PhD v marketingu

Všeobecné informace

Popis programu

marketing

Ph.D. Program navazuje na silnou tradici intenzivního výzkumu severoamerického modelu. Je navržen tak, aby studentům umožnil získat hluboké znalosti managementu obecně, rozvíjet koncentraci ve specializovaném oboru a poskytnout studentům příležitosti k provedení významného originálního výzkumu ve zvolené oblasti. Ph.D. studentům je nabízeno intenzivní a cílené školení v oblasti výzkumu a výjimečné možnosti spolupráce s fakultou, aby je připravili na budoucí kariéru ve výuce nebo výzkumu. Zdůrazňuje rozvoj sofistikovaných, nejmodernějších výzkumných dovedností, které pomáhají při vytváření nových znalostí ve vybrané oblasti alt = "marketingu: chování spotřebitele, které je založeno hlavně na psychologii, a kvantitativní modelování, které je do značné míry založeno na o ekonomických a statistických teoriích.

Držitelé jiných než MPhil mohou být přijímáni prostřednictvím integrovaného MPhil a Ph.D. programové studijní schéma.

Program nabízí Katedra marketingu s následujícími výzkumnými zaměřeními:

Vědci výzkumu

Mezi oblasti výzkumu patří zpracování spotřebitelských informací, rozhodování spotřebitelů, nevědomé vlivy na chování, afekt a emoce, obrazová a vizuální pozornost, postoje a přesvědčování, cíle a samoregulace spotřebitele, sociální identita a sebeúcta spotřebitele, mezikulturní výzkum, laické přesvědčení, psychologie potravin a alt = "marketing, terénní experimenty, empirické modely spotřebitelů a firem, sledování očí a prostorové modelování, modely výběru, empirické modely založené na teorii, bayesovská analýza dat, informační ekonomie, maloobchod a alt = „marketingová strategie, informace a smlouva, mediální strategie, online alt =" marketing, sociální média a online alt = "marketing, reklama, ceny, udržitelnost, strojové učení, obchodní analytika, zpracování přirozeného jazyka a kauzální inference.

economics

Požadavky na přijetí

Aby se uchazeči kvalifikovali pro přijetí, musí splňovat všechny následující požadavky. Vstup je selektivní a splnění těchto minimálních požadavků nezaručuje vstup.

i. Obecné požadavky na přijetí univerzity

  • Žadatelé, kteří se ucházejí o přijetí do doktorského studijního programu, by měli mít získanou bakalářskou hodnost s prokázanou vynikající výkonností od uznávané instituce; nebo předložili důkazy o uspokojivé práci na postgraduální úrovni na plný úvazek po dobu nejméně jednoho roku nebo na částečný úvazek po dobu nejméně dvou let.

ii. Požadavky na přijetí anglického jazyka

Uchazeči musí splňovat požadavky anglického jazyka s jedním z následujících úspěchů v oboru:

  • TOEFL-iBT: 80 *
  • TOEFL-pBT: 550
  • TOEFL-Revidovaný papírový test: 60 (celkové skóre v sekci Čtení, poslech a psaní)
  • IELTS (akademický modul): Celkové skóre: 6,5 a Všechny dílčí skóre: 5,5

* označuje celkové skóre v jediném pokusu

Uchazeči nejsou povinni předložit skóre TOEFL nebo IELTS, pokud:

  • jejich prvním jazykem je angličtina nebo
  • získali bakalářský titul (nebo jeho ekvivalent) od instituce, kde bylo vyučovacím jazykem angličtina.

iii. Požadavky na přijetí specifické pro program

  • Uspokojivé skóre v GMAT nebo GRE

Více informací o programu naleznete na pg.ust.hk/programs

Poslední aktualizace Říj 2020

Informace o škole

Situated at the heart of Asia, the Hong Kong University of Science and Technology (HKUST) is a young and distinguished research university in Hong Kong. Ranked No. 27 in the World in the QS World Univ ... Čtěte více

Situated at the heart of Asia, the Hong Kong University of Science and Technology (HKUST) is a young and distinguished research university in Hong Kong. Ranked No. 27 in the World in the QS World University Rankings (2020), HKUST offers a wide selection of research postgraduate studies in Science, Engineering, Business and Management, Humanities and Social Science, Environmental Studies, and Public Policy leading to the Master of Philosophy (MPhil) and the Doctor of Philosophy (Ph.D.) degrees. All programs are taught in English. Méně