EdD ve výukových technologiích
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Los Angeles, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 1 900 *
Uzávěrka přihlášek
13 Jun 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* na jednotku celkem 53 jednotek. Platíte za jednotku
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
- Podmínky : Podzim
- Délka : 3 roky / 53 jednotek za semestr pro disertační práci
- Místo(a) : West Los Angeles
- Formát : Online-Hybrid
Program Doctor of Education in Learning Technologies (EDLT) připravuje studenty na vedení vzdělávacích technologií ve školách, korporacích a dalších veřejných a soukromých organizacích. Tento vzdělávací technologický program je ideální pro jednotlivce s vysokou úrovní pohodlí a znalostí v používání technologií a sociálních médií.
Tento program EdD ve vzdělávacích technologiích je navržen tak, aby studentům poskytl odborné znalosti k efektivnímu využívání nových a vznikajících výukových technologií k usnadnění učení a rozvoje na pracovišti a ve škole. Tento program, který zahrnuje model odborného vzdělávání učenec-praktik, klade důraz na zkušenostní učení na podporu rozvoje agentur u našich studentů. Požadované národní a mezinárodní cesty jsou vetkány do programu a poskytují studentům přístup k předním výzkumným pracovníkům v oboru a globální pohled na technologii a učení po celém světě. Tento program vyvrcholí doktorskou disertační prací.
Výhody programu
Renomovaný program
Program EdD in Learning Technologies a Pepperdine University jako instituce patří mezi nejvýše postavené ve Spojených státech.
Hodnoty na střed
Studenti jsou zmocněni k trvalému dopadu prostřednictvím základních hodnot GSEP – akademické excelence, společenského účelu a smysluplných služeb.
Podrobnosti o programu
- Tento program EDLT je ideální pro studenty na plný úvazek nebo pracující profesionály, aby mohli využít ty nejlepší vlastnosti jak prezenční, tak online modalit. 60 % kurzů je dokončeno osobně a 40 % je dokončeno online. Online část poskytuje flexibilitu, zatímco složka třídy nabízí vylepšené zkušenosti, personalizovaný/praktický přístup, vztahovou interakci s vrstevníky a zvýšenou kvalitu učení.
- Robustní online moduly se vyznačují poutavým synchronním a asynchronním učením.
- Osobní kurzy se nacházejí v našem West Los Angeles Graduate Campus, v blízkosti mezinárodního letiště Los Angeles (LAX) a hned vedle dálnice 405.
- Kohortní model staví na vůdčích schopnostech, vzájemné podpoře a celoživotních vztazích s kolegy.
- Malý počet tříd a nízký poměr mezi učiteli a studenty poskytují podpůrné vzdělávací prostředí, smysluplné interakce mezi studenty a učiteli a dlouhodobé profesní a osobní vztahy.
Mezinárodní studentské příležitosti
- Tento program je schválen pro zahraniční studenty, kteří žádají o vízum F-1 nebo jakýkoli jiný typ víza.
- Specializovaný úředník pro zápisové služby vám usnadní a zpříjemní přijímací proces se zkušenostmi s podporou mezinárodních i domácích studentů.
- Integrace domácích a zahraničních studentů napříč kampusy. Specializovaná podpora pro zahraniční studenty je poskytována prostřednictvím Office of International Student Services (OISS).
- Možnost účastnit se univerzitních společenských, sportovních, kulturních a duchovních akcí.
- Kohortní model staví na vůdčích schopnostech, vzájemné podpoře a celoživotních vztazích s kolegy.
- Robustní síť absolventů.
- Partnerství s profesními sítěmi a konferencemi.
Přijímací řízení
Osnovy
Tento doktorský program zahrnuje 51 jednotek plus dvě jednotky za semestr až do dokončení disertační práce. Zažijete kurikulum zaměřené na přípravu profesionálů ve vzdělávacích a výukových technologiích s dobře zaoblenými a bezkonkurenčními kurzy teorie a praxe vedení, nejmodernější technologie, teorie učení, design a mnoho dalšího.
Další důraz je kladen na praktickou výuku prostřednictvím domácích a mezinárodních cestovatelských zkušeností. Metody a aplikace výzkumu designu a analýzy jsou prováděny jak v kurzu, tak v závěrečné disertační práci.
Základní kurzy
- EDD 700 ---- Teorie a praxe vedení ---- (3)
- EDD 724 ---- Etické vedení, rovnost, kulturní zdatnost a sociální spravedlnost ---- (3)
- EDD 734 ---- Inferenční statistika ---- (3)
- EDD 753A ---- Advokacie, sociální změny a rozvoj veřejné politiky ---- (3)
- EDD 753B ---- Zkušenosti s národní politikou ---- (1)
- EDD 754A ---- Globální ekonomika a veřejná politika ---- (3)
- EDD 754B ---- Global Policy Experience ---- (2)
- EDD 755 ---- Virtuální učení a spolupráce ---- (3)
- EDD 759 ---- Právo a řešení sporů ---- (3)
- EDD 763 ---- Návrh učení, poznávání a hodnocení ---- (3)
- EDD 765 ---- Organizační změny, inovace a kreativita ---- (3)
- EDD 766 ---- Kvantitativní výzkumné metody a popisná statistika ---- (3)
- EDD 767 ---- Návrh a analýza kvalitativního výzkumu ---- (3)
Kurzy specifické pro program
- EDLT 702 ---- Budoucnost: Úkoly a technologie budoucnosti ---- (3)
- EDLT 728 ---- Hry, simulace a virtuální světy pro výuku ---- (3)
- EDD 785 ---- Pokroky v teorii a praxi ---- (3,3)
Komplexní zkouška a disertační práce
- EDD 787 ---- Seminář k souhrnné zkoušce ---- (3)
- ED 791 ---- Výzkum disertační práce (do dokončení) ---- (2)
- ED 792 ---- Dokončení disertační práce* ---- (1)
Následující volitelné předměty splňují požadavky pro EDD 785. Poznámka: Studenti nemohou stejnou studijní oblast pro zápočet absolvovat vícekrát.
Volitelné předměty
- EDD 785 ---- Podnikání: Od nápadu k uskutečnění ---- (3)
- EDD 785 ---- Výzkum jiných než lidských subjektů ---- (3)
- EDD 785 ---- Odolné vedení ---- (3)
- EDD 785 ---- Vedení a duchovní rozvoj ---- (3)
- EDD 785 ---- Metodika výzkumu smíšených a vícenásobných metod ---- (3)
- EDD 785 ---- Kvantitativní etnografie ---- (3)
- EDD 785 ---- Advancing Change Thru Story ---- (3)
- EDD 785 ---- Filosofie a identita výzkumníka ---- (3)
- EDD 785 ---- Disciplinovaný přístup k sociálnímu podnikání ---- (3)
- EDD 785 ---- Vedení a sociální psychologie ---- (3)
- EDD 785 ---- Diverzita, spravedlnost a inkluze ---- (3)
- EDD 785 ---- Návrh mimořádného vzdělávání pro globální univerzity ---- (3)
- EDD 785 ---- Technologie rušivého učení a vedení pro zábavu a zisk! ---- (3)
- EDD 785 ---- Psychologie vedení ---- (3)
- EDD 785 ---- Svět akreditace ---- (3)
- EDD 785 ---- Hledání informací o pokročilé literatuře pro publikaci a výzkum ---- (3)
Výsledek programu
GSEP se v programech, které nabízíme, zavázala k přístupu zaměřenému na studenty. Každý program má soubor cílů, které by měl student absolvující program dosáhnout. Znalosti a dovednosti vyučované v programu mohou být zavedeny v některých kurzech. V jiných kurzech jsou studenti požádáni, aby aplikovali znalosti procvičováním dovedností a prokázáním svých schopností. V rámci programu jsou zdůrazněny hodnoty a dispoziční atributy důležité pro jednotlivce vstupující do profese.
Od absolventů EdD v programu Learning Technologies se očekává, že dosáhnou následujících cílů:
- Navrhujte a provádějte výzkum, sbírejte a analyzujte data a reportujte výsledky výzkumu
- Zhodnoťte potřeby, rozvíjejte, dodávejte a posuzujte zkušenosti s učením a používejte nástroje vhodné technologie
- Integrujte a syntetizujte osobní, organizační a společenské hodnoty, abyste dosáhli pokroku ve vedení a změnili iniciativy napříč organizacemi
- Integrujte, syntetizujte a aplikujte teorie a postupy, které podporují výzkum a vývoj národní a globální politiky
- Zkoumejte, integrujte a syntetizujte využívání technologií pro učení
Kariérní možnosti
Tento EdD od Pepperdine poskytuje silnou příležitost pro růst zaměstnanosti a výdělečný potenciál. Jako absolvent budete připraveni zvýšit svůj výdělečný potenciál a pomoci dosáhnout trvalého rozdílu v různých obchodních a organizačních rolích.
Doktorát ve vzdělávacích technologiích z Pepperdine je cenný v mnoha profesionálních prostředích, včetně veřejných a vysokých škol, podniků a neziskových a vládních organizací.
Směr inovace
Ředitel inovací je zodpovědný za podporu růstu organizace. To může zahrnovat povinnosti, jako je obhajování novějších výukových technologií, získávání finančních prostředků a udržování porozumění klíčovým technologickým trendům.
Výukový koordinátor
Koordinátoři výuky, někdy nazývaní specialisté na kurikulum, jsou zodpovědní za hodnocení kurikula ve škole a hodnocení úspěšnosti výukových technik specifických pro učitele, sledování tříd a zajištění toho, že škola dodržuje kurikulum stanovené školskou radou a státem.
Vzdělávací/výukový technolog
Vzdělávací technologové jsou zodpovědní za výzkum, implementaci a školení nových technologií ve třídě a správě školy.
Ředitel vzdělávání/školení a manažer rozvoje
Ředitel vzdělávání je zodpovědný za najímání, školení a profesionální rozvoj týmu organizace. Tato pozice překlenuje propast mezi společností a zaměstnanci a pomáhá oběma aspektům spolupracovat na vytvoření silného harmonického týmu. Tato role také klade důraz na identifikaci a rozvoj individuálního potenciálu zaměstnanců s cílem posílit celkový tým jako celek. Tato role může mít své oddělení vzdělávání a rozvoje ve větších společnostech nebo být součástí HR týmu v menších organizacích.
Vývojář vzdělávacího softwaru
Vývojáři vzdělávacího softwaru jsou zodpovědní za výzkum a vytváření nového technologického softwaru ve třídě a správě školy s cílem dalšího vzdělávání a akademického úspěchu pro studenty všech věkových kategorií.
Galerie
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Ed.D Venkovské vzdělávání, výuka a učení
- Livingston, Spojené státy americké