PhD v marketingovém řízení

Všeobecné informace

Popis programu

Student by měl rozvíjet aplikované a vysoce specializované kompetence a praktické dovednosti při získávání, interpretaci, porozumění a aplikaci principů marketingového managementu. Prostřednictvím disertační práce, v níž kvalifikace kulminuje, by kvalifikující student prokázal nezávislou a originální vědeckou práci. Diplomová práce by představovala rozhodující příspěvek k poznání předmětové disciplíny i oblasti výzkumu. Kvalifikující studenti by také projevili kompetence v aplikaci související metodologie výzkumu a správné písemné a / nebo ústní komunikaci výzkumného procesu a zjištění. Student by měl být schopen uvažovat o svých výzkumných rozhodnutích a aplikacích, posoudit jejich dopad v holistickém kontextu marketingového řízení.

Požadavky na přijetí

Student, který je držitelem magisterské kvalifikace v oblasti marketingového managementu s minimálně 65% nebo vyšší na NQF úrovně 8 nebo 9, může požádat o přijetí k této kvalifikaci. Děkan Fakulty managementu může odmítnout přijetí studenta k doktorské kvalifikaci, je-li toho názoru, že jeho akademické zázemí není pro navrhované studium dostatečné.

Kontaktní údaje

Jméno: Prof M. Roberts-Lombard
Tel: 27 (0) 11 559 3031 / E-mail: mornayr@uj.ac.za

Datum registrace a zahájení

Registrace začíná v lednu a přednášky v únoru pro programy bakalářského i postgraduálního studia.

Všechny výzkumné programy pro magisterské a doktorské studium se mohou registrovat po celý rok.

Datum ukončení: Akademie začíná v lednu a končí v prosinci. Termín programu je určen dobou trvání programu.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Čtěte více

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Méně