Itálie Trieste Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Itálie - Trieste - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Itálie - Trieste

PhD může lišit v závislosti na instituce a země, ve které je udělen. Nejvíce učenci usilovat o doktorát, protože silné motivace přispět k akademické obci, stejně jako skutečné zvědavosti o svém zvoleném oboru studia.

Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která se zaměřuje na tělo a všechny funkce s ním spojené. Studenti si mohou vybrat, aby tříd, jako je anatomie, fyziologie, genetika, imunologie a toxikologie.

Itálie oficiálně Italskou republikou, je unitární parlamentní republika v rámci Evropské unie, který se nachází v jižní Evropě. Na severu hraničí Francie, Švýcarsko, Rakousko a Slovinsko po Alpách.

Pro všechny ty, kteří mají zájem o studium bohatou italskou kulturu a kulturní dědictví, Trieste je nejlepším místem k návštěvě. Má výrazné vzdělávací instituce, které poskytují kvalitní vzdělání za rozumnou cenu. Università degli Studi di Trieste je dobře známý pro dobrý vzdělávací systém a podpora pro studenty.

Doktorské studium Biologie v Itálie - Trieste - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Itálie - Trieste Ušetřete čas a kontaktujte školu v Itálie - Trieste zde!

4 Výsledky v Biologie, Trieste

International School for Advanced Studies (SISSA)

Mezinárodní škola pro pokročilá studia (SISSA), Mezinárodní centrum pro genetické inženýrství biotechnologie (ICGEB), University of Terstu a University of Udine nabídnout nový společný program PhD v molekulární biologii (Jumbo).

Hlavním posláním Jumbo trénovat nadšené mladé vědce z rozvinutých a rozvojových zemí využívat pokročilé molekulární nástroje s hlubší porozumění jejich vědeckých a technických možností a omezení. Studenti, kteří dokončí tento doktorského studia bude mít solidní zázemí v různých aspektů Molekulární biologie a související metodiky, včetně bioinformatiky a strukturní biologie, aby bylo možno účinně využít nové funkce pro výzkumné účely vědecké a technické. Studenti budou mít prospěch z obdržení jejich školení v oblasti molekulární biologie v aktivní a vzrušující výzkumném prostředí ze čtyř prestižních institucí.... [-]

3 - 4 roky
International School for Advanced Studies (SISSA)

PhD osnov v teorii a simulace kondenzovaných látek je vhodná pro vysoce motivované studenty, kteří se chtějí dozvědět, jak mikroskopické složky záležitostí sebe sama sestavit, aby o celé komplexnosti skupenství, a to od molekul až po složité pevných látek, a naučit se, jak modelovat fascinující makroskopické jevy, třením do supravodivosti a supratekutost, vycházející z kolektivní chování těchto mikroskopických látek.

Během prvního roku svého PhD kurzu studenti získají nejmodernější nástroje pro modelování a studiu skupenství z ab-initio simulace reálných materiálů a molekul na kvantové simulace příhradových modelů od klasické statistické teorie mnoho-tělesných systémů ke své kvantové protějšku, a seznámit se s širokým výzkumné činnosti prováděné na SISSA prostřednictvím cílených a aktuálních kurzů. Tato předběžná fáze poskytuje studentům společné zázemí a veškeré informace, které potřebují, aby rozhodl o výzkumného tématu hodlají pokračovat ve své disertační práci.... [-]

3 - 4 roky
International School for Advanced Studies (SISSA)

Pochopení pracovní principy živých organismů a měkké hmoty systémů ze základních rovnic vládnoucí dynamiku atomů a molekul bylo považováno za sci-fi ještě před několika lety, a biofyzika byl téměř jednomyslně považován za bojiště pro phenomenologists. V současné době uplatnění přísné fyziku na biologické procesy již není sen. A co víc, je jasné, že v příštích několika desetiletích bude zlatý věk pro "teorii života", který by měl projít stejným zrychlující růst zažívají jiných fyzikálních disciplín v minulém století.

Mladí vědci přitahováni možnost vytvořit a používat pojmy, modely a metody, aby prozkoumala dosud nezmapované území kvantitativní biologie může na tuto výzvu reagovat v našem programu PhD v oboru fyzika a chemie biologických systémů.... [-]