Doktorské studium Biologie v Jihoafrická republika - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Jihoafrická republika

PhD nebo doktor filozofie je postgraduální akademický titul udělovaný univerzitami. Jakmile člověk dosáhne PhD on nebo ona může být často odkazoval se na jako lékař. Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často z… Čtěte více

Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často zahrnují matematiku a analýza dat.

Země se nachází na jižním cípu Afriky, Jižní Africe, má bohatou kulturu, že jste nikdy nabažit zatímco cestuje nebo studují zde. Jazyky jsou zde Afrikánec a angličtině, stejně jako holandský. Studentský život drtivé jihoafrické University, University of Johannesburg nebo jiné vysoké škole bude mysl vyfukování. Zamilujete interakci s Bantus zde a tropické klima regionu.

Doktorské studium Biologie v Jihoafrická republika - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Jihoafrická republika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jihoafrická republika zde!

Johannesburg, Jihoafrická republika