Cíle
Zajistit, aby studenti kromě osvojování vědeckých teorií získali dobrou znalost a zvládnutí nejpoužívanějších metod ve své oblasti specializace (jedna ze specifických didaktik vědy a techniky).
Seznámit studenty s výzkumnými pracemi, nástroji a metodami, které jsou nejčastěji využívány v oblasti specializace (jedna ze specifických Didaktika vědy a techniky) a s prací výzkumných týmů v oblasti didaktiky vědy a techniky.
Rozvíjet schopnost identifikovat podstatné prvky komplexního procesu nebo situace, která vám umožní přistupovat k předmětu studia ve vaší oblasti odborných znalostí.
Rozvíjet schopnosti a kompetence vědecké a / nebo technologické výroby v rámci Didaktiky věd a technologie.
Rozvrh
Týdenní rozvrh: pátek a sobota
Akademický kalendář: září až červen
Životnost
6 semestrů (článek 3 DL-74/2006)
ECTS
180
Profesionální výstupy
Možnost pokroku ve výukové kariéře pro skupiny 230, 240, 500, 510, 520, 530, 550 podle Portaria č. 344/2008 z 30. dubna.
Doktorát ve vědě a technologické didaktice dokáže identifikovat základní prvky vzdělávacího procesu (ve formálním nebo neformálním kontextu), který mu umožní přistupovat k předmětu studia ve své oblasti odborných znalostí, aby:
Rozvíjet výzkum a vědeckou výrobu;
Vedoucí formativní a / nebo vyšetřovací procesy;
Podpora technologického, sociálního nebo kulturního pokroku ve společnosti založené na znalostech;
Samostatně navrhovat a provádět inovace a popsat, analyzovat a kriticky zhodnotit jejich dopad na společnost.