informací a znalostí založených na výzkumu problémy a trendy spolupracovat s členy komunity a místních organizací bude mít pozitivní dopad na vzdělávání studentů. Kandidáti aplikovat chápání modelů komunitních vztahů, marketingových strategií a procesů, data-řízený rozhodování a teorii komunikace na řemeslnou rámců pro školy, firmy, obce, státní správy a partnerství vysokých škol. Kandidáti prokázat schopnost rozvíjet a realizovat plán pro budování vztahů s vedoucími komunit a oslovit jinou činnost, náboženských, politických a servisními organizacemi, aby posílila programy a podporu okresní cíle. Kandidáti prokázat schopnost zapojit příslušníky dané komunity, skupiny a další zúčastněné strany v kraji rozhodování, což odráží pochopení strategií vydělávat na základní roli okresního ve větší komunity. Kandidáti prokázat schopnost spolupracovat s komunitními agentur začlenění zdravotních, sociálních a dalších služeb ve školách řešit studentské a rodinné podmínky, které ovlivňují učení. Kandidáti prokázat schopnost vést komunitní vztahy, které praktiky model uplatňovaný vztahy s médii. Kandidáti rozvíjet a realizovat strategie, které podporují zapojení rodiny do vzdělání svých dětí, výztužné mezi okresní zaměstnanci jistotu, že rodiny mají v nejlepším zájmu svých dětí v mysli. Pochopit rozmanité skupiny obyvatel Kompetence: Prokázat povědomí a citlivost k potřebám všech studentů, aby byla zajištěna studijní úspěšnosti ve školách a okresu. Výsledky: Kandidáti zaměstnávat současné znalosti pravidel a předpisů upravujících vzdělání pro dílčí populace (tj speciálního vzdělání, nadaný a nadaný, ELL, etnické podskupin). Kandidáti prokázat respekt k právům druhých s ohledem na důvěrnost, důstojnost a poctivost. Kandidáti posuzovat údaje a určit potřeby pro servírování subpopulací zajistit úspěch školy a odpovídající úspěch. Kandidáti podporovat programy a služby, které oslavují a podporují rozmanitou povahu škol a okresu. Porozumět širším kontextu Kompetence: Spolupracovat s příslušnými subjekty mimo školu podpořit úspěch všech studentů. Výsledky: Kandidáti prokázat schopnost používat vhodné výzkumné metody, teorie a koncepty pro zlepšení okresní operace. Kandidáti prokázat pochopení složitých příčin chudoby a dalších nevýhod a jejich dopady na rodiny, společenství, dětí a učení. Kandidáti prokázat pochopení politik, právních a správních předpisů přijatých podle místních, státních a federálních orgánů, které ovlivňují konkrétní čtvrti. Kandidáti mohou vysvětlit systém financování veřejných škol a její vliv na spravedlivé rozdělení vzdělávacích příležitostí v rámci okresu. Kandidáti prokázat schopnost pracovat s politickými představiteli na místní, státní a národní úrovni. Kandidáti mohou žádat pochopení toho, jak specifických zákonů na místní, státní a federální úrovni ovlivňují školní čtvrti a obyvatele. Kandidáti obhajují pozice v reakci na navrhované změny politiky, které by měly prospěch nebo ublížení na zdraví okresy a vysvětlují, jak se navrhované politiky a zákony by mohlo zlepšit vzdělávací a společenské příležitosti pro specifické komunity. [-]

PhD V Oboru Výpočetní Techniky A Informačních Věd

Rochester Institute of Technology (RIT)
Campus forma Denní studium 3 let September 2017 Spojené státy americké Rochester

Doktorského programu v oblasti výpočetní techniky a informační vědy je navržena tak, aby nezávislí učenci, dobře připravené pedagogy a výzkumníky nejmodernější připravený vyniknout v jejich práci v práci na počítači a interdisciplinárních akademické nebo průmyslové prostředí. [+]

Doktorske studium Spojené státy americké - PhD. Doktorského programu v oblasti výpočetní techniky a informační vědy je navržena tak, aby nezávislí učenci, dobře připravené pedagogy a výzkumníky nejmodernější připravený vyniknout v jejich práci v práci na počítači a interdisciplinárních akademické nebo průmyslové prostředí. Stupeň vyzdvihuje dvě z nejunikátnějších charakteristik Golisano College: jeho šíři programové nabídky a její vědecké zaměření na objevování řešení reálných problémů tím, že vyrovná teorie a praxe. Program je zaměřen na teoretické a praktické aspekty cyberinfrastructure, která platila pro specifické problémy napříč různými doménami. Jedná se o směs intra-disciplinární oblasti výpočetní znalosti a mezioborových oblastech domény. Cyberinfrastructure Cyberinfrastructure (CI) je komplexní infrastrukturu integraci hardwaru, data, sítě a digitálně povoleny senzory poskytovat bezpečné, efektivní, spolehlivé, přístupné, použitelné a interoperabilní apartmá softwaru a middlewaru služeb a nástrojů. Náš doktorát program hraje vedoucí roli v CI výzkumu vytvořením lidské-střed nástroje pro přírodovědných a technických komunit. Tyto nástroje a služby se zaměřují na takových oblastech, jako vysoce výkonných počítačů, analýzu a vizualizaci dat, počítačová služeb a virtuálních prostředí, a učení a řízení znalostí. ... [-]

Psy.d.in Integrovaného A Kombinovaného školu A Klinickou Psychologii

Kean University
Campus forma Denní studium 5 let September 2016 Spojené státy americké New York

Psy.D. Program v integrovaného a kombinovaného školou a klinické psychologie klade stejný důraz jak na výzkumu a klinické školení. Hybridní koncepce programu umožňuje studentům získat znalosti a dovednosti potřebné k provozování praxe v paletě použitých nastavení. [+]

Kean University Psy.D. V integrovaného a kombinovaného školou a klinické psychologie programu klade stejný důraz jak na výzkumu a klinické školení. Kombinovaná a integrovaný charakter programu umožňuje studentům získat znalosti a dovednosti potřebné k provozování praxe v paletě použitých nastavení zdůrazňujících mezi profesionální spolupráci. Kromě rozsáhlého klinického výcviku, studenti mají možnost zapojit se do výzkumu v průběhu všech let programu, a tím urychlovat profesi prostřednictvím vědeckých a odborných příspěvků. Oni jsou také očekává, že získat základní a pokročilé kompetence ve škole psychologie a klinické psychologie, kulminovat způsobilosti pro příslušnou certifikaci a udělení licence.... [-]


Lékař Vzdělávání (Ed.D.) Ve Poradce Vzdělávání A Dohledu

Marymount University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Arlington

Marymount univerzita nyní nabízí doktor vzdělávání (Ed.D.) Poradce v oblasti vzdělávání a supervize připravit jednotlivci, kteří mají magisterský titul v oboru poradenství pro vedoucí pozice ... [+]

Poradce Vzdělávání a dohled (Ed.D.)

Jste připraveni přesunout své poradenské kariéry dopředu jako vyspělé lékařem nebo vedoucí? Nebo snad 're zájem stát pedagog nebo badatel v prostředí univerzity. Marymount univerzita nyní nabízí doktor vzdělávání (Ed.D.) Poradce v oblasti vzdělávání a supervize připravit jednotlivci, kteří mají magisterský titul v oboru poradenství pro vedoucí pozice na univerzitách, duševní zdraví agentur a škol.

Tento program podporuje Marymount závazek ke školení, poradenských odborníků, kteří podporovat nejvyšší etické standardy, znalé a citlivé k potřebám multikulturní populace. Ed.D. Poradce ve vzdělávání a supervize vám umožní získat pokročilé klinické a dovednosti potřebné k dohledu sloužit rozmanité skupiny obyvatel.... [-]


Lékař Vzdělávání Ve školské Správy

California Coast University
Online forma September 2016 Spojené státy americké Santa Ana

Lékař Udělen ve vzdělávacím správě je vzdělávací program, self-chodil, který může být dokončen mimo akademickou půdu. Studijní programy nejsou strukturovány čtvrtletí semestry, [+]

Doktor pedagogiky v školské správy

 

Lékař Udělen ve vzdělávacím správě je vzdělávací program, self-chodil, který může být dokončen mimo akademickou půdu. Studijní programy nejsou strukturovány čtvrtletí semestry, nebo vyjádření, která umožní studentům začít své studijní programy kdykoliv během roku.

Ed.D. Titul ve školské správy se skládá z 62 semestrálních jednotek úvěru. Uchazeči musí splňovat 3 Kvalifikační kurzy (12 jednotek semestr), 5 základních kurzů (18 jednotek semestr) a 4 specializační kurzy (16 jednotek semestr). Uchazeči musí také dokončit 14 semestru jednotek o předložení návrhu disertační práce a ústní obhajobou. Před disertační práce, studenti musí úspěšně absolvovat komplexní vyšetření (2 Semestr jednotky).... [-]


Lékař Programu Ministerstva

Anderson University South Carolina
Online & Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Anderson

Lékař ministerstva (D.Min) je profesionální doktorské.Stupeň se výrazně liší od Doctor of Philosophy (PhD) v tom, že tato je především titul za výzkum s menším zaměřením [+]

Lékař programu ministerstva

Lékař ministerstva (D.Min) je profesionální doktorské. Stupeň se výrazně liší od Doctor of Philosophy (PhD) v tom, že tato je především titul za výzkum s menším zaměřením na praktické otázky ve službě. V D.Min programové průvodce studentů při hledání porozumění není pro jeho vlastní příčinu, ale spíše pro praktické závěry.

Proto, příspěvek je především na praxi ministerstva, konkrétně role kázání ve službě. Studijní program bude vhodný pro studenty, kteří mají zkušenosti ve službě, kteří touží zdokonalit své kázání dovednosti.

Přehled programu ... [-]


Ph.D V Klinické Psychologie (Rosemead škola Psychologie)

Biola University
Campus forma Denní studium Kombinované 4 let September 2016 Spojené státy americké Los Angeles + 1 více

Za normálních okolností, čtyři roky pobytu jsou požadovány, pokud Přenos kreditu je přinesli a pokročilé stojící vyhověno. Zatímco doktorát není udělena pouze nebo absolvování kurzu práce uvedl, tam jsou základní požadavky jednotka pro stupně (133 semestr hodin). [+]

Ph.D v klinické psychologie (Rosemead škola psychologie)

Za normálních okolností, čtyři roky pobytu jsou požadovány, pokud Přenos kreditu je přinesli a pokročilé stojící vyhověno. Zatímco doktorát není udělena pouze nebo absolvování kurzu práce uvedl, tam jsou základní požadavky jednotka pro stupně (133 semestr hodin). Každý student má fakulty poradce, který pomáhá při plánování každého semestru rozvrh kurzů a dohlíží pokrok studenta v programu.

Psychologie: Psy.D. studenti musí absolvovat minimálně 76 hodin semestru psychologie. Tyto 76 jednotky musí obsahovat 46 požadovaných psychologie jednotek, 18 jednotek cvičení a 12 jednotek volitelných psychologie kurzů. Studenti se mohou uplatnit až 6 jednotek absolventa kurzu ze školy mezikulturních studií k celkové psychologie hodin požadavku.... [-]


Doktorát V Oboru Obecné Psychologie (online)

Northcentral University (NCU)
Online forma Denní studium Kombinované Přihlašování započato Spojené státy americké Prescott

Obecná psychologie specializace vám dává příležitost vytvořit širokou základnu znalostí, výzkumu a silné schopnosti kritického myšlení a porozumění pro rozmanitost, jak si práci na [+]

Doktorát v oboru Obecná psychologie (Online)

Obecná psychologie specializace vám dává příležitost vytvořit širokou základnu znalostí, výzkumu a silné schopnosti kritického myšlení a porozumění pro rozmanitost, jak si práci aplikovat principy psychologie a provádět výzkum týkající se vaší oblasti zájmu. Budete rozvíjet silné jádro z psychologických poznatků, včetně odborných znalostí v oblasti biologických a sociálních základů chování, fascinující proces vývoje člověka, úžasnou historií psychologie a její dopad na dnešní kultuře a úloha etiky a rozmanitosti vzdělávání v psychologii . Budete dále rozvíjet své znalosti psychologických principů a naučit je aplikovat na osobní, sociální a globálních otázek. Můžete se také dále rozvíjet své vědecké komunikační dovednosti, aby mohla úspěšně zprostředkovat své znalosti odborné veřejnosti a společnosti jako celku.Jako absolvent, budete připraveni následovat řadu možností profesního rozvoje v oblasti výzkumu a vzdělávání jak ve veřejném, tak v soukromém sektoru v nastavení jako jsou školy, nemocnice, kliniky, výzkumná střediska, podniky a část zdravotnických týmů. Školné Na univerzitě Northcentral, jsme hrdi, že je zcela transparentní, pokud jde o školné a poplatky. Přijali jsme all-inclusive školné model, který vám náklady na vaše doktor filozofie v oboru psychologie Školné a poplatky v jednom bytě * programu kurzu. Pouze dodatečné náklady nad vaší doktorského programu kurzu Psy je knihy.Více informací o nákladech PhD NKJ v PSY níže: ... [-]


Doktorát V Oboru účetnictví

Washington State University Carson College of Business
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké District of Columbia

Přilákat, vlak, a absolvent kvalifikované doktorandům se schopností, pozadí a motivace mít úspěšnou kariéru v akademickém účetnictví [+]

PhD v účetnictví

 

Cílem doktorského studijního programu v oblasti účetnictví je poskytovat důslednou výuku behaviorální účetní teorie, empirické metody, a použití kvantitativních nástrojů k účetnictví výzkumu.

Požadavky na přijetí

Kandidáti musí dosáhnout minimální přijetí index skóre 1250 je třeba zvážit pro přijetí. Index je založen na vzorce GPA x 200 + GMAT. Není minimální GMAT skóre. Nicméně, úspěšný kandidáti typicky vyšší než 650. GMAT skóre zpráva kód 09D-TL-81 Pearson Test z angličtiny skóre zprávy kód: 8Z2-GT-38

 

V současné době přijímání žádostí pro podzim 2013 ... [-]


Doktor Psychologie V Klinické Psychologie

Adler School of Professional Psychology
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Chicago

V doktor psychologie klinické psychologie (Psy.D.) programu, budete se připravit na všeobecné praxi klinické psychologie s důrazem na sociálně odpovědné praxe. Program navazuje [+]

Doktor psychologie v klinické psychologie V doktor psychologie klinické psychologie (Psy.D.) programu, budete se připravit na všeobecné praxi klinické psychologie s důrazem na sociálně odpovědné praxe. Program navazuje na model, učenec-praktik školení a vzdělávání vyvinutý Národní rady školy a programy profesionální psychologie. Tento model se snaží rozvíjet znalosti, dovednosti a hodnoty v sedmi klíčových kompetencí oblastech:

1. Vztah

2. Posouzení

3. Intervenční

4. Výzkum a vyhodnocování

5. Konzultace a vzdělávání

6. Řízení a supervize

7. Individuální a kulturní rozmanitost

Dvě další kompetence, osazení modelu vzdělávání a odborné přípravy a jsou charakteristické pro Adler školy. První z nich je zaměřen trénink v teoriích a metodách Alfreda Adlera, která je základem pro další teoretické pohledy prozkoumány v programu. Druhou oblastí je kompetence sociálně odpovědné praxe. Adler škola definuje sociálně odpovědné praktiky jako ti, kteří:... [-]