Read the Official Description

Student by měl vypracovat uplatňovány a vysoce specializované znalosti a praktické dovednosti při pořízení, interpretace, chápání a uplatňování principů marketingového řízení. Prostřednictvím disertační práce, ve kterém kvalifikace vrcholí, kvalifikační studentem by prokázala, nezávislé a originální vědecké práce. Tato práce by představovalo rozhodl přispět ke znalosti a nahlédnutí do předmětu disciplíny, jakož i na poli výzkumu. Kvalifikační studenti by také zobrazovat pravomoc při uplatňování souvisejícího metodiky výzkumu a řádné písemné a / nebo ústní komunikace výzkumného procesu a nálezy. Student by měl být schopen uvažovat o jeho / jejích výzkumných rozhodnutí a aplikací, s cílem posoudit účinek této smlouvy ve celostního kontextu marketingového řízení.

Požadavky na přijetí

Student, který je držitelem kvalifikace pro magisterské studium v ​​Marketing Management s minimálně 65% nebo vyšší na úroveň VRK 8 nebo 9, může požádat o přijetí do této kvalifikace. Děkan Fakulty managementu může odmítnout studentský vstup do doktorského kvalifikaci, pokud toho názoru, že student má akademické zázemí je nedostatečné pro navrhovaných studií.

Kontaktní údaje

Název: Prof M Roberts-Lombard
Tel: 27 (0) 11 559 3031 / E-mail: mornayr@uj.ac.za

Program taught in:
Angličtina

See 70 more programs offered by University of Johannesburg »

This course is Campus based
Start Date
Ún. 2019
Duration
2 - 4 let
Kombinované
Denní studium
Deadline
By locations
By date
Start Date
Ún. 2019
End Date
Application deadline

Ún. 2019