PhD v námořních záležitostech

Všeobecné informace

Popis programu

V první fázi doktorského studia uchazeči dokončí program metodologie výzkumu a rozvinou své výzkumné návrhy. Na konci tohoto počátečního období se koná první progresivní seminář, na kterém každý z kandidátů předloží své výzkumné návrhy.

V průběhu doktorského studijního programu se konají další progresivní semináře, kde uchazeči prezentují svoji dosavadní práci a své výzkumné plány na příštích dvanáct měsíců. Po každém semináři se Rada progresi schází a zvažuje pokrok kandidáta. Na tomto zasedání správní rady se přijímá rozhodnutí, zda má kandidát povolit postup do další fáze výzkumu.

Obhajobu každé disertační práce hodnotí speciálně ustavený výbor, který zahrnuje alespoň jednoho vysokého a dobře uznávaného externího odborníka v příslušné oblasti, od zavedené organizace.

Zápis uchazeče lze kdykoli ukončit, pokud jeho pokrok není považován za uspokojivý.

130827__DSC2378.jpg

© Malmö University

Pokročilé stojící

Kandidát, který absolvoval část doktorského studia jinde, se může převést do programu WMU s pokročilým hodnocením. Jejich doba zápisu na WMU bude lišit v závislosti na množství již provedených výzkumů, ale minimální přípustné období zápisu musí zahrnovat alespoň dva progresivní semináře a disertační práci (140 EC). Kandidát s pokročilým postavením proto musí být registrován po dobu nejméně 12 měsíců.

Žádost o přijetí

Všichni uchazeči musí vyplnit své přihlášky online prostřednictvím webových stránek WMU a připojit podrobný návrh výzkumu, který stanoví cíle a metodiku jejich výzkumu. Kromě toho by měli uspořádat dva dopisy s akademickým odkazem od lidí, kteří jsou obeznámeni s jejich vhodností pro doktorský výzkum. Musí být nahrány ověřené kopie přepisů a osvědčení (včetně výsledků mezinárodně uznávané zkoušky anglického jazyka) podporující kvalifikace uvedené ve formuláři.

Jakmile akademicky zúčtovaný kandidát zaplatil první splátku poplatku, může být zápis dokončen. V tomto okamžiku obdrží každý uchazeč formulář lékařské zprávy, který musí být vrácen univerzitě, spolu s formálním prohlášením, že uchazeč akceptuje podmínky svého zápisu.

Vstupní požadavky

Přijímací komise bude posuzovat pouze ty uchazeče, kteří splňují minimální všeobecné vstupní požadavky, kterými jsou:

  • Magisterský titul s dizertační prací v příslušné disciplíně nebo s rovnocennou univerzitní kvalifikací
  • Kompetence v anglickém jazyce, prokázaná mezinárodně uznávanou standardní zkouškou
  • Počítačová kompetence.

Rada pro výběr uchazečů vybere pouze nejkvalifikovanější uchazeče, přičemž vezme v úvahu všechny jejich kvalifikace a úspěchy. Rada pro přijímání může v rámci přijímacího řízení požadovat, aby se uchazeči zúčastnili pohovoru, ať už v areálu nebo prostřednictvím vzdáleného videa.

Testy angličtiny

Žadatelé musí nabídnout jeden z následujících testů anglického jazyka:

Test angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL)

  • 96+ v internetovém testu.
  • 590+ v papírové zkoušce.
  • Kód instituce TOEFL WMU je 9198.

Mezinárodní systém pro testování anglického jazyka (IELTS)

  • Pásmo 7,0 nebo vyšší.

Cambridge vyšetření

  • Cambridge Proficiency Examination ve třídě A nebo B.

GCE O-level nebo ekvivalent

  • Dobrá známka

130826_043_WMU_Fotograf_Leo_Erdfelt_181104-DSC_1046_HIGH.jpg

© Malmö University

Hlavní oblasti výzkumu

Většina doktorských výzkumů spadá do jednoho z následujících témat, ale program WMU také nabízí vynikající příležitosti pro interdisciplinární projekty, což doktorandům umožňuje sledovat jejich vlastní zájmy a zvláštní zájmy jejich organizace.

Mořský environmentální výzkum (skupina MER)

Tato oblast výzkumu se zabývá otázkami environmentálního řízení v pobřežních a oceánských oblastech, zejména těch, které se týkají námořních odvětví, jako je lodní doprava. Do této oblasti výzkumu rovněž spadají interdisciplinární otázky týkající se oceánografie, znečištění a řízení založeného na ekosystémech. Nedávné projekty zahrnují otázky nakládání s balastovou vodou, včetně invazivních druhů; PSSA; plánování pro případ úniku ropy; mořští savci a lodní doprava; změna klimatu a integrované pobřežní a oceánské řízení.

Námořní správa: právo, politika a bezpečnost

Tato oblast výzkumu zahrnuje legislativní, regulační a donucovací úlohy vlád a správ v souvislosti se specifickými problémy, kterým čelí námořní průmysl. Patří sem bezpečnost, mořské právo, práva námořníka, pracovní právo a politika v námořní oblasti, právo na ochranu životního prostředí v moři a další otázky ve veřejné nebo soukromé sféře s přímým dopadem na vývoj námořního práva a politiky. Nedávné výzkumné projekty zahrnují srovnávací analýzy Rotterdamských pravidel a kritické zhodnocení mezinárodního právního rámce pro pirátství a jiné nezákonné činy na moři.

Námořní vzdělávání a odborná příprava, lidský a organizační rozvoj (skupina METHOD)

Tato oblast výzkumu nabízí příležitost přispět k interdisciplinárnímu diskurzu a praxi, které se týkají optimálního rozvoje a dobrých životních podmínek lidských zdrojů v kontextu námořních organizací a států. Zaměřují se mimo jiné na systémy tržního zacházení, jejich právní, správní, operační rámce a jejich politické základy; řízení a rozvoj lidských zdrojů v námořním kontextu; organizační kultura, učení a rozvoj; interní a vnitropodnikové řízení znalostí; otázky rozmanitosti a komunikace; úloha technologie při zprostředkování výsledků předchozích kontaktních míst.

Skupina pro výzkum námořní energie (skupina MarEner)

Práce této skupiny, jejímž cílem je poskytnout řešení, která pomohou mezinárodnímu námořnímu společenství dosáhnout udržitelného a nízkouhlíkového průmyslu, jsou základem energetického řízení a účinnosti, obnovitelné energie a technologických inovací. Výzkum skupiny se zaměřuje na základní pochopení energie a uplatňování tohoto porozumění napříč poli od lodí po přístavy a od pobřežních struktur po loděnice, aby se zajistilo nákladově efektivní, bezpečné a šetrné k životnímu prostředí využívání zdrojů.

Námořní riziko a bezpečnost systému (skupina MaRiSa)

Tato výzkumná skupina se specializuje na vývoj multidisciplinárních výzkumných přístupů v oblasti řízení a řízení námořních rizik se zvláštním zaměřením na námořní bezpečnost a otázky související s člověkem. Uvažuje se také o technickém vývoji, jako je koncept elektronické navigace nebo použití simulace k posouzení námořního rizika. Skupina byla velmi aktivní po dlouhou dobu v celé řadě projektů financovaných EU, včetně MarNIS, ADOPTMAN, IMPACT a bezpečnosti týmů, jakož i dalších projektů, jako je ProGreenShipOperation a výzkum SAR pro osobní lodě.

Politika a řízení v oblasti oceánu

Tato oblast výzkumu nabízí příležitosti, jak přispět k úplnému porozumění propojenému globálnímu sociálně-ekologickému pobřežnímu a oceánskému systému a podpořit dosažení mezinárodních cílů v oblasti udržitelné správy oceánů a odpovědné obchodní praxe v oceánu. Oblasti výzkumu zahrnují mimo jiné: porozumění měnícím se pobřežním a oceánským ekosystémům; zkoumání modré ekonomiky a udržitelných obchodních praktik v oceánu; zkoumání regionálních sociálních a ekonomických trendů a jejich dopadů na zdraví a udržitelnost oceánů; analýzu řízení a účinnosti mořských chráněných oblastí; přispívání k integrovaným strategiím pobřežní obrany; podpora přizpůsobení se změně klimatu; a posunutí mezinárodního právního rámce pro oceán.

Doprava a správa přístavů

Tato výzkumná oblast zkoumá všechny oblasti lodní dopravy a správy přístavů a nabízí šanci provést hloubkové vyšetřování v oblastech námořní ekonomiky, provozu a řízení lodí nebo přístavů a námořní a přístavní politiky, jakož i v souvisejících oblastech logistika, financování lodí, manipulace s nákladem a správa přístavu.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

The University was established in 1983 by the International Maritime Organization (IMO) to increase the number of highly qualified specialist maritime personnel in countries across the world.

The University was established in 1983 by the International Maritime Organization (IMO) to increase the number of highly qualified specialist maritime personnel in countries across the world. Méně