Read the Official Description

Doktorát v Corporate Communication je navržen tak, aby rozvíjel vysoce specializované a hluboké teoretické, odborné a výzkumné dovednosti v rámci oborů Corporate Communications and Communication. Cílem této kvalifikace je usnadnit profesní zapojení do vysoce specializovaných a nepředvídatelných komunikačních kontextů a získat schopnost reagovat na abstraktní problémy, které rozšiřují a redefinují existující komunikační znalosti.

Umožňuje také komplexní ovládání pokročilé metodologie komunikačního výzkumu, která by měla vést k významnému a originálnímu příspěvku k disciplíně podnikové komunikace, jakož ik schopnosti zapojit se do kritického dialogu.

Požadavky na přijetí

Je požadován magisterský titul v komunikaci s minimálním průměrem 65%. Obecná pravidla týkající se doby trvání magisterského studijního programu je rovněž použitelná v tomto případě. Uzávěrka přihlášek pro tento titul je 31. října předchozího roku pro první semestr a 30. dubna téhož roku pro druhý semestr.

Kontaktní údaje

Jméno: Prof Sonja Verwey
Tel: 011 559 4070 / E-mail: sverwey@uj.ac.za

Program taught in:
Angličtina

See 70 more programs offered by University of Johannesburg »

Last updated June 14, 2018
This course is Campus based
Start Date
Ún. 2019
Duration
3 let
Denní studium
Deadline
By locations
By date
Start Date
Ún. 2019
End Date
Application deadline

Ún. 2019