Ph.D. Inženýrství - Inženýrské vzdělávání a důraz na transformační praxi

Všeobecné informace

Popis programu

Přehled

V globálně propojeném a rychle se měnícím světě musí inženýři pracovat napříč národními, oblastními a disciplinárními hranicemi, aby mohli účinně řešit složité socio-technické výzvy. Abychom plně převzali tuto rozšiřující se zodpovědnost inženýrské profese, musíme transformovat způsoby, jakými jsou studenti na vysoké škole vzděláváni na vysokoškolské úrovni, a také vybavit budoucí inženýry na úrovni absolventů dovednostmi a orientacemi, aby se stali hraničními klíči a změnili vůdce. Důraz oblasti inženýrství vzdělávání a transformační praxe řeší tyto související výzvy v románu, interdisciplinární Ph.D. program.

117983_FTSY.jpg

Tato oblast důrazu v rámci našeho Ph.D. ve strojírenství připravuje absolventy pro široké uplatnění a akademické aplikace v průsečíku lidských a technických systémů. Díky inovativní fúzi metod sociálního zkoumání, znalostí lidského rozvoje a nástrojů pro pozitivní změny zakotvených v kontextu hlubokých technických kompetencí je absolventům umožněno poskytovat transformativní vedení v různých vzdělávacích, technických a organizačních prostředích. Po absolvování budou studenti schopni uplatnit své jedinečné dovednosti v různých kontextech, včetně formálního a neformálního vzdělávacího prostředí, inženýrské praxe, vzdělávacích organizací, sociálního podnikání, objevování zákazníků, vedení a politiky.

Inženýrské vzdělání a transformační praxe staví na disciplinárních silách v inženýrském vzdělávacím výzkumu, interdisciplinární šíři široké nabídky absolventa kursu v hlavní univerzitě svobodného umění, a technický kontext bytí vložené do inovačního vzdělání a výzkumné mise naší vysoké školy inženýrství. Toto jedinečné nastavení poskytuje studentům přístup k širokému spektru obsahu, různým odborným znalostem fakulty a různým aplikačním prostředím, které jsou základem pro formování jejich individuálních studijních a výzkumných trajektorií.

Oblast důrazu zahrnuje dvě široké Pathways které tvoří rámec pro flexibilní a kontextově vhodný rozvoj individuálního studijního a výzkumného plánu.

  • Inženýrské vzdělávání se zaměřuje na komplexní procesy, které jsou základem učení a profesionální socializace inženýrů napříč spektrem šedé. Oblasti zájmu zahrnují, ale nejsou omezeny na, otázky výuky a učení na univerzitě, k-grey a neformální nastavení; rozvoj technické způsobilosti a široké odborné vlastnosti, jako je tvořivost, empatie a etické uvažování; inovační využití technologií ve vzdělávání; a otázky nedostatečného zastoupení a inkluzivnosti ve strojírenství.
  • Transformativní praxe se zaměřuje na zkoumání a porozumění inženýrským znalostem a činnostem v prostředí současné technické praxe. Oblasti vyšetřování zahrnují, ale nejsou omezeny na, inženýrské práce na křižovatce organizačních postupů, disciplinárních oblastí a špičkového technologického vývoje; profesní rozvoj v interdisciplinárních a mezioborových prostorech; a spolupráce, inovace a integrace mezi doménami, které charakterizují inženýrské práce v kontextu 21. století, velké výzvy.

Přijetí k důrazu

Studenti, kteří mají titul BS nebo MS ve strojírenství z akreditovaného programu ABET nebo BS nebo MS v příslušném oboru z akreditované instituce, mohou požádat o přijetí.

Přijetí na postgraduální studium

Studenti, kteří mají titul BS nebo MS ve strojírenství z akreditovaného programu ABET nebo BS nebo MS v příslušném oboru z akreditované instituce, mohou požádat o přijetí do magisterských nebo doktorských programů. Studenti, kteří nemají ABET akreditovaný BS inženýrský titul, ale mají tituly v matematice nebo fyzikální / biologické vědy nebo jiné obory mohou být požádáni, aby se další vybrané kurs práce odpovídajícím způsobem připravit je pro jejich specifické inženýrské studium.

Níže jsou uvedeny základní požadavky na zvážení pro přijetí na vysokoškolské programy College of Engineering. Specifické studijní programy a oblasti s důrazem mohou doplnit další požadavky:

  • Dokončení BS a MS (pro doktorandy) s minimálním GPA 3,00 (ze 4,00) z programu nebo programu ABET akreditovaného v oboru. Průměrný vysokoškolák GPA a absolvent GPA nedávno přijatých studentů je 3,4 a 3,6, resp.
  • Podání online žádosti UGA Graduate School a předložení:
    • Oficiální vysokoškolák a absolvent akademické přepisy.
    • Prohlášení o účelu.
    • Tři doporučení.
    • Životopis nebo životopis.
    • General Graduate Record Examination (GRE) skóre. Průměrné kvantitativní GRE skóre nedávno přijatých studentů se pohybuje v blízkosti 80. percentilu. Žadatelé, kteří jsou držiteli titulu UGA, se mohou tohoto požadavku vzdát, pokud splňují požadavky GPA a vysokoškolského výzkumu.
    • TOEFL je vyžadován pro zahraniční studenty, jejichž mateřský jazyk je jiný než angličtina.
  • Další požadavky mohou být použitelné pro přijetí do MS a Ph.D. Programy a oblasti důrazu nabídly přes vysoké školy školy.

117981_CMB.jpg

Požadavky

Kandidáti na Ph.D. Očekává se, že titul s důrazem na inženýrské vzdělávání a transformační praxi získá dovednosti, znalosti a orientace, které jim umožní tvořit tvůrčí a originální příspěvky k jejich disciplíně na národní nebo mezinárodní úrovni. Filozofie oblasti důrazu je založena na rozmanitosti možných Pathways které se spoléhají na agenturu a iniciativu studentů při hledání relevantních kursů a interdisciplinárních odborných znalostí, aby podpořily zvolenou výzkumnou trajektorii.

Požadavky na oblast důrazu zahrnují minimálně 73 kreditních hodin v rámci studijního programu studenta nad rámec stupně BS:

  • Kurzy zaměřené na oblast (6 na plochu) * 18
  • Volitelný předmět * 18
  • Absolventský seminář 1
  • Doktorský výzkum (9000 nebo 9010) 33
  • Disertační práce (9300) 3

* Ve vybraných kurzech je vyžadováno minimálně 16 hodin kurzů 8000 nebo 9000 a další 4 hodiny kurzů otevřených pouze studentům postgraduálního studia.

Titul magisterského studia z akreditované univerzity může být přijat až na 30 kreditních hodin. V takovém případě je vyžadováno minimálně 42 kreditních hodin schváleného kurzu, výzkumu a disertační práce nad rámec stupně MS:

  • Kurzy zaostřovacích polí (3 na plochu) * 9
  • Volitelný předmět * 6
  • Absolventský seminář 1
  • Doktorský výzkum (9000 nebo 9010) 23
  • Disertační práce (9300) 3

* Ve vybraných kurzech je požadováno minimálně 15 hodin kurzů 8000 nebo 9000.

Kurz

Doporučená nabídka kurzů je rozdělena do tří oblastí. Jednotlivé studijní programy budou rozvíjeny společně mezi studentem a jeho hlavním profesorem (viz Seznam kurzů s příklady kurzů v každé oblasti zaměření).

Inženýrské vzdělávání Core

Základní kurzy inženýrského vzdělávání poskytují pochopení krajiny této globálně propojené disciplíny. Individuální nabídka kurzů se zaměřuje na teorie učení a lidského rozvoje ve strojírenství; současná problematika inženýrské formace; a výzkumné a evaluační metody v kontextu inženýrského vzdělávání a praxe.

Metody sociálních a vzdělávacích dotazů

Kurzy výzkumných metod čerpají z široké nabídky kurzů napříč univerzitou v Gruzii, včetně vysoké školy pedagogické. V souladu s výzkumným projektem studenta mohou tyto kurzy zahrnovat nabídky v oblastech kvalitativních, kvantitativních nebo smíšených metod.

Aplikace a kontext

Výběr kurzu v oblasti Aplikace a Kontext vychází z široké škály nabídky absolventských kurzů v technických a netechnických oborech, které poskytují specifický obsah, teorii nebo metody na podporu a uznání vybrané výzkumné dráhy studentů.

Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

Understanding that 21st century engineers require more than technical knowledge, we equip students with an understanding of the social and economic impact of their work, the ability to communicate the ... Čtěte více

Understanding that 21st century engineers require more than technical knowledge, we equip students with an understanding of the social and economic impact of their work, the ability to communicate their ideas to a wide variety of people, the ability to work effectively in teams, and the skills to provide leadership in solving society’s grand challenges. Méně