DIng / DPhil ve stavebnictví

Všeobecné informace

Popis programu

DIng ve stavebnictví

Účelem kvalifikace je vyvinout inženýra s pokročilými schopnostmi aplikovat základní inženýrské vědy a / design a syntézu a související zásady nezávisle na konkrétních problémech společnosti jako celku. Jedním z hlavních cílů tohoto procesu je vyvinout pokročilou schopnost provádět základní technický výzkum původní povahy. Podporuje také přístup k celoživotnímu učení a schopnost vzdělávat ostatní studenty v podobných oborech.

Výsledky kvalifikace

Výstupy na úrovni výstupu:

Kvalifikovaný student bude schopen:

  1. Identifikovat, posoudit, formulovat, interpretovat, analyzovat a řešit problémy technického výzkumu / vývoje kreativně a inovativně pomocí relevantních základních znalostí, tj. Matematiky, základních věd a inženýrských věd ve vybrané oblasti výzkumu.
  2. Plánovat a řídit pokročilé inženýrské výzkumné projekty, demonstrovat základní znalosti, porozumění a vhled do principů, metodik a konceptů, které představují společensky odpovědný (vůči místním a jiným komunitám) technický výzkum / vývoj ve vybrané oblasti výzkumné praxe.
  3. Pracujte efektivně, jednotlivě nebo s ostatními, jako člen týmu, skupiny, organizace a komunity nebo v multidisciplinárním prostředí ve vybrané oblasti výzkumu.
  4. Organizovat a řídit sebe a své činnosti zodpovědně, efektivně, profesionálně a eticky, přijímat odpovědnost v rámci svých kompetencí a provádět úsudky založené na znalostech a odborných znalostech týkajících se oblasti výzkumu.
  5. Plánujte a provádějte pokročilá vyšetřování, výzkumy a / nebo experimenty původní povahy použitím nebo rozvíjením vhodných teorií a metodik a provádějte analýzu a interpretaci dat.
  6. Komunikujte efektivně, ústně i písemně, s technickým a konkrétně výzkumným publikem a komunitou obecně, pokud jsou ovlivněny výzkumem, za použití vhodné struktury, stylu a grafické podpory.
  7. Efektivně a kriticky používat a hodnotit vhodné pokročilé metody, dovednosti, nástroje, technologie a informační technologie v oblasti technického výzkumu / vývoje a prokázat porozumění a ochotu přijmout odpovědnost za dopad inženýrských výzkumných / vývojových činností na společnost a společnost. životní prostředí.
  8. Provádět procedurální a nes procedurální návrh a syntézu komponent, systémů, prací, produktů nebo procesů jako soubor souvisejících systémů a posoudit jejich sociální, právní, zdravotní, bezpečnostní a environmentální dopady a přínosy, pokud je to možné, ve vybrané oblasti výzkumu. .
  9. Zaměstnejte různé vzdělávací strategie a dovednosti, abyste zvládli výstupy potřebné pro přípravu na zapojení do kontinuálního učení, aby drželi krok s znalostmi a dovednostmi požadovanými v oblasti technického výzkumu / vývoje.
  10. Zapojte se jako odpovědný občan do života místních, národních a globálních komunit profesionálním a etickým jednáním ve vybrané oblasti výzkumu.
  11. Prokázejte, je-li to možné, kulturní a estetickou citlivost v celé řadě sociálních kontextů při provádění činností technického výzkumu / vývoje.
  12. Prozkoumejte případné možnosti vzdělávání a kariéry v pokročilém inženýrském výzkumu / vývoji.
  13. Organizovat a případně rozvíjet podnikatelské příležitosti prostřednictvím inženýrských, technických výzkumných, vývojových a / nebo manažerských dovedností.

Vstupní požadavky a kritéria výběru

Schválený magisterský titul v oboru strojírenství nebo obdobný schválený titul na magisterské úrovni. Konečný vstup do programu bude udělen až po úspěšném předložení výzkumného semináře šest měsíců po zápisu. Témata výzkumu musí být rovněž přijata a schválena školiteli fakulty a nakonec senátem nebo výkonným výborem senátu univerzity.

Udělení titulu

DIng: Civil bude udělen studentům, kteří úspěšně dokončili výzkumný seminář a práci.

DPhil ve stavebnictví

Účelem kvalifikace je rozvíjet intelektuála s pokročilými schopnostmi aplikovat základní inženýrské vědy nebo související interdisciplinární zásady nezávisle na konkrétních problémech společnosti jako celku. Jedním z hlavních cílů tohoto procesu je vyvinout pokročilou schopnost provádět základní interdisciplinární inženýrský výzkum původní povahy. Podporuje také přístup k celoživotnímu učení a schopnost vzdělávat ostatní studenty v podobných oborech.

Výsledky kvalifikace

Výstupy na úrovni výstupu:

Kvalifikovaný student bude schopen:

Identifikovat, posoudit, formulovat, interpretovat, analyzovat a řešit problémy výzkumu a vývoje původní povahy kreativně a inovativně pomocí příslušných pokročilých interdisciplinárních základních znalostí a / nebo počítačových inženýrských věd ve vybrané oblasti výzkumu. Plánovat a řídit pokročilé interdisciplinární výzkumné projekty, demonstrovat základní znalosti, porozumění a vhled do zásad, metodik a konceptů, které představují společensky odpovědné (vůči místním a jiným komunitám) pokročilé interdisciplinární praxe. Pracujte efektivně, jednotlivě nebo s ostatními, jako člen týmu, skupiny, organizace a komunity nebo v multidisciplinárním prostředí ve vybrané oblasti interdisciplinárního výzkumu. Organizovat a řídit sebe a své činnosti zodpovědně, efektivně a eticky, přijímat odpovědnost v rámci svých kompetencí a vykonávat původní úsudek založený na znalostech a odborných znalostech týkajících se oblasti výzkumu. Plánujte a provádějte pokročilá interdisciplinární vyšetřování, výzkumy a / nebo experimenty původní povahy použitím nebo rozvíjením vhodných teorií a metodik a provádějte příslušnou analýzu a interpretaci dat. Komunikujte efektivně, ústně i písemně, se specifickým výzkumným publikem a komunitou obecně, pokud jsou výzkumem ovlivněni, pomocí vhodné struktury, stylu a grafické podpory. Efektivně a kriticky používat a vyhodnotit vhodné pokročilé interdisciplinární výzkumné metody, dovednosti, nástroje a informační technologie ve výzkumné a vývojové praxi a prokázat porozumění a ochotu přijmout odpovědnost za dopad výzkumných / vývojových činností na společnost a životní prostředí. Proveďte syntézu systémů, prací, produktů nebo procesů jako soubor souvisejících systémů a posoudte jejich sociální, právní, zdravotní, bezpečnostní a environmentální dopad a přínosy, pokud je to možné, ve vybrané oblasti výzkumu. Zaměstnejte různé strategie a dovednosti v oblasti učení a výzkumu, abyste získali mistrovské výstupy potřebné pro přípravu na zapojení do kontinuálního učení a výzkumu, aby drželi krok s znalostmi a dovednostmi požadovanými v oblasti technického výzkumu / vývoje. Zapojte se jako odpovědný občan do života místních, národních a globálních komunit profesionálním a etickým jednáním ve vybrané oblasti výzkumu. Prokázejte, je-li to vhodné, kulturní a estetickou citlivost v celé řadě sociálních kontextů při provádění výzkumných / vývojových činností. Prozkoumejte případné možnosti vzdělávání a kariéry v pokročilém výzkumu / vývoji. Organizovat a případně rozvíjet podnikatelské příležitosti prostřednictvím technického výzkumu, vývoje a / nebo manažerských dovedností.

Vstupní požadavky a kritéria výběru

Schválený magisterský titul v inženýrství nebo podobný schválený titul na magisterské úrovni. Konečné přijetí do programu bude uděleno až po úspěšném předložení výzkumného semináře šest měsíců po zápisu. Témata výzkumu musí být rovněž přijata a schválena školiteli fakulty a nakonec senátem nebo výkonným výborem senátu univerzity.

Udělení titulu

DPhil: Stavební inženýrství bude uděleno studentům, kteří úspěšně dokončili výzkumný projekt a práci.

Datum registrace a zahájení

Registrace začíná v lednu a přednášky v únoru pro programy bakalářského i postgraduálního studia.

Všechny výzkumné programy pro magisterské a doktorské studium se mohou registrovat po celý rok.

Datum ukončení: Akademie začíná v lednu a končí v prosinci. Termín programu je určen dobou trvání programu.

Poslední aktualizace Srpen 2019

Informace o škole

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Čtěte více

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Méně