Doktorand ve výuce angličtiny jako cizího jazyka (TEFL)

University of Tehran, Kish International Campus

Popis programu

Read the Official Description

Doktorand ve výuce angličtiny jako cizího jazyka (TEFL)

University of Tehran, Kish International Campus

Úvod:

PhD program v TEFL je určen pro ty studenty, kteří jsou ochotni pokročit v pedagogických znalostech v oblasti výuky anglického jazyka, výzkumných metodik, interkulturní komunikace a vzdělávacích nadací. PhD program nabízí studentům odborný rozvoj a připravuje je na to, aby byli výzkumníky a vedoucími osobami v oblasti výuky angličtiny. Doktorandi získají zkušenosti a porozumění v oblastech, jako je: získávání druhého jazyka, čtení a psaní druhého jazyka, jazyková socializace, jazyk a identita, hodnocení druhého jazyka, diskurzní analýza, kritická lingvistika a výzkumné metody.

Program nabízí jedinečnou supervizovanou vyučovací praxi v intenzivním anglickém programu. Tato zkušenost umožňuje absolventům analyzovat jazyk, uspokojovat potřeby žáků v oblasti výuky anglického jazyka a vstupovat do oboru jako profesionál.

Doktorský titul v oboru TEFL

Doktorský program vyžaduje dokončení 36 kreditů, soubor základních kurzů (10 kreditů), volitelných předmětů (8 kreditů) a doktorské práce (18 kreditů). Hlavní důraz je kladen na úspěšné dokončení původního a nezávislého výzkumného projektu napsaného a obhájeného jako dizertační práce.

Komplexní zkouška

Komplexní zkouška by měla být provedena nejvýše na konci čtvrtého semestru a vyžaduje se před tím, než student může obhájit návrh PhD. Studenti budou mít dvě šance na složení PhD Comprehensive Exam. Pokud studenti obdrží hodnocení "neuspokojivého" při prvním pokusu o komplexní zkoušku, může student znovu kvalifikovat znovu. Druhá porucha způsobí ukončení programu. Komplexní zkouška je navržena tak, aby student měl možnost provádět výzkum doktorského studia.

Návrh PhD

Návrh PhD musí obsahovat specifické cíle, návrh výzkumu a metody a navrhovanou práci a časovou osu. Navíc návrh musí obsahovat také bibliografii a jako přílohy jakékoli publikace / doplňkové materiály. Student musí obhájit návrh své práce na svůj výbor v ústní zkoušce.

Teze

Student by měl v prvním roce svého studia v doktorském studijním programu, který schválil výbor fakulty, zvolit poradce pro práci (a jednoho nebo dva spoluřešitelé, pokud je to požadováno). Ve druhém roce by měl výbor pro práci, navržený poradcem vedle návrhu PhD, předat ke schválení. Výbor práce by měl sestávat z nejméně pěti členů fakulty. Dva členové dizertační komise by měli být z jiných vysokých škol na úrovni docenti. Nejpozději do konce 5. semestru musí student předložit a obhájit písemný doktorský návrh.

Výzkumný pokrok

Student se očekává, že se alespoň jednou ročně setká s jeho pracovním výborem, aby přezkoumal pokrok v oblasti výzkumu. Na začátku každého univerzitního kalendářního roku musí každý student a studentský poradce předložit hodnocení hodnocení pokroku studenta, přičemž uvede výsledky dosažené v minulém roce a plány pro běžný rok. Pracovní výbor přezkoumá tyto shrnutí a posílá studentovi dopis shrnující jejich status v programu. Studenti, kteří nedosáhli uspokojivého pokroku, se očekávají, že odstraní všechny nedostatky a přesunou se na další milník během jednoho roku. Pokud tak neučiníte, bude to mít za následek odvolání z programu.

PhD disertace

Do 4 let od vstupu do doktorského studijního programu se studenti očekávají, student musí mít výsledky výzkumu přijatých nebo publikovaných v odborných časopisech. Po předložení písemné práce a veřejné obhajoby a schválení výboru je studentovi udělen titul PhD. Obhajoba se bude skládat z (1) prezentace dizertace absolvovaným studentem, (2) zpochybnění ze strany obecného publika a (3) dotazování uzavřených dveří dizertační komisí. Student bude informován o výsledku zkoušky na konci všech tří částí obhajoby disertační práce. Všichni členové výboru musí podepsat závěrečnou zprávu doktorského výboru a závěrečnou verzi disertační práce.

Pro absolvování musí být zachován minimální GPA ve výši 16 a více než 20 let.

Vyrovnávací kurzy (nevztahuje se na stupeň)

Doktorand ve výuce anglického jazyka absolvuje magisterský titul v příbuzných oborech. Nicméně studenti, kteří jsou držiteli jakéhokoli jiného magisterského stupně, budou muset absolvovat vyrovnávací kurzy, které jsou navrženy tak, aby poskytly základ pro kurzy PhD. Tyto vyrovnávací kurzy rozhoduje fakultní komise a nepočítají se za absolventské kredity na doktorské studium výuky anglického jazyka.

Základní předměty: 5 předmětů; 10 kreditů

Volitelné předměty: 4 předměty vyžadovány; 8 kreditů

Popisy kurzů

Výzkum v oblasti jazykového vzdělávání

Obsah kurzu:
Příroda výzkumu, vývojový výzkum, verbální protokoly, analýza interakcí, analýza průzkumů, postoje k výuce jazyků a výuku, techniky výuky slovní zásoby, otázky související s shromažďováním dat, společná opatření pro sběr dat, kódování, validace výzkumných proměnných a spolehlivost, , Kvalitativní výzkum, výzkum ve třídě, smíšené metody, analýza kvantitativních dat, závěrečný výzkum a výkaznictví. Technologie napříč kontinenty, Webová spolupráce v různých jazycích, Méně obyčejně vyučované jazyky, Vzdělávání učitelů a Strategie učení

Hodnocení jazyka

Obsah kurzu:
Posouzení cizích a druhých jazyků, validace jazykových testů, principy jazykového hodnocení, vývojový proces hodnocení, vypracování specifikací testů pro jazykové hodnocení, propojení hodnocení s výcvikovými cíli, přehled jazykových standardů pro základní, hodnocení a efektivní vzájemné hodnocení, web Testování založené na jazycích, Společný evropský referenční rámec, důsledky pro výuku, testování strategií, co učitelé potřebují vědět o analýze testů, etiku v jazykovém testování a hodnocení. Statistika pro analýzu a vylepšení testů, Statistika pro použití v testu.

Studie SLA

Obsah kurzu:
Vyšetřování instruktážního získávání druhého jazyka, Vyšetřování kognitivních a zpracovatelských mechanismů v instruovaných SLA, Plynulosti instruovaných žáků a implicitních explicitních jazykových procesů, Psycholingvistické aspekty pohlavního osvojení v instruované GFL učení, Existuje spojení ?, Formální výuka a získávání verbální morfologie, Vyšetřování role a důsledky formálně zaměřené výuky, Výuka značených jazykových struktur více o získávání relativních klauzí arabských studujících angličtiny, Význam mapování významu tvaru v explicitní formě zaměřené výuky, Složitost struktury a účinnost explicitní gramatické výuky, Zaměření na formule jako prostředek ke zlepšení přesné ústní produkce, porucha ve výchozí hypotéze, zkoumání role a účinků interakce a komunikace soustředěné instrukce, negativní zpětná vazba a přijetí studentů v analytické výuce cizích jazyků, Pozorování a role interakce při podpoře lan učení o výuce jazyků, Poskytují důkazy pro pozornost na formu ?, Posouzení úlohy komunikačních úkolů při vývoji dovedností v ústním projevu v druhém jazyce, Výuka jazyků při výuce založené na obsahu, Účinky diskursů učitelů na diskurzu žáků v učebně druhého jazyka, Srovnání účinků instruovaných a naturalistických kontextů získávání L2, Komparativní šetření účinků studia v zahraničí a výuka cizích jazyků na gramatický vývoj studujících L2

Kritika problematiky výuky jazyků

Obsah kurzu:
Kritizovat výzkum jiných, žádat o financování výzkumu a granty, využívat výzkum v jazykové třídě, předběžná rozhodnutí, rozhodovat o metodologii výzkumu, volit výzkumnou metodu, kvalitativní výzkum, vyprávění, provést přezkum literatury a vytvářet lidské subjekty Kontrola, odběr vzorků a co to znamená, využívání introspektivních metod, návrh a použití gramatik, výzkumné paradigmy v druhém jazykovém výzkumu, výzkum smíšených metod, výběr typu výzkumu, akční výzkum, výzkum případové studie, konverzní analýza, replikační výzkum v kvantitativním výzkumu, analýza Vaše údaje statisticky, publikovat svůj výzkum, oázu jazyka

Vývoj kurikula jazyků

Obsah kurzu:
Analýza prostředí, Analýza potřeb, Zásady, Obsah a posloupnost cílů, Formát a prezentace, Monitorování a hodnocení, Hodnocení, přístupy k návrhu kurikula, vyjednávané osnovy, Přijetí a úprava stávajícího kurzu, Představení změny, Plánování v servisním kurzu, Návrh kurikula, Rozvoj kurikula, Změna potřeb cizích jazyků, Situační analýza, Cíle plánování a plánování kurzů a některé detaily, Role a design, Přístupy k hodnocení

Psycholingvistika

Obsah kurzu:
Neuronové základy vnímání řeči Phonology Streams, učení, zvuky jazyka, rozpoznávání mluveného slova, výpočetní modely rozpoznávání mluveného slova, jak mladé děti rozvíjejí dovednosti, potenciál související s událostmi a magnetické pole spojené s vizuálním rozpoznáním slov v kvalifikovaných dospělých čtenářů, Connectionist, Výpočetní modely, Výzkum pacientů a imagingu, Figurativní jazyk, Výpočetní přístupy k figurativnímu jazyku, Vývoj figurativního jazyka, Kognitivní neurověda figurativního jazyka, Diskurz a rozhovor, Dekódování orthografického učení a vývoje vizuálního slova, Jak mozky číst slova? , Sémantická paměť, Výpočetní modely sémantické paměti, Vývoj kategorií a konceptů, Morfologické zpracování, Příběh dvou mechanismů ?, Porozumění věty, Neurobiologie porozumění věty, Výpočetní a korpusové modely chápání lidské věty, Věty výroby, Psychologické oddělení, Výpočetní MO deling diskursu a konverzace, konverzace a akvizice dětí, elektrofyziologie diskursu a konverzace, jazyk a myšlení, počítačové přístupy k jazyku a myšlení, jazyk a poznání ve vývoji, myšlení jazyka a mozku?

Sociolingvistika

Obsah kurzu:
Dějiny sociolingvistiky, sociolingvistiky a sociologie jazyka, jazykové variace a změny, kodexy a sociální třída, Dell Hymes a etnografie komunikace, Gumperz a interakční sociolingvistika, sociolingvistika a sociální teorie, interakce, sociolingvistické potenciály interakce tváří v tvář , Komunikace mezi žáky, diskurze a školy, diskurze v soudní síni, analýza rozhovorů, narativní analýza, pohlaví a interakce, sociální stratifikace, sociální konstruktivismus, symbolický interakcionismus Erving Goffman a sociolingvistika, 9 etnometodologie a analýza kategorizace členství, síla diskursu a diskurz Teorie globalizace a migrace, interpretační závěry a intersubjektivita, jazyková variace a změna, jednotlivci a společenství, sociální třída, sociální síť, fonologie, sociální struktura Jazykové kontakty a jazyková změna, sociolingvistika a formální lingvistika, postoje ideologie a vědomí ss, Historická sociolingvistika, Metody terénní práce v jazykové variabilitě, interakci a médiích, Multilingualismus a kontakt, Sociální dvojjazyčnost, Míchání kódových přepínání, Jazyková politika a plánování, Jazykové ohrožení, Globální Englishes, Aplikace, Forenzní lingvistika, Výuka jazyků a Jazykové hodnocení. Nerozlišující používání jazyka, jazyková migrace a lidská práva.

Analýza diskurzů

Obsah kurzu:
Výchova a orientace, Dvě klíčové studie, Metoda a kritika, Podobnosti a rozdíly, Přesvědčování a autorita, Diskuzivní psychologie, Kritický přístup k diskursové analýze, Metodologické spory, Rozhovorová analýza a síla, Diskurzní analýza napříč událostmi, Centrální nástroje a techniky, Diskurzní analýza etnografické údaje, Diskurzní analýza archivních dat, Analýza diskurzů a digitální praxe, Diskurzní analýza her, Diskurzní kybernetika a entextualizace sebe sama, Tagování na Flickr jako sociální praxi, Intertextualita a interdiscursivita v on-line recenzích spotřebitelů Mluvené interakční analýzy a digitální diskurzy , Spoluprácení identity ve virtuálních světech pro děti, Umístění a přemístění, Rozpoznání analýzy korpusu diskurzů, Výzkum digitální gramotnosti v kontextu, iPhone jako technologický artefakt, Tok on-line a off-line, Diskurz v oblasti digitalizace, The diskurzivní konstrukce n vzdělávání v digitálním věku

Statistická analýza jazykového vzdělávání

Obsah kurzu:
Funkce a argumenty, Faktory, Popisná statistika, Bivariátní statistika, Disperse, Prostředky, Koeficienty korelace a lineární regrese, Více regresní analýza, ANOVA analýza rozptylu, Binární logistická regrese, Hierarchická aglomerační klastrová analýza

Angličtina pro specifické účely

Obsah kurzu:
ESP a mluvení, ESP a poslech, ESP a čtení, ESP a psaní, Slovní zásoba, Angličtina pro akademické účely, Angličtina pro účel publikace výzkumu, Angličtina pro akademické účely, Analýza potřeb a rozvoj učebních osnov v žánru a angličtinu pro specifické účely, ESP a hodnocení , Technologie, ESP a korpus studie, ESP a interkulturní rétorika, Angličtina pro vědu a techniku, Angličtina na pracovišti, Obchodní angličtina, Kde jsme, Právní angličtina, Angličtina letectví, Angličtina pro lékařské účely, Angličtina pro ošetřovatelství, Práce a disertační práce

Studie akvizice L1

Obsah kurzu:

Získání jazyka, Začínáme V rozhovoru s dětmi, Vnímání, Počáteční slova, Výroba, Slova a významy, Konstrukce a významy, První kombinace prvních konstrukcí, Modulace slovních významů, Přidání složitosti v klauzulech, Složitější konstrukce, Konstrukční slova, Porozumění a výroba se liší , Použití jazyka, Honební konverzační dovednosti, Dělat věci s jazykem, Dva jazyky najednou, Některé překladové ekvivalenty nebo dublety ve francouzštině, Zásady získávání dialektů, Proces při akvizici, Specializace na jazyk, Akvizice a změna, Jazyk a poznání, Lingvistický determinismus A "myšlení pro mluvení", vztah mezi jazykem a poznáním v různých teoriích získávání jazyka, vybranými aspekty prostorového poznávání u dětí, verbalizací a pohybovými událostmi, všeobecnou převzetí, experimentální studií o projevu pohybových událostí ve francouzštině a němčině, metodologie, Specifická hypotéza, výsledky: Dobrovolná Moti on, Výsledky: způsobený pohyb, diskuse

Interlingvistická pragmatika

Obsah kurzu:
Přehled literatury, techniky sběru dat v mezilanguových pragmatikách, metodologie, vývoj pragmatické povědomí, strategie žádostí, modifikace interních žádostí, změna externích žádostí, výzkum institucionálního diskursu a mezilangie pragmatiky, institucionální diskurs a úloha rodičů, individuální rozdíly v NS a NNS směrnic pro učitele, získání práce nebo rozhovor v zaměstnání, odhalování pragmatiky mezi jazyky ve vysokoškolské učebně, angličtina pro specifické účely a pragmatika interlingua, používání přesunů v počáteční sekvenci k identifikaci volajících v institucionálních nastaveních, praktické úvahy

Výuka jazykových učitelů

Obsah kurzu:
Znalostní základna výuky učitelů druhého jazyka, souvislosti s výukou učitelů druhého jazyka, spolupráce v oblasti učení druhého jazyka, vzdělávání učitelů v praxi, jazykové vzdělávání učitelů jazyků Pohled diskurzu, Pojmy jazyka v jazykovém vzdělávání učitelů, Jazyk je sloveso? koncepční změna jazykovědy a jazyka, Sociální složka vzdělávání učitelů jazyků, Definování předmětu, Reflexní jazyk při výuce jazykových učitelů, Školení v instruktážním rozhovoru, Problémy jazykového studia u učitele jazyků, Jazykové povědomí při přípravě učitelů angličtiny pro specifické , Přístup ke zvyšování jazyka, Znalost jazykových znalostí získaných účastníky, Co můžeme očekávat, Použití přepisů lekcí pro rozvíjení jazyka učebny učitelů, Směrem ke zkvalitnění jazykových znalostí v krátkém provozu, Dopad učitelům na jazykovou variabilitu jako součást kurzu , Integrace učitelů jazyků disciplína znalostí v jazykovém kurzu, budování teoretických pojmů L2 psaní pomocí metaforové konceptualizace, předurčení angličtiny učitelů přesvědčení o používání a variace jazyka, význam znalostí o získávání druhého jazyka, znalost jazyka a učitel dobrého jazyka, pre Učitelé služby ESL Znalosti o jazyku a jeho převodu na plánování lekcí, co je fonetika spojená s výukou jazyků? Realizace, systémová funkční lingvistika a jazyková učebna, zkoumání efektivnosti profesního rozvoje v pragmatiku, proč učitelé nepoužívají své pragmatické povědomí, učitele učitelů Explicitní znalosti gramatických a primárních požadavků na kurikulum v Anglii, znalosti jazyka a testování, zkušenosti z poznatků o jazykové a učební praxi v oblasti výuky gramatiky, diskurzní analýzy a výuky cizích jazyků
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace March 27, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
Kombinované
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Írán - Tehran, Tehran Province
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Írán - Tehran, Tehran Province
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu