Charles University in Prague Faculty of Education

Úvod

Read the Official Description

ŠÁLEK

The Pedagogická fakulta je jedním ze sedmnácti fakult sdružených pod hlavičkou Univerzity Karlovy v Praze. Jejím hlavním cílem je vyškolit učitele a další pedagogické pracovníky ve všech typech škol a školských systémů na různých úrovních studia (bakalářského i magisterského stupně) a forem. Zatímco pět dalších fakult v rámci Univerzity Karlovy v Praze jsou také oficiálně kvalifikoval vyškolit učitele, co dělá Pedagogická fakulta Unikátní je rozsah a složitost jeho vzdělávacím zaměřením. Fakulta poskytuje vysokoškolské pre- a vzdělávání pedagogických pracovníků v následujících oblastech: Humanitní studia, sociální vědy, výtvarná výchova, tělesná výchova, matematiky a přírodních věd.

Fakulta je v současné době školení přibližně 4200 studentů jak v bakalářských a magisterských studijních programech, plus téměř 10 000 studenty, kteří studují v širokém rozmezí kombinovaných forem studijních programů, a to především jako součást profesního rozvoje učitelů.

Fakulta je také otevřen pro platící zahraničním studentům, kteří mohou zapsat do programů vyučovaných v angličtině. Fakulta se podílí na mezinárodním programu Erasmus Mundus, jehož cílem je usnadnit mobilitu studentů a pedagogů.

BA a MA studijní programy

V roce 2006 fakulta přijala kreditní systém ECTS, který je uznávanou ve všech zemích EU a tím umožňuje snadnější studentskou mobilitu v rámci EU. Student z Pedagogická fakulta typicky studie kombinace dvou předmětů.

Bakalářské studijní programy

3-leté BA studijní program si klade za cíl poskytnout studentům značné znalosti ve dvou vybraných předmětů, ale to nepředstavuje vyučovací stupeň - absolventi BA nejsou oficiálně aprobaci pro výuku. To je důvod, proč je struktura povinných a volitelných předmětů nabízených v rámci programu přizpůsobeny takovým způsobem, který buduje odbornou způsobilost ve vybraných předmětů spíše než se zaměřením na vzdělávání a pedagogických kompetencí studentů. BA osnova tedy obsahuje jen několik předmětů v pedagogicko-psychologických disciplín. Nicméně, osnova zahrnuje i povinnou motivační pedagogické praxe, které by měly pomoci studentům rozhodnout, zda chtějí pokračovat ve studiu follow-up MA získat pedagogickou titul.

Magisterské studijní programy

Absolventi 2-leté navazující MA programu se získaly značné zkušenosti v profesionální oblasti pokryté dvou základních předmětů podle vlastní volby a kromě toho budou také vyvinuli své pedagogické, psychologické a didaktické kompetence, klíčové pro jakoukoli učitelské profese. Tudíž, na rozdíl od povinných a volitelných předmětů, jejichž cílem je zpevnit odborné znalosti studentů, MA osnovy také zahrnuje speciálně přizpůsobené didaktické kurzy a plnohodnotnou studentka pedagogické praxe, z nichž všechny jsou integrovány v organickém a propojené sítě. Absolvent MA studie follow-up je plně kvalifikovaný učit na vyšších základních a středních školách.

historie

The Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze byla založena v listopadu 1946, založený na jednom z prvních prezidentských dekretů, které mají být předány po re-založení samostatného Československa, jakož i na nově přijatý zákon, který snažil se vytvořit vzdělávací schopnosti na všech univerzitách v daný den , To byla vyvrcholením trvalé úsilí s cílem zajistit podstatné vysokoškolské vzdělání učitelů na všech úrovních, a to jak primární a sekundární. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy byl slavnostně otevřen 15. listopadu 1946 v pražském Rudolfinu (Dům umělců) a slavnostní zahájení se zúčastnil českého prezidenta, Dr. Edvard Beneš.

Nicméně, reforma z roku 1953 škola podařilo demontáž všech českých pedagogických fakultách. Nově zřízené instituce pro školení učitelů všeobecně vzdělávacích předmětů bylo nazýváno Vysoká škola pedagogická - Vyšší pedagogická škola.

Ještě další reformy českého vzdělávacího systému (provedeného v roce 1959) porodila pedagogických ústavů v Praze a v Brandýse nad Labem, které byly navrženy tak, aby školit učitele základních škol, zatímco budoucí učitelé středních škol měli studovat jejich základních předmětů na různých fakultách vysokých škol, jako tomu bylo před 1946. České pedagogické fakulty nebyly obnoveny až do roku 1964. Stojí za zmínku, že sekundární učitelé umění, hudby a tělesné výchovy byly původně cvičen u jiných příslušných fakultách Univerzity Karlovy v Praze, zatímco alsoattending nějaké pedagogické a psychologické kurzy na Pedagogické fakultě.

Střední-1970s viděl sjednocení a sloučení vzdělávacích sítí učitelů základních a středních škol a prodloužení příslušné délky studia až 5 let. Byly to spíše nešťastné časy, protože mnoho oddělení byly demontovány nebo připojeny do různých jiných fakultách univerzity.

Během 50 let existence fakulty, řada pozoruhodných odborníků v různých oblastech, které učil ve svých řadách, jako Cyril Bouda, V. Hrabala, J. Charvát, Otakar Chlup, L. Kopeckij, J. Plavec, V. Tardy a F. Vodička, abychom zmínili jen několik.

This school offers programs in:
  • English
  • Czech

Vidět PhD »

Programs

Tato škola dále nabízí:

PhD

PhD - Pedagogika

Campus forma Denní studium Kombinované 4 let September 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolventka doktorského studijního programu v oblasti vzdělávání je obeznámen s klíčovými pojmy a teoriemi ve vzdělávacích oborů, včetně vzdělávací metodiky, které on / ona je schopen prakticky aplikovat při řešení teoretických a empirických problémů ve školském systému a oblasti vzdělávání v generál. [+]

Profil absolventa Absolventka doktorského studijního programu v oblasti vzdělávání je obeznámen s klíčovými pojmy a teoriemi ve vzdělávacích oborů, včetně vzdělávací metodiky, které on / ona je schopen prakticky aplikovat při řešení teoretických a empirických problémů ve školském systému a oblasti vzdělávání v generál. Vystudoval obor oborových didaktik integruje všeobecné znalosti v oblasti vzdělávání a výuky v souvislosti s odbornými dovednostmi a je schopen uplatnit tuto praxi při provádění empirický výzkum v oborových didaktik a při práci na vědeckých projektech. Absolvent je způsobilý pro práci v pedagogickém výzkumu a vývoje. On / ona je vybaven základní kompetence nezbytné pro vysokoškolské učitele zaměstnané v oblasti výzkumu nebo vzdělávání a podobně smýšlejícími institucí. Školné 180.000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 Charakteristika studia Doktorského studia jsou koncipována jako přípravný program pro vědce a výzkumníky, jejichž tvůrčí úsilí přispět k rozvoji teorie a výzkum v oblasti vzdělávacích věd. Cílem programu je přednostně ke zvýšení jejich příslušné odborné znalosti, s cílem šířit příslušné výsledky výzkumu a vývoje v oblasti vzdělávání a kultivovat metodické kompetence doktorandů. Celkové zaměření studijního programu nabízí studentům možnost seznámit se hlouběji s pedagogických disciplín. Těžištěm doktorského studia je disertační práce / práce, definované jako původní vědecké práce, jejíž poznatky obohatit příslušný obor v širším kontextu rozvoje disciplínu. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA Kandidáti na doktorské studium ve školství se očekává, že: projeví zájem o vzdělání obecně (například tím, že se účastní vědeckých konferencí a konferencí pro učitele, které se účastní výzkumných týmů, pracující ve vzdělávacích institucích). Mít přehled o nejdůležitějších vědeckých časopisech a knihách týkajících se vzdělávání. Kandidát zasílá spolu s jeho / její žádosti, seznamu literatury (knihy) z pedagogiky a příbuzných oborů, že on / ona má číst, stejně jako odborných časopisech přímo v terénu on / ona je obeznámen s. Seznam literatury budou tvořit základ pro diskusi na přijímací zkoušky. Dodat v předem (musí být zaslány spolu s přihláškou), prezentovat a obhájit jasný, proveditelný a vysoce kvalitní návrh výzkumného záměru až 10 stran (viz níže specifikací). Přijímací zkouška je ústní prezentace žadatele v před vstupní výboru. Návrh výzkumný projekt Téma disertační práce musí odpovídat tematických oblastí vybraných dohledu (uvedeno níže). Tento návrh výzkumný projekt (měl by být až 10 stran dlouhý) musí obsahovat: 1. Charakteristika výzkumného tématu / oblasti a její význam, literární rešerše na téma, a / nebo její teoretické pozadí. 2. Formulace problému výzkumu a specifických výzkumných otázek. 3. Popis metodiky zvolené odpovědět na výzkumné otázky. 4. Plánovat pro realizaci výzkumného projektu. 5. Reference (všechny práce citované v textu). Vchod komise hodnotí kvalitu předloženého návrhu výzkumného projektu a schopnost obhájit v kritické diskusi. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. [-]

PhD Filozofie

Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolvent doktorského studia je schopen výzkumné činnosti v oblasti filosofie, zejména filosofie výchovy. On je seznámen s ontologických, gnozeologickém a etických předpokladů filosofického myšlení z obou diachronní a synchronní aspekt. [+]

Jazyky: Anglicky a německy Profil absolventa Absolvent doktorského studia je schopen výzkumné činnosti v oblasti filosofie, zejména filosofie výchovy. On je seznámen s ontologických, gnozeologickém a etických předpokladů filosofického myšlení z obou diachronní a synchronní aspekt. Chápe obvyklé povaze výchovy z filosofického hlediska a může přispět k rozvoji evropského a planetární myšlení. Absolvent je připraven pro vzdělávací a vědeckou práci na univerzitě nebo výzkumném ústavu, jakož i pro obecně prospěšné politické činnosti. Školné 180.000Kč Tento počet byl vypočten podle automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27,055 Charakteristika studia Studium je určeno pro zájemce o teoretické a filozofické oblasti nástaveb filosofie a společenských věd. Předpokladem k tomu je ukončení studia v studijního programu magisterského s preferencemi nebo příbuzném oboru. Absolvent doktorského studia je schopen výzkumné činnosti v oblasti filosofie, zejména filosofie výchovy. Jsou seznámeni s ontologických, gnozeologickém a etických předpokladů filosofického myšlení z obou diachronní a synchronní aspekt. Chápou, obvyklá povaha vzdělávání z filozofického hlediska a jsou schopni přispívat k rozvoji evropského a planetární myšlení. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení Přijímací řízení se skládá: Diskuse o žadatele vlastní vědecké práce až 10 stránek, včetně seznamu literatury, který prokazuje svou hloubku ostrosti ve výzkumné téma, které by chtěli řešit ve svém doktorském studiu. Projekt by měl obsahovat charakteristiku výzkumného problému, základní představu o cílech a strukturu problému a posuzované metody z teoretické, vědecké a odborné literatury. Žadatel musí předložit zásadní revizi literatury ve svém oboru a mohou interpretovat a hodnotit kriticky. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu stanoví děkan, Informace o uplatnění absolventů Absolvent doktorského studia je schopen výzkumné činnosti v oblasti filosofie, zejména filosofie výchovy. On je seznámen s ontologických, gnozeologickém a etických předpokladů filosofického myšlení z obou diachronní a synchronní aspekt. Chápe obvyklé povaze výchovy z filosofického hlediska a může přispět k rozvoji evropského a planetární myšlení. Absolvent je připraven pro vzdělávací a vědeckou práci na univerzitě nebo výzkumném ústavu, jakož i pro obecně prospěšné politické činnosti. [-]

PhD Pedagogické Psychologie

Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolvent je vyškolen pro vědeckou výzkumnou práci ve dvou zaměstnáních: 1) jako psycholog, vysokoškolský pedagog a 2) jako psycholog-praktika (poradenství psychologa, školního psychologa, psycholog v jiných institucích s jakýmkoliv vzdělávací obavy). [+]

Profil absolventa Absolvent je vyškolen pro vědeckou výzkumnou práci ve dvou zaměstnáních: 1) jako psycholog, vysokoškolský pedagog a 2) jako psycholog-praktika (poradenství psychologa, školního psychologa, psycholog v jiných institucích s jakýmkoliv vzdělávací obavy). Je schopen provést empirický výzkum v oblasti jeho zájmu; probrat se svými vědeckými kolegy; jej přednášet svým studentům; uplatňovat s ním o vědecký grant. Tyto studie nejsou k vyrovnání studií mistr v psychologii, pokud o to požádá Komory nebo asociace psychologů jako podmínka pro psychologie praxi nebo pro další studium (zejména v lékařství). To přidává k předchozí instrukci pravomoc ohledně psychologického výzkumu v oblasti vzdělávání. Školné 180.000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 Charakteristika studie Doktorské studium pedagogické psychologie jsou školení studenta ve vědeckém výzkumu v pedagogické psychologie, tedy v psychologii aplikován na vzdělávací témata. Tyto studie nejsou k vyrovnání pregraduální (magisterský studijní) vyučování v psychologii, požádá-li o komor či asociací psychologů jako podmínku pro psychologii praxi nebo pro další studium (zejména v medicíně). Dodávají kompetence výzkumných pracovníků v oblasti vzdělávání pomocí psychologie a uchopením kontextu jiných věd vzdělávání. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA Nezbytnou součástí přijímacího řízení je oficiální zkušební komise test. Žadatel musí předložit projekt své disertační práce: názvu; state-of-art; problém; navrhovat s jeho časový harmonogram; seznam literatury. Projekt má být bráněn před komisí. S výhodou je projekt by být podepsán mentor in spe, odborník na dané téma. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. [-]

PhD V Didaktice Matematiky

Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolventa doktorského studia ve výuce matematiky je připraven vypořádat se s oběma teoretické i aplikační problémy v matematickém vzdělávání dětí i dospělých a provádět oba vědecké a pedagogické činnosti. [+]

Profil absolventa Absolventa Doktorské studium ve výuce matematiky Je připraven řešit teoretické i aplikační problémy v matematickém vzdělávání dětí i dospělých a provádět oba vědecké a pedagogické činnosti. On / ona přispívá ke zlepšení matematického vzdělávání žáků a profesionalizaci učitelů. On / ona může pracovat na univerzitách, ve vědeckých ústavech a jako vysoce kvalifikovaný učitel-prostředníka mezi výzkumem a praxí. On / ona je schopen: rozpoznat up-to-date klíčová témata této oblasti; navrhovat, realizovat a vyhodnocovat výzkum přináší původní výsledky; systematicky sledovat místní i mezinárodní vědeckou literaturu a vyhodnocovat jej kriticky; publikovat výsledky jeho / její práce v odborných časopisech, na místních i mezinárodních konferencích, v učebnicích a případně v monografiích. Školné 180.000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 Charakteristika studia Kandidáti na doktorské studium ve Didaktika matematiky se očekává, že: projevit zájem o výuce matematiky obecně (například tím, že se účastní vědeckých konferencí a konferencí pro učitele), mít přehled o nejvýznamnějších vědeckých časopisů a knih vztahujících se k výuce matematiky, mít představu o oblasti výuky matematiky jsou ochotni zaměřit ve svých studiích a být schopen specifikovat v písemném projektu až 10 stran (včetně předběžných výzkumných otázek, metodických a teoretických východisek a seznam referencí). Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA 1) Diskuse o projektu práce. Projekt musí být zaslána spolu s přihláškou na oddělení vědy, Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Kvalita projektu je důležité, aby mohly být hodnoceny přijímací komise, která bude hodnotit kandidáta připravenost dělat výzkum v oblasti matematiky vzdělání. 2) Diskuse o referencích ze seznamu kandidáta vědecké literatury o výuce matematiky (musí být zaslána spolu s přihláškou). Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. [-]

PhD Ve Speciální Pedagogice

Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolventa doktorského studijního programu zvláštního vzdělávání je vybaven teoretických znalostí a výzkumných dovedností v oblasti speciální pedagogiky. Absolvent je připraven pracovat v oblasti vědeckého výzkumu a podílet se na výchově studentů vysokých škol. [+]

Profil absolventa Absolventa doktorského studijního programu zvláštního vzdělávání je vybaven teoretických znalostí a výzkumných dovedností v oblasti speciální pedagogiky. Absolvent je připraven pracovat v oblasti vědeckého výzkumu a podílet se na výchově studentů vysokých škol. Jeho / její profesionální kariéra je možné na vysokých školách a podobných institucích, ve vědecko-výzkumných ústavech a ve vedoucích pozicích platných orgánů. Školné 180.000Kč Tento počet byl vypočten podle automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27,055 Charakteristika studia Obsah doktorského studia je zaměřen především na zvýšení účasti osob se zdravotním postižením do společnosti, jakož i ke zlepšení kvality jejich života. Zvláštní pozornost je věnována sociálním aspektům. PhD studijní program nabízí vzdělání v širokém spektru speciální vzděláním disciplín. Studenti tohoto programu jsou připraveny rozvíjet vědeckou disciplínu speciálního vzdělávání ve výše zmíněných nových perspektivních a vyřešit up-to-date problémy týkající se kvality života zdravotně postižených osob. Individuální kurzy vztahovat i na aktuální aspekty speciálního vzdělávání v mezinárodním kontextu. Výzkumné činnosti by měly přednostně týkat: Raný věk včetně speciálně pedagogické diagnostiky a intervence Rodina s postiženým dítětem a její postavení ve společnosti Sociální, kulturní a pracovní integrace osob se zdravotním postižením, včetně integrace žáků a studentů se speciálními potřebami do běžných základních škol Vývoj speciálních vzdělávacích a sociálních rehabilitačních metod, technik a postupů Změny v přístupu veřejnosti k lidem se zdravotním postižením Vývoj systému speciálního školství, jeho hlavních konstrukčních částí, včetně vývoje teorie kvality života osob se zdravotním postižením Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA 1) Diskuse o disertační práce /. V rámci projektu (včetně literatury) až 10 stran na KANDIDÁTA vybrané odborné téma musí být zaslána spolu s žádostí o doktorského studia a měl by obsahovat charakteristiky výzkumného problému, základní představu o cílech a struktuře problém a metody používané v oblasti teoretického výzkumu a odborné literatury. 2) Prezentace báze znalostí a současné literatury v této oblasti a předložení seznamu literatury na speciální pedagogiky a příbuzných oborů. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. [-]

PhD Ve Výtvarné Výchově

Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolvent je profilován jako odborník osobnosti, kompetentní v oblasti výtvarného umění a pedagogiky, připravené pro profesionálně efektivní výzkum, vzdělávací a kulturní činnosti. [+]

Profil absolventa Absolvent je profilován jako odborník osobnosti, kompetentní v oblasti výtvarného umění a pedagogiky, připravené pro profesionálně efektivní výzkum, vzdělávací a kulturní činnosti. Tvůrčí přípravu v oblasti uměleckého díla nabízí postgraduální kompetence k nezávislému nebo týmové výzkumné práce týkající se umění a designu, syntetizující umělecké dílo s teoretickou reflexi. Výtvarná výchova doktorského Absolventi mohou pracovat jako učitelů a výzkumných pracovníků na vysokých školách odpovídající zaměření. Mohou také pracovat v odpovídajících odborně profilovaných polí na středních nebo základních škol, uměleckých škol, muzeí a galerií, center pro další vzdělávání učitelů a kulturních či jiných institucí s odpovídajícím zaměřením. Školné 180.000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 Charakteristika studia Současná oblasti vizuální výtvarné výchovy je zapuštěn do vyšetřování společenských a kulturních podmínek vizualizace (zobrazeno, si představoval, a vytváří) chápán jako specifický rys lidské ontogeneze, kultury a všeobecného vzdělávání. Tato studie přispívá k hlubokým pochopením tvůrčího myšlení, učení a vyučování v oblasti vizuální kultury a nové spolupráce a vzdělávacím funkce současného umění. Program Visual výtvarné výchovy jako nedílná součást vzdělávací oblasti umění a kultury má velký interdisciplinární potenciál. Absolventi představují specialisty nejen v oblasti vizuálních a výtvarného umění, ale také do výzkumných týmů pedagogiky, speciální pedagogiky, vývojové psychologie, médií a kulturních studií, srovnávací kulturní a pedagogické studie, vizuální sémiotiky, kognitivní věda, estetika, vizuální teorie a další. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA 1) Před přijímací zkoušky žadatelé předkládat své vlastní disertační práci se specializuje na výtvarná výchova naznačuje, jakým způsobem by mělo být téma zpracovány. 2) Během členové přijímacích zkoušek výboru hodnotí kvalitu projektu, jakož i předpokladů žadatele plnit cíle stanovené projektem. Kandidáti prokázat svou koncepční přístup k technickým obtížím, hloubka a šíře jejich orientace v teorii a praxi umění, jejich schopnost analyzovat literární zdroje (i v cizích jazycích). Proje bude hodnoceno od 1 do 10 bodů, přičemž maximální skóre 10 a minimální skóre 7. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. [-]

PhD V Oboru Hudební Teorie A Výchovy

Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolventi jsou vybaveni potřebnými znalostmi a dovednostmi ve zvoleném oboru, aby se mohl podílet na realizaci zvýšené nároky na přípravu budoucích učitelů hudební výchovy. [+]

Profil absolventa Absolventi jsou vybaveni potřebnými znalostmi a dovednostmi ve zvoleném oboru, aby se mohl podílet na realizaci zvýšené nároky na přípravu budoucích učitelů hudební výchovy. Jde především o výzkum podmínek pro úspěšnou komunikaci mezi učitelem a žáky, a interdisciplinární rozměr komunikace. Aplikovaný výzkum může významně přispět k vytvoření nových výukových programů, navrhování a přípravu učebnic a pokročilých technologických zdrojů dostupných na všech úrovních hudební výchovy. Školné 180.000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 Charakteristika studia obor hudební teorie a výchovy je založena na výběru a syntéze muzikologických a hudebních vzdělávacích oborů, což umožňuje vyvážené přípravu vysoce kvalifikovaných odborníků v oblasti výzkumu a výuky. V souladu s širokým spektrem hudební pedagogiky, specializace sleduje rozsah studie, která odpovídá cíli: příprava specialistů v oblasti výzkumu všeobecného hudebního vzdělávání, odborné přípravy a dalších činností, které vyžadují takovou specializaci. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA Specifikace požadavků pro přijetí: Žadatelé odevzdat písemné projektu (včetně literatury) až 10 stran na KANDIDÁTA vybrané odborné téma spolu s přihláškou na katedře věd Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Očekává se, že projekt má své vlastní představy a prokáže, že mají schopnosti pro vědeckou práci. Projekt by měl obsahovat charakteristiku výzkumného problému, základní představu o cílech a struktuře problému a metody v oblasti teoretického výzkumu a odborné literatury. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. Informace o uplatnění absolventů Absolventi jsou vybaveni potřebnými znalostmi a dovednostmi ve zvoleném oboru, aby se mohl podílet na realizaci zvýšené nároky na přípravu budoucích učitelů hudební výchovy. Jde především o výzkum podmínek pro úspěšnou komunikaci mezi učitelem a žáky, a interdisciplinární rozměr komunikace. Aplikovaný výzkum může významně přispět k vytvoření nových výukových programů, navrhování a přípravu učebnic a pokročilých technologických zdrojů dostupných na všech úrovních hudební výchovy. [-]

PhD V českých A československých Dějin

Campus forma Denní studium Kombinované 4 let October 2016 Česká republika Praha + 1 více

Absolvent doktorského studijního programu českých a československých dějin je vybaven teoretických a praktických znalostí v oblasti historické práce, a to ve vědeckém výzkumu, stejně jako historie výuky. [+]

Profil absolventa Absolvent doktorského studijního programu českých a československých dějin je vybaven teoretických a praktických znalostí v oblasti historické práce, a to ve vědeckém výzkumu, stejně jako historie výuky. Pracovně absolvent pracuje na univerzitách a vysokých školách, vědeckých institucí, muzeí, galerií a dalších kulturních institucí. Školné 180.000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055 větev charakteristická Cílem doktorského studia je příprava kvalifikovaných výzkumníků v oblasti české a československé historie, který se stane základem dalšího historického výzkumu. Studie vyvinout speciální znalosti doktorandů a poskytnout jim hlubší porozumění zvolené specializace. Prostřednictvím přednášek a seminářů, doktorandi seznámí s nejnovějšími poznatky z historické vědy, jakož i aktuální trendy v metodice. Zaměření doktorského studia spočívá v prezentaci písemné disertační práci originální vědecké práce vychází z původní zdrojové základny. Disertační práce by se měla rozšířit dosavadní výsledky výzkumu a doktorandi také prokázala schopnost zvládnout téma s odpovídajícími metodami a na mezinárodní úrovni. Žadatelé předložit projekt až 10 stran včetně literatury spolu s jejich aplikací. Téma projektu vybrán samy o sobě obvykle koresponduje s celkovým tématem, které by chtěli sledovat v průběhu doktorského studia. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení Přijímací zkouška: Diskuse o projektu - žadatel musí prokázat svou kvalifikaci pro vědeckou práci. Důraz bude kladen na orientaci vědeckého výroby zvoleného tématu, schopnost vydávat částečné začlenění do obecného historického kontextu a formulovat vlastní závěry. Kritéria hodnocení: Žadatel může získat maximálně deset bodů, počet bodů pro přijetí ke studiu je dostat alespoň sedm bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: a) podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, b) doručit ověřenou kopii o absolvování magisterského studijního programu, c) složit přijímací zkoušku, dosáhnou minimálního počtu bodu určí děkan. [-]

Videos

Charles University in Prague

Contact
Adresa destinace
Pedagogická fakulta UK v Praze
Street: Magdalény Rettigové 4

Prague, 116 39 CZ