Doktorské studium Astronomie v Jižní Amerika - Zde naleznete doktorské studium Astronomie v Jižní Amerika

Požadavky na doktorském studijním programu se často týkají student má již získali magisterský titul. Kromě toho musí být předloženy teze nebo disertační práce především skládající se z původního akademického výzkumu. V některých zemích, může dokonce muset být obhajován před panelu tato práce. Astronomie zahrnuje teorii i pozorování nebeských objektů na obl… Čtěte více

Astronomie zahrnuje teorii i pozorování nebeských objektů na obloze. Studie mohou vyžadovat kurzy fyziky a některé programy mohou naučit studenty, jak používat dalekohledy, hvězdné grafy a speciální počítačový software. Student, který se zajímá o využití kreativního myšlení a řešení problémů, může studovat toto téma.

Jižní Amerika To je ohraničené na západě Tichým oceánem a na severu a východě Atlantského oceánu; Severní Ameriky a Karibského moře ležet na severozápad. Obsahuje dvanáct suverénní státy Argentina, Bolívie, Brazílie, Chile, Kolumbie, Ekvádor, Guyana, Paraguay, Peru, Surinam, Uruguay a Venezuela - a dvě nevládních oblastí - Francouzská Guyana, zámořské území Francie, a Falklandské ostrovy , britské zámořské území. Kromě toho mohou Trinidadu a Tobaga a theABC ostrovy Nizozemska také považován za část Jižní Ameriky.

Universidad Nacional De San Juan (National University of San Juan)