PhD v logistickém managementu

Všeobecné informace

Popis programu

Student by měl rozvíjet intelektuální a specializované kompetence a praktické dovednosti při získávání, interpretaci, porozumění, analýze a aplikaci principů řízení logistiky. Student by měl rozvíjet dovednosti v oblasti výzkumu, psaní a tvůrčího myšlení v oblasti řízení logistiky. Student by měl být schopen přijímat strategická rozhodnutí v souvislosti s logistickou organizací nebo logistickou funkcí společnosti a analyzovat a hodnotit jakékoli interní nebo externí rozhodnutí ovlivňující logistické funkce a / nebo profese. Student by měl být rovněž schopen uvažovat o svých manažerských rozhodnutích a aplikacích analyzovat a posoudit jejich dopad v holistickém kontextu řízení logistiky. Práce by měla představovat reflexi znalostí a vhled do oblasti řízení logistiky.

Požadavky na přijetí

Studentský přístup bude poskytnut studentovi, který má vysokoškolské vzdělání v oboru Logistika Management na NQF úrovně 8 nebo 9. Děkan Fakulty managementu může studentovi odmítnout přijetí k doktorské kvalifikaci, pokud je toho názoru, že akademické vzdělání studenta je nedostatečné.

Kontaktní údaje

Jméno: Paní R Ramsaroopová
Tel: 27 (0) 11 559 4979 / E-mail: rramsaroop@uj.ac.za

Datum registrace a zahájení

Registrace začíná v lednu a přednášky v únoru pro programy bakalářského i postgraduálního studia.

Všechny výzkumné programy pro magisterské a doktorské studium se mohou registrovat po celý rok.

Datum ukončení: Akademie začíná v lednu a končí v prosinci. Termín programu je určen dobou trvání programu.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Čtěte více

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Méně