Itálie Milan Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Itálie - Milan - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Itálie - Milan

PhD může lišit v závislosti na instituce a země, ve které je udělen. Nejvíce učenci usilovat o doktorát, protože silné motivace přispět k akademické obci, stejně jako skutečné zvědavosti o svém zvoleném oboru studia.

Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často zahrnují matematiku a analýza dat.

Oficiálně známý jako Italské republiky, země je nalezené v jižní Evropě. Úředním jazykem je italština a kulturní kapitál je bohatý Řím. Mnoho univerzit na světě 's nejstarší se nachází v Itálii, zejména na univerzitě v Bologni (založena v roce 1088). K dispozici jsou tři Superior vysokých škol s "univerzitní status ", tři instituce se statutem doktorských škol, které fungují na absolventa a postgraduální úrovni.

Pro všechny ty, kteří mají zájem o studium Móda a nejnovější trendy Milan je nejlepší místo, kam jít. Má všechny dobré vzdělávací instituce, které poskytují kvalitní vzdělání za rozumnou cenu. University of Milan a polytechnické univerzitě v Miláně jsou jen některé ze známých univerzit.

Doktorské studium Biologie v Itálie - Milan - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Itálie - Milan Ušetřete čas a kontaktujte školu v Itálie - Milan zde!

1 Výsledky v Biologie, Milan

University Vita-Salute San Raffaele

Univerzita San Raffaele, špičková mezi výzkumnými univerzitami v Itálii, nabízí titul Ph.D. program zaměřený na poskytování vynikajícího vedení, podpory a školení pro postgraduální studenty, kteří mají zájem porozumět molekulárním procesům, které jsou základem lidských chorob a navrhovat nové přístupy k jejich léčbě.

Ph.D. Kurz molekulární medicíny funguje v rámci San Raffaele Scientific Institute, jednoho z největších biomedicínských výzkumných prostředí v Itálii a mezinárodně uznávaného.

Absolvování vyžaduje 36 měsíců denního studia a umožňuje studentům uskutečnit hlavní výzkumný projekt v jedné ze více než 100 výzkumných laboratoří přítomných v našem ústavu. Školení a mentoring nabízí studentům individualizovaný profesní rozvoj a bránu pro základní, klinický a průmyslový výzkum.... [-]