Kombinované studium doktorské studium Biologie v Španělsko - Coruña - Zde naleznete Kombinované studium doktorské studium Biologie v Španělsko - Coruña

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby. Biologické a vědy o živé přírodě je obl… Čtěte více

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která se zaměřuje na tělo a všechny funkce s ním spojené. Studenti si mohou vybrat, aby tříd, jako je anatomie, fyziologie, genetika, imunologie a toxikologie.

Španělsko (Španělský: España) je různorodá země sdílení Pyrenejského poloostrova s ​​Portugalskem na západním konci Středozemního moře. Španělsko je považováno za exotické země v Evropě díky své přátelské obyvatele a uvolněný životní styl. Obvyklá doba pro univerzitní kurzy ve Španělsku je 4 roky, s výjimkou medicíny a dvojitých diplomů, které jsou 6. Madrid a Barcelona jsou dobře známé měst na celém světě pro svou kuchyni, pulsující noční život, a světově proslulého svébytným folklórem a slavnosti.

Kombinované studium doktorské studium Biologie v Španělsko - Coruña - Veškeré informace o Kombinované studium doktorském studiu Biologie v Španělsko - Coruña Ušetřete čas a kontaktujte školu v Španělsko - Coruña zde!

Další informace o studiu ve Španělsku