Botswana Palapye

Doktorské studium Biologie v Botswana - Palapye - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Botswana - Palapye

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby.

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která se zaměřuje na tělo a všechny funkce s ním spojené. Studenti si mohou vybrat, aby tříd, jako je anatomie, fyziologie, genetika, imunologie a toxikologie.

Botswana se nachází v jižní Africe, a dosáhla významného pokroku v rozvoji jejího vysokoškolského systému. Objev diamantů podstatně zvýšit příjmy pro národ, a hodně z těchto příjmů byl proudil do zlepšení škol a vysokých škol.

Doktorské studium Biologie v Botswana - Palapye - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Botswana - Palapye Ušetřete čas a kontaktujte školu v Botswana - Palapye zde!

1 Výsledky v Biologie, Palapye