Hongkong Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované doktorské studium Biologie v Hongkong - Zde naleznete Kombinované doktorské studium Biologie v Hongkong

PhD je zkratka pro Doktor filozofie. Tento stupeň je postgraduální program, dodává na vysoké úrovni výzkumníka studenta, který udělal hluboký výzkum v určitém oboru nebo předmětu.

Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často zahrnují matematiku a analýza dat.

Hong Kong je jedním ze dvou zvláštních administrativních oblastí Čínské 'lidové republiky Číny, jiné bytí Macau.

Kombinované doktorské studium Biologie v Hongkong - Veškeré informace o Kombinované doktorském studiu Biologie v Hongkong. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

4 Výsledky v Biologie, Hongkong

The Hong Kong University of Science and Technology

Cílem doktorského studia je kultivovat absolventy doktorského studia, kteří mohou nezávisle provádět pokročilé výzkumné projekty, které mají široké znalosti o moderních p ... [+]

Divize vědy o živé přírodě nabízí přísné postgraduální programy a výzkumné příležitosti v řadě nejmodernějších oblastí v oboru, zejména v oblasti neurovědy, strukturní biologie, buněčné a vývojové biologie, mořské a biologické biologie a biotechnologie.

Snažíme se poskytnout inspirativní prostředí pro učení studentů a pro řešení problémů moderních věd o životě.

Naším posláním je udržovat a prosazovat uznávaný akademický program v oblasti vědy o životě dosažením špičkové kvality v oblasti výzkumu a vzdělávání a významným přínosem pro biotechnologické inovace v regionální a mezinárodní oblasti.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

Společný postgraduální program v oblasti nanovědy a technologií, který iniciovali školy vědy a inženýrství, může nabídnout dlouhodobou podporu našemu pokračujícímu výzkum ... [+]

Pracujeme na špici oboru s špičkovými mezinárodními vědci. Naše postgraduální programy se snaží zajistit, aby každý student:

dosáhne hlubokého pochopení základních i pokročilých témat chemického inženýrství;cvičí intelektuální zvědavost při zkoumání předmětů chemického inženýrství na hranicích chemického inženýrství;rozvíjí dovednosti pro získání nových poznatků, a to jak základních, tak aplikovaných, nezávisle; ase zabývá průkopnickým výzkumem v této a příbuzné disciplíně.

Katedra zdůrazňuje jak vysokou kvalitu, tak i průmyslovou důležitost, a kde je to možné, programy jsou nastaveny v kontextu místních potřeb průmyslu a zkoumají potenciál vytváření poptávky po nových technologiích.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

Interdisciplinární program postgraduálního výzkumu v oblasti energetických technologií ve strojírenské škole The Hong Kong University of Science and Technology poskytuje ... [+]

The Hong Kong University of Science and Technology

Cílem doktorského studia je osvojit si dovednosti potřebné pro identifikaci výzkumných otázek v chemickém inženýrství, formulovat originální výzkumný plán a rozvíjet krea ... [+]

Program nabízí oddělení chemického a biologického inženýrství s následujícími výzkumnými ložisky a nejmodernějšími zařízeními, které studentům poskytují ideální prostředí pro výzkum.

Vědci výzkumu