Doktorské studium Astronomie v Severní Amerika - Zde naleznete doktorské studium Astronomie v Severní Amerika

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby. Astronomie je rozsáhlé téma, které zahrnuj… Čtěte více

Astronomie je rozsáhlé téma, které zahrnuje rozsáhlé studium galaxií, planet a hvězd. Tento studijní obor může zahrnovat mnoho experimentálních příležitostí, jako je použití místního observatoře k zaznamenávání údajů nebo cestování na určité místo, aby bylo svědkem nebeské události.

Spojené státy americké se nachází na kontinentu Severní Ameriky. Je to třetí největší zemí podle velikosti na světě. To má poměrně krátkou historii ve srovnání s ostatními národy světa, je jedním z největších světových 'největších ekonomik, a má jeden z největších světových ' s populací nejrozmanitější.

Northern Arizona University