Lékař lékárny
American University of Health Sciences
Klíčová informace
Umístění kampusu
Signal Hill, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Úvod
Farmaceutická škola AUHS nabízí tříletý zrychlený program farmacie (PharmD) ve studijním prostředí zaměřeném na studenty. Učební plán PharmD je navržen tak, aby vštěpoval studentům silné křesťanské hodnoty, připravoval je na praktickou péči o pacienty založenou na důkazech, podporoval kulturu výzkumu a stipendia a umožňoval jim uspokojovat zdravotní potřeby různých populací pacientů. Učební plán splňuje doporučení poskytovaná akreditačními standardy a profesionálními pokyny, včetně ACPE Standards 2016, JCPP Pharmacists 'Patient Care Process, CAPE Educational Outcomes 2013 a licensure Exam Content.
Tříletý vzdělávací program se skládá z ekvivalentu 12 čtvrtletí (čtyři čtvrtletí ročně). Každé čtvrtletí je 11 týdnů (skládající se z 10 týdnů výuky a jednoho týdne závěrečných hodnocení) a před začátkem dalšího čtvrtletí následuje přestávka. Minimální počet kreditů potřebných k dokončení programu je 183. Učební plán je kombinací povinných a volitelných didaktických a zážitkových kurzů.
Didaktické učební osnovy pro první ročník se skládají ze základních biomedicínských a farmaceutických přírodovědných kurzů (např. Biochemie, imunologie, léčivé chemie, mikrobiologie, patofyziologie, farmacie, farmakokinetiky, farmakologie), úvodních klinických kurzů (např. Proces péče o pacienta, fyzikální hodnocení, vlastní péče) a základní kurzy sociální a správní vědy (např. biostatistika, komunikace, etika, systémy zdravotní péče, zdravotnická informatika, židovsko-křesťanské hodnoty ve zdravotnictví, lékařské ilustrace).
Podstatnou část didaktických osnov druhého ročníku tvoří série kurzů Integrovaná farmakoterapie. „Integrovaný“ označuje kombinaci základních věd, klinických věd a dalších témat. Místo použití samostatných kurzů k výuce různých témat samostatně používá kurzy Integrované farmakoterapie model, ve kterém se témata, jako je léčivá chemie, farmakologie a farmakoterapie, vyučují společně v kontextu chorobných stavů. Díky této integraci je učení relevantnější, podporuje kritické myšlení, umožňuje vývoj robustnějších mentálních modelů, podporuje dlouhodobější uchovávání materiálu a usnadňuje přenos učení do situací péče o pacienta v reálném životě.