Doktorský studijní program se zaměřením na učební osnovy, učební a učební prostředí je určen k přípravě profesionála s teoretickými a praktickými znalostmi, které vám umožní aplikovat principy a základy kurikula při navrhování, realizaci a hodnocení vzdělávacích programů. Studijní prostředí v tomto doktorském programu poskytuje přístup k kurikulárním aspektům, které mají vliv na vzdělávání kurikulárního specialisty ve vybraném studijním prostředí.KurikulumKurzy sociálního kontextu (9 kreditů)EDUC 714 Historické a filozofické perspektivy vzdělávání
EDUC 715 Sociální, kulturní a politické dimenze vzdělávacích organizací
EDUC 716 Současné problémy a trendy ve vzdělávání
EDUC 717 Právní aspekty ve vzdělávání
EDUC 718 Etika a vzděláváníSpeciální kurzy (27 kreditů)Výuka součástí kurzů (9 kreditů)EDUC 812 Výuka, učení a poznání
EDUC 813 Modely a styly výuky a učení
EDUC 809 Návrh vzdělávacích systémůKurzy vzdělávacích předmětů (9 kreditů)EDUC 814 Učební osnovy a návrhy
EDUC 815 Plánování a rozvoj kurikula
EDUC 803 Hodnocení vzdělávacích programů: Teorie a aplikaceKomponenta Kurzy vzdělávacího prostředí (9 kreditů)Výukové prostředí: Speciální vzděláváníEDUC 816 Vytváření učebních prostředí pro rozmanité populace
EDUC 817 Správa chování ve třídě
EDUC 818 Včasná identifikace vysoce rizikových studentůVýukové prostředí: Pořízení druhého jazykaEDUC 819 Problémy jazykového vývoje ve veřejných a soukromých školách v Portoriku
EDUC 820 Problémy při výuce čtení v anglickém vzdělávacím prostředí Druhý jazyk a dvojjazyčnost
EDUC 821 Problémy při výuce psaní v angličtině jako druhého jazykaVýukové prostředí: Technologie ve vzděláváníEDUC 808 Aplikace a využití technologie ve výuce
EDUC 810 Mediální technologie ve vzdělávání
EDUC 811 Teorie a praxe distančního vzděláváníVýukové prostředí: Knihovní a informační systémyEDUC 822 Elektronické databáze a informační služby
EDUC 823 Pokročilá organizace bibliografických zdrojů
EDUC 824 Seminář: Zvláštní témata v knihovnických a informačních službáchVzdělávací prostředí: umění, kultura a vzděláváníEDUC 825 Antropologické a kulturní koncepty v kurikulu Portorika
EDUC 826 Výzkumný výzkum v oblasti výuky lidového umění a výtvarného umění
EDUC 827 Kulturně umělecké projevy ve latinskoamerickém a karibském vzděláváníUčební prostředí: dítě, rodina a společnostEDUC 720 Současné teorie vývoje dětství
EDUC 721 Výuka na předškolní / základní škole ve 21. století: Trendy a inovace
EDUC 722 Kvalitativní výzkum ve vzdělávání dětíVýukové prostředí: vysokoškolské vzděláváníOrganizace a vláda EDUC 723 ve vysokém školství
EDUC 724 Studentské služby na vysokých školách
Vedení EDUC 800 a správa vysokoškolského vzděláváníVolitelný kurz ve výuce prostředíSeminář a cvičení EDUC 828 v učebních osnovách a univerzitním učení Student může nahradit jeden z kurzů výukového prostředí, který si vybral pro pololetní kurz EDUC 828.Výzkumné kurzy (15 kreditů)EDUC 901 Metody výzkumu
Statistiky EDUC 902
Kvalitativní výzkum EDUC 903 nebo Kvantitativní výzkum EDUC 904
EDUC 905 Disertační práce I
EDUC 906 Disertace IINeONBRAND / UnsplashSekvenčníPrvní rok - první semestrPrvní termínEDUC 716 Současné problémy a trendy ve vzděláváníDruhý termínEDUC 714 Historické a filozofické perspektivy vzdělávání
EDUC 812 Výuka, učení a poznáníPrvní rok - druhý semestrPrvní termínKurz sociálního kontextu
EDUC 814 Učební osnovy a návrhyDruhý termínEDUC 813 Modely a styly výuky a učení
EDUC 815 Plánování a rozvoj kurikulaDruhý rok - první semestrPrvní termínEDUC 809 Návrh vzdělávacích systémů
EDUC 901 Metody výzkumuDruhý termínEDUC 803 Hodnocení vzdělávacích programů: Teorie a aplikace
Kurz výukového prostředíDruhý rok - druhý semestrPrvní termínKurz výukového prostředí
Kurz výukového prostředíDruhý termínStatistiky EDUC 902
Kvalitativní výzkum EDUC 903 nebo Kvantitativní výzkum EDUC 904Třetí rok - první semestrEDUC 905 Disertační práce ITřetí rok - druhý semestrEDUC 906 Disertace II