Doktorát z leteckého inženýrství
University of Texas Arlington
Klíčová informace
Umístění kampusu
Arlington, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 5 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 11 044 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* pro akademický rok 2021-2022
Úvod
Přehled
Jen málo profesí uvolňuje ducha inovací, jako je mechanické a letecké inženýrství. Od letu k alternativní energii neustále objevujeme, jak zlepšit životy vytvářením odvážných nových řešení, která spojují vědu se životem neočekávanými, dopředu myslícími způsoby. Jsme povzbuzeni přímým a pozitivním účinkem, který máme na každodenní život lidí, a těšíme se, až nasměrujeme naši představivost a kreativitu, abychom splnili potřeby a výzvy 21. století. Připojte se k nám na vzrušující cestě učení, inovací a vedení a dívejte se dopředu, kde se vaše obzory stanou absolutně neomezenými!
O programu
Celkovým cílem absolventského programu v leteckém inženýrství je rozvíjet u studenta schopnost definovat technický problém, stanovit vhodný matematický nebo experimentální model založený na pevném porozumění fyzikální povaze problému, analyzovat problém teoreticky, numerické nebo experimentální techniky a vyhodnotit výsledky. Ačkoli je tato schopnost vyvinuta v kontextu leteckých problémů, je použitelná pro konstrukci jakéhokoli fyzického systému.
Program je určen pro studenty s některým z následujících konkrétních cílů:
1. Spolehlivý základ v pokročilé matematice, vědě a strojírenství, který studenta dobře vybaví pro výzkum a vývoj nebo pro další pokročilé studium směrem k doktorskému titulu ve strojírenství.
2. Program pokročilého studia, který umožňuje specializaci v jedné z následujících oblastí:
- Dynamika tekutin, aerodynamika a pohon (teoretická a aplikovaná aerodynamika, dynamika plynu, mechanika viskózních tekutin, turbulence, výpočetní a experimentální dynamika tekutin, biofluidika, teorie hypersonického proudění, vysokoteplotní dynamika plynu, V/STOL a aerodynamika rotorových letadel, vzduch -dýchání a raketový pohon);
- Strukturální mechanika a struktury (mechanika těles, letecké struktury, strukturální dynamika, kompozitní struktury a charakterizace materiálu, tolerance a trvanlivost poškození, inteligentní struktury, optimalizace struktury, senzorová technologie, vysokoteplotní struktury a materiály, aeroelasticita);
- Letová mechanika a ovládací prvky (mechanika letů do atmosféry a vesmíru, orbitální mechanika, navádění, navigace a řízení);
- Konstrukce vozidel (koncepční návrh letadel, design atmosférických letových vozidel, návrh kosmických lodí, inženýrství podporované počítačem).
3. Vyrovnaný, ale nespecializovaný program pokročilého studia aerodynamiky, astronautiky, letové dynamiky, strukturální analýzy, pohonu a mechaniky tekutin s důrazem na experimentální techniky a moderní matematickou analýzu.
Požadavky na titul
doktor filozofie
- Ph.D. stupeň vyžaduje minimálně 24 hodin práce na úrovni absolventa nad rámec magisterského titulu a bude zahrnovat vědeckou disertační práci, která poskytuje významný originální příspěvek k leteckému inženýrství.
- Ph.D. požadavek studijního kurzu lze přizpůsobit tak, aby uspokojil aspirace jednotlivých studentů při výběru oblasti specializace. Aby se však splnily vzdělávací cíle širokého technického zázemí v leteckém inženýrství, očekává se, že každý student absolvuje dostatečnou práci v kurzu, aby získal hloubkové znalosti alespoň ve dvou hlavních oblastech leteckého inženýrství.
- Studenti, jejichž vzdělání je v jiném oboru než v leteckém inženýrství, musí splňovat základní požadavky magisterského titulu.
- Pro Ph.D. neexistuje žádný cizí jazyk
- Kvalifikační zkouška: Všichni studenti vstupující na Ph.D. program jsou povinni získat titul Ph.D. Kvalifikační zkouška. Studenti přijati na AE Ph.D. program s titulem MS v leteckém inženýrství nebo ekvivalentu musí na konci 1. semestru složit kvalifikační zkoušku. Tato zkouška je nabízena dvakrát ročně, během týdne předcházejícího zahájení výuky pro podzimní a jarní semestr. Možné výsledky tohoto hodnocení jsou:
- pokračování v doktorském programu,
- souhlas s pokračováním určitých specifikovaných nápravných prací,
- neúspěch se schválením opakování,
- ukončení v programu.
- Komplexní zkouška: Studenti jsou oprávněni složit komplexní zkoušku po splnění všech požadavků stanovených komisí pro kvalifikační zkoušky a po předložení důkazů své doktorské komisi o adekvátních akademických úspěších tím, že splní všechny nebo většinu požadavků na ročníkové práce. Komplexní zkouška se používá k určení, zda má student potřebné zázemí a specializaci požadovanou pro disertační výzkum a zda student může výzkum organizovat a provádět. Uchazeč musí tuto zkoušku složit, aby byl přijat na kandidaturu na Ph.D. stupeň.
BS na Ph.D. Dráha
- Ph.D. stupeň vyžaduje minimálně 42 kreditních hodin práce na úrovni absolventa nad rámec bakalářského titulu a bude zahrnovat vědeckou disertační práci, která poskytuje významný originální příspěvek k leteckému inženýrství
- BS-Ph.D. Sledování studentů bude vyžadováno, aby se během prvních dvou let studenta zapsali alespoň na tři hodiny výzkumu každý semestr, přičemž v těchto hodinách získají hodnocení prospěl/neprospěl (bez hodnocení R).
- Student může být osvobozen od zápisu do výzkumných hodin v počátečním semestru studenta.
- BS-Ph.D. Před zahájením druhého úplného semestru studenta musí mít track student poradce pro výzkum (disertační práci) fakulty.
- Studenti BS-Ph.D. program musí mít titul Ph.D. Kvalifikační zkouška v prvním roce od začátku jejich Ph.D.
Požadavky na přijetí
Bezpodmínečné přijetí na Ph.D. v leteckém inženýrství
Bezpodmínečné přijetí do programu leteckého inženýrství vyžaduje předložení položek 1 až 5 níže pro každý studijní program. Aby byl uchazeč bezpodmínečně přijat, musí splňovat alespoň podmínky 1, 2, 3 a 4.
- Minimální GPA 3,3 za posledních 60 hodin absolvovaných v hlavním studijním oboru v příslušné inženýrské nebo vědecké disciplíně. (U některých mezinárodních žadatelů, kde se neprovádějí výpočty GPA založené na systému 4.0, se očekává minimální úroveň výkonu 70 percentilů. Toto minimální očekávání může být vyšší v některých zemích, kde se používají méně přísná klasifikační kritéria.) Výkon v jádru letectví Obzvláště důležité jsou inženýrské kurzy.
- GRE skóre minimálně 150 (verbální) a 159 (kvantitativní). U těch žadatelů, jejichž slovní skóre GRE klesne pod 150, lze považovat vysoké skóre TOEFL/IELTS za kompenzaci verbálního skóre GRE.
- Tři příznivá doporučení prostřednictvím formuláře doporučení univerzity nebo doporučujícího dopisu.
- Účelové prohlášení, které podrobně popisuje zázemí, vzdělání, profesní cíle, technické zájmy a výzkumné zájmy žadatele.
- Pro uchazeče, jejichž mateřským jazykem není angličtina: Všichni studenti přijatí do programu musí splňovat minimální požadavky na univerzitní anglický jazyk, jak je podrobně uvedeno v části s požadavky na všeobecné přijetí v katalogu. Splnění minimálního požadavku však nezaručuje přijetí. Program upřednostní studenty se skóre IELTS 6,5 nebo celkovým skóre TOEFL-iBT 84.
Zkušební přijetí na Ph.D. v leteckém inženýrství
Zkušební přijetí do programu leteckého inženýrství může být povoleno za následujících podmínek pro každý studijní program:
- Pokud uchazeč splňuje jakékoli tři z bodů 1, 2, 3 a 4 výše pro doktorský program.
- Pro uchazeče, jejichž mateřským jazykem není angličtina: Všichni studenti přijatí do programu musí splňovat minimální požadavky na univerzitní anglický jazyk, jak je podrobně uvedeno v části s požadavky na všeobecné přijetí v katalogu. Splnění minimálního požadavku však nezaručuje přijetí. Program upřednostní studenty se skóre IELTS 6,5 nebo celkovým skóre TOEFL-iBT 84.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.