Naše skupina má dvě hlavní linie výzkumné činnosti.
První se týká pochopení zdroje, rozsahu a struktury vzdělávací politiky; to je při zkoumání původu politik, povahy a definice problémů, které má vzdělání řešit, a historických, kulturních a společenských praktik, které filtrují nebo zprostředkovávají politiky. Druhá se týká vzdělávacích postupů a výkonů a rozvoje kvality ve vzdělávání, včetně práce na vzdělávacím potenciálu nových technologií, forem excelence ve výuce a výkonnosti škol.
Výzkum vzdělávací politiky vychází z rozmanitosti intelektuálních tradic, včetně kritické sociální politiky, poststrukturálních teorií správy, feminismu, teorií identity a kulturních studií. Nedávno jsme se zaměřili na dvě vzájemně propojené témata; přeformulování správy školství a jejích důsledků pro politiku sociálního začleňování / vyloučení a vzdělávání a rodiny, dětství a identitu ve vzdělávání. Výzkum výchovných postupů a výkonů a rozvoj kvality ve školní docházce se zaměřuje na řízení a vedení školství a výuky. Projekty často probíhají v úzké spolupráci se školami.
Výzkumné zájmy
Profesní identita a profesionalizace a školní výzkum.
Rozsah a struktura vzdělávací politiky.