Španělsko A Coruña Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované doktorské studium Biologie v Španělsko - A Coruña - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Biologie v Španělsko - A Coruña

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby.

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která se zaměřuje na tělo a všechny funkce s ním spojené. Studenti si mohou vybrat, aby tříd, jako je anatomie, fyziologie, genetika, imunologie a toxikologie.

Španělsko (Španělský: España) je různorodá země sdílení Pyrenejského poloostrova s ​​Portugalskem na západním konci Středozemního moře. Španělsko je považováno za exotické země v Evropě díky své přátelské obyvatele a uvolněný životní styl. Obvyklá doba pro univerzitní kurzy ve Španělsku je 4 roky, s výjimkou medicíny a dvojitých diplomů, které jsou 6. Madrid a Barcelona jsou dobře známé měst na celém světě pro svou kuchyni, pulsující noční život, a světově proslulého svébytným folklórem a slavnosti.

Kombinované doktorské studium Biologie v Španělsko - A Coruña - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Biologie v Španělsko - A Coruña Ušetřete čas a kontaktujte školu v Španělsko - A Coruña zde!

4 Výsledky v Biologie, A Coruña

Universidade da Coruña

PhD program v oblasti zemědělství a lesnického výzkumu představuje oficiální vysokoškolský diplom multidisciplinární nabízet studenti na výběr mezi širokou škálu témat so ... [+]

Představení

Program PhD v oblasti zemědělství a lesnického výzkumu Jedná se o oficiální multidisciplinární stupeň, který nabízí studentům možnost volby mezi širokou škálu témat souvisejících s zemědělské a lesnické produkce v Haliči a atlantské biogeografické oblasti Evropy.

Výzkumní pracovníci podílející se na programu dvě centra na University of A Coruña (Ústavu geologie a Přírodovědecká fakulta) a čtyř oddělení University of Santiago de Compostela (Plant Production, půdoznalství a zemědělské chemie, botaniky a fyziologie rostlin).

Cílem tohoto programu je příprava kvalifikovaných odborníků v oblasti zemědělství, lesnictví a agrolesního výzkumu. Dovednosti získané jsou zaměřeny na zlepšení produkce a udržitelnosti životního prostředí.... [-]

Universidade da Coruña

Doktorské studium Advanced Biotechnology si klade za cíl vyškolit profesionální výzkumníci v různých oblastech biotechnologického výzkumu a studií tvoří nabídnout konkure ... [+]

Představení

Doktorský program je oficiální meziuniverzitní titul z University of A Coruña a University of Vigo. Program Advanced Biotechnology Ph.D. Jejím cílem je vyškolit profesionální výzkumníci v různých oblastech biotechnologického výzkumu a studií tvoří nabídnout konkurenceschopné, homogenní, dobře uspořádané doktorských a kvalitu.

Proč studovat na míru

Cílem je připravit studenty, aby bylo možné zahájit a dokončit teoretickou, metodologickou a vzdělávání v oblasti výzkumu v multidisciplinární oblasti biotechnologií, který zhmotňuje v přípravě a veřejné obhajobě složité, originální a inovativní disertační práce.

Co se naučíte ... [-]
Universidade da Coruña

PhD program buněčné a molekulární biologie je oficiální míra přístupy školení v molekulární a buněčné základního biologického výzkumu. Ve spolupráci s Ústavem biomedicíns ... [+]

Představení

Program PhD v buněčné a molekulární biologie Jedná se o oficiální míra blíží školení v oblasti molekulární a buněčné základního biologického výzkumu. Ve spolupráci s Ústavem biomedicínský výzkum Coruña (INIBIC).

Jejím cílem je vyškolit na metodické a instrumentální dovednosti rozvíjet výzkum v buněčné biologie, molekulární biologie, biochemie, genetika, mikrobiologie, fyziologie rostlin a biomedicíně.

Proč studovat na míru

Program nabízí kvalitní vzdělání, přizpůsobené a integrované do konsolidovaných výzkumných skupin. Bylo rovněž uznána národní i mezinárodní úrovni.

výzkumné linky