PhD v oboru vzdělávání v oblasti výzkumu v oblasti pedagogických zdrojů a vzdělávací procesy ve školce a ve škole
University College of Southeast Norway
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Rauland, Norsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
PhD v Research školení v oblasti pedagogických zdrojů a vzdělávací procesy ve školce a ve škole
USN nabízí doktorát z Výzkumného školení v oblasti pedagogických zdrojů a procesů učení ve školce a ve škole. Program byl akreditován na podzim roku 2012.
Program:
- Být v čele znalostí o národní a mezinárodní výzkum v oblasti pedagogických zdrojů a jejich významu pro vzdělávací postupy a výstupy v mateřské škole, škola a vzdělávání učitelů
- Přispět k rozvoji teorie a znalosti týkající se odborné praxe ve školkách a školách
- Přispět k analýze, rozvoji a reformách zavedených postupů v oblasti pedagogické
profesionální ostření
Profil Program se skládá z pedagogiky a vědě textu. Pedagogické zdroje "se vztahuje k tradičním učebnic a jiných materiálů, které jsou využívány v oblasti vzdělávání, jakož i jiné typy zdrojů, jako jsou: rozhovorů a interakce; symboly a jazyk; formy vyjádření, jako je tanec, pohyb, film a hudbu; stejně jako vyučovací a hodnotící metody. Pojem učení má své kořeny v širokém socio-kulturní přístup, který se zaměřuje na individuální i kolektivní procesy učení a vztahy mezi kulturou, činnost a učení.
Program plán
Plán Program zkoumá tři oblasti:
- jak jsou výukové zdroje patří k činnostem, které probíhají v mateřské škole, škola a vzdělávání učitelů
- Jak jsou tyto učební prostředky využity a transformována prostřednictvím individuálních i kolektivních procesů učení
- vývoj, testování a analýza pedagogických zdrojů
Poptávka po lidi s působností na úrovni docenta se zvyšuje. To otevírá oba výukové a výzkumné pozice na vysokých školách a pozicích ve výzkumných ústavech.
Vedení rovněž vyžaduje zvýšení zaměstnanců s výzkumným způsobilosti vztahující se k mateřské školky, školy a vzdělávání učitelů.
Vstupné
Volná pracovní místa jsou inzerovány na našich webových stránkách. Vstupné vyžaduje magisterský stupeň, obvykle se stupněm B nebo lepší. Žadatelé s vnějším financování jsou přijímány průběžně. Žádosti budou zpracovány v nadcházejícím zasedání správní rady, obvykle do dvou až tří měsíců od jeho předložení.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Doktor filozofie ve výuce
- London, Spojené království
- Bologna, Itálie