Doktorát v oboru pedagogického výzkumu nabízí tři řádky výrobu a využití poznatků (LAGC):
Linka vzdělávací Vyhodnocení v základním vzdělávání.
Instituce a herci vedení středního a vysokého školství.
Linka základní intelektuální a akademické dovednosti v oblasti médií a vysoké školství.
V rámci těchto linií výzkumu doktorandů rozvíjet originální výzkumné projekty, které představují příspěvky na rozvoj znalostí a / nebo chápání příslušných výchovných problémů. To, z moderního a kritického pochopení geneze, struktury a problémy se podílejí na rozvoji národního vzdělávacího systému a vzdělávací politiky v Mexiku na sebe, tak i v mezinárodním kontextu.
obecný cíl
Doktorát v oboru pedagogického výzkumu tvoří specialisté na vysoké úrovni s dovednostmi navrhnout a provést originální výzkumné projekty zahrnující nové formy chápání otázky vzdělávání a přispět nejen znalosti o vzdělávání a vzdělávacích systémů ve formě roztoku jejich problémy a zlepšit jejich kvalitu; výše uvedených prioritních oblastí pro rozvoj vzdělávání, které program nabízí, a sloužit jim na místní, regionální a celostátní úrovni, v globalizovaném kontextu.
specifické cíle
Doktorát z pedagogického výzkumu budou podporovat své studenty:
Identifikovat a vybrat příslušné výzkumné problémy z kritického posouzení národního vzdělávacího systému.
Integrace solidní teoretický pohled na vysvětlování výchovné problémy, na základě svých znalostí z hlavních disciplín, které studují vzdělávání a jeho přínos pro pochopení vzdělávacích jevů.
Lze použít důsledně hlavní metodickou a technickou oblast školských výzkumných tradic a ocenit prvky, které přispívají k rozvoji výzkumu a managementu.
Integrovat účinně teoretické rozměry a vlastní empirické vědecké práce a využití odůvodněné metodické a vhodnější pro technických přístupů výzkumné aktivity vykonávat, čímž vzniká jako nezávislé výzkumné pracovníky a mohou rovněž přispět k rozhodování relevantní.
Rozvíjet pozitivní postoj k vzdělání, studium a podporuje jejich zlepšení s podporou systematické poznatků získaných prostřednictvím výzkumných procesů.
profil absolventa
Absolventi PhD v pedagogického výzkumu by měl být schopen navrhnout a realizovat -individual nebo hromadně, ale vždy s osobním příspěvkem destacada- originální výzkumné projekty, které představují příspěvky na rozvoj znalostí a / nebo chápání vzdělávacích otázek týkajících , Rozdíl mezi absolventy doktorského a mistra je právě schopnost nezávislého na vysoké úrovni práci rozdělit do následujících vlastností:
Absolventi PhD v pedagogického výzkumu může ukázat, že získal a zvládl tělo znalostí, dovedností a postojů v souladu s posláním, vizí a cílů programu. Vlastnosti profilu absolventa, jsou následující:
znalosti:
pokročilé a kritické pochopení geneze, struktury a problémy se podílejí na rozvoji národního vzdělávacího systému a vzdělávací politiky v Mexiku na sebe, tak i v mezinárodním kontextu.
Hospodaření s rozpouštědly epistemologický základ vědeckých poznatků a hlavní přístupy k pedagogického výzkumu obecně a konkrétně.
pokročilá zvládnutí stavu techniky a aktuální diskuse o teoretických znalostí, metodické a technický výzkum téma své diplomové práci.
rozpouštědlo s širokou řadou technik pro získání, systematizace a analýzu.
dovednosti:
Pokročilá schopnost identifikovat příslušné problémy pedagogického výzkumu.
Pokročilé možnost navrhnout originální výzkumné projekty, na základě kterého se vědeckého hlediska při plánování a testování hypotéz či dohady.
Pokročilá schopnost vyhledávat, analyzovat a systematizovat příslušnou literaturu.
Schopnost používat moderní techniky k získávání informací.
Advanced zpracovatelnost, systematizace a analýza empirických dat v rámci různých metodologických přístupů.
High způsobilost k vypracování výzkumných zpráv a textů tak, aby mohly být přijaty na akademické publikační funkce.
Komplex dovednost reflexe, analýzy a kritického myšlení.
Schopnost vyjádřit komplexnější myšlenky ústně i písemně.
postoje:
Závazek ke studiu a analýze potřeb rozvoje vzdělávacích systémů a ochotu přispět k vaší spokojenosti.
Otevřenost a tolerance k různým pojetím vzdělávacího jevu a na jiných než vlastních epistemologických, teoretických a metodologických přístupů.
Otvor pro kolaborativní a interdisciplinární týmy pracují.
Pochopení role výzkumu pro pochopení vzdělávací realitu a její vztah s návrhem alternativních řešení, stejně jako rozhodování a jeho aktéry.
Kritický pohled na sebe a dalších akademických prací a uznání úlohy dialogu otevřít a prozkoumat alternativy.
hodnoty:
Reassertion etických principů a zejména, intelektuální poctivost, sociální odpovědnosti, dodržování subjekty zapojené do výzkumu, pluralismus a tolerance.
Požadavky na stupeň
1. S alespoň jedním rozhodovány produkt se rozptyluje výsledky práce (zveřejněn nebo kladné stanovisko), nejlépe ve spolupráci s cvičícího.
2. Akreditovat předem doktorskou zkoušku, jehož cílem je ověřit kvalitu diplomové práci tak, aby mohl být bráněn veřejně. Poté, co student se vztahuje na všechny předměty a učební plán činnosti by měly být provedeny, mají konečný návrh pracovního (produkt VI semestru) a získal minimální průměr osmi (8) v průběhu studia. Za tímto účelem bude Vědecká rada jmenuje výbor z pěti členů: tří členů dozorčího výboru a dvou akademiků (alespoň jeden externí ZVP). Výsledkem může být:
Připsány: bude pokračovat tisk práce na zkoušku ročníku. bude třeba kladně hlasovalo pět členů výboru.
Připočítán s doporučeními: Student musí řešit otázky a provést nezbytné opravy v časové lhůtě stanovené.
Uncredited: Student se zúčastní doporučení ke zlepšení jejich práce a může opakovat zkoušku. Rok bude omezen nařízení.
3. Proveďte zkušební stupeň, který se skládá z veřejné obhajobě diplomové práce v souladu s předpisy ZVP.