Jihoafrická republika Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Doktorské studium Biologie v Jihoafrická republika - Zde naleznete doktorské studium Biologie v Jihoafrická republika

PhD nebo doktor filozofie je postgraduální akademický titul udělovaný univerzitami. Jakmile člověk dosáhne PhD on nebo ona může být často odkazoval se na jako lékař.

Předmětem oblast Biologické a vědy o životě je široký obor, a to včetně udržitelnost a environmentální studia kromě dalších exaktních vědách, jako genetiky a biologie. Programy v této oblasti často zahrnují matematiku a analýza dat.

Země se nachází na jižním cípu Afriky, Jižní Africe, má bohatou kulturu, že jste nikdy nabažit zatímco cestuje nebo studují zde. Jazyky jsou zde Afrikánec a angličtině, stejně jako holandský. Studentský život drtivé jihoafrické University, University of Johannesburg nebo jiné vysoké škole bude mysl vyfukování. Zamilujete interakci s Bantus zde a tropické klima regionu.

Doktorské studium Biologie v Jihoafrická republika - Veškeré informace o doktorském studiu Biologie v Jihoafrická republika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jihoafrická republika zde!

4 Výsledky v Biologie, Jihoafrická republika

University of Johannesburg

Účel Ph.D. v botanice má poskytnout kvalifikujícím studentům hloubkové porozumění a integrované znalosti pokročilé aplikovatelné teorie v oboru botanika. Ph.D. in Botanany je čistě vědecká výzkumná studie, která vyžaduje, aby uchazeči prokázali vysokou úroveň výzkumných schopností a významně a originální akademický přínos na hranicích oboru specializace.

PhD v botanice vyžaduje velmi vysokou úroveň intelektuálních, teoretických a praktických specializovaných vědeckých poznatků a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a aplikací pokročilých experimentálních metod a technik moderního výzkumu, jakož i základních vědeckých a vědeckých akademické hodnoty při generování, zpracování, interpretaci a prezentaci výzkumných dat ústně a písemně.... [-]

University of Johannesburg

Účel Ph.D. in Biodiversity and Conservation je poskytnout kvalifikujícím studentům důkladné porozumění a integrované znalosti pokročilé aplikovatelné teorie v oboru specializace. Ph.D. in Biodiversity and Conservation je čistě vědecká výzkumná studie, která vyžaduje, aby uchazeči prokázali špičkové výzkumné schopnosti a významně a originální akademický přínos na hranicích disciplíny specializace.

PhD v biologické rozmanitosti a ochraně vyžaduje velmi vysokou úroveň intelektuálních, teoretických a praktických specializovaných vědeckých poznatků a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a aplikací pokročilých experimentálních metod a technik moderního výzkumu, jakož i základních vědecké a akademické hodnoty při generování, zpracování, interpretaci a prezentaci výzkumných údajů ústně a písemně.... [-]

University of Johannesburg

Účel Ph.D. v biochemii je poskytnout kvalifikovaným studentům hloubkové porozumění a integrované znalosti pokročilé aplikovatelné teorie v oboru biochemie. Ph.D. in Biochemistry je ryze vědecká studie založená na vědeckých poznatcích, která vyžaduje, aby uchazeči prokázali vysokou úroveň výzkumných schopností a významně a originální akademický přínos na hranicích oboru specializace.

PhD v biochemii vyžaduje velmi vysokou úroveň intelektuálních, teoretických a praktických specializovaných vědeckých znalostí a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a aplikací pokročilých experimentálních metod a technik moderního výzkumu, jakož i základních vědeckých a vědeckých akademické hodnoty při generování, zpracování, interpretaci a prezentaci výzkumných dat ústně a písemně.... [-]