Doktorské studium Astronomie v Chile - Zde naleznete doktorské studium Astronomie v Chile

Vydělávat Ph.D. vyžaduje delší studium a intenzivní duševní úsilí. PhD je akademické studium, na které byste se soustředit po dobu čtyř až šesti let po jejich obdržení vaší magisterský titul, a to vede v případě úspěchu k PhD, což je nejvyšší akademický titul. Astronomie je zajímavý obor, který se zaměřuje na tajemství vesmíru. Některé třídy mohou zaměř… Čtěte více

Astronomie je zajímavý obor, který se zaměřuje na tajemství vesmíru. Některé třídy mohou zaměřit výzkum a studium na jediný objekt, jako jsou komety, plynné planety nebo asteroidy. Učení, jak zjistit astronomickou vzdálenost, je zásadní součástí této kariéry.

Chile, oficiálně Republika Chile, je jihoamerická země zabírá dlouhý, úzký pás země mezi Andách na východě a Tichým oceánem na západě.

Další informace o studiu v Chile