Africe Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Africe - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Africe

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby.

Jestliže osoba má zájem o uplatnění matematických metod a vědeckou metodu k pochopení více o životě na této planetě, mohou mít zájem o kurz v oblasti biologických a vědy o životě.

Může někdo jiný region může odpovídat rozmanitost a rozměr Africe? S imitable historii, krajinu a kulturní příspěvků, téměř žádné regiony nabízejí studium v ​​zahraničí setkat, že je náročnější a více uspokojující, pokud jde o studium.

Doktorské studium Biologie v Africe - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Africe. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Africe zde!

5 Výsledky v Biologie, Africe

University of Johannesburg

Účel Ph.D. v botanice má poskytnout kvalifikujícím studentům hloubkové porozumění a integrované znalosti pokročilé aplikovatelné teorie v oboru botanika. Ph.D. in Botanany je čistě vědecká výzkumná studie, která vyžaduje, aby uchazeči prokázali vysokou úroveň výzkumných schopností a významně a originální akademický přínos na hranicích oboru specializace.

PhD v botanice vyžaduje velmi vysokou úroveň intelektuálních, teoretických a praktických specializovaných vědeckých poznatků a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a aplikací pokročilých experimentálních metod a technik moderního výzkumu, jakož i základních vědeckých a vědeckých akademické hodnoty při generování, zpracování, interpretaci a prezentaci výzkumných dat ústně a písemně.... [-]

University of Johannesburg

Účel Ph.D. in Biodiversity and Conservation je poskytnout kvalifikujícím studentům důkladné porozumění a integrované znalosti pokročilé aplikovatelné teorie v oboru specializace. Ph.D. in Biodiversity and Conservation je čistě vědecká výzkumná studie, která vyžaduje, aby uchazeči prokázali špičkové výzkumné schopnosti a významně a originální akademický přínos na hranicích disciplíny specializace.

PhD v biologické rozmanitosti a ochraně vyžaduje velmi vysokou úroveň intelektuálních, teoretických a praktických specializovaných vědeckých poznatků a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a aplikací pokročilých experimentálních metod a technik moderního výzkumu, jakož i základních vědecké a akademické hodnoty při generování, zpracování, interpretaci a prezentaci výzkumných údajů ústně a písemně.... [-]

University of Johannesburg

Účel Ph.D. v biochemii je poskytnout kvalifikovaným studentům hloubkové porozumění a integrované znalosti pokročilé aplikovatelné teorie v oboru biochemie. Ph.D. in Biochemistry je ryze vědecká studie založená na vědeckých poznatcích, která vyžaduje, aby uchazeči prokázali vysokou úroveň výzkumných schopností a významně a originální akademický přínos na hranicích oboru specializace.

PhD v biochemii vyžaduje velmi vysokou úroveň intelektuálních, teoretických a praktických specializovaných vědeckých znalostí a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a aplikací pokročilých experimentálních metod a technik moderního výzkumu, jakož i základních vědeckých a vědeckých akademické hodnoty při generování, zpracování, interpretaci a prezentaci výzkumných dat ústně a písemně.... [-]