PhD v řízení lidských zdrojů

Všeobecné informace

Popis programu

Program rozvíjí intelektuální a profesní dovednosti studenta. V doktorské práci by kvalifikující student prokázal nezávislou a originální vědeckou práci.

Tato práce by představovala výrazný příspěvek k poznání a vhledu do předmětové disciplíny i do oblasti výzkumu. Kvalifikující studenti by také projevili kompetence v aplikaci související metodologie výzkumu a správné písemné a / nebo ústní komunikaci výzkumného procesu a zjištění. Studenti by měli být schopni kriticky uvažovat o výzkumném procesu a zjištěních.

Požadavky na přijetí

Vhodný magisterský titul v širším oboru řízení lidských zdrojů a dokončení modulu metodologie výzkumu na úrovni Honours a / nebo Magisterských titulů s průměrnou známkou úspěšnosti 65% na magisterské úrovni. Tři až pět let praxe v oboru.

Omezení počtu studentů vyžadují výběrový proces sestávající z celodenního hodnotícího centra a psychometrických hodnocení. Modul alespoň vysokoškolské úrovně nebo vyšší ve statistických metodách nebo analytických technikách.

Kontaktní údaje

Jméno: Paní A Ferreira
Tel: 27 (0) 11 559 2079 / E-mail: amandaf@uj.ac.za

Datum registrace a zahájení

Registrace začíná v lednu a přednášky v únoru pro programy bakalářského i postgraduálního studia.

Všechny výzkumné programy pro magisterské a doktorské studium se mohou registrovat po celý rok.

Datum ukončení: Akademie začíná v lednu a končí v prosinci. Termín programu je určen dobou trvání programu.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Čtěte více

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Méně