Doktorské studium Astronomie v Spojené státy americké - Santa Cruz - Zde naleznete doktorské studium Astronomie v Spojené státy americké - Santa Cruz

Vydělávat Ph.D. vyžaduje delší studium a intenzivní duševní úsilí. PhD je akademické studium, na které byste se soustředit po dobu čtyř až šesti let po jejich obdržení vaší magisterský titul, a to vede v případě úspěchu k PhD, což je nejvyšší akademický titul.V oboru astronomie je slibný, pokud hledáte pracovní příležitosti ve fyzice a příbuzných oborů. To… Čtěte více

V oboru astronomie je slibný, pokud hledáte pracovní příležitosti ve fyzice a příbuzných oborů. To vyžaduje kalkul a matematiky jít spolu s ním a je nabízena nejlepších univerzit na světě.

United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA ", "Spojené státy ", "Amerika ", nebo prostě " státy ". Americké vysoké školy jsou financovány "školného " účtované studentovi, který je často velmi drahé, velmi často sahající až do desítek tisíc dolarů ročně.

Santa Cruz Mountains se nachází v Pacific Coast Ranges, centrální Kalifornii a USA. Vzhledem k tomu, oblast je obdařena hojností parků vegetace a zvířata, místo je ideální zejména pro vyšší vzdělávání v oblasti životního prostředí předmětech vědy, botanika a příroda souvisejících.

Další informace o studiu v USA