Doktorské studium Astronomie v Spojené státy americké - Stožár - Zde naleznete doktorské studium Astronomie v Spojené státy americké - Stožár

PhD je zkratka pro Doktor filozofie. Tento stupeň je postgraduální program, dodává na vysoké úrovni výzkumníka studenta, který udělal hluboký výzkum v určitém oboru nebo předmětu. Astronomie je zajímavý obor, který se zaměřuje na tajemství vesmíru. Některé třídy mohou zaměřit výzkum a studium na jediný objekt, jako jsou komety, plynné planety nebo asteroidy. Učen… Čtěte více

Astronomie je zajímavý obor, který se zaměřuje na tajemství vesmíru. Některé třídy mohou zaměřit výzkum a studium na jediný objekt, jako jsou komety, plynné planety nebo asteroidy. Učení, jak zjistit astronomickou vzdálenost, je zásadní součástí této kariéry.

United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA ", "Spojené státy ", "Amerika ", nebo prostě " státy ". Americké vysoké školy jsou financovány "školného " účtované studentovi, který je často velmi drahé, velmi často sahající až do desítek tisíc dolarů ročně.

Flagstaff, Arizona, je město známé pro své četné průmyslu zejména v oblastech krátit a farmaření. Grand Canyon, který se nachází jen několik kilometrů je to běžné turistické destinace. Je vysoce hodnoceny veřejných škol, které zahrnují státní univerzity a Community College.

Další informace o studiu v USA