Česká republika South Moravian Region Brno Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované doktorské studium Biologie v Česká republika - Brno - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Biologie v Česká republika - Brno

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby.

V souvislosti ke studiu biologických a věd o živé přírodě, studenti mohou zaměřit na jeden aspekt přírodních věd nebo studovat, jak pracují společně, jako je životní prostředí a lidské zdraví nebo biologie a geologie.

Česká republika se nachází v srdci Evropy je soused Slovensko, Rakousko, Německo a Polsko. České vysoké školy nabízejí dlouhodobou pověst a zajímavé specializací.

Toto město se vyrábí významných osobností, zakladatel genetiky Řehoř Mendel má univerzitu pojmenovaný po něm. Nicméně, město má tuto výzvu dosud, a to snaží prostřednictvím svých vysokoškolských institucí, k výrobě jiných Mendels, který může mít dopad pro společnost.

Kombinované doktorské studium Biologie v Česká republika - Brno - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Biologie v Česká republika - Brno Ušetřete čas a kontaktujte školu v Česká republika - Brno zde!

1 Výsledky v Biologie, Brno

Tituly
Místo
Česká republika
South Moravian Region
Brno
Typ studia
Tempo
Brno University of Technology

Cílem studie je dosáhnout rovnováhy mezi teoretickými a experimentálními dovednostmi a aplikací obecných postupů v chemii a potravinářské technologii. ... [+]

Chemie a technologie potravin

Zkratka: DKAP_CHTP

Úroveň předmětu: Děkanát

Fakulta: Fakulta chemická

Akademický rok: 2019/2020

Získaný titul: Ph.D.

Získaná kvalifikace: Ph.D. v oboru "Chemie a technologie potravin"

Úroveň kvalifikace: Doktorský (3. cyklus)

Specifické požadavky na přijetí:

Magisterský titul v chemickém inženýrství, potravinářské chemii nebo jiné chemické specializace získané na univerzitních fakultách, ICT Praha nebo zemědělské univerzity.

Klíčové výsledky učení:

Ph.D. studium a studium související s výzkumem se zaměřuje na získávání a rozvoj teoretických znalostí a experimentálních dovedností v oblastech potravinářské chemie a inženýrských procesů výroby potravin, aplikované analytické a fyzikální chemie, mikrobiologie, biochemie a molekulární biotechnologie. Studie je navržena v souladu s vývojem potravinové vědy a potravinových technologií a dalších základních a aplikovaných specializací.... [-]

Česká republika Brno
Září 2019