Evropa Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Evropa - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Evropa

PhD je doktorský, konkrétně tzv. "doktor filozofie " titul. To je zavádějící, protože držitelé doktorského titulu nejsou nutně filozofy (pokud získal svůj titul ve filosofii!). To znamená, že PhD příjemci jsou schopni zapojit se do myšlenkových experimentů, uvažovat o problémech, a řešit problémy v sofistikovanými způsoby.

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

Existuje více než čtyři tisíce vysokoškolské organizace v Evropě, od předních výzkumných institucí do malých, učení zaměřených vysokých škol. Evropa sama o sobě není tolik liší od ostatních kontinentů, sahající od polárního kruhu až po pobřeží Afriky.

Doktorské studium Biologie v Evropa - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

37 Výsledky v Biologie, Evropa

Graduate School of Biosciences Munich

QBM se snaží vycvičit kohortu mladých vědců, kteří jsou sice pevně zakotveni ve své domovské disciplíně, ale dobře se orientují v různých přístupech a myšlenkových stylech. Cílem je, aby se studenti mohli pohodlně komunikovat přes tradiční hranice, zejména přes hranici mezi experimentem a kvantitativní teorií - aby se ve skutečnosti stali vědecky bi- nebo vícejazyčnými. Za tímto účelem nabízí škola integrovaný interdisciplinární obor Ph.D. který se skládá ze tří hlavních složek: \ t

Interdisciplinární výzkumný projekt, který kombinuje koncepty a metody z různých oblastí.Podstatný program formální výuky práce s obecnou a individuální složkou zaměřenou na interdisciplinární základní kurz, který pokrývá klíčové problémy v biologii z různých hledisek.Další aktivity k posílení dalších přenosných dovedností studentů k úspěchu ve vědě jako konkurenční profesi.... [-]
Německo Munich
Březen 2020
University Vita-Salute San Raffaele

Univerzita San Raffaele, špičková mezi výzkumnými univerzitami v Itálii, nabízí titul Ph.D. program zaměřený na poskytování vynikajícího vedení, podpory a školení pro postgraduální studenty, kteří mají zájem porozumět molekulárním procesům, které jsou základem lidských chorob a navrhovat nové přístupy k jejich léčbě.

Ph.D. Kurz molekulární medicíny funguje v rámci San Raffaele Scientific Institute, jednoho z největších biomedicínských výzkumných prostředí v Itálii a mezinárodně uznávaného.

Absolvování vyžaduje 36 měsíců denního studia a umožňuje studentům uskutečnit hlavní výzkumný projekt v jedné ze více než 100 výzkumných laboratoří přítomných v našem ústavu. Školení a mentoring nabízí studentům individualizovaný profesní rozvoj a bránu pro základní, klinický a průmyslový výzkum.... [-]

Itálie Milan
Queen's University Belfast

Výzkumné Strategie ... [+]

Výzkumné Strategie

[-]
Spojené království Belfast
Kadir Has University

Biologie, biotechnologie a biologické vědy se od roku 2000 rychle rozvíjejí. Pro zvládnutí získaných dat je počítačová technologie potřebná kvůli nadměrnému množství dat. ... [+]

Biologie, biotechnologie a biologické vědy se od roku 2000 rychle rozvíjejí. K vypořádání se s údaji je nutná počítačová technologie kvůli nadměrnému množství dat. Většina nedávných technik používaných v oblasti výzkumu DNA, RNA a proteinů je podporována bioinformatikou a informatikou. Počítačová věda nabízí novou dobu pro biologické vědy. Například stavební blok buňky, proteiny jsou modelovány v 3D pomocí počítače; To umožňuje rychlou a účinnou identifikaci molekulárních interakcí a signálů transdukčních Pathways . Podobně mohou být mutace v genetické sekvenci detekovány poměrně rychle pomocí počítačové techniky. Vzhledem k tomu, že nedávný pokrok v oblasti výpočetní biologie snížil náklady a zrychlil výzkumné procesy včetně vývoje léků, studie in silico jsou v průmyslu velmi náročné.... [-]

Turecko Istanbul
Free University of Bozen-Bolzano

Účelem tohoto Ph.D. Cílem programu je vyškolit novou generaci výzkumných pracovníků - zkušených a vysoce konkurenceschopných - kteří mohou přispět svou prací k vědeckému výzkumu o životním prostředí a horském zemědělství ve prospěch území, ve kterém působí, v neustálé komunikaci a výměně se svými kolegy z univerzit národní a mezinárodní výzkumná střediska.

Popis předmětu

Tříletý program se zaměřuje na studium biotických a abiotických zdrojů, energetickou účinnost v lesním zemědělství, obnovitelné zdroje energie, dopady změny klimatu a kvality zemědělských produktů. Naše fakulta aplikuje interdisciplinární vědecký přístup a zaměřuje se na téma udržitelnosti, dva rysy, které sdílí jak naše výuka, tak výzkum.... [-]

Itálie Bolzano
Brno University of Technology

Cílem studie je dosáhnout rovnováhy mezi teoretickými a experimentálními dovednostmi a aplikací obecných postupů v chemii a potravinářské technologii. ... [+]

Chemie a technologie potravin

Zkratka: DKAP_CHTP

Úroveň předmětu: Děkanát

Fakulta: Fakulta chemická

Akademický rok: 2019/2020

Získaný titul: Ph.D.

Získaná kvalifikace: Ph.D. v oboru "Chemie a technologie potravin"

Úroveň kvalifikace: Doktorský (3. cyklus)

Specifické požadavky na přijetí:

Magisterský titul v chemickém inženýrství, potravinářské chemii nebo jiné chemické specializace získané na univerzitních fakultách, ICT Praha nebo zemědělské univerzity.

Klíčové výsledky učení:

Ph.D. studium a studium související s výzkumem se zaměřuje na získávání a rozvoj teoretických znalostí a experimentálních dovedností v oblastech potravinářské chemie a inženýrských procesů výroby potravin, aplikované analytické a fyzikální chemie, mikrobiologie, biochemie a molekulární biotechnologie. Studie je navržena v souladu s vývojem potravinové vědy a potravinových technologií a dalších základních a aplikovaných specializací.... [-]

Česká republika Brno
Září 2019
Universidade de Évora

Přehled

Ph.D. v oblasti biochemie se snaží přispět k posílení a upevnění vědeckého výzkumu, a to prostřednictvím pokročilého vzdělávání a specializovaného vzdělávání lidských zdrojů v oblasti biochemie, s cílem vyškolit výzkumné pracovníky s vysokým etickým smyslem, přísností a vědeckou integritou, schopnou otěhotnět, provádět a vyhodnocovat projekty vědeckého výzkumu autonomním způsobem v této vědecké oblasti. Cílem předmětu je poskytnout studentům dovednosti k systematickému pochopení předmětů ve vědeckém oboru Biochemie a schopnost provádět originální výzkum s vysokými standardy akademické kvality a integrity, kriticky analyzovat, hodnotit a syntetizovat nové a komplexní myšlenky, komunikovat výsledky výzkumu a podporovat technologický nebo sociální pokrok ve společnosti založené na znalostech.... [-]

Portugalsko Evora
Portugalština,Angličtina
8 semestry
University of Trieste

Ph.D. program Molecular Biomedicine má za cíl poskytnout vysokoškolské vzdělání mladým absolventům vysokých škol v oblasti biomedicínského a vědeckého výzkumu a připravit je na kariéru v oblasti základního, klinického nebo translačního výzkumu v oblasti molekulární medicíny se zvláštním zřetelem k oblastem molekulární onkologii, patofyziologii, molekulární genetice, biochemii, buněčné biologii, regenerační medicíně a farmakologii. Klíčem k programu je výzkumná činnost v laboratoři, kde studenti rozvíjejí kritický přístup k vědeckému pozorování a provádějí konkrétní projekt. Program také organizuje intenzivní kurzy týkající se základních biomolekulových disciplín a seminářů, které předkládají národní a mezinárodní odborníci.... [-]

Itálie Trieste
University of Parma

PhD v potravinářské vědě ... [+]

Vstupné 2019/2020

Seznam - Parma správní sídlo

Evoluční biologie a ekologie (po dohodě s Univ Ferrara a Firenze)Biotechnologie a věda o životěFyzikaStavebnictví a architekturaPrůmyslové inženýrstvíMatematika (po dohodě s Univ. Modena e Reggio Emilia e Univ. Of Ferrara)Molekulární medicínaNeurovědyPsychologieMateriálové vědy a technologie (po dohodě s CNR a Univem Kapského Města - Jihoafrická republika)Chemické vědyVěda o jídleFarmakologieVědy o ZemiFilologicko-literární, historicko-filozofická a umělecká studiaTranslační lékařské a chirurgické vědyVeterinární vědyInformační technologie

Seznam kurzů - jiné správní sídlo (Parma po dohodě) \ t... [-]

Itálie Parma
Italština,Angličtina
Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro

Cíle - Vyškoleni lékaři s multidisciplinárními znalostmi schopnými reagovat na současné výzvy vhodného využití a rozvoje nových technologií v agrolesních systémech ... ... [+]

CíleTrénovat lékaře s multidisciplinárními znalostmi schopnými reagovat na současné výzvy adekvátního využití a rozvoje nových technologií v agrolesních systémech.Tento kurz je založen na silném výzkumném prvku v oblastech prioritních oblastí podpory UTAD a bude pracovat v úzké souvislosti se souborem projektů IPřispět k prohloubení vztahů mezi vysokoškolským vzděláváním, vědou a inovacemi v souladu s cíli vědy 2010 - Operačního programu pro vědu a inovace.RozvrhTýdenní plán: Pondělí až pátek výukaAkademický kalendář: září až červenŽivotnost

2 semestry propaedeutics šest semestrů výzkumu

ECTS

240

Profesionální výstupy... [-]
Portugalsko Vila Real
Portuguese (Portugal)
Universidade da Coruña

Oblasti výzkumu Jedná se o výzkum tohoto doktorského studijního programu: Protizánětlivé léky a buněčné základy circuitales epilepsie. Ovládání dráždivost a synaptických ... [+]

výzkumné linky

Jedná se o linie výzkumu tohoto doktorského studijního programu:

Protizánětlivé léky circuitales a buněčné základy epilepsie. Ovládání dráždivost a synaptických změn plasticita Buněčná a molekulární podstata fyziologii bazálních ganglií. Modifikace synaptické plasticity extrapyramidových motorických poruch, jako je Parkinsonova choroba, Huntingtonova, dyskineze, atd Buněčná a molekulární podstata paměti a učení. Jevy synaptické plasticity a změny formy demence (Alzheimerova choroba), atd. Základny kanály buněčné a subcelulární funkce draslíku a receptory neurotransmiterů v sluchového systému Molekulární a buněčné základy plasticity neuronů. Molekulární a buněčné mechanismy spojené s neuroplasticity dlouhodobě. subcelulární báze zprostředkovat asociaci a funkční spojení mezi receptory neurotransmiterů a iontových kanálů v CNS Biomarkery mrtvice. Zpracování umělých implantátů pro periferní nervové regenerace Včasné odhalení Alzheimerovy choroby založené na kombinaci různých značek Pitva a hledání nových lékových terčů. Studium mechanismu účinku potenciálních nových neuroprotektivních léčiv. Účast mitochondrií a druhých poslů v neurodegenerativních procesech. Parkinsonova choroba a jiné parkinsonismus / demence / Prion / dysautonomie rezistentní na léčivo epilepsií nemoci Studie axonů inervace segment hlavních neuronů mozkové kůry Studium mechanismu účinku potenciálních nových neuroprotektivních léčiv Studium mechanismů, které vedou vizuální pozornost a interakce corticothalamic Exprese faktorů, které brání po lézí regeneraci nervových spojů použitím malé inhibiční molekuly, jako je například siRNA a antagomirs. Fyziologie synaptického přenosu. Genesis a ovládání motoru příkazy se zvláštním důrazem na extraocular a obličejové motorových systémů. Genetika roztroušené sklerózy. celulární a subcelulární lokalizace iontových kanálů v centrálním nervovém systému. celulární a subcelulární lokalizace iontových kanálů v CNS a jeho funkční důsledky: Role draslíkových kanálů v normální a patologické... [-]
Španělsko A Coruña
Září 2019
španělština
3 - 5 roky
International School for Advanced Studies (SISSA)

Pochopení pracovní principy živých organismů a měkké hmoty systémů ze základních rovnic vládnoucí dynamiku atomů a molekul bylo považováno za sci-fi ještě před několika lety, a biofyzika byl téměř jednomyslně považován za bojiště pro phenomenologists. V současné době uplatnění přísné fyziku na biologické procesy již není sen. A co víc, je jasné, že v příštích několika desetiletích bude zlatý věk pro "teorii života", který by měl projít stejným zrychlující růst zažívají jiných fyzikálních disciplín v minulém století.

Mladí vědci přitahováni možnost vytvořit a používat pojmy, modely a metody, aby prozkoumala dosud nezmapované území kvantitativní biologie může na tuto výzvu reagovat v našem programu PhD v oboru fyzika a chemie biologických systémů.... [-]

Itálie Trieste
Charles University Faculty of Pharmacy

Současné instrumentální metody používané v kvalitativní a kvantitativní analýzy, separační metody, zpracování biologického materiálu. ... [+]

Stipendium

100.000 Kč Toto číslo bylo vypočteno automatickou konverzi měn kurzem pro EUR: 27.055

Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení

Obsah přijímací zkoušky

Dodatečné podmínky pro bonus (praxe)

Byla úspěšně dokončena (stupeň) vysokoškolské studium v ​​oblasti zdravotnictví bioanalytice, farmacie nebo příbuzném oboru. Diplomová práce s analytickým zaměřením. Zkušenosti v bioanalytické laboratoři.

Kritéria pro zkoušku hodnotící

Odborná úroveň znal... [-]
Česká republika Hradec Kralove
European Molecular Biology Laboratory

Unikátní na světě a čeká na vás! EMBL International Ph.D. Program, původně založený v roce 1983, představuje vlajkovou loď EMBL zavázala k prvotřídnímu školení a vzdělává ... [+]

Školení a inspirace pro další vědeckou generaci - tradice excelence EMBL

Jako jediná mezivládní výzkumná organizace v oblasti biologických věd a jako přední laboratoř molekulární biologie se EMBL věnuje podpoře excelence v oblasti molekulárních biologických věd v celé Evropě. Jedním z nejlepších způsobů, jak dosáhnout tohoto cíle, je inspirovat a podporovat talentované mladé vědce, aby se staly kvalifikovanými a tvůrčími budoucími vůdci.

EMBL International Ph.D. Program je evropská "nejlepší ve třídě" Ph.D. programu pro vědy o živé přírodě. 240 studentů z více než 40 zemí provádí Ph.D. výzkum v EMBL kdykoliv. Každý rok připouštíme v průměru 60 nových studentů, kteří patří k nejvyšším absolventům vědy v jejich zemích. Jsou pečlivě vybrány z rozsáhlé nadnárodní skupiny uchazečů, která v roce 2012 dosáhla více než 1700 žádostí.... [-]

Německo Heidelberg
Přihlašování započato
Scuola Superiore Sant'Anna

Ph.D. Program v "Agrobiosciences" je tříletý program vyznačuje interdisciplinárním konotace a je určeno pro vysoce kvalifikované a motivované studenty, kteří chtějí získa ... [+]

Ph.D. Program na "Agrobiosciences" je tříletý program vyznačuje interdisciplinární konotace a je určeno pro vysoce kvalifikované a motivované studenty, kteří chtějí získat výzkum a analytické dovednosti na mezinárodní vědecké obce a získat dovednosti profesionálního akademického výzkumu, který má pracovat na vládní instituce, finanční instituce , mezinárodní agentury, soukromé firmy v ekonomii.

Ph.D. Program na "Agrobiosciences" se skládá z následujících osnov:

Genomika a Crop Science (rostlinných biotechnologií; genetiky rostlin; fyziologie rostlin; genomiky rostlin, rostlinné výroby, vědy, pokročilé technologie v zahradnictví, produkce a kvality zemědělských plodin), zemědělství, životního prostředí a krajiny (multifunkčního a udržitelného zemědělství, ekologické a integrované zemědělství, Pěstování rostlin a kvalitu , řízení agroekosystému a funkční biologická rozmanitost krajiny agronomie, Vícekriteriální analýza potravin a systémů nepotravinářské sklizně, Agro-environemntal srovnání oříznutí systémů; Zemědělství-území-krajina) Studenti jsou přijímáni na tři roky Ph.D. v Agrobiosciences V návaznosti na úspěšné přijímací zkoušky. Oprávnění žadatelé musí mít Master of Science (M.Sc.) titulu nebo ekvivalentní titul.... [-]

Itálie Pisa