PhD v psychologickém vývoji, učení a zdraví
Universidade Santiago de Compostela
Klíčová informace
Umístění kampusu
Santiago de Compostela, Španělsko
Jazyky
Španělština, Galicijský
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 200 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento doktorský program má interuniversity v přírodě a zahrnuje výzkumné pracovníky z univerzit v A Coruña a Santiago de Compostela. Do jejich týmů jsou také integrováni vědci z univerzit v Barceloně, Oviedu a Valencii a Matia Gerontologického institutu (INGEMA).
Program vítá více než 30 výzkumných pracovníků a je strukturován do dvou linií výzkumu:
- Řádek A „Výzkum v oblasti vývojové a pedagogické psychologie“
- Řádek B „Psychologie zdraví“
Základním cílem programu je rozvíjet vyšetřovací kompetence v oblastech souvisejících se dvěma liniemi výzkumu, které jsou navrhovány, a týmy, které je tvoří (tj. Správa databází a kontrola dokumentů, plánování a implementace experimentálních návrhů, psychologické hodnocení a informace shromažďování, kvalitativní a kvantitativní analýza dat, psaní a obhajoba vědeckých zpráv a multidisciplinární týmová práce v národních a mezinárodních skupinách).
Linka A sdružuje pět výzkumných týmů, které svou výzkumnou činnost zaměřují na:
- Osvojování a hodnocení jazyka a intervence v jejich poruchách
- Zlepšení procesů učení, hodnocení jejich obtíží a psychologické zásahy do konkrétních vzdělávacích potřeb, které z nich vyplývají
- Faktory, které podmiňují psychosociální vývoj a akademické výsledky v rozvíjející se dospělosti nebo mládí, a prevence nerovnováhy v tomto období
- Hodnocení a intervence v kognitivních a funkčních poruchách stárnutí a demencí, zejména Alzheimerovy choroby.
Řádek B je tvořen výzkumnými pracovníky z oblastí znalostí Metodologie věd o chování; Osobnost, hodnocení a psychologická léčba; Psychobiologie; Základní psychologie; a sociální psychologie. Tito vědci rozvíjejí svou činnost mimo jiné v oblasti sociálních pohybů, neuropsychologických účinků toxinů, analýzy sociálních pohybů a rizikového chování, psychologie prostředí a rodinné terapie.
oblasti výzkumu
- Psychosociální vývoj a akademický výkon v nastupující dospělosti
- Vývoj jazyka: osvojování a poruchy
- Psychologický výzkum stárnutí a demence
- Výzkum akademického učení a jeho obtíží ve vzdělávacích kontextech
- Potíže s učením a specifické vzdělávací potřeby
- Psychologie zdraví
Galerie
Ideální studenti
Kandidáti, kteří mají být přijati do programu, budou mít přednostní přístup, pokud složí alespoň 60 ECTS v jednom z následujících magisterských stupňů:
- Magisterský titul z gerontologie (meziuniverzitní: UdC, USC)
- Magisterský titul v oboru inovace, poradenství a hodnocení vzdělávání (UdC)
- Magisterský titul v oboru intervence v oblasti zdravotního postižení a závislosti (UdC)
- Oficiální magisterský titul v pokročilém studiu jazyka, komunikace a jejich patologií (meziuniverzitní: UdC, USC, USAL).
- Magisterský titul v povinném sekundárním vzdělávání a maturitní výuce, odborném výcviku a výuce jazyků (UdC/USC).
- Magisterský titul v oboru aplikovaná psychologie (UdC)
- Magisterský titul z psychogerontologie (meziuniverzitní: USC, UV, USAL, UB).
- Magisterský titul v oboru intervence v psychologickém vývoji a učení (USC).
Studenti s titulem DEA získaným prostřednictvím zaniklých nebo mizejících programů spojených s katedrami vývojové a pedagogické psychologie (USC a UdC) a psychologie UdC budou mít také přednost pro přístup k programu.
Pokud jde o úroveň požadovaných jazykových znalostí, UdC i USC stanoví, že studenti musí mít úroveň znalostí angličtiny B1 akreditovanou dokumentací ve vztahu ke Společnému evropskému referenčnímu rámci pro jazyky. Pro studenty, kteří v rámci PD absolvují pobyty ve výzkumných centrech v zahraničí, jsou stanoveny tyto úrovně znalostí:
- Francouzština nebo angličtina: Minimální úroveň B2.
- Němčina Minimální úroveň B1.
- Italština: Minimální úroveň A2.
- Portugalština: nejsou vyžadovány žádné jazykové požadavky.
Požadovaná úroveň jazykových znalostí může být akreditována po výzkumném pobytu do 1 roku.
Zahraniční studenti:
Absolventi k němu budou mít přístup podle zahraničních vzdělávacích systémů bez nutnosti schválení po ověření ze strany univerzity, že akredituje úroveň školení ekvivalentní oficiálnímu španělskému univerzitnímu magisterskému titulu a že opravňuje zemi vydávající titul k přístupu. k doktorandskému studiu. Toto přijetí v žádném případě neznamená homologaci předchozího titulu, jehož držitelem je zájemce, ani jeho uznání pro jiné účely, než je přístup k doktorskému vzdělání.
Přijímací řízení
Osnovy
školící činnost
- Správa databází a elektronických dokumentačních zdrojů (USC) E3111A01
- Kurzy školení uživatelů (UDC) E3111A02
- Veřejná prezentace přehledové práce o stavu techniky ve výzkumném tématu E3111A03
- Příprava a prezentace ústní vědecké komunikace a/nebo posteru na národním nebo mezinárodním vědeckém setkání s tématy souvisejícími s tématem výzkumu E3111A04
- Příprava a prezentace ústní vědecké komunikace na mezinárodním vědeckém setkání s tématy souvisejícími s výzkumným tématem E3111A05
- Veřejná prezentace pokroku ve výzkumné práci E3111A06
- Pobyty v národních nebo zahraničních výzkumných centrech s prestižními výzkumníky ve zvoleném výzkumném oboru E3111A07
- Příprava a akceptace vědeckých článků v publikacích s dopadem JCR E3111A08
Tréninkové doplňky
- Výzkumné návrhy aplikované na psychologii zdraví P2151201
- Modely vícerozměrné analýzy dat aplikované na psychologii zdraví P2151202
- Stárnutí a osobní a emoční rozvoj P2171101
- Stárnutí a sociální rozvoj P2171102
- Kognitivní změny při normálním a patologickém stárnutí P2171103
- Psychobiologické základy normálního a patologického stárnutí P2171104
- Funkční a kognitivní hodnocení a intervence P2171105
- Hodnocení a klinická intervence u duševních poruch stárnutí P2171106
- Neuropsychologické vyšetření a intervence u demence a jiných poruch P2171107
- Psychosociální a edukační hodnocení a intervence P2171108
- Bioetika a deontologie P2171202
- Kvantitativní a kvalitativní metodiky v psychogerontologickém výzkumu P2171204
- Metody a návrhy ve výzkumu jazyka P3321101
- Analýza praktických případů prostřednictvím statistického balíčku P3321102
CAPD posoudí vhodnost školení uchazečů, kteří prokáží získání alespoň 60 ECTS v jiném oficiálním magisterském stupni, pokud se po přednostním přijetí studentů uvolní místa. CAPD bude analyzovat tréninkový profil doktorandů s přihlédnutím k jejich pregraduální a postgraduální přípravě a na základě výzkumné linie, do které se zapíší, stanoví specifické tréninkové doplňky (CF), které musí doktorand absolvovat. dostupnou nabídku.
Doplňky školení budou vytvořeny pro každého doktoranda s přihlédnutím ke třem základním oblastem školení: Výzkumné návrhy a metody, Analýza dat a Správa databáze a příprava vědeckých zpráv.
Výsledek programu
Základním cílem programu je rozvíjet výzkumné dovednosti v oblastech souvisejících se dvěma navrženými liniemi výzkumu a týmy, které je tvoří (tj. sběr informací, kvalitativní a kvantitativní analýza dat, psaní a obhajoba vědeckých zpráv a multidisciplinární týmová práce v národních a mezinárodních skupinách).
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Ed.D Venkovské vzdělávání, výuka a učení
- Livingston, Spojené státy americké