PhD ve vedení v oblasti výkonu a změny

Všeobecné informace

Popis programu

Jedná se o strukturovaný výzkumný program s výzkumnými úkoly a aplikací výzkumu v praxi, jako základ pro dokončení práce. Cílem kvalifikace je rozvoj pokročilé kompetence studenta při navrhování a rozvíjení organizačních zásahů a postupů. Tato kvalifikace umožní studentům plnit vedoucí úlohu a zaujmout kritický a vědecký přístup k výkonu a změnám.

Požadavky na přijetí

Magisterský titul v oboru řízení lidských zdrojů, průmyslové psychologie nebo rozvoje lidských zdrojů a dokončení modulu metodologie výzkumu na úrovni Honours a / nebo magisterských stupňů s průměrnou známkou 65% na úrovni 8 nebo 9 NQF. nejméně vysokoškolské vzdělání nebo vyšší ve statistických metodách nebo analytických technikách. Studenti by se měli dříve rozlišovat jako manažeři nebo manažeři lidských zdrojů se značnými pracovními zkušenostmi v organizacích (minimálně 3-5 let). Studenti musí být počítačově gramotní a mít přístup k internetu. Omezení počtu studentů vyžadují výběrový proces sestávající z celodenního hodnotícího centra a psychometrických hodnocení.

Kontaktní údaje

Jméno: Paní A Ferreira
Tel: 27 (0) 11 559 2079 / E-mail: amandaf@uj.ac.za

Datum registrace a zahájení

Registrace začíná v lednu a přednášky v únoru pro programy bakalářského i postgraduálního studia.

Všechny výzkumné programy pro magisterské a doktorské studium se mohou registrovat po celý rok.

Datum ukončení: Akademie začíná v lednu a končí v prosinci. Termín programu je určen dobou trvání programu.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Čtěte více

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Méně