Španělsko Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované doktorské studium Biologie v Španělsko - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Biologie v Španělsko

PhD nebo doktor filozofie je postgraduální akademický titul udělovaný univerzitami. Jakmile člověk dosáhne PhD on nebo ona může být často odkazoval se na jako lékař.

Jestliže osoba má zájem o uplatnění matematických metod a vědeckou metodu k pochopení více o životě na této planetě, mohou mít zájem o kurz v oblasti biologických a vědy o životě.

Španělsko (Španělský: España) je různorodá země sdílení Pyrenejského poloostrova s ​​Portugalskem na západním konci Středozemního moře. Španělsko je považováno za exotické země v Evropě díky své přátelské obyvatele a uvolněný životní styl. Obvyklá doba pro univerzitní kurzy ve Španělsku je 4 roky, s výjimkou medicíny a dvojitých diplomů, které jsou 6. Madrid a Barcelona jsou dobře známé měst na celém světě pro svou kuchyni, pulsující noční život, a světově proslulého svébytným folklórem a slavnosti.

Kombinované doktorské studium Biologie v Španělsko - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Biologie v Španělsko. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

5 Výsledky v Biologie, Španělsko

Universidad de La Laguna

Doktorské studium v ​​oblasti biologie má dlouhou tradici na Universidad de La Laguna . Program v oblasti biologické rozmanitosti a ochrany je podporován konsolidovanými liniemi a výzkumnými týmy s vysokou vědeckou produkční a školicí kapacitou. Nabízí široké pokrytí doktorského vzdělávání v různých oborech biologie, životního prostředí a ochrany, a to jak v suchozemských, tak v mořských oblastech. Přispěje k podpoře zaměstnatelnosti vysoce kvalifikovaných pracovníků v oblasti společenského zájmu prostřednictvím odborného rozvoje postdoktorálních výzkumných pracovníků, školení vysokoškolských pedagogických a výzkumných pracovníků a personálu směřujícího k řízení. Studie o biologické rozmanitosti a zachování je jednou ze tří strategických oblastí ULL (Campus mezinárodní excelence - mezikontinentální atlantický campus - Ministerstvo hospodářství a konkurenceschopnosti, 2010).... [-]

Španělsko Santa Cruz de Tenerife
Universidade da Coruña

PhD program v oblasti zemědělství a lesnického výzkumu představuje oficiální vysokoškolský diplom multidisciplinární nabízet studenti na výběr mezi širokou škálu témat so ... [+]

Představení

Program PhD v oblasti zemědělství a lesnického výzkumu Jedná se o oficiální multidisciplinární stupeň, který nabízí studentům možnost volby mezi širokou škálu témat souvisejících s zemědělské a lesnické produkce v Haliči a atlantské biogeografické oblasti Evropy.

Výzkumní pracovníci podílející se na programu dvě centra na University of A Coruña (Ústavu geologie a Přírodovědecká fakulta) a čtyř oddělení University of Santiago de Compostela (Plant Production, půdoznalství a zemědělské chemie, botaniky a fyziologie rostlin).

Cílem tohoto programu je příprava kvalifikovaných odborníků v oblasti zemědělství, lesnictví a agrolesního výzkumu. Dovednosti získané jsou zaměřeny na zlepšení produkce a udržitelnosti životního prostředí.... [-]

Universidade da Coruña

Doktorské studium Advanced Biotechnology si klade za cíl vyškolit profesionální výzkumníci v různých oblastech biotechnologického výzkumu a studií tvoří nabídnout konkure ... [+]

Představení

Doktorský program je oficiální meziuniverzitní titul z University of A Coruña a University of Vigo. Program Advanced Biotechnology Ph.D. Jejím cílem je vyškolit profesionální výzkumníci v různých oblastech biotechnologického výzkumu a studií tvoří nabídnout konkurenceschopné, homogenní, dobře uspořádané doktorských a kvalitu.

Proč studovat na míru

Cílem je připravit studenty, aby bylo možné zahájit a dokončit teoretickou, metodologickou a vzdělávání v oblasti výzkumu v multidisciplinární oblasti biotechnologií, který zhmotňuje v přípravě a veřejné obhajobě složité, originální a inovativní disertační práce.

Co se naučíte ... [-]
Universidade da Coruña

PhD program buněčné a molekulární biologie je oficiální míra přístupy školení v molekulární a buněčné základního biologického výzkumu. Ve spolupráci s Ústavem biomedicíns ... [+]

Představení

Program PhD v buněčné a molekulární biologie Jedná se o oficiální míra blíží školení v oblasti molekulární a buněčné základního biologického výzkumu. Ve spolupráci s Ústavem biomedicínský výzkum Coruña (INIBIC).

Jejím cílem je vyškolit na metodické a instrumentální dovednosti rozvíjet výzkum v buněčné biologie, molekulární biologie, biochemie, genetika, mikrobiologie, fyziologie rostlin a biomedicíně.

Proč studovat na míru

Program nabízí kvalitní vzdělání, přizpůsobené a integrované do konsolidovaných výzkumných skupin. Bylo rovněž uznána národní i mezinárodní úrovni.

výzkumné linky