Doktorské studium v ​​oblasti biologie má dlouhou tradici na Universidad de La Laguna . Program v oblasti biologické rozmanitosti a ochrany je podporován konsolidovanými liniemi a výzkumnými týmy s vysokou vědeckou produkční a školicí kapacitou. Nabízí široké pokrytí doktorského vzdělávání v různých oborech biologie, životního prostředí a ochrany, a to jak v suchozemských, tak v mořských oblastech. Přispěje k podpoře zaměstnatelnosti vysoce kvalifikovaných pracovníků v oblasti společenského zájmu prostřednictvím odborného rozvoje postdoktorálních výzkumných pracovníků, školení vysokoškolských pedagogických a výzkumných pracovníků a personálu směřujícího k řízení. Studie o biologické rozmanitosti a zachování je jednou ze tří strategických oblastí ULL (Campus mezinárodní excelence - mezikontinentální atlantický campus - Ministerstvo hospodářství a konkurenceschopnosti, 2010).

Odůvodnění název

Doktorát ve vědách o životě a životním prostředí, ve vymření, má v současné době 74 doktorátů zapsaných, všechny ve fázi doktorské disertace nebo v přípravné fázi prezentace a obhajoby svých prací. V posledních pěti akademických letech (od 2008-2009 do 2012-2013) bylo v tomto doktorátu přečteno 66 doktorských prací. Doktorát z biologie spočíval v prvním roce platnosti (2012-2013) s zapsáním 11 doktorských studentů a dalších 12 doktorských studentů se zapsalo do probíhajícího kurzu 2013-2014, přičemž všechny jsou stále v procesu dokončení své doktorské práce. Vzhledem k těmto programům, které v té době navrhla Biologická fakulta Universidad de La Laguna (ULL), jako odkazy na předchozí zkušenosti této univerzity při doručování doktorských programů podobných charakteristik, uvažujeme o přijetí 25 doktorských studentů za akademický rok, 10 z nich jsou čtverce určené studentům na částečný úvazek, které by v případě, že nejsou zahrnuty, mohly být obsazeny studenty na plný úvazek. Požadavek a zájem programu jsou podporovány statistickými údaji, které odpovídají předchozím doktorským programům posledních bienál.

Tituly, které budou především podporovat navrhovaný PhD program, budou Masters in Terrestrial Biodiversity and Conservation and Marine Biology: Biodiverzita a ochrana, které jsou v současné době v platnosti na School of Biology ULL. Prístupový profil je však širší, s přihlédnutím k tomu, že předměty vyučované v jiných magisterských studijních programech ULL nebo zahraničních nebo národních zahraničních mistrů zahrnují témata z výzkumných linií, které tvoří program. V tomto ohledu bychom měli zdůraznit neustálé požadavky přijaté potenciálními doktorandy, absolventy různých stupňů spojených s jinými španělskými univerzitami nebo evropskými nebo americkými zeměmi, kteří požadují informace o našem současném doktorátu. Tyto údaje poskytují informace o potenciální poptávce po doktorském programu, který je navržen.

Program Biodiverzita a ochrana je podporován konsolidovanými výzkumnými liniemi a týmy, a to jak v suchozemských, tak v mořských oblastech. Program nabízí širokou škálu doktorského vzdělávání absolventům v různých oborech biologie a životního prostředí. Přispěje k podpoře zaměstnatelnosti vysoce kvalifikovaných pracovníků v oblasti společenského zájmu prostřednictvím odborného rozvoje postdoktorálních výzkumných pracovníků v oblasti biologické rozmanitosti a ochrany, školení vysokoškolských pedagogických a výzkumných pracovníků a školení výzkumných pracovníků zaměřených na správy v otázkách souvisejících s ochranou.

Navrhovaný doktorský program bude integrován do nově vytvořené doktorské školy na Universidad de La Laguna . Jak je uvedeno v nařízení o oficiálním učení doktorátu, ULL bude strukturovat doktorské vzdělávání na jedné doktorské škole v souladu s ustanoveními královského nařízení 99/2011 s cílem organizovat v rámci svého rozsahu řízení, výuky a činnosti doktorátu. Doktorská škola zaručí rozvoj vlastní strategie související s výzkumnou strategií ULL a případně s veřejnými výzkumnými organizacemi a dalšími zainteresovanými subjekty a institucemi.

Škola plánuje potřebnou nabídku činností souvisejících s výukou a rozvojem studentů doktorského studia, a to buď prostřednictvím spolupracovníků univerzity a podporujících subjektů, s pomocí externích odborníků, hostujících profesorů nebo výzkumných pracovníků a zaručí vedení ve svém oboru. a dostatečnou kritickou masu doktorandů a doktorandů.

Studie o biologické rozmanitosti a ochraně je jednou ze tří strategických oblastí ULL, zejména v záležitostech týkajících se mořských ekosystémů, jak uvádí zpráva kampaně Mezinárodní excelence (Intercontinental Atlantic Campus) udělená ministerstvem školství v roce 2010, a který zahrnuje dílčí projekty pro výuku a vědecké zlepšení a přizpůsobení EHEA. Vedle vlastních zdrojů ULL tento doktorát má pro své rozvojové zdroje od ostatních zúčastněných center nebo středisek, které nepřetržitě spolupracují s výzkumnými pracovníky účastnícími se tohoto programu. Zúčastněné výzkumné týmy mají v současné době 9 aktivních výzkumných projektů financovaných konkurenčními výzvy národních veřejných institucí a 5 evropských projektů.

Výzkum v otázkách ochrany přírody a biologické rozmanitosti je v současné době otázkou přežití, zejména na území, jako jsou Kanárské ostrovy, kde je demografický tlak velmi vysoký. Ostrovní prostředí a zejména ostrovy oceánu představují zvláštní vlastnosti (izolace, jednoduché ekologické komunity, vysoký počet endemismů, nedostatek nebo nepřítomnost dravců, tichost druhů apod.), Které je činí náchylnějšími k různým Faktory ohrožení.

Zemská a mořská biologická rozmanitost Kanárských ostrovů má mimořádný zájem na národní i mezinárodní úrovni. Kanárské ostrovy společně s Madeirou a ostatními souostrovími Makaronézie představují pro výzkumné pracovníky z celého světa a zejména pro Evropany zajímavé místo. Zejména v posledním desetiletí se objem výzkumu souvisejícího s těmito ostrovy ztrojnásobil ve spolupráci odborníků z celého světa. Z toho vyplývá, že výzkum v této oblasti biologických věd má dopad nejen na ostrovní měřítko, ale také na celostátní, evropské a globální úrovni a existuje řada odkazů na postgraduální studium a doktorské studium v ​​oblastech analogických těm, které jsou předmětem této studie. návrh Ochrana mořského a pozemského prostředí vyžaduje integrální přístup, který vyžaduje jak klasické disciplíny, tak molekulární a paleobiologické přístupy, které napomáhají katalogizovat různé živé bytosti a jejich vztahy a znát jejich časové a prostorové rozložení. Navíc živé bytosti jsou také zdroji bohatství, jako jsou nové molekuly s různými aplikacemi v různých oblastech.

V současné době je od veřejných a soukromých organizací požadována existence vysoce kvalifikovaných techniků jak z hlediska znalosti přírodního prostředí, tak z hlediska jeho ochrany: hodnocení, sledování a obnovu ohrožených druhů, obnovení degradovaných přírodních prostorů, hodnocení ekologický dopad, eradikace exotických druhů, plánování veřejného využívání v chráněných oblastech, ekologické sledování chráněných ekosystémů. Seznam důkazů, které jsou popsány, podporuje životaschopnost navrhovaného programu jak z hlediska dosažení kritického objemu práce, tak i minimálního počtu zapsaných studentů.

kompetence

basic

  • CB11 - systematické porozumění oboru studia a zvládnutí dovedností a výzkumných metod vztahujících se k této oblasti.
  • CB12 - Schopnost otěhotnět, navrhovat nebo vytvářet, implementovat a přijmout podstatnou proces výzkumu a tvorby.
  • CB13 - schopnost přispívat k rozšíření hranice poznání prostřednictvím původního výzkumu.
  • CB14 - Možnost provést kritickou analýzu a vyhodnocení a syntézy nových a složitých myšlenek.
  • CB15 - Schopnost komunikovat s akademickou a vědeckou obcí a společností obecně o jejich specializaci cest a jazyků běžně používaných v mezinárodní vědecké komunitě.
  • CB16 - Schopnost prosazovat v rámci akademických a odborných souvislostech, vědecké, technické, sociální, umělecké nebo kulturní rozvoj ve společnosti založené na znalostech.

Dovedností a osobních dovedností

  • CA01 - Navigace naše kontexty, v nichž existuje jen málo konkrétních informací.
  • CA02 - najít klíčové otázky, které musí být zodpovězeny k vyřešení složitého problému.
  • CA03 - navrhovat, vytvářet, vyvíjet a zavádět nové a inovativní projekty ve svém oboru.
  • CA04 - Práce na zařízení a samostatně na mezinárodní nebo multidisciplinárním kontextu.
  • CA05 - integrovat znalosti, zvládnout složitost a formulovat úsudky s omezenými informacemi.
  • CA06 - Kritika a obrana intelektuálních řešení.

školící činnost

  • Účastní semináře Výzkum
  • Vydání semináře
  • Pomoc národních nebo mezinárodních konferencích
  • Mobilita (pobyt v jiných výzkumných centrech)

oblasti výzkumu

Výzkumná linka: Biodiverzita a ochrana v životním prostředí Země

Sublines

  1. Systematika, biogeografie a vývoj článkonožců.
  2. Ekologie a biogeografie ostrovů.
  3. Ochrana a biogeografie v rostlinách.
  4. Mikrobiologie půdy: bakteriální rozmanitost a biotechnologický potenciál.
  5. Ekofyziologie rostlin.
  6. Ekologie a vývoj na ostrovech.
  7. Degradace a ochrana půd.
  8. Půda a vodní zdroje.
  9. Lesní dynamika ostrovních lesů.
  10. Lidské patogenní mikroorganismy: genomová a genetická charakterizace.
  11. Regenerace centrálního nervového systému: vizuální způsob plazů a krys.
  12. Geologie oceánských ostrovů: Kanárské ostrovy.
  13. Genetická variabilita

Výzkumná linka: Biodiverzita a ochrana v mořském prostředí

Podskupiny výzkumu

  1. Biodiverzita a mořská ekologie Kanárských ostrovů a Macaronezie.
  2. Fytobentos: složení, struktura a změny.
  3. Dopady na mořské ekosystémy.
  4. Fyziologie výživy, reprodukce a stresu u druhů, které jsou předmětem zájmu pro evropskou akvakulturu.
  5. Genomika mořských mikroorganismů.
  6. Genetická variabilita

kritéria pro přijetí

Jako profil příjmů se doporučuje, aby měly následující charakteristiky: (1) Znalost o biologické rozmanitosti a zachování, (2) Pozorovací schopnost a analýza údajů o biologické rozmanitosti, (3) Schopnost vyhledávat a využívat společné zdroje informací v těchto (4) kreativní a inovační kapacity, (5) ústní a písemná přenosová kapacita, (6) snadná znalost a využívání nových technologií v oblasti biologické rozmanitosti a ochrany, (7) znalost cizích jazyků přístup k informačním zdrojům a schopnost prezentovat a diskutovat práci na vědeckých setkáních, (8) schopnost pracovat individuálně a kolektivně a (9) kritický smysl a sebekritika. Obecně se doporučuje, aby získali dovednosti, které jim umožní provádět svou výzkumnou práci v některém z výzkumných linek programu, takže doporučené přístupové stupně jsou biologie, vědy o životním prostředí, námořní vědy nebo příbuzné. Považuje se za vhodné, aby studenti měli minimální úroveň angličtiny B1 podle evropských parametrů.

V případě, že poptávka překročí limit studentů stanovených pro program každoročně, použijí se následující kritéria výběru:

  • Akademický záznam v bakalářském a magisterském stupni, před doktorandem (80%)
  • Výzkumné zkušenosti nebo jiné zásluhy spojené s výzkumem (10%)
  • Referenční zpráva profesora výzkumné linie programu (10%)

Kromě toho, pokud o to vede akademický výbor, může být s žadateli uskutečněn osobní pohovor, aby bylo možno poskytnout více informací o výběrovém řízení.

Kritéria hodnocení tohoto rozhovoru budou:

  • Znalost doktorského programu (25%)
  • Zájem doktorského studenta o jeho výzkumné linie a koherenci rozhovoru s referenční zprávou (50%)
  • Předispozice, motivace a osobní závazek kandidáta na dokončení disertační práce (25%)

Orgánem odpovědným za výběr budoucích doktorandů bude akademický výbor doktorského programu v oblasti biologické rozmanitosti a ochrany.

V případě studentů se speciálními vzdělávacími potřebami vycházejícími z postižení se vhodná podpora a poradenské služby ULL použijí k posouzení potřeby případných adaptací kurikula, tras nebo alternativních studií. ULL prostřednictvím prorektorátu studentů a sociálních služeb vyvíjí od roku 1999 Program pro pozornost studentům se zdravotním postižením (PAED). Cílem tohoto programu je zajistit rovné příležitosti a podporovat integraci studentů se specifickými vzdělávacími potřebami. EL PAED, prostřednictvím přímé a osobní pozornosti, podporuje konkrétní opatření pro integrální rozvoj těchto studentů v otevřeném a dostupném prostředí. PAED udržuje stabilní strukturu podpory prostřednictvím hovorů. Prostřednictvím osobních pohovorů jsou známy potřeby a jsou navrženy individuální akční plány, učitelé jsou informováni o potížích a poradenství a technická podpora je nabízena. V současnosti probíhají tři programy, jedna pro podporu studentů se sluchovým deficitem (znakový jazyk), druhá pro dopravu pro studenty s deficitem mobility a druhá pro přizpůsobení vzdělávacího prostředí

V případě studentů na částečný úvazek musí být uvedena v žádosti o přijetí nebo po přijetí, pokud se vyskytnou některé z níže uvedených okolností a které umožňují uznat tuto podmínku, aniž jsou dotčeny Pravidla Stálost stanovená ULL:

a) pracovat a dokumentovat pracovněprávní vztah;

b) být postižen určitým stupněm fyzické nebo senzorické neschopnosti, která určuje potřebu studovat na částečný úvazek;

c) absolvovat odbornou přípravu na této nebo jiné univerzitě s částečným věnováním;

d) mají na nich závislost na stavu primární péče o závislé osoby nebo na děti do 3 let;

e) být sportovec na vysoké úrovni;

f) Jiné řádně odůvodněné podmínky rodinné nebo sociální povahy. Pro všechny tyto případy budete potřebovat certifikát, který vás akredituje. Uznání statutu studenta se zaměstnáním na částečný úvazek bude každoročně přezkoumáno a ratifikováno. V každém případě může student během vývoje programu požádat o změnu způsobu věnování. Stejně tak studenti, kteří během vývoje programu ztratili podmínku, za kterou jim byla udělena práce na částečný úvazek, se automaticky stanou studenty na plný úvazek.

Program se vyučuje na:
  • španělština

Zobraz 16 více kurzů z Universidad de La Laguna »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Zář 2019
Duration
Kontaktuj školu
Kombinované
Denní studium
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date