Česká republika South Moravian Region Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované doktorské studium Biologie v Česká republika - South Moravian Region - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Biologie v Česká republika - South Moravian Region

PhD nebo doktor filozofie je postgraduální akademický titul udělovaný univerzitami. Jakmile člověk dosáhne PhD on nebo ona může být často odkazoval se na jako lékař.

Aby bylo možné dozvědět se více o životě a co víme o tom, kdo může mít zájem na vstupu do programu v biologickém a vědy o živé přírodě. Existuje mnoho potenciálních programy, které vstupují v takovém širokém poli.

Česká republika, je vnitrozemský stát ve střední Evropě. Země je ohraničená Německem na západě, Rakouskem na jihu Slovenska, na východě as Polskem na severu. Jeho hlavním a zároveň největším městem s 1,3 milionu obyvatel, je Praha.

Kombinované doktorské studium Biologie v Česká republika - South Moravian Region - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Biologie v Česká republika - South Moravian Region Ušetřete čas a kontaktujte školu v Česká republika - South Moravian Region zde!

1 Výsledky v Biologie, South Moravian Region

Brno University of Technology

Cílem studie je dosáhnout rovnováhy mezi teoretickými a experimentálními dovednostmi a aplikací obecných postupů v chemii a potravinářské technologii. ... [+]

Chemie a technologie potravin

Zkratka: DKAP_CHTP

Úroveň předmětu: Děkanát

Fakulta: Fakulta chemická

Akademický rok: 2019/2020

Získaný titul: Ph.D.

Získaná kvalifikace: Ph.D. v oboru "Chemie a technologie potravin"

Úroveň kvalifikace: Doktorský (3. cyklus)

Specifické požadavky na přijetí:

Magisterský titul v chemickém inženýrství, potravinářské chemii nebo jiné chemické specializace získané na univerzitních fakultách, ICT Praha nebo zemědělské univerzity.

Klíčové výsledky učení:

Ph.D. studium a studium související s výzkumem se zaměřuje na získávání a rozvoj teoretických znalostí a experimentálních dovedností v oblastech potravinářské chemie a inženýrských procesů výroby potravin, aplikované analytické a fyzikální chemie, mikrobiologie, biochemie a molekulární biotechnologie. Studie je navržena v souladu s vývojem potravinové vědy a potravinových technologií a dalších základních a aplikovaných specializací.... [-]

Česká republika Brno
Září 2019