PhD v marketingu

The Hong Kong University of Science and Technology

Popis programu

Read the Official Description

PhD v marketingu

The Hong Kong University of Science and Technology

marketing

Oddělení marketingu se neustále usiluje o dosažení excelence ve výzkumu. Členové fakulty jsou proslulí vysokou kvalitou výzkumu a často publikují svou práci v mezinárodních časopisech marketingových časopisech, jako je Journal of Marketing Research (JMR), Journal of Consumer Research (JCR) a marketingové vědy (MS). Oddělení marketingu se řadí mezi 10 nejlepších světových společností z hlediska počtu článků publikovaných v JMR, JCR a MS od roku 2003-2013.

Cílem Ph.D. je rozvíjet vynikající učence, kteří se stanou aktivními přispěvateli k marketingovým znalostem a budou pokračovat v zajišťování akademických prací na špičkových mezinárodních univerzitách. V souladu s tímto duchem několik našich studentů publikovalo články v nejvyšších výzkumných časopisech, Jeden z posledních absolventů byl vybrán pro Program pro mladé učence Institutu marketingových věd, což je jedna z nejvyšších ocenění, kterou může mladý vědecký pracovník v oboru získat.

Fakulta je vysoce oddaná Ph.D. program a poskytuje studentům stimulační intelektuální prostředí, které jim umožní stát se vynikajícími výzkumníky. Dostanou přísné školení v teorii a metodách různých podpoložek alter = "marketingu, jako je spotřebitelské chování a alt =" marketingové modely. Nejmodernější kurzy jsou nabízeny v tématech, jako je zpracování informací, teorie behaviorálních her, experimentální návrhy, úsudek a rozhodování, modelování výběru a analytické studium, učinit doktorát náročný, ale také odměňující studijní program.

Kromě získání hlubokých znalostí získají studenti praktické zkušenosti z výzkumného procesu od počátečních fází programu prostřednictvím mentorské schémy. Dobře vybavená laboratoř chování a mnoho příležitostí pro výzkumnou spolupráci s členy fakulty přispívají k učení. Kromě toho mají studenti prospěch ze dvou výzkumných center umístěných v oddělení marketingu - Centra experimentálního podnikového výzkumu a Centra marketingu a distribuce. Tato centra usnadňují získávání a šíření dalších znalostí z oblasti marketingu a často hostí hostované renomované reproduktory z celého světa.

Vědci výzkumu

Výzkumné oblasti zahrnují: zpracování spotřebitelských informací, rozhodování spotřebitelů, nevědomé vlivy na chování, vlivy a emoce, zobrazování a vizuální pozornost, postoje a přesvědčování, cíle a spotřebitelská samoregulace, sociální identita a spotřebitelská sebeúcta, kulturní výzkum, empirické modely spotřebitelů a firem, oční sledování a prostorové modelování, výběrové modely, teorie založené empirické modely, Bayesovská analýza dat, ekonomika informací, maloobchodní prodej a alt = "marketingová strategie, informace a smlouvy, mediální strategie, online alt = "marketing, sociální média a online alt =" marketing, reklama, tvorba cen a udržitelnost.

economics

Požadavky na přijetí

i. Obecné požadavky na přijetí

Žadatelé, kteří se ucházejí o přijetí na magisterský titul, by měli mít:

  • získal bakalářský titul z uznávané instituce nebo schválenou rovnocennou kvalifikaci;

ii. Požadavky na přijetí anglického jazyka

Musíte splňovat požadavky anglického jazyka s jedním z následujících dovedností *:

  • TOEFL-iBT 80
  • TOEFL-pBT 550
  • TOEFL revidovaný zkušební test 60 (celkové skóre pro čtení, poslech a psaní)
  • IELTS (akademický modul)
    • Pro 2019/20 Vstupné: Celkové skóre: 6,5 a Všechny dílčí skóre: 5,5
    • Pro rok 2018/19 Vstupné: Celkové skóre: 6,0 a Všechny dílčí skóre: 5,5

* Pokud je váš první jazyk angličtina a vaše bakalářská nebo ekvivalentní kvalifikace byla udělena institucí, ve které byla výuka angličtiny, nebudete-li splňovat výše uvedené požadavky anglického jazyka.

iii. Požadavky na přijetí specifické pro program

Žadatelé by měli dostat uspokojivé skóre v GMAT nebo GRE, vedle výše uvedených bodů i) a ii)

Termín podání žádosti:

Další aplikace bude zahájena počátkem září roku 2018. Podrobnosti naleznete zde .

This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace August 12, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
3 - 6 let
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
42,100 HKD
za rok
Locations
Hongkong - Hong Kong
Datum začátku : Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Please visit here for details.
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Hongkong - Hong Kong
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Please visit here for details.
Datum ukončení Kontaktuj školu