Asie Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované mDoktorské studium Biologie v Asie - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Biologie v Asie

PhD, také známý jako doktor filozofie stupně, je doktorát udělený univerzitě akademické, který splnil všechny potřebné kvalifikace a mohou být nyní považován za lékaře v jeho nebo její akademické oblasti.

Jestliže osoba má zájem o uplatnění matematických metod a vědeckou metodu k pochopení více o životě na této planetě, mohou mít zájem o kurz v oblasti biologických a vědy o životě.

Asie je svět 's největší a nejlidnatější kontinent, který se nachází především ve východní a severní polokouli. Pokrývá 8,7% Země 's celkovou povrchovou plochou a tvoří 30% jeho rozlohy.

Kombinované doktorské studium Biologie v Asie - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Biologie v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

9 Výsledky v Biologie, Asie

University of Tehran, Kish International Campus

Úvod

Bioinformatika je interdisciplinární věda na rozhraní biologických, informačních a výpočetních věd, využívá výpočtů k lepšímu pochopení biologie. Bioinformatika zahrnuje analýzu biologických dat, zejména sekvencí DNA, RNA a proteinů. Oblast bioinformatiky zaznamenala výbušný růst od poloviny devadesátých let, a to hlavně díky projektu lidského genomu a rychlému pokroku v technologii DNA sekvenování. Nedávné a nové technologie produkují biologické datové soubory stále se zvyšujícího rozlišení, které odhalují nejen genomové sekvence, ale i abundance RNA a proteinů, jejich vzájemné interakce, jejich subcelulární lokalizaci a identitu a hojnost dalších biologických molekul. To vyžaduje vývoj a aplikaci sofistikovaných výpočetních metod. Bioinformatika využívá výpočetní přístupy k analýze vzorků biologických dat a vytváření komplexních modelů biologické aktivity, včetně pokusů o objasnění funkcí genů a jejich interakcí v genetických Pathways . Rozsáhlé sociální výhody se očekávají z využívání bohatství nových poznatků týkajících se genetických mechanismů života a souvisejících procesů.... [-]

Írán Tehran
Hirosaki University

„Spojené Graduate School of zemědělských věd, Iwate University. (PhD)“je organizována na základě tří mistrovských kurzů (zemědělství nebo zemědělství a Life Science) ze Hirosaki University, Iwate univerzita, Yamagata University, magisterský hřiště (zvěrolékařství) ze Obihiro univerzity v zemědělství a veterinární medicíny a výzkumu vybavení každého univerzity. Tato škola je provozován v úzké spolupráci s magisterských kurzů čtyř vysokých škol a poskytuje nezávislé 3 rok disertační hřiště. Každý student si může zvolit svou hlavní poradní profesor fakulty náležející do některé ze základních škol a dalších partnerských výzkumu institucí. A oni na univerzitu, kde je jejich hlavní poradní profesor patří. ... [-]

Japonsko Hirosaki
Duben 2020
3 roky
AIMST University

Cílem postgraduálního programu je poskytnout absolventům příležitost zlepšit své znalosti prostřednictvím nezávislého výzkumu ve vybraném odvětví biotechnologie. To umožn ... [+]

Doktor filozofie v biotechnologii

Fakulta aplikovaných věd (FAS) byl druhý Fakulta má být zřízen na AIMST. To stanovila své cíle na podporu špičkových víceoborových programů, ve kterých jsou luhovali prvky inovativnosti a technopreneurship, jejichž cílem je zvýšit konkurenceschopnost na trhu.

V současné době má fakulta pouze jeden útvar, který je Ústav biotechnologie. V rámci tohoto oddělení, FAS nabízí vlastní tříletý studijní program s vyznamenáním tj BSC (Hons) v oboru biotechnologie (BT). Kromě BSC samozřejmě Master of Science (MSc) a doktora filozofie (PhD) v oboru biotechnologie (o výzkumu) jsou také nabízené FAS prostřednictvím odboru biotechnologie. Postgraduální programy jsou stále populární mezi studenty a počty studentů se každým rokem zvyšuje.... [-]

Malajsie Kuala Lumpur Alor Setar
Přihlašování započato
3 - 8 roky
The Hong Kong University of Science and Technology

Cílem doktorského studia je kultivovat absolventy doktorského studia, kteří mohou nezávisle provádět pokročilé výzkumné projekty, které mají široké znalosti o moderních p ... [+]

Divize vědy o živé přírodě nabízí přísné postgraduální programy a výzkumné příležitosti v řadě nejmodernějších oblastí v oboru, zejména v oblasti neurovědy, strukturní biologie, buněčné a vývojové biologie, mořské a biologické biologie a biotechnologie.

Snažíme se poskytnout inspirativní prostředí pro učení studentů a pro řešení problémů moderních věd o životě.

Naším posláním je udržovat a prosazovat uznávaný akademický program v oblasti vědy o životě dosažením špičkové kvality v oblasti výzkumu a vzdělávání a významným přínosem pro biotechnologické inovace v regionální a mezinárodní oblasti.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

Společný postgraduální program v oblasti nanovědy a technologií, který iniciovali školy vědy a inženýrství, může nabídnout dlouhodobou podporu našemu pokračujícímu výzkum ... [+]

Pracujeme na špici oboru s špičkovými mezinárodními vědci. Naše postgraduální programy se snaží zajistit, aby každý student:

dosáhne hlubokého pochopení základních i pokročilých témat chemického inženýrství;cvičí intelektuální zvědavost při zkoumání předmětů chemického inženýrství na hranicích chemického inženýrství;rozvíjí dovednosti pro získání nových poznatků, a to jak základních, tak aplikovaných, nezávisle; ase zabývá průkopnickým výzkumem v této a příbuzné disciplíně.

Katedra zdůrazňuje jak vysokou kvalitu, tak i průmyslovou důležitost, a kde je to možné, programy jsou nastaveny v kontextu místních potřeb průmyslu a zkoumají potenciál vytváření poptávky po nových technologiích.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

Interdisciplinární program postgraduálního výzkumu v oblasti energetických technologií ve strojírenské škole The Hong Kong University of Science and Technology poskytuje ... [+]

The Hong Kong University of Science and Technology

Cílem doktorského studia je osvojit si dovednosti potřebné pro identifikaci výzkumných otázek v chemickém inženýrství, formulovat originální výzkumný plán a rozvíjet krea ... [+]

Program nabízí oddělení chemického a biologického inženýrství s následujícími výzkumnými ložisky a nejmodernějšími zařízeními, které studentům poskytují ideální prostředí pro výzkum.

Vědci výzkumu