PhD v marketingu
The Hong Kong University of Science and Technology
Klíčová informace
Umístění kampusu
Hong Kong, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 6 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
HKD 42 100 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za rok
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Ph.D. Program navazuje na silnou tradici intenzivního výzkumu severoamerického modelu. Je navržen tak, aby studentům umožnil získat hluboké znalosti managementu obecně, rozvíjet koncentraci ve specializovaném oboru a poskytnout studentům příležitosti k provedení významného originálního výzkumu ve zvolené oblasti. Ph.D. studentům je nabízeno intenzivní a cílené školení v oblasti výzkumu a výjimečné možnosti spolupráce s fakultou, aby je připravili na budoucí kariéru ve výuce nebo výzkumu. Zdůrazňuje rozvoj sofistikovaných, nejmodernějších výzkumných dovedností, které pomáhají při vytváření nových znalostí ve vybrané oblasti alt = "marketingu: chování spotřebitele, které je založeno hlavně na psychologii, a kvantitativní modelování, které je do značné míry založeno na o ekonomických a statistických teoriích.
Držitelé jiných než MPhil mohou být přijímáni prostřednictvím integrovaného MPhil a Ph.D. programové studijní schéma.
Program nabízí Katedra marketingu s následujícími výzkumnými zaměřeními:
Vědci výzkumu
Mezi oblasti výzkumu patří zpracování spotřebitelských informací, rozhodování spotřebitelů, nevědomé vlivy na chování, afekt a emoce, obrazová a vizuální pozornost, postoje a přesvědčování, cíle a samoregulace spotřebitele, sociální identita a sebeúcta spotřebitele, mezikulturní výzkum, laické přesvědčení, psychologie potravin a alt = "marketing, terénní experimenty, empirické modely spotřebitelů a firem, sledování očí a prostorové modelování, modely výběru, empirické modely založené na teorii, bayesovská analýza dat, informační ekonomie, maloobchod a alt = „marketingová strategie, informace a smlouva, mediální strategie, online alt =" marketing, sociální média a online alt = "marketing, reklama, ceny, udržitelnost, strojové učení, obchodní analytika, zpracování přirozeného jazyka a kauzální inference.
Požadavky na přijetí
Aby se uchazeči kvalifikovali pro přijetí, musí splňovat všechny následující požadavky. Vstup je selektivní a splnění těchto minimálních požadavků nezaručuje vstup.
i. Obecné požadavky na přijetí univerzity
- Žadatelé, kteří se ucházejí o přijetí do doktorského studijního programu, by měli mít získanou bakalářskou hodnost s prokázanou vynikající výkonností od uznávané instituce; nebo předložili důkazy o uspokojivé práci na postgraduální úrovni na plný úvazek po dobu nejméně jednoho roku nebo na částečný úvazek po dobu nejméně dvou let.
ii. Požadavky na přijetí anglického jazyka
Uchazeči musí splňovat požadavky anglického jazyka s jedním z následujících úspěchů v oboru:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- TOEFL-Revidovaný papírový test: 60 (celkové skóre v sekci Čtení, poslech a psaní)
- IELTS (akademický modul): Celkové skóre: 6,5 a Všechny dílčí skóre: 5,5
* označuje celkové skóre v jediném pokusu
Uchazeči nejsou povinni předložit skóre TOEFL nebo IELTS, pokud:
- jejich prvním jazykem je angličtina nebo
- získali bakalářský titul (nebo jeho ekvivalent) od instituce, kde bylo vyučovacím jazykem angličtina.
iii. Požadavky na přijetí specifické pro program
- Uspokojivé skóre v GMAT nebo GRE
Více informací o programu naleznete na pg.ust.hk/programs
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Doctorate in Marketing and Strategy (Taught in English)
- Aveiro, Portugalsko
Doktorský program v managementu
- Toulouse, Francie
Marketing and Strategy (Research)
- Cardiff, Spojené království