PhD ve správě médií

University of Tehran, Kish International Campus

Popis programu

Read the Official Description

PhD ve správě médií

University of Tehran, Kish International Campus

Úvod

Doktor doktorské filozofie (PhD) v mediálním managementu poskytne rámec, zaměření a disciplínu nezbytnou k provedení spekulativního šetření v oblasti médií a komunikace. Tento program je ideální pro každého, kdo je nadšený možností pracovat v rychle se rozvíjejícím mediálním a zábavním průmyslu. Titul Media Management poskytuje pevný základ v nejnovějších koncepcích a postupech pro správu tradičních a vznikajících mediálních platforem. Nové technologie médií nepřetržitě vedou k rozsáhlému vývoji produktů, a tím k novým nabídkám, novým distribučním kanálům, efektivnějším nástrojům marketingového řízení, více příležitostem pro tržní a marketingovou komunikaci, většímu zapojení zákazníků do těchto činností a novému chování zákazníků.

Prostřednictvím výzkumu, kritické analýzy se studenti naučí osvědčené postupy pro odpovědné a inovativní vedení ve všech oblastech správy médií: produkce, mediální ekonomika a finance, marketing, distribuce a vývoj nových technologií.

PhD Curriculum

Doktorát správy médií vyžaduje dokončení 36 kreditů, soubor základních kurzů (8 kreditů), 12 kreditů z odborných předmětů a doktorské práce (16 kreditů). Hlavní důraz je kladen na úspěšné dokončení původního a nezávislého výzkumného projektu napsaného a obhájeného jako dizertační práce.

Komplexní zkouška

Komplexní zkouška by měla být provedena nejvýše na konci čtvrtého semestru a vyžaduje se před tím, než student může obhájit návrh PhD. Studenti budou mít dvě šance na složení PhD Comprehensive Exam. Pokud studenti obdrží hodnocení "neuspokojivého" při prvním pokusu o komplexní zkoušku, může student jednou kvalifikovat znovu. Druhá porucha způsobí ukončení programu. Komplexní zkouška je navržena tak, aby zajistila, že student začne brzy získávat zkušenosti z výzkumu; zajišťuje také, že má student možnost provádět výzkum na úrovni doktorského studia.

Návrh PhD

Návrh PhD musí obsahovat specifické cíle, návrh výzkumu a metody a navrhovanou práci a časovou osu. Navíc návrh musí obsahovat také bibliografii a jako přílohy jakékoli publikace / doplňkové materiály. Student musí obhájit návrh své práce na svůj výbor v ústní zkoušce.

Teze

Student by měl v prvním roce svého studia v doktorském studijním programu, který schválil výbor fakulty, zvolit poradce pro práci (a jednoho nebo dva spoluřešitelé, pokud je to požadováno). Ve druhém roce by měl výbor pro práci, navržený poradcem vedle návrhu PhD, předat ke schválení. Výbor práce by měl sestávat z nejméně pěti členů fakulty. Dva členové dizertační komise by měli být z jiných vysokých škol na úrovni docenti. Nejpozději do konce 5. semestru musí student předložit a obhájit písemný doktorský návrh.

Výzkumný pokrok

Student se očekává, že se alespoň jednou ročně setká s jeho pracovním výborem, aby přezkoumal pokrok v oblasti výzkumu. Na začátku každého univerzitního kalendářního roku musí každý student a studentský poradce předložit hodnocení hodnocení pokroku studenta, přičemž uvede výsledky dosažené v minulém roce a plány pro běžný rok. Pracovní výbor přezkoumá tyto shrnutí a posílá studentovi dopis shrnující jejich status v programu. Studenti, kteří nedosáhli uspokojivého pokroku, se očekávají, že odstraní všechny nedostatky a přesunou se na další milník během jednoho roku. Pokud tak neučiníte, bude to mít za následek odvolání z programu.

PhD disertace

Do 4 let od vstupu do doktorského studijního programu se studenti očekávají, student musí mít výsledky výzkumu přijatých nebo publikovaných v odborných časopisech. Po předložení písemné práce a veřejné obhajoby a schválení výboru je studentovi udělen titul PhD. Obhajoba se bude skládat z (1) prezentace dizertace absolvovaným studentem, (2) zpochybnění ze strany obecného publika a (3) dotazování uzavřených dveří dizertační komisí. Student bude informován o výsledku zkoušky na konci všech tří částí obhajoby disertační práce. Všichni členové výboru musí podepsat závěrečnou zprávu doktorského výboru a závěrečnou verzi disertační práce.

Pro absolvování musí být zachován minimální GPA ve výši 16 a více než 20 let.

Vyrovnávací kurzy (nevztahuje se na stupeň)

Doktorské studium v ​​oboru Media Management předpokládá magisterský titul v příbuzných oborech. Nicméně studenti, kteří jsou držiteli jakéhokoli jiného magisterského stupně, budou muset absolvovat vyrovnávací kurzy, které jsou navrženy tak, aby poskytly základ pro kurzy PhD. Tyto vyrovnávací kurzy rozhoduje fakultní výbor a nepočítají se za absolventské kredity na doktorské studium v ​​mediálním managementu.

Základní předměty: 4 kurzy vyžadovány; 8 kreditů

Speciální kurzy: vyžaduje se 6 kurzů; 12 kreditů

Základní kurzy

Teorie řízení a organizace

Obsah kurzu:
Teorie absorpčních schopností, teorie činitelů sítě, teorie vztahů, teorie pojetí teorie, teorie vazeb, teorie vyvažování, teorie řízení, difúze teorie inovací, teorie dynamických schopností, efektivní teorie trhu, etická teorie, Teorie o cílové teorii, teorie obrazových bodů, teorie bohatství, teorie mentálních modelů, teorie organizační teorie, teorie organizační spravedlnosti, teorie plánovaného chování, teorie prospektů, teorie psychologických smluv, teorie založená na zdrojích, teorie rolí, Teorie sociokulturní teorie, teorie sociálních sítí, teorie sociálních sítí, teorie sociálních sítí, teorie sociálních sítí, teorie sociálních sítí, teorie strukturálních rezerv, struktura teorie, teorie nákladů transakce

Analýza ekonomických teorií

Obsah kurzu:

Úvod a nadace, Hledání konkurenční výhody, Udržení konkurenční výhody, Analytické nástroje pro řešení problémů, Hledání mimo firmu, Ekonomika a management, Ekonomická teorie, Příroda a rozsah manažerské ekonomiky, Ekonomické modelování a techniky analýzy, Neoklasická teorie firmy , Povaha a cíle firmy, moderní teorie firmy, ekonomická filozofie a teorie, neviditelná ruka, elasticita poptávky a tržní síla, prognóza poptávky, analýza výroby a nákladů, analýza Breakeven, předpoklady a aplikace, odhady výrobních funkcí pro indický průmysl , Neomezená maxima, optimalizace pod omezeními, optimalizace podle rizika a nejistoty, optimalizace s více cíli, optimalizace v čase, optimalizace s malými nebo žádnými informacemi, produktivita a její zlepšení, ekonomická efektivita firmy, zlepšení technologické inovace a produktivity, organizační efektivnost a produktivity Imp organizační zpomalení a výkonnost, vyhlazování cen v rámci dokonalé soutěže a monopolu, oligopolistická trhy, cenová technika, regulace cen a monopolní regulace, oceňování veřejných podniků, rozpočtování kapitálu, analýza lokality, firma a společnost, sociální odpovědnost podniků, veřejná odpovědnost veřejných podniků

Kvantitativní techniky v řízení

Obsah kurzu:
Rozhodování a kvantitativní techniky, formulace a grafické řešení, jednoduchá metoda, analýza duality a citlivosti, problémy s přepravou a překládkami, problém s přiřazením, celočíselné programování a programování cílů, sekvence, řízení zásob, teorie fronty, teorie nahrazení, PERT a CPM, rozhodnutí Teorie, markovové řetězce, teorie her, dynamické programování, simulace, investiční analýza a analýza Breakeven, prognóza

Metody výzkumu v oblasti správy médií

Obsah kurzu:
Začínáme, Děláme kvalitní výzkum, Rozhovory, Focusové skupiny, Historie, Ústní dějiny, Etnografie a pozorování účastníků, Etnografie a pozorování účastníků, Textová analýza, Semiotická analýza, Rétorická analýza, Ideologická kritika, Psychoanalytická kritika, Ethno-metodologický výzkum, pozorování účastníků, analýza obsahu, průzkumy, experimenty, základy popisné statistiky, devatenáct společných myšlenek, psaní výzkumných zpráv

Speciální kurzy

Řízení a inovace v mediálních organizacích

Obsah kurzu:
Inovace a kreativita v mediálním průmyslu Co? Kde? Jak ?, Porozumění inovacím v nových a mladých mediálních firmách, uplatňování teorie práv duševního vlastnictví na analýzu inovační konkurence na masových médiích Trhy s obsahem Všeobecný rámec, inovace, výzkum, směrem k metodologické nadaci výzkumu inovací v oblasti médií, sliby a výzvy inovací Zkoumá německý rekordní průmysl, strategický a inovační výkon, transformace v přizpůsobení mediálního průmyslu a branding jako strategická rozhodnutí pro mediální firmy, strategie využívání výhod nových cílených technologií Realizace potenciálu příjmů z reklamy diváků médií, mediální organizační kultury a inovačního výkonu , Inovace prostřednictvím aktivit externího sourcingu Přehled hlavních trendů a vzorů odvětví poskytovatelů telekomunikačních služeb, řízení inovací, difúze inovací v novinových organizacích Akční výzkum středních manažerů v dánských médiích, rozhodování novinářskými redaktory stálé hodnoty a změna, sociální pilotace jako zkušební metodika pro mediální inovace, řízení inovací v měření audience US case studies of Book Scan a Local People Meter

Teorie komunikace a přesvědčování

Obsah kurzu:
Základy teorie komunikace, rámce pro organizování teorií, komunikátor, poselství, médium, nad rámec lidské komunikace, souvislosti komunikace, vztah, skupina, organizace, zdravotní kontext, kultura, společnost, povaha postojů, postoje: Definice a struktura, síla našich pasí: teorie a výzkum silných postojů, postoje: funkce a důsledky, měření postojů, změna postojů a chování, zpracování přesvědčivých komunikací, "kdo to říká": faktory komunikátoru v přesvědčování, základy zprávy , Odvolání emocionálních zpráv: strach a vina, teorie kognitivní disunity, část čtyři přesvědčivé komunikační souvislosti, interpersonální přesvědčování, reklama, marketing a přesvědčování, komunikační kampaně v oblasti zdraví

Analýza mediálních zpráv

Obsah kurzu:
Definování analýzy obsahu jako nástroje společenských věd, návrh analýzy obsahu, měření, vzorkování, spolehlivost, platnost, analýza dat, analýza konceptualizace obsahu, konceptuální nadace, využití a závěry, komponenty analýzy obsahu, logika návrhů analýzy obsahu, Záznamové kódování, jazyky dat, analytické konstrukce, analytické cesty a vyhodnocovací techniky, analytické reprezentační techniky, počítačové pomůcky, spolehlivost, platnost

Teorie komunikace a národní rozvoj

Obsah kurzu:
Komunikace a rozvoj: Parametry teorie a politiky, Komunikace a národní rozvoj, Komunikační politika a plánování, Kulturní kompas a přenos hodnot, Mezinárodní přehled budoucnosti vysílání, Úloha hromadné komunikace v národním rozvoji: Inovace, kulturní kontinuita a změna, správa multimediální komunikace, komunikační podpora národního rozvoje, národní zkušenosti v oblasti komunikační politiky, komunikační podpora integrovaného rozvoje, komunikační politika v Brazílii, rozvoj komunikace v Indii, role vysílání v Íránu : Zpráva o národním průzkumu, směrem k národní komunikační politice pro Írán, vývoji společnosti Devcom pro rozvoj a sociální spravedlnost, modernizaci rozvojových disciplin, médiích a komunikaci v modernizaci, kritických perspektivách komunikace, kritice devcom v dominantním paradigmatu, vývoji, komunikaci a Spi rituálnost ve vývoji, participativní a empowermentní paradigma, média a komunikace pro empowerment, devcom pro empowerment a sociální spravedlnost

Nové komunikační technologie

Obsah kurzu:
Základy, Elektronická média, Počítače Spotřební elektronika, Síťové technologie, Přenos informací, Uchovávání informací, Výrobní technologie, Informační systémy zábavy, Ecstatická sbírka vizuosti, Facebook identita a fraktální téma, Mapování Narbs, ? Vize nečinnosti a mobilního telefonu, obrazy důstojných projevů ponížení, mobilní intimita v sociálních médiích a hranice mediální praxe, konflikty viditelnosti nebo nárok na neprůhlednost jako etického zdroje, fotoaparáty v připravenosti, obrazová komunikace ve věku Terciální oralita

Seminář v řízení komunikačních organizací

Obsah kurzu:
Seminář je založen na shromáždění souvisejících informací z nedávno publikovaných recenzních článků. Následující knihy by mohly být konzultovány jako základní znalosti.
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace March 27, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
Kombinované
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Írán - Tehran, Tehran Province
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Írán - Tehran, Tehran Province
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu