Írán Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované doktorské studium Biologie v Írán - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Biologie v Írán

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby.

Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často zahrnují matematiku a analýza dat.

Je známý jako Íránské islámské republiky. To je v západní Asii. Vzdělávání je zde ústřední s K-12 vzdělání je pod dohledem ministerstva školství, zatímco vyšší vzdělání dohlíží ministerstvo vědy a Technology.According na SCImago by Írán řadí čtvrtý na světě, co se týče výsledků výzkumu do roku 2018.

Kombinované doktorské studium Biologie v Írán - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Biologie v Írán. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

1 Výsledky v Biologie, Írán